» »

pozicijske luči v modri barvi

pozicijske luči v modri barvi

1
2
»

kriko07 ::

Kaj pa ANGEL EYES,ki svetijo modre? Vem da lahko jih dam na avto,ker jih ima tut kolega,vendar nevem če jih lahko homologiram?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Janac ::

kriko07 je izjavil:

Kaj pa ANGEL EYES,ki svetijo modre? Vem da lahko jih dam na avto,ker jih ima tut kolega,vendar nevem če jih lahko homoglobirat?


Ker jih ima tvoj kolega, jih ima pa kar lahko vsak. Ne rabiš homoglobirat.

taz ::

Janac je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Kaj pa ANGEL EYES,ki svetijo modre? Vem da lahko jih dam na avto,ker jih ima tut kolega,vendar nevem če jih lahko homoglobirat?


Ker jih ima tvoj kolega, jih ima pa kar lahko vsak. Ne rabiš homoglobirat.

Dej si malo preberi, kakšne barve so lahko luči za pozicijske, zasenčene, dolge, meglenke. Rumene ali bele in prou nobene druge barve.

einstein :P ::

taz je izjavil:

Janac je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Kaj pa ANGEL EYES,ki svetijo modre? Vem da lahko jih dam na avto,ker jih ima tut kolega,vendar nevem če jih lahko homoglobirat?


Ker jih ima tvoj kolega, jih ima pa kar lahko vsak. Ne rabiš homoglobirat.

Dej si malo preberi, kakšne barve so lahko luči za pozicijske, zasenčene, dolge, meglenke. Rumene ali bele in prou nobene druge barve.


mislim, da se je ravno zaradi tega ponorčeval...

St235 ::

taz je izjavil:

Janac je izjavil:

kriko07 je izjavil:

Kaj pa ANGEL EYES,ki svetijo modre? Vem da lahko jih dam na avto,ker jih ima tut kolega,vendar nevem če jih lahko homoglobirat?


Ker jih ima tvoj kolega, jih ima pa kar lahko vsak. Ne rabiš homoglobirat.

Dej si malo preberi, kakšne barve so lahko luči za pozicijske, zasenčene, dolge, meglenke. Rumene ali bele in prou nobene druge barve.


ti je sarkazem detektor crknil?

krikoo7, daj si že enkrat ubi v glavo, da smeš imet na vozilu samo in le homologirana svetila in da ti modrih pozicijskih luči ne bodo homologiral. Pa ima 100 čapcev pri vas na fužinah novoletno jelko sredi haube ne bo nič drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

kriko07 ::


Evo...Luči so homologirane in vse kar je na avtu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

einstein :P ::

@kriko07

Sama mularija okoli, a? :P

PS: saj s temi lučmi ni nič narobe, niso ravno modre...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Janac ::

Luči majo vijoličen odtenek...

RejZoR ::

Eno je moder/vijolični glare, eno pa modra/vijolična svetloba. Tak glare dobiš predvsem s xenon lučmi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

einstein :P ::

Janac je izjavil:

Luči majo vijoličen odtenek...


homologirane so, kaj bi še rad?

Janac ::

einstein :P je izjavil:

Janac je izjavil:

Luči majo vijoličen odtenek...


homologirane so, kaj bi še rad?


proof?

einstein :P ::

Janac je izjavil:

einstein :P je izjavil:

Janac je izjavil:

Luči majo vijoličen odtenek...


homologirane so, kaj bi še rad?


proof?


to pa reci njemu, nimam jaz tega, mu pa verjamem na besedo...

kriko07 ::

Lagal se nebi,kaj meniš? Tudi na internetu je trgovina,kjer prodajajo skoraj iste luči. Stanejo okoli 200€
Policaji mu niso nikoli kaj pridigali.

Hayabusa ::

Kateri avto je na sliki (model in letnik me zanimata) ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

St235 ::

kriko07 je izjavil:


Evo...Luči so homologirane in vse kar je na avtu.


pod plave pozicije si človek predstavlja tole: http://www.ebay.com/itm/2x-Blue-T10-LED...

in tega se ne da homologirat. Kolk belo modre/rumene luči pa ima avto serijsko pa ni sporno.

kriko07 ::

Ja kakšne so pa te luči na avtu? Niso čist modre ampak zgledajo kot mešanica med belimi in modrimi.

taz ::

Zgornje zgledajo hladna bela, spodnje pa topla bela. Overall look je rižotarski.

Janac ::

Spodnje zihr niso prišle serijsko na avto.

Buggy ::

preden gledate na sminkarijo (LED lights included) pomislite na varnost drugih in sebe, pa ce imate "nehomologirane" avtomobile z NOT idiot proof lucmi, ki ne znajo brez senzorja ali zdrave pameti prizgati se zadnjih luci v megli, nalivu ali v tunelu...potem, ce ne gre drugace si montirajte raje rumeno traktorsko luc na streho, vozite kot ponavadi 50% pod omejitvijo, pa vam ne bo noben nic mogel...samo da se izstopa...jebat ga, tudi tako morajo nekateri prispevati h kaosu v prometu, ce ze ne gre drugace, bo mogoce to bolj v interesu mulcom z razoraznimi jajci za 1000€, ki jih kot motoricni invalidi se obvladat ne znajo :(

kriko07 ::

Sprašujem le za Angle Eyes ne za tiste LED luči spodaj :)

dzinks63 ::

Evo...Luči so homologirane in vse kar je na avtu.

Sprašujem le za Angle Eyes ne za tiste LED luči spodaj :)

Kaj sedaj, imaš urejeno ali ne, tiste slike zgoraj so ali niso od tvojega avta in pripis da je vse homologirano drži ali ne ali le troll much?

RejZoR ::

Buggy je izjavil:

preden gledate na sminkarijo (LED lights included) pomislite na varnost drugih in sebe, pa ce imate "nehomologirane" avtomobile z NOT idiot proof lucmi, ki ne znajo brez senzorja ali zdrave pameti prizgati se zadnjih luci v megli, nalivu ali v tunelu...potem, ce ne gre drugace si montirajte raje rumeno traktorsko luc na streho, vozite kot ponavadi 50% pod omejitvijo, pa vam ne bo noben nic mogel...samo da se izstopa...jebat ga, tudi tako morajo nekateri prispevati h kaosu v prometu, ce ze ne gre drugace, bo mogoce to bolj v interesu mulcom z razoraznimi jajci za 1000€, ki jih kot motoricni invalidi se obvladat ne znajo :(


Jezst imam LED za pozicijske, ampak ne več cheapo kitajske ampak ene orenk od Osrama za 20 EUR par. Rahlo modrikasta bela svetloba in skoraj 360° razpršitev svetlobe po luči, tko da izgleda skoraj kot bi bila not navadna halogenska, samo s povsem belo svetlobo. Tud ko mi je kratka crknila se je res lepo videlo, da je dejansko avto in ne moped, kar je itaq glavni point pozicijskih.

Cenenih LED-ic pa ne dajem več, ker prvič prehitro crknejo, imajo zanič kot svetlobe in ponavad svetijo preveč modro (čeprav so bele).

Meglenke, čeprav jih imam jih praktično nikoli ne prižgem, v skrajnem primeru samo zadnjo, če cvikam, da bi me v hudi megli kdo nabasal v rit, ker me ne bi videl. Pa še to samo če moraš v megli bistveno upočasnit oz. povsem ustavit, kar se zgodi praktično nikoli. Eni jih pa nažigajo čim v daljavi vidijo mal megle al pa zato ker hočejo kao imet DRL LED pa nimajo keša in pol nakurijo meglenke...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Buggy ::


Meglenke, čeprav jih imam jih praktično nikoli ne prižgem, v skrajnem primeru samo zadnjo, če cvikam, da bi me v hudi megli kdo nabasal v rit, ker me ne bi videl. Pa še to samo če moraš v megli bistveno upočasnit oz. povsem ustavit, kar se zgodi praktično nikoli. Eni jih pa nažigajo čim v daljavi vidijo mal megle al pa zato ker hočejo kao imet DRL LED pa nimajo keša in pol nakurijo meglenke...


sej pravim...zal je takih razumnih zmeraj manj, ki bi na cesti mogoce uporabljali mogoce celo pamet, potem se pa najdejo se taki kot berem, ki v voznji in pojavi na cesti vidijo nevem kaksne in drugacne izzive ;((

RejZoR ::

Vbistvu kadarkoli sem iz firbca probal meglenke v megli sem videl še manj. Ker se je pred mano pojavila žareča gmota megle namesto, da grejo pač snopi kratkih luči skozi meglo precej nižje. Tko da s tem vsaj iz mojega vidika izboljšaš edino vidljivost sebe, da te drugi bolje vidijo. Vidljivost pa si prej poslabšaš kot izboljšaš...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Isotropic ::

RejZoR je izjavil:


Jezst imam LED za pozicijske, ampak ne več cheapo kitajske ampak ene orenk od Osrama za 20 EUR par. Rahlo modrikasta bela svetloba in skoraj 360° razpršitev svetlobe po luči, tko da izgleda skoraj kot bi bila not navadna halogenska, samo s povsem belo svetlobo. Tud ko mi je kratka crknila se je res lepo videlo, da je dejansko avto in ne moped, kar je itaq glavni point pozicijskih.

kaj pa zadaj, kar lepo brez luci a?
ne vem zakaj policaji takim ne talajo kazni pa je

Sami ::

Isotropic je izjavil:

RejZoR je izjavil:


Jezst imam LED za pozicijske, ampak ne več cheapo kitajske ampak ene orenk od Osrama za 20 EUR par. Rahlo modrikasta bela svetloba in skoraj 360° razpršitev svetlobe po luči, tko da izgleda skoraj kot bi bila not navadna halogenska, samo s povsem belo svetlobo. Tud ko mi je kratka crknila se je res lepo videlo, da je dejansko avto in ne moped, kar je itaq glavni point pozicijskih.

kaj pa zadaj, kar lepo brez luci a?
ne vem zakaj policaji takim ne talajo kazni pa je



Zadaj Luči? Zakaj?

V vseh razvitih članicah EU lahko podnevi voziš brez luči.

Zakaj podnevi rabiš vklopljene luči? Če ne vidiš avta 2mX4m, ki se premika po cesti raje pusti izpit doma in pojdi z busom.

Brez luči vozim že 7 let (od kar imam izpit), ni me ustavil še noben policist, saj to tolerirajo (preverjeno).

Z vklopljenimi lučmi je poraba goriva višja (1-2dcl na 100km....tam nekje), pri teh cenah goriva se tudi to pozna.

Zakaj misliš, da imajo novi avtomobili samo spredaj dnevne luči (LED mala poraba).

Seveda...ne rečem, ko je oblačno, slaba vidljivost pa jih seveda tudi podnevi vklopim.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Buggy ::

V vseh razvitih članicah EU lahko podnevi voziš brez luči.


ni res!

akaj podnevi rabiš vklopljene luči? Če ne vidiš avta 2mX4m, ki se premika po cesti raje pusti izpit doma in pojdi z busom.


zato ker je zakonsko doloceno da so luci prizgane, da ne omenjam dezja, megle ali tunelov posebej, kjer je moznost spregledati takega idota brez luci kot si sam se toliko visja.

Brez luči vozim že 7 let (od kar imam izpit), ni me ustavil še noben policist, saj to tolerirajo (preverjeno).


tako kot tolerirajo nekateri policaji, ko te dobijo s telefonom za volanom. Oboje je nedopustno.

Z vklopljenimi lučmi je poraba goriva višja (1-2dcl na 100km....tam nekje), pri teh cenah goriva se tudi to pozna.


ne vem kaksen podhranjen jajec vozis da ti luci naredijo tako povecanje porabe, ker pa so na cesti seveda prisotni brezobrazni eko fasisti ali pa se huje, slovenceljsi sparovci, ki delajo zastoje, bi rekel da tudi radija z ozvocenjem 8x50W ne uporabljajo med voznjo, ce znajo sploh ekonomicno vozit v svoji namisljeni skrbi za okolje in ignoranci do varnosti.

Zakaj misliš, da imajo novi avtomobili samo spredaj dnevne luči (LED mala poraba).


ker je to zakonski minimum (dnevne luci) , kjer pa seveda moras biti tudi malo priseben, da v vseh teh novih poceni jajcih z led lucmi in brez svetlobnega senzorja, znas poskrbeti za varnbost sebe in drugih da ob neprilikah oznacis svoja jajca.


Seveda...ne rečem, ko je oblačno, slaba vidljivost pa jih seveda tudi podnevi vklopim.


priden...naj ti to postane rutina, kot varnostni pas, zbranost pri voznji ter v prometu prispevati s tem, da si pozoren in solidaren z drugimi udelezenci...razen kolesarji v temnih oblacilih brez luci >:D

oo7 ::

kriko07 je izjavil:


Evo...Luči so homologirane in vse kar je na avtu.



Jaz imam isto Angel Eyes na svojem E46 samo,da so rdeče barve. Ko sem kupil avto jih je že imel notri pa se zdaj vozim že 5 let s tem avtom pa nisem imel nikoli nobenih problemov tudi na tehničnem, ko je gledal luči mi ni nobeden rekel za luči pa sploh nimam homologirano. Ko so prižgane samo pozicijske se vidijo rdeči krogi, ko pa prižgem luči pa se tisti krogi komaj, da vidijo.

Drugač so pa te pozicijske hude v več barvah:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Sami ::

Buggy je izjavil:

V vseh razvitih članicah EU lahko podnevi voziš brez luči.


ni res!

akaj podnevi rabiš vklopljene luči? Če ne vidiš avta 2mX4m, ki se premika po cesti raje pusti izpit doma in pojdi z busom.


zato ker je zakonsko doloceno da so luci prizgane, da ne omenjam dezja, megle ali tunelov posebej, kjer je moznost spregledati takega idota brez luci kot si sam se toliko visja.

Brez luči vozim že 7 let (od kar imam izpit), ni me ustavil še noben policist, saj to tolerirajo (preverjeno).


tako kot tolerirajo nekateri policaji, ko te dobijo s telefonom za volanom. Oboje je nedopustno.

Z vklopljenimi lučmi je poraba goriva višja (1-2dcl na 100km....tam nekje), pri teh cenah goriva se tudi to pozna.


ne vem kaksen podhranjen jajec vozis da ti luci naredijo tako povecanje porabe, ker pa so na cesti seveda prisotni brezobrazni eko fasisti ali pa se huje, slovenceljsi sparovci, ki delajo zastoje, bi rekel da tudi radija z ozvocenjem 8x50W ne uporabljajo med voznjo, ce znajo sploh ekonomicno vozit v svoji namisljeni skrbi za okolje in ignoranci do varnosti.

Zakaj misliš, da imajo novi avtomobili samo spredaj dnevne luči (LED mala poraba).


ker je to zakonski minimum (dnevne luci) , kjer pa seveda moras biti tudi malo priseben, da v vseh teh novih poceni jajcih z led lucmi in brez svetlobnega senzorja, znas poskrbeti za varnbost sebe in drugih da ob neprilikah oznacis svoja jajca.


Seveda...ne rečem, ko je oblačno, slaba vidljivost pa jih seveda tudi podnevi vklopim.


priden...naj ti to postane rutina, kot varnostni pas, zbranost pri voznji ter v prometu prispevati s tem, da si pozoren in solidaren z drugimi udelezenci...razen kolesarji v temnih oblacilih brez luci >:D



Kot sem napisal v luči vklopim, ko je to potrebno. Ne mešaj stvari, uporaba mobilnega telefona med vožnjo je nekaj čisto drugega, saj ti zmanjšuje možnost nadziranja vozila in koncentracijo.

Kot sem napisal že prej, če sredi belega dne ne vidiš škatle 2xX4m, ki se premika ti močno svetujem, da se poslužuješ druge alternative prevoza...avtobus, taxi, kolo...itd., bo bolj varno za vse udeležence v prometu.


Kakšen jajc vozim? Novejši avto, mlajši od petih let....vem da ti to verjetno ni logično....svetujem ti da malo pobrskaš koliko s tem prihraniš letno...v nemčiji so naredili raziskave že leta nazaj....povprečen voznik bi letno prihranil do 50EUR....Nemci so to ugotovili že leta nazaj.


Z neprestano prižganimi lučmi se poveča poraba goriva. A na ministrstvu menijo, da gre le za neznatno povečanje: "Enako kot v drugih državah tudi Švicarji ugotavljajo, da se zaradi vožnje s prižganimi lučmi poraba goriva poveča za 1 do 2 odstotka (ob dovoljenem zmanjšanju svetilnosti zasenčenih žarometov in brez sočasno prižganih pozicijskih luči tudi manj)."

Slovenija spada med svetlobno najbolj onesnažene države v Evropi. Ali k temu pripomore tudi stalna obvezna uporaba avtomobilskih žarometov, na ministrstvu niso mogli odgovoriti: "Področje varstva okolja sodi v drug resor (ministrstva za okolje in prostor)." Glede morebitnih sprememb Zakona o varnosti v cestnem prometu so nam povedali: "Uporaba zasenčenih luči podnevi nima samo slabosti, ampak ima nedvoumno tudi prednosti. Glede na to, da so nekateri udeleženci v prometu in zlasti nenadni premiki z vozilom bolj vidni, če imajo podnevi prižgane luči, trenutno brez ustrezne analize ne razmišljamo o kakšni hitri spremembi ZVCP-1."


Vir: Večer
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

Buggy ::

sploh ne mislim parlamentirati s tabo. Luci so zakonsko obvezne in ti jih imas dolznost prizgati! To koliko misis da prihranis si pa lahko vtaknes kamor hoces. Ce ne znas razmisljati realno ti zal ni pomoci. Ves, cesta ni ravno suhoprana statistika, ki jo delajo zato, da nekateri onanriajo nad njo in sprejemajo butaste zakone. Kot hint ti dam za razmisljat, koliko prihranis sele bencina, ce nebi stali v kolonah zaradi pocasnetov, zjebane infrastrukture, nesrec (ki so jih povzrocili tisti z neprizganbimi lucni) ali pa samo s tem, da ne poslusas radia v avtu ali pa malo bolj nezno pritiskas z desno nogo na pedal. Bljak!!

St235 ::

da ne govorimi, da ta vele prihranek 50EUR na leto ni vreden pol kurca, ko potem folk pozabi prižgat kratke luči v megli, tunelih, večernih urah... Namesto, da pametuješ o statistikah in raziskavah nemcev si raje kakšno preberi pa boš videl, da je vidnost vozila z prižganimi lučmi VEDNO boljša od tistega z uganjenimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Sami ::

Vsak ima pravico do svojega mnenja...torej se seveda vsa danasnja avtoindustrija moti....kaj nam bodo dnevne led luci? Saj imamo lahko cel light show ter porabo energije...(spredaj 2X55W, zadaj 4X15W)....

Mislim, da smo glede tunelov/megle/dezja/mraka ze razcistili, sicer pa nima veze....vsak naj sam presodi....
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

darkolord ::

Z vklopljenimi lučmi je poraba goriva višja (1-2dcl na 100km....tam nekje)
Ahaha, ja, če imaš par kilovatne reflektorje.

St235 ::

Sami je izjavil:

Vsak ima pravico do svojega mnenja...torej se seveda vsa danasnja avtoindustrija moti....kaj nam bodo dnevne led luci? Saj imamo lahko cel light show ter porabo energije...(spredaj 2X55W, zadaj 4X15W)....

Mislim, da smo glede tunelov/megle/dezja/mraka ze razcistili, sicer pa nima veze....vsak naj sam presodi....


Cel point dnevnih luči je v tem, da se tako proizvajalci kot države zavedajo, da je avto z lučmi bolj viden.

Buggy ::

Vsak ima pravico do svojega mnenja...torej se seveda vsa danasnja avtoindustrija moti....kaj nam bodo dnevne led luci? Saj imamo lahko cel light show ter porabo energije...(spredaj 2X55W, zadaj 4X15W)....


spet kar nekaj lapas na pamet, preden se smesis ti kvazi eko frik si preberi kaksne stvari pol pa delaj budalo iz sebe se naprej.

Jezusmarija.press

Sami ::

Buggy je izjavil:

Vsak ima pravico do svojega mnenja...torej se seveda vsa danasnja avtoindustrija moti....kaj nam bodo dnevne led luci? Saj imamo lahko cel light show ter porabo energije...(spredaj 2X55W, zadaj 4X15W)....


spet kar nekaj lapas na pamet, preden se smesis ti kvazi eko frik si preberi kaksne stvari pol pa delaj budalo iz sebe se naprej.

Jezusmarija.press


LED systems are generally expected to substantially reduce the power requirements,
especially for headlamp applications. With the current LED headlamps being
approximately on par with the high power requirements of their traditional counterparts,
further improvements in LED efficiency for these functions (and others) will only serve
to increase the power saving advantages of LED systems over incandescent/halogen
systems. Potential savings could reach as high as $25 per year in fuel costs for the
gasoline-powered vehicle, and about 300 km per year for the electric vehicle. This would
amount to 1% (daytime) to 2% (nighttime) of the total distance driven, or approximately
one to two full battery charges for the current generation of electric vehicles.


Evo iz tvojega linka....malo ga preberi...to je samo primerjava z LED in halogenkami, že tukaj je samo z uporabo LED luči okoli $25 prihranka letno.

Evo link, ki ga lahko dejansko prebereš: http://www.dnevnik.si/mnenja/pisma-bral...

Seveda je bilo to že tudi večkrat predlagano vladi:

Predlagam povsem enostaven in neboleč ukrep,s katerim bi Slovenija lahko opazno zmanjšala izpuste toplogrednih plinov in se s tem lažje približala merilom, ki bodo predvidoma začela veljati po Københavnu.

Predlagan ukrep je odprava obvezne uporabe zasenčenih luči pri vožnji z motornimi vozili podnevi. Uporaba seveda ostaja obvezna pri vožnji ponoči, v razmerah slabše vidljivosti (dež,sneg, megla), v tunelih, garažnih hišah ipd.

Utemeljitev:

- V Sloveniji je preko 1.300.000 motornih vozil, velika večina (več kot milijon) predstavljajo osebni avtomobili. Podatki so dosegljivi na http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?.... Za lažje računanje vzemimo samo osebne avtomobile.

- Po ocenah poznavalcev vožnja s prižganimi lučmi poveča porabo približno 0,1 liter na 100 prevoženih kilometrov.

- Vzemimo, da povprečni slovenski osebni avto na leto prevozi 20.000 km. Če vseskozi vozi s prižganimi lučmi, gre 20 litrov goriva na leto samo za luči.

- Vzemimo, da lahko četrtino časa (konservativna ocena) vozimo brez prižganih luči. Na leto bi torej lahko vsak avto že samo z ugasnjenimi lučmi prihranil 5 litrov goriva.

- Že samo slovenski avtomobili bi na ta način zmanjšali porabo goriv za 5.000.000 litrov na leto. Koliko tisoč ton CO2 je to, lahko preračunajo strokovnjaki. Opozarjam vas, da v ta "izračun" ni vštet tranzitni promet, ki nedvomno pomembno prispeva k izpustom. Podatka o tranzitu nimam (se mi ga ne da iskati ;-)

Poleg vsega tudi ne vem, da bi kakšna neodvisna raziskava nedvomno pokazala, ali vožnja z lučmi podnevi statistično pomembno prispeva k večji varnosti v prometu. Če kaka taka raziskava obstaja, me prosim popravite.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Buggy ::

ce ti se ni jasno, link je podan zato, da vidis kaksne kozle glede porabe streljas, kar se tice pa prihrankov na racun varnosti pa je bilo tudi ze vse povedano. Uzivaj!

Sami ::

Buggy je izjavil:

ce ti se ni jasno, link je podan zato, da vidis kaksne kozle glede porabe streljas, kar se tice pa prihrankov na racun varnosti pa je bilo tudi ze vse povedano. Uzivaj!


Kozle glede porabe, a nisem napisal 1-2dcl? Na račun varnosti ob jasnem sončnem dnevu, še zmeraj nisi definiral tega....sicer pa ni važno...enako....uživaj!
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

kriko07 ::

Sej kolk pa pride sploh homologacija za npr. Angel eyes?

Engineer_ ::

kriko07 je izjavil:

Sej kolk pa pride sploh homologacija za npr. Angel eyes?


približno toliko kot so angel eyes vredne.

joze67 ::

St235 je izjavil:

Cel point dnevnih luči je v tem, da se tako proizvajalci kot države zavedajo, da je avto z lučmi bolj viden.

In temu ustrezno so udeleženci prometa brez dnevnih luči (teh se v naseljih kar najde) vidni toliko manj.

St235 ::

za takšne pa vse eu države prirporočajo uporabo zasenčenih luči, nekatere med državami celo zakonsko predpisujejo, da morajo uporabljati ali zasenčene ali dnevne luči.

Sami je izjavil:

Buggy je izjavil:

Vsak ima pravico do svojega mnenja...torej se seveda vsa danasnja avtoindustrija moti....kaj nam bodo dnevne led luci? Saj imamo lahko cel light show ter porabo energije...(spredaj 2X55W, zadaj 4X15W)....


spet kar nekaj lapas na pamet, preden se smesis ti kvazi eko frik si preberi kaksne stvari pol pa delaj budalo iz sebe se naprej.

Jezusmarija.press


LED systems are generally expected to substantially reduce the power requirements,
especially for headlamp applications. With the current LED headlamps being
approximately on par with the high power requirements of their traditional counterparts,
further improvements in LED efficiency for these functions (and others) will only serve
to increase the power saving advantages of LED systems over incandescent/halogen
systems. Potential savings could reach as high as $25 per year in fuel costs for the
gasoline-powered vehicle, and about 300 km per year for the electric vehicle. This would
amount to 1% (daytime) to 2% (nighttime) of the total distance driven, or approximately
one to two full battery charges for the current generation of electric vehicles.


Evo iz tvojega linka....malo ga preberi...to je samo primerjava z LED in halogenkami, že tukaj je samo z uporabo LED luči okoli $25 prihranka letno.

Evo link, ki ga lahko dejansko prebereš: http://www.dnevnik.si/mnenja/pisma-bral...

Seveda je bilo to že tudi večkrat predlagano vladi:

Predlagam povsem enostaven in neboleč ukrep,s katerim bi Slovenija lahko opazno zmanjšala izpuste toplogrednih plinov in se s tem lažje približala merilom, ki bodo predvidoma začela veljati po Københavnu.

Predlagan ukrep je odprava obvezne uporabe zasenčenih luči pri vožnji z motornimi vozili podnevi. Uporaba seveda ostaja obvezna pri vožnji ponoči, v razmerah slabše vidljivosti (dež,sneg, megla), v tunelih, garažnih hišah ipd.

Utemeljitev:

- V Sloveniji je preko 1.300.000 motornih vozil, velika večina (več kot milijon) predstavljajo osebni avtomobili. Podatki so dosegljivi na http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?.... Za lažje računanje vzemimo samo osebne avtomobile.

- Po ocenah poznavalcev vožnja s prižganimi lučmi poveča porabo približno 0,1 liter na 100 prevoženih kilometrov.

- Vzemimo, da povprečni slovenski osebni avto na leto prevozi 20.000 km. Če vseskozi vozi s prižganimi lučmi, gre 20 litrov goriva na leto samo za luči.

- Vzemimo, da lahko četrtino časa (konservativna ocena) vozimo brez prižganih luči. Na leto bi torej lahko vsak avto že samo z ugasnjenimi lučmi prihranil 5 litrov goriva.

- Že samo slovenski avtomobili bi na ta način zmanjšali porabo goriv za 5.000.000 litrov na leto. Koliko tisoč ton CO2 je to, lahko preračunajo strokovnjaki. Opozarjam vas, da v ta "izračun" ni vštet tranzitni promet, ki nedvomno pomembno prispeva k izpustom. Podatka o tranzitu nimam (se mi ga ne da iskati ;-)

Poleg vsega tudi ne vem, da bi kakšna neodvisna raziskava nedvomno pokazala, ali vožnja z lučmi podnevi statistično pomembno prispeva k večji varnosti v prometu. Če kaka taka raziskava obstaja, me prosim popravite.


Bravmo mnenje enega bralca VS smernice prometne varnosti v EU. Ti to resno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Malajlo ::

Tale je boljša...
Na leto bi torej lahko vsak avto že samo z ugasnjenimi lučmi prihranil 5 litrov goriva.

če se pa sploh vozili ne bi, bi bilo pa sploh noro.

joze67 ::

St235 je izjavil:

za takšne pa vse eu države prirporočajo uporabo zasenčenih luči, nekatere med državami celo zakonsko predpisujejo, da morajo uporabljati ali zasenčene ali dnevne luči.

Seveda sem mislil na pešce, kolesarje, rolkarje, rolerje, skiraše, mamice z vozički, invalide na vozičkih (izvzevši tiste z električnimi vozički, ki so opremljeni z žarometi) in podobno zalego.

Letošnja mila zima pomeni, da bo spomladi teh škodljivcev še več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joze67 ()

St235 ::

In? zato, ker pešec nima predpisane luči je problematično, da morajo avtomobili uporabljati luči?

Malajlo ::

Vozniki, ki so me ponoči prehitevali na cesti, so se mi ob prvi priliki zahvalili za tiste utripajoče rdeče ledice, ki sem si jih nataknil na rolerje.

joze67 ::

Za pešca niso predpisane nobene luči.

In dnevne luči nimajo veze s tem, kaj se dogaja ponoči. Že po črki zakona mora imeti pešec (in vse, kar sodi v ta koš) ponoči na neosvetljenih cestah odsevnik (kresničko). Pa zdi se, da samoohranitveni nagon narekuje še kaj več (Čeprav je res, da hitro preceniš svojo vidljivost ponoči.)

Težava je, ker so pešci (itd) manj vidni podnevi.

St235 ::

in zato ker so pešci manj vidni podnevi, avtomobili ne smejo vozit z prižganimi (dnevnimi)lučmi?!

joze67 ::

"Ne smejo" ni pravilen izraz. Ker morajo (predpis). Je pa rešitev parcialna in spisana na škodo že tako šibkejših udeležencev v prometu. Smiselno bi jo bilo omejiti, npr, na ceste izven naselja ipd.

Verjamem, da je na severu Evrope drugače (sonce dolgo nizko nad nebom in slepi), ampak pri nas sonce večinoma zaide za hribom (torej precej visoko) in pod strmim kotom (torej hitro) in ta ureditev prinaša malo koristi, pa veliko težav. Sam moraš biti pešec, da jih opaziš.

St235 ::

še vedno ne razumem kakšno vezo ima označevanje pešcev podnevi z uporabo luči na avtomobilih
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12841665 (8137) rogerg
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6713279 (10437) dxx
»

Zamenjava Bi-xenon luči za LED

Oddelek: Na cesti
4813601 (12739) David83
»

Bele žarnice na avtomobilu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7015999 (14369) Olórin

Več podobnih tem