Forum » Loža » Električni skiro je bolj eko način premikanja kot hoja in vožnja z kolesom: IZRAČUN
Električni skiro je bolj eko način premikanja kot hoja in vožnja z kolesom: IZRAČUN
Vesolje ::
Seveda to ni isto, tega tudi nisem trdil. Fora je samo da ta tvoja predpostavka NE drži. Recikliranje baterij ČE so na voljo v zadostnih količinah JE zelo pofitabilen posel.
Saj ni moja predpostavka. Tako pravijo tisti, ki se spoznajo na to:
https://batteryuniversity.com/learn/art...
https://www.cell.com/one-earth/pdf/S259...
To se ŠE ne dela MNOŽIČNO (se že dela, vendar še ne množično), KER baterij NI NA VOLJO MNOŽIČNO aka. zato ker ni zadosti baterij na voljo za reciklirat. NI količin. Tudi papir se ne bi recikliral, če bi blo vsega skup 10 kil časopisov na mesec in to je to. Baterije se bodo množično reciklirale KO BODO KOLIČINE za to.
Baterij JE na VOLJO več KOT dovolj. NIMAJO samo SKIROJI Li-xx baterij. MNOŽIČNO se BODO reciklirale, KO bo NA voljo TEHNOLOGIJA, ki BO omogočala VEČJI profit. GLEJ zgornji LINK.
(ne vem zakaj pišeš vsako drugo besedo z veliko, ampak izgleda zanimivo )
Glede na to da to niso svinčene baterije in ne vsebujejo težkih kovin je nadzor precej majhen resnici na ljubo in to upravičeno, ker ni bistvene nevarnosti.
Ja, res. Simpl ko pasulj
https://spectrum.ieee.org/green-tech/fu...
Pretvarjanje v mehansko energijo je lahko bolj ekološko in bolj učinkovito kot pa naše mišice pretvorijo energijo v enem koraku. Izkoristek hidroelektrarne je 90 %, izkoristek mišic pa 30 %, lahko še manj (od 20-30 % se vrti izkoristek mišic). Celo več POVPRČNA ELEKTRIKA proizvedena v vseh elektrarnah skupaj povprečno gledano, kolikor jo skiro porabi recimo na 1000 km, je MNOGO BOLJ eko kot pa povprečna hrana ki mora biti proizvedena da lahko človek naredi teh istih 1000 km.
Na kilometer skiroju onasnežujejo 70 x manj če ne upoštevaš njihove izdelave, in 16 x manj če upoštevaš tudi njohovo izdelavo in razgradnjo v primerjavi z hojo.
Mislim (oz. vem), da ne ločiš med izkoristkom in ekološko. To ni nujno povezano.
Za x pot potrebuješ več energije, če hodiš, kot, če se pelješ s skirojem. Res je.
Ni pa energija pretvorjena za skiro bolj ekološka od tiste za hojo. Ne more biti na noben način, ker tudi, če bi imel elektrarno brez kakršnihkoli okoljskih vplivov in 100% izkoristkom, bi še vedno potreboval določeno število ljudi za upravljanje, ki bolj vplivajo na okolje, kot ena sama oseba, ki hodi.
Ampak to so ti že povedali in veš, samo nočeš se sprijazniti s tem. Zato se mi ne da več pregovarjati.
Članki so stari in ne upoštevajo novih metod ki so predtavljene na videu. Recikliranje li-ion baterij je zelo profitabilno v kolikor imaš na voljo zadosti baterij, zadosti količine na leto.
Baterij JE na VOLJO več KOT dovolj. NIMAJO samo SKIROJI Li-xx baterij
Ni res, baterij NI NA VOLJO več kot dovolj, absolutno ne. Baterije skiroja so zelo zelo manjhne v primerjavu z električnim avtom. Baterija skiroja tehta komaj 1,5 kilograma. Ali z drugimi besedami: električni avto ima recimo 70 kWh baterijo, skiro pa komaj 0,28 kWh. Rabiš 250 skirojev da ima toliko baterij kot samo EN električni avto. Ločim med izpusti in izkoristkom, seveda da ločim, brez skrbi sem inženir ;) Skiroji SO tudi bolj ekološki na prevožen kilometer, z drguimi besedami imajo manjše izpuste v življenski dobi na kilometer (poleg tega da so tudi bolj učinkoviti sevede). Čeprav ti intuicija mogoče pravi drugače, definitivno drži in izračuni pokažejo da skiroji SO bolj ekološki od hoje. Skiroji porabijo tako malo elektrike, da se v proizvodnji elektrarne to sploh ne pozna. Če bi imel vsak slovenec električni skiro, bi bilo skirojev cca 2 miljona. Če bi vseh 2 miljona skirojev naredilo kar 4000 km na leto VSAK, bi vsi skupaj porabili samo 0,6 % vse elekrike v sloveniji. Skiroji porabijo tako malo energije, da je v proizveodnji elekrike to zanemarljivo. Peščci za 4000 km bi pa porabili ogromno dodatne hrane, kar bi povzročilo ogromne izpuste, mnogo večje izpuste zaradi hrane, kot pa je 0,6 % elektrike za skiroje. Kar si povedal ne drži in izračuni to tudi dokazujejo črno na belem.
POudarjene beseda so pa zato da jih ljudje ne spregledajo (kajti ne bereš samo ti, ampak tudi kakšni POLpismeni ljudje :) )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
GupeM ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Vesolje ::
Različni spletni kalkulatorji kažejo zelo podobno (za mišice vzamejo nekje 25% izkoristek):
Hoja z dobrimi 5km/h: cca. 40kcal/km = 47Wh/km (energija iz hrane)
Kolo 20km/h, trekking: cca. 13kcal/km = 16Wh/km (energija iz hrane)
E-skiro, povprečje parih proizvajalcev: cca. 15Wh/km (štrom iz vtičnice, torej upoštevane izgube baterij, EM, inverterja).
Vesoljc, enostavno imaš nekatere predpostavke milo rečeno čudne. Tole, kar sem zgoraj izračunal, drži. Tudi če je napake +-20%, sta navadno kolo in skiro še vedno približno enako potratna.
Ampak potem, če greš računat za hrano in štrom, ti enostavno ne verjamem, da rabiš za hrano 10x toliko fosilnih goriv.
Lej zgoraj sem prilepil primer nekega kropirja. Če kolesar laufa na ta krompir, potem skuri načeloma cca. 16Wh/km dizla (za traktorje, prevoz itd). Pa po mojem gre pri tem krompirju za nek industrijski, pripeljan do kupca čez pol Amerike. Kaj pa pri nas, tistih 50km od kmeta do Hoferja?
Kakor tudi bluziš, da štrom pride iz HE s 90% izkoristkom, ker to je bedarija. Voda je zastonj, nimaš kaj operirat z izkoristkom. Kvečjemu bi lahko računal, koliko dizla je bilo porabljeno, da so naredili HE, deljeno z proizvedenimi kWh v celi njeni življenjski dobi.Pa če recimo rečemo, da je energija iz HE praktično zastonj, pa da npr. 50% štroma pride iz TE, gre takole: na pragu TE je izkoristek premoga nekje 30%. Torej skiro kuri nekje ekvivalent 25Wh/km premoga. Pa tule nikjer ni všteta poraba dizla, da so naredili TE in prenosno omrežje.
Torej, kolo in skiro sta kvečjemu enako potratna glede primarne porabe fosilnega goriva, ne more biti pa skiro bistveno boljši. Je eko (to mi je glup izraz), podobno kot kolo. Ampak tudi hoja bistveno ne zaostaja, ker pri zgornjem izračunu ni vštea energija za proizvodnjo kolesa ali skiroja.
Ne drži, moje predpostavke niso čudne, ampak so realne in so dobljene iz študij. Krompir ne rabi toliko energije za prouzvodnjo kot meso. Meso porabi veliko veliko več. Vendar važno je POVPREČJE VSE HRANE, ki je 10 vloženih enot energije v eno enoto v obliki hrane.
Sedaj bova izračunala za krompir in nato še za meso.
KROMPIR:
Kot si povedal in iz tvojega lastnega vira je napisano da za kilogram krompirja porabiš 4 MJ energije (to sliko si pripel na prvo stran teme).
4 MJ kolikor se je porabilo za proizvodnjo ene kile krompirja je 1,11 kWh (kilovatne ure).
Sam krompir vsebuje 93 kilokalorij na 100 gramov, torej kilogram vsebuje 930 kcal. Z eno kilo krompirja lahko kolesariš 130 minut z hitrostjo 16 km/h, kar pravi naslednji vir ( v viru je podatek za 100 gramov krompirja, z eno kilo je 10 krat več).
Torej z eno kilo krompirja lahko kolesarimo 130 minut kar je 2,16 ure.
2,16 h x 16 km/h = 34,5 km
Z 1,11 kWh kolikor se je porabilo za proizvdonjo krompirja, ki je enrgetsko ugoden vir za katerega v primerjavu z mesom ne rabiš veliko energije za proizvest (IZ TVOJEGA VIRA) bi električni skiro naredil:
izkoristek polnilca: 85 %.
Poraba skiroja (iz aplikacije direkt moja poraba):9,5 Wh/km
Poraba skiroja z upoštevanim izkristkom polnilca: 9,5 / 0,85 = 11,18 Wh / km
1100 Wh / 11,18 Wh /km = 98,4 km.
Zdaj pa še pogon na MESO:
https://www.natunax.com/blogs/newsroom/...
Torej za manj kot pol kile govedine proizvest (1 pound) se porabi 31,5 kWh energije.
Za kilo govedine to znaša 2,2 (pounds to kg faktor) x 31,5 kWh = 69,3 kWh
Kila krompirja potrebuje 1,11 kWh za proizvest (IZ TVOJEGA VIRA :) ) , kila mesa pa 69,3 kWh (meso potrebuje 62 krat več energije za proizvest kot krompir).
Dajm vse normirati na 1,11 kWh kolikor je potrebno pri proizvodnji ene kile mesa, z 1,11 kWh lahko proizvedeš in narediš:
- 1 kg krompirja (1,11 kWh) s katerim narediš 34,5 km
- 0,014 kg govedine (1,11 kWh) z katero narediš 0,55 km
-z isto količino energije, to je 1,11 kWh s skirojem narediš 1110 Wh /(11,18 Wh/km ) = 99,3 km.
Kar hočem povedati z poganjajem na krompir narediš cca 3x manj kilometrov, z poganjanjem na meso pa skoraj 200 x manj kilometrov kot če bi isto energijo porabil za skiro. Povprečje VSE HRANE pa je NEKJE VMES med krompirjem in mesom, malo bolj se nagiba proti mesu kot proti krompirju sicer.
Fak stari, ponavljaš se kot stara lajna. V vseh postih eno in isto goniš. Kot sem že rekel, prepričanega je nemogoče prepričati drugače, pa če mu vsi pravijo, da se moti. Tako kot ne moreš prepričati anticepilcev, flat eartherjev, chem trilerjev, anti 5gjevcev. Vesolje, si na enako butastem nivoju kot prej našteti.
Fak stari to kar si povedal ni res, si na istem nivoju kot prej našteti, jaz nisem. Sem z izračuni in študijami dokazal da so skiroji bolj ulčinkoviti celo od hoje in navadnega kolesa in SO EKO. Kar si pa ti naredi je pa samo to da si provociral in zmerjal in dokazal da si izmeček od človeka. Adijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Vesolje ::
Ja, tudi anticepilci, flat eartherji in podobni imajo svoje izračune in študije.
Ne, nimajo jih. Če pa teh preprostih izračunov ki jasno črno na belem dokažejo da skiroji so eko ne razumeš, pojdi nazaj v osnovno šolo. To da me postavljaš in primerjaš z anticepilci in flat eartherji samo pove da imaš TI manjko inteligence ki bi ti omogočil razumevanje precej enostavnih izračunov.
Z drugimi besedami: razlika je KOT NOČ IN DAN: pri flat eartherjih in anticepilci znanost NI NA NJIHOVI STRANI, pri meni pa znanost JE na moji strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Vesolje ::
https://www.nutritionix.com/food/potato...
Glej izračun 3 poste nazaj. :)
PS: že E-skiro vs navaden kolo E-skiro gladko zmaga (za navadno kolo je narejen izračun zgoraj), hoja je pa še slabša od navadnega kolesa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Vesolje ::
Aja, računana je vožnja s kolesom 20km/h. Kolo lahko goniš tudi samo s 10km/h, kar računico obrne precej v prid kolesu. Za 10km/h rabiš zgolj še 17W, torej le še 7Wh/km.
Ne drži, tudi če greš s kolesom samo 10 km/h to računice ne obrne v prid kolesu iz dveh razlogov:
-17W za 10 km na uro je laž in tudi če bi bilo (hipotetično): skiro porabi 9,5 Wh/km pri 25 km/h, če greš z skirojem bolj počasi tudi porabiš manj energije ravno tako kot pri kolesu.
-da si dobil energijo iz hrane si v povprečju za vso hrano rabil 10x več energije kot jo je pa shranjene v hrani. = TOREJ POMNOŽI PORABO KOLESA 10 KRAT.
Če skiro poganjaš na krompir lahko narediš z eno kilo krompirja 34,6 km (izračun od prejšnjega posta). Za proizvest 1 kg krompirja je potrebno 4 MJ=1,11 kWh, kar si sam povedal. .
Torej 1110 Wh rabiš za 34,5 km če poganjaš na krompir (poglej prejšnje izačune na teh strani teme za lažje razumevanje od kod so številke)
Poraba kolesa na krompir: 1110 Wh / 34,6 km = 32,2 Wh /km
Poraba kolesa na govedino: 69300 Wh / 106,6 km = 650,3 Wh /km.
Skiro poraba v vključno z izgubami polnilca: 11,2 Wh/km
Poraba avta ki ima 7l/100 km: 70000 Wh / 100 km = 700 Wh/km
Skiro porabi daleč najmanj energije na kilometer, mnogo manj od navadnega kolesa na noge, kaj šele hoje. Pač kakorkoli obračaš, pa če se na glavo postaviš, prideš do rezultata, da skiroji so eko, to je dejstvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vesolje ::
Vir da za en kilogram mesa proizvest rabiš 69,3 kWh (preračunaj iz poundov v en kilogram):
https://www.natunax.com/blogs/newsroom/...
Če poganjaš kolo na krompir narediš Z ISTO KOLIČINO ENERGIJE cca 3x manj kilometrov kot z električnim skirojem, če ga pa poganjaš na govedino pa 59 krat manj kilometrov kot če bi šel s električnim skirojem, povprečje vse hrane je pa nekje vmes:nekje cca 15 x več kilometrov narediš s električnim skirojem kot bi z navadnim kolesom Z ISTO KOLIČINO ENERGIJE.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vesolje ::
-valvoline- je izjavil:
Da se lahko sploh furas s skirojem, vzdrzujes ravnovesje ter sproti spremljas okolico in dogajanje, mozgani pokurijo 10x vec kot sam skiro. Ne vem kaj ti ni jasno. Ko si lacen stroma ne mors pojest.
Poraba možganov je majhna in je zanemarljiva, znaša okoli 16 kalorij na uro. Pri kolesu rabiš ravno tako spremljat spremljat okolico kot pri skiroju, poraba možganov je ista: no difference there at all.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Invictus ::
https://www.brainfacts.org/brain-anatom...
No, mogoče pri tebi ne .
http://goo.gl/2YuS2x
Vesolje ::
Možgani porabijo cirka 20% energije v telesu.
https://www.brainfacts.org/brain-anatom...
No, mogoče pri tebi ne .
Da tudi pri meni, mogoče pri tebi ne. Jaz možgane imam in to zelo dobre, ti mogoče ne glede na to kaj si napisal. Podatek da možgani porabijo 20 % celotne energije sem pa že prej vedel, zato sem tudi napisal da je samo 16 kcal na uro porabe možganov ;).
Kot sem že prej povedal :
20 % kolikor porabijo možgani od 1600 kalorij porabe bazalnega metabolizma je 400 kilokalorij (googlaj bazalni metabolizem, dnevna poraba kalorij je bazalni metabolizem + poraba z gibanjem, ni to enako da ne bo kdo mislil)
400 kcal / 24 ur = 16 kcal na uro, SKRATKA ZANEMARLJIVO.
In pri kolesu možgani porabijo ENAKO KOT PRI SKIROJU, NI RAZLIKE TUKAJ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
-valvoline- ::
Vesolje ::
-valvoline- je izjavil:
Kolk je hoja/tek komplicirano pocetje lahko pokazejo early stage humanoidni terminatorji z ai iqjem na nivoju amebe. Tam si preracunaj porabo v kwh.
Dobro računej da možgani porabijo 5 kcal NA URO VOŽNJE več kot pri hoji. IN KAJ SI ZDEJ S TEM DOSEGEL?! 5 kcal ni nič. Z hojo porabiš šo 300 kcal na uro.
Eno uro voziš skiro: rabiš 5 kcal več. V tem času prevoziš 25 km.
5 ur hodiš 25 km in pri tem porabiš 1500 kcal.
KAJ SI HOTEL DOSEŽT Z TO PORABO MOŽGANOV; WTF?! MOŽGANI PORABIJO ZANEMARLJIVO energije na kilometer pevoženih z skirojem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
-valvoline- ::
Vesolje ::
-valvoline- je izjavil:
Pri otrocih k se mozgani ucijo, je poraba tja do 70%. Sele pol lahko pride na vrsti hoja,tek,pecikl,skiro.
Ni res, to ne drži, to je laž ki si si jo izmislil in tudi nimaš nobenega kredibilnega vira ki bi to potrdil ker to ne drži. Možgani ne porabijo 70 % celotne porabe telesa. Nikoli. Tudi pri otrocih ne, nikoli ni to res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Vesolje ::
energetik ::
Ne ni laž, izračunaj si sam, najdi rolling resistance podatke, pa CdA. Sicer pa če bi kdaj kolesaril, bi vedel, da na popolni ravnini ob brezvetrju z gumami na 4-5bar praktično sediš na kolesu kot mrtvec, pa gre 10km/h.
-17W za 10 km na uro je laž in tudi če bi bilo (hipotetično): skiro porabi 9,5 Wh/km pri 25 km/h, če greš z skirojem bolj počasi tudi porabiš manj energije ravno tako kot pri kolesu.
-da si dobil energijo iz hrane si v povprečju za vso hrano rabil 10x več energije kot jo je pa shranjene v hrani. = TOREJ POMNOŽI PORABO KOLESA 10 KRAT.
Pa še enkrat - vztrajno pišeš o nekemu štromu za skiro, ki ga samo deliš s 90% za HE. Kot da štrom raste na drevesu sam od sebe.
Vesolje ::
Da spečeš 2 kili krompirja v pečici rabiš 4 kWh.
Že samo z to energijo od peke kropirja lahko ti narediš 414 km. Z dvemi kilami krompirja pa narediš komaj 69 km na navadnem kolesu, pa sploh nismo računali koliko energije zagoniš da krompir sploh ustvariš, računali smo samo energijo za peko krompirja.
Ne ni laž, izračunaj si sam, najdi rolling resistance podatke, pa CdA. Sicer pa če bi kdaj kolesaril, bi vedel, da na popolni ravnini ob brezvetrju z gumami na 4-5bar praktično sediš na kolesu kot mrtvec, pa gre 10km/h.
-17W za 10 km na uro je laž in tudi če bi bilo (hipotetično): skiro porabi 9,5 Wh/km pri 25 km/h, če greš z skirojem bolj počasi tudi porabiš manj energije ravno tako kot pri kolesu.
-da si dobil energijo iz hrane si v povprečju za vso hrano rabil 10x več energije kot jo je pa shranjene v hrani. = TOREJ POMNOŽI PORABO KOLESA 10 KRAT.
Pa še enkrat - vztrajno pišeš o nekemu štromu za skiro, ki ga samo deliš s 90% za HE. Kot da štrom raste na drevesu sam od sebe.
Dejstvo je da je poraba primarne energije tudi če ga poganjaš na krompir mnogo večja kot pri skiroju.
Da spečeš 2 kg krompirja z katerimi s kolesom narediš samo 69 km, ŽE SAMO Z ENERGIJO OD PEKE lahko s električnim skirojem narediš 414 km. ;)
Štrom ne raste na drevesu, tega nisem tudi nikoli trdil, tisti drobiš porabe za skiro je pa tako manjhen da ni omembe vreden. Poraba štroma za skiro in okoljski vpliv njegove proizvodnje je zelo majhen v primerjavi z okoljskim vplivom hrane za vozit kolo.
Podaj vir za 17 W porabe za 10 km/h gonit povprečno kolo, ker to je po vsej verjetnosti laž (tudi če ni, skiro še vedno gladko zmaga).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Vesolje ::
-valvoline- je izjavil:
https://www.google.com/amp/s/www.livesc...
Kot sem povedal: MOŽGANI PORABIJO ZANEMARLJIVO energije na kilometer pevoženih z skirojem. In nikjer na viru ni da pri otrocih možgani porabijo 70 % celotne porabe telesa, KER TO NI RES.
Vesolje ::
Električni skiro za pogon hrane ne potrebuje, človek ki goni kolo potrebuje VEČ hrane kot bi jo sicer potreboval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Cange ::
Drugače pa:
Loti se kalkulacije, z 4kwh energije lahko poganjaš frizeto 2 uri na max. Mogoče je mišljeno 4kWh s pridelavo vred, ampak čez palec se še vedno sliši preveč. Slovensko e-kolo porabi 10Wh ali manj na 1km.
Vesolje ::
Kaj je cenej ni debate, če bi jedli premog tudi ne..
Drugače pa:
Loti se kalkulacije, z 4kwh energije lahko poganjaš frizeto 2 uri na max. Mogoče je mišljeno 4kWh s pridelavo vred, ampak čez palec se še vedno sliši preveč. Slovensko e-kolo porabi 10Wh ali manj na 1km.
Mnogo cenej je poganjati električni skiro, kot pa navadno kolo poganjati na hrano, ki je zelo drag vir energije. Poraba energije 4 kWh je za peko krompirja v naši pečici doma in to zmerjeno z kilowatmetrom (števcem).
Sicer pa poglej koliko energije se porabi za PEKO česarkoli. Profesionalen eden zelo dobrih kolesarjev ni mogel poganjati navadnega mini toasterja več kot 1 minuto. Za spečt krompir pa rabiš pečico ki porabi veliko več kot mali toaster in to moč rabi po uro in pol skupaj, ne pa samo eno minuto.. VIDEO TE BO ŠOKIRAL.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
IL_DIAVOLO ::
Kaj bo naslednje, elektricni skiro v prtljažniku, da se bos lahko peljal od avtomobila pa do delovnega mesta?
Električni skiroji, hoverboardi, električna kolesa, to vse spodbuja lenobo. Jaz bi se dvigala ukinil, z izjemo bolnisnic.
Zapret mestna sredisca za vse, kar ima pogon in naj gre folk pes. Tako ne bo potrebe po elektricnih neumnostih.
energetik ::
Da spečeš 2 kg krompirja z katerimi s kolesom narediš samo 69 km, ŽE SAMO Z ENERGIJO OD PEKE lahko s električnim skirojem narediš 414 km. ;)
Štrom ne raste na drevesu, tega nisem tudi nikoli trdil, tisti drobiš porabe za skiro je pa tako manjhen da ni omembe vreden. Poraba štroma za skiro in okoljski vpliv njegove proizvodnje je zelo majhen v primerjavi z okoljskim vplivom hrane za vozit kolo.
Podaj vir za 17 W porabe za 10 km/h gonit povprečno kolo, ker to je po vsej verjetnosti laž (tudi če ni, skiro še vedno gladko zmaga).
V mojem linku za krompir je vsebovana tudi priprava krompirja v kuhinji, torej pečenje ali kuhanje.
Link za kolo (preverjeno drži vsaj na +-10%): http://www.bikecalculator.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Vesolje ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Človek pa gibanje potrebuje. Elektrifikacija vzpodbuja, da se clovek ne giba(poceni prevoz) in to je narobe.
Kaj bo naslednje, elektricni skiro v prtljažniku, da se bos lahko peljal od avtomobila pa do delovnega mesta?
Električni skiroji, hoverboardi, električna kolesa, to vse spodbuja lenobo. Jaz bi se dvigala ukinil, z izjemo bolnisnic.
Zapret mestna sredisca za vse, kar ima pogon in naj gre folk pes. Tako ne bo potrebe po elektricnih neumnostih.
Brez zamere ampak ne razumeš zadev :)
1. Kolo je mnogo boljše kot avto, vendar je kolo slabše kot električni skiro kar se tiče porabe energije.
2. NI RES, da tisti ki ne bo mogel iti s skirojem (ker bi jih ti prepovedal= kar je neumno), da bo šel na kolo. Velika večina ljudi je prelenih da bo šla na kolo. Če boš ukinil skiroje bodo ljudje ŠLI Z AVTOM, ne pa z kolesi. Pa že tako je električni skiro boljši kot kolo.
3.Kolo pač ni avternativa za večino ljudi ker: se zašvicaš ko greš v službo in tam pol cel dan smrdiš. Kdo te bo pa vohal cel dan. Z električnim skirojem teh problemov ni.
4.Z električnim skirojem na cilj prideš mnogo prej kot z navadnim kolesom in ne rabiš se ukvarjati z parkiranjem in zaklepanjem kolesa, ampak lahko skiro vzameš sabo v pisarno.
5. Električni skiro lahko vzameš na vlak ali na avtobus brez probema, medtem ko kolo zelo težko.
energetik ::
Vesolje ::
Prodaj e-skiro in kupi novo pečico, kako ti rata skurit 4kWh v 40 minutah na 190 stopinj?
Pečica je nova, čas peke je pa precej daljši kot 40 minut. Ampak point je to da si z električnim skirojem bolj eko kot z hojo ali kolesom, samo to je point.
Aja, za pšenico ali koruzo je poraba dizla po mojem še precej manjša kot za krompir, kajti krompir vsebuje ogromno vode.
Tudi če je, moraš računati povprečje vse hrane, skiro je cca 15x boljši kar se energije tiče če upoštevaš povprečje vse hrane, kar je edino reprezentativno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
energetik ::
Jaz se precej redno vozim s kolesom na šiht 11km v eno smer. Zjutraj je tudi poleti max 16-18st.
3.Kolo pač ni avternativa za večino ljudi ker: se zašvicaš ko greš v službo in tam pol cel dan smrdiš. Kdo te bo pa vohal cel dan. Z električnim skirojem teh problemov ni.
Povprečno imam nekje 19km/h. Zašvicam popolnoma nič pri taki hitrosti.
Ti moraš pa računati z vsaj 2-3x večjo porabo primarnega goriva, ko računaš štrom za skiro.
Tudi če je, moraš računati povprečje vse hrane, skiro je cca 15x boljši kar se energije tiče če upoštevaš povprečje vse hrane, kar je edino reprezentativno.
Glede hrane pa bom preveril. Enostavno se mi zdi močno pretirano, da za 1kWh v hrani skuriš 10kWh dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Vesolje ::
Da spečeš 2 kg krompirja z katerimi s kolesom narediš samo 69 km, ŽE SAMO Z ENERGIJO OD PEKE lahko s električnim skirojem narediš 414 km. ;)
Štrom ne raste na drevesu, tega nisem tudi nikoli trdil, tisti drobiš porabe za skiro je pa tako manjhen da ni omembe vreden. Poraba štroma za skiro in okoljski vpliv njegove proizvodnje je zelo majhen v primerjavi z okoljskim vplivom hrane za vozit kolo.
Podaj vir za 17 W porabe za 10 km/h gonit povprečno kolo, ker to je po vsej verjetnosti laž (tudi če ni, skiro še vedno gladko zmaga).
V mojem linku za krompir je vsebovana tudi priprava krompirja v kuhinji, torej pečenje ali kuhanje.
Link za kolo (preverjeno drži vsaj na +-10%): http://www.bikecalculator.com/
Priprava krompirja v kuhinji je upoštevana mnogo premalo, to kar je na tvojem linku upoštevano je 29 % od 4Mj. To je 1,15 MJ, kar je 0,32 kWh. Toliko pečica toliko porabi v manj kot 10 minutah, krompir po tem času pa je še SUROV. ;) Tudi če drži 17 W za bajk gonit z samo 10 km/h, je to še vedno veliko slabše kot pa pri električnem skiroju. In večina ljudi gre več kot 10 km/h z bajkom in višje hitrosti kolesa porabijo več energije, tako da je še slabše od veliko slabšega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Človek pa gibanje potrebuje. Elektrifikacija vzpodbuja, da se clovek ne giba(poceni prevoz) in to je narobe.
Kaj bo naslednje, elektricni skiro v prtljažniku, da se bos lahko peljal od avtomobila pa do delovnega mesta?
Električni skiroji, hoverboardi, električna kolesa, to vse spodbuja lenobo. Jaz bi se dvigala ukinil, z izjemo bolnisnic.
Zapret mestna sredisca za vse, kar ima pogon in naj gre folk pes. Tako ne bo potrebe po elektricnih neumnostih.
Brez zamere ampak ne razumeš zadev :)
1. Kolo je mnogo boljše kot avto, vendar je kolo slabše kot električni skiro kar se tiče porabe energije.
2. NI RES, da tisti ki ne bo mogel iti s skirojem (ker bi jih ti prepovedal= kar je neumno), da bo šel na kolo. Velika večina ljudi je prelenih da bo šla na kolo. Če boš ukinil skiroje bodo ljudje ŠLI Z AVTOM, ne pa z kolesi. Pa že tako je električni skiro boljši kot kolo.
3.Kolo pač ni avternativa za večino ljudi ker: se zašvicaš ko greš v službo in tam pol cel dan smrdiš. Kdo te bo pa vohal cel dan. Z električnim skirojem teh problemov ni.
4.Z električnim skirojem na cilj prideš mnogo prej kot z navadnim kolesom in ne rabiš se ukvarjati z parkiranjem in zaklepanjem kolesa, ampak lahko skiro vzameš sabo v pisarno.
5. Električni skiro lahko vzameš na vlak ali na avtobus brez probema, medtem ko kolo zelo težko.
Gibanje>cas+energija
Vesolje ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Človek pa gibanje potrebuje. Elektrifikacija vzpodbuja, da se clovek ne giba(poceni prevoz) in to je narobe.
Kaj bo naslednje, elektricni skiro v prtljažniku, da se bos lahko peljal od avtomobila pa do delovnega mesta?
Električni skiroji, hoverboardi, električna kolesa, to vse spodbuja lenobo. Jaz bi se dvigala ukinil, z izjemo bolnisnic.
Zapret mestna sredisca za vse, kar ima pogon in naj gre folk pes. Tako ne bo potrebe po elektricnih neumnostih.
Brez zamere ampak ne razumeš zadev :)
1. Kolo je mnogo boljše kot avto, vendar je kolo slabše kot električni skiro kar se tiče porabe energije.
2. NI RES, da tisti ki ne bo mogel iti s skirojem (ker bi jih ti prepovedal= kar je neumno), da bo šel na kolo. Velika večina ljudi je prelenih da bo šla na kolo. Če boš ukinil skiroje bodo ljudje ŠLI Z AVTOM, ne pa z kolesi. Pa že tako je električni skiro boljši kot kolo.
3.Kolo pač ni avternativa za večino ljudi ker: se zašvicaš ko greš v službo in tam pol cel dan smrdiš. Kdo te bo pa vohal cel dan. Z električnim skirojem teh problemov ni.
4.Z električnim skirojem na cilj prideš mnogo prej kot z navadnim kolesom in ne rabiš se ukvarjati z parkiranjem in zaklepanjem kolesa, ampak lahko skiro vzameš sabo v pisarno.
5. Električni skiro lahko vzameš na vlak ali na avtobus brez probema, medtem ko kolo zelo težko.
Gibanje>cas+energija
Gibanje je zdravo, VENDAR če boš ti ukinil skiroje se ljudje ne bodo v službo peljali z kolesi (pa že kolo je slabše kot E-skiro kar se tiče ekologije), amPAK SE BODO PELJALI Z AVTI. To je glavni podatek. Ljudje se ne bodo peljali v službe z kolesi ker prideš zašvican in smrdiš cel dan in večina ljudi je prelenih da bi zjutraj navsezgodaj gonili kolo v službo. Pa že kolo porabi veliko več energije kot E-skiro, pa še počasnejši si s kolesom kot s skirojem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
energetik ::
[Moj kruhomat speče 1kg kruha s točno 0,3kWh, sem izmeril...
Priprava krompirja v kuhinji je upoštevana mnogo premalo, to kar je na tvojem linku upoštevano je 29 % od 4Mj. To je 1,15 MJ, kar je 0,32 kWh. Toliko pečica toliko porabi v manj kot 10 minutah, krompir po tem času pa je še SUROV. ;) Tudi če drži 17 W za bajk gonit z samo 10 km/h, je to še vedno veliko slabše kot pa pri električnem skiroju. In večina ljudi gre več kot 10 km/h z bajkom, tako da je še slabše od veliko slabšega.
Kaj ti misliš, da pečica nažiga 2kW 1h peke krompirja?? Ven bi dobil oglje. 2kW kuri morda 5min, nato se vklopi za nekje 30s vsakih 10min.
Vesolje ::
[Moj kruhomat speče 1kg kruha s točno 0,3kWh, sem izmeril...
Priprava krompirja v kuhinji je upoštevana mnogo premalo, to kar je na tvojem linku upoštevano je 29 % od 4Mj. To je 1,15 MJ, kar je 0,32 kWh. Toliko pečica toliko porabi v manj kot 10 minutah, krompir po tem času pa je še SUROV. ;) Tudi če drži 17 W za bajk gonit z samo 10 km/h, je to še vedno veliko slabše kot pa pri električnem skiroju. In večina ljudi gre več kot 10 km/h z bajkom, tako da je še slabše od veliko slabšega.
Kaj ti misliš, da pečica nažiga 2kW 1h peke krompirja?? Ven bi dobil oglje. 2kW kuri morda 5min, nato se vklopi za nekje 30s vsakih 10min.
Kruhomar porabi 0,8 kWh na peko kruha zmerjeno, 0,3 kWh je pa laž. Kakorkoli obračaš: električni skiro porabi veliko manj energije na kilometer kot pa hoja ali kolo. Električni skiroji PAČ SO EKO, čeprav kakšni neizobraženi novinarčki mislijo drugače.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
tone31 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tone31 ()
Cange ::
Vesolje ::
daj pusti ga no saj vidis da je si kupil skiro zaj pa mora pokazati vsem da je bolj eko kot so vsi drugi
Ni point to sploh. Point je to DA NE ŽELIM IN NOČEM da se jih prepove, ker to ne bi imelo NOBENEGA SMISLA :) Električni skiroju so ekološki(celo bolj kot kolo), prijazni do denarnice, z njimi si na cilju prej kot z avtom ponavadi, ter ne delajo prometnih zamaškov tako kot avti (ker večina ljudi če ne bi šla s skiroji bi šla z avti, ne pa z kolesom).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
tone31 ::
sploh je pa scooter lahko ali skiro ali pa skuter, malo se zamisli
da ni smiselno jih prepovedati ser pa 100% strinjam z tabo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tone31 ()
Vesolje ::
kak ni tocno v tem je finta
sploh je pa scooter lahko ali skiro ali pa skuter, malo se zamisli
da ni smiselno jih prepovedati ser pa 100% strinjam z tabo
Ni point to sploh. Point je to DA NE ŽELIM IN NOČEM da se jih prepove, ker to ne bi imelo NOBENEGA SMISLA :) Električni skiroju so ekološki(celo bolj kot kolo), prijazni do denarnice, z njimi si na cilju prej kot z avtom ponavadi, ter ne delajo prometnih zamaškov tako kot avti (ker večina ljudi če ne bi šla s skiroji bi šla z avti, ne pa z kolesom).
Da je scooter lahko ali skiro ali skuter praviš? JA SAJ NISEM NIKOLI TRDIL DA NI TAKO! Jaz govorim o električnih skirojih, kar te mede?
Neglede na trenutno eko razmerje bo šla čistejša energija v prid hrane in pešačenja.
To ni res kar si napisal. Na kilometer v življenski dobi (vključno z proizvodnjo elektrike in skiroja) skiroji onesnažijo MANJ kot kolo ali hoja. Izračun to nedvumno in jasno pokaže.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
IL_DIAVOLO ::
https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...
Vesolje ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Lepo bi bilo, da tudi zdaj poveš kaksne stroške ima država zaradi skirojev:
https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...
Število nesreč je relativno majhno glede na število uporabnikov skirojev. Država ima z tisti ki vozijo skiro MNOGO MANJŠE STROŠKE kot z nekom ki vozi avto (ali kolo ali hodi peš). Poškod z avtom je veliko in so veliko hujše kot s skiroji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
Cange ::
kak ni tocno v tem je finta
sploh je pa scooter lahko ali skiro ali pa skuter, malo se zamisli
da ni smiselno jih prepovedati ser pa 100% strinjam z tabo
Ni point to sploh. Point je to DA NE ŽELIM IN NOČEM da se jih prepove, ker to ne bi imelo NOBENEGA SMISLA :) Električni skiroju so ekološki(celo bolj kot kolo), prijazni do denarnice, z njimi si na cilju prej kot z avtom ponavadi, ter ne delajo prometnih zamaškov tako kot avti (ker večina ljudi če ne bi šla s skiroji bi šla z avti, ne pa z kolesom).
Da je scooter lahko ali skiro ali skuter praviš? JA SAJ NISEM NIKOLI TRDIL DA NI TAKO! Jaz govorim o električnih skirojih, kar te mede?
Neglede na trenutno eko razmerje bo šla čistejša energija v prid hrane in pešačenja.
To ni res kar si napisal. Na kilometer v življenski dobi (vključno z proizvodnjo elektrike in skiroja) skiroji onesnažijo MANJ kot kolo ali hoja. Izračun to nedvumno in jasno pokaže.
Kaj se zgodi če imamo energijo 100% čisto?
Vesolje ::
kak ni tocno v tem je finta
sploh je pa scooter lahko ali skiro ali pa skuter, malo se zamisli
da ni smiselno jih prepovedati ser pa 100% strinjam z tabo
Ni point to sploh. Point je to DA NE ŽELIM IN NOČEM da se jih prepove, ker to ne bi imelo NOBENEGA SMISLA :) Električni skiroju so ekološki(celo bolj kot kolo), prijazni do denarnice, z njimi si na cilju prej kot z avtom ponavadi, ter ne delajo prometnih zamaškov tako kot avti (ker večina ljudi če ne bi šla s skiroji bi šla z avti, ne pa z kolesom).
Da je scooter lahko ali skiro ali skuter praviš? JA SAJ NISEM NIKOLI TRDIL DA NI TAKO! Jaz govorim o električnih skirojih, kar te mede?
Neglede na trenutno eko razmerje bo šla čistejša energija v prid hrane in pešačenja.
To ni res kar si napisal. Na kilometer v življenski dobi (vključno z proizvodnjo elektrike in skiroja) skiroji onesnažijo MANJ kot kolo ali hoja. Izračun to nedvumno in jasno pokaže.
Kaj se zgodi če imamo energijo 100% čisto?
Daj napiši bolj jasno kaj hočeš vprašat? A če je bi bilo 100 % virov elektrike obnovljivih a to al kaj? Ja pol bi bilo še bolj eko. Danes je skiro bolj eko kot kolo, če bi bilo 100 % električnih virov obnovljivih bi bilo PA ŠE BOLJ eko.
tone31 ::
kolo ze imamo vsi skiro pa nihce skoraj
tudi premikanje si nekaj sfalil ker z kilo krompira normalen biciklist pride 100km po ravnem minimalno
-valvoline- ::
Vesolje ::
NI res kar trdiš. Z 100 grami krompirja (nevem če veš, ampak 100 gramov= 0,1 kg) lahko kolesar kolesari 13 minut pri hitrosti 16 km/h (10 milj na uro). Z kilo krompirja lahko kolesari 130 minut. 130 minut je 2,16 ure.
2,16 ure x 16 km/h = 34,5 km.
Nimaš prav, viri te postavljajo na laž. Check the link below. Pa ta link sem že prilepil v temo, če ne bi bil tako ignorantski bi ga preveril in kliknil že prej in tako ne bi izpadel glup. ;)
https://www.nutritionix.com/food/potato...
Skiro z to energijo ki si jo porabi za kilo krompirja naredi 99,3 km. Ko upoštevaš še da je treba krompir skuhati, ker srovega ne moreš jesti pa še dodatnih 414 km, skupaj z skirojem narediš 414 +99,3 = 513 km, z kolesom pa samo 34,5 km Z ISTO KOLIČINO ENERGIJE.
In krompir je najboljši primer za kolo na noge, če vzameš meso narediš samo 0,6 km, medtem ko skiro naredi 513 km. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vesolje ()
boldleaf ::
Pa se za ostale, hipsterjih na teh skirojih izgledajo ekstremno lame, sicer se sami pri sebi ekstra pomembno pocutijo, in si tlacijo tiste Applove filtre od cikov v usesa (baje so slusalke), samo strumno stojeci skorajda odrasel clovek na skiroju... da umres od smeha.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: boldleaf ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj so električni motorji prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 4895 (3448) | krucymucy |
» | 24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 38050 (33928) | c3p0 |
» | Z elektr. skirojem na mestni ter primestni avtobusOddelek: Loža | 3764 (2986) | Phantomeye |
» | Skiro v mestu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15891 (11401) | bandidosss |