» »

Električni skiro je bolj eko način premikanja kot hoja in vožnja z kolesom: IZRAČUN

Električni skiro je bolj eko način premikanja kot hoja in vožnja z kolesom: IZRAČUN

Temo vidijo: vsi
««
5 / 11
»»

tone31 ::

kila krompira so 3 velika kosila

z 1 kosilo lahko 4 ure bicikliras

to ti je fact ne pa neke ameriske neumnosti ni cudno kak so debeli

Vesolje ::

boldleaf je izjavil:

Daj Vesolje ne nabijaj. Za ceno, ki jo placa narava pri proizvodnji litijevih baterij, tudi ce ignoriram vso smrdljivo plastiko na skirojih in ostale dele, lahko clovek celo zivljenje prdi v zrak. Spet se en bullshiter, ki dela reklamo, verjetno uvaza skiroje, pa bi rad malo hype delal.


Ne nabijam in izračuni se ne strinjajo z tabo ;) Skiro onesnaži mnogo manj, tudi za narediti tisto komaj dobro kilo težko baterijo vključneno.

Če z skirojem narediš 1000 km porabiš 10 kWh, toliko kot porabiš da trikrat segreješ 50 literški boljler za tuširanje. Koliko dodatne hrane rabiš za 200 ur pešačenja da narediš teh istih 1000 km?! OGROMNO! In ta hrana onesnaži OGROMNO, mnogo več kot pa skiro. Skirojev pa ne uvažam.

tone31 je izjavil:

kila krompira so 3 velika kosila

z 1 kosilo lahko 4 ure bicikliras

to ti je fact ne pa neke ameriske neumnosti ni cudno kak so debeli


NIMAŠ PRAV: Energija ne pride iz nič. Je točno tako kot znanost pravi, ne pa tako kot si se ti zmislil. Tudi če bi bilo res 4 ure bicikliranja z eno kilo krompirja (PA NI), bi z 4 ure bicikliranja še vedno naredil 80 km, z skirojem pa 513 km Z ISTO KOLIČINO ENERGIJE.

Z 100 grami krompirja (nevem če veš, ampak 100 gramov= 0,1 kg) lahko kolesar kolesari 13 minut pri hitrosti 16 km/h (10 milj na uro). Z kilo krompirja lahko kolesari 130 minut. 130 minut je 2,16 ure.

2,16 ure x 16 km/h = 34,5 km.

Nimaš prav, viri te postavljajo na laž. Check the link below. ;) Pa ta link sem že prilepil v temo, če ne bi bil tako ignorantski bi ga preveril in kliknil že prej in tako ne bi izpadel glup. ;)

https://www.nutritionix.com/food/potato...



Skiro z to energijo ki si jo porabi za kilo krompirja naredi 99,3 km. Ko upoštevaš še da je treba krompir skuhati, ker srovega ne moreš jesti pa še dodatnih 414 km, skupaj z skirojem narediš 414 +99,3 = 513 km, z kolesom pa samo 34,5 km Z ISTO KOLIČINO ENERGIJE.

In krompir je najboljši primer za kolo na noge, če vzameš meso narediš samo 0,6 km, medtem ko skiro naredi 513 km. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

tone31 ::

Vesolje je izjavil:

NIMAŠ PRAV: Energija ne pride iz nič. Je točno tako kot znanost pravi, ne pa tako kot si se ti zmislil.
no potem pa ti povem da pri framu imas oljarno ki ti uredi za 100g bucnega olja kaj rabis za proizvodnjo prakticno nic energije samo buce da ne zgnijejo poberes po tleh in imas 850 kalorij

pa se vozis lahko z kilo olja 8500 kalorij to je potem 20 ur

zdaj pa to v enacbo daj

Vesolje je izjavil:

z kolesom pa samo 34,5 km Z ISTO KOLIČINO ENERGIJE.
to je narobe vidi se da nisi kile krompira pojedel nikoli

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tone31 ()

GupeM ::

Vesolje je izjavil:

Sploh pa za vožnjo kolesa NA KROMPIR: MI NE MOREMO SROVEGA JESTI.

Da spečeš 2 kili krompirja v pečici rabiš 4 kWh.

Vakuum v tvoji glavi spet uhaja ven. Elektrarne, ceste, baterije je že zgrajeno, tako da pri tem skiroji nimajo vpliva. To, da pa krompir moramo speči, če kolesarimo/hodimo ali ne, pa ne pomisli. Bolj neumen kot flat eartherji. Takrat se pa vsa energija za peko uporabi v izračunu porabe pri pešhoji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

-valvoline- ::

Clovek je popoln bioloski stroj sestavljen iz razlicnih pomembnih zakomliciranih podsistemov, za delovanje/energija poskrbela narava preko vnosa hranljivih substanc. Skiro je le tehnoloski pripomocek za prevoz.

Zgodovina sprememb…

Vesolje ::

tone31 je izjavil:

Vesolje je izjavil:

NIMAŠ PRAV: Energija ne pride iz nič. Je točno tako kot znanost pravi, ne pa tako kot si se ti zmislil.
no potem pa ti povem da pri framu imas oljarno ki ti uredi za 100g bucnega olja kaj rabis za proizvodnjo prakticno nic energije samo buce da ne zgnijejo poberes po tleh in imas 850 kalorij

pa se vozis lahko z kilo olja 8500 kalorij to je potem 20 ur

zdaj pa to v enacbo daj

Vesolje je izjavil:

z kolesom pa samo 34,5 km Z ISTO KOLIČINO ENERGIJE.
to je narobe vidi se da nisi kile krompira pojedel nikoli


Prvič kot prvič UPOŠTEVAT MORAŠ POVPREČJE VSE HRANE, ne moreš charry pickat najboljši primer zate. POVPEČJE VSEGA. Tudi za kilo olja gre več energije še vedno kot pa jo gre za elektični skiro.

Ampak dejmo za foro vzet tvoj cherry pickan primer ki je NAJBOLJŠI PRIMER ZA KOLO NA NOGE, vsi ostali so močno slabši. Še vedno skiro gladko zmaga. Vedi pa da ljudje ne pijejo olja po cel liter da grejo lahko pol na kolo veš.

Kilo bučnega olja stane 15 EUR. Z njo z kolesom narediš 320 km (20 ur kolesarjenja pri 16 km/h aka 10 milj na uro).

Kilo bučnega olja stane 15 EUR, enaka količina energije iz vtičnice za skiro pa 0,24 EUR (3 kWh nočne tarife).

Kilo olja ima 8500 kcal kar je enako 10 kWh. Skiro pa rabi za isto razdaljo samo 3 kWh. In to je najboljši primer za navadno kolo. Skiro gladko zmaga tudi pri najboljšem primeru za navadno kolo. (https://www.google.com/search?q=8500+kc.....69i57j33.4671j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8)

GupeM je izjavil:

Vesolje je izjavil:

Sploh pa za vožnjo kolesa NA KROMPIR: MI NE MOREMO SROVEGA JESTI.

Da spečeš 2 kili krompirja v pečici rabiš 4 kWh.

Vakuum v tvoji glavi spet uhaja ven. Elektrarne, ceste, baterije je že zgrajeno, tako da pri tem skiroji nimajo vpliva. To, da pa krompir moramo speči, če kolesarimo/hodimo ali ne, pa ne pomisli. Bolj neumen kot flat eartherji. Takrat se pa vsa energija za peko uporabi v izračunu porabe pri pešhoji.


Vakum imaš ti v glavi jaz ne. Neumen si ti jaz ne. Jaz sem inteligenten za razliko od tebe ;) Sploh pa vakum ne more nikamor uhajati ven, NADTLAK aka stisnjen zrak lahko uvaja kam ven. Vakum imaš ti v glavi. ;) MNOGO VEČ elektrike porabiš samo za spečt krompir (kaj šele za pridelat) kot pa jo porabiš za elekrični skiro na kilometer narejene poti. Elektrarne pa seveda imajo svoj davek na okolje pa če obstajajo ali ne. In če več energije porabiš za spečt hrano da lahko goniš kolo, potem je onesnaževanje zaradi hrane VEČJE kot pri električnem skiroju, pa nima veze ali elektrarno so že ali niso. Logika ti ne dela.

To, da pa krompir moramo speči, če kolesarimo/hodimo ali ne, pa ne pomisli. Bolj neumen kot flat eartherji. Takrat se pa vsa energija za peko uporabi v izračunu porabe pri pešhoji.


DEBIL, kaj misliš da "free energy obstaja?! DEBIL. Debil skregan z znanostjo si. Če hočeš kolesariti tolk in tolk kilometrov MORAŠ POJESTI VEČ KROMPIRJA KOT BI GA SICER. Ti si debil z vakumom v glavi majkemi. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

tone31 ::

Vesolje je izjavil:

Prvič kot prvič UPOŠTEVAT MORAŠ POVPREČJE VSE HRANE, ne moreš charry pickat najboljši primer zate. POVPEČJE VSEGA. Tudi za kilo olja gre več energije še vedno kot pa jo gre za elektični skiro.
ne ne gre izracunaj si

Vesolje je izjavil:

Kilo bučnega olja stane 15 EUR, enaka količina energije iz vtičnice za skiro pa 0,24 EUR (3 kWh nočne tarife).
zdaj pa te evri skrbijo iznenadoma

pa racunas tudi narobe

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tone31 ()

Vesolje ::

tone31 je izjavil:

Vesolje je izjavil:

Prvič kot prvič UPOŠTEVAT MORAŠ POVPREČJE VSE HRANE, ne moreš charry pickat najboljši primer zate. POVPEČJE VSEGA. Tudi za kilo olja gre več energije še vedno kot pa jo gre za elektični skiro.
ne ne gre izracunaj si

Vesolje je izjavil:

Kilo bučnega olja stane 15 EUR, enaka količina energije iz vtičnice za skiro pa 0,24 EUR (3 kWh nočne tarife).
zdaj pa te evri skrbijo iznenadoma

pa racunas tudi narobe


Nimaš prav. Kilo olja ima 8500 kcal kar je enako 10 kWh. Skiro pa rabi za isto razdaljo samo 3 kWh. In to je najboljši primer za navadno kolo. Skiro gladko zmaga tudi pri najboljšem primeru za navadno kolo. (https://www.google.com/search?sxsrf=ALe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

tone31 ::

Vesolje je izjavil:

Nimaš prav. Kilo olja ima 8500 kcal kar je enako 10 kWh. Skiro pa rabi za isto razdaljo samo 3 kWh. In to je najboljši primer za navadno kolo. Skiro gladko zmaga tudi pri najboljšem primeru za navadno kolo. (https://www.google.com/search?q=8500+kc.....69i57j33.4671j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8)
daj si pravilno najprej izracunati potem se pa javljaj

Vesolje ::

tone31 je izjavil:

Vesolje je izjavil:

Nimaš prav. Kilo olja ima 8500 kcal kar je enako 10 kWh. Skiro pa rabi za isto razdaljo samo 3 kWh. In to je najboljši primer za navadno kolo. Skiro gladko zmaga tudi pri najboljšem primeru za navadno kolo. (https://www.google.com/search?q=8500+kc.....69i57j33.4671j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8)
daj si pravilno najprej izracunati potem se pa javljaj


Pa jebote, pizda 8500 kcal je 10 kWh kaj ti ni jasn (9,87 to be exact). Pretvori sam. Google ti je samo v pomoč ker vem da sam ne znaš.

https://www.google.com/search?q=8500+kc...

Kilo olja ima 8500 kcal kar je enako 10 kWh. Skiro pa rabi za isto razdaljo samo 3 kWh. In to je najboljši primer za navadno kolo. Skiro gladko zmaga tudi pri najboljšem primeru za navadno kolo.

Torej tudi če ljudje bi pili olje na litre (PA GA NE, električni skiro še vedno gladko zmaga v primerjavi z navadnim kolesom).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

tone31 ::

ti racunas narobe

ravno nasprotno je skiro sploh ne more tak dalec peljati

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tone31 ()

Miki N ::

Vreča krompirja vs. skiro

Prepričan sem, da bi Milčinski iz tega znal narediti zgodbo. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Vesolje ::

tone31 je izjavil:

ti racunas narobe


Ni res, računam prav. Dokaži da je narobe, NO DEJMO!! Ne moreš!! Zato ker je PRAV!

Z vrečo krompirja lahko prekolesariš MNOGO manj kot pa z isto količino energije pri skiroju, KAR SMO PREJ DOKAZALI Z IZRAČUNOM ČRNO NA BELEM. Izkoristek mišic je samo 30 % ostalo gre v toploto. Izkoristek brezkrtačnega BLDC elektrimotorja v skiroju pa je kar 90 %. ;) Check the facts, before you speak (google it).

SKiro M365 lahko pelje 29 km daleč z enim polnjenjem, polniš ga pa lahko večkrat ;) Obstajajo skiroji ki naredijo 150 km z enim polnjenjem. Sploh pa ni važno koliko gre z enim polnjenjem, važno je koliko ENERGIJE PORABI NA KILOMETER VOŽNJE. Vsako polnjenje stane 0,02 EUR. ;) Za dva centa ne dobiš tudi en grižljaj krofa ne, kaj šele da bi z grižjajem krofa naredil 29 km ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

tone31 ::

spet vse narobe nic si ne das dopovedati

ko bo skiro sel na deci bucnega olja sto kilometrov peljati se javi

boldleaf ::

Vesolje je izjavil:

Ne nabijam in izračuni se ne strinjajo z tabo ;) Skiro onesnaži mnogo manj, tudi za narediti tisto komaj dobro kilo težko baterijo vključneno.

Če z skirojem narediš 1000 km porabiš 10 kWh, toliko kot porabiš da trikrat segreješ 50 literški boljler za tuširanje. Koliko dodatne hrane rabiš za 200 ur pešačenja da narediš teh istih 1000 km?! OGROMNO! In ta hrana onesnaži OGROMNO, mnogo več kot pa skiro. Skirojev pa ne uvažam.


A to malo po Grimsovo, mahas z nekimi izracuni, ki upostevajo samo kar tebi pase in potem se sklicujes na njih ;(( Izpustil si prakticno celotno proizvodnjo in razgradnjo (verjetno ze mesece ne jes ker ne uporabljas energije, saj si na taddaaaaa... skiroju - se zna poznati na razmisljanju). Tako da... daj odfanboyaj, pac el. skiroji so se vedno namenjeni ena in isti uporabi: mojemu rezanju, ko vidim na njem nekoga, ki se strasno samsebipomembno drzi.

In neuvazanje skirojev ne izkljucuje prodajo. Mi je zelo zal, ampak tole tvoje nabijanje izgleda kot da bi ga potegnil ven iz merkator reklamne akcije. In kadar hodi kot raca, kada se oglasa kot raca, kadar izgleda kot raca... obicajno je raca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: boldleaf ()

Rok Woot ::

Ekologija je veda ki preučuje živa bitja, njihove medsebojne odnose in njihove odnose z okoljem.
Tako da, kaj je bolj "eko" ti težko povem.

Če pa gledamo odtis na okolje, je potrebno gledati več stvari.

Recimo lahko primerjamo pline:
Človek: 0,8g CO2 na kcal, če naredi na primer 1km z 28 kcal, porabi 22,4 g CO2 na km
Skiro: za javni prevoz 150g CO2 na miljo, kar je 93g CO2 na km referenca: https://iopscience.iop.org/article/10.1...

Sedaj upoštevajmo še PM delce pri proizvodnji, energijo ljudi, strupene pline ki jih je kar nekaj pri proizvodnji, ter primerjajmo s porabo škodljivih škropiv in gnojiv. Tako dobimo priblićno sliko.

Kaj ima cena elektrike recimo z odtisom na okolje, pa je spet novo poglavje.

Rok Woot ::

Aja 0.8 CO2 na kcal je za olje, za recimo govedino je številka 14.1
Vir je malo majav, tako da ni nujno blizu resnice, hotel sem samo podati izhodiščno točko.
http://shrinkthatfootprint.com/food-car...

boldleaf ::

No pa se to, na znanost se ljudje zelo radi sklicujejo, tudi numerologi, astrologi, flateartherji, antivaxxerji,... skratka vsi so zelo znanstveni, na zelo podoben nacin, izpustijo kar jim ne pase.

Vesolje ::

boldleaf je izjavil:

No pa se to, na znanost se ljudje zelo radi sklicujejo, tudi numerologi, astrologi, flateartherji, antivaxxerji,... skratka vsi so zelo znanstveni, na zelo podoben nacin, izpustijo kar jim ne pase.


Ni res, NUMEROLOGI IN ASTROLOGI IN FLATEARTHERJI IN ANTIVAXERJI SE NE SKLICUJEJO NA ZNANOST in z znanostjo nimajo popolnoma nobene zveze! :)

Kar sem pa jaz podal so pa DEJSTVA, ki jih vsakdo lahko preveri v znanstveni literaturi (ali pri svojem učitelju fizike).

NiTI ENEGA STROKOVNJAKA NA NAJVEČJE ANTI CEPILNEM SREČANJU ;);)8-) Vsi našteti, vkljićno z antivaxarji NIMAJO VEZE Z ZNANOSTJO NITI MALO. :)


Še dokaz za imajo električni avti po 70x večjo baterijo:

Električni avto Tesla model 3: 70 kWh veliko bateriji(nekateri imajo še več)
Električni skiro: 0,28 kWh veliko baterijo

Razlika je 250 kratna v velikosti baterije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

-valvoline- ::


evo generator za tvoj skiro.

Zgodovina sprememb…

Vesolje ::

-valvoline- je izjavil:



hahhahh, thats funny, not gonna lie. ahahha :))

Pač fora je: Če hodiš peš moraš pojesti nekaj hrane več. Za teh nekaj hrane ki jo moreš pojesti več, onesnažiš veliko več kot bi z 1 kilovatno uro da narediš celih 100 km z skirojem. Pri hoji rabiš hodit 20 ur hoditi da narediš 100 km, pri skiroju pa rabiš samo 1 kWh elektrike ki stane 0,08 EUR.

Torej plačaš 8 centov ali hodiš 20 ur, odločitev je tvoja. :D Pa ni na strani skirojev samo cena, so celo veliko bolj ekološki od hoje, od avta pa še veliko veliko bolj ekološki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

boldleaf ::

Vesolje je izjavil:

Ni res, NUMEROLOGI IN ASTROLOGI IN FLATEARTHERJI IN ANTIVAXERJI SE NE SKLICUJEJO NA ZNANOST in z znanostjo nimajo popolnoma nobene zveze! :)


Kot receno, ne upostevas nic kar ti ne pase, tudi pri izracunih ne, tole je ena od zadev, na katere se sklicujejo antivaxxerji. Pac ti si neke druge vrste fanboy, ki spet nekriticno nakladas.

1. Wakefield AJ, Murch SH, Anthony A, Linnell J, Casson DM, Malik M, et al. Ileal-lymphoid-nodular hyperplasia, non-specific colitis, and pervasive developmental disorder in children. Lancet. 1998;351:637–41.


 Dokazljivi znanstveni izracuni po tebi podobnem kopitu

Dokazljivi znanstveni izracuni po tebi podobnem kopitu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: boldleaf ()

-valvoline- ::

Ucinkovitost 120%

-valvoline- ::

Kolk energije skuris k ga vlacis gor dol po stengah? Aja ku*ba, po stengah pa ne voz?

blay44 ::

:D
Ne razumeti vi vesoljca.
Znanstvenik bi rad izračunal in dokazal, da vozilo z manjšo maso, boljšim izkoristkom pogonskega motorja in upoštevajoč kotalno trenje porabi manj energije za premagovanje enake dolžine poti. Tko k uni, k so izumili kolo.
Ne pa kaj je ničelni trenutni odtis CO2 in NO in ostale aktualne fore.
Pa sej je kr v faks trendu. Kalorije mu že ležijo>:D

Vesolje ::

blay44 je izjavil:

:D:)
Ne razumeti vi vesoljca.
Znanstvenik bi rad izračunal in dokazal, da vozilo z manjšo maso, boljšim izkoristkom pogonskega motorja in upoštevajoč kotalno trenje porabi manj energije za premagovanje enake dolžine poti. Tko k uni, k so izumili kolo.
Ne pa kaj je ničelni trenutni odtis CO2 in NO in ostale aktualne fore.
Pa sej je kr v faks trendu. Kalorije mu že ležijo>:D


Lej gospodič, tebi in meni je mogoče že po intuiciji (brez računanja) jasno da so električni skiroji zelo ekološki in zelo učinkoviti (oboje), vendar večini ljudi to ni jasno. ZATO IZRAČUN MORA BIT NAREJEN DA SE DOKAŽE ČRNO NA BELEM. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

boldleaf ::

Da pa tvojo salabajzerijo enkrat za vedno ovrzemo:

Are e-scooters polluters? The environmental impacts of shared dockless electric scooters
https://iopscience.iop.org/article/10.1...

Saj ves, prava znanstvena objava, ne pa tvoje salabajzerske ocene preko palca stlaceno v formulo.


In, da bo smeh se vecji, dokazali so, da je problem tocno to, kar ti tule ze ves cas pravimo:


A new study from North Carolina State University found that shared e-scooters may be more environmentally friendly than most cars, but they can be less green than several other options, including bicycles, walking, and certain modes of public transportation. Riders tend to think they’re making the right move by hopping on a scooter that’s electric and thus carbon-free. But what they don’t see are all of the emissions that are produced by the manufacturing, transportation, maintenance, and upkeep of dockless scooters.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: boldleaf ()

tone31 ::

delo od doma je 9179x ekolosko od skuterjev

Vesolje ::

tone31 je izjavil:

delo od doma je 9179x ekolosko od skuterjev


Drži da je bolj ekološko delo od doma. (samo številko si si izmislil). Ampak delo od doma je bolj ekološko, to drži. In sem tudi za delo od doma.

Še vedno pa rabiš skiroje za po mestu in za v trgovino in za po opravkih in za te zadeve so skiroji najbolj ekološko vozilo in tudi najbolj poceni za vožnjo. Celo veliko cenejši od hoje, ker če hočeš hodit moraš nekaj malega več pojesti (free energy ne obstaja, je v nasprotju z 2 zakonom termodinamike o ohranitvi energije).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

blay44 ::

:D
Ma nisem gospod! Delat moram z rokami in zraven učiti z gavo. Saj veš. Možgani rabijo neverjetno količino govedine.

Izhodišče mehnični stroj:

solarni planeli
pretvornik polnenja
baterija 1C
pretvornik motorja
motor
no_china instalacija

0,1*0,9*0,7*0,9*0,9*0,95 = ?
* izgube ostalih trenj in zračnega upora.

Izhodišče fotosinteza:
?
>:D

boldleaf ::

Nimas pojma, to je samo zato ker gledas navadne hovercrafte, ne pa tiste na Tesline li-ionske baterije. Saj sem ti rekel, da si za casom.

blay44 je izjavil:

...


Saj so ze tule povedali in ovrgli njegove trditve: https://iopscience.iop.org/article/10.1...

Pac te antivaxxer skirojckarji radi trmoglavijo, ne upostevajo kaj so pravi znanstveniki dokazali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: boldleaf ()

Vesolje ::

blay44 je izjavil:

:D
Ma nisem gospod! Delat moram z rokami in zraven učiti z gavo. Saj veš. Možgani rabijo neverjetno količino govedine.

Izhodišče mehnični stroj:

solarni planeli
pretvornik polnenja
baterija 1C
pretvornik motorja
motor
no_china instalacija

0,1*0,9*0,7*0,9*0,9*0,95 = ?
* izgube ostalih trenj in zračnega upora.

Izhodišče fotosinteza:
?
>:D


Prvič kot prvič važni so povprečni izpusti emisij ki so pri sončnih celicah eni najnižjih. Hidroelektrarna ima pa 90 % izkoristek. Narobe si upošteval skoraj vse: izkoristek sončnih celic je cca 20 %, ne pa 10 %.

Pretvornik polnjenja: ok to si dal prav
Izkoristek li-ion baterije je 0,99 % (ne pa 70 % kot si narobe upošteval).
Pretvornik motorja: recimo da ok
motor: ok
kakšna ištalacija ti po glav hodi? A izgube na žicah, tega še en procent ni.

Point je da rabiš 1,1 kwh da narediš 100 km. Za to elektriko plačaš samo 0,08 EUR. To je podatek ZMERJEN IZ PRAKSE IZ VTIČNICE. Porabi izredno izredno malo. Da ti 100 km narediš peš pa rabiš hoditi 20 ur in rabiš DODATNO POJESTI 6000 kalorij, kar je hrane za 3 cele dneve, cena te hrane pa tam okoli 10 EUR. Pri skiroju pa za isto razdaljo 0,08 EUR.

POINT JE: HRANA ki jo rabiš dodatno pojesti (6000 kalorij za 100 km hoje) ONESNAŽI MNOGO VEČ kot pa za 8 centov štoma.

8-)

boldleaf je izjavil:

Nimas pojma, to je samo zato ker gledas navadne hovercrafte, ne pa tiste na Tesline li-ionske baterije. Saj sem ti rekel, da si za casom.

blay44 je izjavil:

...


Saj so ze tule povedali in ovrgli njegove trditve: https://iopscience.iop.org/article/10.1...

Pac te antivaxxer skirojckarji radi trmoglavijo, ne upostevajo kaj so pravi znanstveniki dokazali.


Kakšni hovercrafti na tesline baterije? lol.

OVRGELI NISO NIČESAR. SI SAMO DOKAZAL DA SI DEBIL KI NE ZNA BRATI ŠTUDIJ, ker:

ŠTUDIJA NI REPREZENTATIVNA ZA SKIRO ZA LASTNIŠKO UPORABO:
-študija upošteva skiroje na posojo in 43 % izpustov upošteva za "collecting scooter for charging", pri lastniškem skiroju TEGA NI, ti ne pobiraš skuterja z kombiji in tovornjaki, da jih prepelješ 20 km stran da jih filaš! Pri lastniškem skiroje je to enako 0.
-Večina izpustov pride pri izdelavi skiroja. Več časa kot ga imaš, bolje je. študija je pa upoštevala da ti skiro zdrži samo pol leta ( KAR ZA LASTNIŠKE SKUTERJE NI RES), ker sharing skiroje folk meče v reke in jih VANDALIZIRA, ter jih ljudje ne pazijo. Lastniški skuter ima življensko dobo vsaj 5 let, ponavadi pa 10 let, ne pa pol leta kot so uni upoštevali za sharing skiroje. Sami pravijo "The results prove to be highly sensitive to e-scooter lifetime;"

Po domače povedan: Izpusti zaradi izdelave se notri prinesejo v recimo 300 km namesto hoje. Firme kot so Lime te sharing skiroje po pol leta vržejo stran. JA seveda da bo pol vpliv veliko slabši kot če maš LASTNIŠKI skiro 5 let ali celo 10 let. Sam imam na skiroju narejenih že 2000 km, pa ga imam komaj pol leta. V življenski dobi bom naredil sigurno čez 10.000 km, izpusti za izdelavo se pa povrnejo že po 300 km zdej pa računaj.

Iz študije:

"In this study, we found that the global warming impacts associated with the use of shared e-scooters are dominated by materials, manufacturing, and automotive use for e-scooter collection for charging (43 % emissins). Increasing scooter lifetimes, reducing collection and distribution distance, using more efficient vehicles, and less frequent charging strategies can reduce adverse environmental impacts significantly. "

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Vesolje ::

Izkostek fotosinteze je pa izredno slab in je za večino hrane ki jo jemo samo 1-2 %. Celoten skiro vse skupaj šteto ima pa tam 80 % izkoristek.

Photosynthetic efficiency @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Rok Woot ::

Električni avto ki imajo 250 x večjo baterijo svoje emisije nazaj prinesejo v 1,67 leta. Baterija od enega električnega avta je velika toliko kot za 250 skirojev. Torej je eneregija za izdelat dobro kilo težko baterjo za skiro ZANEMARLLNJIVA in se notri prinese v prvih 200 km v primerjavi z hojo. Sam imam pa že 2000 km narejenih, pa bom imel skiro vsaj še 5 let, skupno bo sigurno čez 10 tisoč narejenih ;)


Kako to računaš?

Recimo za ford mondeo se proizvede približno 17 ton CO2, kako to prinseš notri v 1,67 leta? Res prosim razloži. Torej brez goriva. To je navaden ford, za električnega je še slabše.
Kaj pa ostali plini? to že prej nisi odgovoril?
Pa v raziskavi, ki sem jo postal so pač komercialni skuterji kot sem povedal. Zelo verjetno povprečen uporabnik naredi z domačim manj, tvoje osebne izkušnje pa s statistiko nimajo veze. Pokaži mi pa tvoj izračun prosim, za CO2, NO2, delce, razne okside napram škorpivom za povprečno hrano itd,

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Vesolje ::

Rok Woot je izjavil:

Električni avto ki imajo 250 x večjo baterijo svoje emisije nazaj prinesejo v 1,67 leta. Baterija od enega električnega avta je velika toliko kot za 250 skirojev. Torej je eneregija za izdelat dobro kilo težko baterjo za skiro ZANEMARLLNJIVA in se notri prinese v prvih 200 km v primerjavi z hojo. Sam imam pa že 2000 km narejenih, pa bom imel skiro vsaj še 5 let, skupno bo sigurno čez 10 tisoč narejenih ;)


Kako to računaš?

Recimo za ford mondeo se porabi pri proizvodnji približno 17 ton CO2, kako to prinseš notri v 1,67 leta? Res prosim razloži.


Podrobno si oglej naslednji video narejes s strani strokovnjaka inženirja. Vsi linki do znanstvenih študij so tudi v opisu videa. Poglej natančno in podrobno video, ne spustiti niti minute ne in boš razumel kako je zračunano, ker ti vse podrobno pove in razloži. :)



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Rok Woot ::

Aja ti si primerjal električni avto z navadnim, to pa že mogoče. Pa še to se ne strinjam.

Zanima me koliko kilometrov misliš, da naredi v svojem življenju povprečni skuter?
Koliko škropiv in gnojiv se porabi na kcal hrane?

Zakaj si primerjal električno energijo napram kcal v hrani? kaj ima to z odtisom na okolje?

Vesolje ::

Rok Woot je izjavil:

Aja ti si primerjal električni avto z navadnim, to pa že mogoče. Pa še to se ne strinjam.

Zanima me koliko kilometrov misliš, da naredi v svojem življenju povprečni skuter?
Koliko škropiv in gnojiv se porabi na kcal hrane?

Zakaj si primerjal električno energijo napram kcal v hrani? kaj ima to z odtisom na okolje?


Koliko kilometrov naredi skuter, cca ene 10.000. Toliko da se mnogoterno povrnejo izpusti za njegovo izdelavo.

Na kcal hrane se porabi ogromno energije. Za kilogram govedine se porabi 69,3 kWh energije, skiro z to energijo naredi 6187 km...Kmertisjstvo je izredno energijsko in okoljsko obemenjujoča dejavnost. okoljeske odtise za povprečje vse hrane si poglej v študijah, boš razumel kaj je fora.

Če hočeš 6187 km hodit namesto it s skirojem boš hodil 1237 ur kar je 123 dni po 10 ur hoje na dan. ...

Torej: toliko energije kot jo porabimo za proizvodnjo 1 kile govedine, s toliko energije s skirojem lahko naredimo 6187 km, kolk pa pešec naredi z eno kilo govedine kilometrov?- .... ...zelo malo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Rok Woot ::

Torej trdiš da se povprečno s kupljenim skuterjem za domačo uprabo naredi 10.000 km?

Koliko energije se porabi ni premo sorazmerno z vplivom na okolje, tu je še cel kup drugi faktorjev, recimo s čim škropijo tvojo hrano, kako pridelujejo aluminij itd.

Vesolje ::

Rok Woot je izjavil:

Torej trdiš da se povprečno s kupljenim skuterjem za domačo uprabo naredi 10.000 km?

Koliko energije se porabi ni premo sorazmerno z vplivom na okolje, tu je še cel kup drugi faktorjev, recimo s čim škropijo tvojo hrano, kako pridelujejo aluminij itd.


Skuterji zdržijo več kot toliko. Če bodo jih ljudje prej vrgli stran pa nevem, verjetno ne. Pa tudi če upoštevaš da naredijo samo 5000 km. Proizvodnja skuterja se povrne v par 100 km.

Sam imam skiro pol leta in narejenih 2000 km. V 2,5 leta jih bom s tem tempom imel narejenih 10.000 km. Vem da poraba energije ni premo sorazmerna z vplivom na okolje, to nisi povedal nič novega. Sem na faksu ravno to računal: količino onesnaževal z utežnimi faktorji na kilometer vožnje z skirojem oziroma hoje. Na kilometer vožnje skiro ONESNAŽI 16x manj v življenski dobi. Pod življensko dobo = life cycle spadajo: proizvodnja, uporaba, reciklaža.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Rok Woot ::

Ti ja, kdo ga pa kupi pa sploh ne uporablja, treba je gledati povprečje.

"185.52 grams CO2eq/km"
ocenjuje spet neka študija, ocenjejo, da povprečno naredi 1,1k km. Če misliš, da to ni blizu resnice, podaj svoj izračun.
http://hig.diva-portal.org/smash/get/di...

Pa CO2 odtis je samo majhen del odtisa na okolje, ki ga naredi izdelava in razgradnja skuterja. (Če se ga sploh razgradi)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Vesolje ::

Rok Woot je izjavil:

Ti ja, kdo ga pa kupi pa sploh ne uporablja, treba je gledati povprečje.

"185.52 grams CO2eq/km"
ocenjuje spet neka študija, ocenjejo, da povprečno naredi 1,1k km. Če misliš, da to ni blizu resnice, podaj svoj izračun.
http://hig.diva-portal.org/smash/get/di...

Pa CO2 odtis je samo majhen del odtisa na okolje, ki ga naredi izdelava in razgradnja skuterja. (Če se ga sploh razgradi)


Ti praviš da je povprečje samo 1100 km v celi življenski dobi. Sigurno ne. Kaj pa pol ljudje misliš da naredijo po 1100 km (kar smo jaz in vsi kar jih poznam naredili v par mesecih). Stran jih že ne vržejo, kvečjemu skuter prodajo. Ampak potem ga uporablja nekdo drug. Tudi to je dobro. Saj nima veze kdo skiro uporablja.

CO2 je eden izmed onesnaževal (po mojem menenju se mu v javnosti pripisuje preveliko težo). Kot sem povedal sem na faksu računal kombinacijo vseh onesnaževal z utežnimi faktorji, vključujoč in upoštevana izdelava in razgaranja na kilometer. Skiroji so še vedno 16 x bolj ekološki kot hoja. Skiro se reciklira: baterijo se da reciklirat, sem postal link da se to že dela. Aluminijasto ohišje se da pretopit v aluminij in vplit nazaj v poljuben izdelek. Teža gum je majhna in še te se lahko zmelje in upoabi za talkovce za tlakovanje teniških igrišč in podobno. Kar je plastike se ravno tako reciklira. Cca 95 % teže skuterj se lahko reciklira.

Še komentar na enega uporabnika ki je napisal da električne skiroje uporabljajo samo tisti v vrtcu: PODATKI KAŽEJO RAVNO NASPROTNO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

K0l1br1 ::

Brez računanja in študij:
hoja je neskončno bolj eko po stopnicah kot el. skiro. In bolj zdrava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Vesolje ::

K0l1br1 je izjavil:

Brez računanja in študij:
hoja je neskončno bolj eko po stopnicah kot el. skiro. In bolj zdrava.


Brez računanja in študij niso tvoje navedbe vredno popolnoma nič in tudi niso resnične. Hoja JE ZDRAVA, definitivno je zdrava, NI PA EKO. :) Električni skiro je mnogo bolje eko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

IL_DIAVOLO ::

Ne rabimo racunanja za nekaj, kar je samoumevno in edino pravilno.

Hoja bo vedno eko, pa se lahko na trepalnice postavis.

K0l1br1 ::

Vesolje je izjavil:

Električni skiro je mnogo bolje eko.
Po stopnicah je neskončno manj EKO ;)

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hoja bo vedno eko, pa se lahko na trepalnice postavis.


Tudi to. Skiro ne bo neskončno bolj EKO kot hoja, ker hoja bo vedno EKO, skiro pa ne. Hoja je v primerjavi s skirojem neskončna, skiro pa bo prej ali slej končal na odpadu.

Ej, vesolje, za inženirja ne vem česa, ker menda nisi napisal, ti gre kar slabo. Tehnični inženir ali inženir filofaksa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Miki N ::

El. skiro je že po definiciji e-odpadek.

K0l1br1 ::

Hoja je neskončno bolj EKO tudi po ravnem, ko eskiroju zmanjka baterije ali pa ga ukradejo. Eskiro je bolj eko, samo dokler ima polno baterijo in po ravnem. Po ravnem travniku eskiro ni neskončno bolj eko. PO travniku je hoja neskončno bolj EKO kot skiro.
Eskiro tudi ni bolj eko v puščavi.
Eskiro tudi ni bolj eko kjer koli kjer ni elektrike niti približno blizu. Ni uporaben v pragozdu in ni uporaben na Nanosu.

Eskiro ni uporaben v vesolju, niti ni tam bolj EKO, razen v Ljubljani, po pločniku s polno baterijo.

Miki N ::

Edino kar je e-skiro neskončno je gej. Vedno bil, vedno bo.

K0l1br1 ::

Vesolje je izjavil:

Hoja

Gremo na začetek - 1. post. Teza je postavljena samo glede porabe energije. Torej je slaba teza. Ne upošteva popolnoma nič drugega kot porabo energije, pa še to ob nekih izmišljenih predpostavkah.

Hoja je bolj EKO kot eskiro po stopnicah in po travniku, zelo verjetno pa tudi v puščavi in tudi po snegu.

blay44 ::

:D
Eh vesoljc. Dal sem ti izhodišče, da se strateško umakneš, ti pa se zapletaš, zapletaš...
Zdej ti bo Un vrgu ceno Wh bobovca za hišo....
««
5 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334895 (3448) krucymucy
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22838050 (33928) c3p0
»

Z elektr. skirojem na mestni ter primestni avtobus

Oddelek: Loža
213764 (2986) Phantomeye
»

Skiro v mestu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115891 (11401) bandidosss

Več podobnih tem