Forum » Na cesti » Nizka hitrost, tretja prestava avto ugasne (ob poku)
Nizka hitrost, tretja prestava avto ugasne (ob poku)
1309976 ::
Ok, ob vožnji novo kupljenega rabljenega dizla je žena opazila eno potencialno težavo.
Ko se pripelje v npr. krožišče in pusti avto v 3 prestavi, slednji, ko avto zmanjša na cca 20 km/h, ugasne, pri čemer je, ko sem bil jaz zraven, da vidim o čem sploh govori, v mašini dokaj glasno počilo (dovolj da sem zagnal rahlo paniko glede nakupa). Ok, cukanje in potencialno ugašanje avta v napačni prestavi mi je nekako razumljivo. Skrbi me pa tisti pok, ki sem ga slišal. Avto je 3 valjni dizel (1.5 bmwjev motor).
Je kaj narobe z motorjem oziroma ali je to normalno obnašanje pri dizlih zaradi napačne prestave?
Morda se vse skupaj bere recimo temu rahlo neumno a gre za prvi dizel pri hiši in se bo kot kaže potrebno temu malo prilagoditi.
Ko se pripelje v npr. krožišče in pusti avto v 3 prestavi, slednji, ko avto zmanjša na cca 20 km/h, ugasne, pri čemer je, ko sem bil jaz zraven, da vidim o čem sploh govori, v mašini dokaj glasno počilo (dovolj da sem zagnal rahlo paniko glede nakupa). Ok, cukanje in potencialno ugašanje avta v napačni prestavi mi je nekako razumljivo. Skrbi me pa tisti pok, ki sem ga slišal. Avto je 3 valjni dizel (1.5 bmwjev motor).
Je kaj narobe z motorjem oziroma ali je to normalno obnašanje pri dizlih zaradi napačne prestave?
Morda se vse skupaj bere recimo temu rahlo neumno a gre za prvi dizel pri hiši in se bo kot kaže potrebno temu malo prilagoditi.
anketar ::
šalti v drugo, zakaj ga maš še vedno v 3-tji pr 20kmh?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anketar ()
EnStot ::
Domnevam, da nikoli prej nisi imel dizla in da ga še posebej tvoja žena ni nikoli vozila. Z dizlom ne moreš voziti 20 km/h v tretji prestavi!!! To pomeni okoli 800 vrt/min ALI ŠE MANJ, kar je pod "štand gasom". To si lahko počel z atmosferskim bencinarjem, s turbodizlom pa tega ne moreš. Kar se je tebi zdelo kot pok, je verjetno dizelsko klenkanje, ki je posebej očitno pri vožnji s prenizkimi vrtljaji, ko malce dodaš plin. In najbolj tipična napaka tistih, ki se v življenju še niso vozili z dizlom, prej pa so imeli malega atmosferskega bencinarja, je da pridejo v križišče v 3. prestavi ob povsem spuščenem plinu in nato hočejo pospešiti.
Turbodizel ima precej ožje uporabno območje vrtljajev in bistveno daljša prestavna razmerja, kakšnih 50% glede na atmosferca. Takoj nad štandgasom pa zaradi turbo-luknje ne potegne takoj. Zapomni si zlato pravilo: S TURBODIZLI SE KRIŽIŠČA PREVOZI V 2. PRESTAVI!
Turbodizel ima precej ožje uporabno območje vrtljajev in bistveno daljša prestavna razmerja, kakšnih 50% glede na atmosferca. Takoj nad štandgasom pa zaradi turbo-luknje ne potegne takoj. Zapomni si zlato pravilo: S TURBODIZLI SE KRIŽIŠČA PREVOZI V 2. PRESTAVI!
kixs ::
dope1337 ::
Eh, to je cisto normalno.
Prenizki obrati, pok kompresije v cilindru.
Se boste navadili voziti z dizlom cez cas, pa se le-to ne bo vec dogajalo. Ni pa nic strasnega, samo glasno je. In tudi niste prvi, ki ste zagnali paniko zaradi tega.
Prenizki obrati, pok kompresije v cilindru.
Se boste navadili voziti z dizlom cez cas, pa se le-to ne bo vec dogajalo. Ni pa nic strasnega, samo glasno je. In tudi niste prvi, ki ste zagnali paniko zaradi tega.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Blinder ::
Kar se je tebi zdelo kot pok, je verjetno dizelsko klenkanje, ki je posebej očitno pri vožnji s prenizkimi vrtljaji, ko malce dodaš plin.
Ali lahko diesel sploh klenka?
Meni se ne zdi normalno da je clovek slisal pok.
ps: sem ze videl cloveka, ki so mu v III. prestavi toliko padli obrati, da je motor zacel regulirat moc zato da ne crkne - dodajat gas - voznik pa kontra, je zacel bremzat. En drugi tip je vozil celo avtocesto v 4. prestavi, ni vedel, da nima v peti (avto imel pet prestav). Talenti ..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Utk ::
ps: sem ze videl cloveka, ki so mu v III. prestavi toliko padli obrati, da je motor zacel regulirat moc zato da ne crkne - dodajat gas - voznik pa kontra, je zacel bremzat. En drugi tip je vozil celo avtocesto v 4. prestavi, ni vedel, da nima v peti (avto imel pet prestav). Talenti ..
Zato so rabljeni "kot novi" avti z malo km od penzionistov taka terna...
EnStot ::
Kar se je tebi zdelo kot pok, je verjetno dizelsko klenkanje, ki je posebej očitno pri vožnji s prenizkimi vrtljaji, ko malce dodaš plin.
Ali lahko diesel sploh klenka?
Meni se ne zdi normalno da je clovek slisal pok.
..
To je bistvo dizla, da klenka! Tako dizel namreč deluje na principu samovžiga. Pri bencinarju je samovžig seveda nezaželjen, ker se to dogaja pred vžigom iskre na svečki, pri dizlu pa je kontroliran. A ko so razmere preslabe zaradi prerevne in neenakomerne mešanice (zelo nizki obrati, zaprt plin), cilinder zgreši posamezni takt ali dva vžiga in nato pri naslednjem nekontrolirano močneje poči.
Je pa to večji problem pri starejših in pri malih dizlih. Najnovejši s piezo injektorji tega ne poznajo.
lufthammer ::
Naredi preizkus, na ravni prazni cesti daj v prvo in spuščaj sklopko, da se boš premikal samo s štandgasom. Nato prestavi v drugo in opazuj števec in nato še v tretjo. Boš videl, da je že v drugi pod štandbasom več kot 20 kmh. Tolk prožen pa dizel vseeno ni, da boš vozil brez problemov pod 800 obrati. Ni treba s prvo skozi krožišče, škodovalo pa tudi ne bo nič, sploh, če si čakal in štartaš...
tone31 ::
mali dizli vsi imajo prvo do 5-10, drugo 15-20 pri standgasu
vecji dizli pa daljso drugo, prva je isto
vecji dizli pa daljso drugo, prva je isto
-valvoline- ::
Kak nosilec motorja skace, dvomasni vztrajnik tolce ,al pa zamenjan za enomasnega z precej manjso tezo ter avta ne mores normalno vozit pr prenizkih obratih
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
suse_80 ::
Mjahen Diesel+ BMW= slaba odločitev.. če ni ravno 3.0 varianta.
malo pojdite na BMW forum. skoraj pri vseh debatah je končna ugotovitev, da je naboljši BMW tisti, ki je bencinar... npr 528i ali kaj podobnega.... če tako trdijo zagriženi uporabniki BMW je že verjetno tako.
malo pojdite na BMW forum. skoraj pri vseh debatah je končna ugotovitev, da je naboljši BMW tisti, ki je bencinar... npr 528i ali kaj podobnega.... če tako trdijo zagriženi uporabniki BMW je že verjetno tako.
Blinder ::
lufthammer je izjavil:
Boš videl, da je že v drugi pod štandbasom več kot 20 kmh.
Noben dizel nima tako dolge prestave. No, mogoce kak S400 cdi ali kak drug 3000+ ccm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
EnStot ::
Moj turbotraktor ima pri resnični hitrosti 20 km/h v drugi prestavi 1.200 vrt/min, v tretji pa 750 vrt/min.
2dark ::
v mašini dokaj glasno počilo (dovolj da sem zagnal rahlo paniko glede nakupa). Ok, cukanje in potencialno ugašanje avta v napačni prestavi mi je nekako razumljivo. Skrbi me pa tisti pok, ki sem ga slišal. Avto je 3 valjni dizel (1.5 bmwjev motor).
Je kaj narobe z motorjem oziroma ali je to normalno obnašanje pri dizlih zaradi napačne prestave?
Seveda ni normlano, da poka pri motorju. Alo. Pa marsikdo se pripelje v križišče, ko gori rdeča luč v 3-ji prestavi prestavi. Seveda pa ne gre sepljavti tretji pri tkao nizki hitrosti.
lufthammer je izjavil:
Boš videl, da je že v drugi pod štandbasom več kot 20 kmh.
Noben dizel nima tako dolge prestave. No, mogoce kak S400 cdi ali kak drug 3000+ ccm.
Kako to misliš? BMW-ji imajo dolga prestavna razmerja, da lahko dosegajo 200 + hitrosti, ko je govora o ročnem menjalniku. Avtomat je 8 stopenjski in je malo drugače.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
zk_eu ::
20km/h v tretji prestavi, niste resni.
Ja, da poraba pride na 3l
Saj bo prihranek pri gorivu konkretno plačal z menjavo vztrajnika. Takšni vozniki so najboljši. Neverjetno kaj prebereš vse.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
IL_DIAVOLO ::
Take budale se verjetno se na parkirisce pripeljejo v 3. Potem pa kak otrok prileti in vse drugi krivi, samo voznik ne ki ni znal dat v brzino, v kateri se motor obnasa cisto drugace.
Dizel ali bencinar nima veze, tako se ne vozi.
Dizel ali bencinar nima veze, tako se ne vozi.
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Take budale se verjetno se na parkirisce pripeljejo v 3. Potem pa kak otrok prileti in vse drugi krivi, samo voznik ne ki ni znal dat v brzino, v kateri se motor obnasa cisto drugace.
Dizel ali bencinar nima veze, tako se ne vozi.
Ti si lolek. Ti lahko začneš zavirat pre dprihodom v križišče, ko vidiš,da gori rdeča in imaš avto v tretji prestav in se bo ta brez problema zaustavil. ne moreš pa vozit v tretji s hitrostjo 30 km/H ali pospeševat. Enim, kot si ti niso logične osnove.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
lexios ::
Za sklopko na splošno oz. pri vožnji v križišče ali na parking je kdo že slišal? Mi ni jasno kako vam sploh uspe pripeljat v križišče v 3. in 20 km/h, razen če močno zaviraš ali držiš oz. stisneš sklopko (in menjaš v 2.).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
2dark ::
Za sklopko na splošno oz. pri vožnji v križišče ali na parking je kdo že slišal? Mi ni jasno kako vam sploh uspe pripeljat v križišče v 3. in 20 km/h, razen če močno zaviraš ali držiš oz. stisneš sklopko (in menjaš v 2.).
Ne. res? Ti ko počakaš pri rdeči ne stisneš sklopke in daš v prosti tek?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Take budale se verjetno se na parkirisce pripeljejo v 3. Potem pa kak otrok prileti in vse drugi krivi, samo voznik ne ki ni znal dat v brzino, v kateri se motor obnasa cisto drugace.
Dizel ali bencinar nima veze, tako se ne vozi.
Ti si lolek. Ti lahko začneš zavirat pre dprihodom v križišče, ko vidiš,da gori rdeča in imaš avto v tretji prestav in se bo ta brez problema zaustavil. ne moreš pa vozit v tretji s hitrostjo 30 km/H ali pospeševat. Enim, kot si ti niso logične osnove.
Ocitno se nisi slisal za zaviranje z motorjem. Nic novega.
K0l1br1 ::
Ampak motor ne zavira, če vzdržuje obrate pri npr. 3 prestavi pri 800 (ko že vse kot norc trese).
Baba v 3 z dizlom v krožno. Jih je več takih brez občutka za material.
Baba v 3 z dizlom v krožno. Jih je več takih brez občutka za material.
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ocitno se nisi slisal za zaviranje z motorjem. Nic novega.
Zakaj bi prestvaljal 3 prestave nižje, če vidim da je rdeča in enostavno stisnem sklopko in počasi bremzam in potem počakam brez problema? Ko počakam, dam avto v prosti tek. A ti misliš, da je to bolje, da 3 krat prestaviš nižje, da mora potisni ležaj na sklopki trikrat delovat? Bravo.
Ampak motor ne zavira, če vzdržuje obrate pri npr. 3 prestavi pri 800 (ko že vse kot norc trese).
Baba v 3 z dizlom v krožno. Jih je več takih brez občutka za material.
Gre v tretji ampak ne pri 30 km/h.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
lexios ::
Za sklopko na splošno oz. pri vožnji v križišče ali na parking je kdo že slišal? Mi ni jasno kako vam sploh uspe pripeljat v križišče v 3. in 20 km/h, razen če močno zaviraš ali držiš oz. stisneš sklopko (in menjaš v 2.).
Ne. res? Ti ko počakaš pri rdeči ne stisneš sklopke in daš v prosti tek?
Še vedno mi princip vožnje pri 20 km/h v 3. ni jasen. To da daš v prosti tek je normalno, da avto pripraviš do tega, da klenka pri 20 km/h, 3. prestavi in 500 obratov pač ne.
K0l1br1 ::
2dark ::
Še vedno mi princip vožnje pri 20 km/h v 3. ni jasen. To da daš v prosti tek je normalno, da avto pripraviš do tega, da klenka pri 20 km/h, 3. prestavi in 500 obratov pač ne.
kdo klenka? lep primer je , ko se prebližuješ križišču, kjer sveti rdeča luč s hitrostjo 50-60 km/H.. enostavno stisneš sklopko in istočasno nežno zaviraš. Abto ne bo nič cukal. Normalno se bo ustavil. Nato daš v prosti tek.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
IL_DIAVOLO ::
Zdaj vem, zakaj cakam penzioniste pred semaforjem da počasi dajo v prvo prestavo in POČASI speljejo.
sandmat ::
OP, zakaj ženi ne kupiš avtomatika, če se ji ne da šaltat? Simple rešitev, znebiš se vseh problemov.
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zdaj vem, zakaj cakam penzioniste pred semaforjem da počasi dajo v prvo prestavo in POČASI speljejo.
ne vem. jaz jih obvozim po levi. kdo zna zna. eni pa jokate.
OP, zakaj ženi ne kupiš avtomatika, če se ji ne da šaltat? Simple rešitev, znebiš se vseh problemov.
Ker avtomatik pri bmw-ju ni treba olja menjat a ne? In to je zgolj 100€ stroška. LOL.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
IL_DIAVOLO ::
Aja, da se ne zaletis v 3. brzino moraš delat take neumnosti, ker nisi sposoben multitaskinga.
lexios ::
kdo klenka? lep primer je , ko se prebližuješ križišču, kjer sveti rdeča luč s hitrostjo 50-60 km/H.. enostavno stisneš sklopko in istočasno nežno zaviraš. Abto ne bo nič cukal. Normalno se bo ustavil. Nato daš v prosti tek.
V križišče lahk pripelješ tudi v 4., ali v 5., stisneš sklopko, daš v ler ali nižaš marčo, ampak OP ne opisuje tega.
Dizla na ravnem lahk iz skoraj 0km/h spelješ tudi s 3., ampak opisana težava je bolj v tem, da dizel OP žene ni avtomatik - normalno da crkne, obrati padejo proti 0:
Ko se pripelje v npr. krožišče in pusti avto v 3 prestavi, slednji, ko avto zmanjša na cca 20 km/h, ugasne
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
2dark ::
Nato pa vtrže jermen in je motor kaput.
Seveda. Jermen bo dol vrglo, ker si stisnil sklopko. Bravo. Pa akumulator se ti bo spranil.
V križišče lahk pripelješ v 4., ali v 5., stisneš sklopko, daš v ler ali nižaš marčo, ampak OP ne opisuje tega.
Dizla na ravnem lahk iz skoraj 0km/h spelješ tudi s 3., ampak opisana težava je bolj v tem, da dizel OP žene ni avtomatik - normalno da crkne, obrati padejo proti 0:Ko se pripelje v npr. krožišče in pusti avto v 3 prestavi, slednji, ko avto zmanjša na cca 20 km/h, ugasne
Saj sem napisal, da s tem bmw-jem ni vse normlano, da poka pri motorju.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
K0l1br1 ::
lexios ::
Ni nujno, da je avtomatik, no. Predlagam, da si kupi mazdo ali karkoli z atmosfercem (bencin), 2. gre do 90km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
2dark ::
Nope. Ker ne stisneš sklopke, ko se hitrost vozila v 3 bliža 0.
Če maš avtomatika nimaš teh problemov in aktivni tempomat. Avto sam zavira, počaka in nato spelje ..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
lexios ::
Avto sam zavira, počaka in nato spelje
Če vzameš novega forda, pa še sam parkira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
2dark ::
Predlagam, da si kupi mazdo ali karkoli z atmosfercem (bencin), 2. gre do 90km/h.
To bi rad vidu avto z 90-100 konji in atmosferskim motorjem, ki ima blokado pri 90 km/H.
Avto sam zavira, počaka in nato spelje
Če vzameš novega forda, pa še sam parkira.
Če vzameš bmw-ja vozi samodejno vzratno in parkira se sam. pa še pijačo ti ogladi.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
lexios ::
Predlagam, da si kupi mazdo ali karkoli z atmosfercem (bencin), 2. gre do 90km/h.
To bi rad vidu avto z 90-100 konji in atmosferskim motorjem, ki ima blokado pri 90 km/H.
Avto sam zavira, počaka in nato spelje
Če vzameš novega forda, pa še sam parkira.
Če vzameš bmw-ja vozi samodejno vzratno in parkira se sam. pa še pijačo ti ogladi.
Sicer druga prestava gre čez 100, po spominu okrog 105. Avtomatik pri Fordih seveda tudi parkira popolnoma sam.
sandmat ::
Ker avtomatik pri bmw-ju ni treba olja menjat a ne? In to je zgolj 100€ stroška. LOL.
kaj si zdaj nabluzil? kaj imajo stroški veze s tem, da žena ne zna šaltat? :D
To bi rad vidu avto z 90-100 konji in atmosferskim motorjem, ki ima blokado pri 90 km/H.
Volvo s/v40 z renaultovimi menjalniki. V drugi prideš do cca 105/110.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
qwertyy ::
V 3 čez krožišče pri 20 kmh, ni čudno da ima probleme
belidihur, a ploščice pa menjas na vsake pol leta potem? Valda se pri zaviranju znižuje prestave in zavira z motorjem. Če pustiš v 3, držiš sklopko in bremzas do 0 si uničuješ bremze in sklopko totalno.
belidihur, a ploščice pa menjas na vsake pol leta potem? Valda se pri zaviranju znižuje prestave in zavira z motorjem. Če pustiš v 3, držiš sklopko in bremzas do 0 si uničuješ bremze in sklopko totalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: qwertyy ()
IL_DIAVOLO ::
Uničujes ne, ampak brezvezes stojis na sklopki, ko lahko preprosto das v nizjo brzino, se pocasi in kontrolirano pripelješ v drugi, stopis na stopalko in das v prvo. Zakaj si komplicirate življenje?
hojnikb ::
ker je lazje kontrolirat avto v nizjih hitrostih, ce stisnes kuplongo? Pakne pa tut niso pol avta, da bi to mel kak pomen.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46736 (34959) | INSIDE |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24198 (22067) | Zheegec |
» | katero vozilo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23415 (21324) | denabiker |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 23007 (19754) | Zheegec |