» »

Nizka hitrost, tretja prestava avto ugasne (ob poku)

Nizka hitrost, tretja prestava avto ugasne (ob poku)

1
2
»

qwertyy ::

hojnikb je izjavil:

kako tocno si unicujes sklopko? lol

Sklopka je za prestavljanje, ne zato da počivaš nogo na njej. Zakaj bi za vsak semafor tiščal sklopko cca 10 sek dokler se ne ustavis? Tudi na mestu daš v ler in ne držiš noge na sklopki do zelene.

Še slabše je pa bremzanje brez pomoči motorja, boge tvoje bremze. Pa saj to učijo že v avtošolah..

hojnikb ::

sklopka NI potrebna za prestavlanje. Je izkjucno zato tam, da lahko pozenes avto z mesta. V resnici jo za prestavljanje ne potrebujes, ampak to je diskusija za kaksno drugo temo.

That being said, ce stojis na stopalki za kuplongo, same lamele ali kuplonge ne unicujes nic. Jo pa unicujes, ce se vozis do konca v previsoki prestavi in more potem ze drset. Tako da je precej bolj smiselno in komfortno tistih nekaj metrov, ko se priblizujes kriziscu, stisnat sklopko, odpeljat tist odsek z coastanjem in potem spet veselo naprej v 2-3ti. Tistih nekaj metrov, ko bos moduliral hitrost z bremzami pac nebo pojedl pakn v roku 20kkm.

Razumem pa, da obstajajo taksni Gorejnci, ki prav tekmujejo, kako dalec pridejo brez dotikanje bremz in karseda mucnim engine breakingom.

Nihce pa ne govori, da mors kuplongo 3 minute drzat pred semaforjem.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Saj vsak stisne podzavestno sklopko tistih zadnjih par metrov preden ustaviš, da ostaja motor miren. To pa ne pomeni da moras pripeljat v 3. brzini.

Utk ::

Kar poslušajte nasvete za vožnjo od celjanov, oni že znajo...

m0LN4r ::

1309976 je izjavil:

Ok, ob vožnji novo kupljenega rabljenega dizla je žena opazila eno potencialno težavo.
Ko se pripelje v npr. krožišče in pusti avto v 3 prestavi, slednji, ko avto zmanjša na cca 20 km/h, ugasne, pri čemer je, ko sem bil jaz zraven, da vidim o čem sploh govori, v mašini dokaj glasno počilo (dovolj da sem zagnal rahlo paniko glede nakupa:)). Ok, cukanje in potencialno ugašanje avta v napačni prestavi mi je nekako razumljivo. Skrbi me pa tisti pok, ki sem ga slišal. Avto je 3 valjni dizel (1.5 bmwjev motor).

Je kaj narobe z motorjem oziroma ali je to normalno obnašanje pri dizlih zaradi napačne prestave?

Morda se vse skupaj bere recimo temu rahlo neumno a gre za prvi dizel pri hiši in se bo kot kaže potrebno temu malo prilagoditi.

To je startstop verjetno, ker imas prenizke obrate oz. hitrost za 3. prestavo, ce pa ne se opravicujem.
Ugasne, ko pritisnes sklopko ali med voznjo? Sicer pa 20kmh v tretji, pa to ubijas avto. Meni se ze pri 40 v tretji zdi matranje, res pa je da so dolge prestave, zato.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Tretja pri 2.0 dizlu je 45-70.

-valvoline- ::

V rondoju z 3to prestavo edino ce ni nobega in je dovolj sirine za hiter 'shortcut'. Drgac pa obvezno 2ga pr al pa odvzem vozniskega ter nazaj v solo. Babe pac.
:D

Zgodovina sprememb…

GR2 ::

hojnikb je izjavil:

sklopka NI potrebna za prestavlanje. Je izkjucno zato tam, da lahko pozenes avto z mesta. V resnici jo za prestavljanje ne potrebujes, ampak to je diskusija za kaksno drugo temo.

Please elaborate.
Včeraj sem si ravno govoril kako dobro tehniko imam pri premikanju med bloki, 1. in 2. prestava.
Danes pa zavijam levo v prvi, hočem dat v drugo in mi zaškrta, ker sem prehitro dvignil sklopko. Nazadnje mi je 2x v kratkem času pred 12k km, tako da če se na tak razmak niti ni panike.
Ja, verjetno sklopka ni potrebna če bi bil robot in tako imel vedno prave obrate za prestavljanje, ampak kako lahko izvaja to človek mi pa ni jasno.
Kakorkoli, jaz pri tehniki vožnje nisem prišel čez to da dodam plin preden prestavim v nižjo, pa še to nisem dovolj hiter da bi ravno tam kjer bi res rabil, iz 3. v 2., v višjih prestavah niti nima smisla.

Da pa sklopke ne bi držal na semaforju in fore s šparanjem zavor se bom pa vzdržal komentarjev. Glavno je da ne dviguješ sklopke pri 5000rpm kot smo to delali bolj pri 2k avtih in se potem spraševali od kod smrad. Ostalo je nepotrebno kompliciranje.
Zaviram jaz zadnji trenutek, pozneje zaviraš, hitrejši si. Pri atmosfercu sem se sicer igral z zaviranjem samo z motorjem, zavor skorajda nisem rabil, čeprav pri 100k km so bili diski vseeno že za zamenjat. Ampak pri tistem si dal lahko pri 90 v drugo, pa tudi sam avto ni šel tako hitro da bi moral gledati na pridobljene sekunde pri poznem zaviranju.
Pri turbaku ne vem če sem dal kdaj pri 60 v 2., tako da tukaj zavore pač rabiš, ker s 3. pa avto premalo zavira. Pa tudi je 2x hitrejši, tako da ne bi pasalo skupaj s pospeški, če bi že 500m pred ovinkom spustil plin v 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

anketar ::

blipat z turbo mlinčki je vsaj men težje kot pa z N/A, isto odvisn od sklopke al je težka al pa lahka odvisn od znamke

sandmat ::

sklopka ni potrebna za prestavljanje izključno, če te ne skrbi za sinhrone in se ti da z gasom regulirat razliko v vrtenju menjalnika in motorja. Sicer pa zna prit precej prav ;)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144573 (32796) INSIDE
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7722658 (20527) Zheegec
»

katero vozilo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13022093 (20002) denabiker
»

Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12021850 (18597) Zheegec

Več podobnih tem