Forum » Na cesti » Nakup avtomobila!
Nakup avtomobila!
IL_DIAVOLO ::
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
Turbo je turbo, vseeno ce je gor na bencinarju ali dizlu. Ce je vredu projektiran z zadostnim podmazovanjem nima kej crknit. Pravtako pr obeh so sobe,egr,senzorji in ostali klump. Zarad slabih mazalnih lastnosti bencina logicno je da so bencinske cr sobe bolj podlozne okvaram kot dizelske (govorim na pamet, kako je v praksi ne vem) Danes prakticno ni nobene razlike med sodobnim cr bencinarjem ter dizlom. Bencinar ima plus se vzigalne svecke (pocasi se teh ne bo vec) in vzigalno elektroniko, dizel pa visje kompresijsko razmerje.
Ni res. Že to, da dizl in bencinar delata na različnih izpušnih temparaturah je razlika potem v sami turbini...
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
Ce se prav spomnem je glavna razlika v materialu propelercka na izpusni strani. Ker so partikli vecji pri dizlu lahko poje tisti propelercek "Verdichterrad". Menda pa ni neke razlike v stevilu reklamacij med enim in drugim.
Raptor F16 ::
sunshine403 je izjavil:
@energetik upam da ti je jasna razlika med navorom in mocjo ;) Je pa res... najvecjo moc imajo vsi, pa nima veze ali je 1L ali pa 6L masina v zelo majhnem obmocju obratov in za povrhu vedno na max obratih.
Za dinamični faktor še niste slišali ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Kodrnusa ::
Da uporbim temo...
Za ženo gledam Bmw x1 18d, avtomatik (150km\diesel), pa nujno belega, do 20000EUR letnik 2016,2017 do 135000Km.. Najbrz ga bom pripeljal iz Nemčije, ker so avti bolje ohranjeni, cenejši in z več opreme. Imam kolega ki ima logistično firmo in mi ga bo pripeljal zaradi zaprtih mej. Ker se na avte in kupovanje le teh ne spoznam nic, me zanimajo vaše izkušnje za avte pripeljane in Nemčije. Ali je nujno da je unfallfrei (nezaleten)? Ali V Nemčiji štimajo Kmji? Kje lahko preverim zgodovino avta (poznam nekoga na BMW servisu)? Ali se da kej znizat ceno (cenkat) Na emaile ne odgovarjajo nikakor, bo treba poklicat gor zgleda... Ali moram biti se na kaj pozoren?
Kej tazga?
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
Za ženo gledam Bmw x1 18d, avtomatik (150km\diesel), pa nujno belega, do 20000EUR letnik 2016,2017 do 135000Km.. Najbrz ga bom pripeljal iz Nemčije, ker so avti bolje ohranjeni, cenejši in z več opreme. Imam kolega ki ima logistično firmo in mi ga bo pripeljal zaradi zaprtih mej. Ker se na avte in kupovanje le teh ne spoznam nic, me zanimajo vaše izkušnje za avte pripeljane in Nemčije. Ali je nujno da je unfallfrei (nezaleten)? Ali V Nemčiji štimajo Kmji? Kje lahko preverim zgodovino avta (poznam nekoga na BMW servisu)? Ali se da kej znizat ceno (cenkat) Na emaile ne odgovarjajo nikakor, bo treba poklicat gor zgleda... Ali moram biti se na kaj pozoren?
Kej tazga?
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kodrnusa ()
bbbbbb2015 ::
Pozdravljeni!
Imam starega Megana dvojkico (oni z L ritjo =)) letnik 2006... in bo na žalost počasi čas za menjavo (osnovni plan je bil menjava 2022-24, ampak če bo zaradi te avtomobilske krize možno dobit nov ali zelo malo rabljen avto bi morda menjal zdaj)
Moj predlog je, da za dober rabljen avto pogledaš v Belgijo ali Nemčijo. Oboji, sploh Belgijci so začeli agresivno politiko metanja EURO 4 in EURO 5 avtov ven. Posledično so cene dizlov padle. Tudi EURO 6 rabljenih dizlov.
Osebno mislim, da boš najboljši rabljeni avto dobil v Belgiji.
Kot prvič, oni cest ne solijo. Avto z 50kkm zgleda ko nov.
Kot drugič, ker imajo visoke davke, zaposleni vozijo službene avte na lizing. To so top servisirani avti.
Kot tretjič, ti lizing avti so ponavadi cenejši 2-3k€, pa tudi 4k€, ker je že lizing cena bila nižja.
Električnih avtov pa ne jemlji. To je vse še hud ekonomsko-socialni eksperiment. Mogoče bo, mogoče ne.
Gambino ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Pozdravljeni!
Imam starega Megana dvojkico (oni z L ritjo =)) letnik 2006... in bo na žalost počasi čas za menjavo (osnovni plan je bil menjava 2022-24, ampak če bo zaradi te avtomobilske krize možno dobit nov ali zelo malo rabljen avto bi morda menjal zdaj)
Moj predlog je, da za dober rabljen avto pogledaš v Belgijo ali Nemčijo. Oboji, sploh Belgijci so začeli agresivno politiko metanja EURO 4 in EURO 5 avtov ven. Posledično so cene dizlov padle. Tudi EURO 6 rabljenih dizlov.
Osebno mislim, da boš najboljši rabljeni avto dobil v Belgiji.
Kot prvič, oni cest ne solijo. Avto z 50kkm zgleda ko nov.
Kot drugič, ker imajo visoke davke, zaposleni vozijo službene avte na lizing. To so top servisirani avti.
Kot tretjič, ti lizing avti so ponavadi cenejši 2-3k€, pa tudi 4k€, ker je že lizing cena bila nižja.
Električnih avtov pa ne jemlji. To je vse še hud ekonomsko-socialni eksperiment. Mogoče bo, mogoče ne.
Kakšen eksperiment?
Boš videl, ko pride polno električnih vozil naslednje leto na tržišče!
bbbbbb2015 ::
Lje pa gledas avte iz belgije?
Ja je zgleda sel hitro ?
Ko sem jaz kupil avto, je bil oglas tukaj:
https://www.autoscout24.be/
Imaš še to:
https://gocar.be/en
Samo jaz sem našel boljše avte preko prvega linka.
solatko ::
hojnikb - Napiši še, na kakšnih obratih se vrtijo, pri 200KM! Na kakšnih se pa vrtijo tije cilindri pri 100.
Delo krepa človeka
K0l1br1 ::
hojnikb ::
hojnikb - Napiši še, na kakšnih obratih se vrtijo, pri 200KM! Na kakšnih se pa vrtijo tije cilindri pri 100.
Normalno, več. Ampak še vedno kjub 10-12k obrati se te mašine ne razletavajo vse po vrst.
#brezpodpisa
solatko ::
hojnikb - Si sedel kdaj na 17-18k rpm? Se navljub dragim in odličnim materialom, kar lepo razletavajo.
Delo krepa človeka
hojnikb ::
sodobni supersportniki se pac ne razletavajo. Mogoce mas v mislih grand prix tomose iz 60tih.
#brezpodpisa
solatko ::
Mislim na cestake, ki jih fantje celo poštimajo in dirkajo z njimi, pač ne v GP, temveč v nižjih kategorijah. Ne razletavajo se ravno, ampak vseeno zamenjajo vsaj eno mašino na sezono, tako kot so se menjale mašine na Abarth 1000TC
Delo krepa človeka
hojnikb ::
normalno, sej tut avtomobilske mašine za tako rabo so potrošni material. Js govorim o cestnih motorjih, ki jih lahko registriraš, jih ne predeluješ in maš na njih garancijo.
#brezpodpisa
Vazelin ::
OP: jaz mislim, da bo v tem in naslednjem letu (če ne še kasneje!) veliko sladkih priložnosti za nakup vozila.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
IL_DIAVOLO ::
Suzy0 ::
Da uporbim temo...
Za ženo gledam Bmw x1 18d, avtomatik (150km\diesel), pa nujno belega, do 20000EUR letnik 2016,2017 do 135000Km.. Najbrz ga bom pripeljal iz Nemčije, ker so avti bolje ohranjeni, cenejši in z več opreme. Imam kolega ki ima logistično firmo in mi ga bo pripeljal zaradi zaprtih mej. Ker se na avte in kupovanje le teh ne spoznam nic, me zanimajo vaše izkušnje za avte pripeljane in Nemčije. Ali je nujno da je unfallfrei (nezaleten)? Ali V Nemčiji štimajo Kmji? Kje lahko preverim zgodovino avta (poznam nekoga na BMW servisu)? Ali se da kej znizat ceno (cenkat) Na emaile ne odgovarjajo nikakor, bo treba poklicat gor zgleda... Ali moram biti se na kaj pozoren?
Kej tazga?
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
V primeru, da vas zanima dober avtomobil si oglejte: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
energetik ::
V primeru, da vas zanima dober avtomobil si oglejte: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......Registran danes, za reklamo...
Gambino ::
Da uporbim temo...
Za ženo gledam Bmw x1 18d, avtomatik (150km\diesel), pa nujno belega, do 20000EUR letnik 2016,2017 do 135000Km.. Najbrz ga bom pripeljal iz Nemčije, ker so avti bolje ohranjeni, cenejši in z več opreme. Imam kolega ki ima logistično firmo in mi ga bo pripeljal zaradi zaprtih mej. Ker se na avte in kupovanje le teh ne spoznam nic, me zanimajo vaše izkušnje za avte pripeljane in Nemčije. Ali je nujno da je unfallfrei (nezaleten)? Ali V Nemčiji štimajo Kmji? Kje lahko preverim zgodovino avta (poznam nekoga na BMW servisu)? Ali se da kej znizat ceno (cenkat) Na emaile ne odgovarjajo nikakor, bo treba poklicat gor zgleda... Ali moram biti se na kaj pozoren?
Kej tazga?
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h...
V primeru, da vas zanima dober avtomobil si oglejte: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
BMW-ji že dolgo niso dobri avtomobili!
KAVINSKY ::
avtek ::
Za začetek me na splošno zanima (po možnosti s strani Gambina, ker BMW niso dobri), bi se potem lažje osredotočil na modele, ki so mi všeč in mi ustrezajo.
TheBlueOne ::
Meni se BMWji vozijo super lepo. Menda novi dizli nimajo nekih tezav, kakor stari s ketnami in turbinami.
Drugace sem menda ze linkal, blizu imas prodajo avtov vecinoma iz leasingov.
https://www.onlinecars.at/
Drugace sem menda ze linkal, blizu imas prodajo avtov vecinoma iz leasingov.
https://www.onlinecars.at/
Raptor F16 ::
V primeru, da vas zanima dober avtomobil si oglejte: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
X1 je krš od avta.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Kodrnusa ::
TheBlueOne je izjavil:
Meni se BMWji vozijo super lepo. Menda novi dizli nimajo nekih tezav, kakor stari s ketnami in turbinami.
Drugace sem menda ze linkal, blizu imas prodajo avtov vecinoma iz leasingov.
https://www.onlinecars.at/
A tele export cene so zame relevantne? Plus dmv pa komologacija pa je al kako? A se osebno lahko zglasis al samo prek neta kupis? Hvala za info.
avtek ::
Jaz že dalj časa gledam po internetu če bi kaj našel, kakšen komentar, feedback s te strani, pa nekako ne najdem
Se tudi jaz še za več info priporočam :)
Se tudi jaz še za več info priporočam :)
Vazelin ::
Mene pa zanima, ker imam v roku leta dni menjat avtomobil, kateri pa so dobri?
Priporočam MB S class. Potovalna hitrost 250kmh
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Meni se BMWji vozijo super lepo. Menda novi dizli nimajo nekih tezav, kakor stari s ketnami in turbinami.
Drugace sem menda ze linkal, blizu imas prodajo avtov vecinoma iz leasingov.
https://www.onlinecars.at/
A tele export cene so zame relevantne? Plus dmv pa komologacija pa je al kako? A se osebno lahko zglasis al samo prek neta kupis? Hvala za info.
Imajo salone. Zate verjetno niso relevantne export cene, ker si fizicna oseba in avti niso novi. V SLO ti pribijejo se DMV. Enako kakor uvoz iz drugih drzav EU.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Slo-One ::
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Meni se BMWji vozijo super lepo. Menda novi dizli nimajo nekih tezav, kakor stari s ketnami in turbinami.
Drugace sem menda ze linkal, blizu imas prodajo avtov vecinoma iz leasingov.
https://www.onlinecars.at/
A tele export cene so zame relevantne? Plus dmv pa komologacija pa je al kako? A se osebno lahko zglasis al samo prek neta kupis? Hvala za info.
Imajo salone. Zate verjetno niso relevantne export cene, ker si fizicna oseba in avti niso novi. V SLO ti pribijejo se DMV. Enako kakor uvoz iz drugih drzav EU.
Ali ne bi to pomenilo, da je potrebno dodati še DDV..., glede na to da je izključeno vseh davkov. Tako da DDV + DMV?
TheBlueOne ::
Ne, samo DMV. DDV placas v Avstriji. Torej "Export cena + DDV v avstriji" ali pa "neeksport cena/klasicna cena". Export cene so menda za podjetja.
Placas pa DDV v Sloveniji, ce ima avto manj kot 6000km ali je star manj kot pol leta. To po spominu, preveri za tocne podatke. Ampak si ga oproscen v drzavi kjer kupujes.
Placas pa DDV v Sloveniji, ce ima avto manj kot 6000km ali je star manj kot pol leta. To po spominu, preveri za tocne podatke. Ampak si ga oproscen v drzavi kjer kupujes.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
pol3ni ::
Zanima me vaše mnenje ki sem ga pred leti slišal od nekega možakarja pa me zanima kaj vi pravite na to.Res pa ni bil ravno kakšen revež ampak vseeno
Izjavil je sledeče,da ko enkrat kupiš nov avto imaš lahko vsake pet let novega.
In zdaj njegova razlaga Za recimo 20.000 € kupiš nov avto.Imaš ga pet let,v tem času naj z avtom ne bi imel stroškov razen rednih servisov. Za vse ostale okvare ima avto garancijo.V petih letih če nisi res na minimalcu lahko privarčuješ cca 12-15000 €.Prejšnjega prodaš,dodaš k privarčevanemu denarju in greš po novega.
Kaj pravite na to trditev.Ali to kdo tudi v praksi izvaja
Izjavil je sledeče,da ko enkrat kupiš nov avto imaš lahko vsake pet let novega.
In zdaj njegova razlaga Za recimo 20.000 € kupiš nov avto.Imaš ga pet let,v tem času naj z avtom ne bi imel stroškov razen rednih servisov. Za vse ostale okvare ima avto garancijo.V petih letih če nisi res na minimalcu lahko privarčuješ cca 12-15000 €.Prejšnjega prodaš,dodaš k privarčevanemu denarju in greš po novega.
Kaj pravite na to trditev.Ali to kdo tudi v praksi izvaja
avtek ::
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Meni se BMWji vozijo super lepo. Menda novi dizli nimajo nekih tezav, kakor stari s ketnami in turbinami.
Drugace sem menda ze linkal, blizu imas prodajo avtov vecinoma iz leasingov.
https://www.onlinecars.at/
A tele export cene so zame relevantne? Plus dmv pa komologacija pa je al kako? A se osebno lahko zglasis al samo prek neta kupis? Hvala za info.
Imajo salone. Zate verjetno niso relevantne export cene, ker si fizicna oseba in avti niso novi. V SLO ti pribijejo se DMV. Enako kakor uvoz iz drugih drzav EU.
Ali ne bi to pomenilo, da je potrebno dodati še DDV..., glede na to da je izključeno vseh davkov. Tako da DDV + DMV?
Kolikor jaz razumem, je "naša" cena "Barzahlung".
kixs ::
Zanima me vaše mnenje ki sem ga pred leti slišal od nekega možakarja pa me zanima kaj vi pravite na to.Res pa ni bil ravno kakšen revež ampak vseeno
Izjavil je sledeče,da ko enkrat kupiš nov avto imaš lahko vsake pet let novega.
In zdaj njegova razlaga Za recimo 20.000 € kupiš nov avto.Imaš ga pet let,v tem času naj z avtom ne bi imel stroškov razen rednih servisov. Za vse ostale okvare ima avto garancijo.V petih letih če nisi res na minimalcu lahko privarčuješ cca 12-15000 €.Prejšnjega prodaš,dodaš k privarčevanemu denarju in greš po novega.
Kaj pravite na to trditev.Ali to kdo tudi v praksi izvaja
Kaj si ti na glavo padu?? Da bi vsakih 5 let dajal 15K€ za avto!?
Vcasih so ljudje z vezami delali tako. Je clovek delal pri nas v Revozu ali pa je stric delal pri BMW-ju v DE. Dobis tovarniski popust 20% (od oka). Vozis avto leto ali dve. Prodas avto za toliko kot si ga kupil in potem jovo na novo.
Tak nacin je edini, ki se splaca, da imas skoz novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
pol3ni ::
Zanima me vaše mnenje ki sem ga pred leti slišal od nekega možakarja pa me zanima kaj vi pravite na to.Res pa ni bil ravno kakšen revež ampak vseeno
Izjavil je sledeče,da ko enkrat kupiš nov avto imaš lahko vsake pet let novega.
In zdaj njegova razlaga Za recimo 20.000 € kupiš nov avto.Imaš ga pet let,v tem času naj z avtom ne bi imel stroškov razen rednih servisov. Za vse ostale okvare ima avto garancijo.V petih letih če nisi res na minimalcu lahko privarčuješ cca 12-15000 €.Prejšnjega prodaš,dodaš k privarčevanemu denarju in greš po novega.
Kaj pravite na to trditev.Ali to kdo tudi v praksi izvaja
Kaj si ti na glavo padu?? Da bi vsakih 5 let dajal 15K€ za avto!?
Jaz ne imam 16 let star avto.
Zanimalo me je mnenje
TheBlueOne ::
Kodrnusa ::
Uh, če je pa Barzahlung je pa kr drago.. So v Nemčiji veliko cenejši... Se pravi so to cene z ddv in brez ddvja.. Se oproščam, ker prej mi ni pokazalo Barzahlung, samo leasing in export ceno..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kodrnusa ()
m0LN4r ::
Nekaj podobnega delajo v nemciji, sicer res zgubis nekaj, ampak ne spet toliko. Avte vozijo do prvega velikega servisa plusminus. Prakticno avto oddas z prvimi gumami, prvimi bremzami in tako naprej.Zanima me vaše mnenje ki sem ga pred leti slišal od nekega možakarja pa me zanima kaj vi pravite na to.Res pa ni bil ravno kakšen revež ampak vseeno
Izjavil je sledeče,da ko enkrat kupiš nov avto imaš lahko vsake pet let novega.
In zdaj njegova razlaga Za recimo 20.000 € kupiš nov avto.Imaš ga pet let,v tem času naj z avtom ne bi imel stroškov razen rednih servisov. Za vse ostale okvare ima avto garancijo.V petih letih če nisi res na minimalcu lahko privarčuješ cca 12-15000 €.Prejšnjega prodaš,dodaš k privarčevanemu denarju in greš po novega.
Kaj pravite na to trditev.Ali to kdo tudi v praksi izvaja
Kaj si ti na glavo padu?? Da bi vsakih 5 let dajal 15K€ za avto!?
Vcasih so ljudje z vezami delali tako. Je clovek delal pri nas v Revozu ali pa je stric delal pri BMW-ju v DE. Dobis tovarniski popust 20% (od oka). Vozis avto leto ali dve. Prodas avto za toliko kot si ga kupil in potem jovo na novo.
Tak nacin je edini, ki se splaca, da imas skoz novega.
Delajo pa predvsem kaksni podjetniki, ki kupujejo avto na firmo, kjer potem odpade davek in so od avta odvisni 24/7 oz. se jim ne da jebat z popravili, ce pride slucajno do tega.
Sem se pogovarjal z lokalnim taksistom ki vozi do letalisca v münchnu, on prakticno vec kot 5 let starega avta za taxi sluzbo nima. Pa se prednost ima pri delavnicah, ce je slucajno kaj on ne rabi termina, ampak pripelje avto in ga takoj zrihtajo v 3-4 urah bilokaj je znjim.
Privat je to drazje in zdaj s tem, ko padajo cene rabljenih se vec ne izide.
Recimo vzel si Golfa za 25k in ga vozil do vrednosti 10k, kar je glih nekje tam tam z 5 leti tovarniske garancije 5 sezon za letne gume itn.
Za naslednjega golfa dajas na stran 250eur na mesec z 5 let. 250 dat na stran gre ze ce 2x na mesec pofusas nekaj nekje.
Kaj si ti na glavo padu?? Da bi vsakih 5 let dajal 15K€ za avto!?Nekateri mladostniki imajo polek sluzbe, se minijob, ki je 400eur neobdavcenega na mesec za 20 ur dela. Npr. 1 uro raznasat zjutraj casopis od pon-pet. Ne bos verjel, kolko studentov si potem za ta denar potem na lizing najame drage avte.
Mam sodelavca, ki polek sihta fura dva taka minijoba in si liza M4ko za 600 na mesec, 200 pa fukne ven za benz in zavarovanje.
Seveda, ko si star pa mas zeno in otroke, se to vec ne dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
feryz ::
-valvoline- je izjavil:
V 5 letih je crknilo 0, kar pri dizlu praktično ni mogoče
No, jaz pa sem dal skoz 6-7 dizl nazivagnov vsi z ze 200-300kkm podlage na to se jaz dodal skupaj 500.000kkm tudi z 0 okvar. Zdej mam ze 2 leto astro 1.3cdti zaenkrat spet 0 okvar. Je pa res da olje menjam na vsakih 10kkm, in vem kasnega avta se splaca vzet.
No, jaz se pa trenutno z eno nadomestno podrtijo vozim.
Avto imam na garancijskem servisu, star je malo čez dve leti, 110 tisoč kilometrov.
Ker je nekje zadaj puščalo olje, so sneli motor z menjalnikom dol. In potem se je začelo. Skoraj vsi kosi napokani, material je dobesedno pregonjen. Menjava vseh štirih turbin, vseh pump, hladilniki tekočin, intercooler, menjava pogonskega jermena, menjava jermenice, menjava kardanskega vmesnika, menjave vseh manšet, rok in polosovin in tako dalje in tako dalje. Motorja sicer niso odprli (verjetno bi bilo bolje, da bi ga), vse ostalo, kar je privijačeno na njega, bo zamenjano. Pa še LCD za števce so mi menjali, ker je prejšnji nekaj sral. Poročilo z naštetimi kosi za bavarce je dolgo 7 strani!!! Plus zilijon slik.
Sicer me hočejo bavarci narajmati, da se avto uporablja na dirkališčih, kar je v pogojih izrecno prepovedano in je razlog za nepriznanje garancije. Moti jih tudi frekvenca menjav zavor, ker enostavno ne morejo dojeti, da nekdo toliko bremz skuri. Keramičnih, športnih bla, bla. Ampak sem jim povedal, da lahko dobijo gugl maps izpis za vseh 110 tisoč km. Zdaj so lepo tiho. Je pa res, da nekateri niti dirkališča ne rabijo za obremeniti avto.
Niso turbo dizli baš neka pogruntavščina, če jih uporabljaš kot se zagre. Za mrtvaško vožnjo je pa itak vsak dober.
Skratka, dve leti star avto je, namesto da bi bil najstnik, zmatran kot starček. Zdaj ga bodo sicer spravili v red gratis, je pa to jasen znak, da še ene operacije ne bo preživel. Vsaj brez menjave motorja ne. In enormnih stroškov, ki me čakajo. Sem točno vedel, januarja, da bi moral to menjati. A kaj ko so zradirali iz programa celo rešto avtov. Zahvaljujoč Greti in davkariji. Tako da nimam pojma, za kaj naj to čudo menjam.
m0LN4r ::
Zelo zanimivo, kaksen avto pa in kaj je potem puscalo zadaj? Zakaj pa so menjali pol avta ce je samo zadaj nekaj puscalo?
Meni je na 15 let starem avtu tudi ze 2-3x nekaj puscalo pa je mehanik takoj vedel kaj je bilo, smo menjali in fertik. Enkrat je bila servo pumpa, drugic semering, tretjic pa obroc na cilindru. To je to. Avto je zdaj star 19 let, prva sklopka zanimivo. Sicer bi jo ze trebalo menjati, ampak pr 19 letih who cares. Dela kak pac dela.
PS:
Aja ce dobro razumem, si v enem letu nagonil 50.000km? To je na oko 3x vec kot ponavadi v povprecju.
Meni je na 15 let starem avtu tudi ze 2-3x nekaj puscalo pa je mehanik takoj vedel kaj je bilo, smo menjali in fertik. Enkrat je bila servo pumpa, drugic semering, tretjic pa obroc na cilindru. To je to. Avto je zdaj star 19 let, prva sklopka zanimivo. Sicer bi jo ze trebalo menjati, ampak pr 19 letih who cares. Dela kak pac dela.
PS:
Aja ce dobro razumem, si v enem letu nagonil 50.000km? To je na oko 3x vec kot ponavadi v povprecju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
val46 ::
Prvo se navadi avto vozit, ker če narediš iz dveh let pa pri 110000km tak krš od avta, se je za vprašat kaj počneš narobe. Al pa si vsaj najdi avto, ki bo kos tvojim "podvigom", ker ta tvoja bavarska primadona kot kaže to ni!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 53830 (43629) | louser |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34314 (27242) | Gambino |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19763 (16617) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26025 (20450) | KAVINSKY |