Forum » Na cesti » Nakup avtomobila!
Nakup avtomobila!
sbawe64 ::
Reno Zoe (elektrikar) je 200 eur/mesec "najem" (neke vrste leasing).Za več se pozanimaj pri Renoju.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
IL_DIAVOLO ::
Kaj sn pa js napisal? Kia je pr Hyundai tako kot Škoda pr VW. Budget znamka le te. Zato težko rečeš, da je Kia boljši/kvalitetnejši/posh avto, ker ni.
Tudi skoda je, ne vem zakaj ne bi bila kia. Saj imajo verjetno razpoložljive enake dele oz. lahko izbirajo preverjene tehnologije. Tako kot skoda.
Netrunner ::
Kaj tako posplošujete znamke. Danes se bolj gleda modele kateri so dobri in kateri ne in ne proizvajalca ker je tako ali tako vse premešano med sabo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
solatko ::
Kia ima dovolj močen razvojni oddelek.
Hojnik, a ti več, čigav je Fiat, Opel, Ford,....
Hojnik, a ti več, čigav je Fiat, Opel, Ford,....
Delo krepa človeka
hojnikb ::
Kia je brand Hyundai-a, dajmo to ze razcistit. Tako kot je audi, vw skoda itd brand VAG grupe. In ni treba sanjat, da je kia kaj drugacna v hyundai grupi, ker ni. Gre se za to, da si nek vecji konglomerat razprsi ponudbo v vse segmente, ne da bi mel en brand od najvecjega shitboxa do ultra premium limuzine.
btw, ko ze tako veselo omenjas stingerja (kot da je nekaj posebnega)... Si se vprasal na kateri platformi je narejen ? :)
Znamka je samo to. Znamka. Nekaj, kar se nalima na pleh. Ce bo vw mel tezavn menjalnik, ga bo imela tut skoda, seat in audi, ce ga bodo primorna uporabit. Enako z motorji. Razlika je samo v tem, da te budget znamke dobijo doloceno tehnologijo kasnej (ceprav spet ne tolk kasnej, ker recimo motorje morejo dobit vsi nove, ko se enkrat spremeni euro standard) kar ima pozitivn vpliv na zanesljivost.
btw, ko ze tako veselo omenjas stingerja (kot da je nekaj posebnega)... Si se vprasal na kateri platformi je narejen ? :)
Kaj tako posplošujete znamke. Danes se bolj gleda modele kateri so dobri in kateri ne in ne proizvajalca ker je tako ali tako vse premešano med sabo.
Znamka je samo to. Znamka. Nekaj, kar se nalima na pleh. Ce bo vw mel tezavn menjalnik, ga bo imela tut skoda, seat in audi, ce ga bodo primorna uporabit. Enako z motorji. Razlika je samo v tem, da te budget znamke dobijo doloceno tehnologijo kasnej (ceprav spet ne tolk kasnej, ker recimo motorje morejo dobit vsi nove, ko se enkrat spremeni euro standard) kar ima pozitivn vpliv na zanesljivost.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Mato989 ::
Se ti avto kvari? Zakaj bi sploh menjal?
Dejansko je to nekak "preemptive strike" Sicer imam na izbiro, lahko z 8-9k ki jih mam predčasno odplačam 8 let kredita (od 25 let) po 140€/mesec ali pa zamenjam avto ki je star 14 let in verjamem, da ne bo zdržal še enega cikla gum (gume sem menjal 2017, torej drugo leto bom spet menjal gume in pol 2021 bo potrebna menjava jermena ki je bil menjan 2018 itd...)
Sicer se zaenkrat ne kvari =) Bolj tuhtam, če se bi splačalo zdaj kaj "izpogajat" glede na stanje v avto industriji, da bi dobil kak dober deal sploh KIA ki ima 7 let garancije bi bila zanimiva recimo...
Jaz bi raje odplačal kredit in počasi zbiral denar za novejši avto, drugače boš non stop v kreditih. Moj je 16 let star, velik servis naredil jeseni, letos nove gume in je dober za par let. Pa nisem broke, navsezadnje si lahko Teslo kupim, a zakaj?
Ja saj v osnovi bi jaz tudi raje odplačal kredit, ampak skrbi me, da bo en dan avto odpovedal in bom na "vrat na nos" kupoval nov avtomobil, in bom zato kupil ali nekaj kar mi ne bo všeč, ali bom morda preplačal whatever... zato pač zbiram mnenja... definitivno pa je meni tudi ljubše če odplačam kredit predčasno, ker mam vse skup kredita še ene 35k...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Sparkxl ::
Nekaj bi samo dodal okrog " strahotno navitih turbo bencinarjev": 1.0 ima s turbino okrog 100km, brez okrog 75. Sicer pa so že pred 20 leti bile honde s podobnimi konji, brez turbine.
Tipičen 2.0 dizl ima s turbino okrog 150km, brez 75.
Ampak ja, turbo bencinarji so res neverjetno naviti in razpadejo kak gas pritisneš
Tipičen 2.0 dizl ima s turbino okrog 150km, brez 75.
Ampak ja, turbo bencinarji so res neverjetno naviti in razpadejo kak gas pritisneš
Raptor F16 ::
Nekaj bi samo dodal okrog " strahotno navitih turbo bencinarjev": 1.0 ima s turbino okrog 100km, brez okrog 75. Sicer pa so že pred 20 leti bile honde s podobnimi konji, brez turbine.
Tipičen 2.0 dizl ima s turbino okrog 150km, brez 75.
Ampak ja, turbo bencinarji so res neverjetno naviti in razpadejo kak gas pritisneš
Navedi vsaj en primer kjer je motor razpadel
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
hojnikb ::
motociklistični motorji majo že lep čas 200HP/l brez turbine, a tu se folk trese k vid bencinarja s turbino pa ušivih 100hp/l
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Saj to je to. Eni, tudi avtor teme, omedlevajo ko vidijo 100km na liter.
Seveda tega jaz nisem videl, ker ne obstaja, ampak to najbolj trdijo lastniki traktorjev. Kako pa je njihov traktor navit s pomočjo turbine, pa se jim ponavadi ne sanja.
In iz tega razloga so turbine na dizlu potrošna roba, za mrtvo turbino na turbo kosilnici pa še slišal nisem
Seveda tega jaz nisem videl, ker ne obstaja, ampak to najbolj trdijo lastniki traktorjev. Kako pa je njihov traktor navit s pomočjo turbine, pa se jim ponavadi ne sanja.
In iz tega razloga so turbine na dizlu potrošna roba, za mrtvo turbino na turbo kosilnici pa še slišal nisem
lexios ::
Se ti avto kvari? Zakaj bi sploh menjal?
Dejansko je to nekak "preemptive strike" Sicer imam na izbiro, lahko z 8-9k ki jih mam predčasno odplačam 8 let kredita (od 25 let) po 140€/mesec ali pa zamenjam avto ki je star 14 let in verjamem, da ne bo zdržal še enega cikla gum (gume sem menjal 2017, torej drugo leto bom spet menjal gume in pol 2021 bo potrebna menjava jermena ki je bil menjan 2018 itd...)
Sicer se zaenkrat ne kvari =) Bolj tuhtam, če se bi splačalo zdaj kaj "izpogajat" glede na stanje v avto industriji, da bi dobil kak dober deal sploh KIA ki ima 7 let garancije bi bila zanimiva recimo...
Jaz bi raje odplačal kredit in počasi zbiral denar za novejši avto, drugače boš non stop v kreditih. Moj je 16 let star, velik servis naredil jeseni, letos nove gume in je dober za par let. Pa nisem broke, navsezadnje si lahko Teslo kupim, a zakaj?
Ja saj v osnovi bi jaz tudi raje odplačal kredit, ampak skrbi me, da bo en dan avto odpovedal in bom na "vrat na nos" kupoval nov avtomobil, in bom zato kupil ali nekaj kar mi ne bo všeč, ali bom morda preplačal whatever... zato pač zbiram mnenja... definitivno pa je meni tudi ljubše če odplačam kredit predčasno, ker mam vse skup kredita še ene 35k...
Če ne rabiš, ne kupuj še. Avto najbrž ne bo odpovedal. Na "vrat na nos" lahko v najslabšem primeru kupiš tudi drug avto za 500 eurov (imaš pol izgubo 500 eurov v primerjavi z par tisoč, kolikor pade vrednost novega v 2 letih). V najboljšem pa bodo cene še padle...
Jst bi razmislu o korejcih ali japoncih, poglej si novejše mazde, kie, hyundai, ali forde.... Obvezno testno vožnjo izbranih modelov in se na koncu odloči po občutku med vožnjo. Da najceneje pri rezervnih delih prideš skozi s kakim renojem, meganom, fiatom se sicer splača razmislit, je pa v novejših avtih cel kup elektronike in servisi v primeru okvar ne več tako poceni kot pri letnikih 2006 ali 2002...
TheBlueOne ::
Pri teh malih turbo igrackah je bolj problem kako deluje pogosnski sklop kot celota napram drugim resitvam.
Recimo majhen turbo motor ima vecino moci v malem obmocju obratov. Ker je tako mora biti menjalnik hitrejsi ali pa CVT, da motor lazje drzi v optimalnih obmocjih. Plusi so majhen lahek motor, ki je lahko zelo varcen. Minusi so, da je lahko tudi zelo pozresen in da so prakticno vsi materiali obremenjeni relativno blizu maksimuma.
Potem pa imas recimo kar dela Mazda. Vzamejo 2l motor, ki je sicer hight tech na drug nacin in "klasicen" avtomatski menjalnik. Plusi so, da je ekstremno vzdrzljiv in ima majhna nihanja v porabi glede na stil voznje. Minusi pa, da je tezji in nekoliko drazji.
Meni paseta obe razlicici. Za majhne avte mali turbo, za velike avte pa bolj "mesnate" resitve.
Recimo majhen turbo motor ima vecino moci v malem obmocju obratov. Ker je tako mora biti menjalnik hitrejsi ali pa CVT, da motor lazje drzi v optimalnih obmocjih. Plusi so majhen lahek motor, ki je lahko zelo varcen. Minusi so, da je lahko tudi zelo pozresen in da so prakticno vsi materiali obremenjeni relativno blizu maksimuma.
Potem pa imas recimo kar dela Mazda. Vzamejo 2l motor, ki je sicer hight tech na drug nacin in "klasicen" avtomatski menjalnik. Plusi so, da je ekstremno vzdrzljiv in ima majhna nihanja v porabi glede na stil voznje. Minusi pa, da je tezji in nekoliko drazji.
Meni paseta obe razlicici. Za majhne avte mali turbo, za velike avte pa bolj "mesnate" resitve.
energetik ::
Spet neke gostilniške. Pejt si pogledat podatke za turbobencinarje, vsi od 0,9L do 3L imajo max navor nekje v območju 1800-4200rpm +-200rpm. Tako da vsekakor ni večina navora v malem območju obratov, ampak v velikem območju. Velja za male in velike TB.
asdf_jklc ::
V tvojem cenovnem rangu za novo vozilo se še:
- Citroen Elysee (dizel pride pod 14.000 EUR) in Peugeot 301
- Renault Megane (bencinar - vstopni model 100 KM Life ali Business oprema - bencinar)
- nekatere Dacie
- vstopni modeli Clio razreda
Kar se tiče vojne dizel/bencinar. Načeloma 30 km je že dovolj, da se dizel ogreje in mu ne boš delal škode, če se tako vsakodnevno voziš. Je pa res, da boš letno delal malo kilometrov in se ti bo nakup dizla kasneje povrnil (če avto voziš recimo 12 let boš razliko verjetno dobil nazaj). Alternativa je bencinc pa voziš po pameti in imaš še vedno razumno razlago, se pač pelješ malo počasneje po avtocesti in ne pospešuješ kot fitipaldi. Cene avtomobilov bodo pomojem še padle - med ljudmi večinoma še ni zavedanja kakšna kriza nas je usekala. Do jeseni ko bo 250.000 brezposelnih, se bo situacija močno obrnila.
- Citroen Elysee (dizel pride pod 14.000 EUR) in Peugeot 301
- Renault Megane (bencinar - vstopni model 100 KM Life ali Business oprema - bencinar)
- nekatere Dacie
- vstopni modeli Clio razreda
Kar se tiče vojne dizel/bencinar. Načeloma 30 km je že dovolj, da se dizel ogreje in mu ne boš delal škode, če se tako vsakodnevno voziš. Je pa res, da boš letno delal malo kilometrov in se ti bo nakup dizla kasneje povrnil (če avto voziš recimo 12 let boš razliko verjetno dobil nazaj). Alternativa je bencinc pa voziš po pameti in imaš še vedno razumno razlago, se pač pelješ malo počasneje po avtocesti in ne pospešuješ kot fitipaldi. Cene avtomobilov bodo pomojem še padle - med ljudmi večinoma še ni zavedanja kakšna kriza nas je usekala. Do jeseni ko bo 250.000 brezposelnih, se bo situacija močno obrnila.
KAVINSKY ::
Ja saj v osnovi bi jaz tudi raje odplačal kredit, ampak skrbi me, da bo en dan avto odpovedal in bom na "vrat na nos" kupoval nov avtomobil, in bom zato kupil ali nekaj kar mi ne bo všeč, ali bom morda preplačal whatever... zato pač zbiram mnenja... definitivno pa je meni tudi ljubše če odplačam kredit predčasno, ker mam vse skup kredita še ene 35k...
Ali pa enostavno daš avto popraviti.
hojnikb ::
Minusi so, da je lahko tudi zelo pozresen in da so prakticno vsi materiali obremenjeni relativno blizu maksimuma.
spet še ena gostilniška
Plusi so, da je ekstremno vzdrzljiv in ima majhna nihanja v porabi glede na stil voznje.
za skyactiv-x tezko rečeš, da je ekstremno vzdržljiv, ker je še čist frišna zadeva.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
TheBlueOne ::
Spet neke gostilniške. Pejt si pogledat podatke za turbobencinarje, vsi od 0,9L do 3L imajo max navor nekje v območju 1800-4200rpm +-200rpm. Tako da vsekakor ni večina navora v malem območju obratov, ampak v velikem območju. Velja za male in velike TB.
Poglej si celotne krivulje. Potem pa je se poraba v razlicnih obmocjih.
sunshine403 ::
@energetik upam da ti je jasna razlika med navorom in mocjo ;) Je pa res... najvecjo moc imajo vsi, pa nima veze ali je 1L ali pa 6L masina v zelo majhnem obmocju obratov in za povrhu vedno na max obratih.
lexios ::
A je komu tule že kdaj odpovedal motor?
Turbina, jermen, šponer, menjalnik, vzmetenje, itd najbrž da. Mislim pa da je za opisane potrebe OP brezveze razpravljat o razlikah med atmosferci in turbo bencinarji ali o navoru in moči, ne kupuje dirkalnika (najpogostejši razlog za odpoved turbine) ali 4x4 SUV...
Turbina, jermen, šponer, menjalnik, vzmetenje, itd najbrž da. Mislim pa da je za opisane potrebe OP brezveze razpravljat o razlikah med atmosferci in turbo bencinarji ali o navoru in moči, ne kupuje dirkalnika (najpogostejši razlog za odpoved turbine) ali 4x4 SUV...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
energetik ::
Je pa res, da boš letno delal malo kilometrov in se ti bo nakup dizla kasneje povrnil (če avto voziš recimo 12 let boš razliko verjetno dobil nazaj).Pri tem res ni treba nekaj ugibat. Za določen model avta greš na spritmonitor, odčitaš povprečno porabo za bencinski in dizel model, potem pa razliko pomnožiš s predvideno letno kilometrino. Točno vidiš, kaj se ti splača in v koliko letih.
sunshine403 je izjavil:
@energetik upam da ti je jasna razlika med navorom in mocjo ;) Je pa res... najvecjo moc imajo vsi, pa nima veze ali je 1L ali pa 6L masina v zelo majhnem obmocju obratov in za povrhu vedno na max obratih.Več kot jasna. Jasno da je max poraba samo 1 in to pri točno določenih obratih.
Ampak za občutek pri vožnji je pomembna krivulja navora in njegova razporeditev po obratih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
fikus_ ::
Tile mali mlinčki so varčni pri mestni vožnji, ko ne rabiš celotne moči, na AC pa moraš pritisnit gas in v višje obrate, tam je pa poraba večja, kar je razumljivo, saj rabiš večjo moč za višjo hitrost.
Blinder ::
Pa tle eimamo enga inzenirja (energetik) ki se mora kregat z otroci iz vrtca (ostali). Fikus, sunshine, blueone, vam bi jaz kar direkt odvzel izpit, ker ste toliko dumb.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
mikhaair ::
Glede na to, da omenjaš Megana kot možno izbiro in se ti ravno ne mudi z nakupom, bi jaz počakal in raje odplačal nekaj let kredita. Ker, Meganov imaš na izbiro ogromno. Malo si ogledaš sceno, kje se kaj dobi, priporočam, da vzameš pri pravni osebi, mogoče s kakšnim dokupom garancije. Je pa res, da nov avto je pa le nov in boš imel več zaupanja vanjga. Odločis se pa na koncu seveda le ti sam.
sunshine403 ::
@Blinder se dobro da si funkcionalno nepismen. Ta tvoj "inzenir" ne loci med mocjo in navorom (glede na kontriranje tistemu, kar je napisal TheBlueOne (no saj je verjetno res, da tudi on ni vedel ali pise o moci ali navoru) in potem je najboljse da mi vzamejo izpit. Ma ja neka.
Sparkxl ::
Tile mali mlinčki so varčni pri mestni vožnji, ko ne rabiš celotne moči, na AC pa moraš pritisnit gas in v višje obrate, tam je pa poraba večja, kar je razumljivo, saj rabiš večjo moč za višjo hitrost.
Prosim te, nehaj trosit forumskih mitov. Ali si to napisal iz lastnih izkušenj? Seveda ne, ker si forumski vseved.
Ga gonim vsak dan po AC, šparam nikoli, preko 6.5 res težko pridem. Če se grem šparanje, je liter manj
Tvoja teorija pa je tam nekje na ravni 5 letnika. Ampak za forumskega mehanika več kot zadosti.
TheBlueOne ::
Pa tle eimamo enga inzenirja (energetik) ki se mora kregat z otroci iz vrtca (ostali). Fikus, sunshine, blueone, vam bi jaz kar direkt odvzel izpit, ker ste toliko dumb.
Nekje razlaga tocno to okoli razlik in teh kombinacij menjalnikov z motorji, ki sem jih povzel, ampak zal ne najdem videa.
Morda je zanimiv se ta video:
Da ne bomo "dumb people" kaj povzemali raje dam kaksen zanimiv vir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
IL_DIAVOLO ::
Tile mali mlinčki so varčni pri mestni vožnji, ko ne rabiš celotne moči, na AC pa moraš pritisnit gas in v višje obrate, tam je pa poraba večja, kar je razumljivo, saj rabiš večjo moč za višjo hitrost.
Prosim te, nehaj trosit forumskih mitov. Ali si to napisal iz lastnih izkušenj? Seveda ne, ker si forumski vseved.
Ga gonim vsak dan po AC, šparam nikoli, preko 6.5 res težko pridem. Če se grem šparanje, je liter manj
Tvoja teorija pa je tam nekje na ravni 5 letnika. Ampak za forumskega mehanika več kot zadosti.
2.0 dizel poseka ta tvoj mlincek.
-valvoline- ::
Sli so pac v downsizing namest v najcistejsi NA VVT leanburn, ker drzave kaznujejo visjo prostornino z drazjo registracijo, in na papirju turbo mlincki spuscajo manj co2kar pa v praksi ni tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TheBlueOne ::
-valvoline- je izjavil:
Sli so pac v downsizing namest v najcistejsi NA VVT leanburn, ker drzava kaznuje visjo prostornino z drazjo registracijo.
Verjetno so tudi cenejsi. Ce pa je motor se lazji in bolj kompakten pa je plus, ker ga lazje spravis v male jajce.
Drugace porabe pri nasih avtih na AC:
Twingo 0.9l 95konjev turbobencinar 6.4l/100km pri hitrosti 130kmh (dosti hitreje ne gre brez adrenalina)
Mercedes C 2.0l dobre 200 konjev 7.3l/100km pri 150kmh (tukaj bi twingo sigurno pil vec.)
Sluzben Golf 2.0l menda 150 konjev Dizel bo kar pod 5l/100km pri 150km/h
Ista relacija, vsi vecinoma na tempomatu, samo Twingo ni avtomatik, je pa seveda ves cas v peti prestavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
fikus_ ::
Blinder, Spark, kaj vaju muči? Sem napisal tisto kar drži. Sem bil tudi skeptičen na začetku do teh motorjev in kaže da se obnesejo.
Res da ga nisem vozil, imam pa sodelavca, ki je kupil Forda z mlinčkom, in je bil razočaran nad porabo. Trgovec mu je govoril o nizki porabi, sam je pa prišel na podobno porabo, kot pri starem avtu. Jeba pač, fizika je za vse enaka, odvisno je samo še od teže noge.
Res da ga nisem vozil, imam pa sodelavca, ki je kupil Forda z mlinčkom, in je bil razočaran nad porabo. Trgovec mu je govoril o nizki porabi, sam je pa prišel na podobno porabo, kot pri starem avtu. Jeba pač, fizika je za vse enaka, odvisno je samo še od teže noge.
Sparkxl ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tile mali mlinčki so varčni pri mestni vožnji, ko ne rabiš celotne moči, na AC pa moraš pritisnit gas in v višje obrate, tam je pa poraba večja, kar je razumljivo, saj rabiš večjo moč za višjo hitrost.
Prosim te, nehaj trosit forumskih mitov. Ali si to napisal iz lastnih izkušenj? Seveda ne, ker si forumski vseved.
Ga gonim vsak dan po AC, šparam nikoli, preko 6.5 res težko pridem. Če se grem šparanje, je liter manj
Tvoja teorija pa je tam nekje na ravni 5 letnika. Ampak za forumskega mehanika več kot zadosti.
2.0 dizel poseka ta tvoj mlincek.
Verjamem, ampak ne boš verjel...boli me kita, ker enim v življenju poraba par deci gor dol pač ni življenjskega pomena. Očitno sem dovolj bogat, da si to lahko privoščim.
15 let sem se naposlušal ropotanje zetorja, plačeval ves potrošni material dizla kot so turbine, lmm, egr, šobe... In imam dovolj, pa če mi nafto nazaj dela v tank, ga ne kupim.
TheBlueOne je izjavil:
Pa tle eimamo enga inzenirja (energetik) ki se mora kregat z otroci iz vrtca (ostali). Fikus, sunshine, blueone, vam bi jaz kar direkt odvzel izpit, ker ste toliko dumb.
Nekje razlaga tocno to okoli razlik in teh kombinacij menjalnikov z motorji, ki sem jih povzel, ampak zal ne najdem videa.
Morda je zanimiv se ta video:
Da ne bomo "dumb people" kaj povzemali raje dam kaksen zanimiv vir.
Samo to nam je še manjkalo tukaj...da se pojavi prvi youtube mehanik
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
TheBlueOne ::
Samo to nam je še manjkalo tukaj...da se pojavi prvi youtube mehanik
Ko ti nekdo rece, da si idiot, ker je nekdo drug izobrazen ne preostane kaj drugega. Ta tip iz YT drugace dosti lepo odgovarja na ta vprasanja. Se vedno boljse tak vir, kot pa da kdo ima prav doloci izobrazba ene osebe, kjer ne poznas izobrazbe ostalih.
-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tile mali mlinčki so varčni pri mestni vožnji, ko ne rabiš celotne moči, na AC pa moraš pritisnit gas in v višje obrate, tam je pa poraba večja, kar je razumljivo, saj rabiš večjo moč za višjo hitrost.
Prosim te, nehaj trosit forumskih mitov. Ali si to napisal iz lastnih izkušenj? Seveda ne, ker si forumski vseved.
Ga gonim vsak dan po AC, šparam nikoli, preko 6.5 res težko pridem. Če se grem šparanje, je liter manj
Tvoja teorija pa je tam nekje na ravni 5 letnika. Ampak za forumskega mehanika več kot zadosti.
2.0 dizel poseka ta tvoj mlincek.
Verjamem, ampak ne boš verjel...boli me kita, ker enim v življenju poraba par deci gor dol pač ni življenjskega pomena. Očitno sem dovolj bogat, da si to lahko privoščim.
15 let sem se naposlušal ropotanje zetorja, plačeval ves potrošni material dizla kot so turbine, lmm, egr, šobe... In imam dovolj, pa če mi nafto nazaj dela v tank, ga ne kupim.
TheBlueOne je izjavil:
Pa tle eimamo enga inzenirja (energetik) ki se mora kregat z otroci iz vrtca (ostali). Fikus, sunshine, blueone, vam bi jaz kar direkt odvzel izpit, ker ste toliko dumb.
Nekje razlaga tocno to okoli razlik in teh kombinacij menjalnikov z motorji, ki sem jih povzel, ampak zal ne najdem videa.
Morda je zanimiv se ta video:
Da ne bomo "dumb people" kaj povzemali raje dam kaksen zanimiv vir.
Samo to nam je še manjkalo tukaj...da se pojavi prvi youtube mehanik
Placeval bos vse to tudi za turbo benz kosilnico brez skrbi :) Al si mislil da tb zajcki nimajo turbine,egr,maf,sobe itn...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Sparkxl ::
V 5 letih je crknilo 0, kar pri dizlu praktično ni mogoče
Očitno to vse na turbo kosilnicah drugače dela, mogoče zaradi dejstva, da niso potujoče kemijske predelovalne tovarne izpušnih plinov, kot sodoben zetor. Je mogoče tehnika bolj enostavna.
Ker 5 let dizla vozit brez okvare je misija nemogoče. Rekord z mrtvo turbino pa je pri meni postavil bmw...70k km...kaput
Očitno to vse na turbo kosilnicah drugače dela, mogoče zaradi dejstva, da niso potujoče kemijske predelovalne tovarne izpušnih plinov, kot sodoben zetor. Je mogoče tehnika bolj enostavna.
Ker 5 let dizla vozit brez okvare je misija nemogoče. Rekord z mrtvo turbino pa je pri meni postavil bmw...70k km...kaput
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
-valvoline- ::
V 5 letih je crknilo 0, kar pri dizlu praktično ni mogoče
No, jaz pa sem dal skoz 6-7 dizl nazivagnov vsi z ze 200-300kkm podlage na to se jaz dodal skupaj 500.000kkm tudi z 0 okvar. Zdej mam ze 2 leto astro 1.3cdti zaenkrat spet 0 okvar. Je pa res da olje menjam na vsakih 10kkm, in vem kasnega avta se splaca vzet.
Sparkxl ::
Saj to je klasika, na forumih še nobenemu nikoli nič ni crknilo :) To je dizl kodeks, kot pri apple...tam tudi nikoli nič ne crkne in 8 let stari telefoni delajo kot prvi dan...it just works:)
-valvoline- ::
Saj to je klasika, na forumih še nobenemu nikoli nič ni crknilo :) To je dizl kodeks, kot pri apple...tam tudi nikoli nič ne crkne in 8 let stari telefoni delajo kot prvi dan...it just works:)
Za ostale ne vem, zase pa 100% garantiram. Zato se pa npr ne kupuje ford,renault dizel, naziwagen 2.0tdi itn. Tisto za kar se vnaprej ve da je preverjen srot.
Enive, kar se tice turbotov, mehaniki/servisi dostikrat nategujejo stranke z *okvarami* turbotov, v resnici pa majhne okvare ala senzor, cev, vgt mehanizem, zapacane lopatice itn... Ovce najlazje ostrizes pac.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Utk ::
Nekaterim nič ne crkne tudi zato, ker pol avta vlečejo po cesti za sabo, pa jim še zmeraj ni nič crknlo. Ker avto gre naprej. Nekako.
In potem govorijo, da se novi avti samo kvarijo, ker je treba včasih pri kakšni kiji dvakrat pritisnit gumb, da se prižge radio...
In potem govorijo, da se novi avti samo kvarijo, ker je treba včasih pri kakšni kiji dvakrat pritisnit gumb, da se prižge radio...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IL_DIAVOLO ::
V 5 letih je crknilo 0, kar pri dizlu praktično ni mogoče
Očitno to vse na turbo kosilnicah drugače dela, mogoče zaradi dejstva, da niso potujoče kemijske predelovalne tovarne izpušnih plinov, kot sodoben zetor. Je mogoče tehnika bolj enostavna.
Ker 5 let dizla vozit brez okvare je misija nemogoče. Rekord z mrtvo turbino pa je pri meni postavil bmw...70k km...kaput
Moderen dizel je za ljudi z obcutkom. To pomeni ogret na delovno temperaturo in ohladit, preden ga ugasnes. Ne pa teranje do daske, kot ti pocnes.
Ni avto kriv ce je bedak za volanom.
Gagarin ::
Saj to je klasika, na forumih še nobenemu nikoli nič ni crknilo :) To je dizl kodeks, kot pri apple...tam tudi nikoli nič ne crkne in 8 let stari telefoni delajo kot prvi dan...it just works:)
Klasika je da budale, ki jim je crknil en dizel (al pa dva) pišejo, da vsi in vsem dizli crknejo.
Sparkxl ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V 5 letih je crknilo 0, kar pri dizlu praktično ni mogoče
Očitno to vse na turbo kosilnicah drugače dela, mogoče zaradi dejstva, da niso potujoče kemijske predelovalne tovarne izpušnih plinov, kot sodoben zetor. Je mogoče tehnika bolj enostavna.
Ker 5 let dizla vozit brez okvare je misija nemogoče. Rekord z mrtvo turbino pa je pri meni postavil bmw...70k km...kaput
Moderen dizel je za ljudi z obcutkom. To pomeni ogret na delovno temperaturo in ohladit, preden ga ugasnes. Ne pa teranje do daske, kot ti pocnes.
Ni avto kriv ce je bedak za volanom.
Fino da ti imaš čas za občutek, jaz ga nimam. Vžgem in gasa. Turbo mlinček s tem nima težav.
Sparkxl ::
Saj to je klasika, na forumih še nobenemu nikoli nič ni crknilo :) To je dizl kodeks, kot pri apple...tam tudi nikoli nič ne crkne in 8 let stari telefoni delajo kot prvi dan...it just works:)
Klasika je da budale, ki jim je crknil en dizel (al pa dva) pišejo, da vsi in vsem dizli crknejo.
V 15 letih se jih je pri meni malo več obrnilo kot 1 ali 2. Vsi germanskega porekla. In na čisto vsakem je nekaj odletelo na zetor pogonu. Brez izjeme. Kralj med okvarami pa je bil definitivno bmw 320d.
Vam pa gladko verjamem, da na klasični dnevni slovebski vožnji se nima kaj dosti za zgodit: dom-šola-šiht-interšpar-šola-dom, v skupni dolžini 7 km. Za vikend pa dpf pucat na AC, ko se gre k tašči na kosilo
Zanimivo pa kako ste zetoristi užaljeni, ko vam nekdo pove resnico, ki je sami nočete slišat. V 2 zaporednih postih sem deklariran za budalo in bedaka :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
-valvoline- ::
Turbo je turbo, vseeno ce je gor na bencinarju ali dizlu. Ce je vredu projektiran z zadostnim podmazovanjem nima kej crknit. Pravtako pr obeh so sobe,egr,senzorji in ostali klump. Zarad slabih mazalnih lastnosti bencina logicno je da so bencinske cr sobe bolj podlozne okvaram kot dizelske (govorim na pamet, kako je v praksi ne vem) Danes prakticno ni nobene razlike med sodobnim cr bencinarjem ter dizlom. Bencinar ima plus se vzigalne svecke (pocasi se teh ne bo vec) in vzigalno elektroniko, dizel pa visje kompresijsko razmerje.
Gagarin ::
Saj to je klasika, na forumih še nobenemu nikoli nič ni crknilo :) To je dizl kodeks, kot pri apple...tam tudi nikoli nič ne crkne in 8 let stari telefoni delajo kot prvi dan...it just works:)
Klasika je da budale, ki jim je crknil en dizel (al pa dva) pišejo, da vsi in vsem dizli crknejo.
V 15 letih se jih je pri meni malo več obrnilo kot 1 ali 2. Vsi germanskega porekla. In na čisto vsakem je nekaj odletelo na zetor pogonu. Brez izjeme. Kralj med okvarami pa je bil definitivno bmw 320d.
Vam pa gladko verjamem, da na klasični dnevni slovebski vožnji se nima kaj dosti za zgodit: dom-šola-šiht-interšpar-šola-dom, v skupni dolžini 7 km. Za vikend pa dpf pucat na AC, ko se gre k tašči na kosilo
I rest my case - si pač budala, ki na osnovi lastne izkušnje piše o izkušnjah vseh ostalih nevemkoliko tisočev. Pa ki iz riti potegne "klasično dnevno slovensko vožnjo" in jo brez vsakega poznavanja sogovornika mirno pripiše le-temu. Klasika budal na slo forumih.
-valvoline- ::
a4 1.9tdi k sem ga prodal z 350k je se vse bilo original tovarnisko gor. Na takrat 15 let staremu avtu.
ps. pravilo st.1 k kupujes bemfo, bmw se kupuje izkljucno bencinar (plin).
ps. pravilo st.1 k kupujes bemfo, bmw se kupuje izkljucno bencinar (plin).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TheBlueOne ::
Pri meni isto. Imam ves cas nemce in je nekaj popravil. Drugace frend je tudi imel vec generacij 320d in s tem seveda vso zabavo in probleme. Pri stari generaciji sla turbina v prafaktorje, pri naslednji ketna, pri trenutnem vse OK. So menda sedaj zelo vredu, ko dizli pocasi gredo iz prometa.
Jaz imam popravil skoraj vedno nekje 2000€ na 100.000km, avte kupujem s priblizno 50.000km. Imam pa skoraj samo turbo bencinarje.
Drugace moj mehanik za Mercedes dela menda dalec najmanj zaradi okvar pri dizlih.
Jaz imam popravil skoraj vedno nekje 2000€ na 100.000km, avte kupujem s priblizno 50.000km. Imam pa skoraj samo turbo bencinarje.
Drugace moj mehanik za Mercedes dela menda dalec najmanj zaradi okvar pri dizlih.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V 5 letih je crknilo 0, kar pri dizlu praktično ni mogoče
Očitno to vse na turbo kosilnicah drugače dela, mogoče zaradi dejstva, da niso potujoče kemijske predelovalne tovarne izpušnih plinov, kot sodoben zetor. Je mogoče tehnika bolj enostavna.
Ker 5 let dizla vozit brez okvare je misija nemogoče. Rekord z mrtvo turbino pa je pri meni postavil bmw...70k km...kaput
Moderen dizel je za ljudi z obcutkom. To pomeni ogret na delovno temperaturo in ohladit, preden ga ugasnes. Ne pa teranje do daske, kot ti pocnes.
Ni avto kriv ce je bedak za volanom.
Fino da ti imaš čas za občutek, jaz ga nimam. Vžgem in gasa. Turbo mlinček s tem nima težav.
Verjetno si ze unicil turbino, ampak se se ne zavedas. Taka voznja pač pušča posledice, ce ni ravno 1.9 tdi.
Sparkxl ::
Joj hvala da si mi povedal, letim takoj jutri k mehaniku in mu povem, da mi je en forumski mehanik povedal da imam hin turbino :))))
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 52688 (42487) | louser |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33919 (26847) | Gambino |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19606 (16460) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25692 (20117) | KAVINSKY |