Forum » Šport » Kit za električno kolo
Kit za električno kolo
HasePino ::
Preko pswpower.com sem naročil motor(kit) in baterijo. Danes je prispela baterija brez motorja. Malo me čudi, ker ste pisali, da je to firma vredna zaupanja. Je že imel kdo tako izkušnjo? Kaj narediti?
atlet ::
Preko pswpower.com sem naročil motor(kit) in baterijo. Danes je prispela baterija brez motorja. Malo me čudi, ker ste pisali, da je to firma vredna zaupanja. Je že imel kdo tako izkušnjo? Kaj narediti?
Posiljajo vsako posebej. Sem tudi jaz tako prejel ze dostikrat.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
stratosD ::
vedno je tako....4 pakete dobil za 2 seta motor+baterija...par dni razlike.
Hase, nemoj u paniku
Hase, nemoj u paniku
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
solatjek ::
Gledam tale komplet: https://www.pswpower.com/products/mxus-...
Imam V zavore in 8 prestav zadaj, velikost platišča je 700c oz. plašč 700x35C.
Bo ta komplet ustrezen, če izberem velikost 700C in brake sensors - je to ustrezno za V zavore? Skrbi me tudi, ker nikjer ne piše glede kasete, so kasete vse enako široke, neodvisno od števila prestav ali je potrebna kakšna modifikacija. Imam 8 prestav zadaj.
Gledal sem tudi na amazon.de, tam je več tekstovnega opisa in ne najdem nič primernega, vse je za disk zavore in za več kot 9s.
Prebral sem že marsikaj a ne bi rad kaj zafrknil pri nakupu.
Imam V zavore in 8 prestav zadaj, velikost platišča je 700c oz. plašč 700x35C.
Bo ta komplet ustrezen, če izberem velikost 700C in brake sensors - je to ustrezno za V zavore? Skrbi me tudi, ker nikjer ne piše glede kasete, so kasete vse enako široke, neodvisno od števila prestav ali je potrebna kakšna modifikacija. Imam 8 prestav zadaj.
Gledal sem tudi na amazon.de, tam je več tekstovnega opisa in ne najdem nič primernega, vse je za disk zavore in za več kot 9s.
Prebral sem že marsikaj a ne bi rad kaj zafrknil pri nakupu.
atlet ::
Gledam tale komplet: https://www.pswpower.com/products/mxus-...
Imam V zavore in 8 prestav zadaj, velikost platišča je 700c oz. plašč 700x35C.
Bo ta komplet ustrezen, če izberem velikost 700C in brake sensors - je to ustrezno za V zavore? Skrbi me tudi, ker nikjer ne piše glede kasete, so kasete vse enako široke, neodvisno od števila prestav ali je potrebna kakšna modifikacija. Imam 8 prestav zadaj.
Gledal sem tudi na amazon.de, tam je več tekstovnega opisa in ne najdem nič primernega, vse je za disk zavore in za več kot 9s.
Prebral sem že marsikaj a ne bi rad kaj zafrknil pri nakupu.
Komplet, ki je primeren zate je XF15C, na katerega bo šla kaseta z 8 prestavami. Na njega gredo kasete od 6 do 10 (11) prestav. Če vzameš senzor, prejmeš magnetek in reed senzor, katerega prilepiš na zavorne ročke. Če boš vzel Brake Levers, pa prejmeš ročke za V brake, katere imajo integriran senzor in magnet.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atlet ()
solatjek ::
Hvala, torej približni prav razmišljam. Sedaj imam zavore in menjalne ročke v enem kosu, torej združene, predvidevam da vzamem potem varianto z magnetki.
Ali se da kolo kako naročiti s črnimi špicami, na prednjem kolesu imam črne.
Zanima me še,če motor kaj zavira, če ne želim voziti na elektriko. Namreč še vedno sem pristaš lastnega pogona,elektriko bi koristil le v hrib.
Ali se da kolo kako naročiti s črnimi špicami, na prednjem kolesu imam črne.
Zanima me še,če motor kaj zavira, če ne želim voziti na elektriko. Namreč še vedno sem pristaš lastnega pogona,elektriko bi koristil le v hrib.
Magic1 ::
Ali govoriš o sredinjskem motorju ali o Hubu? Sredinjski sploh ne more zavirat. Hub so pa tudi načeloma vsi freewheel, kar pomeni, da nimajo regenerativnega zaviranja.
Magic

stara mama ::
Regenerativno zaviranje, sploh če ni brezstopenjsko/analogno, boljše da pozabiš.
Tudi ni omembe vredne količine energije.
Tudi ni omembe vredne količine energije.
Ekologija™ in Trajnost™
solatjek ::
atlet ::
Po izkušnjah ne bi smeli zavirati. Najbolje da njih povprašaš. Glede špic isto. Lahko pa vzameš samo motor in spleteš s tvojim obročem kolo. :)
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
HasePino ::
Danes dobil TSDZ8 750W. Zdaj sem imel na tandemu spredaj 28-38-48. Na motorju je verižnik z 44 zobmi. S tem izgubim kar precej prestav. Ali obstaja kaj manjšega, da se približam srednji šajbi (38 T)?
atlet ::
Izgubis offset. Zadaj daj 11-51 in resis zadevo. Konplet za 11-46 te pride 70€.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
dnsd ::
TS16 je že na voljo v Evropi.
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
PSWPOWER trgovina na Aliexpress ima 860C display
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
PSWPOWER trgovina na Aliexpress ima 860C display
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
stratosD ::
TS16 je že na voljo v Evropi.
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
PSWPOWER trgovina na Aliexpress ima 860C display
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
TSDZ16 - ni več zaloge pri pswpower - kok je bila cena z odštetim kuponom? pri GreenEnergy je z EKD01 cca 370eur...
TSDZ8 - cena minus kupon ugodnih 207eur
Je še živ tvoj TSDZ8 dnsd?
Tudi baterije ugodne s kuponom...
stratosD ::
dnsd ::
stratosD moj TS8 je 10X boljši kot sem pričakoval.
Še vedno deluje 100% kot nov.
Celo poletje je zdržal pri veliki vročini in zalit v blatno oblogo.
Ko pride kakšen hladen dan, motor kar ponori in ga je s polno baterijo kar težko krotiti.
Najbolj prijazen za vožnjo je, ko je baterija na 50%.
Tako, da se prvih 5km, ko grem na progo, ki je 11km od doma peljem na noge.
Po 5km, ko je prvi velik klanec pa šele vklopim elektriko.
Ko se vračam domov po ravnem s 50% baterijo še vedno dosegam 48km/h.
Tako, da kdor misli kupiti TS16 za MTB naj ne kupuje, ker je že TS8 overkill.
TS16 je primeren za cestno uporabo z veliko baterijo in doseganju velikih hitrosti,
za MTB pa ni uporaben.
Še vedno deluje 100% kot nov.
Celo poletje je zdržal pri veliki vročini in zalit v blatno oblogo.
Ko pride kakšen hladen dan, motor kar ponori in ga je s polno baterijo kar težko krotiti.
Najbolj prijazen za vožnjo je, ko je baterija na 50%.
Tako, da se prvih 5km, ko grem na progo, ki je 11km od doma peljem na noge.
Po 5km, ko je prvi velik klanec pa šele vklopim elektriko.
Ko se vračam domov po ravnem s 50% baterijo še vedno dosegam 48km/h.
Tako, da kdor misli kupiti TS16 za MTB naj ne kupuje, ker je že TS8 overkill.
TS16 je primeren za cestno uporabo z veliko baterijo in doseganju velikih hitrosti,
za MTB pa ni uporaben.
HasePino ::
akisek ::
Naročil sem kit za predelavo E kolesa na PSWPOWER.Na njihovi strani piše -ODPOSLANO. Mogoče kdo ve ali imajo "sledenje pošiljke"
stratosD ::
če si naročil motor + baterijo - boš dobil 2 ločena paketa - v roku 1 tedna prispe zagotovo - dosedaj je vsaj bilo tako.Meni sta oba paketa hodila 3 dni lani od 4. do 7.avgusta.
Če greš na strani pswpower (ko si prijavljen) na My Orders -> imaš na desni View More -> Print Order imaš tracking numberje v stilu
CQ34XX5XX04DE -> to copy paste v tracking program in voila....
Če greš na strani pswpower (ko si prijavljen) na My Orders -> imaš na desni View More -> Print Order imaš tracking numberje v stilu
CQ34XX5XX04DE -> to copy paste v tracking program in voila....
akisek ::
Tudi jaz sem dobil tsdz8 in baterijo v 4 dneh. Montaža je res enostavna. Vse deluje. Samo gas ročka je popolnoma neodzivna. Imam Vlcd 8 pin z originalnim firmaware. Priključek gas ročke sem vtaknil na sredino zaslona. Levo in desno sta priključka za zavore. Ima kdo rešitev? Kaj delam narobe?
akisek ::
Sem rešil problem z gas ročko.Moja napaka.Vtikač je treba kar močno pritisniti v vtičnico !
stratosD ::
stratosD moj TS8 je 10X boljši kot sem pričakoval.
Še vedno deluje 100% kot nov.
Celo poletje je zdržal pri veliki vročini in zalit v blatno oblogo.
Ko pride kakšen hladen dan, motor kar ponori in ga je s polno baterijo kar težko krotiti.
Najbolj prijazen za vožnjo je, ko je baterija na 50%.
Tako, da se prvih 5km, ko grem na progo, ki je 11km od doma peljem na noge.
Po 5km, ko je prvi velik klanec pa šele vklopim elektriko.
Ko se vračam domov po ravnem s 50% baterijo še vedno dosegam 48km/h.
Tako, da kdor misli kupiti TS16 za MTB naj ne kupuje, ker je že TS8 overkill.
TS16 je primeren za cestno uporabo z veliko baterijo in doseganju velikih hitrosti,
za MTB pa ni uporaben.
hvala za odgovor - moram še najt donor bike
atlet ::
Novi Bafang motorji imajo CAN protokol, starejši so imeli UART protokol in si jih z kabelčkom za 3eur in programom lahko zelo dobro skonfiguriral tako da je bila vožnja kljub odsotnosti senzorja navora precej "naravna" in motor ni tako divje pospeševal kot po tovarniških nastavitvah. Tega sedaj (zaenkrat) s CAN protokolom ni mogoče in si na tovarniških nastavitvah več ali manj.
Kot kaže, se da konfigurirati tudi motorje s CAN protokolom: https://endless-sphere.com/sphere/threa...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
stratosD ::
jep...new tech prihaja - Varstom & Green Energy že dilata kabelček za skromnih 36 eur
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
ok - se da dobit tudi mal cenej...
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
je pa morje nastavitev res - pa za BBSXXX serijo dela samo z DCP10 displayem zgleda - in samo nekatere parametre lahko spreminjaš zaenkrat
https://endless-sphere.com/sphere/threa...
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
ok - se da dobit tudi mal cenej...
https://www.aliexpress.com/item/1005009...
je pa morje nastavitev res - pa za BBSXXX serijo dela samo z DCP10 displayem zgleda - in samo nekatere parametre lahko spreminjaš zaenkrat
https://endless-sphere.com/sphere/threa...
solatjek ::
Kupil komplet za predelavo bafang x varstrom rear hub 500w. Sem pričakoval plug and play pa nastane nemalo težav. Torej po vrsti:
- motor (pesto) je nekoliko širše od prej, posledično pride kaseta z zobniki tako blizu okvirja, da bo 8. prestava neuporabna - veriga bi drsala po okvirju oz. bi se kar zataknila, prostora za distančnik ni, ker bi moral potem razširiti okvir. Se da menjalnik tako nastaviti, da bo delal od 1 do 7, v 8. pa ne bo preklopil, tudi, če ročico dam (po pomoti) na 8?
- spremeni se linija verige, ker je celotna kaseta bolj pri okvirju, je to problem?
- pas senzor ne gre do konca na os, os pri okvirju ni več kvadratna, ampak je že okrogla in ima fi 17mm, senzor je 15mm. Kaj lahko rešim? Osi ne bi menjal, ker je nova, enakih dimenzij, kot original.
- motor (pesto) je nekoliko širše od prej, posledično pride kaseta z zobniki tako blizu okvirja, da bo 8. prestava neuporabna - veriga bi drsala po okvirju oz. bi se kar zataknila, prostora za distančnik ni, ker bi moral potem razširiti okvir. Se da menjalnik tako nastaviti, da bo delal od 1 do 7, v 8. pa ne bo preklopil, tudi, če ročico dam (po pomoti) na 8?
- spremeni se linija verige, ker je celotna kaseta bolj pri okvirju, je to problem?
- pas senzor ne gre do konca na os, os pri okvirju ni več kvadratna, ampak je že okrogla in ima fi 17mm, senzor je 15mm. Kaj lahko rešim? Osi ne bi menjal, ker je nova, enakih dimenzij, kot original.
stratosD ::
Kupil komplet za predelavo bafang x varstrom rear hub 500w. Sem pričakoval plug and play pa nastane nemalo težav. Torej po vrsti:
- motor (pesto) je nekoliko širše od prej, posledično pride kaseta z zobniki tako blizu okvirja, da bo 8. prestava neuporabna - veriga bi drsala po okvirju oz. bi se kar zataknila, prostora za distančnik ni, ker bi moral potem razširiti okvir. Se da menjalnik tako nastaviti, da bo delal od 1 do 7, v 8. pa ne bo preklopil, tudi, če ročico dam (po pomoti) na 8?
* da se nastavit hod menjalnika tako da je hod krajši in ne gre v 8 prestavo - en mali tutorialček
https://www.google.com/search?q=howto+b...
- spremeni se linija verige, ker je celotna kaseta bolj pri okvirju, je to problem?
*odvisno za kok je zamaknjena linija verige v določeni prestavi oz. za kok jo lomi - če ni preveč ponavadi gre
- pas senzor ne gre do konca na os, os pri okvirju ni več kvadratna, ampak je že okrogla in ima fi 17mm, senzor je 15mm. Kaj lahko rešim? Osi ne bi menjal, ker je nova, enakih dimenzij, kot original.
* par strani nazaj smo svetovali enemu ki je montiral PAS senzor na os in je imel isti problem - cca 2mm premajhna odprtina senzorja naj pobrusi po notranjem obodu senzor za 1mm - tako dobi 2mm širšo odptino - mal pobrusiš mal poforsiraš pa je gor
solatjek ::
Vse troje mi je uspelo urediti/razvozlati:
- menjalnik sem res nastavil, da dela na 7 prestavah. Tako sem ga moral v celoti nastaviti, ker sem menjal vse zobnike in verigo ter menjalnik, 8. prestave tako nisem nikoli uporabljal, tako da ni panike, če je ni več.
- tudi senzor sem razdrl, na notranjem delu poščipal celotno notranjost in malo pobrusil in nataknil na os. Šlo je precej na trdo, tako da se to ne bi smelo premikati, tudi deluje bp.
- pri chainline sem pa ugotovil (vizualno, se kar lepo vidi, kako teče veriga, če gledaš iz prave strani), da je prednji mali zobnik poravnan s prestavo 2, srednji s prestavo 4 in največji s 6. Praktično idealno :)
- menjalnik sem res nastavil, da dela na 7 prestavah. Tako sem ga moral v celoti nastaviti, ker sem menjal vse zobnike in verigo ter menjalnik, 8. prestave tako nisem nikoli uporabljal, tako da ni panike, če je ni več.
- tudi senzor sem razdrl, na notranjem delu poščipal celotno notranjost in malo pobrusil in nataknil na os. Šlo je precej na trdo, tako da se to ne bi smelo premikati, tudi deluje bp.
- pri chainline sem pa ugotovil (vizualno, se kar lepo vidi, kako teče veriga, če gledaš iz prave strani), da je prednji mali zobnik poravnan s prestavo 2, srednji s prestavo 4 in največji s 6. Praktično idealno :)
stratosD ::
no - super da si rešil
napiš še mal katero kolo si to predelal (MTB, mestno, trekking..) - pa ko boš kej sprobal kako se ti zdi vozit s pomočjo motorja, kolko imaš kaj dosega z enim polnjenjem po kakšnem terenu ...
napiš še mal katero kolo si to predelal (MTB, mestno, trekking..) - pa ko boš kej sprobal kako se ti zdi vozit s pomočjo motorja, kolko imaš kaj dosega z enim polnjenjem po kakšnem terenu ...
solatjek ::
Predelal sem treking kolo, preizkusil pa sem zgolj na mizi z eno drugo baterijo, da sem preveril, če vse deluje. Pravo baterijo še čakam...
Glede ostalega poročam, ko ga prvič konkretno preizkusim.
Kako pa je glede ustreznosti kolesa, ima "gas" ročko, ki deluje brez gonjenja, kolo pospeši v stopnji 5 do 40km/h, se policija ukvarja kaj s tem? Če prav poznam zakonodajo, gas ročke ne bi smelo biti, pa tudi preko 25 ne bi smelo iti. Se motim?
Motor pa sem spravil v zakonske okvirje, zraven je nalepka 250W/36V, to je torej ustrezno :)
Glede ostalega poročam, ko ga prvič konkretno preizkusim.
Kako pa je glede ustreznosti kolesa, ima "gas" ročko, ki deluje brez gonjenja, kolo pospeši v stopnji 5 do 40km/h, se policija ukvarja kaj s tem? Če prav poznam zakonodajo, gas ročke ne bi smelo biti, pa tudi preko 25 ne bi smelo iti. Se motim?
Motor pa sem spravil v zakonske okvirje, zraven je nalepka 250W/36V, to je torej ustrezno :)
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Električno kolo (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 25627 (2645) | fikus_ |
| » | E-kolo uporabniške izkušnjeOddelek: Šport | 17009 (10906) | Vesolje |
| » | Zakaj so električni motorji prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 5873 (4426) | krucymucy |
| » | Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnegaOddelek: Šport | 4292 (3593) | avom23 |