Forum » Šport » Kit za električno kolo
Kit za električno kolo
stratosD ::
juhu - se pravi čakaš še Poljake za spider+38T in JLink v9 kit?
Upam da ti sprednji skleda zobnik ne odžaga zadnjih vilic na terenski vožnji
Upam da ti sprednji skleda zobnik ne odžaga zadnjih vilic na terenski vožnji
valdo ::
Danes sem opravil prvi preizkus TS8...
Lepo da ti je uspelo ...
in da si kljub pozni uri delil vtise - izkušnje
Veliko srečnih in varnih kilometrov!
Lp
dnsd ::
stratosD, Poljake sem že dobil, ker drugače ne bi imel displaya.
Pajek ne pride v poštev na Meridi, ker veriga ne doseže kasete in je zunaj okvirja.
Mogoče bo pajek uporaben na Fuji, ki ima 3X pogon.
Probal se tudi USB C priklop na EKD01 in ne polni, ko priklopim napravo se ne zgodi nič.
Drugače pa mi je zaslon prevelik, veliko bolj mi je všeč DZ41 ali VLCD6, vseeno pa je boljši kot bizaren VLCD5.
Bom kmalu naložil slike.
Pajek ne pride v poštev na Meridi, ker veriga ne doseže kasete in je zunaj okvirja.
Mogoče bo pajek uporaben na Fuji, ki ima 3X pogon.
Probal se tudi USB C priklop na EKD01 in ne polni, ko priklopim napravo se ne zgodi nič.
Drugače pa mi je zaslon prevelik, veliko bolj mi je všeč DZ41 ali VLCD6, vseeno pa je boljši kot bizaren VLCD5.
Bom kmalu naložil slike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
dnsd ::
Danes sem preizkusil TS8 v klance.
V klanec gre s T44 dvakrat hitreje kot prej BBS02 s T42.
Ker lahko prestaviš v višjo prestavo.
Namesto 10 km/h, gre 20 km/h v isti klanec.
Tako, da sploh ni potrebe po manjšem zobniku. Moči je toliko, da ne veš kam z njo.
Temperatura ni šla preko 43 stopinj C. Pri zunanji temp. 30 stopinj C.
Najbolj je moteč zakasneli 2s. odziv gas ročke, če ne poganjaš z nogami.
Pri BBS02 je bil odziv takojšnji.
Zanimivo pa je, da če senzor navora na gonilkah zaznava upor, takrat je tudi gas trenutno odziven.
Se pravi, da je potrebno nonstop obremenjevati gonilke, če hočeš takojšnji odziv gas ročke.
V klanec gre s T44 dvakrat hitreje kot prej BBS02 s T42.
Ker lahko prestaviš v višjo prestavo.
Namesto 10 km/h, gre 20 km/h v isti klanec.
Tako, da sploh ni potrebe po manjšem zobniku. Moči je toliko, da ne veš kam z njo.
Temperatura ni šla preko 43 stopinj C. Pri zunanji temp. 30 stopinj C.
Najbolj je moteč zakasneli 2s. odziv gas ročke, če ne poganjaš z nogami.
Pri BBS02 je bil odziv takojšnji.
Zanimivo pa je, da če senzor navora na gonilkah zaznava upor, takrat je tudi gas trenutno odziven.
Se pravi, da je potrebno nonstop obremenjevati gonilke, če hočeš takojšnji odziv gas ročke.
stratosD ::
- to govoriš o moči na 4,5 stopnji assista ali že na 3?
- ko praviš da je takojšnji odziv gas ročke le ob pritisku na pedala - zadošča simbolni pritisk za 100% throttle moč ali moraš konkretno pritisnit?mislim na trik da senzor navora "odpre" moč na motorju na max če hkrati pritineš gas...
- si kaj probal testne firmware od Nikija Bakerja..oz.boš probal?mogoče nisi dobil J-LINK - tle vidim da je out of stock
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
to mi zgleda ista zadeva - minus tisti ribbon vmesnik kabel
https://vi.aliexpress.com/item/10050073...
home made
https://pojazdyelektryczne.org/download...
https://pojazdyelektryczne.org/download...
- ko praviš da je takojšnji odziv gas ročke le ob pritisku na pedala - zadošča simbolni pritisk za 100% throttle moč ali moraš konkretno pritisnit?mislim na trik da senzor navora "odpre" moč na motorju na max če hkrati pritineš gas...
- si kaj probal testne firmware od Nikija Bakerja..oz.boš probal?mogoče nisi dobil J-LINK - tle vidim da je out of stock
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
to mi zgleda ista zadeva - minus tisti ribbon vmesnik kabel
https://vi.aliexpress.com/item/10050073...
home made
https://pojazdyelektryczne.org/download...
https://pojazdyelektryczne.org/download...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
dnsd ::
stratostD, naroćen imam tale jlink
https://vi.aliexpress.com/item/32857466...
Gas ročka ima isto 100% nastavitev v vseh stopnjah pomoči.
Senzor navora ne moreš prelisičiti, ker ni enostavno PAS stikalo.
Moraš nekaj dela vložiti, da signal doseže določeno napetost.
Enostavno bi morali samo izklopiti to povezavo s throttlom v nastavitvah.
Od Nikija, ki ni v uradnem tovarniškem razvojnemu teamu je zadnja test3 nastavitev isto neodzivna.
Ker Niki ne razume kaj je MTB, verjetno se vozi kot stara mama s prijatelji po cesti.
Morali bomo počakati, da stvar prime v roke Ambrusa ali podoben.
Danes bom probal še z eno drugo gas ročko, ki ima manj hoda in je cel ročaj.
Problem voziti s celim ročajem je Whiskey Throttle , ker se lahko ubiješ.
Je pa zanimivo, da na stojalu gas ročka takoj prime, verjetno ima nastavljeno začetni tok par miliamperov, samo toliko, da se kolo vrti.
https://vi.aliexpress.com/item/32857466...
Gas ročka ima isto 100% nastavitev v vseh stopnjah pomoči.
Senzor navora ne moreš prelisičiti, ker ni enostavno PAS stikalo.
Moraš nekaj dela vložiti, da signal doseže določeno napetost.
Enostavno bi morali samo izklopiti to povezavo s throttlom v nastavitvah.
Od Nikija, ki ni v uradnem tovarniškem razvojnemu teamu je zadnja test3 nastavitev isto neodzivna.
Ker Niki ne razume kaj je MTB, verjetno se vozi kot stara mama s prijatelji po cesti.
Morali bomo počakati, da stvar prime v roke Ambrusa ali podoben.
Danes bom probal še z eno drugo gas ročko, ki ima manj hoda in je cel ročaj.
Problem voziti s celim ročajem je Whiskey Throttle , ker se lahko ubiješ.
Je pa zanimivo, da na stojalu gas ročka takoj prime, verjetno ima nastavljeno začetni tok par miliamperov, samo toliko, da se kolo vrti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
dnsd ::
EKD01 se lahko posodobi preko bluetootha v appu, verjetno samo iz N13 na N15.
Iz Bafanga na TS pa je potrebno ročno na PC.
https://pojazdyelektryczne.org/viewtopi...
Ima pa display eno dobro lastnost, to je preklop med normal 25 in sport 60.
Enostavno s pritiskom gumba + in power istočasno.
Iz Bafanga na TS pa je potrebno ročno na PC.
https://pojazdyelektryczne.org/viewtopi...
Ima pa display eno dobro lastnost, to je preklop med normal 25 in sport 60.
Enostavno s pritiskom gumba + in power istočasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
BlaY0 ::
Pajek ne pride v poštev na Meridi, ker veriga ne doseže kasete in je zunaj okvirja.
Bom kmalu naložil slike.
Ja, meni gre tudi tale skleda oziroma offset blazno na živce. Spider ti da v najboljšem primeru komaj malo več kot pol od potrebnega (11 mm).
Verjetno je treba samo malo počakat, da Gustavo (ali kak drug Kitajček) skopira tole:
https://precialps.com/de/accueil/63-ket...
...ali pa pač raskiraš še tistih 70 EUR
Se mi pa zdi, da ga kljub temu, da ima 42T verižnik za 4 mm manjši polmer od 44T, bi moral na Meridi vseeno malenkost podložiti (ne BB ampak samo verižnik), mogoče za kakšne 2 mm.
Če prav vidim si odrezal BB cev? In notri imaš nekakšen vstavek? Kako si to odrezal in pobrusil? Kar na uč ali si dal kakemu bike mehaniku, ki ima facing/threading orodje za BB?
dnsd ::
BlaY0 ta T42 je zanimiv, samo je original T44 v nulo na Meridi in manjšega ne potrebujem.
Sigurno bi ga moral podlagati za 3 mm.
Če bi prej vedel za njega bi ga že naročil.
Fino bi bilo imeti šroki-ozki, samo sem problem snemanja verige rešil z vodilom verige.
BB92 sem odžagal z listnato žago na vsaki strani 1cm in ga nato pobrusil z ročno brusilko.
Na sliki je odrezan kos okvirja.
Vstavki so ekscentrični reducirni iz BB92 na BBS.
V vstavke sem podložil še tanko ALU pločevino, da se nič ne sliši pokanja na okvirju, ker je vse zelo na tesno.
Sigurno bi ga moral podlagati za 3 mm.
Če bi prej vedel za njega bi ga že naročil.
Fino bi bilo imeti šroki-ozki, samo sem problem snemanja verige rešil z vodilom verige.
BB92 sem odžagal z listnato žago na vsaki strani 1cm in ga nato pobrusil z ročno brusilko.
Na sliki je odrezan kos okvirja.
Vstavki so ekscentrični reducirni iz BB92 na BBS.
V vstavke sem podložil še tanko ALU pločevino, da se nič ne sliši pokanja na okvirju, ker je vse zelo na tesno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
atlet ::
@dnsd kaj zračnosti v osi gonilki pri TS8 je odpravljena? Pri TSDZ2B je bila kar očitna. Ko sem namestil dodatne ležaje na os gonilke, se je težava prenesla v motor. Spuščalo je čudne zvoke.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
dnsd ::
atlet, v TS2 so bile namesto ležajev gumice v TS8 pa so pravi ležaji.
Motor je popolnoma tih na okvirju, rotor in prenos moči oddaja samo prijeten visokofrekvenčen zvok.
Škoda je samo, da dober hardware niso dopolnili še z dobrim software.
Bo potrebno počakati nekaj let.
Motor je popolnoma tih na okvirju, rotor in prenos moči oddaja samo prijeten visokofrekvenčen zvok.
Škoda je samo, da dober hardware niso dopolnili še z dobrim software.
Bo potrebno počakati nekaj let.
dnsd ::
TS8 sem danes preizkusil z Nikijevo test 3. nastavitvijo.
Sedaj so vse stopnje pomoči enakomerno odmerjene, kar je lep napredek.
Žal je throttle še vedno neuporaben za MTB, ker ima preveč zamika.
Vklopi pa se takoj ko potegneš ročko z 1W, kar je dosti samo za prestaviti verigo.
Na več moči je potrebno čakati 2-3 sekunde potem gre moč linearno gor do 100%.
Seveda, če imamo na sensorju navora neko napetost, throttle pomaga 100% takoj.
Problem nastane pri vožnji po klancu navzdol, ko ne moremo pridelati nikakršne napetosti na sensorju navora,
pa če še tako vrtimo pedala.
Je pa motor definitivno odprt na 30A, ker je wat meter kazal max 1580 W pri polni bateriji in 1480 W pri napol prazni.
Jutri bom preizkusil BBS02 nastavljen na 30A, da vidim, če bo lahko dohajal TS8.
Tu je še video o hardware razliki med TS2 in TS8 ter BBS02.
Sedaj so vse stopnje pomoči enakomerno odmerjene, kar je lep napredek.
Žal je throttle še vedno neuporaben za MTB, ker ima preveč zamika.
Vklopi pa se takoj ko potegneš ročko z 1W, kar je dosti samo za prestaviti verigo.
Na več moči je potrebno čakati 2-3 sekunde potem gre moč linearno gor do 100%.
Seveda, če imamo na sensorju navora neko napetost, throttle pomaga 100% takoj.
Problem nastane pri vožnji po klancu navzdol, ko ne moremo pridelati nikakršne napetosti na sensorju navora,
pa če še tako vrtimo pedala.
Je pa motor definitivno odprt na 30A, ker je wat meter kazal max 1580 W pri polni bateriji in 1480 W pri napol prazni.
Jutri bom preizkusil BBS02 nastavljen na 30A, da vidim, če bo lahko dohajal TS8.
Tu je še video o hardware razliki med TS2 in TS8 ter BBS02.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
dnsd ::
Danes sem preizkusil BBS02 na 30A in lahko povem, da lahko tekmuje s TS8.
Na throttlu je 30A brutalno skoraj neobvladljivo, ker prime 100% takoj in moraš vedeti kam boš pristal po boostu.
BBS02 sem montiral na moje analogno kolo, ki sem ga sestavil z okvirjem po naročilu.
https://www.commencal.com/en/frame-comm...
Razlika med BBS02 in TS8 je v tem, da sem danes prišel domov v suhi majici,
včeraj pa v mokri.
Ker je nemogoče pri BBS02 pridelati kapljo znoja.
Komur je to všeč, ga naj kar obdrži in neha gledati TS8.
Na throttlu je 30A brutalno skoraj neobvladljivo, ker prime 100% takoj in moraš vedeti kam boš pristal po boostu.
BBS02 sem montiral na moje analogno kolo, ki sem ga sestavil z okvirjem po naročilu.
https://www.commencal.com/en/frame-comm...
Razlika med BBS02 in TS8 je v tem, da sem danes prišel domov v suhi majici,
včeraj pa v mokri.
Ker je nemogoče pri BBS02 pridelati kapljo znoja.
Komur je to všeč, ga naj kar obdrži in neha gledati TS8.
stratosD ::
Vsekakor zelo zanimivo testiranje TS8 vs.BBS02 - s poudarkom da si @dnsd res "heavy duty user" - pri moji 18A omejitvi Bafanga se lahko tudi kr zašvica.
Vprašanje je tudi kolko zdržita oba motorja trajno take obremenitve kot tudi ketne,menjalnik z nosilcem in kaseta.
Kakšen si imel kaj občutek ko si razdrl TS8 vs. TS2 -> neki rumorji so da je os praktično ista pri obeh in tu se strinjam z Varstromom iz zgornjega "internals" videa - dražji nadomestni deli in (predvidoma) pogostejša menjava le teh pri TS motorjih.
Kaj zamik pri throttlu je ne glede ali uporabiš svoj "half twist" ali "Full twist" throttle ali tistega iz kompleta pri motorju ki gre na 8pin VLCD5?
No vidiš - pa je tudi Niki Baker malo popedenal nivoje assista - mogoče bo še kaj
Kaj pri filanju Bottom Bracketa si uporabil pločevino debeline cca piksle piva ali kaj podobnega? Videl sem da nekateri tudi ovijajo staniol v več plasteh
Vprašanje je tudi kolko zdržita oba motorja trajno take obremenitve kot tudi ketne,menjalnik z nosilcem in kaseta.
Kakšen si imel kaj občutek ko si razdrl TS8 vs. TS2 -> neki rumorji so da je os praktično ista pri obeh in tu se strinjam z Varstromom iz zgornjega "internals" videa - dražji nadomestni deli in (predvidoma) pogostejša menjava le teh pri TS motorjih.
Kaj zamik pri throttlu je ne glede ali uporabiš svoj "half twist" ali "Full twist" throttle ali tistega iz kompleta pri motorju ki gre na 8pin VLCD5?
No vidiš - pa je tudi Niki Baker malo popedenal nivoje assista - mogoče bo še kaj
Kaj pri filanju Bottom Bracketa si uporabil pločevino debeline cca piksle piva ali kaj podobnega? Videl sem da nekateri tudi ovijajo staniol v več plasteh
dnsd ::
stratosD, glede obremenitve pogona gledam, da 30A uporabljam res samo za po klancu navzdol, ko potrebujem trenutni boost to je nekje 1-2 s., potem zaviram in potem spet boost.
Po klancu navzgor je praktično nemogoče uporabiti 30A ker dviguje prednje kolo.
Zato je TS8 nevaren na throttlu, ker nima dostopa do nastavitev. Parkrat mi je že obrnilo kolo v vertikalo.
Pri BBS02 imam nastavljeno za vožnjo navzdol 0 stopnjo throttle na 100% PAS izključen.
Za vožnjo navzgor stopnja 1 PAS 50% throttle 70% občasno PAS izključim s stikalom na krmilu.
Stopnja 2 je za vožnjo po cesti PAS 50% throttle 50%.
V praksi uporabljam samo te tri stopnje.
Glede obremenitve pogona je seveda potrebna previdnost pri izbiri komponent.
Pesto mora prenašati velike obremenitve, kasete in verige pa so potrošno blago.
Imam eno dobro pesto s ratchet-ln tehnologgijo.
Kaseta pa je P/P tale:
https://www.decathlon.si/p/198794-26611...
https://econo.eu/shop/zadnji-veriznik-r...
https://www.bike24.com/p2588165.html
In veriga P/P
https://www.bike24.com/p2285154.html
Glede osi TS, os je seveda na pogled ista po dimenzijah, šibkejša kot za otroško kolo.
Možno pa je, da je izdelana iz plemenitejšega materiala.
Glede rezervnih delov je potrebno kupiti najmanj dva motorja, da se lahko servisira.
Glede throttla ni važna oblika ampak X oznaka.
Na BBS02 je moj half twist 192X, ki deluje perfektno z Danielovimi nastavitvami.
Bafang ročka,ki pride z BBS02 je 130X.
TS in Bafang ter Scooter ročke so kompatibilne, ne pa tudi za TO7, kjer moraš naročiti njihovo ročko.
Na TS8 sem uporabil vse ročke kar jih imam, pa nobena ne deluje, kot na BBS02.
Tu je povezava do razlage kaj pomeni X:
https://escootnow.com.au/products/wuxin...
Za podlaganje BB sem uporabil malo debelejšo pločevino. Drugi uporabljajo vse mogoče tanke ALU odpadke.
Po klancu navzgor je praktično nemogoče uporabiti 30A ker dviguje prednje kolo.
Zato je TS8 nevaren na throttlu, ker nima dostopa do nastavitev. Parkrat mi je že obrnilo kolo v vertikalo.
Pri BBS02 imam nastavljeno za vožnjo navzdol 0 stopnjo throttle na 100% PAS izključen.
Za vožnjo navzgor stopnja 1 PAS 50% throttle 70% občasno PAS izključim s stikalom na krmilu.
Stopnja 2 je za vožnjo po cesti PAS 50% throttle 50%.
V praksi uporabljam samo te tri stopnje.
Glede obremenitve pogona je seveda potrebna previdnost pri izbiri komponent.
Pesto mora prenašati velike obremenitve, kasete in verige pa so potrošno blago.
Imam eno dobro pesto s ratchet-ln tehnologgijo.
Kaseta pa je P/P tale:
https://www.decathlon.si/p/198794-26611...
https://econo.eu/shop/zadnji-veriznik-r...
https://www.bike24.com/p2588165.html
In veriga P/P
https://www.bike24.com/p2285154.html
Glede osi TS, os je seveda na pogled ista po dimenzijah, šibkejša kot za otroško kolo.
Možno pa je, da je izdelana iz plemenitejšega materiala.
Glede rezervnih delov je potrebno kupiti najmanj dva motorja, da se lahko servisira.
Glede throttla ni važna oblika ampak X oznaka.
Na BBS02 je moj half twist 192X, ki deluje perfektno z Danielovimi nastavitvami.
Bafang ročka,ki pride z BBS02 je 130X.
TS in Bafang ter Scooter ročke so kompatibilne, ne pa tudi za TO7, kjer moraš naročiti njihovo ročko.
Na TS8 sem uporabil vse ročke kar jih imam, pa nobena ne deluje, kot na BBS02.
Tu je povezava do razlage kaj pomeni X:
https://escootnow.com.au/products/wuxin...
Za podlaganje BB sem uporabil malo debelejšo pločevino. Drugi uporabljajo vse mogoče tanke ALU odpadke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
stratosD ::
@dnsd - hvala za res izčrpen odgovor
Kot uporabnika Bafanga BBSHD in BBS02 ter TSDZ2 in sedaj TSDZ8- kam bi uvrstil novi TSDZ8?
Po uporabniški izkušnji, občutku vožnje s senzorjem navora verjetno kar visoko...
Kot berem tam v FB skupini so menda tudi upoštevali Q faktor pri gonilkah in sta leva in desna z različnim offsetom tako da se precej izravnata.
Sam spet čakam levo gonilko od TSDZ ker je razlika obupna - gonilka -> zadnje vilice desno 30mm, levo 12mm + tole bom probal še dat če ne bo dovolj "podobna" razdalja
https://vi.aliexpress.com/item/10050050...
Pri 1.montaži na Scott Scale 920 sem moral brusit BB ko utrgan da sem prišel na 33.5mm - na koncu me je rešilo tole - 2x,3x skozi in je blo
https://www.merkur.si/pahljacasti-brus-...
Pri 2.montaži na Scott Scale50 pa Hollowtech II in lufta kolkor hočeš brez brušenja - danes sem zafilal lepo počasi s koščki pleha od piksle tako da ni bilo nič lufta še preden sem začel zategovati motor...
Kaj masti smo že obdelal? Bomo kaj mazal po poletju? Velik zobnik,nylon zobnik..kaj kej uporabljate?
Kot uporabnika Bafanga BBSHD in BBS02 ter TSDZ2 in sedaj TSDZ8- kam bi uvrstil novi TSDZ8?
Po uporabniški izkušnji, občutku vožnje s senzorjem navora verjetno kar visoko...
Kot berem tam v FB skupini so menda tudi upoštevali Q faktor pri gonilkah in sta leva in desna z različnim offsetom tako da se precej izravnata.
Sam spet čakam levo gonilko od TSDZ ker je razlika obupna - gonilka -> zadnje vilice desno 30mm, levo 12mm + tole bom probal še dat če ne bo dovolj "podobna" razdalja
https://vi.aliexpress.com/item/10050050...
Pri 1.montaži na Scott Scale 920 sem moral brusit BB ko utrgan da sem prišel na 33.5mm - na koncu me je rešilo tole - 2x,3x skozi in je blo
https://www.merkur.si/pahljacasti-brus-...
Pri 2.montaži na Scott Scale50 pa Hollowtech II in lufta kolkor hočeš brez brušenja - danes sem zafilal lepo počasi s koščki pleha od piksle tako da ni bilo nič lufta še preden sem začel zategovati motor...
Kaj masti smo že obdelal? Bomo kaj mazal po poletju? Velik zobnik,nylon zobnik..kaj kej uporabljate?
zagor256 ::
sem popolnoma nov v tem.
če kupim TSDZ8 za 258 evrov
https://www.pswpower.com/products/tsdz2...
rabim še kaj drugega razen baterije? je to vse v kompletu?
baterija tale je ok?:
https://www.pswpower.com/products/eu-st...
zadnji menjalnik imam 10 redni deore in ima integrirano zavoro in ročico za menjalnik.
če kupim TSDZ8 za 258 evrov
https://www.pswpower.com/products/tsdz2...
rabim še kaj drugega razen baterije? je to vse v kompletu?
baterija tale je ok?:
https://www.pswpower.com/products/eu-st...
zadnji menjalnik imam 10 redni deore in ima integrirano zavoro in ročico za menjalnik.
stratosD ::
slikaj kolo tam pri sprednjem zobniku kako imaš prehod iz BB (gonilnega ležaja) v zadnjo vilico da se vidi kolko placa je kaj
tako nekako
https://electricbike-blog.com/wp-conten...
Za TSDZ8 motor mora biti širina BB med 68-73mm.
Rabiš še orodje za demontažo sprednjega zobnika in pogonskega ležaja -ali pa daš to odmontirat v kolo servisu.
Če hočeš imet omejeno funkcionalnost motorja - potem je to vse. Firmware je z osnovnim zaslonom VLCD5 še precej v povojih...
Za optimalni izkoristek motorja pa rabiš poleg omenjenih 2 zadev (motor+baterija) še:
- kit za programsko nadgradnjo motorja
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
- EKD01 display ki omogoča vse funkcije nadgrajenega motorja
https://ebikestuff.eu/en/spare-parts/29...
- kabel adapter za zaslon in ostalo
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
tako nekako
https://electricbike-blog.com/wp-conten...
Za TSDZ8 motor mora biti širina BB med 68-73mm.
Rabiš še orodje za demontažo sprednjega zobnika in pogonskega ležaja -ali pa daš to odmontirat v kolo servisu.
Če hočeš imet omejeno funkcionalnost motorja - potem je to vse. Firmware je z osnovnim zaslonom VLCD5 še precej v povojih...
Za optimalni izkoristek motorja pa rabiš poleg omenjenih 2 zadev (motor+baterija) še:
- kit za programsko nadgradnjo motorja
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
- EKD01 display ki omogoča vse funkcije nadgrajenega motorja
https://ebikestuff.eu/en/spare-parts/29...
- kabel adapter za zaslon in ostalo
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
dnsd ::
StratosD, če se spomniš kakšen boom je bil M635 ob začetku prodaje, je ta boom sedaj prevzel TS8, ker je Bafang obupal in je za nas še bolje, ker dobimo dva TS8 za ceno enega M635.
TS8 se lahko primerja s TO7 DM01, ki je dvakrat dražji in ni dvakrat bolj kvaliteten.
Če sem čisto odkrit je najboljša uporabniška izkušnja z najšibkejšim in najlažjim motorjem s senzorjem navora to je TS2.
Danes zjutraj sem po vožnji s TS2 prišel domov čisto uničen in sem še vedno trd, tiščal pa sem ga do 90 stopinj C.
Porabil pa sem samo 17% baterije, z BBS02 jo porabim 40% za isto traso 30 km.
Verjetno so sanje vsakega eMTB kolesarja Bafang M820, za nas reveže, pa je najlažji motor še vedno TS2.
TS8 je skoraj še enkrat težji in je v vožnji občutek v primerjavi s TS2, kot bi vozil traktor, saj tudi vleče kot traktor.
Glavni problem teh motorjev je gonilna os, ki ne more biti predimenzionirana zaradi omejenosti dimenzije BB na obstoječih kolesih.
Ker se ne da povečati je pod dimenzionirana in zato lomljiva na kritičnih mestih.
Os od TS8 sem izmeril in je skoraj 1mm debelejša od osi TS2, zato ni ista.
Ja, Bafang ima obe gonilki isti, ker so bili motorji delani še v času 3X pogonov in so tam tudi ostali.
Scale50 je še iz tistih 3X časov.
Ali Je Scale 920 carbon, ker ne najdem na spletu ALU.
Mast uporabljam tole: https://setral.com/products/033025/en/
https://www.olma.si/en/setral-mi-setral...
Je bila že na strojniškem forumu debata o mazanju plastičnih zobnikov in so priporočali to mast.
TS8 se lahko primerja s TO7 DM01, ki je dvakrat dražji in ni dvakrat bolj kvaliteten.
Če sem čisto odkrit je najboljša uporabniška izkušnja z najšibkejšim in najlažjim motorjem s senzorjem navora to je TS2.
Danes zjutraj sem po vožnji s TS2 prišel domov čisto uničen in sem še vedno trd, tiščal pa sem ga do 90 stopinj C.
Porabil pa sem samo 17% baterije, z BBS02 jo porabim 40% za isto traso 30 km.
Verjetno so sanje vsakega eMTB kolesarja Bafang M820, za nas reveže, pa je najlažji motor še vedno TS2.
TS8 je skoraj še enkrat težji in je v vožnji občutek v primerjavi s TS2, kot bi vozil traktor, saj tudi vleče kot traktor.
Glavni problem teh motorjev je gonilna os, ki ne more biti predimenzionirana zaradi omejenosti dimenzije BB na obstoječih kolesih.
Ker se ne da povečati je pod dimenzionirana in zato lomljiva na kritičnih mestih.
Os od TS8 sem izmeril in je skoraj 1mm debelejša od osi TS2, zato ni ista.
Ja, Bafang ima obe gonilki isti, ker so bili motorji delani še v času 3X pogonov in so tam tudi ostali.
Scale50 je še iz tistih 3X časov.
Ali Je Scale 920 carbon, ker ne najdem na spletu ALU.
Mast uporabljam tole: https://setral.com/products/033025/en/
https://www.olma.si/en/setral-mi-setral...
Je bila že na strojniškem forumu debata o mazanju plastičnih zobnikov in so priporočali to mast.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
dnsd ::
zagor256
Cena pri PSwpower je zato ugodna, ker ima prvo serijo motorjev z nemogočim displayem, ki izgleda ko mini tv.
Če ga boš kasneje nadgradil te bo prišlo isto kot, če takoj kupiš že narejen komplet.
Na primer tale:
https://vi.aliexpress.com/item/10050072...
Glede kompatibilnosti si natisni template v 1:1 velikosti in izreži ter ga položi na tvoje kolo.
Cena pri PSwpower je zato ugodna, ker ima prvo serijo motorjev z nemogočim displayem, ki izgleda ko mini tv.
Če ga boš kasneje nadgradil te bo prišlo isto kot, če takoj kupiš že narejen komplet.
Na primer tale:
https://vi.aliexpress.com/item/10050072...
Glede kompatibilnosti si natisni template v 1:1 velikosti in izreži ter ga položi na tvoje kolo.
zagor256 ::
Hvala obema.
kolo je giant talon 3 star cca. 8 let deore 3x10 prestav - 27.5 velikost M
bb naj bi bil ustrezne širine
slike
Zanima me še glede senzorjev za zavore. So potrebni ali ne?
kolo je giant talon 3 star cca. 8 let deore 3x10 prestav - 27.5 velikost M
bb naj bi bil ustrezne širine
slike
Zanima me še glede senzorjev za zavore. So potrebni ali ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zagor256 ()
dnsd ::
zagor256 Senzorji zavor so obvezni, če uporabljaš gas ročko.
Drugače pa ni obvezno je pa priporočeno.
Ko boš montiral baterijo jo montiraj na bob in ne vrtaj okvirja.
https://vi.aliexpress.com/item/10050064...
Za 10EUR je škoda uničiti okvir.
Ta bob na povezavi sem preizkusil in je za to ceno fantastičen.
Dobil pa sem ga v 10. dneh in je brez carine.
Kupiti moraš samo še eno cevno objemko od 40-60 mm.
Pri bateriji glej, da je čim manjše ohišje glede na kapaciteto.
Ker boš verjetno v stiski s prostorom sploh z M okvirjem.
G70 je verjetno najmanjše ohišje, da dobiš notri 17,5 Ah.
Hailong max z 20Ah je težko stlačiti v moderne okvirje.
Drugače pa ni obvezno je pa priporočeno.
Ko boš montiral baterijo jo montiraj na bob in ne vrtaj okvirja.
https://vi.aliexpress.com/item/10050064...
Za 10EUR je škoda uničiti okvir.
Ta bob na povezavi sem preizkusil in je za to ceno fantastičen.
Dobil pa sem ga v 10. dneh in je brez carine.
Kupiti moraš samo še eno cevno objemko od 40-60 mm.
Pri bateriji glej, da je čim manjše ohišje glede na kapaciteto.
Ker boš verjetno v stiski s prostorom sploh z M okvirjem.
G70 je verjetno najmanjše ohišje, da dobiš notri 17,5 Ah.
Hailong max z 20Ah je težko stlačiti v moderne okvirje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
stratosD ::
@dnsd
kaj z 1T4 harness iz ebikestuff - delajo brake sensornji od Bafanga - si kaj probal?
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
ker tam v osnovnem TSDZ8 kompletu iz pswpower so samo brake sens. za mehanske zavore kolkor vidim.
@zagor256
namesto vrtanja okvirja tudi jst priporočam kopijo Tripple Bob iz aliexpressa - čeprav sam raje vrtam samo je dost zajebancije in malo riskantno če delaš prvič in zna bit prava S/M rabota če nimaš pravega orodja...
Za baterijo pa - izreži si iz kartona model in ga pomikaj po cevi da vidiš kje si s prostorom - baterija rabi 1,5-2cm placa še za navzgor porinit ko jo snemaš s podnožja...tako si najbolj ziher
kaj z 1T4 harness iz ebikestuff - delajo brake sensornji od Bafanga - si kaj probal?
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element...
ker tam v osnovnem TSDZ8 kompletu iz pswpower so samo brake sens. za mehanske zavore kolkor vidim.
@zagor256
namesto vrtanja okvirja tudi jst priporočam kopijo Tripple Bob iz aliexpressa - čeprav sam raje vrtam samo je dost zajebancije in malo riskantno če delaš prvič in zna bit prava S/M rabota če nimaš pravega orodja...
Za baterijo pa - izreži si iz kartona model in ga pomikaj po cevi da vidiš kje si s prostorom - baterija rabi 1,5-2cm placa še za navzgor porinit ko jo snemaš s podnožja...tako si najbolj ziher
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
dnsd ::
StratosD, ja na 1T4 kablu seveda delajo zavore, jaz imam priključene Magura ročke z vgrajenimi stikali.
Magura kable, sem predelal na Bafang 3 pin, so pa pini različni za Bafang in TS.
Magura ima rdeč obrnjen 3 pin kabel za 180 stopinj, ki ne gre v Bafang, razen če odlomiš izboklino za zarezo.
Se pa da tudi predelati Bafang 1T4 kabel za 8EUR na TS, ki stane 28EUR.
Razlika je samo v M - Ž 8 pin konektorju.
Sedaj delam kabel za VLCD 6, da ga probam na TS8.
Magura kable, sem predelal na Bafang 3 pin, so pa pini različni za Bafang in TS.
Magura ima rdeč obrnjen 3 pin kabel za 180 stopinj, ki ne gre v Bafang, razen če odlomiš izboklino za zarezo.
Se pa da tudi predelati Bafang 1T4 kabel za 8EUR na TS, ki stane 28EUR.
Razlika je samo v M - Ž 8 pin konektorju.
Sedaj delam kabel za VLCD 6, da ga probam na TS8.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
dnsd ::
Sem preizkusil VLCD6 na TS8 in deluje vse, tudi luč.
Ker pa ima VLCD samo 4. stopnje je prva tako močna kot pri EKD01 druga.
4.st. je pa 6.st., ki seveda pri EKD01 ne obstaja.
Na nogah je bistveno bolj odziven, tako hudo, da je nemogoče prestaviti brez škrtanja verige.
Prestavljati je potrebno z gas ročko, ki ima 2.s. zamika.
Je pa VLCD6 omejen na 45 km/h in neha dovajati moč že pri 43 km/h.
Sem premaknil magnet, da je deloval brez omejitve.
Preizkusil sem tudi DZ41 za Bafanga in deluje vse, tudi prestavlja se normalno.
Na zaslonu pa se vidi samo napis error.
VLCD5 še nisem preizkusil, ker ga ne morem gledati med vožnjo, ker mi postane slabo.
Mogoče bi se dalo narediti neko obleko zanj , da se ne vidi grdobo.
Ker pa ima VLCD samo 4. stopnje je prva tako močna kot pri EKD01 druga.
4.st. je pa 6.st., ki seveda pri EKD01 ne obstaja.
Na nogah je bistveno bolj odziven, tako hudo, da je nemogoče prestaviti brez škrtanja verige.
Prestavljati je potrebno z gas ročko, ki ima 2.s. zamika.
Je pa VLCD6 omejen na 45 km/h in neha dovajati moč že pri 43 km/h.
Sem premaknil magnet, da je deloval brez omejitve.
Preizkusil sem tudi DZ41 za Bafanga in deluje vse, tudi prestavlja se normalno.
Na zaslonu pa se vidi samo napis error.
VLCD5 še nisem preizkusil, ker ga ne morem gledati med vožnjo, ker mi postane slabo.
Mogoče bi se dalo narediti neko obleko zanj , da se ne vidi grdobo.
zagor256 ::
Če prav zastopim, potem, če kupim poceni motor iz PSpower, (ki je 100EUR cenejši kot npr. iz Greenergy) in kjer, ni mogoče izbrati senzorja za zavore, potem tega senzorja ni mogoče dobiti razen, da naročim kup kablov (1t4 in še kaj). Oziroma se da dobiti senzor, ki bi delal brez 1t4?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zagor256 ()
dnsd ::
zagor256, seveda lahko kupiš senzorje in jih prilopiš na VLCD5.
Zraven motorja boš dobil tudi ročke s konektorji, ki jih lahko uporabiš pri bafang senzorjih.
Bafang senzorji so vedno cenejši. En bizaren primer cene samo za en kos.
https://vi.aliexpress.com/item/10050058...
Lahko pa naročiš tudi že narejene senzorje s konektorji za VLCD5.
https://vi.aliexpress.com/item/33014008...
Problem pa niso samo senzorji ampak, display in programaska oprema, ki je pri greenenrgy že posodobljena.
Največji minus TS8 pa je seveda bizaren T44, ki ga je potrebno zamenjati s pravim francoskim T42, ki stane 75EUR.
Zraven motorja boš dobil tudi ročke s konektorji, ki jih lahko uporabiš pri bafang senzorjih.
Bafang senzorji so vedno cenejši. En bizaren primer cene samo za en kos.
https://vi.aliexpress.com/item/10050058...
Lahko pa naročiš tudi že narejene senzorje s konektorji za VLCD5.
https://vi.aliexpress.com/item/33014008...
Problem pa niso samo senzorji ampak, display in programaska oprema, ki je pri greenenrgy že posodobljena.
Največji minus TS8 pa je seveda bizaren T44, ki ga je potrebno zamenjati s pravim francoskim T42, ki stane 75EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
zagor256 ::
Hvala lepa.
Zanima me še kakšna je razlika med baterijo Hailong Plus in G70, sem iskal po spletu in nisem našel.
Zanima me še kakšna je razlika med baterijo Hailong Plus in G70, sem iskal po spletu in nisem našel.
dnsd ::
Verjetno si mislil na ponudbo PSwpower.
Po zunanjih dimenzijah so iste.
Plus ima notranje ohišje za varovalko, kamor lahko vtakneš, kakšno koristno stvar. Naprimer bluetooth modul, usb priklop, itd.
G70 pa ima zunanjo varovalko in je zato boljša za pritrditev na okvir, ker ima eno luknjo več.
Včasih pa je imel PSwpower v Plusu tudi LG celice, sedaj pa ima v obeh Samsung.
Jaz imam raje več lukenj za pritrditev.
Sem moral vrtati luknje v ohišje varovalke pri hailong max, ki ima samo dve luknji zgoraj na nosilcu.
Po zunanjih dimenzijah so iste.
Plus ima notranje ohišje za varovalko, kamor lahko vtakneš, kakšno koristno stvar. Naprimer bluetooth modul, usb priklop, itd.
G70 pa ima zunanjo varovalko in je zato boljša za pritrditev na okvir, ker ima eno luknjo več.
Včasih pa je imel PSwpower v Plusu tudi LG celice, sedaj pa ima v obeh Samsung.
Jaz imam raje več lukenj za pritrditev.
Sem moral vrtati luknje v ohišje varovalke pri hailong max, ki ima samo dve luknji zgoraj na nosilcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
polozweii ::
Kaj je tisto kar uničuje kontroler na BBS02 v primeru preveč odprte pipice? Vem da nizka frekvenca obračanja pedal slabo vpliva na kontroler. Vpliva tudi temperatura in/ali še kaj drugega?
Danes se mi je prvič zgodilo da je motor pri asistenci 250W na ravnini in brez poganjanja pedal (po 10-15 minutah vožnje pri ca 25km/h) nehal delovat - ne vem zakaj. Ko sem displej ugasnil in prižgal je bilo spet normalno.
Danes se mi je prvič zgodilo da je motor pri asistenci 250W na ravnini in brez poganjanja pedal (po 10-15 minutah vožnje pri ca 25km/h) nehal delovat - ne vem zakaj. Ko sem displej ugasnil in prižgal je bilo spet normalno.
dnsd ::
fRANCOSKE ALPE
Podložil sem poljske postružene distančnike, ki sem jih dobil zraven pajka, debeline 2,56 mm.
GAP
VLCD6 zaenkrat najboljši display na original firmware
GAS ROČKA ORIGINAL zaenkrat najbolj natančna ročka, ni pa odzivna zaradi kitajske trme, čakam na baje najbolj odzivno 300X.
Podložil sem poljske postružene distančnike, ki sem jih dobil zraven pajka, debeline 2,56 mm.
GAP
VLCD6 zaenkrat najboljši display na original firmware
GAS ROČKA ORIGINAL zaenkrat najbolj natančna ročka, ni pa odzivna zaradi kitajske trme, čakam na baje najbolj odzivno 300X.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
dnsd ::
Tu je povezava do kaj pomeni X od ročk, ki sem jo že dal.
Sedaj jo dajem še enkrat, da boste dobili odgovore na vsa vprašanja glede ročk.
https://escootnow.com.au/products/wuxin...
Sedaj jo dajem še enkrat, da boste dobili odgovore na vsa vprašanja glede ročk.
https://escootnow.com.au/products/wuxin...
Kalibri ::
Če ga boš kasneje nadgradil te bo prišlo isto kot, če takoj kupiš že narejen komplet.
Na primer tale:
https://vi.aliexpress.com/item/10050072...
Kateri displey se izbere na tej spletni strani?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
dnsd ::
EKD01 Bluetooth, ki omogoča enostaven preklop med 25 in 60 s tipkama + in power istočasno.
Naj opozorim, da je ta display zelo počasen pri nalaganju, ko ga vklopimo.
Tudi voltmeter zaostaja 10 min. za realnim stanjem.
Naj opozorim, da je ta display zelo počasen pri nalaganju, ko ga vklopimo.
Tudi voltmeter zaostaja 10 min. za realnim stanjem.
dnsd ::
Glede EKD01 naj povem še to, da ga ne uporabljam več.
Tudi nove programske opreme ne uporabljam več.
Sedaj imam zaslon VLCD6 in original firmware.
VLCD6 se vklopi trenutno, ko pritisneš tipko.
Ko se vklopi gre tudi takoj na drugo stopnjo, ki je najbolj primerna za normalno vožnjo.
Original firmware ima močnejšo 3. in 4. stopnjo s takojšnim odzivom.
Kar je še posebej zaželjeno za MTB.
Modificirani FW je povečal moč 1. in 2. st. zmanjšal pa 3. in 4.
VLCD6 tudi ni uradno podprt za TS8.
Ker ima 6 pinski konektor.
Hitrost pa ima omejeno na 45, zato imam odstranjen magnet.
Če koga zanima predelava VLCD6 iz 6 pin na 5 pinski konektor bom pokazal vezavo.
Tudi nove programske opreme ne uporabljam več.
Sedaj imam zaslon VLCD6 in original firmware.
VLCD6 se vklopi trenutno, ko pritisneš tipko.
Ko se vklopi gre tudi takoj na drugo stopnjo, ki je najbolj primerna za normalno vožnjo.
Original firmware ima močnejšo 3. in 4. stopnjo s takojšnim odzivom.
Kar je še posebej zaželjeno za MTB.
Modificirani FW je povečal moč 1. in 2. st. zmanjšal pa 3. in 4.
VLCD6 tudi ni uradno podprt za TS8.
Ker ima 6 pinski konektor.
Hitrost pa ima omejeno na 45, zato imam odstranjen magnet.
Če koga zanima predelava VLCD6 iz 6 pin na 5 pinski konektor bom pokazal vezavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
dnsd ::
Prve okvare TS8 so se že zgodile v angleško govorečih skupinah.
Moj Tsdz8 je odpovedal pri približno 2000 milj/3000 km.
Trajalo približno 10 tednov.
To je moja prva izkušnja z e-kolesom kakršne koli vrste
DIY. 52-voltna baterija na cestnem kolesu, kolesarjenje 50 milj/80 km na dan 3-5 dni v tednu. sprva uporabljal standardni 44T, vendar je po približno 2 tednih zamenjal sprednji verižnik 52T ozek širok. Hitrosti na odprti cesti 57-59 km/h, računalniško odčitavanje 1500-1700 W neprekinjene moči.
Simptomi so se razvili takoj pri razmerjih 44x11 in 12, z zvokom, podobnim udarcu pnevmatskega udarnega vijačnika v garaži, ki prihaja iz pogonske verige. Čisto nova 11 prestavna veriga, kaseta in verižnik, čim krajša veriga.
V naslednjih nekaj tednih je zvok zaskoka postajal vedno pogostejši pri nižjem in nižjem navoru do točke, ko sem moral začeti z ustavitve na stopnji pomoči 1 in nato počasi povzpeti na 3. toda če sem močno pritisnil na pedale, bi zasliši pnevmatski vrtalnik in izgubi vso moč.
Sprva sem mislil, da je veriga povlečena čez kaseto, ne da bi se zataknila, 3-krat zamenja kasetni verižnik in verigo, z nekaj mejnimi izboljšavami.
v zadnjih nekaj tednih je motor začel delovati po prenehanju vrtenja pedal in zvok zaskoka postaja vse pogostejši.
najlonska prestava je neokrnjena, tako da je senzor navora ali sklopka ali kombinacija.
nikjer ni rezervnih delov, tako da ja za v koš je.
bi bil jezen, če bi kupil še enega?
https://endless-sphere.com/sphere/threa...
Moj Tsdz8 je odpovedal pri približno 2000 milj/3000 km.
Trajalo približno 10 tednov.
To je moja prva izkušnja z e-kolesom kakršne koli vrste
DIY. 52-voltna baterija na cestnem kolesu, kolesarjenje 50 milj/80 km na dan 3-5 dni v tednu. sprva uporabljal standardni 44T, vendar je po približno 2 tednih zamenjal sprednji verižnik 52T ozek širok. Hitrosti na odprti cesti 57-59 km/h, računalniško odčitavanje 1500-1700 W neprekinjene moči.
Simptomi so se razvili takoj pri razmerjih 44x11 in 12, z zvokom, podobnim udarcu pnevmatskega udarnega vijačnika v garaži, ki prihaja iz pogonske verige. Čisto nova 11 prestavna veriga, kaseta in verižnik, čim krajša veriga.
V naslednjih nekaj tednih je zvok zaskoka postajal vedno pogostejši pri nižjem in nižjem navoru do točke, ko sem moral začeti z ustavitve na stopnji pomoči 1 in nato počasi povzpeti na 3. toda če sem močno pritisnil na pedale, bi zasliši pnevmatski vrtalnik in izgubi vso moč.
Sprva sem mislil, da je veriga povlečena čez kaseto, ne da bi se zataknila, 3-krat zamenja kasetni verižnik in verigo, z nekaj mejnimi izboljšavami.
v zadnjih nekaj tednih je motor začel delovati po prenehanju vrtenja pedal in zvok zaskoka postaja vse pogostejši.
najlonska prestava je neokrnjena, tako da je senzor navora ali sklopka ali kombinacija.
nikjer ni rezervnih delov, tako da ja za v koš je.
bi bil jezen, če bi kupil še enega?
https://endless-sphere.com/sphere/threa...
dnsd ::
TO7 DMO2 na PSwpower trenutno na voljo 9. kosov iz DE.
https://www.pswpower.com/products/48v-7...
https://www.pswpower.com/products/48v-7...
valdo ::
TO7 DMO2 na PSwpower trenutno na voljo 9. kosov iz DE.
https://www.pswpower.com/products/48v-7...
Dobro jutro;
nekdo ni mogel spati po noči :-)
hvala ti za sporočilo
bom naročil t07, iz tvojih postov sklepam; da je to "najboljši motor"
Lp
Kalibri ::
Je 500W dovolj? Recimo, če bi hotel voziti na Nanos ali pa na Jelovico, Sv. Goro... Asfalt torej in makedam poti...
Torej, da se ne pregreje, preobremeni...
Skupna teža z biciklom 130 kg...
Tista okvara zgoraj pri TZ8 je bolj posledica hudega tiščanja verjetno, prevelikega prednjega zobnika, pa na polno iz mirovanja..
Torej, da se ne pregreje, preobremeni...
Skupna teža z biciklom 130 kg...
Tista okvara zgoraj pri TZ8 je bolj posledica hudega tiščanja verjetno, prevelikega prednjega zobnika, pa na polno iz mirovanja..
Magic1 ::
3000km je naredil na konstantnih 1500-1700W. Me glih ne čudi, da je nekaj šlo. Bolj bi bilo zanimivo videt kaj. Trg bo že naredil problematičen kos. A ni motor uradno 750W?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Kalibri ::
psw power je legit sedaj za nakup To7 motorja, ker so bile lani ene težave tam?
Display pride zraven?
Display pride zraven?
dnsd ::
Glede nakupa TO7 je bilo že rečeno, da PSwpower ne prilaga kabla za programiranje.
Mogoče ga pa sedaj prilaga.
Najboljše bi bilo, če kupec pošlje mail na PSwpower in vpraša, kaj je točno v kompletu.
Throttle, kabel, zavorni senzorji, itd.
Tu je povezava na poljski forum za TO7:
https://pojazdyelektryczne.org/viewtopi...
Mogoče ga pa sedaj prilaga.
Najboljše bi bilo, če kupec pošlje mail na PSwpower in vpraša, kaj je točno v kompletu.
Throttle, kabel, zavorni senzorji, itd.
Tu je povezava na poljski forum za TO7:
https://pojazdyelektryczne.org/viewtopi...
dulesavic ::
Pozdravljeni vsi,
Zelo se mi dopadejo tele manjše baterije, ki jih lahko spraviš v torbico pod sedež.
https://www.electrifybike.com/products/...
Bolj ko jih iščem, ugotavljam, da se jih dobi samo v USA... si predstavljam da so s poštninam potem predrage.
A morda kdo pozna kakega evropskega preprodajalca, ali pa sestavljalca takih manjših baterij? Imamo morda v SLO koga ki se s tem ukvarja?
Hvala za nasvet in lep dan,
Dule
Zelo se mi dopadejo tele manjše baterije, ki jih lahko spraviš v torbico pod sedež.
https://www.electrifybike.com/products/...
Bolj ko jih iščem, ugotavljam, da se jih dobi samo v USA... si predstavljam da so s poštninam potem predrage.
A morda kdo pozna kakega evropskega preprodajalca, ali pa sestavljalca takih manjših baterij? Imamo morda v SLO koga ki se s tem ukvarja?
Hvala za nasvet in lep dan,
Dule
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Električno kolo (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 17827 (867) | boss-tech |
» | E-kolo uporabniške izkušnjeOddelek: Šport | 15743 (9640) | Vesolje |
» | Zakaj so električni motorji prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 4838 (3391) | krucymucy |
» | Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnegaOddelek: Šport | 3651 (2952) | avom23 |