Forum » Šport » Kit za električno kolo
Kit za električno kolo
stratosD ::
@dulesavic
Tale sestavlja baterije za e-kolesa - poglej in preveri ponudbo
https://e-kogre.si/
Neverjetno dobro sfejkana trgovina kjer dobiš tisto kar iščeš za 89$ namesto za 445$ - not!
https://www.bikesbertsfitness.com/produ...
Tale sestavlja baterije za e-kolesa - poglej in preveri ponudbo
https://e-kogre.si/
Neverjetno dobro sfejkana trgovina kjer dobiš tisto kar iščeš za 89$ namesto za 445$ - not!
https://www.bikesbertsfitness.com/produ...
Magic1 ::
Pa čaki, saj lahko te klasik packe daš normalno v primerno torbico, ki je obešena. S ohišjem ali brez.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Kalibri ::
Kdo nabavljal kaj nazadanje? Gledam TSDZ8 na pswpower. Ubodel bi kar tistega s VLCD5. In bi ga kasneje zamenjal z EKD01, če bi bila potreba.
Malo čudno se mi zdi, da je vseeno, ali vzameš 750W, 500W... cena ista tudi v primeru, če označiš še display.
Malo čudno se mi zdi, da je vseeno, ali vzameš 750W, 500W... cena ista tudi v primeru, če označiš še display.
Magic1 ::
36V ali 48V? V vsakem primeru zelo odvisno od moči asistence in kam rineš. Na Vršič je čist druga, kot če se furaš po ravnini. 25km/h lahko vzdržuješ na ravnini popolno lahko na noge. Jaz s 15Ah 36V naredim nekih 100km po Ljubljani, vendar imam kar dosti podvozov in speljevanj.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Aston_11 ::
36V ali 48V? V vsakem primeru zelo odvisno od moči asistence in kam rineš. Na Vršič je čist druga, kot če se furaš po ravnini. 25km/h lahko vzdržuješ na ravnini popolno lahko na noge. Jaz s 15Ah 36V naredim nekih 100km po Ljubljani, vendar imam kar dosti podvozov in speljevanj.
48 V. Na pswpover je zadnji prtljažnik z največ 15Ah. Imel bi ga namesto večje škatle med okvirjem, čeprav me tudi tam ne bi škatla motila.
MadMax ::
Upoštevaj težišče. Prtljažnik je sicer "praktičen"...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
abazuu ::
stratosD, glede obremenitve pogona gledam, da 30A uporabljam res samo za po klancu navzdol, ko potrebujem trenutni boost to je nekje 1-2 s., potem zaviram in potem spet boost.
Po klancu navzgor je praktično nemogoče uporabiti 30A ker dviguje prednje kolo.
Zato je TS8 nevaren na throttlu, ker nima dostopa do nastavitev. Parkrat mi je že obrnilo kolo v vertikalo.
Pri BBS02 imam nastavljeno za vožnjo navzdol 0 stopnjo throttle na 100% PAS izključen.
Za vožnjo navzgor stopnja 1 PAS 50% throttle 70% občasno PAS izključim s stikalom na krmilu.
Stopnja 2 je za vožnjo po cesti PAS 50% throttle 50%.
V praksi uporabljam samo te tri stopnje.
Glede obremenitve pogona je seveda potrebna previdnost pri izbiri komponent.
Pesto mora prenašati velike obremenitve, kasete in verige pa so potrošno blago.
Imam eno dobro pesto s ratchet-ln tehnologgijo.
Kaseta pa je P/P tale:
https://www.decathlon.si/p/198794-26611...
https://econo.eu/shop/zadnji-veriznik-r...
https://www.bike24.com/p2588165.html
In veriga P/P
https://www.bike24.com/p2285154.html
Glede osi TS, os je seveda na pogled ista po dimenzijah, šibkejša kot za otroško kolo.
Možno pa je, da je izdelana iz plemenitejšega materiala.
Glede rezervnih delov je potrebno kupiti najmanj dva motorja, da se lahko servisira.
Glede throttla ni važna oblika ampak X oznaka.
Na BBS02 je moj half twist 192X, ki deluje perfektno z Danielovimi nastavitvami.
Bafang ročka,ki pride z BBS02 je 130X.
TS in Bafang ter Scooter ročke so kompatibilne, ne pa tudi za TO7, kjer moraš naročiti njihovo ročko.
Na TS8 sem uporabil vse ročke kar jih imam, pa nobena ne deluje, kot na BBS02.
Tu je povezava do razlage kaj pomeni X:
https://escootnow.com.au/products/wuxin...
Za podlaganje BB sem uporabil malo debelejšo pločevino. Drugi uporabljajo vse mogoče tanke ALU odpadke.
Gledam na Aliexpressu 192X in ima male plug, original BBS02 throttle ima pa female plug? kako potem to zvežeš?
stratosD ::
@kalibri
V avgustu sem sam nabavil Bafang bbs02b, @dnsd pa 2 x TSDZ8 motorja - in da - trgovina je legit, večina nas tam nabavlja.
To7 motorja ni nabavil še nihče aktiven v tej temi.
Kar se tiče TSDZ8 motorja - preberi si poste od @dnsd na zadnjih 2-3 straneh - bolj kot tako opisat vse možno je že težko
če poklikaš pri TSDZ8 vse 3 gumbe (48V 750W + 8PIN VLCD5 + Germany) -> vidiš da je to edina opcija ki je na zalogi.
@Magic1 6 Aston_11
Pri dometu baterije je kar precej spremenljivk - teža kolesarja skupaj s kolesom, vrsta gum, način vožnje - ali govorimo o hub ali o sredinskem motorju?
Moj 2. build - White Rabbit - Bafang BBS02b + 48V 15Ah baterija
26" l'2010 Scott Scale50 kot donor - solidna opremca Rockshock Recon Silver zračne vilce, Avid Elixir5 bremze, pesta Deore,9s XT menjalnik.
Malo sem nostalgičen do teh 26" MTB-jev pa sem si zamislil eno tako bolj okretno žverco (malo pod 20kg all included).Beli zajc je izjemno playfull kot bi rekli Ameri, hitro pospešuje in je lepo vodljiv,motor je limitiran na 20Ah.
Sem za štos probal malo z default nastavitvami in je totalno brezveze ko smo že ugotovili, trga ketno pri menjavah in pospešuje brezveze ko ne rabiš - tako da je kabel+Config tool must have.
https://imgur.com/a/3HZ1G3K
https://imgur.com/st9IGme
V avgustu sem sam nabavil Bafang bbs02b, @dnsd pa 2 x TSDZ8 motorja - in da - trgovina je legit, večina nas tam nabavlja.
To7 motorja ni nabavil še nihče aktiven v tej temi.
Kar se tiče TSDZ8 motorja - preberi si poste od @dnsd na zadnjih 2-3 straneh - bolj kot tako opisat vse možno je že težko
če poklikaš pri TSDZ8 vse 3 gumbe (48V 750W + 8PIN VLCD5 + Germany) -> vidiš da je to edina opcija ki je na zalogi.
@Magic1 6 Aston_11
Pri dometu baterije je kar precej spremenljivk - teža kolesarja skupaj s kolesom, vrsta gum, način vožnje - ali govorimo o hub ali o sredinskem motorju?
Moj 2. build - White Rabbit - Bafang BBS02b + 48V 15Ah baterija
26" l'2010 Scott Scale50 kot donor - solidna opremca Rockshock Recon Silver zračne vilce, Avid Elixir5 bremze, pesta Deore,9s XT menjalnik.
Malo sem nostalgičen do teh 26" MTB-jev pa sem si zamislil eno tako bolj okretno žverco (malo pod 20kg all included).Beli zajc je izjemno playfull kot bi rekli Ameri, hitro pospešuje in je lepo vodljiv,motor je limitiran na 20Ah.
Sem za štos probal malo z default nastavitvami in je totalno brezveze ko smo že ugotovili, trga ketno pri menjavah in pospešuje brezveze ko ne rabiš - tako da je kabel+Config tool must have.
https://imgur.com/a/3HZ1G3K
https://imgur.com/st9IGme
dnsd ::
ABAZUU, 192X deluje najboljše, 20X je bolj agresiven, 300X je tako mlačen, da sploh ne opaziš, da deluje
130X je tudi super.
Glede priklopa pa ne gre brez lotanja ali dolgega iskanja po Aliju, da najdeš pravi konektor.
Najboljše je naročiti 4 pare že narejenih konektorjev s kabli in jih imaš na zalogi, ker nikoli ne veš kakšne konektorje dobiš po pošti.
Glej, da boš naročil 4 pare M8 3pin.
https://vi.aliexpress.com/item/10050072...
130X je tudi super.
Glede priklopa pa ne gre brez lotanja ali dolgega iskanja po Aliju, da najdeš pravi konektor.
Najboljše je naročiti 4 pare že narejenih konektorjev s kabli in jih imaš na zalogi, ker nikoli ne veš kakšne konektorje dobiš po pošti.
Glej, da boš naročil 4 pare M8 3pin.
https://vi.aliexpress.com/item/10050072...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
zagor256 ::
Zaenkrat zadovoljen z TSDZ8.
Kupil pri grenergy aliexpress. Bilo dražje skoraj 100€ kot na pspower zaradi displeja, kabla 1to4, novega softverja in senzorjev za bremze, ki jih po vsej verjetnosti sploh ne bom montiral - ne vidim potrebe.
Čakam še na nosilno ploščo za baterijo. Zaenkrat imam pritjeno samo z enim vijakom in vezicam :)
Gre pa super v hrib.
Kupil pri grenergy aliexpress. Bilo dražje skoraj 100€ kot na pspower zaradi displeja, kabla 1to4, novega softverja in senzorjev za bremze, ki jih po vsej verjetnosti sploh ne bom montiral - ne vidim potrebe.
Čakam še na nosilno ploščo za baterijo. Zaenkrat imam pritjeno samo z enim vijakom in vezicam :)
Gre pa super v hrib.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zagor256 ()
stratosD ::
@Zagor256
Čestitke za montažo - si vse sam snel dol gonilko?
Katere stopnje asistence pa uporabljaš za v hrib?
Sicer resda dražji pri Greenenergy - ampak če nočeš še dodatno naročat pri Poljakih je to to - pa tam pride še dražje z dodatki...
Čestitke za montažo - si vse sam snel dol gonilko?
Katere stopnje asistence pa uporabljaš za v hrib?
Sicer resda dražji pri Greenenergy - ampak če nočeš še dodatno naročat pri Poljakih je to to - pa tam pride še dražje z dodatki...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
zagor256 ::
Gonilko sem sam snel z orodjem iz lidla.
Ker sem šel prvič in je kazalo na slabo vreme (v nedeljo) sem imel pomoč 3 ali 4 pa tudi 5 sem poskusil. V hrib lahko na 3 in 4 stopnji pritisneš malo na ročko za gas pa še bolj pomaga. Za 950m višinskih metrov in 22 km dolžine sem porabil 25% baterije (tako piše na displeju) pri 48v 17.5ah bateriji.
Ker sem šel prvič in je kazalo na slabo vreme (v nedeljo) sem imel pomoč 3 ali 4 pa tudi 5 sem poskusil. V hrib lahko na 3 in 4 stopnji pritisneš malo na ročko za gas pa še bolj pomaga. Za 950m višinskih metrov in 22 km dolžine sem porabil 25% baterije (tako piše na displeju) pri 48v 17.5ah bateriji.
dnsd ::
zagor256, čestitam za nakup in montažo.
Ko boš uničil sklopko, boš videl potrebo po zavornih senzorjih.
Zaenkrat rezervih delov sklopke še ni v prodaji.
Ko boš uničil sklopko, boš videl potrebo po zavornih senzorjih.
Zaenkrat rezervih delov sklopke še ni v prodaji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
BlaY0 ::
Malo sem se spet igral z gas ročko na BBS02B (ki je sicer običajno nimam zmontirane) in ugotovil sledeče... se pravi gas je načeloma omejen navzgor s PAS stopnjo na katero je nastavljen. Jaz imam na 500C displeju nastavljeno na 5 stopenj, kar mi vzame PAS 2, 4, 6, 8 in 9 (rabil sem pol leta, da sem to ugotovil) na katerih imam nasatavljeno tok/kadenco na 15/100, 30/100, 45/100, 60/100 ter 75/100 (to mi zadošča za vse potrebe). Za gas sem nastavil PAS 7 (ki ni v uporabi) in ga nastavil na 100/100.
Zdaj pa epilog... recimo da imam na displeyu nastavljeno stopnjo 1 (PAS 2 15/100) in ne poganjam, začnem pritiskati na gas in moč se zvezno dodaja toliko kolikor pritisnem. Če pa slučajno poganjam, se pravi da je PAS dejansko v uporabi in hkrati začnem pritiskati na gas, se pa ne zgodi nič dokler ne pridem nekje do polovice, takrat pa zadeva skoči na 100%. A je to normalno, oziroma ali je komu uspelo to nastaviti tako, da bi bil gas zvezen tudi ko je PAS v uporabi?
Zdaj pa epilog... recimo da imam na displeyu nastavljeno stopnjo 1 (PAS 2 15/100) in ne poganjam, začnem pritiskati na gas in moč se zvezno dodaja toliko kolikor pritisnem. Če pa slučajno poganjam, se pravi da je PAS dejansko v uporabi in hkrati začnem pritiskati na gas, se pa ne zgodi nič dokler ne pridem nekje do polovice, takrat pa zadeva skoči na 100%. A je to normalno, oziroma ali je komu uspelo to nastaviti tako, da bi bil gas zvezen tudi ko je PAS v uporabi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
dnsd ::
Blayo, kateri software uporabljaš?
Ker v Danielovem software, throttle deluje odlično skupaj s PAS ali brez PAS.
Imam stikalo za izklop PAS in ne opazim razlike v odzivu throttla, ko ga vklopim ali izklopim.
Odziv je takojšen že pri 1mm premika ročke in gre lepo linearno gor do nastavitve v posamezni stopnji.
Dodatno je odziv throttla izboljšal uporabnik Paulii6661 v temi Quadratic Throtle:
https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...
Ker v Danielovem software, throttle deluje odlično skupaj s PAS ali brez PAS.
Imam stikalo za izklop PAS in ne opazim razlike v odzivu throttla, ko ga vklopim ali izklopim.
Odziv je takojšen že pri 1mm premika ročke in gre lepo linearno gor do nastavitve v posamezni stopnji.
Dodatno je odziv throttla izboljšal uporabnik Paulii6661 v temi Quadratic Throtle:
https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...
BlaY0 ::
Jaz sem na stock FW-ju... se nisem odločil za Danielovega. Tam verjamem da je drugače oziroma da je to rešeno.
Sem pa našel tegale modela, ki opisuje enako:
https://ebikesforum.com/threads/throttl...
...očitno je to v bistvu "fičr"... se pravi to se zgodi v PAS načinu samo če poganjaš. Če ne poganjaš je OK.
Sem pa našel tegale modela, ki opisuje enako:
https://ebikesforum.com/threads/throttl...
...očitno je to v bistvu "fičr"... se pravi to se zgodi v PAS načinu samo če poganjaš. Če ne poganjaš je OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
dnsd ::
BlaY0, kaj se zgodi, če fizično izklopiš PAS?
Prekini črno žico od PAS senzorja in preizkusi gas na stojalu, če prime takoj.
Če gas prime takoj potegni žico do stikala in vklaplaj po potrebi.
Tako boš ustvaril nekakšen nožni senzor navora.
Ker bolj boš pritiskal na pedala, bolj bo šlo.
I
Prekini črno žico od PAS senzorja in preizkusi gas na stojalu, če prime takoj.
Če gas prime takoj potegni žico do stikala in vklaplaj po potrebi.
Tako boš ustvaril nekakšen nožni senzor navora.
Ker bolj boš pritiskal na pedala, bolj bo šlo.
I
BlaY0 ::
Ne vem, če se bom spuščal v ta tweaking, ker si trenutno ne morem privoščit razdiranja motorja. Drugače pa mi je jasno, da če prekinem to žico in vrtim pedala, kontroler ne bo vedel da jih vrtim, zato sem 99%, da bo delovalo tako kot zdaj v primeru da ne vrtim - se pravi lepo zvezno bo dodajal moč od začetka.
V bistvu kar sem po eni strani pričakoval je to, da bi imel PAS vklopljen na neko stopnjo, lepo poganjal tako kot se zagre, potem bi pa z gas ročko samo linearno dodajal moč na že obstoječo PAS moč. Efekt bi bil podoben kot če bi zaporedoma prestavil v višjo PAS stopnjo, samo bolj linearen, se pravi da bi z gasom dodoziral ravno toliko moči kot bi je v tistem momentu potreboval. Verjetno se to z danielovim FW-jem da?
V bistvu kar sem po eni strani pričakoval je to, da bi imel PAS vklopljen na neko stopnjo, lepo poganjal tako kot se zagre, potem bi pa z gas ročko samo linearno dodajal moč na že obstoječo PAS moč. Efekt bi bil podoben kot če bi zaporedoma prestavil v višjo PAS stopnjo, samo bolj linearen, se pravi da bi z gasom dodoziral ravno toliko moči kot bi je v tistem momentu potreboval. Verjetno se to z danielovim FW-jem da?
dnsd ::
BlaY0, če te zanima kako ima Daniel nastavitve throttla, odpri njegov software za nastavitve v windowsih.
Ni potrebno priklučiti USB kabel.
Jaz sem na koncu vse nastavitve zreduciral na 3. stopnje.
Za mesto, off road gor in off road dol.
Ni potrebno priklučiti USB kabel.
Jaz sem na koncu vse nastavitve zreduciral na 3. stopnje.
Za mesto, off road gor in off road dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
Kalibri ::
Evo, sem nabavil toseven dm02. Montaža na starega cube je kar uspela. Ta velik zobnik je nekje v liniji s 6 prestavo od 10ih zadaj. Čakam še baterijo. Menjal sem se verigo in zadnji zobnik. Magnet od senzorja hitrosti je cca 2 cm stran od senzorja, bo to delalo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
stratosD ::
Evo, sem nabavil toseven dm02. Montaža na starega cube je kar uspela. Ta velik zobnik je nekje v liniji s 6 prestavo od 10ih zadaj. Čakam še baterijo. Menjal sem se verigo in zadnji zobnik. Magnet od senzorja hitrosti je cca 2 cm stran od senzorja, bo to delalo?
Čestitke @kalibri - 1. Toseven motor v SLO verjetno - poročaj kako dela ko zmontiraš komplet z baterijo.
Magnet od senzorja pa le malo bližje probaj nastavit kot 20mm - kake 6-10 mm je po moje optimum. Lahko bo pa tudi na 20mm vleklo samo dvomim...
Kalibri ::
Imam težave z dimenzijo baterij. Naredil sem template za Hailong G70 17.5 Ah baterijo dimenzij 367*110 mm in model lahko premaknem iz skrajne spodnje lege za 5 cm navzgor ob poševni cevi okvirja. Torej če je za nasaditi baterijo na ležišče, imam 5 cm fore. Tripleboba že imam gor.
Za 20Ah je premalo placa.
Po slikci sodeč bi 5 cm premika moralo biti dovolj, sicer se preuredi nosilec za baterije, skrajša se krilca.
Za 20Ah je premalo placa.
Po slikci sodeč bi 5 cm premika moralo biti dovolj, sicer se preuredi nosilec za baterije, skrajša se krilca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
dnsd ::
Kalibri, čestitam za TO7.
5 cm je več kot preveč.
Jaz sem tlačil v okvir Hailong max 20 Ah pri 1cm zraka.
Seveda sem tudi rezal krilca za 1cm in tlačil baterijo postrani in diagonalno.
Sem jo pa dobil notri, ker sem trmast.
Ni pa vse v velikosti, pomembna je tudi teža baterije.
Če voziš kratke razdalje ni potrebe po veliki in težki bateriji.
Moja G70 15Ah ima 3,6kg, Hailong Max 20Ah pa 4,6 kg.
Magnet ne sme biti preblizu in ne predaleč.
Idealno je od 1 cm do 1,5 cm.
5 cm je več kot preveč.
Jaz sem tlačil v okvir Hailong max 20 Ah pri 1cm zraka.
Seveda sem tudi rezal krilca za 1cm in tlačil baterijo postrani in diagonalno.
Sem jo pa dobil notri, ker sem trmast.
Ni pa vse v velikosti, pomembna je tudi teža baterije.
Če voziš kratke razdalje ni potrebe po veliki in težki bateriji.
Moja G70 15Ah ima 3,6kg, Hailong Max 20Ah pa 4,6 kg.
Magnet ne sme biti preblizu in ne predaleč.
Idealno je od 1 cm do 1,5 cm.
stratosD ::
TSDZ8 z kontrolerjem od TSDZ2 - kje drugje kot pri Poljakih:) - YT , podnapisi delajo
FB group by Piotr Różycki
https://www.facebook.com/groups/1022458...
Hi, today in my Tsdz8 I changed tsdz8 controller to Tsdz2 controller with xh18 and esp32, everything works fine, torque sensor working much smoother, in my opinion better then with tsdz8 controller, in app I can personalize my ebike in advanced setting, today I just tested it but seems to worth to develop. Now I'm thinking about project 3d cover for tsdz8 with tsdz2 controller and about changing mosfet to get more power from tsdz2 controller. If anyone has experience with modifying the TSDZ2 controller to safely increase its amperage (now on ESP32 and mobile application max 18A), please write.
FB group by Piotr Różycki
https://www.facebook.com/groups/1022458...
Hi, today in my Tsdz8 I changed tsdz8 controller to Tsdz2 controller with xh18 and esp32, everything works fine, torque sensor working much smoother, in my opinion better then with tsdz8 controller, in app I can personalize my ebike in advanced setting, today I just tested it but seems to worth to develop. Now I'm thinking about project 3d cover for tsdz8 with tsdz2 controller and about changing mosfet to get more power from tsdz2 controller. If anyone has experience with modifying the TSDZ2 controller to safely increase its amperage (now on ESP32 and mobile application max 18A), please write.
dnsd ::
Ja, sem videl, Poljaki so zelo napredni in duhoviti.
To sem imel tudi jaz v načrtu.
Zato sem naročil čisto nov 8 pin TS2 controller, ki sem ga že dobil.
Ker obstoječi 6 pin mi daje error 02, ko ga flasham z OSF od Ambruse.
En controller z OSF 8pin pa sem skuril.
Ne vem koliko lahko podaljšam kable, ker bi rad dal controller v torbico nekam na suho.
To sem imel tudi jaz v načrtu.
Zato sem naročil čisto nov 8 pin TS2 controller, ki sem ga že dobil.
Ker obstoječi 6 pin mi daje error 02, ko ga flasham z OSF od Ambruse.
En controller z OSF 8pin pa sem skuril.
Ne vem koliko lahko podaljšam kable, ker bi rad dal controller v torbico nekam na suho.
dnsd ::
Še boljše bi bilo, če bi dobili OSF za TS8, ki ima Infineon chip.
https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar...
https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar...
Kalibri ::
Evo, nabavil sem toseven DM02 500W skupaj z baterijo 17,5 Ah na pswpover. Na aliju sem nabavil še kabel za programiranje in po manjših težavah (update programi (v kitakščini)niso videli pravega porta) sem updatal zaslon T24 in motor. Nabavil sem sicer tudi kabel za zavore, ki pa ni delal, tako da ga nisem montiral. Nabavil sem tudi tripleboba, ki sem ga potem demontiral, ker je nosilec od baterije praktično enak in stabilen na dveh vijakih, pa XC60 konektor, ki ga nato nisem uporabil.
Montaža je potekala praktično brez težave. Težave sem imel samo pri snemanju ročic pedal, ker nisem imel pravega izvlekača. Nadgradil sem starega cube-ta attention s triplo spredaj. Menjal sem mu ketno in zadnjo kaseto.
Motor je sicer deloval outofthebox brez sprememb v nastavitvah. Prvo vožnjo sem naredil cca 60 km s cca 700 višinci. Na displeyu se je kapaciteta rapidno manjšala in ostala na zadnji 1/5-ini, s katero sem se fural dalje, brez da bi se kaj poznalo na odčitku kapacitete. Tako da verjetno ne odčituje najbolj pravilno. Bom še videl, če je update kaj spremenil.
V nastavitvah ima trenutno 15A za eco, city in sport. Nekje na netu sem videl, da bi lahko to dvignil do 19A. Trenutno ni potrebe.
Je pa treba potiskat, da se vse skupaj premika...
Primerjat pa nimam z ničemer, ker električno kolo sem vozil samo 1x pred par leti cca 100m...
Ni mi prav jasno, kako bo ketna tole zdržala, ker motor vleče. Zobnik spredaj ima 42T. In par dni nazaj sem imel pomotoma zadaj na 11T, namesto na 36T, pa je v klanec vseeno šlo.
Montaža je potekala praktično brez težave. Težave sem imel samo pri snemanju ročic pedal, ker nisem imel pravega izvlekača. Nadgradil sem starega cube-ta attention s triplo spredaj. Menjal sem mu ketno in zadnjo kaseto.
Motor je sicer deloval outofthebox brez sprememb v nastavitvah. Prvo vožnjo sem naredil cca 60 km s cca 700 višinci. Na displeyu se je kapaciteta rapidno manjšala in ostala na zadnji 1/5-ini, s katero sem se fural dalje, brez da bi se kaj poznalo na odčitku kapacitete. Tako da verjetno ne odčituje najbolj pravilno. Bom še videl, če je update kaj spremenil.
V nastavitvah ima trenutno 15A za eco, city in sport. Nekje na netu sem videl, da bi lahko to dvignil do 19A. Trenutno ni potrebe.
Je pa treba potiskat, da se vse skupaj premika...
Primerjat pa nimam z ničemer, ker električno kolo sem vozil samo 1x pred par leti cca 100m...
Ni mi prav jasno, kako bo ketna tole zdržala, ker motor vleče. Zobnik spredaj ima 42T. In par dni nazaj sem imel pomotoma zadaj na 11T, namesto na 36T, pa je v klanec vseeno šlo.
stratosD ::
@Kalibri
kar se tiče same ketne in zobnikov(kasete) - sam imam na 18A BBS02B ketno KMC X10 že 5.500km - sem zmeril s svojim orodjem in je ketna bila še vedno OK, se mi je zdelo čudno pa sem dal pol zmerit še kolesarskemu servisu Bikehanic - pa je tud on rekel da je ketna še OK.
Menjam pa dokaj previdno s trikom da pred menjavo za trenutek neham poganjat, menjam in potem zopet poženem - v 90% takih menjav motor zagrabi šele ko je ketna že na "novem" zobniku kamor sem hotel prestavit - zelo redko slišiš tisti zoprn zvok ko motor povleče med samim prehodom med zobniki.
Po mojem je ketna dosti bolj obremenjena če:
- je pretežno umazana, polna peska,blata
- slab chain line in ti jo lomi med poganjanjem
- neredno čiščena in mazana
kar se tiče same ketne in zobnikov(kasete) - sam imam na 18A BBS02B ketno KMC X10 že 5.500km - sem zmeril s svojim orodjem in je ketna bila še vedno OK, se mi je zdelo čudno pa sem dal pol zmerit še kolesarskemu servisu Bikehanic - pa je tud on rekel da je ketna še OK.
Menjam pa dokaj previdno s trikom da pred menjavo za trenutek neham poganjat, menjam in potem zopet poženem - v 90% takih menjav motor zagrabi šele ko je ketna že na "novem" zobniku kamor sem hotel prestavit - zelo redko slišiš tisti zoprn zvok ko motor povleče med samim prehodom med zobniki.
Po mojem je ketna dosti bolj obremenjena če:
- je pretežno umazana, polna peska,blata
- slab chain line in ti jo lomi med poganjanjem
- neredno čiščena in mazana
Kalibri ::
Ja, tudi jaz tako menjam na vseh biciklih. Imam sicer shimanovo 10 redno ketno gor. Malo sem meril debelino stranice členka, ker sem imel v mislih downgrade na 8 redno ketno z drugim zobnikom, pa sta po debelini enaki. Očitno je samo širina ketne nekaj različna, kar pomeni, da se raztegujeta enako. Mi pa na nobenem biciklu ketna ne zdrži toliko km. Po cca 2k so vse zrele za menjavo, tako na specialki, MTB, gravelu.... Načeloma jih mažem pred vsako vožnjo.
Danes me je baterija odklopila cca 500 metrov do doma. Od polnjenja sem naredil cca 60 km, max cca 1500 višincev. 17,5Ah. Prvo stopnjo sem zmanjšal na 20% pomoči, pa še vedno vleče kot norc. Grem na 10%. Za 1 stopnjo bi moralo biti dovolj. Obstajajo kakšne nastavitve, da bi počasneje dodajalo moč?
Danes me je baterija odklopila cca 500 metrov do doma. Od polnjenja sem naredil cca 60 km, max cca 1500 višincev. 17,5Ah. Prvo stopnjo sem zmanjšal na 20% pomoči, pa še vedno vleče kot norc. Grem na 10%. Za 1 stopnjo bi moralo biti dovolj. Obstajajo kakšne nastavitve, da bi počasneje dodajalo moč?
stratosD ::
Zgleda imam lahko nogo za ketno in zobnike
Probaj pogledat kaj tukaj (če že nisi) - FB To7 skupina
https://www.facebook.com/groups/2489114...
Sicer pa sam največ uporabljam 1 in 2 stopnjo (10 in 20% moči pri 18A) pri BBS02b - za večje klance pa pa 4,5,6 - na 29" Scottu
Na 26" Scottu sem pa malo "pojačal" nastavitve (20A, 1 stopnja 15%, 2 stopnja 25%, 3 stopnja 35%....)
Zanimivo je da s "pojačanimi" nastavitvami iz 18 na 20A in +5% na vsako stopnjo - 29" vs. 26" Scott (manjši je cca 3kg lažji) - domet z 15Ah baterijo in mojim načinom vožnje (dnevne fure po cca 30-50km) pridem na povprečje 130km pri 29" in 110-120 km pri 26".
Še primerjava obeh BBS02b z 860C displayem
1.kupljen decembra 2021
2.kupljen avgusta 2024
Probaj pogledat kaj tukaj (če že nisi) - FB To7 skupina
https://www.facebook.com/groups/2489114...
Sicer pa sam največ uporabljam 1 in 2 stopnjo (10 in 20% moči pri 18A) pri BBS02b - za večje klance pa pa 4,5,6 - na 29" Scottu
Na 26" Scottu sem pa malo "pojačal" nastavitve (20A, 1 stopnja 15%, 2 stopnja 25%, 3 stopnja 35%....)
Zanimivo je da s "pojačanimi" nastavitvami iz 18 na 20A in +5% na vsako stopnjo - 29" vs. 26" Scott (manjši je cca 3kg lažji) - domet z 15Ah baterijo in mojim načinom vožnje (dnevne fure po cca 30-50km) pridem na povprečje 130km pri 29" in 110-120 km pri 26".
Še primerjava obeh BBS02b z 860C displayem
1.kupljen decembra 2021
2.kupljen avgusta 2024
BlaY0 ::
Obstajajo kakšne nastavitve, da bi počasneje dodajalo moč?
Ja, reče se ji "Slow Start Mode". Ta je po defaultu se mi zdi 4 kar je OK. Druga je "Start Current". Ta je po defaultu 50% in jo komot daš na 10%.
Tukaj imaš več ali manj vse nastavitve dobro razložene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
dnsd ::
TS8 Poljaki imajo na zalogi še eno sklopko za TS8.
Poštnina je 20EUR.
https://ebikestuff.eu/en/spare-parts/30...
Zaenkrat je še ne bom kupil, ker mi na enem motorju še dela.
Na drugem motorju pa že preskakuje.
Sliši se kot električno rušilno kladivo.
Pswpower pa je nima na zalogi.
Preizkusil sem tudi krmilnik od TS2 na TS8 motorju in je občutek tak kot bi šel iz konja na osla.
Mogoče bom probal še v obratni smeri, TS8 krmilnik na TS2 motorju.
Poštnina je 20EUR.
https://ebikestuff.eu/en/spare-parts/30...
Zaenkrat je še ne bom kupil, ker mi na enem motorju še dela.
Na drugem motorju pa že preskakuje.
Sliši se kot električno rušilno kladivo.
Pswpower pa je nima na zalogi.
Preizkusil sem tudi krmilnik od TS2 na TS8 motorju in je občutek tak kot bi šel iz konja na osla.
Mogoče bom probal še v obratni smeri, TS8 krmilnik na TS2 motorju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
BlaY0 ::
dnsd ::
BlaY0, nisem odpiral motorja, pri naglem pospeševanju se zdi kot, da veriga preskoči na zobniku.
Sem gledal nazaj na verigo. pa nisem videl, da bi preskočila.
Sem pa danes naročil obe sklopki na PSwpower, ena je v velikem zobniku in druga mala na tri zobe.
https://www.pswpower.com/products/pswpo...
Skupaj s poštnino je prišlo 82,59 EUR. Saveda pa me bo še dodatno udarila carina.
Še vedno pa je to boljša rešitev, kot krmilnik od TS8 na TS2, ker bi moral voziti največ v drugi stopnji pomoči.
Sem gledal nazaj na verigo. pa nisem videl, da bi preskočila.
Sem pa danes naročil obe sklopki na PSwpower, ena je v velikem zobniku in druga mala na tri zobe.
https://www.pswpower.com/products/pswpo...
Skupaj s poštnino je prišlo 82,59 EUR. Saveda pa me bo še dodatno udarila carina.
Še vedno pa je to boljša rešitev, kot krmilnik od TS8 na TS2, ker bi moral voziti največ v drugi stopnji pomoči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
BlaY0 ::
BlaY0, nisem odpiral motorja, pri naglem pospeševanju se zdi kot, da veriga preskoči na zobniku.
Sem gledal nazaj na verigo. pa nisem videl, da bi preskočila.
Sem pa danes naročil obe sklopki na PSwpower, ena je v velikem zobniku in druga mala na tri zobe.
https://www.pswpower.com/products/pswpo...
Skupaj s poštnino je prišlo 82,59 EUR. Saveda pa me bo še dodatno udarila carina.
Še vedno pa je to boljša rešitev, kot krmilnik od TS8 na TS2, ker bi moral voziti največ v drugi stopnji pomoči.
Jaz bi odprl pa pogledal... 4 variante:
1. zaporni zatiči so iz slabega materiala in so se obrabili
2. raglja je iz slabega materiala in so se njeni zobje obrabili
3. vzmeti zapornih zatičev so iz slabega materiala in so popustile
4. notri je prišla svinjarija in ti zapornih zatičev (včasih) ne vrne do konca
...3. in 4. se da rešit, za 1. in 2. pa moraš enostavno zadevo zamenjat.
Folk recimo razdre račno na zadnji pesti in dodatno nakrivi vzmeti, da je račna kao bolj glasna. Pomembno je tudi s čim jo mažeš, ker se ti lahko ta žauba + svinjarija spremeni v lepljiv goo in jasno potem zapornih zatičev ne vrača več OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Če koga zanima... trenutno na Aliju dobiš Gustavo zobnik za 10 EUR (za nove kupce). Sem ravno dobil enega.
dnsd ::
Gustavo se da prevrtati za TS8, samo ima premalo offseta, da bi bil uporaben na 1x okvirjih, za 3X okvirje, pa bi bil uporaben.
TS uporablja material kot iz sira, zato je tudi končni rezultat sirova torta.
Sem razstavil dvojno sklopko iz TS2B in so bili zatiči, ki drsijo po obroču ležaja lepo zaobljeni, čeprav bi morali biti špičasti.
In to po 1000 km.
TS2A je imel enojno sklopko, kjer se je dalo zamenjati ležaj na velikem zobniku z bolj kvalitetnim.
TS2B in TS8 pa imata zapečen ležaj skupaj z velikim zobnikom.
TS2A ima namesto raglje zaporni igličast ležaj v nylon zobniku, ki je zelo poceni !EUR.
Tako, da je še najboljša kombinacija iz treh motorjev TS2A in TS2B in krmilnikom od TS8.
Kar bi dobili motor podoben DM02.
TS seveda ne spi in trenutno optimizira oblikovanje nadgrajene različice 250/350W TSDZ2B. Ta izdelek je bil na podlagi povratnih informacij kupcev na trgu precej nadgrajen in izboljšan. Trenutno je v fazi zunanjega dizajna.
TS uporablja material kot iz sira, zato je tudi končni rezultat sirova torta.
Sem razstavil dvojno sklopko iz TS2B in so bili zatiči, ki drsijo po obroču ležaja lepo zaobljeni, čeprav bi morali biti špičasti.
In to po 1000 km.
TS2A je imel enojno sklopko, kjer se je dalo zamenjati ležaj na velikem zobniku z bolj kvalitetnim.
TS2B in TS8 pa imata zapečen ležaj skupaj z velikim zobnikom.
TS2A ima namesto raglje zaporni igličast ležaj v nylon zobniku, ki je zelo poceni !EUR.
Tako, da je še najboljša kombinacija iz treh motorjev TS2A in TS2B in krmilnikom od TS8.
Kar bi dobili motor podoben DM02.
TS seveda ne spi in trenutno optimizira oblikovanje nadgrajene različice 250/350W TSDZ2B. Ta izdelek je bil na podlagi povratnih informacij kupcev na trgu precej nadgrajen in izboljšan. Trenutno je v fazi zunanjega dizajna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
stratosD ::
bye bye Bafangovi UART protokol motorčki BBS02 in BBSHD - v letu 2025 konec proizvodnje - samo še CAN protokol...
support z rezervnimi deli naj bi bil še nekaj časa....
support z rezervnimi deli naj bi bil še nekaj časa....
BlaY0 ::
Če kdo misli zdajle nabavljat... BBS02B ali TSDZ8 750W s 17,5Ah baterijo prek Alija za približno enako ceno ~480 USD (iz Francije):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Lowink ::
po 20 leih še zmeri farmate upiorabnike, resnično bi prosu za nekdo up tu date reče kaj je razumno vozilo, iziv je 8 let staro znanje brez upgreda reklčame, zgolj uporaba..
atlet ::
Ali je mogoče pri TSDZ8 nastavljati omejitev hitrosti ter stopnjo podpore? Pri TSDZ2B sem to lahko počel...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
polozweii ::
Na Bafang BBS2 se je ob koncu sezone začelo dogajati da je začelo po nekaj kilometrih vožnje na pedalih preskakovati - najprej pri večjih potem pa pri čedalje manjših obremenitvah. Zaradi močnih vibracij sem mislil da gre za preskakovanje ketne zaradi že nekoliko načetega sprednjega zobnika (gonilka) pa sem kasneje pomislil da to ne more biti saj bi v tem primeru preskakovalo že na začetku ko je baterija sveža.
Mislim da gre za dogajanje znotraj motorja. Je možno da sta najlonska zobnika tolk obrabljena da se ob segretju zmehčata in začneta zdrsovat? Je možen še kak drug vzrok kot je na primer sklopka?
Prevoženih je 5kkm.
Mislim da gre za dogajanje znotraj motorja. Je možno da sta najlonska zobnika tolk obrabljena da se ob segretju zmehčata in začneta zdrsovat? Je možen še kak drug vzrok kot je na primer sklopka?
Prevoženih je 5kkm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: polozweii ()
habakuk1769 ::
Takih je cela slovenija zdaj polna, večji bedaki so samo še tisti na skirojih.
Raje se naučite kolo vozit, namesto, da ga delate hitrejšega, nesposobni pa ste se še na ponyu naravnost vozit.
Klasika, nekaj postane moderno, slovenski idioti pa navalijo kot mutavi na telefon.
Me prav zanima, koliko je takih degenerirancev po hribih poskodovanih, ko stare mame iz hojce prestopijo na el. kolo in grejo na šmarno goro z njim gužvo delat.
Raje se naučite kolo vozit, namesto, da ga delate hitrejšega, nesposobni pa ste se še na ponyu naravnost vozit.
Klasika, nekaj postane moderno, slovenski idioti pa navalijo kot mutavi na telefon.
Me prav zanima, koliko je takih degenerirancev po hribih poskodovanih, ko stare mame iz hojce prestopijo na el. kolo in grejo na šmarno goro z njim gužvo delat.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: habakuk1769 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Električno kolo (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 18478 (264) | _marc_ |
» | E-kolo uporabniške izkušnjeOddelek: Šport | 15848 (9745) | Vesolje |
» | Zakaj so električni motorji prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 4927 (3480) | krucymucy |
» | Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnegaOddelek: Šport | 3704 (3005) | avom23 |