Forum » Šport » Kit za električno kolo
Kit za električno kolo
stratosD ::
Bafang BBS02B 750W & 20 Ah (960 Wh), 120 nm navora
15% klanec (800m dolg): zvozil b.p.
15-cca. 17%: b-p.
En lokalni vrh, cca. 975+ m: b.p.
18% daljsi klanec: zvozi, ampak bi v nekaj mesecih precej
izrabil/'razmajal' verigo,pedala & lezaje, ..., v kolker
bi to pocel vsakodnevno. Zvozil pa je ...
Bo treba poskusiti, koliko 'lazje' za kolo bo to za
zvoziti tale klanec z Bafang 1000W BBSHD BBS03.
Drugac pa je tale BBS02B 750W & 20 Ah (960 Wh) opravicil
vlozek vanjga. Tule imam bolj malo ravnine.
Kako maš kaj spredaj zobnik in kaseto? Z 42T spredaj (ali manj) in 12/46 kaseto zadaj bi šlo brez večjih težav po moje....
mislim da je že @dnsd v enem prejšnjih postov linkal
8-stopenjska
https://www.decathlon.si/p/343991-15539...
10-stopenjska
https://www.decathlon.si/p/336743-94023...
BlaY0 ::
Treba je poudariti tudi, da so default nastavitve verigi, verižnikom in zadnjemu menjalniku izredno neprijazne... BBS02B 750W s polno baterijo že na prvi stopnji štarta s 325 W in nadaljuje s 650 W. To je brez prestavnega senzorja recept za trganje verig in lomljenje menjalnikov, da BBSHD tukaj niti ne omenjam.
abazuu ::
Živjo,
očitno sem naredil slabo raziskavo oz. sem se preveč napalil na bafang motor BBS02 750W. Motor sem že zmontiral, čakam pa še baterijo (prispe danes). Šele včeraj sem odkril, da je to cadence sensor motor in ne torque sensor in se bojim, da mi posledično ne bo treba skoraj nič gonit :(. Mislil sem, da bi na obstoječe kolo namontiral nekaj podobnega (budget friendly) kolegovemu scottu z bosch motorjem (optimistično). Sedaj pa me zanima, če je mogoče BBS02 nastaviti oz. motor preprogramirati, da bi deloval podobno kot oz. čimbolj podobno realnem potiskanju pedal s pomočjo, kot npr torque sensor motor?
očitno sem naredil slabo raziskavo oz. sem se preveč napalil na bafang motor BBS02 750W. Motor sem že zmontiral, čakam pa še baterijo (prispe danes). Šele včeraj sem odkril, da je to cadence sensor motor in ne torque sensor in se bojim, da mi posledično ne bo treba skoraj nič gonit :(. Mislil sem, da bi na obstoječe kolo namontiral nekaj podobnega (budget friendly) kolegovemu scottu z bosch motorjem (optimistično). Sedaj pa me zanima, če je mogoče BBS02 nastaviti oz. motor preprogramirati, da bi deloval podobno kot oz. čimbolj podobno realnem potiskanju pedal s pomočjo, kot npr torque sensor motor?
ZveeZ ::
A ne obstaja se nek torque sensor za bafanga?
Drugace pa zenino kolo z bafangom pelje pocasi proti 2k km. Do sedaj sem samo 2x scistil verigo in to je to.
Zaenkrat deluje vse kot prvi dan, tudi kapaciteta baterije zgleda zelo blizu 100%.
Drugace pa zenino kolo z bafangom pelje pocasi proti 2k km. Do sedaj sem samo 2x scistil verigo in to je to.
Zaenkrat deluje vse kot prvi dan, tudi kapaciteta baterije zgleda zelo blizu 100%.
Lowink ::
Malo za hec:
Alternativa zaščitnih očal proti komarjem, naprava montirana na e-bicikl bi merila hitrost vetra, od tega bi odštela hitrost e-kolesa in dobila smer in hitrost vetra, imela bi še "konstanto" ~ -10% hitrost komarja. Naprava bi regulirala hitrost e-kolesa tako, da lahko komar še vedno manevrira svoje telo brez da se zaleti v oko.
Alternativa zaščitnih očal proti komarjem, naprava montirana na e-bicikl bi merila hitrost vetra, od tega bi odštela hitrost e-kolesa in dobila smer in hitrost vetra, imela bi še "konstanto" ~ -10% hitrost komarja. Naprava bi regulirala hitrost e-kolesa tako, da lahko komar še vedno manevrira svoje telo brez da se zaleti v oko.
stara mama ::
Al pa daš gor očala....
Kolk je že ubežna hitrost mušicam? Nekje 13km/h imam v glavi
Kolk je že ubežna hitrost mušicam? Nekje 13km/h imam v glavi
Ekologija™ in Trajnost™
BlaY0 ::
Al pa voziš tam kjer dejansko piha... tam definitivno ne bo mušic, še manj pa komarjev.
Pa saj te ne lovijo. One večinoma samo lebdijo v pol kubika zraka, ti se pa v njih zaletavaš z veliko hitrostjo.
stara mama je izjavil:
Kolk je že ubežna hitrost mušicam? Nekje 13km/h imam v glavi
Pa saj te ne lovijo. One večinoma samo lebdijo v pol kubika zraka, ti se pa v njih zaletavaš z veliko hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
stara mama ::
Morš pa nabavit ultra močno sprednjo luč!
Recimo tale je kar konkretna:
https://vi.aliexpress.com/item/10050068...
Recimo tale je kar konkretna:
https://vi.aliexpress.com/item/10050068...
Ekologija™ in Trajnost™
Lowink ::
stara mama je izjavil:
Morš pa nabavit ultra močno sprednjo luč!
Recimo tale je kar konkretna:
https://vi.aliexpress.com/item/10050068...
Če se mušica giblje v kubičnem metru, luč ni rešitev.
BlaY0 ::
Sedaj pa me zanima, če je mogoče BBS02 nastaviti oz. motor preprogramirati, da bi deloval podobno kot oz. čimbolj podobno realnem potiskanju pedal s pomočjo, kot npr torque sensor motor?
Kot rečeno, default nastavitve so za moje pojme čisti overkill. Da se približaš temu kar želiš, bi začel s Keplerjevimi nastavitvami. Kje se pa misliš vozit oziroma s kakšnim kolesom?
satfinder ::
Treba je poudariti tudi, da so default nastavitve verigi, verižnikom in zadnjemu menjalniku izredno neprijazne... BBS02B 750W s polno baterijo že na prvi stopnji štarta s 325 W in nadaljuje s 650 W. To je brez prestavnega senzorja recept za trganje verig in lomljenje menjalnikov, da BBSHD tukaj niti ne omenjam.
Bafang BBS02B 750W ima senzor menjalnika:
Gearsensor Function:Yes
https://is.gd/9ZbZOt
(PSWpower)
Bafang M620 ima senzor pedala: hitrost in navor integrirana
(pedal sensor: speed and torque integrated):
https://is.gd/EwxHTC
(PSWpower)
Okvir kolesa bafang M620:
https://is.gd/4jfbMg
(Aliexpress)
Korak do konca in Naprej :).
satfinder ::
Bafang BBS02B 750W & 20 Ah (960 Wh), 120 nm navora
15% klanec (800m dolg): zvozil b.p.
15-cca. 17%: b-p.
En lokalni vrh, cca. 975+ m: b.p.
18% daljsi klanec: zvozi, ampak bi v nekaj mesecih precej
izrabil/'razmajal' verigo,pedala & lezaje, ..., v kolker
bi to pocel vsakodnevno. Zvozil pa je ...
Bo treba poskusiti, koliko 'lazje' za kolo bo to za
zvoziti tale klanec z Bafang 1000W BBSHD BBS03.
Drugac pa je tale BBS02B 750W & 20 Ah (960 Wh) opravicil
vlozek vanjga. Tule imam bolj malo ravnine.
Kako maš kaj spredaj zobnik in kaseto? Z 42T spredaj (ali manj) in 12/46 kaseto zadaj bi šlo brez večjih težav po moje....
mislim da je že @dnsd v enem prejšnjih postov linkal
8-stopenjska
https://www.decathlon.si/p/343991-15539...
10-stopenjska
https://www.decathlon.si/p/336743-94023...
Sprednji zobnik je 44T, zadaj pa imam 9-stopenjski veriznik.
Ko bo cas, namestim spredaj 42T zobnik, zadaj pa 12/46 kaseto:
https://is.gd/k4GTj2
(Decathlon)
+ 8-stopenjska veriga za električna kolesa KMC E8
https://is.gd/ml7z22
(Decathlon)
Drugac pa klanci do 17% niso problem, kar se preobremenjenosti pedal, lezajev, verige tice.
Bom pa verjetno vgradil omenjene zadeve.
Korak do konca in Naprej :).
BlaY0 ::
Bafang BBS02B 750W ima senzor menjalnika:
Gearsensor Function:Yes
https://is.gd/9ZbZOt
(PSWpower)
Vem, uporabljam (mi pri Nexus hub menjalniku dobro služi, saj so prestavljanja takorekoč hipna). Ampak ta zadeva samo ugasne motor (glede na statične nastavitve) za čas premikanja zajle menjalnika. V tem času predvsem pri nižjih hitrostih (recimo vožnja v klanec z MTB) ketna ponavadi še ne spleza na naslednji verižnik, ko ti motor že štarta nazaj. Glede na to da so nastavitve v bistvu statične, se to vžiganje/ugašanje dogaja vedno na enak način ne glede na navor oziroma obremenitve. To se da do neke mere "popraviti" s prilagojeno kombinacijo nastavitev start current, slow start mode, current decay ter stop decay... ampak ker gre za statične nastavitve, zadevo lahko zoptimiziraš samo za en način vožnje.
Aja še to, ta senzor moraš posebaj dokupit in zmontirat, ni zraven!
+ 8-stopenjska veriga za električna kolesa KMC E8
Tole je bolj kot ne marketing, da si folk reče "Ja če je pa za e-bike, potem pa verjetno to rabim."...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
abazuu ::
Sedaj pa me zanima, če je mogoče BBS02 nastaviti oz. motor preprogramirati, da bi deloval podobno kot oz. čimbolj podobno realnem potiskanju pedal s pomočjo, kot npr torque sensor motor?
Kot rečeno, default nastavitve so za moje pojme čisti overkill. Da se približaš temu kar želiš, bi začel s Keplerjevimi nastavitvami. Kje se pa misliš vozit oziroma s kakšnim kolesom?
Sem včeraj stvar zmontiral.. OMG, to je TESLA od kolesa... Ne vem kolk se dejansko da še nastavit, ampak od kolesarjenja ni ostal kej velik (razen PAS = 0). Tole vozim: https://postimg.cc/7CfPbFtL . Gre pa to 45-50km/h brez prez švica...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: abazuu ()
stara mama ::
Sem včeraj stvar zmontiral.. OMG, to je TESLA od kolesa... Ne vem kolk se dejansko da še nastavit, ampak od kolesarjenja ni ostal kej velik (razen PAS = 0). Tole vozim: https://postimg.cc/7CfPbFtL . Gre pa to 45-50km/h brez prez švica...
Kot že rečeno
stara mama je izjavil:
BBS02 je super, voziš se z njim okrog kot z mopedom
Ekologija™ in Trajnost™
BlaY0 ::
Sem včeraj stvar zmontiral.. OMG, to je TESLA od kolesa... Ne vem kolk se dejansko da še nastavit, ampak od kolesarjenja ni ostal kej velik (razen PAS = 0). Tole vozim: https://postimg.cc/7CfPbFtL . Gre pa to 45-50km/h brez prez švica...
Itak. Default nastavitve so 24A, 52% na PAS 1 in 50% start. Jaz imam nastavljeno 18A, 15% PAS 1, 75% PAS 9 in 15% start... praktično street legal in zelo konzervativno. Hitrost imam omejeno na 27 km/h uporabljam pa za commute kjer imam na poti 2,5 km 10% klanca. Skratka nastavljeno imam tako, da ne švicam ko gonim.
satfinder ::
Koliko km po ravnini prevozis in s koliko kapacitetno baterijo?
Korak do konca in Naprej :).
BlaY0 ::
Po "ravnini" mi drži tam med 110 in 120km (13Ah). V službo in nazaj pa okrog 80km. Baterijo imam bolj ubogo... pri večjih obremenitvah ima precej sag-a in potem ne čakam, da bi jo do konca izpraznil ampak polnim že pri 45V.
abazuu ::
Ja, tud jaz si bom verjetno naštimal nekak takole. Bi pa rad malo več švical :) a se kje da stestirat v slo TSDZ8 ali TSDB2B?
abazuu ::
Berem da je tu še ToSeven z DM01 in DM02. Razmeroma nova zadeva in še ni ravno nekaj hudo stestirano. Mislim, da če bom še kaj kupoval od kitajca, bom vedno prej sprobal.
Magic1 ::
Ali se ne da naštimat kakšno stikalo, da se enostavno izkopi pomoč motorja. Po ravnem res ne rabiš pomoč, če hočeš švicat.
Magic
abazuu ::
ja, da se izklopit. Je pa kolo nekih 12kg težji z vso to opremo. To pa je potem kar lep izziv :D
Magic1 ::
Sej zato imaš stikalo, da lahko ob speljevanju, klancu, vetru,.. enostavno instant preklopiš.
Jaz imam hub in sem pas senzor dol snel in imam samo na trotl.
Jaz imam hub in sem pas senzor dol snel in imam samo na trotl.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
abazuu ::
ja, razumem. Se mi zdi, da tale bafang je tako... Al boš gonil sam, ali te bo pa štrom vozil. Težko rečem, da je dejansko kakšna vmesna pomoč (ampak logično, ni torque senzorja)
Daniel ::
Ne vem no, jaz imam še orginal nastavitve in moram pri 1 in 2 še kar nekaj pedalirati, da se normalno premikam. 3 je pa že skorajda luksuz.
abazuu ::
Verjetno zato, ker greš čez določeno hitrost in motor neha delat, ko dosežeš določeno hitrost?
BlaY0 ::
Ali se ne da naštimat kakšno stikalo, da se enostavno izkopi pomoč motorja. Po ravnem res ne rabiš pomoč, če hočeš švicat.
Daš na PAS 0 in nimaš pomoči. Ne vem zakaj bi rabil ekstra stikalo. Jaz uporabljam to isto kolo tudi ko gre cela družina kam. Enostavno gonim brez pomoči. Dostikrat tudi baterijo snamem.
Verjetno zato, ker greš čez določeno hitrost in motor neha delat, ko dosežeš določeno hitrost?
To tudi, ja. V bistvu ne gre za hitrost premikanja ampak za hitrost pedaliranja oziroma kadenco. Defaut nastavitve imajo za vsak PAS omejeno kadenco kar meni nikakor ne ustreza, tako da sem si nastavil lepo da v vseh PAS načinih lepo na 100%.
Poleg tega je še en faktor... ko se bližaš dejanski omejitvi maksimalne hitrosti motor začne jenjati. To, kdaj oziroma kako hitro in zakoliko (po kakšni krivulji) bo jenjal se tudi da nastaviti. Če se prav spomnim po defaultu za moje pojme precej hitro začne jenjati in to počne po logaritmični krivulji, se pravi začne hitro jenjati in potem vedno počasneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
stratosD ::
Moj nasvet za vse z Bafang motorji - kupite si kabel za 5eur z Alija - npr.
https://vi.aliexpress.com/item/33049745...
pa si naložite katerega od profilov in ga malo priredite po svojih potrebah - tu so navodila, driverji in config tool
https://edrivenet.com/bafang-programmin...
Dobite čisto drug motor kot je ta z default nastavitvami.
Bolj pogumni pa naložit Daniel Nilsson firmware
https://endless-sphere.com/sphere/threa...
V starejših postih je še več o tem...
https://vi.aliexpress.com/item/33049745...
pa si naložite katerega od profilov in ga malo priredite po svojih potrebah - tu so navodila, driverji in config tool
https://edrivenet.com/bafang-programmin...
Dobite čisto drug motor kot je ta z default nastavitvami.
Bolj pogumni pa naložit Daniel Nilsson firmware
https://endless-sphere.com/sphere/threa...
V starejših postih je še več o tem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
ZveeZ ::
A se splaca flashat Nillsonov fw?
Trenutno oz since day 1, imam samo editiran config, ki si ga ti prilepil dobro leto od tega:)
Trenutno oz since day 1, imam samo editiran config, ki si ga ti prilepil dobro leto od tega:)
stratosD ::
ZveeZ ::
Ah, ce ni moznosti vrnitve na original, bom kar pustil kot je. Dokler se zena ne pritozuje, bo ok :)
stara mama ::
Pri Nilsonu me mika prikaz temperature motorja.
Dost mam klancev.
Drugih hudih prednosti ne vidim.
Dost mam klancev.
Drugih hudih prednosti ne vidim.
Ekologija™ in Trajnost™
abazuu ::
Sem se čez vikend še malo vozil in sem si premislil. Ne bi menjal, zadeva je top! :D Uporabljal bom večinoma PAS 1 in 2. Ko prehitiš motor, se še vedno lahko "matraš" in je top. Uporabljate 9 PAS levelov ali 5? Se mi zdi, da mi je 5 čist ok. Tud ne vem, če bi ga kej preprogramiral in spreminjal na nižjo amperažo (mogoče samo zaradi range-a?). Bral sem še, da aplikacija speeed za androida lahko naredi škodo controllerju...
Daniel ::
Sem se čez vikend še malo vozil in sem si premislil. Ne bi menjal, zadeva je top! :D Uporabljal bom večinoma PAS 1 in 2. Ko prehitiš motor, se še vedno lahko "matraš" in je top. Uporabljate 9 PAS levelov ali 5? Se mi zdi, da mi je 5 čist ok. Tud ne vem, če bi ga kej preprogramiral in spreminjal na nižjo amperažo (mogoče samo zaradi range-a?). Bral sem še, da aplikacija speeed za androida lahko naredi škodo controllerju...
Lahko kak link za tole o aplikaciji speed?
abazuu ::
Žal ne najdem več linka. Nekje sem zaznal... Nisem pa niti ziher, da ni bil youtube komentar. Sem pregledal precej tega po spletu.
BlaY0 ::
Bral sem še, da aplikacija speeed za androida lahko naredi škodo controllerju...
??? Samo to bom rekel... kr neki. Ko sem na začetku gledal raznorazne YT howto videe nisem vedel ali naj se smejim ali jokam, toliko nekih neumnosti je bilo navedenih v zvezi s "programiranjem" motorja.
Uporabljate 9 PAS levelov ali 5?
Jaz jih za commute 5. Sem pa rabil pol leta, da sem ugotovil, da mi C500 pri nastavitvi za 5 jemlje PAS-e 2, 4, 6, 8 in 9. V navodilih jasno piše, da naj bi bilo 1, 3, 5, 7 in 9. Ugotovil sem pa tako, da ko sem enkrat čisto za štos montiral ročko za gas da bi probal kako leti brez poganjanja in sem jo nastavil na PAS 8 (kjer naj ne bi bilo nič) pa mi zadeva ni delovala oziroma kakor hitro sem premaknil pedalo za pol obrata, mi je motor hipno "ugasnil".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
dnsd ::
Kdor bi rad pridelal kakšno kapljo znoja pri kolesarjenju in imel pri tem zabavo bo moral imeti motor s senzorjem navora.
Motor brez senzorja navora je enostavo moped in ne daje nagrade za poganjanje, oziroma kaznuje vložen trud.
Za 1000EUR in manj se danes dobi rabljeno ekolo s senzorjem navora, ki omogoča veliko zadovoljstvo.
Bafang M400 UART se lahko programira z običajnim USB kablom za BBS in v istem APP.
Tudi baterija je lahko katerakoli.
https://www.bolha.com/elektricna-kolesa...
Lahko se zamenja tudi controller na 48V 350W
https://www.greenbikekit.com/bafang-max...
Kdor pa rad sam sestavlja ebike in pri tem uživa, je najcenejši motor TSDZ8.
TSDZ2B je potrebno po 1000 km odpreti in zamenjati sklopko, da ne omenjam modifikacije hlajenja zato sploh ne razmišlajte o tem motorju. Jaz imam iz dveh sestavljenega enega, ki ga bom vozil dokler ne crkne, potem pa bom nabavil TSDZ8.
Tukaj je primerjava TSDZ8 vs TSDZ2 z OSF.
https://ebikestuff.eu/en/content/16-tsd...
In še italijanski forum za TSDZ8 http://www.jobike.it/forum/topic.asp?TO...
Motor brez senzorja navora je enostavo moped in ne daje nagrade za poganjanje, oziroma kaznuje vložen trud.
Za 1000EUR in manj se danes dobi rabljeno ekolo s senzorjem navora, ki omogoča veliko zadovoljstvo.
Bafang M400 UART se lahko programira z običajnim USB kablom za BBS in v istem APP.
Tudi baterija je lahko katerakoli.
https://www.bolha.com/elektricna-kolesa...
Lahko se zamenja tudi controller na 48V 350W
https://www.greenbikekit.com/bafang-max...
Kdor pa rad sam sestavlja ebike in pri tem uživa, je najcenejši motor TSDZ8.
TSDZ2B je potrebno po 1000 km odpreti in zamenjati sklopko, da ne omenjam modifikacije hlajenja zato sploh ne razmišlajte o tem motorju. Jaz imam iz dveh sestavljenega enega, ki ga bom vozil dokler ne crkne, potem pa bom nabavil TSDZ8.
Tukaj je primerjava TSDZ8 vs TSDZ2 z OSF.
https://ebikestuff.eu/en/content/16-tsd...
In še italijanski forum za TSDZ8 http://www.jobike.it/forum/topic.asp?TO...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
ZveeZ ::
Hmm.. ta TSDZ8 mi deluje zanimiv. Morem pogledat kompatibilnost z okvirjem pa mogoce zamenjam bafanga.
Predvidevam, da je 750w bafang bbs02 obdrzal neki vrednosti, ce bi ga prodajal:)
Predvidevam, da je 750w bafang bbs02 obdrzal neki vrednosti, ce bi ga prodajal:)
BlaY0 ::
Kdor bi rad pridelal kakšno kapljo znoja pri kolesarjenju in imel pri tem zabavo bo moral imeti motor s senzorjem navora.
Motor brez senzorja navora je enostavo moped in ne daje nagrade za poganjanje, oziroma kaznuje vložen trud.
No jaz pravim takole...
* s senzorjem navora - motor pomaga tebi
* s senzorjem kadence/hitrosti - ti pomagaš motorju (ali pa tudi ne )
...v drugem primeru koliko mu boš pomagal se lahko pač sam odločiš. Težko bi rekel, da te ravno kaznuje za poganjanje, definitivno pa dela tudi takrat, ko mu ne bi bilo treba in je s tega vidika bolj potraten. Jaz sem se kar navadil, tudi "ghostam" včasih in mi je kar kul
dnsd ::
Danes sem naročil TS8 na Pswpower, ker je USD 1,10 € je cena motorja samo 260€ z Revolut converzijo.
Ima pa edino izbiro VLCD5 displaya, ki ga že imam in ga sovražim.
Lahko pa se naroči 850c iz Kitajske za skoraj 100€ če prištejemo še carino, kar pa je skoraj pol motorja.
Vprašanje je tudi, če ima motor zadnji firmware.
Če ga nima bo potreben upgrade.
https://ebikestuff.eu/en/content/18-tsd...
Ima pa edino izbiro VLCD5 displaya, ki ga že imam in ga sovražim.
Lahko pa se naroči 850c iz Kitajske za skoraj 100€ če prištejemo še carino, kar pa je skoraj pol motorja.
Vprašanje je tudi, če ima motor zadnji firmware.
Če ga nima bo potreben upgrade.
https://ebikestuff.eu/en/content/18-tsd...
stratosD ::
@dnsd - čestitke za odločitev - če kdo boš ti dovolj vztrajen da ga usposobiš kot je treba ( a lot of tinkering i smell
maš tudi EKD01 Bluetooth za pod 50 eur - so objavli Poljaki tam v FB grupi za konverzijo v TS
https://drive.google.com/file/d/166r93s...
Niki Baker itak objavlja testne firmware dokaj pogosto - mogoče bo prišel tudi do MTB optimizirane verzije počas...
Bentiš - sam ko vidim un video tutorial za flashanje z ENG Windowsi in kitajskim govorom me malo mine heh...
https://drive.google.com/file/d/166r93s...
pa un skledast zobnik pri TS8 - ma to so že lepotne kaprice
maš tudi EKD01 Bluetooth za pod 50 eur - so objavli Poljaki tam v FB grupi za konverzijo v TS
https://drive.google.com/file/d/166r93s...
Niki Baker itak objavlja testne firmware dokaj pogosto - mogoče bo prišel tudi do MTB optimizirane verzije počas...
Bentiš - sam ko vidim un video tutorial za flashanje z ENG Windowsi in kitajskim govorom me malo mine heh...
https://drive.google.com/file/d/166r93s...
pa un skledast zobnik pri TS8 - ma to so že lepotne kaprice
dnsd ::
StratosD vidim, da si na tekočem o TS8.
Sem naročil EKD01 že narejen za TS za 69€ pri poljakih.
https://ebikestuff.eu/pl/czesci-zamienn...
Zanimivo je kako se prilagaja Bafang komponente za TS.
Potreben je tudi kabel 1T4, ki ima priključke za zaslon zavore in throttle.
Naročil sem tudi pajek z 11 mm offseta in T38 + T40 široki ozki.
Za spreminjanje firmware sem tudi naročil JTAG vmesnik.
Problem imam samo na katero kolo naj montiram komplet.
Verjetno bom podrl BBS02, ki ga imam na Meridi Big trail 800.
Sem rezal Meridin BB92 za 1 cm na vsaki strani in sem dobil BB72 mm.
Dela brez problema, throttle na 100% 25A 1000km po trailu navzdol.
Za navzgor ne uporabljam več kot 60%, ker dviguje prvo kolo.
Sem naročil EKD01 že narejen za TS za 69€ pri poljakih.
https://ebikestuff.eu/pl/czesci-zamienn...
Zanimivo je kako se prilagaja Bafang komponente za TS.
Potreben je tudi kabel 1T4, ki ima priključke za zaslon zavore in throttle.
Naročil sem tudi pajek z 11 mm offseta in T38 + T40 široki ozki.
Za spreminjanje firmware sem tudi naročil JTAG vmesnik.
Problem imam samo na katero kolo naj montiram komplet.
Verjetno bom podrl BBS02, ki ga imam na Meridi Big trail 800.
Sem rezal Meridin BB92 za 1 cm na vsaki strani in sem dobil BB72 mm.
Dela brez problema, throttle na 100% 25A 1000km po trailu navzdol.
Za navzgor ne uporabljam več kot 60%, ker dviguje prvo kolo.
stratosD ::
@dnsd
dobr so tole pogruntali Poljaki - majo cel after sale in support za Tonshenge.
Huh - spiderček pa tud 60eur - upam da ni iz kinesiuma - so zgleda nekaj razvil iz 130BCD za BBSHD.Verjetno je na Poljskem krnekaj TS motorjev potrebnih vzdrževanja...
https://imgur.com/PdNjRji
tale mi je dobra - PREMIUM Tuning service za 256 eur -> montirat temp.senzorje, hladilne padse+rebra in naložit OSF -> pa je cekin
https://ebikestuff.eu/en/services/211-1...
TS8 pričakuj v kratkem s PSWPwr - sam sem poklikal BBS02b+baterijo v soboto sedaj v avgustu in je že v sredo zjutraj poštar z rudlnom pozvonil z 2 škatlama.
@BlaY0
kako se ti obnese 42T zobnik Gustavo po cca letu in pol uporabe? Si našel kak ščitnik verige zanj?Kolko je dejansko offseta od obljubljenih 14mm od Gustavo trgovca?(mislim da si o tem že 1x napisal - sam ne najdem...)
Imam probleme pri montaži drugega BBS02b na 2010 Scott Scale50 - moram podlagat na strani zobnika cca 5mm ker motor nalega na zadnjo vilico - navoja je sicer dosti na levi za oba ringa - samo chainline je bolj tako tako...
https://imgur.com/YhgIKoN
dobr so tole pogruntali Poljaki - majo cel after sale in support za Tonshenge.
Huh - spiderček pa tud 60eur - upam da ni iz kinesiuma - so zgleda nekaj razvil iz 130BCD za BBSHD.Verjetno je na Poljskem krnekaj TS motorjev potrebnih vzdrževanja...
https://imgur.com/PdNjRji
tale mi je dobra - PREMIUM Tuning service za 256 eur -> montirat temp.senzorje, hladilne padse+rebra in naložit OSF -> pa je cekin
https://ebikestuff.eu/en/services/211-1...
TS8 pričakuj v kratkem s PSWPwr - sam sem poklikal BBS02b+baterijo v soboto sedaj v avgustu in je že v sredo zjutraj poštar z rudlnom pozvonil z 2 škatlama.
@BlaY0
kako se ti obnese 42T zobnik Gustavo po cca letu in pol uporabe? Si našel kak ščitnik verige zanj?Kolko je dejansko offseta od obljubljenih 14mm od Gustavo trgovca?(mislim da si o tem že 1x napisal - sam ne najdem...)
Imam probleme pri montaži drugega BBS02b na 2010 Scott Scale50 - moram podlagat na strani zobnika cca 5mm ker motor nalega na zadnjo vilico - navoja je sicer dosti na levi za oba ringa - samo chainline je bolj tako tako...
https://imgur.com/YhgIKoN
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Električno kolo (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 17658 (698) | boss-tech |
» | E-kolo uporabniške izkušnjeOddelek: Šport | 15707 (9604) | Vesolje |
» | Zakaj so električni motorji prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 4822 (3375) | krucymucy |
» | Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnegaOddelek: Šport | 3641 (2942) | avom23 |