» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
13 / 18
»»

MadMax ::

Bafang BBSHD: kaj je razlika 48V in 52V? Gre dejansko za 2 različna modela, ali...?
Če ja, rabita potem temu primerno baterijo, ali zna 52V vseeno delat s 48V, morda s kako omejitvijo (slabšim performansom)?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

BlaY0 ::

V bistvu je razlika samo v firmware-u. Motor je enak, samo firmware mora bit prilagojen temu katero baterijo hočeš dati gor, da ve pravilno preračunavat maximum pa minimum. 52V baterijo mora pač znat izklopit vsaj pri 44V.

Magic1 ::

fujtajksel je izjavil:

> Skrbi me, če ni mogoče pri teh zadnjih pogonih dejansko kej slabše?

Da odgovorim sam sebi, vidim da je dejansko slabše. Kolikor vidim je problem da ima e-pogon pri nizkih obratih (hitrosti) zelo slabo učinkovitost, tj velik del vhodne električne energije gre v toploto namesto v mehansko moč.
Prestave vgrajene v srednjem pogonu pomagajo...
Workaround je najbrž da zraven ti goniš pedala toliko da greš v klanec 20km/h ;)
https://riderungu.com/2021/03/05/hub-dr...

E-avti kao da ne rabijo menjalnika, ker imajo obilo navora že pri nizkih obratih. Dejansko jim glede učinkovitosti tudi ne bi škodil, ampak zvozijo tudi brez in bi se z njim zadeva zakomplicirala
Slika 13 https://motorxp.com/wp-content/uploads/...

Bafang H700 ima vgrajen avtomatski dvostopenjski menjalnik https://bafang-e.com/en/products/motors...
A kdo ve kakšna je primerjava med Bafang H600, H700 in Mahle X35+, X20 v praksi oz so kje kakšne izmerjene karakteristike? Pri pogonih za e-avte se vidi da znajo bit precejšnje razlike.

Kot gledam so hub motorji najbolj primerni za 60-95% max hitrosti in za bolj položne klance do 5% naklona. Sredinski motor gre preko prestav in posledično lahko prilagodimo obrate. Fora je v efektivnosti, le ta pa je odvisna od vrtlajev. Če se mal poigraš s Grin simulatorjem, ti postane marsikaj jasno.
https://ebikes.ca/tools/simulator.html?...
Magic

BlaY0 ::

Drum66 je izjavil:


Za cviljenje je bil kriv iglični ležaj plastičnega zobnika. Vse podmazal, sestavil in moram reč, da motor dela lepše.

Tisto v bistvu ni ležaj ampak sklopka. Upam da nisi tega s kakšno mastjo za ležaje mazal, ker ti zna začet spodletavat (ali se celo lepit na kletko) in se posledično pregrevat. Tudi sam zobnik iz najlona ni priporočljivo mazati kar s katerokoli mastjo, še najmanj pa s tisto črno s katero je namazan zunanji kovinski zobniški par.

dnsd ::

Ker noben še do zdaj ni objavil novice o novem motorju TSDZ8, ki je v prodaji od avgusta, bom prilepil nekaj povezav.
Najprej povezava do mesta nakupa: https://vi.aliexpress.com/i/10050059660...
V Evropi ni na voljo, samo iz Kitajske, na zalogi samo 10 kosov.
Povezava ne Italijanski forum:http://www.jobike.it/forum/topic.asp?TO...
Povezava na Endless: https://endless-sphere.com/sphere/threa...
Motor je sposoben 500W konstantne moči, kar je v bistvu toliko kot BBS02B.
Star TSDZ2B je imel samo 350W konstantne moči in je bil primeren samo za mestno kolo, novi motor pa bo
primeren tudi za MTB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Primerjava TSDZ motorjev:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

Drum66 ::

BlaY0 je izjavil:

Drum66 je izjavil:


Za cviljenje je bil kriv iglični ležaj plastičnega zobnika. Vse podmazal, sestavil in moram reč, da motor dela lepše.

Tisto v bistvu ni ležaj ampak sklopka. Upam da nisi tega s kakšno mastjo za ležaje mazal, ker ti zna začet spodletavat (ali se celo lepit na kletko) in se posledično pregrevat. Tudi sam zobnik iz najlona ni priporočljivo mazati kar s katerokoli mastjo, še najmanj pa s tisto črno s katero je namazan zunanji kovinski zobniški par.


Brez skrbi, vem kako tovrstni ležaji delujejo in da na plastiki pride do korozije zaradi napačne masti.

stratosD ::

Tesnilo za Bafang BBS01/02 motor - 10.5$
https://vi.aliexpress.com/item/10050045...

nylon zobnik z ležajem za BBS02b - 15$
https://vi.aliexpress.com/item/32900232...

---če bo kdo rabil

Za Tongsheng TDSZ2b - nylon zobnik 30$+pp - pih:'( - pa ga hitreje ponucaš ko na Bafangu...

Drum66 ::

stratosD je izjavil:

Tesnilo za Bafang BBS01/02 motor - 10.5$
https://vi.aliexpress.com/item/10050045...

nylon zobnik z ležajem za BBS02b - 15$
https://vi.aliexpress.com/item/32900232...

---če bo kdo rabil

Za Tongsheng TDSZ2b - nylon zobnik 30$+pp - pih:'( - pa ga hitreje ponucaš ko na Bafangu...

Tesnilo kontrolerja bo kar doma na zalogi :)

ZveeZ ::

Btw, a Bafang predvideva kaksne servisne intervale za njihove motorje?;)

MadMax ::

Par strani nazaj je bilo omenjeno kolo Fuji Nevada 1.7 29" https://www.velo.si/fuji-nevada-29-1_7-... kot preverjeno primerno za elektrifikacijo, pa kak poznavalec morda pomaga razjasnit par detajlov neznalcu?
Bafang BBS02B menda gre gor, ker pa imam preko 100kg in čez pol življenja že za sabo, bi BBSHD morda le bil boljša izbira.

Ker je BBSHD "debelejši" (v desno) je najmanjši zobnik zanj Lekkie 40T (42T) z 19mm offseta.
V primeru da gre motor gor brez distančnika in bi bila veriga sprejemljivo poravnana, bi bila to zmaga.
Ako motor nasede na chainstay, bi nekaj rezerve prinesel Luna Eclipse 42T s 23mm offseta.

Potem so tu še prestavna razmerja...
Omenjeni bicikel ima 42/34/24T spredaj in 11-34T 8p Shimano HD zadaj. Posledično bi s 40 ali 42 spredaj zadeva postala bolj kot ne ravninska raketa, kar pa ni ravno željen cilj... Ok, max. hitrost se že omeji programsko, vseeno pa razmerja pomoje ne bi bila ravno uporabna za vsak dan...
Če prav razumem kaj pomeni "Shimano HD", se da dokaj enostavno zamenjati za Shimano 11-40 https://www.bike-discount.de/en/shimano... ?
Tu je sicer omenjeno celo 11-45T bike.shimano.com/en-US/product/component/shimano/CS-HG400-8.html ("Combination * Titanium gear|2"), kaj bolj konkretnega (kje kupit) nekako ne najdem...
Alternativa je še 11-42T https://airbike.uk/products/8-speed-mtb... ali kaj podobnega.

Zanima me torej kako je z montažo BBSHD na ta bicikel, je kdo že uspel, oziroma potrjeno neuspel?
Ter ali glede zadnjega zobnika razmišljam prav, "enostavna" menjava za drugačnega a vseeno 8p, ali pa morda 9p pri čemer moram menjat še ročko?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

dnsd ::

MADMAX, ker sem to kolo jaz predlagal me lahko vprašaš vse v zvezi z njim, ker ga poznam podrobno.
Zadaj gre preverjeno guma 2.6 s širšim platiščem, spredaj pa bi lahko šla 2.4 v original vilico.
Za zadnjo kaseto ti svetujem tole: https://www.decathlon.si/p/343991-15539...
Najboljše za ekolo je 8p, ker so najcenejše verige.
Lahko pa daš gor tudi do 11p, 12p pa ne več.
Če ostaneš na 8p si zmagal imaš poceni verigo in prestavno ročico ter menjalnik ostaneta ista.
Podaljašati moraš samo nosilec menjalnika, da se veriga lahko prenaša na večje zobnike.
Podaljšek nosilca je nekaj EUR.
Seveda boš moral podaljašati tudi verigo.
Vprašanje je samo, če bo veriga potem dovolj napeta na najmanjšem zobniku.
To kaseto, ki sem jo predlagal imam doma, a je še nisem montiral, ker čakam, da se iztroši sedanja
Microshift 12-42 9p.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

MadMax ::

dnsd, super, veliko informacij, hvala!
Glede gum se mi zdijo original 2.25 zaenkrat zadosti, po nekih brezpotjih divjine me itak nikoli ne bo. Že to je bolj rezerva zaradi teže... Recimo predvsem za po luknjastih asfaltnih cestah, pa kak makadam po katerem bi se tudi z avtom upal brez strahu (le malo počasneje/previdneje). Pravzaprav me ne mika nič kaj bistveno hujšega kot bi se dalo še s trekerjem speljat. Je pa seveda fino imet odprto za naprej, po presekani gumi ali dveh bodo širše v izboru, do takrat pa kar je gor.
Kaseta 12-46 izgleda kot naročena, meni ni uspelo najti več kot 11-45, ampak-začetnik pač, se mi je šele začelo svitat kako in kaj... :)
Podaljšek nosilca sem videl in predvideval da bo treba, tako kot daljšo verigo, pa nisem vsega napisal, že itak pesnim predolge poste...

Ostane pa še taglavna zadeva, motor.
Si morda razmišljal o oziroma probal z BBSHD, bi šel gor brez (veliko) podložk pri BB?
Šablone sem že našel, nimam pa še nič orodja da bi sredino razmontiral in preveril iz prve roke.
Saj dejansko ne morem rečt da 1kW res rabim, le kak daljši klanec bi z "e-mopedom" pač veselo zvozil, recimo torej tudi kot rezerva proti pregrevanju, namesto da odneham in se obrnem na pol poti... Par kil itak ne pomeni kaj dosti pri 130+ bruto, razliko v ceni pa tudi sprejmem. Bi tudi dlje zdržal, brez/z manj priganjanja.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

BlaY0 ::

Pa saj BBS02 komot potegne čez 1kW... pri 20A si praktično na 1kW.

Drum66 ::

Madmax, lahko pa si pomagaš z chainring adapterjem 104BCD in zobnikom.
Jaz imam spredaj 32T na bbs02. Končna hitrost mi ni tako pomembna.

dnsd ::

Vsi Bafang motorji gredo lažje na ta Fuji kot TS motorji.
TS motorji so bolj kompaktni in grejo zelo na tesno, spodaj pri BB kjer pride notranja razpeljava kablov ven.
Sem moral kable prestaviti zunaj okvirja.
Glede offseta pa naredi šablono iz kartona in prisloni na okvir.
HD motor je zverina, ki potrebuje gume debeline 2.6, da se ne ubiješ s gumicami 2.25.
Gume 2.25 so primerne mogoče za hub motorje do 30 km/h.
HD motor pa razvije 60 km/h.
Zato svetujem čim širše gume, ki še grejo v okvir.
Seveda pri samogradnji ni nobene pozitivne računice, če dobiš že narejen BOSH sistem za 2+KEUR.
https://www.radon-bikes.de/en/e-bike/mo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

stratosD ::

malo primerjalno BBS02b vs. BBSHD
Cena - 367eur vs.550 eur (z 860C display)
Teža - cca 4,4kg vs. 5,8kg (za BBSHD je dobro vzet tudi močnejšo/težjo baterijo - recimo HAILONG-MAX-48V 20AH za 280 eur)

Fuji bike+BBSHD+ 20Ah baterija - 1.380 eur - pa še kaj za adapterje/nosilce menjalnika/širše gume
Fuji bike+BBS02b+15Ah baterija - 1.1140 eur oz. 1.200 eur z močnejšo 20Ah baterijo

Tisti Radon ki ga je @dnsd linkal je cca 2.500 eur na bike-discount.de....ima overall boljšo opremo kot Fuji v osnovi - samo raw power BBSHD-ja ga poseka;)
Vseeno smo v DIY temi - tako da z moje strani vsekakor -> go DIY :)
Nekaj montaž na Fuji Nevada 1.7 starejših letnikov najdeš na Reditu (BBSHD) - tako da tukaj jaz ne vidim neih večjih težav.

stratosD ::

ZveeZ je izjavil:

Btw, a Bafang predvideva kaksne servisne intervale za njihove motorje?;)


Tu so prakse različne - dost Amerov že podmazuje nove motorje , Evropejci se v glavnem držimo načela "If It Ain't Broke, Don't Fix It"
Sam grem proti 4.000km - in še nisem odpiral/mazal - vse še tiho in nobenih čudnih zvokov...

Nemci (ehmm -> sicer trgovci pravijo da narboljš kar vsako leto mazat pa kit kupit;)
https://fasterbikes.eu/en/info-help/blo...
Bafang ne pravi nič:)
@Drum66 - je kolikor se spomnem - prvič mazal pri 9.000km...
Zdej pa se sam odloči ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

MadMax ::

Fantje, najprej hvala za trud in čas.
Gume... pač moram probat. Kot sem omenil, ne rabim nekaj za hitrostne rekorde podirat s črno zastavo, ampak rezerve se pa ne branim, pa naj bo moč ali pregrevanje pri mopediranju v klanec.
Teža, 2kg je pijače v ruzaku, če grem v spremstvu in kot motoriziran igram tovorno mulo. Itak z biciklom vred ne bom pod 130kg, tako da mi to res ni nek faktor.
300eur razlike 02B-HD, vsekakor ni malo, ampak že prevečkrat mi je bilo žal da sem šparal ko ne bi rabil.
Veliko DIY zadev pade na ekonomski računici, odtehta pa pridobljeno znanje/izkušnje, sam si popravljaš zadevo, ..., če te veseli, si firbčen, nenazadnje winter project.
Če pa samo kupiš je pa preveč podobno iphonu-saj dela, ampak izključno tako kot so si sadjarji zamislili, nič drugače. Sem nekako preveč firbčen, da bi se šel to :)

Ok, bo treba začet šraufat, da bo vsaj šablona prišla blizu.
Navadno orodje imam.
Nimam pa praktično nič specializirano biciklističnega, sploh novodobnega. Kak star štancan ključ iz pony torbice, pa ključ za napere s 4 dimenzijami, to najbrž jr nekje.
Najprej rabim za razdret obstoječe, potem pa dalje.
Ključ za pedala, snemalec gonilk, nastavek za razvijačit sredino, kasneje še snemalec kasete, orodje za verigo, ...
Je bolje kupovat po kosih, ali pa za začetek raje vzamem kak komplet, "starter kit" kot npr. https://www.decathlon.si/p/100427-1758_... , nekaj tretjega, kaj?
Skoraj karkoli gledam, so vsaj 3 različni standardi, o katerih nimam 3 čiste...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

dnsd ::

Radon se dobi dosti ceneje kot 2500EUR
En primer https://www.e-bikemarket.com/produit/ra...
Je pa potrebna pazljivost pri fake straneh, da te ne nategnejo.
Boljše je radona kupiti pri nas za 2000EUR:
https://bajk.si/elektricna-kolesa/gorsk...
Če bi dal na FUjIJA vso opremo od Radona bi prišlo veliko dražje.
Seveda je izbira motorja odvisna ali hočeš biti kolesar ali motorist ali oboje.
In pri meni, ki več šravfam kot vozim, veselje pri šravfanju odtehta ves stran vržen denar.
Tisti, ki pa mu razstavljanje in sestavljanje ni hobi ampak muka, je najboljša izbira BOSH ali YAMAHA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Glede orodja je moment ključ do 20Nm zelo uporaben.
Sploh pri zategovanju kitajskih cenenih materialov, hitro posnameš navoj.
Orodje za verigo obvezno, BB orodja obvezno,
Vulkanizersko orodje nujno, tu se največ namatraš, kompresor.
Sam še vedno pumpam na roko in kolnem, ker guma ne sede na platišče in moram na Petrol.
Stojalo za kolo obvezno.
Jaz imam tudi 8T stiskalnico za iztiskanje ležajev.
Ključ za špice in vilice za centriranje.
Tako se počasi nabira orodje in nikdar ni konca veselju, ko dobiš nov kos orodja.

MadMax ::

dnsd, lahko prosim za fotko v stilu te spodaj? Sem iskal po tvojih prispevkih, pa ne najdem točno kater motor imaš zdaj gor (TSDZ2B ?), a če imaš BBS02B oz. imaš "dostop" do kakega enakega s slednjim za poslikat, bi bilo pa sploh super.
 fuji bb

fuji bb



Glede orodja, moment ključ imam, kompresor tudi.
Zaenkrat bi najprej rabil orodje za snemanje pedal, gonilk ter za BB dotičnega bicikla.
Če lahko potrditev/popravek/karkoli s konkretnimi linki, če sem na pravi poti da začnem šraufat:
za pedale https://www.decathlon.si/p/145612-2183_...
gonilko https://www.decathlon.si/p/100521-75109...
BB https://www.decathlon.si/p/100520-75106...

Ampak če dodam še orodja za verigo in kaseto, sem cenovno že skoraj na kompletu https://www.decathlon.si/p/100427-1758_... , kjer je še kaka uporabna zadeva, pa v kovčku pospravljeno.
Je ta kovček sploh uporaben "beginner's pack" orodja za razdiranje dotičnega Fujija?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

dnsd ::

Ti kompleti niso namenjeni odtegovanju zastaranih in zarjavelih zadev, ker so iz poceni kitajskega materiala in takoj počijo.
Za novo nezarjavelo kolo so seveda isto uporabni kot Unior orodja.
Malo preberi komentarje na ta orodja: https://www.wiggle.com/eu/p/lifeline-bi...
Sedaj imam gor TS B motor, ki mi je včeraj po 1000km začel drseti, verjetno je beli Nylon zobnik.
Danes sem na PSpower vplačal BBS02, izbral sem DZ41 display in USB kabel, skupaj je prišlo 353$ oz 334€,
preko Revolut menjave.
Ko montiram bom poslal slike.
Za FUJI sem tudi naročil na Bike Discont za 500€ materiala.
Ker hočem varen prednji konec sem naročil tele vilice: https://www.bike-discount.de/en/rocksho...
In tole kolo: https://www.bike-discount.de/en/shimano...

dnsd ::

Tukaj je slika kako pride cevka ven iz okvirja in sem jo moral prestaviti izven okvirja.
Bafang ima večji gap, zato bo lahko cevka ostala v okvirju.

dnsd ::

Tukaj je slika s 30T, ki nima skledaste oblike.
Ko sem naložil OSF je motor postal tako močan, da sem dal gor original 42T, ki verigo lepo približa okvirju.
In je veriga v idealni liniji. Na tej sliki se lepo vidi kako sem na kaseti vzel stran dva notranja zobnika.
Sedaj to ni več potrebno in imam vse zobnike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

MadMax ::

Ja, pri tebi je cevka res nemogoča za speljat znotraj okvirja.

Mene pa muči ta naleg, pa najbrž ne znam prav razložit:
 fuji bb kontura

fuji bb kontura


Tu sicer menjalnik zakriva konture, a pri montiranem motorju je od zgoraj lepo vidno. BBSHD je tu večji po premeru in debelini napram BBS02B (ohišje velikega zobnika v motorju).
Bi že preveril s šablono, pa se še nisem naučil kaj zaene ključe rabim, zato sem tudi toliko težil z orodji... (več načinov/sistemov/proizvajalcev pritrditve gonilke-različni izvlakači, različne "sredine"-spet različni ključi, ..., kaj ima Fuji pač ne vem-ne poznam, pa ne bi kar vse po vrsti in najdražje kupoval, še sploh če ne bo ustrezalo...). Z majzlom in macolo pa ne bi... :)

(vstavljanje slik ima pa ta forum res smotano, pa vidim da nisem edini ki ima težave vstavit normalno prikazno sliko....)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

dnsd ::

V FUJI je Bottom Bracket BSA-68/73-ISIS
Ključ je tale pravi: https://www.wiggle.com/eu/p/lifeline-bb...
D je levi navoj / L je desni navoj. Odteguje se najprej plastična matica, zelo previdno.
Slika mojega FUJI BB:

dnsd ::

JIS ne ISIS
https://www.bike24.com/mtb-bottom-brack...
Ključ je tale: https://www.wiggle.com/eu/p/lifeline-bb...
Takoj, ko sem oddal sem videl napako.
In se sploh ne da brisati posta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Ključ je isti samo boljši je krajši, ker se manj nagne zaradi bližine matici.
Je zelo težko odviti plastično matico, najboljše je kolo postaviti na tla ležeče in ključ pritiskati navzdol.
https://www.decathlon.si/p/100520-75106...

ZveeZ ::

Jaz delam vse posege na kolesu "upside down". :)
Kolo obrnem na glavo, da stoji na sedezu in "rogovoma". Veeeliko bolj stabilno od stojala. Lahko dobesedno skaces po njemu:)

dnsd ::

Ja navadno V brake kolo tudi jaz delam obrnjeno na glavo.
Pri Shimano hidravilki pa gre zrak v napeljavi vedno navgor in potem zavore ne primejo takoj, ko ga obrneš nazaj.
Pri SRAMU in Formuli pa teh težav ni in lahko enostavo zamenjaš levo in desno ročico zavore, tako da jih obrneš na glavo in delajo normalno.
Jaz vedno zamenjam desno in levo zavoro na angleški način, oziroma moto način.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

ZveeZ ::

dnsd je izjavil:

Ja navadno V brake kolo tudi jaz delam obrnjeno na glavo.
Pri Shimano hidravilki pa gre zrak v napeljavi vedno navgor in potem zavore ne primejo takoj, ko ga obrneš nazaj.
Pri SRAMU in Formuli pa teh težav ni in lahko enostavo zamenjaš levo in desno ročico zavore, tako da jih obrneš na glavo in delajo normalno.
Jaz vedno zamenjam desno in levo zavoro na angleški način, oziroma moto način.

Jaz imam zelo malo zraka v sistemu. Vedno odzracim kolikor se le da, ker preferiram "instant bite". Se pa opazi razlika, ko ga obrnem nazaj, ampak je po dveh, treh pritiskih na rocko, vse po starem:)

dnsd ::

Zaradi segrevanja in raztezanja zavorne tekočine je pri Shimano sistemu zgornji lonček vgrajen v ročici zavore in tam je vedno malo zraka. Če pustiš čez noč stisnjene ročice bo šel zrak iz sistema v ta lonček.
Ko pa obrneš kolo na glavo se ta zrak vrne nazaj v sistem.
Pri Sramu in Formuli ta lonček ne obstoja, ker je sistem brez dodatnega lončka zrak pa je ujet stalno v sistemu, če prav ga je tako malo, da ne vpliva na zavorni učinek.
Zato je občutek na Shimano zavorah trd, na Sramu in Formuli pa mehak.
Če je to res pa ne vem, ker si sam na ta način razlagam razlike sistemov in nisem šel v globlje študije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

Drum66 ::

stratosD je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Btw, a Bafang predvideva kaksne servisne intervale za njihove motorje?;)


Tu so prakse različne - dost Amerov že podmazuje nove motorje , Evropejci se v glavnem držimo načela "If It Ain't Broke, Don't Fix It"
Sam grem proti 4.000km - in še nisem odpiral/mazal - vse še tiho in nobenih čudnih zvokov...

Nemci (ehmm -> sicer trgovci pravijo da narboljš kar vsako leto mazat pa kit kupit;)
https://fasterbikes.eu/en/info-help/blo...
Bafang ne pravi nič:)
@Drum66 - je kolikor se spomnem - prvič mazal pri 9.000km...
Zdej pa se sam odloči ;)


Pri 5.000 sem podmazal gonilni zobnik. Pri 9.000 sem podmazal plastiko in gonilne ležaje in gonilni zobnik.
Večkrat kolesarim brez pomoči motorja in odkar sem podmazal gonilne ležaje mi zadeva malo lepše laufa. Za to podmazat ne rabi dajat motorja dol.
Če pa boš podmazoval tudi plastični z., si prej nabavi tesnila in primerno mast (v tem primeru daš motor dol)

dnsd ::

Danes sem odprl moj TSB z dvojno sklopko po 1000 km, ker je motor deloval v prazno.
Beli nylon zobnik je kot nov.
Torej drsi dvojna sklopka, ki stane 60EUR skupaj z zobnikom.
Verjetno drsi samo en ležaj, mogoče se da naročiti samo ležaj v kakšni trgovini z ležaji.
Bom poizkusil najprej sneti ležaj iz zobnika.
Že prvi problem bo sneti zobnik iz motorja, ker je potreben snemalec, ki stane 55EUR.
Mogoče se ga da narediti doma.
https://www.pswpower.com/products/pswpo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Ker je moj nov BBS02 že na poti bi vprašal BlaY0 in stratosD o smiselnosti zamenjave Bafang firmware z Danielovim. Kot sem razbral iz vajinih postov oba uporabljata originalni firmware.
Kar jaz potrebujem je onroad/offroad stikalo.
Pri Danielu 1.4 je možen preklop offroad/onroad s stikalom luči na displayu.
Pri Bafangu firmwaru pa ne moreš med vožnjo spreminjati parametre.
Razmišljam, da bi dal na krmilo neko stikalo od kakega Tomosa za luči in naredil bypass PAS. tako, da bi prekinil žico, ki gre od PAS senzorja v motorju.
Tako, da bi na offroad izklopil PAS kar med vožnjo, na cesti pa bi PAS vklopil nazaj, da bi bil legalen.
Seveda bi pravo moto gas ročko na cesti imel v ruzaku. Na krmilu pa samo thumb throttle.
Za vožnjo po cesti bi lahko poganjal tudi brez elektrike, ker imam samo 4km asfalta, potem pa bi postal nelegalen v gozdu, pa naj me ujamejo če morejo.

dnsd ::

TSDZ2B Main Gear

Na videu je prikazano snemanje zobnika s snemalcem, vstavljanje novega pa z roko.
Naj vas to ne zavede, ker so Kitajci res za hece, da te nasmejejo.
Probal sem zobnik dvigniti s prsti in je šel dol z lahkoto.
Je pa ležaj zapečen na zobnik, tako. da ga je nemogoče razstaviti.
Edina rešitev je naročilo originala na PSPOWER iz Kitajske s poštnino in carino.
Ko sem neročil nylon zobnike sem plačal 17EUR SLO dajatev.
Verjetno sploh ne bom naročil nove sklopke, ampak bom naredil downgrade na TSA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

Drum66 ::

dnsd je izjavil:

Ker je moj nov BBS02 že na poti bi vprašal BlaY0 in stratosD o smiselnosti zamenjave Bafang firmware z Danielovim. Kot sem razbral iz vajinih postov oba uporabljata originalni firmware.
Kar jaz potrebujem je onroad/offroad stikalo.
Pri Danielu 1.4 je možen preklop offroad/onroad s stikalom luči na displayu.
Pri Bafangu firmwaru pa ne moreš med vožnjo spreminjati parametre.
Razmišljam, da bi dal na krmilo neko stikalo od kakega Tomosa za luči in naredil bypass PAS. tako, da bi prekinil žico, ki gre od PAS senzorja v motorju.
Tako, da bi na offroad izklopil PAS kar med vožnjo, na cesti pa bi PAS vklopil nazaj, da bi bil legalen.
Seveda bi pravo moto gas ročko na cesti imel v ruzaku. Na krmilu pa samo thumb throttle.
Za vožnjo po cesti bi lahko poganjal tudi brez elektrike, ker imam samo 4km asfalta, potem pa bi postal nelegalen v gozdu, pa naj me ujamejo če morejo.


Jaz imam PAS na 25kmh, throttle pa sem nastavil bolj športno.
Mode: Current
Designated Ass... :By display comm....
Speed limit :40kmh
Ta kombinacija mi pride prav, ko se hočem peljat hitreje (odvisno od PAS level).....po lepi ravni cesti me pelje do 45 kmh (Max current sem nastavil na 20A)
Dokler ne bo kontrol.... Takrat pa gre throttle stran
Sem pa tudi sam razmišljal o Danielovem FW

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drum66 ()

dnsd ::

Drum66, problem bo moj prehod iz TS na Bafang.
Na TS z OSF Ambrusa imam nastavljeno, da se pri vklopu motorja nastavi street mode do 25 km/h.
Ko pa želim lahko tudi med vožnjo nastavim offroad na max power.
Tudi delovanje throttla ne moti pomoči s pedali in obratno in oba delujeta lepo skupaj.
Na Bafang forumih pa sem prebral, da je najboljše za offroad PAS izlkjučiti, da se ne ubiješ.

Drum66 ::

Za izključiti PAS pri offroad nisem vedel.
Jaz offroad vozim poredko in če že počasi.
z Davidovim FW to lahko rešiš, ali pa eggrider

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drum66 ()

dnsd ::

Tukaj je nekaj praktičnih nasvetov za trailriding:
https://electricbike-blog.com/2015/05/0...

garamond ::

Pozdravljeni,

mogoče bi si tudi sam omislil enega kita za električno kolo. Imel bi temno modre oči, kaj menite? Prilagam sliko.

 Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Ker je moj nov BBS02 že na poti bi vprašal BlaY0 in stratosD o smiselnosti zamenjave Bafang firmware z Danielovim. Kot sem razbral iz vajinih postov oba uporabljata originalni firmware.

Ja, jaz sem na originalu, mi v bistvu čisto zadostuje, ker sem itak "street legal". Drugače pa ja, 1.4 zgleda odpravi tiste "random reset" bug ampak vseeno, folk z BBS02 ima še vedno določene težave. Tip (Daniel) ima BBSHD in tam mu vse špila oziroma mu je v interesu da špila, tako da se z BBS02 specifičnimi problemi praktično ne ukvarja, ker jih niti ne more reproducirat/testirat. Bi pa ga sam šel že zdavnaj sprobat, če bi kje dobil moj trenutni stock firmware, namreč zadeve se ne da dumpniti, ker je read protected.

Drum66 ::

dnsd ::

Blayo
Danielovo temo vseh 18 strani sem prebral že vsaj 10X.
Sem tik pred tem, da flasham.
https://endless-sphere.com/sphere/threa...
Najdel sem tudi CRR10948V750W24E010007.3_BBS-9T_161207 firmware, ki naj bi bil v redu za backup.
Uporabik Silenec je napisal: I went from stock to bbs-fw, back to stock for a few months and now I use bbs-fw again with my bbs02. So no, you cannot backup the original firmware but you can download it from the internet and flash it back.
Moja najbolj zaželena funkcija je vklop legalno in nelegalno, kot je naprimer z gumbom na Eggrider.
Daniel to omogoča zastonj, za ceno 1.Eggriderja dobim 2.nova kontrolerja.
Razmišljam, da bi kupil en kontroler za rezervo in ko ga dobim flesham obstoječega z Danielom.
Druga možnost je bolj strojna, da na vse nivoje pedalov nastavim max 25km/h.
Throttle pa vse na max current in speed by display.
Throttle na cesti seveda nimam na krmilu, ampak v žepu.
Kar se tiče motorja BBS2 v primerjavi s TS je to čisto drugi razred izdelave.
TS je kot bi bil narejen iz sira. In neverjetno kako dober software ima za tako slabo izdelavo iz sira.
Bafangov software pa me je kar šokiral, kako neuporaben je ob tako dobri strojni izdelavi motorja.

CYC PHOTON 2000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

FUJI BAFANG BBSO2B






SOFTWARE: https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...
NASTAVITVE: https://endless-sphere.com/sphere/threa...
Software in nastavitve preizkušeno delujejo odlično.

Qcube ::

Najbolj me zanimajo slike po skoku na skakalnici v ozadju :)) . Tvoj setup ni primeren za take terene. Sicer pa če prideš z nasmeškom domov je morda še vedno ok.

stratosD ::

@dnsd
wawawiwa:) - congrats za izpeljan projekt!

koliko T si dal Gustavota spredaj?
Vidim da si se znebil klikerjev tudi na levi in dal SRAM ročko za prestave da je v stilu - kaj maš pa na desni to zaen throttle?

kateri xml profil si pa izbral za izhodišče za svoje nastavitve (tiste od Vidriagota z Endless-Sphere mislim)...

Sicer pa - hebeno jesensko mokro listje;(( ki ga vidim na tvojih slikah - včeraj zvečer me je v mraku na ovinku tako spodneslo nekam med asfalt/šoder/mokro listje - - - sem šel dans kar po tetanus injekcijo...

*Tip -> če padete s kolesom - ne rečt da ste s kolesom padli na urgenci/zdrav.domu - ker pol še copse obvestijo in dobiš še položnico domov od njih - sem bil opozorjen od kolege kolesarja že prej tako da sem uradno spodrsnil pri teku...

dnsd ::

StratosD sem imel tudi jaz padec pred tremi tedni na listju in sem zlomil levi palec.
Najbolj me boli pri premontaži gum, Vittoria je pasja.
Uporabljam nastavitve V4. V načinu sport sem samo spremenil, da throttle ne preglasi PAS in uporabljam tudi za throttle nastavitve za PAS, ne kot je V4 throttle vse na 100%. Ker drugače vse potrga. Tisti rdeč gumb na desni je za izklop PAS in ga imam v sport načinu vedno na off.
Tako throttle lepo dvigujem s PAS nastavitvami do PAS 9 kjer je vse na 100%.
Gustavo je 42T, ker manjši imajo slabši offset.
Zadaj imam samo 42T max., ker sem pri 46T že odlomil nosilec menjalnika, ker sem ga podaljševal.
Ročka na desni je tale: https://zeekpowa.com/products/twist-thr...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()
««
13 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Električno kolo (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6218479 (265) _marc_
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2815849 (9746) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334927 (3480) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133704 (3005) avom23

Več podobnih tem