» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
12 / 14
»»

BlaY0 ::

Drum66 je izjavil:


Offset ni idealen. Ravno včeraj sem imel hud vzpon na zelo slabi makadamski poti (Podgorje - Slavnik) in mi je bilo 13A dovolj, da sem prilezel na vrh

Mah, ne zgleda tako švoh. Na katerem zobniku/prestavi zadaj pa imaš ketno dejansko poravnano?

BlaY0 ::

Aja še nekaj... a sklopke na menjalniku ne uporabljaš s kakšnim razlogom?

Drum66 ::

stratosD je izjavil:

opaaa - najprej respect za 8000 km v dobrem letu - to Bafangič brez odpiranja/mazanja naredil?8-)
Kaj bajk je Scott Aspect 930/920?
Offset je pač kar je - meni ne zgleda dramatično slab - not great not terrible :)


Sem ga podmazal (gonilni zobnik) na 5000 km. Na 10 000 km naredim velik servis (mazanje).
Treking Scott sportser x20 in ga v glavnem rabim za v službo in za lokalne vožnje, ko imam čas pa
grem rad na makadam. Treking kolesa imajo ožji okvir in nisem potreboval distančnikov, Lekkie pa reši večino težav.
Meni odgovarja manjši zobnik, sem malo pred penzijo in me max hitrost ne zanima.

BlaY0 je izjavil:

Aja še nekaj... a sklopke na menjalniku ne uporabljaš s kakšnim razlogom?

4. zobnik, če dobro vidim
Za sklopko misliš gear senzor? Je malo višje, kjer je prekinjen bovden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drum66 ()

ZveeZ ::

Moja pa pocasi pedalira proti 600km (se vozi samo v sluzbo).
Zaenkrat ne poroca o problemih kljub temu, da nima ne gear ne brake senzorjev.

Drum66, ko bos delal servis, se priporocam za kaksno sliko ter za kak uporaben nasvet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Drum66 ::

ZveeZ je izjavil:

Moja pa pocasi pedalira proti 600km (se vozi samo v sluzbo).
Zaenkrat ne poroca o problemih kljub temu, da nima ne gear ne brake senzorjev.

Drum66, ko bos delal servis, se priporocam za kaksno sliko ter za kak uporaben nasvet.

Pri 600km se je komaj udelal:), pri 5000km pa rade volje. Jaz tudi nimam brake senzorjev, je pa gear senzor koristen,
še posebej pri višjih PAS levelih. Podaljša življenjsko dobo ketne in zobnikov in dokaj enostaven za montažo.

BlaY0 ::

Drum66 je izjavil:


4. zobnik, če dobro vidim

Ma to je čisto OK.

Drum66 je izjavil:


Za sklopko misliš gear senzor? Je malo višje, kjer je prekinjen bovden.

Ne, na Deore menjalniku imaš sklopko (taka siva ročica), ki omogoča malo bolj napeto ketno oziroma onemogoča (do neke mere) njeno skakanje gor/dol, levo/desno. Načeloma je zadeva skoraj nujna pri 1x off-road sistemih. Glede na to da je ne uporabljaš sem mislil, da ti je delala kakšne probleme pri prestavljanju.

Drum66 ::

BlaY0 je izjavil:

Drum66 je izjavil:


4. zobnik, če dobro vidim

Ma to je čisto OK.

Drum66 je izjavil:


Za sklopko misliš gear senzor? Je malo višje, kjer je prekinjen bovden.

Ne, na Deore menjalniku imaš sklopko (taka siva ročica), ki omogoča malo bolj napeto ketno oziroma onemogoča (do neke mere) njeno skakanje gor/dol, levo/desno. Načeloma je zadeva skoraj nujna pri 1x off-road sistemih. Glede na to da je ne uporabljaš sem mislil, da ti je delala kakšne probleme pri prestavljanju.


Ja, mi je malo preveč agresivno prestavljal za moja ušesa. Mogoče imam malenkost prekratko verigo. Sem povsem odtisnil napenjalec pod pokrovčkom. Ko bo čas za novo verigo se bom temu bolj posvetil.

BlaY0 ::

Meni se ne zdi, da bi bila ketna prekratka.

stratosD ::

@Drum66

s kakšno mastjo si pa kej mazal zobnike?

J.McLane ::

Kakšno predelavo bi predlagali, če je ključnega pomena masa. Za osnovno bi vzel star Scott treking 26" kolo s ca. 11 kg, potrebujem nizko težo zato ker ga prevažam na avtodomu, od tega, da ga ja treba dvignit na nosilec pa do dejstva, da je v avtodomu vsak kg takoj preveč.

Gledal sem, da bi šel v najeonostavnejšo predelavo z motorjem v sprednjem pestu. Sicer pa kolesarim dovolj, težak sem 70 kg. Ideja je da gonim sam, samo da ti malo pomaga, da lahko na dopustu delaš še kakšen km več kot bi sicer brez elektrike.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ZveeZ ::

J.McLane je izjavil:

Kakšno predelavo bi predlagali, če je ključnega pomena masa. Za osnovno bi vzel star Scott treking 26" kolo s ca. 11 kg, potrebujem nizko težo zato ker ga prevažam na avtodomu, od tega, da ga ja treba dvignit na nosilec pa do dejstva, da je v avtodomu vsak kg takoj preveč.

Gledal sem, da bi šel v najeonostavnejšo predelavo z motorjem v sprednjem pestu. Sicer pa kolesarim dovolj, težak sem 70 kg. Ideja je da gonim sam, samo da ti malo pomaga, da lahko na dopustu delaš še kakšen km več kot bi sicer brez elektrike.

Pri predelavi je najtezja baterija, katero itak odstranis, ko gre kolo na nosilec.
Ce vzames "sredinski" motor, moras odsteti tezo obstojecih zobnikov in pedal ter pristeti tezo motorja.
Recimo da bi z bafangom, kolo tehtalo cca 2kg vec.

J.McLane ::

Ampak s sredinskim motorjem izgubim cel range prestav, ker je potem spredaj samo ena šajba.

Kaj pa je tako dobrega na sredinskem motorju? Torque sensor? Učinkovitost ker deluje na ožjem območju obratov?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ZveeZ ::

To me prevec vprasas, ker sem hub motor videl samo od dalec;))

Lowink ::

Sorodna tema, ne morem odpret novih:
Hlajenje telesa 5kmh vs 25kmh recimo nekje pri 20 stopinjah. Pešec in e-kolesar sta oblečena enako. Spodnja enačba ima hitrost na kvadrat, se hlajenje telesa obnaša sorazmerno s tem?
Poenostavimo zadeve, ni vetra, udeleženca se ne potita, vlaga konstantna.. laho tudi čez palec:
https://www.grc.nasa.gov/www/k-12/rocke...

stara mama ::

J.McLane je izjavil:

Ampak s sredinskim motorjem izgubim cel range prestav, ker je potem spredaj samo ena šajba.

Kaj pa je tako dobrega na sredinskem motorju? Torque sensor? Učinkovitost ker deluje na ožjem območju obratov?

Da lahko s sredinskim motorjem lepo pležeš v hrib, in so relativno enostavni za montažo. Je pa več vzdrževanja.

Imel sem zadnji motor v kolesu, njihova velika slabost je plezanje v hrib (če je direktna varianta), velika masa v zadnjem kolesu ter več variant navitja - moraš vedet kako se boš vozil. Tu praktično ni prestav kot pri sredinskem pogonu, kjer jih imaš vsaj nekaj (če ne cel spekter)
Še eno zadevo moraš vedet - večje kot je kolo, manjšo silo dobiš na gumo zaradi omejenega navora.
Za take motorje je idealno čim manjše kolo (20 col recimo). s tem dobiš večje "prestavno" razmerje.

Ima pa dve prednosti: Motor praktično ne rabi vzdrževanja nikoli in nikdar (če ga ne skuriš).
In pa regeneracija. Ampak povrnjene energije je v praksi zelo malo, sploh če se voziš penzionersko po ravninah.

Živim v precej hribovitem področju in ni variante da grem na motor v pestu.
Tud večjih proizvajalcev koles ne vidiš s temi motorji.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Med večjimi proizvajalci najbolj popularen Mahle X35 ta sistem ima Orbea, Scott, Cannondale, Ribble...

Bom malo pogledal teste, kako in kaj, morda ga kje v Slo izposojajo. Sicer pa vsi HUB motorji imajo neko prestavno razmerje (planetni prenos), ampak še vedno je to fiksno in mora pokrivati od 0-25 kmh. Če greš v 20% klanec s 5 kmh, je to verjetno kar zajeten zalogaj, moči je manj in tudi učinkovitost motorja verjetno ni optimalna (pokuri več baterije).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

stratosD ::

Kot vidim si že bolj odločen za hub motor - potem te tu ne bomo prepričevali za sredinskega;)

Če že gledaš Mehle motor (ki ne vem kje ga lahko sploh kupiš skupaj s sprednjim ali zadnjim kolesom - ta budget friendly kombinacija z podobnimi karakteristikami (250w motor) se mi zdi zanimiva (za ta denar seveda)

Sprednje kolo (180$)
https://www.pswpower.com/products/mxus-...

Zadnje kolo (170$)
https://www.pswpower.com/products/mxus-...

Baterija s Samsung 21700 celicami - gledaš za G56 36V 15Ah (190$)
https://www.pswpower.com/products/eu-no...

Upam si trdit da je ta kit bolj kvaliteten kot karkoli za podobno ceno na ebay/Amazon/Aliexpress...
Kolo obtežiš za cca 2,8 - 3kg (brez baterije, z baterijo za cca 7kg), montaža za sprednji set je zelo simpl, zadeva dela tudi brez PAS senzorja - samo s throttle gumbom - če se ti ne da snemat gonilke za montažo senzorja -

Polski panie pravijo takole okoli montaže...


atlet ::

Mahle motor lahko kupite tukaj: https://www.ridewill.com/p/en/mahle-eb4...

Sam imam dobre izkušnje s tem kitom: https://yosepower.com/collections/e-bik... Sem jih montiral na kar nekaj koles. S kodo ANDRAZP imate 10€ popusta.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

stratosD ::

@atlet

kaj bolj svetuješ - 350w motor+13Ah baterijo ali 250w+15,6Ah baterijo - si kej tudi sprednjih motorjev montiral - kako se obnesejo?

atlet ::

@stratosD, ne, samo zadnje sem montiral. Vsekakor 350w motor. Sam sem imel 13Ah baterijo in je bilo dovolj. Vsakemu, ki sem namestil kit sem namestil 20Ah baterijo iz PSWpower.

To tukaj (G70 36V 20Ah): https://www.pswpower.com/products/eu-no...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

MTB4life ::

Ker vidim, da je tukaj kar nekaj majstrov glede predelave analognih koles na elektricne, me zanima, ce bi bil kdo pripravljen predelat eno kolo? Seveda proti placilu.

Magic1 ::

Danes namontiral sprednji 250W motor in 36V/15Ah baterijo iz PSWpower na treking kolo. Za po Ljubljani čista zmaga, na trottle gre do 32km/h(po original nastavitvah), vendar pomaga tudi če goniš hitreje. Moči za ljubljanske klance več kot dovolj, z nežnim pomaganjem gre v vse 30km/h. Enkrat moram še PAS senzor namontirat.
Kar nevarna zadeva, konstantno letet nad trideset. Je treba kar po pameti vozit. Sej to vozim po obrobju Ljubljane, da ne bo kdo mislil, da divjam po centru:))
Sem pa šaraufu kar nekaj ur danes, v prvo gre vedno bolj počas.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

BlaY0 ::

Kakšna je pomoč po tem, ko dosežeš hitrostno omejitev, se da nastaviti. Gre za nastavitev "Keep Current" v odstotkih moči trenutne PAS stopnje.

Ja, 30 zna biti v določenih situacijah preveč. Jaz imam omejitev kar lepo na 25.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

stratosD ::

čestitke @Magic1
dej še enkrat ob priliki izmeri domet z 15Ah in pretežno na throttle kot zdaj voziš...
Pa kako gre v kak 1-2km klanec 10-12% z dodatnim pedaliranjem brez da se dost matraš?

KT LCD5 navodila
http://www.szktdz.com/upload/file/20180...

"Programming"

Magic1 ::

Sem se že igral s "programiranjem". Sam nimaš kaj dost za nastavljat, se mi zdi da kitajci že dajo max navite nastavitve.
Za kakšen hrib bo treba nekaj naredit s controllerjem. V kompletu so dal eno pomanjšano škatlco podobno baterijski za controller, samo se bojim, da se bo not pregreval. Za kakšno Katarino lahko snamem pokrov in pritrdim s vezico.
Lahko pa probam v kratkem en trip na lj. grad. Je glih 1 km klanca.

BlaY0 je izjavil:

Kakšna je pomoč po tem, ko dosežeš hitrostno omejitev, se da nastaviti. Gre za nastavitev "Keep Current" v odstotkih moči trenutne PAS stopnje.

Ja, 30 zna biti v določenih situacijah preveč. Jaz imam omejitev kar lepo na 25.

Do 35km/h na trottle dela kar s polno paro, več pa niti še nisem fural. Nisem več tolk mlad in nor.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::

Če cesta omogoča se lahko mirno pelješ tudi 50 kmh in več, ni treba biti nič nor. Ampak ja, tipična slovenska luknjasta ovinkasta cesta to seveda ni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:


Do 35km/h na trottle dela kar s polno paro, več pa niti še nisem fural. Nisem več tolk mlad in nor.

Ja, throttle ni PAS. Gre za ločeni konfiguraciji. Sam throttle ročice sploh montiral nisem. Še vedno pa ga lahko približno simuliram prek PAS z "ghostanjem", seveda v tem primeru do nastavljene PAS omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::

Montirat PAS je malo bolj kompleksno. Kot sem videl, moraš imet posebno orodje za odpret os. Tako da imam trenutno le throttle. Je kar fajn in dovaja moč glede na to koliko ga stisneš. Sem pa zasledil, da je tist zraven dobljen kar cheap (rad nagaja).
Magic

BlaY0 ::

Mah, sem malo pomešal. Ne vem zakaj se mi je zdelo, da si montiral sredinski motor.

Načeloma montažo PAS senzorja niti ni tak bau bau, je pa jasno odvisno kakšen BB imaš. Če lahko prilepiš fotko BB-ja oziroma gonilke na levi strani, bi takoj videl.

Imaš tudi takšne PAS senzorje, pri katerih ni treba nič "podirat":

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::

Jaz imam podobno gred, kot je v tem videu. PAS je bil ta v kompletu:
https://pswpower.com/products/waterproo...
Moram mal pogledat kako se bo dalo sploh fiksirat samo okišje PASa, ko je pogonska os tako stopničasto izvedena.
Drugače sem danes naredil 9km, 50m višinske, lahko pedaliranje, 30km/h in je bateriji padla napetost za 1.1V. To ocenjujem, da je cca. 1/6 baterije, nekje med 10-20%.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

MTB4life ::

''Predelave'' na e-kolo sem se kar sam lotil. Mogoče ko bom imel čas, še sam predstavim projekt.
Odločil sem se za Tongsheng TSDZ2 motor 48V 500W. Zanima me zakaj sem v kompletu prejel senzor za hitrost z dvema konetkorjema, kot spodaj slika prikazuje, na motorju je samo en priklop. Sicer sem povezal in deluje normalno, samo me moti, da je en konektor nezaščiten in se lahko nabira umazanija in vlaga/voda.
V nobeni dokumentaciji nisem našel, kam bi lahko priklopil dodatni konektor na samem senzorju.



P.s. Motor je prišel s 850C ekranom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MTB4life ()

atlet ::

Zaščito si natisneš: https://www.thingiverse.com/thing:52529...

Na drugi konektor priključiš luči.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

MTB4life ::

Pokrovček sem imel namen natisniti, vsaj dokler ne dobim senzorja z enim priklopom. Enostavno ne maram nepriklopjenih konektorjev + bolj clean zgleda, ker je manjši konektor. Že tako je kar nekaj dodatnih žic na kolesu, skrajšam še žice od baterije do motorja, potem pa bo lepše vse skupaj.

stratosD ::

@Magic1

Vzameš 2 petaka (bankovca po 5eur):), PAS sensor s sabo in se odpelješ do bližnjega bike servisa (rajše bol na periferijo ker so bolj prijazni in cenejši).
Prej si še pogledaš mal na YT podobno gonilko kot je tvoja da boš imel idejo kako pritrditi (eni uporabljajo super glue, drugi kaj drugega, tretj brez..).Tam ti bojo itak fakali kaj to obešaš na kolo bla bla...gladko preslišiš in jih prosiš če ti odvijejo gonilko.Ko to naredijo se malo diskretno umakneš in probaš nataknit senzor na os(super glue po potrebi - po moje niti ne rabi) - če rata prosiš če ti nazaj privijejo gonilko in daš 1 petak. Če rabiš več supporta pri montaži, dodaš drugi petak...Malo povrtiš in vidiš če senzor ne mahedra - odpelješ se in doma povežeš (vezico ali vsaj kak duct tape imej s seboj za pritrditev kabla)

nekaj takega je za nardit



Ehmm - lahko tudi nabaviš crank extractor pa naredis sam če imaš še kaj malega orodja...
https://www.amazon.it/VZXQX-Bicicletta-...


@MTB4life
Ja, Kitajci hočejo ustreč tudi tistim ki hočejo montirat lučke spredi/zadi - in pol nasadijo one ki jih nočejo - sej veš "Sorry for the inconvenience";)
Senzor z 1 priklopom za 10.50$ si verjento že naročil?
https://pswpower.com/products/electric-...

Kar se pa tiče cable managementa pa poglej če se da brez rezanja kaj rešiti s "klobaso":) - odvečne kable zviješ v klobaso, oblepiš z lepilnim trakom in odspodaj potisneš celo klobaso v cev vilic - sam sem tako rešil in je neat'n'clean

Magic1 ::

Bom skočil do enega servisa, da mi odtegne pedal. Pri naslednjem Amazon nakupu pa bom kar nabavil extraktor.
Kable sem lepo napelal, le na koncu sta mi dva malo ostala in sem ju navil okoli štange pod sedežem.
Za namontirat gumaste ročaje nazaj na balanco pa sem izvedel trik s sprejem za lase in so zacementirani gor :D
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

MTB4life ::

@stratosD Res je, to je down side univerzalnih kitov. Senzor z enim priklopom pa je že na poti :)
Glede extra žic, dobra ideja, da se odvečne kable skrije v steering tube. Mogoče bom res to naredil, namesto da krajšam napajalni kabel. Razmišljam samo še, kako bom pritrdil varovalko - verjetno bom naprintal nosilček.

BlaY0 ::

MTB4life je izjavil:

Sicer sem povezal in deluje normalno, samo me moti, da je en konektor nezaščiten in se lahko nabira umazanija in vlaga/voda.

Jaz sem si (tudi) ene par takšnih pokrovčkov za JULET konektorje naprintal:

...in je zadeva rešena. Tale je sicer za moški del, oni od atleta je pa za ženskega. Če te skrbi vlaga, stisneš notri silikon, počakaš da se posuši in zapreš. Pri ženskih pa namažeš luknjice z mastjo (recimo za ležaje) in zapreš.

Magic1 ::

Sem mal pogooglu in našel, da imajo na Kodeljevem na VEB servisu extractor za gonilko. Ugodnih 7€.
Sem snel in namontiral PAS senzor. Vendar mi ni všeč. To ti konstantno pomaga in na ravnini praktično ne rabiš kaj dosti delat že na stopnji 1. Če pa nastavim moč asistence na 0, potem tudi throttle ne dela... Bom jaz kar le na throttlu ostal.
Magic

BlaY0 ::

Se pravi ti poganjaš, in če ti je pretežko daš gas? Ja, kakor želiš, vsakemu paše po svoje. Ne vem kako je pri tvojem kontrolerju, ali se ga da kaj konfigurirat ali ne. Meni na bbs02 tudi ni odgovarjalo, da je na prvi PAS stopnji pomagal že z 52% moči pri 25A in sem si nastavil 15% pri 18A.

Magic1 ::

Točno tako, večinoma dam gas na full ob speljevanju, da dosežem nekje 30km/h in naprej poganjam brez pomoči. Če je malo naklona ali veter lahko dodam malo moči s throttlom. Druga opcija je pa da dodaš max ravno toliko, da dosežeš nazaj 32km/h in naprej poganjaš sam, četudi izgubljaš malo hitrosti. V bistvu je point vsega, da lahko poganjam celo pot na konstantni moči, ki mi najbolj ustreza in grem še vedno hitro.
Magic

stratosD ::

si probal kaj spreminjat C3,C4, C5 parametre iz manuala ki sem ga linkal zgoraj
- C3 Power-assist Ratio Gear Initialization Setting
- C4 Throttle Function Setting - to praviš sicer da ti odgovarja...
- C5 Controller Maximum Current Adjustment Setting
zanimiva se mi zdi tudi
- C14 Power-assist Tuning Parameters Setting
....stran 21 in naprej
http://www.szktdz.com/upload/file/20180...

Magic1 ::

Definitivno se bom še malo poigral s nastavitvami. Tukaj je en malo bolje razložil parametre, kitajska navodila(v angleščini) so dostikrat malo nejasna:
Magic

stratosD ::

dej še kakšen splošen vtis - kako se čuti ta motor v sprednjem pestu, torzija...koliko je kaj glasen, kako si rešil glavni kabel čez (verjetno) vzmetene vilice da to ne vleče in se premika...kakšna slikca tudi ob priliki ;)

Magic1 ::

Meni je že po default nastavitvah zelo dobro. Moram prav pogledat, kako je sploh nastavljeno dovajanje moči. Trenutno ima okoli 1 sekunde delaya, ko dodaš throttle in nato doda kar hitro, vendar ne cukne. Nič me ne moti, da je pogon spredaj. Je celo bolje, zdaj je 1x1, pogon spredaj in zadaj :D. Glasen ni, neslišen pa tudi ne, meni poplnoma nemoteče. Kable okoli vilc in balance sem pustil podobno kot so zavorne zajle, torej malo loka, da nič ne špona. Jaz sem zaenkrat super zadovoljen. Me je en na servisu prepičeval, da naj raje novega električnega kupim, namesto predelujem, pa bi se nategnu.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Drum66 ::

Moj BBS02 je pri 9 000 km začel spuščati cvileč zvok in ker sem sumil iglične ležaje na gonilki sem se lotil razstavljanja in podmazovanja (v planu je bilo pri 10 000).
Za cviljenje je bil kriv iglični ležaj plastičnega zobnika. Vse podmazal, sestavil in moram reč, da motor dela lepše. Tesnila kontrolerja in motorja so bila neuporabna in
sem zato uporabil tesnilo za prirobnice. Vse ok, sam bi moral prej lepo namestit kable kontrolerja in šele nato namazat tesnilo, ker se mi je vse razpacalo. Imam pa še naliman trak
okrog motorja (kjer se stikajo ohišja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drum66 ()

fujtajksel ::

J.McLane je izjavil:

Med večjimi proizvajalci najbolj popularen Mahle X35 ta sistem ima Orbea, Scott, Cannondale, Ribble...

Bom malo pogledal teste, kako in kaj, morda ga kje v Slo izposojajo. Sicer pa vsi HUB motorji imajo neko prestavno razmerje (planetni prenos), ampak še vedno je to fiksno in mora pokrivati od 0-25 kmh. Če greš v 20% klanec s 5 kmh, je to verjetno kar zajeten zalogaj, moči je manj in tudi učinkovitost motorja verjetno ni optimalna (pokuri več baterije).


Je še X20, lažji in malo več navora, ampak kolikor razumem je pri obeh senzor navora v osi gonilke, ne vem kolk enostavno je to vgradit DIY?

Še en sredinski lahek za nadgradnjo https://www.lightest.bike/

fujtajksel ::

stratosD je izjavil:

Kot vidim si že bolj odločen za hub motor - potem te tu ne bomo prepričevali za sredinskega;)

Če že gledaš Mehle motor (ki ne vem kje ga lahko sploh kupiš skupaj s sprednjim ali zadnjim kolesom - ta budget friendly kombinacija z podobnimi karakteristikami (250w motor) se mi zdi zanimiva (za ta denar seveda)

Sprednje kolo (180$)
https://www.pswpower.com/products/mxus-...

Zadnje kolo (170$)
https://www.pswpower.com/products/mxus-...

Baterija s Samsung 21700 celicami - gledaš za G56 36V 15Ah (190$)
https://www.pswpower.com/products/eu-no...

Upam si trdit da je ta kit bolj kvaliteten kot karkoli za podobno ceno na ebay/Amazon/Aliexpress...
Kolo obtežiš za cca 2,8 - 3kg (brez baterije, z baterijo za cca 7kg), montaža za sprednji set je zelo simpl, zadeva dela tudi brez PAS senzorja - samo s throttle gumbom - če se ti ne da snemat gonilke za montažo senzorja -


Kolk se to dejansko obnese če bi želel predvsem nekaj pomoči v klanec, če se ti načeloma ne mudi?
Pa kolk imajo ti navora in kakšna je primerjava s lahkimi Bafang H600 (30Nm)?
https://bafang-e.com/en/products/motors...
https://bafang-e.com/en/products/motors...

Magic1 ::

Spet odvisno od tega kaj je zate "klanec". Ali je to 100m, ali 2km? Naklon? Moj spreden 250W čist solidno vleče v sreden klanc. S mojo pomočjo gre komot 28km/h. Moraš računat, da teh 250W je za "konstantno" obremenitev. Pri pospeševanju/klancu to vleče 15A * 40V = 600W. Seveda je taka obremenitev omejena s pregrevanjem. Zato za dolge vzpone vzameš sreden pogon, ali močnejši hub. Jaz mojega sploh še nisem uspel segret po Ljubljani :D Bolj jse kontroler greje.
https://www.pswpower.com/products/mxus-...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

fujtajksel ::

Klanec npr 500 ali 1000 m višine, strmina taka da jo načeloma z gorcem nekaj muke preguram, ideja je da bi jo brez muke in punca tudi. Ne offroad. Jasno mi je, da 250W pač gre brez moje pomoči kvečjemu s pol hitrosti od 500W. Skrbi me, če ni mogoče pri teh zadnjih pogonih dejansko kej slabše?
Kolikor razumem srednji in zadnji pogon oba poganjata zadnje kolo, razlika pa je da je pri srednjem vmes prestavno razmerje, ki pretvarja navor vs obrate motorja?

fujtajksel ::

> Skrbi me, če ni mogoče pri teh zadnjih pogonih dejansko kej slabše?

Da odgovorim sam sebi, vidim da je dejansko slabše. Kolikor vidim je problem da ima e-pogon pri nizkih obratih (hitrosti) zelo slabo učinkovitost, tj velik del vhodne električne energije gre v toploto namesto v mehansko moč.
Prestave vgrajene v srednjem pogonu pomagajo...
Workaround je najbrž da zraven ti goniš pedala toliko da greš v klanec 20km/h ;)
https://riderungu.com/2021/03/05/hub-dr...

E-avti kao da ne rabijo menjalnika, ker imajo obilo navora že pri nizkih obratih. Dejansko jim glede učinkovitosti tudi ne bi škodil, ampak zvozijo tudi brez in bi se z njim zadeva zakomplicirala
Slika 13 https://motorxp.com/wp-content/uploads/...

Bafang H700 ima vgrajen avtomatski dvostopenjski menjalnik https://bafang-e.com/en/products/motors...
A kdo ve kakšna je primerjava med Bafang H600, H700 in Mahle X35+, X20 v praksi oz so kje kakšne izmerjene karakteristike? Pri pogonih za e-avte se vidi da znajo bit precejšnje razlike.
««
12 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E-kolo, baterije

Oddelek: Loža
274635 (369) BlaY0
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2815061 (8958) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334431 (2984) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133332 (2633) avom23

Več podobnih tem