Slo-Tech - Delnice Tesle so poskočile za 12 odstotkov, potem, ko je podjetje objavilo vnovično četrtletje z dobičkom, s tem pa tudi prvo pozitivno leto v svoji zgodovini. Vse skupaj so zabelili še z napovedjo, da bodo letos prodali več kot pol milijona vozil. V letu 2019 so sicer dobavili 367.500 vozil, kot rečeno pa bo letošnja proizvodnja zaradi vzpostavitve tovarne na Kitajskem že prehitela povpraševanje, s tem pa pohitrila dobave kupcem, kar je dolgo veljalo za ahilovo tetivo podjetja.
Prihodki zadnjega kvartala so tako znašali 7,38 milijarde ameriških dolarjev, pri čemer je bilo dobička za 105 milijonov. Oboje je preseglo napovedi in pričakovanja vlagateljev. Delnice Tesle pa so se od prelomnega lanskega oktobra, ko so v podjetju objavili prve nekoliko bolj optimistične rezultate, povzpele že za spoštljivih 120 %.
Podjetje je trenutno po tržni kapitalizaciji vredno 104,7 milijarde USD, kar pomeni, da je postalo vrednejše od General Motorsa in Forda skupaj. To pa obenem pomeni tudi, da si utegne CEO Elon Musk za svoje dosedanje delo priboriti prvo plačilo. Musk namreč na Tesli doslej ni prejemal plače, pač pa je dogovorjen le za opcije v deležih. Te pridejo v poštev, če bo podjetje v naslednjih desetih letih doseglo vrednost 650 milijard USD, Musk pa bo prejel paket delnic ob vsakem povečanju vrednosti podjetja za 50 milijard USD. Če bo podjetje leta 2028 doseglo kapitalizacijo 650 milijard, bo Musk upravičen do delnic v skupni višini približno 50 milijard ameriških dolarjev.
Elon Musk ima trenutno v lasti približno 19 % delež podjetja, lukrativno delovno pogodbo s Teslo pa je sklenil marca 2018, ko je bilo podjetje vredno nekaj nad 50 milijard USD.
Ja vem, spet bom hater, nerazgledan, fosil, boomer, ipd, ampak glede profitabilnosti Tesle je realnost glede na njihove rezultate (https://ir.tesla.com/static-files/b3cf7... takšna:
Net income (loss) attributable to common stockholders (GAAP) - unaudited Q1 (702) Q2 (408) Q3 143 Q4 105 Skupaj je torej v vseh štirih četrtletjih 2019 Tesla kar se čistega rezultata tiče naredila 862 mio USD minusa. Profitabilna sta bila zadnja dva kvartala, celo leto še daleč od tega.
Milijarda profita ali izgube kratkorocno ne igra nobene vloge. Saj znate racunati?
Warpi misli, da bo do leta 2030 kapitalizacija sla krepko cez trilijon. Tako, da ste se mocno prenaglili s cestitkami (kaj ti bo penzija, ko pa mas lahk vec...).
What's happening to $TSLA is called a re-rating -- it's not a short squeeze but a new reality and realization pricing in. It may sell off a bit, but barring a major Tesla-toe-stub, won't go all the way back.
They are being squeezed and may already have covered, but in a pure short squeeze, the valuation is phantom. What makes it not a phantom valuation is new longs coming in at these levels -- and I believe that is happening and will continue to happen.
Ja vem, spet bom hater, nerazgledan, fosil, boomer, ipd, ampak glede profitabilnosti Tesle je realnost glede na njihove rezultate (https://ir.tesla.com/static-files/b3cf7... takšna:
Net income (loss) attributable to common stockholders (GAAP) - unaudited Q1 (702) Q2 (408) Q3 143 Q4 105 Skupaj je torej v vseh štirih četrtletjih 2019 Tesla kar se čistega rezultata tiče naredila 862 mio USD minusa. Profitabilna sta bila zadnja dva kvartala, celo leto še daleč od tega.
Ne samo to, pri delnicah upoštevajo celo četrtletje v primerjavi s prejšnjim , torej je bilo pri Tesli zadnje 30% manj profitabilno, delnica pa v nebo.
Naj študij ekonomije zamenjajo z vedeževalstvom, itak vse skupaj nima več nobenega smisla.
7,38 milijarde prometa pri 35% ali koliko je že rekordna marža, dobička na koncu (tistega za PR, ne realnega) pa krepko manj kot znašajo državne subvencije?
Milijarda profita ali izgube kratkorocno ne igra nobene vloge. Saj znate racunati?
Warpi misli, da bo do leta 2030 kapitalizacija sla krepko cez trilijon. Tako, da ste se mocno prenaglili s cestitkami (kaj ti bo penzija, ko pa mas lahk vec...).
Ne, jaz ne upam postavit številčnega stropa, razen da sm precej močno prepričan, da smo še daaaaaaaleč pod njim. Koliko je vreden "poljuben" delež svetovnega trga proizvodnje, hranjenja energije, transporta, umetne inteligence, reciklaže, itd? Hitr pogled v zgodovino pokaže, koliko je bil vreden en naftni al pa telekomunikacijski monopol.
Ja lep skvizič. Ampak tudi pri tem VW dere TSLA ;). VW cena se je 28.10.2008 v enem samem dnevu vzdignila od 200 do 1000€. Bi si pa na tvojem mestu mal pogledal kaj se običajno z delnicami po tem skvizu dogaja...
P.s.: Absolutno priznam da tega nisem pričakovat, skviz do ene 500 že, čez 700 pa absolutno ne. Moj šort bo moral počakat na boljše čase (spremembo trenda).
I'm not hear about short covering in size occurring on the street - looks like long buying is driving up #Tesla's stock price and not $TSLA short covering.
Pomeni, da nakup 25% shortanih delnic še pride ...