Forum » Pomoč in nasveti » Po OCju nemogoče poganjati PixelShader 2.0 teste
Po OCju nemogoče poganjati PixelShader 2.0 teste

Odpadnik ::
Sem že pisal v drugi temi, sam nisem dobil odgovora, zadeva pa je postala kar moreča.
Grafično (R9800) sem navijal z Rage3Djem. In sicer sem ji dvignil MemorySpeed na 306 in GPU na 330. Se pravi; GPU je šel za 5Mhz gor od defaulta, memory pa za 16Mhz. Vse dela OK. Nakar brez razloga doživim problem in mi v 3DMarku03 enostavno več noče pognati testa za PixelShaderje 2.0 - Unable to create volume texture. Oziroma enkrat vmes mi je 3DMark prijavil, da rabim DX9 compliant card. Strange...
V bistvu se mi je to naredilo šele potem, ko sem OCjal procesor. Bartona 2,5 sem dal na 181x11 in BP prišel v winse, sam pri CPU Test2, pa mi je med testom ven vrglo. Javil eno napako z URLjem v zvezi .
Grafo in proc sem odvil na Default in zadeva dela OK, sam testa z PixelShaderji 2.0 še vedno ne morem pognati - javlja isto kot sem napisal zgoraj. Je kje v registru kaj zapisano? HW problem? Umm, help.
Grafično (R9800) sem navijal z Rage3Djem. In sicer sem ji dvignil MemorySpeed na 306 in GPU na 330. Se pravi; GPU je šel za 5Mhz gor od defaulta, memory pa za 16Mhz. Vse dela OK. Nakar brez razloga doživim problem in mi v 3DMarku03 enostavno več noče pognati testa za PixelShaderje 2.0 - Unable to create volume texture. Oziroma enkrat vmes mi je 3DMark prijavil, da rabim DX9 compliant card. Strange...
V bistvu se mi je to naredilo šele potem, ko sem OCjal procesor. Bartona 2,5 sem dal na 181x11 in BP prišel v winse, sam pri CPU Test2, pa mi je med testom ven vrglo. Javil eno napako z URLjem v zvezi .
Grafo in proc sem odvil na Default in zadeva dela OK, sam testa z PixelShaderji 2.0 še vedno ne morem pognati - javlja isto kot sem napisal zgoraj. Je kje v registru kaj zapisano? HW problem? Umm, help.
Slike povedo več kot 1.000 besed - zatorej živeli FPSji :) [Amd|Abit|ATi]
AMD Barton 2500+@2200 (11x200)|Abit NF7-S R2.0|Radeon 9800|2x512 Twinmos/Winbond
AMD Barton 2500+@2200 (11x200)|Abit NF7-S R2.0|Radeon 9800|2x512 Twinmos/Winbond
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | [C# HLSL] osnovna uporaba pixel shaderjaOddelek: Programiranje | 1159 (1081) | Senitel | 
| » | C#,HLSL, 3D textureOddelek: Programiranje | 1178 (1071) | spelic | 
| » | Problem z GF 6800 - POV/AsusOddelek: Zvok in slika | 1652 (1383) | bajsibajsi | 
| » | 3DMark05 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 9058 (6205) | Jaffa | 
| » | Izdan 3DMark05Oddelek: Novice / Grafične kartice | 3510 (3510) | lukanium |