» »

Po OCju nemogoče poganjati PixelShader 2.0 teste

Po OCju nemogoče poganjati PixelShader 2.0 teste

Odpadnik ::

Sem že pisal v drugi temi, sam nisem dobil odgovora, zadeva pa je postala kar moreča.
Grafično (R9800) sem navijal z Rage3Djem. In sicer sem ji dvignil MemorySpeed na 306 in GPU na 330. Se pravi; GPU je šel za 5Mhz gor od defaulta, memory pa za 16Mhz. Vse dela OK. Nakar brez razloga doživim problem in mi v 3DMarku03 enostavno več noče pognati testa za PixelShaderje 2.0 - Unable to create volume texture. Oziroma enkrat vmes mi je 3DMark prijavil, da rabim DX9 compliant card. Strange...
V bistvu se mi je to naredilo šele potem, ko sem OCjal procesor. Bartona 2,5 sem dal na 181x11 in BP prišel v winse, sam pri CPU Test2, pa mi je med testom ven vrglo. Javil eno napako z URLjem v zvezi .
Grafo in proc sem odvil na Default in zadeva dela OK, sam testa z PixelShaderji 2.0 še vedno ne morem pognati - javlja isto kot sem napisal zgoraj. Je kje v registru kaj zapisano? HW problem? Umm, help.
Slike povedo več kot 1.000 besed - zatorej živeli FPSji :) [Amd|Abit|ATi]
AMD Barton 2500+@2200 (11x200)|Abit NF7-S R2.0|Radeon 9800|2x512 Twinmos/Winbond


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[C# HLSL] osnovna uporaba pixel shaderja

Oddelek: Programiranje
51054 (976) Senitel
»

C#,HLSL, 3D texture

Oddelek: Programiranje
61061 (954) spelic
»

Problem z GF 6800 - POV/Asus

Oddelek: Zvok in slika
171548 (1279) bajsibajsi
»

3DMark05 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Navijanje
1238424 (5571) Jaffa
»

Izdan 3DMark05

Oddelek: Novice / Grafične kartice
313256 (3256) lukanium

Več podobnih tem