Forum » Na cesti » Kratki karavani ?
Kratki karavani ?
Netrunner ::
Kolegica kupuje avtomobil in ker ima potrebo po veljem prtljažniku gleda karavane, vendar predolgi avtomobili se ji ne dopadejo. Mogoče veste kateri karavani so krajši? Edinega ki poznam je renault clio, katerega pa noče.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Cruz ::
Golf karavan.
Fabia karavan.
Fabia karavan.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
IL_DIAVOLO ::
V golfovem razredu so kar prostorni prtljazniki. Karavani so predolgi, limuzine pa imajo tumast dostop do njega.
hmm ::
Golf je C razred. Ko pravi Cruz, fabia combi (4.26 m in 530 l) ali golf variant (4.56 m in 590 l) sta verjetno med najboljšimi v razmerju dolžina - prostornina prtljažnika.
Dag ::
Če išče kratek avto s prostornim prtljažnikom, potem je edina prava izbira Citroen Berlingo / Peugeot Rifter.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Pa dajmo še Korejce na spisek:
Hyundai I30 Wagon (dolžina 4,585m; prostornina prtljažnika 602l)
KIA Ceed sportwagon (dolžina 4,600m; prostornina prtljažnika 625l)
Lp
Jože
Pa dajmo še Korejce na spisek:
Hyundai I30 Wagon (dolžina 4,585m; prostornina prtljažnika 602l)
KIA Ceed sportwagon (dolžina 4,600m; prostornina prtljažnika 625l)
Lp
Jože
finkec ::
Peugeot 308 ima mislim enega večjih prtljažnikov v svojem razredu. Nova corolla je zunaj, prav tako focus. Nisi napisal novi avto oz budget.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: finkec ()
WizzardOfOZ ::
Utk ::
Nima veze. Golf karavan v Evropi pač ni več majhen. Čeprav je. Če OP razmišlja o rangu cliota, je golf pač številko večji. Če bi bilo to ok, ne bi tako odprl teme.
The Player ::
Ali kratki karavani sploh obstajajo?
Ker kar ni karavan po obliki in velikosti je to potem kombilimuzina.
Današnji mali avti niso več tako majhni kot so bili včasih (primerjaj stari clio z novim), če pa so, pa gredo v nasprotni ekstrem, se pravi, da so premajhni.
Če je razlog, da želi majhen avto, samo zato, ker je lažji za peljat, a hkrati želi imeti veliko prostora, je brezveze delat kompromisov, ker je razlika med avti minimalna.
Za primer sem vzel Renault-eve avte (vem, da ga ne želi, a za primerjavo):
Renault Clio : 4062mm
Renault Clio Grandtour: 4267mm
Renault Megane: 4359mm
Renault Megane Grandtour: 4626mm
Iz podatkov ugotovimo, da je razlika med navadnim cliotom in karavan različico samo 20cm, medtem, ko je megane večji za 30cm od Cliota in 10cm večji od karavana. Druga zgodba je, če primerjaš Megane karavana, ki pa je velik toliko kot ostali karavani (čeprav po drugi strani ali je 55cm razlike res preveč glede na to, da lahko pridobiš tudi do 100l več prostora v prtljažniku?).
Se pravi se lahko odloči za srednjeveliko kombilimuzino, če so ji mali avti premajhni in karavani preveliki, lahko pa izbere krajši karavan v merah okoli 4.267mm, mora pa sama povedati za dolžino avta, drugače lahko le na pamet govorimo.
Če ji recimo Renault Clio Grandtour ni všeč (ki mimogrede sploh ni nikjer omenjen na slovenski strani renault-a), se lahko odloči za Škodo Fabio combi (4,26m), ki jo je že omenil nekdo zgoraj.
Ker kar ni karavan po obliki in velikosti je to potem kombilimuzina.
Današnji mali avti niso več tako majhni kot so bili včasih (primerjaj stari clio z novim), če pa so, pa gredo v nasprotni ekstrem, se pravi, da so premajhni.
Če je razlog, da želi majhen avto, samo zato, ker je lažji za peljat, a hkrati želi imeti veliko prostora, je brezveze delat kompromisov, ker je razlika med avti minimalna.
Za primer sem vzel Renault-eve avte (vem, da ga ne želi, a za primerjavo):
Renault Clio : 4062mm
Renault Clio Grandtour: 4267mm
Renault Megane: 4359mm
Renault Megane Grandtour: 4626mm
Iz podatkov ugotovimo, da je razlika med navadnim cliotom in karavan različico samo 20cm, medtem, ko je megane večji za 30cm od Cliota in 10cm večji od karavana. Druga zgodba je, če primerjaš Megane karavana, ki pa je velik toliko kot ostali karavani (čeprav po drugi strani ali je 55cm razlike res preveč glede na to, da lahko pridobiš tudi do 100l več prostora v prtljažniku?).
Se pravi se lahko odloči za srednjeveliko kombilimuzino, če so ji mali avti premajhni in karavani preveliki, lahko pa izbere krajši karavan v merah okoli 4.267mm, mora pa sama povedati za dolžino avta, drugače lahko le na pamet govorimo.
Če ji recimo Renault Clio Grandtour ni všeč (ki mimogrede sploh ni nikjer omenjen na slovenski strani renault-a), se lahko odloči za Škodo Fabio combi (4,26m), ki jo je že omenil nekdo zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
Netrunner ::
Hvala za vse predloge. Bom posredoval naprej. Živi v bloku, kjer imajo parkirišča precej na tesno. Sama širina avtomobila ne predstavlja toliko težav, 20cm več dolžine pa ja. Jaz ji pravim da naj se ne ozira preveč na dolžino ampak naj vzame en avto ki ima dobre senzorje in kamero zadaj pa bo šlo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
zmaugy ::
Seat Leon ST (dolžina 4,55). Prljažnik 587 L.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Mohimm ::
Za okoli blokov bi gledal nekaj v velikosti Clia (torej škoda fabia, dacia logan, fiat tipo, morda še kia cee'd) po hitrem pregledu avto.net mi padejo v oči
- sestra ga ima (trojko)s podobnimi zahtevami (majhna parkirišča okoli bloka in službe) in je super zadovoljna glede na dolžina*širina/prostornost koeficienta...
- sestra ga ima (trojko)s podobnimi zahtevami (majhna parkirišča okoli bloka in službe) in je super zadovoljna glede na dolžina*širina/prostornost koeficienta...
ripmork ::
Volvo V50 (starejši letnik) je dejansko zelo kompakten karavan (malenkost čez 4.5 metra).
Nova Mazda 3 za primerjavo je tehnično hatchback, pa je skorajda na isti dolžini, recimo. Te oznake so lahko kar zavajujoče, kar se velikosti avta tiče.
Če je potreba po čimvečji prostornosti ob hkrati čimkrajši dolžini, bi bil kak kompakten enoprostorec idealna varianta (Honda Jazz, Hyundai ix20, ipd). Karavani so nižji, kar ponavadi pomeni, da imajo manjši prtljažnik glede na enoprostorca iste dolžine.
Nova Mazda 3 za primerjavo je tehnično hatchback, pa je skorajda na isti dolžini, recimo. Te oznake so lahko kar zavajujoče, kar se velikosti avta tiče.
Če je potreba po čimvečji prostornosti ob hkrati čimkrajši dolžini, bi bil kak kompakten enoprostorec idealna varianta (Honda Jazz, Hyundai ix20, ipd). Karavani so nižji, kar ponavadi pomeni, da imajo manjši prtljažnik glede na enoprostorca iste dolžine.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Netrunner ::
Honda Jazz ? Le ta kar vem ima zelo majhen prtljažnik. Enoprostorci so verjetno res boljši izbira.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Tomassi ::
c4 picasso je dobrih 440cm, pa ima 630l prtljažnik. Glede na prometno, je specificiran kot karavan :D
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Bi bilo mogoče dobro, da kolegica pove, kolikšna dolžina avta je še sprejemjiva. Če gre za vozila pod 4,5m dolžine, so manjši enoprostorci, kot so Nissan Note ali Ford C-Max mogoče boljša opcija od karavana...
Lp
Jože
Bi bilo mogoče dobro, da kolegica pove, kolikšna dolžina avta je še sprejemjiva. Če gre za vozila pod 4,5m dolžine, so manjši enoprostorci, kot so Nissan Note ali Ford C-Max mogoče boljša opcija od karavana...
Lp
Jože
KAVINSKY ::
Netrunner ::
Hvala za vse nasvete, bom posredoval in se bo sama odločila. Kakšen pogled 360 pride verjetno zelo prav pri večjih avtomobilih in manjših prostorih a ne ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
TheBlueOne ::
V Vitari bo sedela visoko in imela super pregled. Jaz bi jo vzel 10x praj kot tista majhna jajca, cena tudi stima.
Raptor F16 ::
Za ostale ne vem, ima pa škoda octavia dokaj velik prtljažnik.
Ampak na njenem mestu bi gledal enoprostorce. Visok strop pa še cenejši od nekih SUVjev in Crossoverjev.
Ampak na njenem mestu bi gledal enoprostorce. Visok strop pa še cenejši od nekih SUVjev in Crossoverjev.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Kaj niso enoprostorci vsi avti, ki imajo kvazi pet vrat? Od Smarta Fortwo in naprej?
Kateri enoprostorec pa je cenejsi od Vitare ali pa ASXa in je vsaj priblizno dostojen?
Kateri enoprostorec pa je cenejsi od Vitare ali pa ASXa in je vsaj priblizno dostojen?
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Kaj niso enoprostorci vsi avti, ki imajo kvazi pet vrat? Od Smarta Fortwo in naprej?
Kateri enoprostorec pa je cenejsi od Vitare ali pa ASXa in je vsaj priblizno dostojen?
Mercl
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Cuzuki
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Moraš biti idiot, da pri avtomobilu za 20 jurjev vzameš lizing za tisto čink šajtrgo.
Vitara je namensko terensko vozilo. No vsaj bila je. Danes je zelo slab kompromis.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Cruz ::
Captur je čisto kul in pali na ženskah.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Kaj niso enoprostorci vsi avti, ki imajo kvazi pet vrat? Od Smarta Fortwo in naprej?
Kateri enoprostorec pa je cenejsi od Vitare ali pa ASXa in je vsaj priblizno dostojen?
Mercl
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Cuzuki
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Moraš biti idiot, da pri avtomobilu za 20 jurjev vzameš lizing za tisto čink šajtrgo.
Vitara je namensko terensko vozilo. No vsaj bila je. Danes je zelo slab kompromis.
Vitara je kompromis. In primerjava ni ravno fer, ker si vzel 4x4 vitaro s polno opremo. VVitara 4x4 je res malo bolj namenska, ampak primer Vitare, kjer dobis veliko za ceno v obliki klasicnega avto je bolj to:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mi je pa vsec notranjost Mercedeza, ampak recimo jaz ne maram Mercedezov pod C klaso. Se mi zdi, da niso najboljse razmerje med ceno in pricakovanji.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Vitara je kompromis. In primerjava ni ravno fer, ker si vzel 4x4 vitaro s polno opremo. VVitara 4x4 je res malo bolj namenska, ampak primer Vitare, kjer dobis veliko za ceno v obliki klasicnega avto je bolj to:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mi je pa vsec notranjost Mercedeza, ampak recimo jaz ne maram Mercedezov pod C klaso. Se mi zdi, da niso najboljse razmerje med ceno in pricakovanji.
Primerjava je kar fer.
Da boš pri vitari dobil tisto kar imaš pri mercedesu boš nakupil en kup paketov opreme, ki pa niso več poceni.
Na koncu dneva, če bi rad spodoben avto s cenejšo znamko čisto nič kaj dosti ne profitiraš. Profitiraš samo, če hočeš base model.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Vozim Mercedeza, tako da brend mi je znan. Ampak lahko skoraj trdim, da dobis pri nizjih razredih dosti vec od konkurence. A klasa in B klasa sta zame hrana za take, ki bi imeli brend in nimajo denarja. Od teh sikimiki brendov, Mercedezovo A in B klaso po tem kar dobis dobro posola Mazda.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Vozim Mercedeza, tako da brend mi je znan. Ampak lahko skoraj trdim, da dobis pri nizjih razredih dosti vec od konkurence. A klasa in B klasa sta zame hrana za take, ki bi imeli brend in nimajo denarja. Od teh sikimiki brendov, Mercedezovo A in B klaso po tem kar dobis dobro posola Mazda.
Enako so pred 20 leti govorili za C razred, ko je prišel takoj za W201. Pregovorno še danes velja, da pod E mercedes ne gledaš ampak, v primerjavi s konkurenco še vedno izstopa.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
ripmork ::
Ne vozim Mece sicer, a se mi vstopna modela A in B zdita res dobri varianti - predvsem, ker je notranjost domala identična dražjim MB-jem in nad vso konkurenco v tem segmentu, IMO. Je pa začetna cena ena stvar, ko pogledaš variante z malce močnejšim motorjem in nekaj dodatne opreme je pa to hitro druga pesem. :>
2dark ::
Raptor F16 je izjavil:
Za ostale ne vem, ima pa škoda octavia dokaj velik prtljažnik.
Ampak na njenem mestu bi gledal enoprostorce. Visok strop pa še cenejši od nekih SUVjev in Crossoverjev.
Škoda je dolga...
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Vozim Mercedeza, tako da brend mi je znan. Ampak lahko skoraj trdim, da dobis pri nizjih razredih dosti vec od konkurence. A klasa in B klasa sta zame hrana za take, ki bi imeli brend in nimajo denarja. Od teh sikimiki brendov, Mercedezovo A in B klaso po tem kar dobis dobro posola Mazda.
Enako so pred 20 leti govorili za C razred, ko je prišel takoj za W201. Pregovorno še danes velja, da pod E mercedes ne gledaš ampak, v primerjavi s konkurenco še vedno izstopa.
No ja... Meni pase dinamika njihovih limuzin, kar tezko dosezes s temi klasicnimi pogonskimi sklopi. Moti me tudi podhranjenost pri moci, ker motorji v tem svoh bencin rangu verjetno niso Deimlerjevi. Se mi zdi, da pri teh baby premium modelih dobis drug brend v Mercedezovi obelkei.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-...
Mi je bolj vsec Mazdina filzofija v tem segmentu. "Klasicen" automatski menjalnik, vecji motorji z navorom cez sirse obmocje namesto mikro motorja, ki ima vso moc v majhnem obsegu obratov in potem skace menjalnik v konstantnem boju iskanja optimuma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
Ne vozim Mece sicer, a se mi vstopna modela A in B zdita res dobri varianti - predvsem, ker je notranjost domala identična dražjim MB-jem in nad vso konkurenco v tem segmentu, IMO. Je pa začetna cena ena stvar, ko pogledaš variante z malce močnejšim motorjem in nekaj dodatne opreme je pa to hitro druga pesem. :>
No ampak realno pogledano. Pri konkurenci toliko izbire opreme in motorizacije nimaš. Če bi rad prišel na nivo mercedesa z malo naprednejšim paketom opreme (cca + 2-3 jurje) se ti izbira kar konča, poleg tega pa avto ni več tako "poceni". In na koncu še vedno voziš "budget" kanto :P
Se pa lahko pohvališ, da imaš polno opremljen avtomobil. No, tudi to je neke vrste zadoščenje.
TheBlueOne je izjavil:
Mi je bolj vsec Mazdina filzofija v tem segmentu. "Klasicen" automatski menjalnik, vecji motorji z navorom cez sirse obmocje namesto mikro motorja, ki ima vso moc v majhnem obsegu obratov in potem skace menjalnik v konstantnem boju bo iskanju optimuma.
Mazdo sem si šel v živo ogledat, kasneje tudi preizkusit. Pa kaj naj komentiram. Do prvega paketa opreme je cenovno ok. Ko se začno želje po avtomoatiku, ekstra bonbončkih, si pa na koncu tam tam kot dobro opremljen VW Golf z DSG in Rline šminko. In običajno si lahko pri "dražjih" izboriš še kak popust in kaj si profitiral?
Pa ponekod je kar šlampasto narejena, čeprav je filing od snotraj "premium" ampak enostavno veš, da to ni to.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Old Spice ::
In na koncu še vedno voziš "budget" kanto :P
Najboljša dodatna oprema pri avtu je ta, da se zanj ne sekiraš :)
Pri dragem Mercedezu si na trnih ob vsaki potencialni toči, poleti za smolo, na parkingu da ti ga ruknejo,... Sej je zavarovanje, ampak poklepan avto ni več isti ane :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10277 (8487) | m0LN4r |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12324 (10123) | TheBlueOne |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28080 (19330) | Superboyy |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19222 (14195) | Timurlenk |
» | Kakšen avto za okoli 20km na dan? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8602 (6768) | rosomah |