» »

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

Temo vidijo: vsi
1 2
3
4 5

jype ::

Company je izjavil:

- ko bo v Cliotu narejeno 40.000 letno, pa ko bo vožen 10 let. Cliota se bosta dva zamenjala, s tem da bo šofer crkoval med vožnjo, vsaj glede na voznika v Tiguanu.
O čem nakladaš? Tiguan je kanta.

Fritz ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Da je več nesreč s SUV-i, ker bi se naj vozniki v njih počutili preveč varne, ni nobena empirična ali kakorkoli znanstvena ugotovitev.
Seveda je: Risk compensation @ Wikipedia

Seveda ni...

Risk compensation is a theory...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

zmaugy ::

Company je izjavil:

3p je izjavil:

Company je izjavil:

Primerjava Tiguan 2-0 dizel 4x4 avtomatik EURO6 proti Clio 1.0 TCe motor, bencin, ročni menjalnik. Na isti relaciji s približno enako potovalno hitrostjo prvi porabi 5,5 l dizla, drugi pa 6,2 l bencina. Fajn, a ne?


1) Nikogar nisem hotel prepričati, da so vsi motorji enako učinkoviti. Le da bo učinkovit motor v manjšem avtomobilu porabil manj. Boljši motor seveda najprej vgradijo v dražje modele. A izboljšave niso več tako velike, da bi pokrile razliko.
2) Primerjal si turbo dizla in bencinca. Turbodiesel porabi manj tudi zaradi večje gostote energije v litru dizla. Razliko v komercialni ceni obeh goriv krijemo davkoplačevalci. V dizlu je okoli 15% več energije na liter. Tiguan torej porabi malce več energije. Primerjaj Tiguana vsaj s podobnim dizl Cliotom ali pa recimo kakim hibridnim Yarisom.


Seveda, bom primerjal:
- ko bo v Cliotu narejeno 40.000 letno, pa ko bo vožen 10 let. Cliota se bosta dva zamenjala, s tem da bo šofer crkoval med vožnjo, vsaj glede na voznika v Tiguanu.
- kako točno davkoplačevalci krijejo razliko? Dizel je enak kot kurilc, samo druge barve, ja ali ne? Država se je kvečjemu samo odpovedala določeni višini dajatev, ki bi jo (zaračunala), ne pa da to kdorkoli krije.
- malce več energije za premik pol težjega avta, ja, fajn so tile jajčki.
- zakaj naj bi primerjal tamale jajčke?

Z mojim prejšnjim postom sem hotel pokazati, da ta strahovita poraba SUV v resnici ni tako velika, če jih primerjaš z 80 % vozil ,ki se zdaj vozijo. Ja, so izjeme pri luksuznih SUV, ki jih je koliko v SLO? 1%? Vse ostalo je pa z limuzinami tam-tam, tisti liter za udobje (kljub temu, da se to nekaterim zdi brez veze) pa je marsikomu vredno plačati.


Kar se tiče udobja je primerjava med Cliotom in Tiguanom smešna. Po ceni lahko Tiguana mirno primerjaš s Passatom. Dvomim, da bo vožnja v Tiguanu enako udobna kot vožnja v Passatu.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

HappyPills ::

Vozim SUV-a. Ni majhen avto, ker zaradi družine in psa, ki ni malo ščene rabim plac. 4x4 je zakon in zaradi varnosti in zaradi tega, ker gre avto večkrat po brezpotjih nenazadnje pa ker mi mati in oča živijo sred hoste.
Avto pije mnogo od 7 do 8 težkih litrov na 100. Po mestu se večinoma ne vozi ker za tam uporabljam ali kolo ali drugi manjši avto ali pa avant2go odvisno od situacije ni pa poraba kej dost višja. Suvi niso dragi za 40k dobiš proper hybrid suva novega. Govorim seveda o japoncu Mitsubishiju katerega si tudi sam lastim le da ja moj dizel vrjanta bo pa ta plugin nasljednji.

gruntfürmich ::

zmaugy je izjavil:

Dvomim, da bo vožnja v Tiguanu enako udobna kot vožnja v Passatu.

odvisno kje se voziš. po slovenskih makadamih imenovanih ceste ali na kvalitetnem cestišču?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

krucymucy ::

gruntfürmich je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Dvomim, da bo vožnja v Tiguanu enako udobna kot vožnja v Passatu.

odvisno kje se voziš. po slovenskih makadamih imenovanih ceste ali na kvalitetnem cestišču?

Kjerkoli.

zmaugy ::

gruntfürmich je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Dvomim, da bo vožnja v Tiguanu enako udobna kot vožnja v Passatu.

odvisno kje se voziš. po slovenskih makadamih imenovanih ceste ali na kvalitetnem cestišču?


Po normalni asfaltirani cesti in po avtocestah. Sploh če se pelješ malo hitreje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

gruntfürmich ::

normalne asfaltirane ceste v sloveniji praktično ni več. vsake 20m se ti guma zaleti v kakšen pokrov jaška. avtoceste znajo bit v parih letih že porazne...
skratka 'plavajoči' suv je 100× bolje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

pegasus ::

Daj pridi se kdaj v nemčijo peljat, da boš videl, kako super ceste imamo doma.

zmaugy ::

gruntfürmich je izjavil:

normalne asfaltirane ceste v sloveniji praktično ni več. vsake 20m se ti guma zaleti v kakšen pokrov jaška. avtoceste znajo bit v parih letih že porazne...
skratka 'plavajoči' suv je 100× bolje.


In po kakšni logiki je premetavanje, ko sediš v avtu s 15 cm višjim težiščem, bolj udobno?

PS: Pa kar je pegasus napisal, je tudi res.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Company ::

jype je izjavil:

Company je izjavil:

- ko bo v Cliotu narejeno 40.000 letno, pa ko bo vožen 10 let. Cliota se bosta dva zamenjala, s tem da bo šofer crkoval med vožnjo, vsaj glede na voznika v Tiguanu.
O čem nakladaš? Tiguan je kanta.


V primerjavi s Cliom, kar sem pisal??? Ti pa res nimaš pojma o avtih :) Drži se bicikla.

zmaugy ::

Ti še kar Cliota primerjaš s Tiguanom in govoriš o udobju?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

KAVINSKY ::

gruntfürmich je izjavil:

skratka 'plavajoči' suv je 100× bolje.


Spet, zakaj bi kupoval SUVa, če imaš navadne avte z mehkim vzmetenjem (Francozi...). Večina SUVov ima sploh 17+ palčne feltne, kar še manj blaži luknje. Kakoršno koli offroadanje po slabši makedam poti pa se že lahko konča z zvito feltno...

WizzardOfOZ ::

Zanimiv video glede tega zakaj je vedno manj karavanov in vedno več suvov na cestah. Od vseh avtomobilov v ameriki prodajo samo še 1.4% karavanov. Od tega je 1.2% subarujev, torej samo 0.2% vseh ostalih znamk prodajo karavanov.

Lonsarg ::

Pa saj karavan ima komaj kaj aerodinamične prednosti pred SUV obliko (torej govorimo o SUV obliki ne o SUV velikanih). Tudi Hatchbacki niso nič kaj dosti boljši v tem.

Če hočeš opazno prednost moraš nizke limuzine ali coupeje kupovat, osebno mi je to totalni no-go za preglednost.

Treba vedit da v EU se je predvsem prijela SUV oblika, medtem ko v ZDA se ni prijela zgolj oblika pač pa so se tam prijeli tudi dejanski velikani, sem se počutil kot palček na avtocesti ko sem imel "compact SUV" Hyundai Tuscon rentan v ZDA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

WizzardOfOZ ::

Lonsarg je izjavil:

Pa saj karavan ima komaj kaj aerodinamične prednosti pred SUV obliko (torej govorimo o SUV obliki ne o SUV velikanih). Tudi Hatchbacki niso nič kaj dosti boljši v tem.


Karavan ima iste lastnosti kot sedan, le malo več prostora v prtljažniku.

pegasus ::

Lonsarg je izjavil:

Pa saj karavan ima komaj kaj aerodinamične prednosti pred SUV obliko
Samo enačbo za upor poglej pa ti bo takoj jasno, zakaj to ne drži.

WizzardOfOZ ::

krucymucy je izjavil:

Placilo nadomestila za uporabo cest na kilogram.


Samo v vednost. Kupil sem nov avto. Majhen napram prejšnjemu. Celih 30cm krajši avto. Po teži je pa 15kg težji od prejšnjega, večjega.

In vsi, tudi mali, avtomobili so zrastli in dobili na teži. Prvi clio je tehtal 900kg, ta novi, ki je prišel ven pa 1200kg. Pa je še vedno samo clio.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Fritz je izjavil:

Risk compensation is a theory...
So is gravity.

Fritz ::

Noup, gravitacija je dejstvo, ki jo lahko empirično preveriš. Poleg tega družboslovje ni eksaktna znanost, tako kot naravoslovje. Tista teorija je teorija o tem, da bi naj ljudje počeli nekaj zato ker...jp, ljudje kot takšni so zelo enoznačni in vrhunec racionalnosti, anede 8-) Gre za domnevo in nič drugega, težava te teme pa je, da vas večina nastopa čustveno, s svojih pozicij in ne racionalno.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

J.McLane ::

Masa ima velik vpliv na porabo, ampak zgolj rangiranje po masi je preveč preprosto in ne zajame vseh specifik, sploh če upoštevamo da velika večina avtomobilov tehta med 1200 in 1600 kg, kar je dokaj majhen razpon.

- Masa ima velik vpliv pri porabi pri spremembah hitrosti, ta del se da delno kompenzirati s hibridizacijo, torej rekuperacijo zavorne sile
- Masa ima velik vpliv na kotalni upor, ta del se da kompenzirati s pravilno izbiro pnevmatik in primernim tlakom v njih, ti nizkopresečni valarji, ki so na avtih zgolj zaradi izgleda, so ena največjih katastrof glede porabe
- Aerodinamika pride do izraza pri višjih hitrostih, torej iz tega vidika v mestu sama SUV oblika ni nek hud minus v primerjavi z zgornjima dvema točkama.

Zato ne čudi dejstvo da ima Prius najboljšo statisitko porabe, določene izvedneke so na 15" kolesih, aerodinamika je nesporna, maso (1400 kg) pa kompenzira rekuperacija.

Daš ta isti pogon v manjši in lažji CUV (Toyota C-HR) z atraktivnimi kolesi in dobiš takoj +14% porabo
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

KAVINSKY ::

WizzardOfOZ je izjavil:

In vsi, tudi mali, avtomobili so zrastli in dobili na teži. Prvi clio je tehtal 900kg, ta novi, ki je prišel ven pa 1200kg.


In potem v želji po manjših emisijah vgrajujejo 3 cilinderske turbo motorje. Zaenkrat edini, ki je šel zmanjševati težo avtov je suzuki. Vitara z 4x4 pogonom in normalnim motorjem tehta enako kot novi Clio. Pa ni ravno majhen avto.

J.McLane ::

Vitra je kar lepo ostala majhen terenec kot njeni predhodniki, konkurenca se je pa napihnila čez vse meje (npr. RAV4).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nicksonn ::

Company je izjavil:


Primerjava Tiguan 2-0 dizel 4x4 avtomatik EURO6 proti Clio 1.0 TCe motor, bencin, ročni menjalnik. Na isti relaciji s približno enako potovalno hitrostjo prvi porabi 5,5 l dizla, drugi pa 6,2 l bencina. Fajn, a ne?

A ko se voznika zamenjata, potem pije tiguan 6,5l, clio pa 5,3?

Ker drugače ni šans, da ob enakih pogojih vožnje in enaki trasi pije clio več.
Enako, to bi še verjel.... Več, a-a.
x n!

J.McLane ::

Res reprezentativen test, ziher, sicer pa ne mislit da 5,5 l dizla energetsko kakorkoli manj kot 6,2 l bencina, pozna se samo v denarnici (nižja trošarina) pri porabi MJ iz dinozavrov in izpustu CO2 pa čisto nič.

5,5 l/100 km dizla = 145 g CO2/km
6,2 l/100 km bencina = 144 g CO2/km
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

K0l1br1 ::

Če je vse enako, pa se pozna samo v denarnici, potem se nekako splača.

jype ::

Fritz je izjavil:

Noup, gravitacija je dejstvo, ki jo lahko empirično preveriš.
Tudi kompenzacija tveganja je dejstvo, ki ga lahko empirično preveriš.

J.McLane ::

K0l1br1 je izjavil:

Če je vse enako, pa se pozna samo v denarnici, potem se nekako splača.


Saj ni enako, ker je bila meritev porabe za en drek.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

edi45 ::

jype kaj pa ti vozis za en avtomobil?

krucymucy ::

edi45 je izjavil:

jype kaj pa ti vozis za en avtomobil?

Pinarellota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Badwolff ::

Redko zaidem v gostilno, v bistvu nikoli v gostilno te vrste, pa mi debate na slotechu zato tako veliko pomenijo.

rosomah ::

KAVINSKY je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

In vsi, tudi mali, avtomobili so zrastli in dobili na teži. Prvi clio je tehtal 900kg, ta novi, ki je prišel ven pa 1200kg.


In potem v želji po manjših emisijah vgrajujejo 3 cilinderske turbo motorje. Zaenkrat edini, ki je šel zmanjševati težo avtov je suzuki. Vitara z 4x4 pogonom in normalnim motorjem tehta enako kot novi Clio. Pa ni ravno majhen avto.



res je.

Fritz ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Noup, gravitacija je dejstvo, ki jo lahko empirično preveriš.
Tudi kompenzacija tveganja je dejstvo, ki ga lahko empirično preveriš.

Noup, ravno zato ne moreš, ker gre za ljudi, ki se v določenem trenutku obnašajo kot se in v drugem drugače, tukaj pa ne gre niti za dobro opravljeno raziskavo temveč le za teorijo. Po tej teoriji bi vozniki športnih avtomobilov imeli najmanj nesreč, saj vozijo lahke in močne avtomobile z omejeno zaščito pa temu seveda ni tako.

V Nemčiji statistike vodijo zavarovalnice in jih tudi upoštevajo pri cenah zavarovanj. Npr. majhna športna raketa tipa Clio RS je bistveno bolj problematična kot BMW serije 5 z enako močjo motorja. In podatki nemških zavarovalnic kažejo, da povzročijo vozniki SUV-ov statistično manj nesreč kot vozniki osebnih avtomobilov. Torej 'teorija' ne drži.

https://www.bild.de/auto/auto-news/auto...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

Noup, ravno zato ne moreš, ker gre za ljudi, ki se v določenem trenutku obnašajo kot se in v drugem drugače, tukaj pa ne gre niti za dobro opravljeno raziskavo temveč le za teorijo. Po tej teoriji bi vozniki športnih avtomobilov imeli najmanj nesreč, saj vozijo lahke in močne avtomobile z omejeno zaščito pa temu seveda ni tako.
Motiš se, v temeljih. Vozniki športnih avtomobilov imajo največ nesreč zato, ker nosijo čelado.

Fritz je izjavil:

V Nemčiji statistike vodijo zavarovalnice in jih tudi upoštevajo pri cenah zavarovanj. Npr. majhna športna raketa tipa Clio RS je bistveno bolj problematična kot BMW serije 5 z enako močjo motorja. In podatki nemških zavarovalnic kažejo, da povzročijo vozniki SUV-ov statistično manj nesreč kot vozniki osebnih avtomobilov. Torej 'teorija' ne drži.
Teorija drži popolnoma, samo ti ne razumeš, kako se pravilno statistično vrednoti tveganje.

krucymucy je izjavil:

Pinarellota.
Kolnagota. Originalnega, made in Taiwan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WizzardOfOZ ::

Jype spet tablete popuščajo? Ne ločiš več bicikla od avta. Vedno slabše ti gre.

Če se prav spomnim je jype nazadnje vozil toyoto yaris.

SeMiNeSanja ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Jype spet tablete popuščajo? Ne ločiš več bicikla od avta. Vedno slabše ti gre.

Če se prav spomnim je jype nazadnje vozil toyoto yaris.

Menda ja ne!
Kako more voziti avto, ostalim pa pridigat, kako niti po bogu nebi smeli voziti avta, kakšna grozljiva grožnja za pešce in kolesarje so avtomobilisti, itd. itd.

Včasih so takim osebam kratkomalo rekli HINAVEC.
Danes pa Jype?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

nicksonn ::

Fritz je izjavil:

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Noup, gravitacija je dejstvo, ki jo lahko empirično preveriš.
Tudi kompenzacija tveganja je dejstvo, ki ga lahko empirično preveriš.

V Nemčiji statistike vodijo zavarovalnice in jih tudi upoštevajo pri cenah zavarovanj. Npr. majhna športna raketa tipa Clio RS je bistveno bolj problematična kot BMW serije 5 z enako močjo motorja. In podatki nemških zavarovalnic kažejo, da povzročijo vozniki SUV-ov statistično manj nesreč kot vozniki osebnih avtomobilov. Torej 'teorija' ne drži.

To je normalno. 200 konjski clio je divji, bmw 5 pa udoben potovalnik, ki niti ni nevemkako močan in dinamičen (ene 600-700kg razlike naredi svoje).

Sicer pa sigurno razliko naredijo tudi leta. Mladi mulci so nepremišljeni in podivjani, se radi dokazujejo. Z leti se to umiri. Vozniki suvov so (večinoma) starejši (ali pa stari po srcu), ki vozijo umirjeno, varno. Ne velja za suve premium nemških znamk. Tiste imajo idioti, ki so prej imeli limuzine.

ALSO:
Kolikor se spomnem, imajo juretovi starši yarisa, ni treba zdej čisto popenit, no.
x n!

Fritz ::

Nekaj časa sem živel v Nemčiji in tam imajo zavarovalnice res zelo dobro vodene statistike nesreč ne samo po tipih vozil temveč po posameznih modelih, ravno tako po starosti in spolu voznika in letih izkušenj ter preteklih udeležbah v nesrečah. Razlika v ceni zavarovanja gre od -50% ali več pa do +200% ali več, zato tudi resno vpliva na to kakšno vozilo si izbereš (za večino ljudi).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

3p ::

Fritz je izjavil:

Nekaj časa sem živel v Nemčiji in tam imajo zavarovalnice res zelo dobro vodene statistike nesreč ne samo po tipih vozil temveč po posameznih modelih, ravno tako po starosti in spolu voznika in letih izkušenj ter preteklih udeležbah v nesrečah. Razlika v ceni zavarovanja gre od -50% ali več pa do +200% ali več, zato tudi resno vpliva na to kakšno vozilo si izbereš (za večino ljudi).


FYI: Tudi za Slovenijo obstajajo tovrstni podatki.

https://www.dnevnik.si/1042894038

 tabela iz članka

tabela iz članka

hammock ::

3p je izjavil:



FYI: Tudi za Slovenijo obstajajo tovrstni podatki.

https://www.dnevnik.si/1042894038

 tabela iz članka

tabela iz članka


Zanimiva statistika. Kaze, da si budale kupujejo primarno nemske premium znamke, pa tudi Volve. Ponovno se je izkazalo, da so stereotipi bazirani na resnicnih dejstvih.

Fritz ::

Razvrstitev po znamkah ne pove nič, ker ne vemo ali gre za npr. Renault Clio, Clio RS, Megane, Kadjar, Espace ali kaj drugega oz. če govorimo o naši temi, ali gre za npr. SUV, da ne omenjam različnih razmerij kW moči motorja/kg mase vozila. Poleg tega pa teh podatkov ali lastnih statistik pri nas zavarovalnice sploh ne uporabljajo, zanima jih samo moč motorja.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

zmaugy ::

hammock je izjavil:

3p je izjavil:



FYI: Tudi za Slovenijo obstajajo tovrstni podatki.

https://www.dnevnik.si/1042894038

 tabela iz članka

tabela iz članka


Zanimiva statistika. Kaze, da si budale kupujejo primarno nemske premium znamke, pa tudi Volve. Ponovno se je izkazalo, da so stereotipi bazirani na resnicnih dejstvih.


Točno to sem hotel napisati. Stereotipi o voznikih Mercedes, BMW, Audi so očitno resnični. Makes sense. Pa običajno takšne prepoznaš tudi brez avta >:D

Fritz je izjavil:

Razvrstitev po znamkah ne pove nič, ker ne vemo ali gre za npr. Renault Clio, Clio RS, Megane, Kadjar, Espace ali kaj drugega oz. če govorimo o naši temi, ali gre za npr. SUV, da ne omenjam različnih razmerij kW moči motorja/kg mase vozila. Poleg tega pa teh podatkov ali lastnih statistik pri nas zavarovalnice sploh ne uporabljajo, zanima jih samo moč motorja.


No, premium znamke so običajno večje in močnejše. Ni nujno, je pa bolj verjetno.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

3p ::

Fritz je izjavil:

Razvrstitev po znamkah ne pove nič...


Ja, pravim le, da podatki, nedvomno tudi bolj podrobni, obstajajo. Očitno pa niso javno dostopni.

Fritz ::

zmaugy je izjavil:


No, premium znamke so običajno večje in močnejše. Ni nujno, je pa bolj verjetno.

Zakaj bi nabijali, če bi lahko operirali s podatki?

3p je izjavil:

Fritz je izjavil:

Razvrstitev po znamkah ne pove nič...

Ja, pravim le, da podatki, nedvomno tudi bolj podrobni, obstajajo. Očitno pa niso javno dostopni.

Podatki so pri MNZ in pri zavarovalnicah (vsaka nesreča se ne prijavi policiji) vendar zavarovalnice, ki bi morale imeti ekonomski interes in/ali pošten odnos do zavarovancev, ne vodijo ustreznih statistik. Verjetno je, tako kot pri marsikateri zadevi v Sloveniji, za določene skupine boljše ribarjenje v kalnem.

Netransparentnost ob vseh možnih podatkih, ki se zbirajo. In ravno zato, ker nimamo transparentno podanih podatkov, se potem tukaj pogovarjamo o nesmiselnih in nedokazanih teorijah o tem, da bi naj vozniki SUV-ov povzročali več nesreč, če nam statistike, tam kjer so na razpolago, govorijo ravno nasprotno.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

Miki N ::

Eh te zavarovalniške statistike tudi niso najbolj fer - recimo kaj pa KJE nekdo dela večino relacij? Težko verjamem, da to vpliva manj kot tip vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

jype ::

Toyote so očitno the shit, ker so najbolj dolgočasna orodja za prevoz potnikov na planetu.

Nazadnje sem vozil (služben) Jaguar I-PACE.

ziga1990 ::

^^ Saj veš ljudje raje kupijo Nemca in se okvarjajo z okvarami kot pa zanesljivo Toyoto, ker si med sosedi in prijatelj bolj frajer z Nemcem
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

tony1 ::

hammock je izjavil:

3p je izjavil:



FYI: Tudi za Slovenijo obstajajo tovrstni podatki.

https://www.dnevnik.si/1042894038

 tabela iz članka

tabela iz članka


Zanimiva statistika. Kaze, da si budale kupujejo primarno nemske premium znamke, pa tudi Volve. Ponovno se je izkazalo, da so stereotipi bazirani na resnicnih dejstvih.


Kakšna statistika Suzukija... 8-O

Btw., ima kdo takšno statistiko za vso EU?

tony1 ::

Fritz je izjavil:

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Noup, gravitacija je dejstvo, ki jo lahko empirično preveriš.
Tudi kompenzacija tveganja je dejstvo, ki ga lahko empirično preveriš.

Noup, ravno zato ne moreš, ker gre za ljudi, ki se v določenem trenutku obnašajo kot se in v drugem drugače, tukaj pa ne gre niti za dobro opravljeno raziskavo temveč le za teorijo. Po tej teoriji bi vozniki športnih avtomobilov imeli najmanj nesreč, saj vozijo lahke in močne avtomobile z omejeno zaščito pa temu seveda ni tako.

V Nemčiji statistike vodijo zavarovalnice in jih tudi upoštevajo pri cenah zavarovanj. Npr. majhna športna raketa tipa Clio RS je bistveno bolj problematična kot BMW serije 5 z enako močjo motorja. In podatki nemških zavarovalnic kažejo, da povzročijo vozniki SUV-ov statistično manj nesreč kot vozniki osebnih avtomobilov. Torej 'teorija' ne drži.

https://www.bild.de/auto/auto-news/auto...


Za moj zgornji post sem iskal statistiko iz tujine. Dobesedno prvi zadetek je bil:
https://eu.usatoday.com/story/money/201...

hammock ::

Kakšna statistika Suzukija... 8-O

Mene je tudi presenetilo. Morda so krivi Suzuki Jimnyji, s katerimi se ljudje vozijo offroad in se ubijejo... ali pa pac dejstvo da je zaradi nizkega stevila statisticna anomalija.

Tudi Volvo, sinonim varnosti, je porazen. Morda si pa ljudje upajo vec, ker mislijo da so varni?
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9813100 (6522) facepalm
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611001 (8800) TheBlueOne
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219315 (15673) sebas4
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127422 (24453) knesz

Več podobnih tem