Prijavi se z GoogleID

» »

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 5

jernejl ::

hammock je izjavil:

Zanimiva statistika. Kaze, da si budale kupujejo primarno nemske premium znamke, pa tudi Volve. Ponovno se je izkazalo, da so stereotipi bazirani na resnicnih dejstvih.
Ne, statistika tega ne pove. Možno je, da vozniki Mercedesov preživijo v avtu več časa / kilometrov kot vozniki avtomobilov drugih znamk.

hammock ::

jernejl je izjavil:

hammock je izjavil:

Zanimiva statistika. Kaze, da si budale kupujejo primarno nemske premium znamke, pa tudi Volve. Ponovno se je izkazalo, da so stereotipi bazirani na resnicnih dejstvih.
Ne, statistika tega ne pove. Možno je, da vozniki Mercedesov preživijo v avtu več časa / kilometrov kot vozniki avtomobilov drugih znamk.

Mozno je marsikaj. Predvidevam da bos iz levega rokava stresel vir, ki potrjuje tvojo domnevo?

Do takrat pa bom verjel svojim opazanjem - da objestnezi vecinoma vozijo Audije in BMWje. To ne pomeni da so vsi vozniki teh znamk idioti, samo nadpovprecno stevilo njih.

tony1 ::

hammock je izjavil:

Kakšna statistika Suzukija... 8-O

Mene je tudi presenetilo. Morda so krivi Suzuki Jimnyji, s katerimi se ljudje vozijo offroad in se ubijejo... ali pa pac dejstvo da je zaradi nizkega stevila statisticna anomalija.


V starih novicah je res najti nekaj takih primerov. Pa nekaj mrtvih ljudi na zadnjih sedežih (?). Ampak vseeno so številke tako visoke, da nisem prepričan, če niso zraven šteli še kakšnega suzukijevega motorja...

Mavrik ::

Piše "vozila", tako da me ne bi čudilo da je taka anomalija zaradi motorjev. To bi tudi razložilo relativno malo prekrškov (malo prevoženih km).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

jernejl ::

hammock je izjavil:

jernejl je izjavil:

hammock je izjavil:

Zanimiva statistika. Kaze, da si budale kupujejo primarno nemske premium znamke, pa tudi Volve. Ponovno se je izkazalo, da so stereotipi bazirani na resnicnih dejstvih.
Ne, statistika tega ne pove. Možno je, da vozniki Mercedesov preživijo v avtu več časa / kilometrov kot vozniki avtomobilov drugih znamk.

Mozno je marsikaj. Predvidevam da bos iz levega rokava stresel vir, ki potrjuje tvojo domnevo?
Meni tega ni treba storiti, ker sem samo povedal, da je to možno. Ti si tisti, ki je postavil trditev, za katero do sedaj nisi stresel vira iz levega rokava. Statistika, ki je tukaj objavljena, tvoje trditve pač ne potrjuje.

zmaugy ::

jernejl je izjavil:

hammock je izjavil:

Zanimiva statistika. Kaze, da si budale kupujejo primarno nemske premium znamke, pa tudi Volve. Ponovno se je izkazalo, da so stereotipi bazirani na resnicnih dejstvih.
Ne, statistika tega ne pove. Možno je, da vozniki Mercedesov preživijo v avtu več časa / kilometrov kot vozniki avtomobilov drugih znamk.

Možno je tudi, da se policisti bolj spravljajo na voznike mercedesov, bmwjev, audijev in volvov (skrajno desni stolpec). Marsikaj je možno. Tisti, ki smo vsak dan na cesti, pa se ob tej statistiki lahko samo nasmehnemo, ker potrjuje to, kar vsak dan opažamo.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Fritz ::

zmaugy je izjavil:


Možno je tudi, da se policisti bolj spravljajo na voznike mercedesov, bmwjev, audijev in volvov (skrajno desni stolpec). Marsikaj je možno. Tisti, ki smo vsak dan na cesti, pa se ob tej statistiki lahko samo nasmehnemo, ker potrjuje to, kar vsak dan opažamo.

A to, da so vozniki volvov objestneži? A smo že na novi teoriji 'meni se zdi, potem je zagotovo tako'?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Invictus ::

Tukaj se je postavila zaniniva teorija...

Vsak voznik, ki ima boljüi avto od mene, je objestnež >:D...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bobi_palčka ::

Mavrik je izjavil:

Piše "vozila", tako da me ne bi čudilo da je taka anomalija zaradi motorjev. To bi tudi razložilo relativno malo prekrškov (malo prevoženih km).


Zna biti. Tudi Honda ima višje povprečje. Preseneča pa Volvo.

zmaugy ::

Invictus je izjavil:

Tukaj se je postavila zaniniva teorija...

Vsak voznik, ki ima boljüi avto od mene, je objestnež >:D...


Haha, stare kante iz Dojčlanda s prevrtenimi kilometri, z odstranjenimi DPFi in vsaj eno nedelujočo žarnico. Indeed, boljši...:))

Fritz je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Možno je tudi, da se policisti bolj spravljajo na voznike mercedesov, bmwjev, audijev in volvov (skrajno desni stolpec). Marsikaj je možno. Tisti, ki smo vsak dan na cesti, pa se ob tej statistiki lahko samo nasmehnemo, ker potrjuje to, kar vsak dan opažamo.

A to, da so vozniki volvov objestneži? A smo že na novi teoriji 'meni se zdi, potem je zagotovo tako'?


Desni stolpec v tej statistiki je nedvoumen.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Jazon ::

Volvo je včasih (40 let nazaj) veljal za "the car". Sredi osemdesetih let so zabili prvi žebelj v krsto.
Potem je cca 20 let nazaj prišel Ford in zabil drugi žebelj v krsto in potem je prišel kitajski Geely in zabil zadnji žebelj.
Volvo je made in Asia od 2000 dalje, ga pa sestavljajo po celem svetu, tudi na švedskem.

Mr.B ::

Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

zmaugy ::

Mr.B je izjavil:

nasel boljso studijo...https://www.bbc.com/news/amp/health-502...

50 milijonov krat 400 kg je 20 milijonov ton CO2. Letne emisije so 40 milijard ton.
Biseri...

jype ::

zmaugy je izjavil:

50 milijonov krat 400 kg je 20 milijonov ton CO2. Letne emisije so 40 milijard ton.
Ne razlagaj jim o številkah, oni so strokovnjaki za gospodarstvo, ne za številke.

zmaugy ::

Biseri...

tony1 ::

Epizoda AF 3+1 iz Yume (v Slo prevodu, ker sem za SH očitno presmrkav):
Čakaj, čakaj, jaz jih imam komaj peščico, ti pa poln mošnjiček!
-Matematika je znanost, ki je varljiv videz ne more postaviti na laž!

Fritz ::

zmaugy je izjavil:


Desni stolpec v tej statistiki je nedvoumen.

Čak, a niste trdili, da so samo vozniki nemških premium znamk objestneži?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

zmaugy ::

Fritz je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Desni stolpec v tej statistiki je nedvoumen.

Čak, a niste trdili, da so samo vozniki nemških premium znamk objestneži?

Naj ti morebitna osebna čustva ne zameglijo presoje. Mercedesov je več kot trikrat več na cesti kot Volvov, (isto je res tudi za BMWje in Audije), torej je povsem jasno kateri avti (in neumnosti njihovih voznikov) so bolj opazni.
Kot rečeno pa je statistika neusmiljena.

tony1 je izjavil:

Epizoda AF 3+1 iz Yume (v Slo prevodu, ker sem za SH očitno presmrkav):
Čakaj, čakaj, jaz jih imam komaj peščico, ti pa poln mošnjiček!
-Matematika je znanost, ki je varljiv videz ne more postaviti na laž!


“Naučit ču ja jednom da brojim...” :))
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Fritz ::

Ja, statistika je jasna in je Volvov še vedno dovolj na cestah, da bi se izstopanje po objestnosti opazilo, vendar se ne. Prekršek še ni objestnost in statistika ne omenja vrste prekrška, zato ponovno sklepate na podlagi čustev in predsodkov. Tudi sam na cesti najbolj pogosto srečujem prepotentneže z BMW-ji a to še vedno ne pomeni, da je večina voznikov BMW vozil takšna.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

zmaugy ::

Fritz je izjavil:

Ja, statistika je jasna in je Volvov še vedno dovolj na cestah, da bi se izstopanje po objestnosti opazilo, vendar se ne. Prekršek še ni objestnost in statistika ne omenja vrste prekrška, zato ponovno sklepate na podlagi čustev in predsodkov. Tudi sam na cesti najbolj pogosto srečujem prepotentneže z BMW-ji a to še vedno ne pomeni, da je večina voznikov BMW vozil takšna.


Saj večina voznikov vseh znamk je normalnih, ampak teh ne opazimo, opazimo objestneže. Za voznike, ki delajo veliko prekrškov, je večja verjetnost, da bojo šli na živce drugim voznikom, ki se držijo predpisov in bojo zato percepirani kot objestni.
Sam sicer nisem percepiral voznikov Volvov kot takšnih, predvidevam da gre za drugačno kategorijo prekrškov in tudi voznikov (in osebnostnih lastnosti, ki vodijo do izbire te znamke).
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

hammock ::

Fritz je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Desni stolpec v tej statistiki je nedvoumen.

Čak, a niste trdili, da so samo vozniki nemških premium znamk objestneži?

Ne, nismo. Trdili smo da je veliko verjetneje, da objestnez vozi BMW ali Audi, kot pa Toyoto, Kio ali Renaulta. Kar je res, pa ce se na glavo postavis.

Bo slo?

krucymucy ::

hammock je izjavil:

Fritz je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Desni stolpec v tej statistiki je nedvoumen.

Čak, a niste trdili, da so samo vozniki nemških premium znamk objestneži?

Ne, nismo. Trdili smo da je veliko verjetneje, da objestnez vozi BMW ali Audi, kot pa Toyoto, Kio ali Renaulta. Kar je res, pa ce se na glavo postavis.

Bo slo?

Ne vem ce. Ali je to, da je objestnez, posledica ali vzrok voznje BMW/Audi/MB?

tony1 ::

15 let sem vozil bemfle. In večina voznikov takšnih avtov je težkih kretenov še preden se vsedejo v avto. V prevelik (ki ga sicer ne potrebujejo, in s sabo samo trogajo 2 toni švabskega pleha za filanje ega), star in zjeban avto, kupljen za mali denar (to je manj kot 30% cene novega, tako da niti paziti ni več treba nanj), tak ki preveč pije (odkar so dizli postali norma v prometu, to morda ni več takšen problem) avto. In, po drugi strani (taki so vsi bemfli) do amena športno naravnan (a kljub temu po nekem čudežu še vedno udoben, in daje vozniku občutek, da se pelje ko Krez), skratka, narejen za divjanje.

In če je človek že tako običen agresivec, bo po tem, ko se bo usedel v tak avto, samo še hujši, dnevno vpleten v nevarne situacije, ki jih bo večino rešila tretja stran, ki se bo po naključju pripeljala mimo. No, enkrat bo pa te sreče zmanjkalo ali pa bo bolnik v bemflu pretiraval in... potem bo pristal v črni kroniki. Če bo sreča le sam, včasih pa žal še kdo drug nič kriv zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

hammock ::

krucymucy je izjavil:


Ne vem ce. Ali je to, da je objestnez, posledica ali vzrok voznje BMW/Audi/MB?

Ej nevem, nisem delal magistrskega dela iz objestne voznje. Vem pa, da me praviloma hoce s ceste stisniti Audi A4 karavan temne barve z zatemnjenimi okni.

Nekdo s Toyoto Auris mi recimo tega se ni naredil. Just saying.

jype ::

Fritz je izjavil:

Ja, statistika je jasna in je Volvov še vedno dovolj na cestah, da bi se izstopanje po objestnosti opazilo, vendar se ne. Prekršek še ni objestnost in statistika ne omenja vrste prekrška, zato ponovno sklepate na podlagi čustev in predsodkov. Tudi sam na cesti najbolj pogosto srečujem prepotentneže z BMW-ji a to še vedno ne pomeni, da je večina voznikov BMW vozil takšna.
Ko sem se nazadnje po Ljubljani vozil s kolesom, sem ponosnega lastnika novega Volvota presenetil z objestnim upoštevanjem lastne prednosti, ker me je zanimalo, če bodo vrhunski asistenčni sistemi v njegovem SUVu dejansko delovali, kot obljubljajo v posnetkih na youtube.

Revež je s telefonom v roki obvisel na varnostnih pasovih, ko je namesto njega kar njegov avto na polno pohodil zavoro. Ne dvomim, da je še isti dan tisto ogromno kravo prodal in šel kupit BMWja, ki ni tako usmiljen do pešcev in kolesarjev.

Fritz ::

Veliko novejših avtov ima asistenčne sisteme, ki vozniku pomagajo ali poskusijo odpraviti njegove napake. Itaq da sam vozim švedsko-kitajski tank in ga bom še naprej, dokler bodo avtomobili uporabno prevozno sredstvo in bo podjetje prodajalo vozila.

Ker sem precej na cesti, tako z avtomobilom kot z motornim kolesom imam tudi sam OBČUTEK, da je največ moronov v BMW-jih a če si dovolj časa na cesti, doživiš neprijetne poteze vseh možnih udeležencev prometa, od male KIE do tovornega polpriklopnika. Zato ne bi ravno trdil z gotovostjo nekaj kar je predvsem moj občutek. Dejstvo je, da ljudje delamo napake bodisi namenoma ali pa ne-namenoma in da smo ravno ljudje največja težava v prometu.

Če želite videti parado prepotentne in nevarne vožnje vseh možnih voznikov se zapeljite po Štajerki med konico pa boste videli, da slalom vozijo vozniki vseh možnih znamk.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Shields ::

Jaz pa z bmw-ji nisem imel težav, obratno, bilo je več pozitivnih situacij. Bedaki, ki so delali neumnosti so bili v mb, audi, vw kombi pa en v citroenu

zmaugy ::

Fritz je izjavil:

Veliko novejših avtov ima asistenčne sisteme, ki vozniku pomagajo ali poskusijo odpraviti njegove napake. Itaq da sam vozim švedsko-kitajski tank in ga bom še naprej, dokler bodo avtomobili uporabno prevozno sredstvo in bo podjetje prodajalo vozila.

Ker sem precej na cesti, tako z avtomobilom kot z motornim kolesom imam tudi sam OBČUTEK, da je največ moronov v BMW-jih a če si dovolj časa na cesti, doživiš neprijetne poteze vseh možnih udeležencev prometa, od male KIE do tovornega polpriklopnika. Zato ne bi ravno trdil z gotovostjo nekaj kar je predvsem moj občutek. Dejstvo je, da ljudje delamo napake bodisi namenoma ali pa ne-namenoma in da smo ravno ljudje največja težava v prometu.

Če želite videti parado prepotentne in nevarne vožnje vseh možnih voznikov se zapeljite po Štajerki med konico pa boste videli, da slalom vozijo vozniki vseh možnih znamk.


1. Statistika potrjuje tvoj občutek.
2. A si hotel povedati kaj čez Štajerce? To bi bil šovinizem...>:D
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Fritz ::

Ne, Štajerka je najbolj obremenjena. Bolj kot primorski, gorenjski in dolenjski AC krak.

Občutek ni merilo. Ravno zato večji del družboslovja ni eksaktna znanost.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

zmaugy ::

No, če bi hotel povedati kaj čez na primer Štajerce, bi moral imeti vsaj konsistentna opažanja glede vozil s tablicami iz štajerskga konca.
Drugače pa - statistika je povedala svoje glede znamk vozil.
Biseri...

IL_DIAVOLO ::

Najhuje je dejansko od mb-ja in do hoc. Tukaj je zbirališče kretenov. Se raje peljem cez pobrežje in direkt na avtocesto, kot se pa ukvarjat z idioti in cakat pri vsakem semaforju. Da niti ne govorim o prikljucnem pasu na avtocesto-katastrofa.

Avtocesta je super.

zuzelka ::

Zakaj pa se te teme ne izbriše? Teme o onesnaženju kjer ni kriv bel satan takoj odletijo s foruma?

https://www.washingtonpost.com/world/in...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Fritz ()

jype ::



Zgledno: Vozilo je staro, lahko in kompaktno, tako da za okolje predstavlja razmeroma nizko breme.

Prostor za izboljšanje: Če bi šel s kolesom, bi policistom lahko pobegnil brez gmotne škode in telesnih poškodb tako, da bi uporabil prehode, preozke za dvosledna vozila.

bobi_palčka ::

Policaji so korak pred teboj.

zmaugy ::

Ampak tam konkretno so bili z avtom in ne na biciklih.
Biseri...

bobi_palčka ::

Če čebula ne bi imela če bi bila bula :))

Egidij88 ::

Invictus je izjavil:

Tukaj se je postavila zaniniva teorija...

Vsak voznik, ki ima boljüi avto od mene, je objestnež >:D...


Ja. Jaz ne vem, zakaj je te foušije treba. Jaz če bi bil poln keša bi si tudi nek SUV kupil. Pa ga pač nimam in mi zaradi tega tudi nič ne manjka. Nisem materialist, niti nisem nevoščljiv ker drugi vozijo boljše avte kot jaz.
I5-4460, 12GB DDR3, 256GB Crucial BX100, GTX960, Win10.
OnePlus 6

IL_DIAVOLO ::

Why would you invest in liability tho?

LeQuack ::

Pol je mogoče boljš da je Slovenija revna, da se ne bi razpasli SUV-i.
Quack !

IL_DIAVOLO ::

Saj smo revni, ampak z avti prikrivamo to dejstvo. In s tem, ko kupujemo oz. kupujete nove avte, se samo greste v večjo revščino.

Avto pride in gre.

zmaugy ::

Egidij88 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Tukaj se je postavila zaniniva teorija...

Vsak voznik, ki ima boljüi avto od mene, je objestnež >:D...


Ja. Jaz ne vem, zakaj je te foušije treba. Jaz če bi bil poln keša bi si tudi nek SUV kupil. Pa ga pač nimam in mi zaradi tega tudi nič ne manjka. Nisem materialist, niti nisem nevoščljiv ker drugi vozijo boljše avte kot jaz.


SUV bi si ti kupil, “če bi bil poln keša”? Tisti, ki so “polni keša”, si kupijo Lambote in Ferrarije, ne pa kmetavzarskega faking pickup trucka ali povišane in pomanjšane verzije hatchbacka.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

jype ::

bobi_palčka je izjavil:

Policaji so korak pred teboj.
Vidim, ja, da so peš, pa še bicikle porivajo.

Fritz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj smo revni, ampak z avti prikrivamo to dejstvo. In s tem, ko kupujemo oz. kupujete nove avte, se samo greste v večjo revščino.

Avto pride in gre.

Avto je transportno orodje, prevozno sredstvo, izdelek etc...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

etc
Ja, modni dodatek.

zmaugy ::

Nadomestek...>:D
Biseri...

Fritz ::

Jah, pri zadnjih dveh primerih pridemo do začetka težav, ko avtomobil ni več prevozno sredstvo temveč nekaj povezano s čustvi. In zanimivo, proizvajalci, prodajalci in mediji nam vseskozi poskušajo prodati čustveno plat.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ziga1990 ::

^^ ker se danes avto kupuje s čustvi in ne z pamejo in vsi to počnemo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hammock ::

ziga1990 je izjavil:

^^ ker se danes avto kupuje s čustvi in ne z pamejo in vsi to počnemo

Jasno. S tem da eni padamo na italijanski dizajn, aerodinamiko in nizko tezo, eni pa na svabske tovornjake :))

Egidij88 ::

zmaugy je izjavil:

Egidij88 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Tukaj se je postavila zaniniva teorija...

Vsak voznik, ki ima boljüi avto od mene, je objestnež >:D...


Ja. Jaz ne vem, zakaj je te foušije treba. Jaz če bi bil poln keša bi si tudi nek SUV kupil. Pa ga pač nimam in mi zaradi tega tudi nič ne manjka. Nisem materialist, niti nisem nevoščljiv ker drugi vozijo boljše avte kot jaz.


SUV bi si ti kupil, “če bi bil poln keša”? Tisti, ki so “polni keša”, si kupijo Lambote in Ferrarije, ne pa kmetavzarskega faking pickup trucka ali povišane in pomanjšane verzije hatchbacka.


Cesta ni dirkališče. Kaj mi bo lambo? V SUV-u sediš lepo visoko, udobno. Če si par centimetrov nad tlemi se pa komaj ven skobacaš. Vsakemu svoje.
I5-4460, 12GB DDR3, 256GB Crucial BX100, GTX960, Win10.
OnePlus 6

ziga1990 ::

hammock je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ ker se danes avto kupuje s čustvi in ne z pamejo in vsi to počnemo

Jasno. S tem da eni padamo na italijanski dizajn, aerodinamiko in nizko tezo, eni pa na svabske tovornjake :))


lol eni pa na aerodinamične Hibridne Japonce
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1229935 (6293) sebas4
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15118772 (15803) knesz
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23513804 (8492) lexios
»

Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
65730432 (17372) Grey
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1229707 (7773) Fizikalko

Več podobnih tem