Forum » Loža » Letalske dogodivščine
Letalske dogodivščine
Pika na i ::
Ker jih je očitno vse polno, jih lahko delite.
EasyJet - smer Berlin, en teden nazaj
Prvič s to let. družbo, jbg, letijo v Berlin z domačega praga, cena karte kar smešna.
Da so kar tečni pri prtljagi, sem slišala in prebrala. Zato vzamem 15 kg oddane prtljage, ker se predobro poznam.
Za dobro jutro, je let prepoln. Iščejo prostovoljce, ki bi se mu odpovedali. Ponujajo odškodnino, namestitev in še nadomestni let.
No, našli so prostovoljce, koga so peljali namesto njih, pa ne vem. Nekaj veliko policije se je motalo pred vkrcanjem, tisti trije niso izgledali (ha ha ha) kot lopovi. Mogoče kakšne priče?
V glavnem, nobenega soka, kave ali vode. Prespala sem uro.
EasyJet - smer Lj
Najbolj všečno, da z oddano prtljago sam operiraš. Malo manj všečno, da so vrata za Easyjet tam nekje v kleti in se bašeš na avtobus.
Kar nekaj jih je basalo svoje male torbice v ruzake in kovčke. Vsaj ena, je morala brez debate doplačat za tiste svoje borše. En kos pomeni en kos, basta.
Na avionu, dva sedita ob zasilnem izhodu. 2x ju opomni mlad stevard, da naj pospravita stvari izpod prednjih sedežev. Ko ju tretjič, pobere tip jakno spod sedeža, zakolne in jo zabriše v stevarda. Ta začuden a brez besed da jakno v zgornji prostor in čaka, da bosta pospravila še ostalo. Strašno ihtavo to tip tudi stori.
Tip je tudi razumel, kar sem mu rekla (debil zahojen), bil je namreč Slovenec. Ubijalski pogled je sledil. Ampak zraven naju je sedel en precej velik tip (hvala neznani za zabavne vložke) in bi me zagotovo branil :) Ok, znam se tudi sama.
Aja, jaz sem bolj drobčkana in je bilo zame povsem dovolj prostora za noge, večji pa so stisnjeni, čist preveč.
Ampak, če si lahko eno uro brez vode, lahko pa še noge tiščiš v prednji sedež, a ne.
Moram pa priznati - je kar lepo slišat pozdrave in vse ostalo kar morajo povedati na letalu - v slovenskem jeziku.
EasyJet - smer Berlin, en teden nazaj
Prvič s to let. družbo, jbg, letijo v Berlin z domačega praga, cena karte kar smešna.
Da so kar tečni pri prtljagi, sem slišala in prebrala. Zato vzamem 15 kg oddane prtljage, ker se predobro poznam.
Za dobro jutro, je let prepoln. Iščejo prostovoljce, ki bi se mu odpovedali. Ponujajo odškodnino, namestitev in še nadomestni let.
No, našli so prostovoljce, koga so peljali namesto njih, pa ne vem. Nekaj veliko policije se je motalo pred vkrcanjem, tisti trije niso izgledali (ha ha ha) kot lopovi. Mogoče kakšne priče?
V glavnem, nobenega soka, kave ali vode. Prespala sem uro.
EasyJet - smer Lj
Najbolj všečno, da z oddano prtljago sam operiraš. Malo manj všečno, da so vrata za Easyjet tam nekje v kleti in se bašeš na avtobus.
Kar nekaj jih je basalo svoje male torbice v ruzake in kovčke. Vsaj ena, je morala brez debate doplačat za tiste svoje borše. En kos pomeni en kos, basta.
Na avionu, dva sedita ob zasilnem izhodu. 2x ju opomni mlad stevard, da naj pospravita stvari izpod prednjih sedežev. Ko ju tretjič, pobere tip jakno spod sedeža, zakolne in jo zabriše v stevarda. Ta začuden a brez besed da jakno v zgornji prostor in čaka, da bosta pospravila še ostalo. Strašno ihtavo to tip tudi stori.
Tip je tudi razumel, kar sem mu rekla (debil zahojen), bil je namreč Slovenec. Ubijalski pogled je sledil. Ampak zraven naju je sedel en precej velik tip (hvala neznani za zabavne vložke) in bi me zagotovo branil :) Ok, znam se tudi sama.
Aja, jaz sem bolj drobčkana in je bilo zame povsem dovolj prostora za noge, večji pa so stisnjeni, čist preveč.
Ampak, če si lahko eno uro brez vode, lahko pa še noge tiščiš v prednji sedež, a ne.
Moram pa priznati - je kar lepo slišat pozdrave in vse ostalo kar morajo povedati na letalu - v slovenskem jeziku.
jernejl ::
1
Stevardesa je ravno na obhodu skozi kabino - potnikom toči kavo. Med natakanjem kave nekemu potniku letalo nenadoma strese (turbulenca). Bilo je dovolj, da se je vsa kava iz čaše zlila po nič hudega slutečem potniku.
Sledilo je opravičilo in kup papirnatih robčkov, s katerimi je potnik za silo očistil svoja oblačila.
2
Z Emirati že dolgo nisem letel, se pa spomnim - morda kakšnih deset let nazaj - da se je na zemljevidu, ki potnikom kaže, kje letalo leti (vključno z oznakami držav in nekaterih mest), znašlo Titovo Velenje.
Stevardesa je ravno na obhodu skozi kabino - potnikom toči kavo. Med natakanjem kave nekemu potniku letalo nenadoma strese (turbulenca). Bilo je dovolj, da se je vsa kava iz čaše zlila po nič hudega slutečem potniku.
Sledilo je opravičilo in kup papirnatih robčkov, s katerimi je potnik za silo očistil svoja oblačila.
2
Z Emirati že dolgo nisem letel, se pa spomnim - morda kakšnih deset let nazaj - da se je na zemljevidu, ki potnikom kaže, kje letalo leti (vključno z oznakami držav in nekaterih mest), znašlo Titovo Velenje.
starfotr ::
Nikoli se ne usedem na busu, ki pelje od terminala do letala. Enkrat pa, kot bi vedel, se usedem na sedež (ki jih je v celem busu ene 5, ostalih 50 pa so stojišča) in ravno takrat je bilo z letalom nekaj narobe in smo bili v busu pred letalom več kot 1 uro in pol, da so zadeve uredili.
MIHAc27 ::
Kakih posebnih dogodivščin nisem imel. Se vidi da sem letel samo ene 6-7x v življenju.
Ajde na medenih tednih sva z ženo imela let iz Cancuna v Mexico city. Karte dobiva na šalterju, tik pred vkrcanjem pa opaziva, da imava čisto različne sedeže. Pač pozabila sva rečt, da bi bila skupaj. Se naredim malce nevednega, v upanju da let ne bo poln. Itak da je bil. Ko pride prava lastnica sedeža, se naredim malce nevednega, še stevardesa se vmeša, ko razlaga, da imam napačen sedež.
Na srečo je bilo potnici vseeno, kje sedi, ko je videla kater sedež bi moral biti moj, je šla pač tja sedet.
Ajde na medenih tednih sva z ženo imela let iz Cancuna v Mexico city. Karte dobiva na šalterju, tik pred vkrcanjem pa opaziva, da imava čisto različne sedeže. Pač pozabila sva rečt, da bi bila skupaj. Se naredim malce nevednega, v upanju da let ne bo poln. Itak da je bil. Ko pride prava lastnica sedeža, se naredim malce nevednega, še stevardesa se vmeša, ko razlaga, da imam napačen sedež.
Na srečo je bilo potnici vseeno, kje sedi, ko je videla kater sedež bi moral biti moj, je šla pač tja sedet.
mzakelj ::
Evo še moja štorija ko smo leteli v Romunijo. Ura je bila tam malo čez 7 zjutraj ko pridemo na letališče Jožeta Pučnika. In tam je že vesela družba štajercev, kateri so odrinili okrog 3 z busom iz MB. In so bili že kar solidni. No in gremo skozi checkpoint in moja opazi kako si eden od carinikov tlači lateks rokavice na roke. Me že zajebava da bova dobila prst v zadnjo, pa potem pokličejo tja te štajerce. Se vkrcamo na letalo in odletimo. Kake 10 minut pred pristankom nekaj za nami poči kot da bi bila manjša petarda. No pogledamo nazaj in vidimo enega štajerca kako izgleda kot napihnjena žaba. Model je potegnil rešilni jopič izpod sedeža, slekel majico, jopič gor, majica čez in potegnil vrvice. Seveda takoj panika in po pristanku ena ura čepenja na letalu. No midva ne ker sva bila na sprednjem delu. Kolega in punca pa zadaj in čakata kot nora, medtem se en štajerc predstavi da je odvetnik od tega kateri se je napihnil. In zadevo samo poslabša. No nekako uredijo zadeve s policijo in letalsko upravo. Nato se napotimo v hotel. En teden nič od teh štajercev. Nato povratek domov. Razmečejo jih po celotnem letalu. In ravno tega "napihnjenca" dajo k moji kolegici. In zletimo pa tip prbije : a se bomo tud dans kaj napihnili ? . Vglavnem v LJ ga kličejo v to pisarno, v uno pisarno. Naknadno izvemo da so bile počitnice s začetnih 500 € kmalu dražje za kakšno 0 več.
jakan123 ::
Uf... lani imel dve dogodivščini...
Za let iz Miamija v Benetke se kupil karte pri Lufthansi, s prestopom v Dusseldorfu. Doplačal sem tudi za extra leg room sedeže. Prvi problem je bil že na letališču, saj so let prestavili na Eurowings in tam na šalterju ko sem želel zamenjati karte, sem dobil odgovor, da me ni na seznamu potnikov. Po skoraj eni uri čakanja so to uredili, dobim karte in hitro letim na gate in letalo. Seveda niso vedli nič o mojem doplačilu za extra leg room :( Potem pa ko smo že začeli pospeševati, pilot nenadoma začne zavirati in obrne letalo in nam sporoči, da so iz terminala sporočili, da se moramo nujno vrniti, ker nekaj ni ok z letalom. Naj omenim, da sem imel 35 minut časa za presotp v dusseldorfu... Po pol ure čakanja na letalu nam sporočijo, d aje bil problem, ker so napačno natovorili letalo in so naložili par ton preveč tovora in so morali raztovoriti in to urediti. Potem smo še več kot pol ure čakali na nove papirje, saj je letmoral dobiti novo številko. Itak je bilo že jasno, da bom povezave v Dusseldorfu zamudil. Večini potnikov so povezovane lete uredili že med samim letom, za Benetke žaln ne, sem pa doibl navodila, da poberem prtljago in grem na info pult.
In potem pristanek in čakanje na prtljago. Po eni uri moje prtljage nikjer. Grem na lost andfound, nič ne vejo, nazaj na trak, še vedno nič in zopet nazaj na lost and found, kjer so s par klici našli gospoda, ki je raztovoril letalo in je pripeljal prtljago na trak. In to še ni konec zapletov
Grem na info pult, razložim situacijo in mi odvrnejo, da danes ne letijo več v Benetke in da mi lahko dajo samo karte za let do Frankfurta, tam pa da lahko kupim karte za Benetke ali kaok drugače pridem od tam do Benetk. Po par minutnem kreganju so mi dali še karte Frankfurt-Benetke. Pri Gooptiju sem na srečo imel plačano zavarovanje in sem dobil nov prevoz, ker semdogovorjenega itak zamudil. Je bilo na koncu že kar naporno, ampak mi je po 35 urah uspelo priti do doma Seveda sem potem takoj vložil zahtevek za odškodnino zaradi zamude, ampak tudi tukaj ni šlo brez težav. Najprej so pol leta ignorirali, potem so izplačali za enega potnika, po par telefonskih klicih so nakazali še za drugega potnika.
Čez dva meseca pa še manjše težave pri letu Brnik-London Najprej je zamujal let iz Londona, potem je prišlo do pol urne zamude še, ker so letalo napačno usmerili, ko smo se končno napakirali v letalo smo morali pa počakati še da očistijo led iz kril.
Za let iz Miamija v Benetke se kupil karte pri Lufthansi, s prestopom v Dusseldorfu. Doplačal sem tudi za extra leg room sedeže. Prvi problem je bil že na letališču, saj so let prestavili na Eurowings in tam na šalterju ko sem želel zamenjati karte, sem dobil odgovor, da me ni na seznamu potnikov. Po skoraj eni uri čakanja so to uredili, dobim karte in hitro letim na gate in letalo. Seveda niso vedli nič o mojem doplačilu za extra leg room :( Potem pa ko smo že začeli pospeševati, pilot nenadoma začne zavirati in obrne letalo in nam sporoči, da so iz terminala sporočili, da se moramo nujno vrniti, ker nekaj ni ok z letalom. Naj omenim, da sem imel 35 minut časa za presotp v dusseldorfu... Po pol ure čakanja na letalu nam sporočijo, d aje bil problem, ker so napačno natovorili letalo in so naložili par ton preveč tovora in so morali raztovoriti in to urediti. Potem smo še več kot pol ure čakali na nove papirje, saj je letmoral dobiti novo številko. Itak je bilo že jasno, da bom povezave v Dusseldorfu zamudil. Večini potnikov so povezovane lete uredili že med samim letom, za Benetke žaln ne, sem pa doibl navodila, da poberem prtljago in grem na info pult.
In potem pristanek in čakanje na prtljago. Po eni uri moje prtljage nikjer. Grem na lost andfound, nič ne vejo, nazaj na trak, še vedno nič in zopet nazaj na lost and found, kjer so s par klici našli gospoda, ki je raztovoril letalo in je pripeljal prtljago na trak. In to še ni konec zapletov
Grem na info pult, razložim situacijo in mi odvrnejo, da danes ne letijo več v Benetke in da mi lahko dajo samo karte za let do Frankfurta, tam pa da lahko kupim karte za Benetke ali kaok drugače pridem od tam do Benetk. Po par minutnem kreganju so mi dali še karte Frankfurt-Benetke. Pri Gooptiju sem na srečo imel plačano zavarovanje in sem dobil nov prevoz, ker semdogovorjenega itak zamudil. Je bilo na koncu že kar naporno, ampak mi je po 35 urah uspelo priti do doma Seveda sem potem takoj vložil zahtevek za odškodnino zaradi zamude, ampak tudi tukaj ni šlo brez težav. Najprej so pol leta ignorirali, potem so izplačali za enega potnika, po par telefonskih klicih so nakazali še za drugega potnika.
Čez dva meseca pa še manjše težave pri letu Brnik-London Najprej je zamujal let iz Londona, potem je prišlo do pol urne zamude še, ker so letalo napačno usmerili, ko smo se končno napakirali v letalo smo morali pa počakati še da očistijo led iz kril.
mzakelj ::
Evo še ena moja :
Let v Istanbul in nazaj. Smo šli malo v šoping in ogled Istanbula. Ker je bila najcenejša verzija Serbia Airlines gremo s njimi. Pridemo na brnik okrog 7 zjutraj spet. Let naj bil bil 7.50 zjutraj. No mi odamo prtljago in si privoščimo en kofe. In preden dobimo na mizo se že oglaša znotraj glas s zvočnika kateri nas kliče na letalo. Ura 7.30 zjutraj. Ok pohitimo in glej vraga 7.40 že v zraku. Prispemo v Beograd. Najprej opazimo da cariniki maltretirajo enega popotnika s Israela ker ni imel nekih papirjev, Srb pa ni znal prebrati amam ništa s papirjev. No ga spravijo na stran da lahko gremo na drugo letalo. Nato 5 dni raziskovanja Istanbula. Gremo nazaj in nas v Srbiji dajo na turbopropelerca do LJ. In kmalu po vzletu začne en potnik paničariti da teče olje s motorja. Stevardesa ga pomiri da je to normalno zaradi tlaka ..... Ker nekako vem kako laufajo ti motorji to ni bilo normalno. Nato moja opazi skozi okno da je en vijak na krilu skoraj odvit. Jo pomirim da jih je pač še ene par sto kateri držijo krilo skupaj. Vijaka čez par minut ni bilo. Ko pridemo v LJ rečem kolegu da mu moram dati še viski katerega je kupil v Turčiji. No viskija nikoder. Kolegici izginil parfum pa še par malenkosti. Ne vem ali so bili Turki ali Srbi na delu ampak robe nikjer. Vglavnem Air Srbija me ne vidi več ....
Še ena iz Turčije :
Se vračamo s Turčije s dopusta in gremo mimo kontrole carinikov. Oblečeno sem imel majico v znak protesta proti bombandiranju Izraela Palestine. Meni majica sicer nič ne pomen pač kupim na enem festivalu. In me potegne carinik na stran. Nato pokliče še ene par policistov. Sam sem se že videl kako gnijem v kakem Turškem zaporu. In naenkrat je bilo okrog mene ene En kup policajev in carinikov. Panika se stopnjuje, in tipi med seboj v turščini in kažejo na mojo majico. Nato eden potegne od nekje foto, tipi se postavijo zraven mene, prste v luft in se slikajo. Jest pa trd od strahu. Očitno so hoteli samo slikco. Nato so se razbežali vsak na svoj konec. Eden mi je dal roko in se očitno zahvalil v turščini. No jaz pa na brzino po en sendvič ker take stvari te zj.... Nato let domov in nič posebnega.
Let v Istanbul in nazaj. Smo šli malo v šoping in ogled Istanbula. Ker je bila najcenejša verzija Serbia Airlines gremo s njimi. Pridemo na brnik okrog 7 zjutraj spet. Let naj bil bil 7.50 zjutraj. No mi odamo prtljago in si privoščimo en kofe. In preden dobimo na mizo se že oglaša znotraj glas s zvočnika kateri nas kliče na letalo. Ura 7.30 zjutraj. Ok pohitimo in glej vraga 7.40 že v zraku. Prispemo v Beograd. Najprej opazimo da cariniki maltretirajo enega popotnika s Israela ker ni imel nekih papirjev, Srb pa ni znal prebrati amam ništa s papirjev. No ga spravijo na stran da lahko gremo na drugo letalo. Nato 5 dni raziskovanja Istanbula. Gremo nazaj in nas v Srbiji dajo na turbopropelerca do LJ. In kmalu po vzletu začne en potnik paničariti da teče olje s motorja. Stevardesa ga pomiri da je to normalno zaradi tlaka ..... Ker nekako vem kako laufajo ti motorji to ni bilo normalno. Nato moja opazi skozi okno da je en vijak na krilu skoraj odvit. Jo pomirim da jih je pač še ene par sto kateri držijo krilo skupaj. Vijaka čez par minut ni bilo. Ko pridemo v LJ rečem kolegu da mu moram dati še viski katerega je kupil v Turčiji. No viskija nikoder. Kolegici izginil parfum pa še par malenkosti. Ne vem ali so bili Turki ali Srbi na delu ampak robe nikjer. Vglavnem Air Srbija me ne vidi več ....
Še ena iz Turčije :
Se vračamo s Turčije s dopusta in gremo mimo kontrole carinikov. Oblečeno sem imel majico v znak protesta proti bombandiranju Izraela Palestine. Meni majica sicer nič ne pomen pač kupim na enem festivalu. In me potegne carinik na stran. Nato pokliče še ene par policistov. Sam sem se že videl kako gnijem v kakem Turškem zaporu. In naenkrat je bilo okrog mene ene En kup policajev in carinikov. Panika se stopnjuje, in tipi med seboj v turščini in kažejo na mojo majico. Nato eden potegne od nekje foto, tipi se postavijo zraven mene, prste v luft in se slikajo. Jest pa trd od strahu. Očitno so hoteli samo slikco. Nato so se razbežali vsak na svoj konec. Eden mi je dal roko in se očitno zahvalil v turščini. No jaz pa na brzino po en sendvič ker take stvari te zj.... Nato let domov in nič posebnega.
Pika na i ::
Če se mi je zmešalo, sem dobila vprašanje, ker letim na petek 13.
Drug potnik bo šel 12. Na letalu tudi ne mara mojega črnega humorja. Zato skoraj nikoli ne pretiravam z njim.
-a imaš kaj več šans da preživiš ob nesreči, če si napihneš jopič? kaj pa če namesto glavo dol med noge, poklekneš in moliš?
Vračava se skupaj.
Drug potnik bo šel 12. Na letalu tudi ne mara mojega črnega humorja. Zato skoraj nikoli ne pretiravam z njim.
-a imaš kaj več šans da preživiš ob nesreči, če si napihneš jopič? kaj pa če namesto glavo dol med noge, poklekneš in moliš?
Vračava se skupaj.
A. Smith ::
Sedel sem na stolu na letališču Chang-e v Singapurju in imel pred nogami carry-on nahrbtnik. V nekem trenutku me obstopi 10 specialcev s polno bojno opremo - brzostrelke, zloščeni bulerji, noži za pasom, črne uniforme.
Ne rečejo nič, gledam ko breja ovca, mednje se zrine možakar v špičakih, kravati in smokingu. Me nagovori v perfektni angleščini, če pokažem karto, potni list in vsebino nahrbtnika. Povedal sem še, kaj sem v Singapurju počel (posel).
Možakar v uglajeni obleki se mi je zahvalil za sodelovanje in odšel skupaj s specialci. Predvidevam, da so koga iskali po letališču...
Ne rečejo nič, gledam ko breja ovca, mednje se zrine možakar v špičakih, kravati in smokingu. Me nagovori v perfektni angleščini, če pokažem karto, potni list in vsebino nahrbtnika. Povedal sem še, kaj sem v Singapurju počel (posel).
Možakar v uglajeni obleki se mi je zahvalil za sodelovanje in odšel skupaj s specialci. Predvidevam, da so koga iskali po letališču...
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
pegasus ::
Ena bolj letalska ... vračali smo se iz nevemkje na Treviso in imeli jutranji povratni let. Že prejšnji dan sem spremljal vremensko situacijo, visok zračni pritisk, nizka megla, slaba vidljivost etc in razložil šefu, da se moramo pripraviti na varjanto pristanka na Marco Polu, za katerega sem pričakoval, da bo alternate destination.
Ob vkrcanju sem vprašal stevardeso, kaj je naš alternate, ker treviso vreme, ils, cat i, etc etc ... in me je gledala čist šokirano, kaj jo sprašujem. Ne vem kakšne brifinge ima ryanair pred poletom, bi pričakoval da to vejo. No, nisem izvedel.
Ko smo se začeli spuščati proti Trevisu, je bilo spodaj po pričakovanjih vse belo. Tudi finale je bil v soncu, spuščajoč se v belo morje. Vidim full flaps, on glidepath, pademo v mleko, TOGA, gremo ven. Šef mi da high five, stevardesa pa me prebode z enim morilskim pogledom :D
Odplužili smo v holding, kjer smo orbitali dobre pol ure in mleko pod nami se je dovolj razkadilo, da je pristanek v drugo uspel. Brez ryanair fanfar :D
Ob vkrcanju sem vprašal stevardeso, kaj je naš alternate, ker treviso vreme, ils, cat i, etc etc ... in me je gledala čist šokirano, kaj jo sprašujem. Ne vem kakšne brifinge ima ryanair pred poletom, bi pričakoval da to vejo. No, nisem izvedel.
Ko smo se začeli spuščati proti Trevisu, je bilo spodaj po pričakovanjih vse belo. Tudi finale je bil v soncu, spuščajoč se v belo morje. Vidim full flaps, on glidepath, pademo v mleko, TOGA, gremo ven. Šef mi da high five, stevardesa pa me prebode z enim morilskim pogledom :D
Odplužili smo v holding, kjer smo orbitali dobre pol ure in mleko pod nami se je dovolj razkadilo, da je pristanek v drugo uspel. Brez ryanair fanfar :D
jype ::
Frankfurt, jeseni, že v mraku, zvečer. Let JAT v Ljubljano odpovedan zaradi vremena (ATR-42 prek alp ne leti, če so nevihte), na izbiro je spanje na letališču, DC-9 v Zagreb in avtobus do Ljubljane naslednje jutro, 727 v Beograd in potem spet 727 do Ljubljane naslednje jutro, z brezplačno večerjo in hotelom v Beogradu.
Prvič v življenju sem se (na tuj račun) do mrtvega nažrl leskovačke kuhinje, spal sem kot ubit. Na Surčinu v živo videl Markovića, kako na nekoga kriči v javni telefonski govorilnici.
Pristanek v Ljubljani na sveže oprano sončno jutro, pod sveže zasneženim Krvavcem.
Pol je pa ta banda vse kar smo v 40 letih zgradil zjebala in zdej mladina sploh ne ve, kolk smo se mel včasih fajn.
Prvič v življenju sem se (na tuj račun) do mrtvega nažrl leskovačke kuhinje, spal sem kot ubit. Na Surčinu v živo videl Markovića, kako na nekoga kriči v javni telefonski govorilnici.
Pristanek v Ljubljani na sveže oprano sončno jutro, pod sveže zasneženim Krvavcem.
Pol je pa ta banda vse kar smo v 40 letih zgradil zjebala in zdej mladina sploh ne ve, kolk smo se mel včasih fajn.
Invictus ::
Ena moja...
Letim iz Heathrowa domov preko DUnaj (se mi zdi). Taksi sem imel iz okolice Readinga, pa precej zgodaj. Vmes se je zgodila ena svinjska nesreča, kjer je osebni avto stisnilo med 2 šleparja. Od avta je ostala samo šasija... Ne vem kaj je ostalo od potnikov...
Tako da sem bil kar precej prekmalu na letališču. Ni problem, greš na pir in nekaj pojest.
Ob času za boarding pridem na gate, pa se boarding nikakor ne začne. Ker se je videlo v kokpit, se mi je čudno zdelo, da pilotov še ni noter. No, zgodilo se je, da je posadka letala ostala v gužvi, ki je nastala zaradi tiste nesreče prej.
Letim iz Heathrowa domov preko DUnaj (se mi zdi). Taksi sem imel iz okolice Readinga, pa precej zgodaj. Vmes se je zgodila ena svinjska nesreča, kjer je osebni avto stisnilo med 2 šleparja. Od avta je ostala samo šasija... Ne vem kaj je ostalo od potnikov...
Tako da sem bil kar precej prekmalu na letališču. Ni problem, greš na pir in nekaj pojest.
Ob času za boarding pridem na gate, pa se boarding nikakor ne začne. Ker se je videlo v kokpit, se mi je čudno zdelo, da pilotov še ni noter. No, zgodilo se je, da je posadka letala ostala v gužvi, ki je nastala zaradi tiste nesreče prej.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
tikitoki ::
Sedel sem na stolu na letališču Chang-e v Singapurju in imel pred nogami carry-on nahrbtnik. V nekem trenutku me obstopi 10 specialcev s polno bojno opremo - brzostrelke, zloščeni bulerji, noži za pasom, črne uniforme.
Ne rečejo nič, gledam ko breja ovca, mednje se zrine možakar v špičakih, kravati in smokingu. Me nagovori v perfektni angleščini, če pokažem karto, potni list in vsebino nahrbtnika. Povedal sem še, kaj sem v Singapurju počel (posel).
Možakar v uglajeni obleki se mi je zahvalil za sodelovanje in odšel skupaj s specialci. Predvidevam, da so koga iskali po letališču...
A je tolk težko dati ruzak v zato namenjen prostor?
tikitoki ::
Ups, my bad. Prehitro prebral in me je spomnilo na sopotnico, ki je tlačila stvari pod sedež.
Gavran ::
Let iz Trevisa, slabo vreme. Kdor je letel iz Trevisa, ve, da so izhodi na letalo spodaj pod stopnicami. Objavijo boarding, gremo dol, spodaj pa guzva, ker kaksni trije leti zamujajo, torej je v tisti luknji ljudi za stiri letala. Cakanje se nadaljuje, pridejo ljudje se za dve letali, torej skupno sest, potem pa se zacne boarding... za sedmo letalo. In se morajo prebiti skozi prostor, v katerem je jurja ljudi prostora pa za dvesto...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
inferno666 ::
Nekaj let nazaj sva z drago letela iz Feza (Maroko) v Barcelono. Med letom je prišlo do turbilenc, ljudje so se drli po arabsko in jokali. Po kabini se je zalek vihat smrad, poleg kakega dojenčka se je ziher podelal tudi kak odrasel :). V glavnem smrdelo je vsaj pol ure, predno se je sčistilo.
boogle ::
Na Brniku, stojim v vrsti pred kontrolo. 5 ljudi pred nami enemu najdejo 0,5l pločevinko piva v ročni prtljagi. To je bilo takoj po 9/11 in nisi mogel niti labele na avion spravit. Seveda mu varnostnik reče, da gre zadeva v koš, dec pa zapizdi, da ne bo dajal 5e za per na letalu, odpre piksno in v treh požirkih spije celo piksno in jo vrže v kante še preden varnostnik pride k sebi od presenečenja kaj se dogaja... cela vrsta se je režala.
boogle ::
Še ena: X let nazaj sem šel na MS konferenco v Vegas, letalska karta je bila poceni, ker si imel 5 prestopov, nekaj v stilu LJ-MÜ-LO-NY-LA-VG ...cca 22h all-in, sem preklel takoj ko sem jo dobil v roke.
Nič, kaj čmo, sem rekel kolegom, da gremo v LJ ga žurat do leta ob 07:00, da bom pol oddremal večino poti. Seveda smo "neplanirano" zaplužil do konca in ob 5h sem komaj stal pri Nobelu. Brat pride pome v LJ v pižami, izvede evakuacijo in pelje direkt na Brnik. Na Brniku komi pridem mimo kontrole in se zlijem na avion. Prvi let in turbolenca me dodatno ferderba, tudi na naslednjih letih nisem mogel ne spat ne jest... v glavnem od slabosti in killer mačka nisem spal nič v 22h poti. V hotelu padem na posteljo in gladko prespim naslednji dan, komplet prvi dan konference.
Nič, kaj čmo, sem rekel kolegom, da gremo v LJ ga žurat do leta ob 07:00, da bom pol oddremal večino poti. Seveda smo "neplanirano" zaplužil do konca in ob 5h sem komaj stal pri Nobelu. Brat pride pome v LJ v pižami, izvede evakuacijo in pelje direkt na Brnik. Na Brniku komi pridem mimo kontrole in se zlijem na avion. Prvi let in turbolenca me dodatno ferderba, tudi na naslednjih letih nisem mogel ne spat ne jest... v glavnem od slabosti in killer mačka nisem spal nič v 22h poti. V hotelu padem na posteljo in gladko prespim naslednji dan, komplet prvi dan konference.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: boogle ()
Pika na i ::
Ker ne želim smetit po Adria temi.
Kaj rečejo (a jim sploh kaj) potnikom, ko morajo takole pristajat?
Kaj rečejo (a jim sploh kaj) potnikom, ko morajo takole pristajat?
jernejl ::
Nič, ker te stvari niso prepuščene naključju ali sreči.
Različne vremenske razmere in vetrovi so stvari, ki so pri letenju pač pričakovane. Letala so narejena in certificirana tako, da v takih razmerah lahko pristajajo, piloti pa so za take manevre izšolani.
Na letališčih so naprave, ki merijo hitrost, smer in sunke vetra, prav tako so tudi letala opremljena s takim sistemom - nekih presenečenj tukaj skorajda ni in pilot točno ve, kakšne so/bodo razmere med letom in pristajanjem.
Za določeno letalo in letališče se glede na razmere natanko ve, kakšne hitrosti vetra so še sprejemljive (dovoljene), in kakšne ne.
Če so trenutne razmere izven dovoljenih, bo letalo morda naredilo še en krog in poskusilo pristati malce kasneje, ali pa se bo preusmerilo na kakšno drugo letališče, kjer so razmere ustrezne.
več
Različne vremenske razmere in vetrovi so stvari, ki so pri letenju pač pričakovane. Letala so narejena in certificirana tako, da v takih razmerah lahko pristajajo, piloti pa so za take manevre izšolani.
Na letališčih so naprave, ki merijo hitrost, smer in sunke vetra, prav tako so tudi letala opremljena s takim sistemom - nekih presenečenj tukaj skorajda ni in pilot točno ve, kakšne so/bodo razmere med letom in pristajanjem.
Za določeno letalo in letališče se glede na razmere natanko ve, kakšne hitrosti vetra so še sprejemljive (dovoljene), in kakšne ne.
Če so trenutne razmere izven dovoljenih, bo letalo morda naredilo še en krog in poskusilo pristati malce kasneje, ali pa se bo preusmerilo na kakšno drugo letališče, kjer so razmere ustrezne.
več
OrkAA ::
Ker ne želim smetit po Adria temi.
Kaj rečejo (a jim sploh kaj) potnikom, ko morajo takole pristajat?
Tule tip objektiva in velikanski zoom preprica, da letalo pristaja pod veliko vecjim kotom kot sicer. Si upam trdit, da 95% potnikov ni niti opazilo, da je karkoli drugace kot ponavadi.
val46 ::
Ker ne želim smetit po Adria temi.
Kaj rečejo (a jim sploh kaj) potnikom, ko morajo takole pristajat?
Tule tip objektiva in velikanski zoom preprica, da letalo pristaja pod veliko vecjim kotom kot sicer. Si upam trdit, da 95% potnikov ni niti opazilo, da je karkoli drugace kot ponavadi.
Se popolnoma strinjam s tabo OrkAA. Od zunaj vse zgleda strašno, medtem ko potniki najbrž niti vedo ne, da pristajajo na tak način.
pegasus ::
To je normalen in pričakovan način pristajanja z bočnim vetrom. Zelo zabavna reč, ko jo enkrat preizkusiš. Z oddaljenostjo od tal se namreč hitrost in smer vetra spreminjata in kot pilot moraš to zaznati in se prilagoditi, če hočeš lep pristanek na središčno črto steze.
Invictus ::
Tako pristajanje ni nič posebnega, parkrat to doživel.
Zabavno .
Zabavno .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
tikitoki ::
Ker ne želim smetit po Adria temi.
Kaj rečejo (a jim sploh kaj) potnikom, ko morajo takole pristajat?
Tule tip objektiva in velikanski zoom preprica, da letalo pristaja pod veliko vecjim kotom kot sicer. Si upam trdit, da 95% potnikov ni niti opazilo, da je karkoli drugace kot ponavadi.
CE si gledal skozi okno, si skoraj zagotovo moral opaziti.
PRavzaprav tudi brez pogleda na okno cutis pospeske med manevriranjem.
Kaj pa je tolk zabavnega med tovrstnim pristajanjem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
pegasus ::
OrkAA ::
tikitoki: Temu kotu med pisto in avijonom se rece "crab angle" in mislim, da je maksimum, ki se uporablja tam okrog 15 stopinj. To se zdalec ni dovolj, da bi potnik videl vzdolz piste med pristajanjem, tako da je iz kabine zelo tezko zaznat, da gre za tak tip pristanka. Razen ce sedis ob oknu in dobro poznas letalstvo.
Pika na i ::
@Jernej, hvala za še en kotiček. :)
V nekih časih, ki jih ni več, sem obiskovala aeroklub in 2x nas je naš domači (že pokojni) pilot vzel s sabo na trenažni let (mislim, da se tako reče), v avion, ki ga ne delajo več. Od tam, zanimanje, ki ni minilo. Ja, pozabiš pa tudi marsikaj.
Itak, imam spet vprašanje.
Za tale let, ki pride na vrsto v eni od naslednjih zim. Se da do tja v zimi priti vseeno lažje po zraku kot po tleh.
Tam piše, da ko si 1x v fjordu, da ne moreš več ven(a to mal naklada?) Zakaj? A se je tako težko obračat na tako majhnem (no, meni se sicer ne zdi tako zelo majhen) prostoru?
Pa zakaj je tako poseben?
Spodnji posnetek mi je seveda lepši, ker je zimski.
Kaj pomeni (razlaga) tisti "načrt" na začetku?
@OrkAA, saj razumem ampak zanimivo mi zgleda, kot bi se zadrsal. Če se da, najraje sedim ob oknu, pri krilu. In je kar luštno, ko se letalo nagiba :)
@pegasus, jaz grem takoj :)
V nekih časih, ki jih ni več, sem obiskovala aeroklub in 2x nas je naš domači (že pokojni) pilot vzel s sabo na trenažni let (mislim, da se tako reče), v avion, ki ga ne delajo več. Od tam, zanimanje, ki ni minilo. Ja, pozabiš pa tudi marsikaj.
Itak, imam spet vprašanje.
Za tale let, ki pride na vrsto v eni od naslednjih zim. Se da do tja v zimi priti vseeno lažje po zraku kot po tleh.
Tam piše, da ko si 1x v fjordu, da ne moreš več ven(a to mal naklada?) Zakaj? A se je tako težko obračat na tako majhnem (no, meni se sicer ne zdi tako zelo majhen) prostoru?
Pa zakaj je tako poseben?
Spodnji posnetek mi je seveda lepši, ker je zimski.
Kaj pomeni (razlaga) tisti "načrt" na začetku?
@OrkAA, saj razumem ampak zanimivo mi zgleda, kot bi se zadrsal. Če se da, najraje sedim ob oknu, pri krilu. In je kar luštno, ko se letalo nagiba :)
@pegasus, jaz grem takoj :)
tikitoki ::
Kaj pa je tolk zabavnega med tovrstnim pristajanjem?Stopi do najbližjega športnega letališča in jih prosi za demonstracijo. Moraš občutiti in doživeti, težko opisati. Simulatorji tega ne nudijo. Gotovo ti bo tako všeč, da boš hotel kar v najbližjo letalsko šolo.
Govoris o sportnih letalih ali potniskih?
jype ::
Športnih. Pri potniških potniki (kot že trikrat povedano) ne morejo videti, da letalo pristaja pod kotom.
Precej večji "problem" so sunkoviti vetrovi (kot npr. burja), kjer konice kril razmeroma hitro nihajo gor in dol med popravljanjem nagiba zaradi kompenzacije bočnega premikanja - tisto pa potniki zelo hitro opazijo (ni pa pretirano nevarno in je tudi pričakovano).
Precej večji "problem" so sunkoviti vetrovi (kot npr. burja), kjer konice kril razmeroma hitro nihajo gor in dol med popravljanjem nagiba zaradi kompenzacije bočnega premikanja - tisto pa potniki zelo hitro opazijo (ni pa pretirano nevarno in je tudi pričakovano).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jernejl ::
Mimogrede, Garmin je predstavil svoj popolnoma avtonomen sistem pristajanja - autoland.
Namenjen je sicer za nujne primere.
Sistem bo samodejno poiskal najprimernejše letališče in pristajalno stezo, krmaril do tja, se medtem izogibal terenu in vremenskim pojavom, spustil kolesa in zakrilca ter po pristanku letalo ustavil. Pri vsem tem bo svoje namere sporočal tudi kontroli letenja.
Mislim, da takega sistema do zdaj še ni bilo (pa naj me kdo popravi, če se motim).
https://www.garmin.com/en-US/autonomi/#...
Ko ga odobri FAA, naj bi bil premierno na voljo v Cirrus Vision Jet-u in na Piper M600 SLS.
Namenjen je sicer za nujne primere.
Sistem bo samodejno poiskal najprimernejše letališče in pristajalno stezo, krmaril do tja, se medtem izogibal terenu in vremenskim pojavom, spustil kolesa in zakrilca ter po pristanku letalo ustavil. Pri vsem tem bo svoje namere sporočal tudi kontroli letenja.
Mislim, da takega sistema do zdaj še ni bilo (pa naj me kdo popravi, če se motim).
https://www.garmin.com/en-US/autonomi/#...
Ko ga odobri FAA, naj bi bil premierno na voljo v Cirrus Vision Jet-u in na Piper M600 SLS.
Pika na i ::
A se gumb da izklopit, al ko je 1x vklopljen, je vklopljen?
A je kdo že bil v let. muzeju zraven Tesle?
A je kdo že bil v let. muzeju zraven Tesle?
pegasus ::
jernejl ::
Pika na i ::
jernejl ::
Bomo videli, če bo rdeča barva prinesla kaj sreče... in če bo res ves rdeč
Why are airplanes white
Why are airplanes white
Pika na i ::
Ti šment!
Sem vedela, da bo nekaj šlo narobe.
Verjetno se pri najetih avionih tudi ne morejo ravno na veliko zmišljevat.
Govorice o novem slo. let. prevozniku ne potihnejo, Počivalšek se ne da.
"The key to our final decision will be our financial calculations, and if it all adds up, we will set up the company with a partner. Talks with a potential partner have come a long way. At this point, I cannot name them, but it is a regional airline”.
Kje imajo piloti "spravljene" postelje?
Sem vedela, da bo nekaj šlo narobe.
Verjetno se pri najetih avionih tudi ne morejo ravno na veliko zmišljevat.
Govorice o novem slo. let. prevozniku ne potihnejo, Počivalšek se ne da.
"The key to our final decision will be our financial calculations, and if it all adds up, we will set up the company with a partner. Talks with a potential partner have come a long way. At this point, I cannot name them, but it is a regional airline”.
Kje imajo piloti "spravljene" postelje?
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pika na i ()
Pika na i ::
Bomo videli, če bo rdeča barva prinesla kaj sreče... in če bo res ves rdeč
Why are airplanes white
Ko bodo poslali zastonj karto, ti povem
Ampak nekam dolgo traja.
Gledala sem Čudež na reki Hudson.
Ma to je bil res čudež. Ali pač le odličen pilot?
coffeetime12 ::
Airbus achieves world’s first fully automatic refuelling contacts
Pogrešam letenje.
Se pridružujem. Takšno ali drugačno ....
pegasus ::
Pika na i ::
99 potnikov čez velikonočne praznike, na letališču Keflavik. Lani v tem času 84.000.
Vir
@pegasus, če tako rečeš, kaj naj, verjamem. :) premalo poznam.
gledam pač malo, kaj počnejo po svetu letališča, let. prevozniki, osebje, kaj se pač dogaja, ko se nič (skoraj) ne dogaja
@coffeetime.....hvala. dnevno letim :)
ob tem da še avtobusa nimam do službe
Vir
@pegasus, če tako rečeš, kaj naj, verjamem. :) premalo poznam.
gledam pač malo, kaj počnejo po svetu letališča, let. prevozniki, osebje, kaj se pač dogaja, ko se nič (skoraj) ne dogaja
@coffeetime.....hvala. dnevno letim :)
ob tem da še avtobusa nimam do službe
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
Horas ::
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prvič na letalo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21123 (17318) | nodrim |
» | Ameriške stevardese zahtevajo korak nazaj glede rabe elektronike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 33504 (28880) | antonija |
» | letališče frankfurt par informacij...Oddelek: Loža | 12121 (10842) | AndrejO |
» | Kdo pilotira potniška letala? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 63450 (56722) | Invictus |
» | Prtljaga na letalu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18482 (17009) | 2x'=2 |