Forum » Loža » Kako kupiti Adrio airways
Kako kupiti Adrio airways
BuDi79 ::
Kar seveda ni res. Nimamo velike nacionalne družbe, seveda letalske družbe imamo:Ne rabimo prevoznika, rabimo linije, če že. Lahko se na vsaki liniji subvencionira nekdo drug. Če bo to na vseh linijah Nova Adria, bo pa tudi ta obsojena na propad, ker potem bo jasno kako grejo stvari.Trenutno smo se pridruzili veseli druzbi devetih drzav, ki so brez letalskih druzb.
https://www.quora.com/Which-countries-d...
Solinar: https://www.solinair.si
Lipican AER http://www.lipicanaer.com
Aero4M
kotanyi ::
Drugače se čisto strinjam da bi bilo fajn imeti domačo firmo, ki bi bila uspešna in konkurenčna na trgu. Ampak samostojno in brez direktnih konstantnih finančnih injekcij države. Če je uspešna standalone, prav - če ni, bolje da je ni.
Gagarin ::
Kot je fajn imeti bilokatero domačo firmo, ki je uspešna in konkurenčna na trgu samostojno in brez direktnih konstantnih finančnih injekcij države. Letalski prevoznik pač ne spada med infrastrukturo države kar nam zopet želijo prodati nacionalni interesniki.
feryz ::
Adrio je odnesla EU. Zelo redko je kakšna korist od nje, v tem primeru je neizpodbitna.
Hvala EU.
Hvala EU.
BigWhale ::
ad1) vam ni jasno, da je Slovenija dejansko miniaturna država. če že nadaljuješ z neargumenti glede "poslovnežev" so bistveno bolj pomembna letališča, ki jih je v Slo in okoliških državah povsem dovolj.
ad2) A si ti vsa leta Adrie ko smo je financirali davkoplačevalci kar prešprical? Tudi za dokapitalizacijo pred "prodajo" nisi slišal? Išči si sam linke... Z zlato ribico s triletnim spominom se mi ne da ukvarjat.
Glede na to, da si postavil kar nekaj trditev, pricakujem, da jih bos sposoben ustrezno argumentirati in potrditi. Ker, v nasprotem primeru bom jaz rekel, da imam boljsi spomin kot ti in je to to.
Okoliska letalisca so pa predvsem pomembna za okolico. Ze meni je moj cas dragocen in se mi zdi nesmiselno ga zapravljati s sedenjem v taksiju. Ce ze ne sluzim denarja potem raje pocnem nekaj pri cemer uzivam. No, sedenje v taksiju to ni.
Gagarin ::
ad1) vam ni jasno, da je Slovenija dejansko miniaturna država. če že nadaljuješ z neargumenti glede "poslovnežev" so bistveno bolj pomembna letališča, ki jih je v Slo in okoliških državah povsem dovolj.
ad2) A si ti vsa leta Adrie ko smo je financirali davkoplačevalci kar prešprical? Tudi za dokapitalizacijo pred "prodajo" nisi slišal? Išči si sam linke... Z zlato ribico s triletnim spominom se mi ne da ukvarjat.
Glede na to, da si postavil kar nekaj trditev, pricakujem, da jih bos sposoben ustrezno argumentirati in potrditi. Ker, v nasprotem primeru bom jaz rekel, da imam boljsi spomin kot ti in je to to.
Okoliska letalisca so pa predvsem pomembna za okolico. Ze meni je moj cas dragocen in se mi zdi nesmiselno ga zapravljati s sedenjem v taksiju. Ce ze ne sluzim denarja potem raje pocnem nekaj pri cemer uzivam. No, sedenje v taksiju to ni.
ad1) ok zmagal si, Adrii je šlo pred prodajo čudovito. ;)
ad2) Tebi mal logika ne špila, sediš v taksiju predvsem kadar letališča nimaš blizu...(no, sej nisem presenečen)
GrX ::
Adrio je odnesla EU. Zelo redko je kakšna korist od nje, v tem primeru je neizpodbitna.
Hvala EU.
Ojoj, evroskeptik... In zakaj je po tvoji logiki EU kriva za propad letalske družbe? Adrio sta odnesla nesposobno vodstvo, ter korupcija. Sicer pa ima Slovenija ogromno koristi od EU, ampak očitno jih ti ne poznaš.
fikus_ ::
Če si iz LJ, potem so ti povezave z JP in naprej pomembne, meni pač ne! In tukaj moramo najti nek kompromis, kar pa metanje denarja vsakih 10 let v izgubaško firmo ni ravno dober! Saj bi verjetno tudi sedaj "donirali" nekaj 10 m€ v Adrijo, če bi EU pustila.
Pika na i ::
kotanyi ::
Glede na to, da si postavil kar nekaj trditev, pricakujem, da jih bos sposoben ustrezno argumentirati in potrditi. Ker, v nasprotem primeru bom jaz rekel, da imam boljsi spomin kot ti in je to to.
Če imaš zares dober spomin se gotovo spomniš tudi, koliko smo v npr. zadnjih 15 letih zmetali za dokapitalizacije Adrie? Mislim da je zelo težko utemeljeno govorit o nujnosti domačega prevoznika brez tega podatka.
Invictus ::
Adrio je odnesla EU. Zelo redko je kakšna korist od nje, v tem primeru je neizpodbitna.
Hvala EU.
Adrio so odnesli nesposobni lastniki. EU tukaj nima nič...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gagarin ::
Adrio je odnesla EU. Zelo redko je kakšna korist od nje, v tem primeru je neizpodbitna.
Hvala EU.
Adrio so odnesli nesposobni lastniki. EU tukaj nima nič...
Zdej, a so bli prejšnji lastniki sposobni, al pa so zgolj imeli na voljo bankomat davkoplačevalcev? Kaj misliš?
fikus_ ::
"Tole je seveda zelo značilen slovenski egoizem."
Preberi še naslednji stavek, ki sem ga napisal, potem piši o egoizmu!
Preberi še naslednji stavek, ki sem ga napisal, potem piši o egoizmu!
feryz ::
Lastniki so zelo sposobni, še posebej slovenski.Adrio je odnesla EU. Zelo redko je kakšna korist od nje, v tem primeru je neizpodbitna.
Hvala EU.
Adrio so odnesli nesposobni lastniki. EU tukaj nima nič...
Samo na forumih in v oštarijah mislite, da so nesposobni.
EU je zaustavila plenjenje. Sami ga nismo sposobni.
fikus_ ::
V osnovi so manjše letalske družbe dražje in morajo konkurirati večjim, poleg tega zgubljajo tudi na račun "lokalnih" interesov, ko si en politik zaželi neko povezavo ob tej in tej uri!
Usa ima ~ 60 letalskih družb (~330 mio prebivalcev, EU pa ~130 (~ 500 mio prebivalcev)! po letalskih družbah razmerje ~2, po prebivalcih ~1,5.
Usa ima ~ 60 letalskih družb (~330 mio prebivalcev, EU pa ~130 (~ 500 mio prebivalcev)! po letalskih družbah razmerje ~2, po prebivalcih ~1,5.
HappyPills ::
Zakaj? Seveda si bodo zagotovili prevoze v Bruselj itd. Ampak kot kaže so za to že poskrbeli prevozniki sami. Vlada pa bo dala kmalu razpis ven na katerega se bodo lahko prijavili. Nič drugače kot je bilo to z Adrio.
bobicek ::
Zanima me kako bo stečaj Adrie vplival na pošto? Kot prvo za naročila iz Azije(ebay, Gearbest,..), se zna zdaj strošek dostave povečati? Če se je sploh Adria s tem ubadala?
Kot drugo, kaj pa za pakete iz ZDA? Tu je dostava bila ponavadi zelo hitra.
Vem, da se paketi iz Azije, ZDA v Evropo niso vozili na Adrijinih letalih. Niti ni imela letalskih povezav v te destinacije. A je imela letalske povezave z Nizozemsko, Belgijo, UK,.. kamor pa so ti paketi najprej prispeli iz Azije in nato v SLO. Zdaj pa če se je za to dostavo iz NIZ, BEL,.. uporabljalo Adrijina letala, se lahko obeta hude zamude, višje stroške?
A ve kdo kaj več o tem?
Hvala.
Kot drugo, kaj pa za pakete iz ZDA? Tu je dostava bila ponavadi zelo hitra.
Vem, da se paketi iz Azije, ZDA v Evropo niso vozili na Adrijinih letalih. Niti ni imela letalskih povezav v te destinacije. A je imela letalske povezave z Nizozemsko, Belgijo, UK,.. kamor pa so ti paketi najprej prispeli iz Azije in nato v SLO. Zdaj pa če se je za to dostavo iz NIZ, BEL,.. uporabljalo Adrijina letala, se lahko obeta hude zamude, višje stroške?
A ve kdo kaj več o tem?
Hvala.
Mavrik ::
Na Brniku je še vedno parkiranih en kup DHL letal, tako da mislim da ne bo težav :)
The truth is rarely pure and never simple.
Pika na i ::
PSO linije u regiji
"Slovenija bi PSO
Prvo da jasno kažemo Slovenija trenutno nema PSO. 4,5 milijuna EUR koji se Slovenija obvezala dati Adriji za letove Ljubljana-Bruxelles, samo je unaprijed određeni iznos koji će se izdvojiti da političari, državni službenici i administrativci otputuju u tijela Europske unije gdje rade u ime Slovenije, a koji zrakoplovne karte će se kupovati isključivo preko Adrie. Ovaj posao Adria jest dobila preko natječaja, no on nije PSO. Jednako tako je Adria dobila i ugovor od 127.897 EUR za transport pošiljaka Slovenske pošte.
No, dokumenti Europske unije jasno navode da se Slovenija interesirala za PSO linije pri Europskoj uniji. Ipak, osim iskazivanja interesa, Slovenija nije otvorila ni jedan natječaj za takve linije. PSO linije Europske unije su u 96% domaće linije, kakve Slovenija nema mogućnosti organizirati. Oba manja aerodroma su od Ljubljane udaljena tek malo više od 100 km, što je oko sat vremena vožnje autoputom. No, i Maribor-Portorož je samo 240 km, također premalo za avio-liniju. Stoga je jako upitno bi li neka od postojećih linija iz Ljubljane za regiju, ili prema Europi prošla kao PSO.
Kao „plan B“ Slovenija je razmišljala o 4-5 linija koje bi kao PSO financirala u slučaju bankrota Adrie. Naravno, ovdje se govori o linijama koje su za nju najbitnije. Za pretpostaviti je da bi to bile linije za Frankfurt, Munich, Zurich i Brussels. No, iznenađuje da Slovenija ne zna da isto nije moguće. Ni jedna od tih linija ne zadovoljava jedan od dva moguća razloga pokretanja PSO-a. Linije iz Ljubljane nikako se ne mogu definirati kao „one koje opslužuju rubne regije“ (one udaljene ili teško dostupne od glavnog grada ili drugih gradova država članica)“. Niti je Ljubljana udaljena regija Slovenije (ili Europske unije), niti je izdvojena (otok, izoliran planinski kraj isl.), niti je teško dostupna od ostalih gradova (iz Ljubljane ide željeznica, te četiri autoputa). Druga vrsta mogućih linija su one sa slabim prometom prema drugim zračnim lukama, a one se definiraju kao linije koje imaju manje od 100.000 putnika godišnje. Ni jedna od 4-5 najvažnijih linija za Sloveniju ne spada u tu kategoriju. Pet najlinija iz Ljubljane su Istanbul, Frankfurt, London, Zurich i Paris. Sve imaju preko 100.000 putnika. Naravno, Slovenija može proglasiti neke druge linije „najvažnijima“, obzirom na suradnju sa Lufthansa grupom to bi za nju vjerojatno bili Munich, Bruxelles i Beč, no jasno je da bi to izazvalo reakciju ostalih kompanija koje lete na ovih pet gornjih naj-linija (Air France, Wizz Air, Turkish i easyJet). Pa je jako upitno bi li se takav PSO mogao održati sa pozicije supervizije Europske unije.
Linije iz Ljubljane ne ispunjavaju ni jedan od tri moguća razloga uvođenja PSO prema Uredbi 1008/2008, a to je da su linije između zračne luke u EU i (1) zračne luke koja opslužuje rubnu regiju, (2) ili regiju u razvoju na svom području, (3) ili na liniji sa slabim prometom do odredišta na njenom području, pri čemu je takav zračni put ključan za gospodarski i socijalni razvoj regije koju opslužuje ta zračna luka. Baš ni na koji način Slovenija ne bi mogla opravdati ni jedan od ova tri razloga za linije iz Ljubljane.
Kako god, preuzme li država Adriu (što je posljednji predložen scenario) ili pak Adria bankrotira, vrlo je izvjesno da će Slovenija par linija pokušati financirati kao PSO. No, kako ne postoji mogućnost domaćih linija u Sloveniji, broj ovih linija će biti istinski skroman, a sam PSO vrlo limitiran."
Koga bodo torej subvencionirali (spet)?
Mislim, a se res ne da ustavt teh neukih norcev?
"Slovenija bi PSO
Prvo da jasno kažemo Slovenija trenutno nema PSO. 4,5 milijuna EUR koji se Slovenija obvezala dati Adriji za letove Ljubljana-Bruxelles, samo je unaprijed određeni iznos koji će se izdvojiti da političari, državni službenici i administrativci otputuju u tijela Europske unije gdje rade u ime Slovenije, a koji zrakoplovne karte će se kupovati isključivo preko Adrie. Ovaj posao Adria jest dobila preko natječaja, no on nije PSO. Jednako tako je Adria dobila i ugovor od 127.897 EUR za transport pošiljaka Slovenske pošte.
No, dokumenti Europske unije jasno navode da se Slovenija interesirala za PSO linije pri Europskoj uniji. Ipak, osim iskazivanja interesa, Slovenija nije otvorila ni jedan natječaj za takve linije. PSO linije Europske unije su u 96% domaće linije, kakve Slovenija nema mogućnosti organizirati. Oba manja aerodroma su od Ljubljane udaljena tek malo više od 100 km, što je oko sat vremena vožnje autoputom. No, i Maribor-Portorož je samo 240 km, također premalo za avio-liniju. Stoga je jako upitno bi li neka od postojećih linija iz Ljubljane za regiju, ili prema Europi prošla kao PSO.
Kao „plan B“ Slovenija je razmišljala o 4-5 linija koje bi kao PSO financirala u slučaju bankrota Adrie. Naravno, ovdje se govori o linijama koje su za nju najbitnije. Za pretpostaviti je da bi to bile linije za Frankfurt, Munich, Zurich i Brussels. No, iznenađuje da Slovenija ne zna da isto nije moguće. Ni jedna od tih linija ne zadovoljava jedan od dva moguća razloga pokretanja PSO-a. Linije iz Ljubljane nikako se ne mogu definirati kao „one koje opslužuju rubne regije“ (one udaljene ili teško dostupne od glavnog grada ili drugih gradova država članica)“. Niti je Ljubljana udaljena regija Slovenije (ili Europske unije), niti je izdvojena (otok, izoliran planinski kraj isl.), niti je teško dostupna od ostalih gradova (iz Ljubljane ide željeznica, te četiri autoputa). Druga vrsta mogućih linija su one sa slabim prometom prema drugim zračnim lukama, a one se definiraju kao linije koje imaju manje od 100.000 putnika godišnje. Ni jedna od 4-5 najvažnijih linija za Sloveniju ne spada u tu kategoriju. Pet najlinija iz Ljubljane su Istanbul, Frankfurt, London, Zurich i Paris. Sve imaju preko 100.000 putnika. Naravno, Slovenija može proglasiti neke druge linije „najvažnijima“, obzirom na suradnju sa Lufthansa grupom to bi za nju vjerojatno bili Munich, Bruxelles i Beč, no jasno je da bi to izazvalo reakciju ostalih kompanija koje lete na ovih pet gornjih naj-linija (Air France, Wizz Air, Turkish i easyJet). Pa je jako upitno bi li se takav PSO mogao održati sa pozicije supervizije Europske unije.
Linije iz Ljubljane ne ispunjavaju ni jedan od tri moguća razloga uvođenja PSO prema Uredbi 1008/2008, a to je da su linije između zračne luke u EU i (1) zračne luke koja opslužuje rubnu regiju, (2) ili regiju u razvoju na svom području, (3) ili na liniji sa slabim prometom do odredišta na njenom području, pri čemu je takav zračni put ključan za gospodarski i socijalni razvoj regije koju opslužuje ta zračna luka. Baš ni na koji način Slovenija ne bi mogla opravdati ni jedan od ova tri razloga za linije iz Ljubljane.
Kako god, preuzme li država Adriu (što je posljednji predložen scenario) ili pak Adria bankrotira, vrlo je izvjesno da će Slovenija par linija pokušati financirati kao PSO. No, kako ne postoji mogućnost domaćih linija u Sloveniji, broj ovih linija će biti istinski skroman, a sam PSO vrlo limitiran."
Koga bodo torej subvencionirali (spet)?
Mislim, a se res ne da ustavt teh neukih norcev?
BigWhale ::
ad2) Tebi mal logika ne špila, sediš v taksiju predvsem kadar letališča nimaš blizu...(no, sej nisem presenečen)
Men se zdi, da me ti ne razumes naboljs. Sest urna pot na letalisce in nazaj je izguba casa in denarja za vsakega, ki mu njegov cas nekaj pomeni. Ce gres v Hurghado na pocitnice pac potrpis, ker gres na pocitnice. Ce gres pa na neko poslovno pot je pa vsaka ura dragocena. In 6 ur logistike v eno smer pomeni, da bos pot podaljsal skoraj za en dan, vcasih pa celo za dva dni, ce so vozni redi mal bolj neugodni.
In ce nimas letala na Brniku, se moras vozit v Benetke, Trst, Dunaj, Zagreb, ...
Gagarin ::
Za pol Slovenije so letališča v Gracu, Zagrebu, Trbižu, Celovcu, Puli... bliže kot Brnik. Pa na Brniku imaš letala tudi brez Adrie že sedaj jih bo pa še mnogo več čez par mesecev. Ni nobene potrebe po metanju davkoplačevalskega letala v še eno luknjo brez dna.
fikus_ ::
Samo nekateri bodo imeli težave, ker ni let zjutraj, ampak popoldne! In ti je vredno 25m€/leto! /S OFF
dronyx ::
Ali morda kdo ve kakšne so bile plače pilotov pri Adriji? Menda naj bi bila zadeva podobna kot pri zdravnikih (plača za letenje, plača za inštrukcije itd.). Po višini plače naj bi bil šef te firme daleč zadaj na seznamu najbolje plačanih. Nizkocenovniki dvomim da bodo tako dobro plačevali pilote.
Cr00k ::
Meni je Brnik zakon, pred hišo imam avant2go... se napokam in sem za 20min tam... avto parkiram in plačam tistih nekaj eurov. Čez dva dni ko pridem nazaj, ko avijon pristane, rezerviram in se ponovno z avantom odpeljem nazaj v LJ. Mi tudi na pamet ne pride, da bi se za neko dvodnevno pot vozil v Benetke... raje ne grem oz. plačam 100-200eur več za karto. Tako kot pravi BW, za počitnice enkrat letno ja... da bi se pa dvakrat mesečno vozil v Benetke ali Graz iz LJ, pa hvala lepa.
Saj kolikor berem je Lufthansa&Co že prevzela nekaj linij, tako da bo trg svoje naredil in to je to... na dolgi rok se nam ni za bat.
Saj kolikor berem je Lufthansa&Co že prevzela nekaj linij, tako da bo trg svoje naredil in to je to... na dolgi rok se nam ni za bat.
HappyPills ::
Nevem zakaj taka panika. Včeraj po medijih spraševali poljskega podjetnika kako bo zdaj ko ni Adrie in je bič čis fertik pa v resnici na poljsko leti LOT ne Adria lol. Fraport ne bo kar tako pustil, da je prazno letališče no, gradijo nov terminal in so le tudi lastniki Frankfurtskega letališča, torej bodo že pripeljali še dodatne linije. Na koncu bo pomoje linij več kot jih je sedaj. Manjkala bo le kaka Tirana, Priština in Skopje.
Gagarin ::
Samo nekateri bodo imeli težave, ker ni let zjutraj, ampak popoldne! In ti je vredno 25mEUR/leto! /S OFF
Ja, zdej recimo predlagajo davčno zakonodajo in planirajo povečanje obdavčitve kapitalskih dobičkov (dividende, oddajanje stanovanj, prodaja delnic...) iz 25% na 27,5% in iz tega naslova planirajo pobrati dodatnih 17 milijonov (pa še tolk ne bo). Tule bodo pa vrgli minimalno 25milk, da se bodo kao eni bolj kamot vozili v Prištino, Tirano, Sarajevo...DEBILI LOPOVSKI
Paniko pa zganjajo zgolj zaradi pridobitve javnega mnenja za še en davkoplačevalski nateg.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gagarin ()
tony1 ::
In več kot očitno, tudi strokovnjakov ni treba spraševat nič več. Nikjer, nikdar. Ker so raje tiho.Največji slovenski strokovnjaki - večjega od dekana in profesorja na faksu načeloma ni:
Maks Tajnikar je doktor ekonomije in podjetništva ter (še vedno) redni profesor Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Bil je minister za malo gospodarstvo (1992-1993) in minister za gospodarstvo (1993-1996) v Vladi Republike Slovenije. V obdobju 2001-2007 je bil dekan Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. - V člasu največjih izgub Adrie Airways je bil predsednik upravnega odbora Adrie Airways, po tem ko je Adria potrebovala kar 50 milijonov davkoplačevalskega denarja da lahko nadaljuje s poslovanjem je upravo samoiniciativno zapustil. Zapuščam Adrio Airways! "Na skupščini delničarjev bom odstopil." Je dejal. (niso ga odnesli ven, sam je odstopil).
Poudaril je tudi, da se popusta oz. brezplačnih kart ki jih je bil deležen, sploh ni zavedal. Po nadaljnjem preverjanju pa je ugotovil, da je dobil popust obračunan skladno s pravilnikom družbe, ki ga je sam sprejel.
Tajnikar in njegovi družinski člani so npr. leteli v London in nazaj za 10 evrov. Redna cena voznovnice Adria Airways z letališkimi taksami je bila takrat sicer v povprečju okoli 250 evrov. Ob tem je Tajnikar izjavil, da so kupovali ali brezplačno prejemali le vozovnice za tiste sedeže, ki niso bili prodani, tako da zaradi njih ni nihče ostal brez sedeža.
Po pravilniku družbe so poceni ali brezplačno leteli tudi predsedniki uprave Zavarovalnice Triglav z družino, nekateri slovenski veleposlaniki z družinami, nakateri evropski poslanci z družinami in notranji minister Gregor Virant z družino. Prepričan je bil, da mu cenejši leti pripadajo zaradi pogostosti letenja.
Neverjetno. Kakšen kumarasti brezveznik.
dronyx ::
HappyPills je izjavil:
Ja plače so bile problem za zlom :).
Verjetno ne edini problem, so pa visoki stroški dela pri takem malem "butičnem" letalskem prevozniku sigurno dodaten faktor, ki prispeva k visoki izgubi.
Kakor sem jaz slišal so imeli uslužbenci Adrije tudi cel kup raznoraznih ugodnosti, od poceni letalskih kart dalje tudi za čezoceanske lete.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Gagarin ::
Ja plače so imeli primerljivo precej visoke in to vsi od pilotov do kabinskega osebja. Vem da se je recimo kabinskemu osebju bolj splačalo bit zaposlen v Adrii kot pri Qatarju...
MadMen ::
Ja plače so imeli primerljivo precej visoke in to vsi od pilotov do kabinskega osebja. Vem da se je recimo kabinskemu osebju bolj splačalo bit zaposlen v Adrii kot pri Qatarju...
To očitno drži, namreč na spletni strani finance.si so poročali, da naj bi Adrijini piloti dobili nižje ponudbe kakor znaša sedaj plača pri Adriji. Še ena zgodba slovenskih priviligirancev na račun davkoplačevalcev.
pegasus ::
Heh ... konkurenca v aviaciji je huda, osebja primakuje povsod in če želite obdržati kompetentne in kvalificarne ljudi, jih morate primerno finančno motivirati.
Drgua reč so seniority liste v praktično vseh letalskih družbah ... vsak nov zaposleni začne na najnižjem mestu v lestvici, četudi je v prejšnji službi bil na najvišjem. To je en največjih minusov tega letalskega biznisa ...
Tako da sta mi obe novici samoumevni. Ja, adrija je imela ok plače in ja, kdor gre s trebuhom za kruhom, bo začel nižje. Welcome to the real world.
Drgua reč so seniority liste v praktično vseh letalskih družbah ... vsak nov zaposleni začne na najnižjem mestu v lestvici, četudi je v prejšnji službi bil na najvišjem. To je en največjih minusov tega letalskega biznisa ...
Tako da sta mi obe novici samoumevni. Ja, adrija je imela ok plače in ja, kdor gre s trebuhom za kruhom, bo začel nižje. Welcome to the real world.
mikhaair ::
Od Adrie so šli piloti le v penzijo. Nihče si ni želel iti v tujino. In tudi sedaj ne. Dom je pač dom.
Plača pa za isto delo nič kaj manjša v super okolju.
Plača pa za isto delo nič kaj manjša v super okolju.
HappyPills ::
Imam kolegico je stevrdesa pri Emiratih in ima plačo ki je bolj za jokat kot ne, tako da se ne čudim da so kle dobili več. Je pa mimo razmišlanje, da so bili preveč plačani, saj za to ni osnove, še bolj pa je sprevrženo razmišljanje, da je to botrovalu finančnemu zlomu. Adrijo je zavozila v prvi vrsti politika in zelo zelo slab management.
jernejl ::
Men se zdi, da me ti ne razumes naboljs. Sest urna pot na letalisce in nazaj je izguba casa in denarja za vsakega, ki mu njegov cas nekaj pomeni. Ce gres v Hurghado na pocitnice pac potrpis, ker gres na pocitnice. Ce gres pa na neko poslovno pot je pa vsaka ura dragocena. In 6 ur logistike v eno smer pomeni, da bos pot podaljsal skoraj za en dan, vcasih pa celo za dva dni, ce so vozni redi mal bolj neugodni.Še dobro, da ima velika večina Slovenije najbližje letališče največ dobro uro vožnje stran, četudi Brnik zapremo (pa se to ne bo zgodilo). Tako ni kake posebne potrebe voziti se 6 ur do letališča.
Medtem tudi Ljubljančani rabijo do "svojega" letališča kakšne pol ure. Münchenčani pa do svojega pol ure do eno uro.
In ce nimas letala na Brniku, se moras vozit v Benetke, Trst, Dunaj, Zagreb, ...Ja, to je pol ure vožnje. Zakaj bi se moral voziti dlje, da bi prišel do Brnika, in poleg vsega tako neuporabno povezavo še dodatno subvencionirati?
dronyx ::
Podatki za leto 2010 (vir finance):
kopilota s povprečno 16 let delovne dobe 4.990 evrov bruto,
kapitana s povprečno 12 let delovne dobe 6.500 evrov bruto,
kapitana inštruktorja s povprečno 13 let delovne dobe 8.990 evrov bruto
Plače so neto nižje od konkurence v regiji, bruto pa višje zaradi višjih davkov, ki jih imamo v Sloveniji.
Po mojih informacijah pa so ti podatki tako kot pri zdravnikih samo "osnovne plače", marsikdo pa je delal še kot inštruktor itd., tako da se ta plača lahko množi zlahka krat dva ali celo tri.
kopilota s povprečno 16 let delovne dobe 4.990 evrov bruto,
kapitana s povprečno 12 let delovne dobe 6.500 evrov bruto,
kapitana inštruktorja s povprečno 13 let delovne dobe 8.990 evrov bruto
Plače so neto nižje od konkurence v regiji, bruto pa višje zaradi višjih davkov, ki jih imamo v Sloveniji.
Po mojih informacijah pa so ti podatki tako kot pri zdravnikih samo "osnovne plače", marsikdo pa je delal še kot inštruktor itd., tako da se ta plača lahko množi zlahka krat dva ali celo tri.
Gagarin ::
HappyPills je izjavil:
Seveda ker komercialni pilot postat je tudi 1,2,3 tako kot odličen programer :)
Noben se ne vsaja nad absolutno številko kot tako, problem je, da so imeli višje plače za enako delo kot pri konkurenci. In ja, tudi zaradi tega so pogoreli.
Gagarin ::
Kaj zdaj dvomiš, da so imeli višje plače ali da so tudi zaradi tega šli zugrunt?
Če prvo: https://www.finance.si/270407
Če drugo: sam ne najdem kolikšen procent stroškov so plače v stroških Adrie, sem pa prepričan da ne zanemarljiv.
Pa dvomi še naprej...
Če prvo: https://www.finance.si/270407
Če drugo: sam ne najdem kolikšen procent stroškov so plače v stroških Adrie, sem pa prepričan da ne zanemarljiv.
Pa dvomi še naprej...
dronyx ::
Tule so neki podatki o plačah pilotov. Glede na to, da je Adrija zadnje čase letela večinoma samo z manjšimi potniškimi letali verjetno sodi v to kategorijo:
REGIONAL PILOT PAY
Regional Captain (Maximum) GBP70,000 ($110,000 / €100,000)
Regional Captain (Minimum) GBP40,000 ($63,000 / €57,000)
Regional First Officer (Maximum) GBP40,000 ($63,000 / €57,000)
Regional First Officer (Minimum) GBP20,000 ($32,000 / €29,000)
Si pa upam kadarkoli stavit, da so bile njihove plače v povprečju bistveno boljše, verjetno krepko čez 100k bruto na leto. In to v državi, ki jo tujci štejejo med "low cost countries".
REGIONAL PILOT PAY
Regional Captain (Maximum) GBP70,000 ($110,000 / €100,000)
Regional Captain (Minimum) GBP40,000 ($63,000 / €57,000)
Regional First Officer (Maximum) GBP40,000 ($63,000 / €57,000)
Regional First Officer (Minimum) GBP20,000 ($32,000 / €29,000)
Si pa upam kadarkoli stavit, da so bile njihove plače v povprečju bistveno boljše, verjetno krepko čez 100k bruto na leto. In to v državi, ki jo tujci štejejo med "low cost countries".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
starfotr ::
Dejstvo je, da si želite višjih plač. In dejstvo je, da ste bili fouš delavcem v Adrii, ker so imeli bojda lepe plače.
Pač, škoda ker foušija vse pokoplje. In če ne podprete soseda, ki lepo živi, denar raje odnesete v tujino, potem vedite, da tudi sosed bo raje kupil nekaj v tujini, kot pri vas. In potem tudi vi ne boste imeli dobre plače. Tako, da prvi pogoj je podpreti lokalnega, nato iskat v tujini, če želimo, da nam bo kot družbi dobro. Mi smo maloštevilen narod, nekaj zadev je zato cenejših, nekaj pa dražjih.
Pač, škoda ker foušija vse pokoplje. In če ne podprete soseda, ki lepo živi, denar raje odnesete v tujino, potem vedite, da tudi sosed bo raje kupil nekaj v tujini, kot pri vas. In potem tudi vi ne boste imeli dobre plače. Tako, da prvi pogoj je podpreti lokalnega, nato iskat v tujini, če želimo, da nam bo kot družbi dobro. Mi smo maloštevilen narod, nekaj zadev je zato cenejših, nekaj pa dražjih.
Gagarin ::
Dejstvo je, da si želite višjih plač. In dejstvo je, da ste bili fouš delavcem v Adrii, ker so imeli bojda lepe plače.
Pač, škoda ker foušija vse pokoplje. In če ne podprete soseda, ki lepo živi, denar raje odnesete v tujino, potem vedite, da tudi sosed bo raje kupil nekaj v tujini, kot pri vas. In potem tudi vi ne boste imeli dobre plače. Tako, da prvi pogoj je podpreti lokalnega, nato iskat v tujini, če želimo, da nam bo kot družbi dobro. Mi smo maloštevilen narod, nekaj zadev je zato cenejših, nekaj pa dražjih.
Fak kretena, zdej je naša fovšija pokopala Adrio...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gagarin ()
Pika na i ::
Samo nekateri bodo imeli težave, ker ni let zjutraj, ampak popoldne!
Po tvoje seveda ne. Ker ponavadi so sestanki zvečer, a ne.
-
-
Do začetka prihodnjega tedna, bomo lahko že brali, da so za stečaj krivi zaposleni, ker so imeli previsoke plače?
Pm, in ta nora slovenska foušija!
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pika na i ()
Utk ::
Dejstvo je, da si želite višjih plač. In dejstvo je, da ste bili fouš delavcem v Adrii, ker so imeli bojda lepe plače.
Pač, škoda ker foušija vse pokoplje. In če ne podprete soseda, ki lepo živi, denar raje odnesete v tujino, potem vedite, da tudi sosed bo raje kupil nekaj v tujini, kot pri vas. In potem tudi vi ne boste imeli dobre plače. Tako, da prvi pogoj je podpreti lokalnega, nato iskat v tujini, če želimo, da nam bo kot družbi dobro. Mi smo maloštevilen narod, nekaj zadev je zato cenejših, nekaj pa dražjih.
Na kozlanje mi gre, ko se izkorišča javni denar, in še bolj, ko se neha izkoriščat javni denar pa začne nekdo opletat z faušijo. S faušijo končno ni nič narobe, ne moti niti tebe niti mene, moti pa nekatere, ko se zapre pipica. A če nekdo ukrade državi 100 mio in ga zapremo, ga zapremo tudi zato, ker smo mu fauš? Ga moramo izpustit, če smo mu fauš? Zarad mene naj imajo piloti 10 mio plače, ampak ne iz bolj ali manj neposredno državnega, in mojega, žepa. Adria je bila privat firma, plače je imela kot je imela, in je propadla. Mi ne rabimo bit fauš pilotom, oni pa ne rabijo jokat v javnosti kako jih bi morala država rešit. Zmenjeno?
feryz ::
Za pol Slovenije so letališča v Gracu, Zagrebu, Trbižu, Celovcu, Puli... bliže kot Brnik. Pa na Brniku imaš letala tudi brez Adrie že sedaj jih bo pa še mnogo več čez par mesecev. Ni nobene potrebe po metanju davkoplačevalskega letala v še eno luknjo brez dna.Velikega kita ne briga pol Slovenije ampak, zgolj in samo, Ljubljana.
Tja se tudi denar vali iz cele Slovenije in tam se odloča ali bo nova Adria ali ne.
Preostali del Slovenije ne obstaja, razen ko je treba denar cuzati za v Ljubljano. Za drugo preostali del Slo ni dober. Pravzaprav je nepotrebno breme. Samo ceste mašijo kmetavzarji.
dronyx ::
Zarad mene naj imajo piloti 10 mio plače, ampak ne iz bolj ali manj neposredno državnega, in mojega, žepa. Adria je bila privat firma, plače je imela kot je imela, in je propadla. Mi ne rabimo bit fauš pilotom, oni pa ne rabijo jokat v javnosti kako jih bi morala država rešit. Zmenjeno?
Pravilno. Kakor sem zasledil so v Adriji še par dni pred stečajem hoteli stavkati za višje plače, kar samo pomeni, da zaposleni o poslovanju firme ali nismo imeli nobenega pojma, ali pa je bil cilj kaj drugega. Dokler pa je bila v državni lasti, pa smo izgube morali kriti davkoplačevalci. V takem primeru pa menim da imajo davkoplačevalci tudi pravico da vedo, kakšne so plače zaposlenih.
BigWhale ::
Za pol Slovenije so letališča v Gracu, Zagrebu, Trbižu, Celovcu, Puli... bliže kot Brnik. Pa na Brniku imaš letala tudi brez Adrie že sedaj jih bo pa še mnogo več čez par mesecev.
Ne, v bistvu niso. Gradec je blizje prekmurcem in delu stajerske. Zagreb je malenkost blizje ptujcanom in dolenjcem, ki zivijo blizu A2 avtoceste, mariborcanu je ze vseeno kar se tice razdalje. Celovec je blizje samo, ce si doma v Kranjski Gori. Iz Kopra je blizje Brnik kot Trbiz. Trbiz je opcija ce si doma v Novi Gorici, potem je malenkost blizje kot Brnik. Za primorce je boljsa opcija Trst, ki je res blizje.
Opcije so Koper - Trst, Maribor - Graz, Novo mesto - Zagreb. Ta tri mesta imajo skupaj pol manj prebivalcev kot Ljubljana. In iz Ljubljane je do teh letalisc prakticno dve uri voznje.
Ni nobene potrebe po metanju davkoplačevalskega letala v še eno luknjo brez dna.
Kdaj sem sploh karkoli govoril o tem? O karksnemkoli metanju davkoplacevalskega denarja v luknjo? Govora je samo o tem, da je prednost, ce imas letalsko druzbo in nisi odvisen od tega, da se te bodo drugi usmilili.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 15729 (10232) | stara mama |
» | Letalski nasvetiOddelek: Loža | 4722 (4046) | St235 |
» | Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24903 (22148) | alexa-lol |
» | potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25387 (22320) | xsum1 |