Forum » Loža » Kako kupiti Adrio airways
Kako kupiti Adrio airways
Bellzmet ::
In potem Počivalšek ves pameten okrog govori, da bomo obnovili linije. On ne bo nič naredil, ker je nesposoben, Fraport pa vmes dejansko že kaže rezultate (nove linije). Počivalšek & co pustite, da zadevo prevzame trg ker pojma nimate.
zmaugy ::
Pa ne z davkoplačevalskim denarjem.
Kako ne? Vse firme, ki so na borzi so na javnih sredstvih. Razlog št. 1:
https://www.quora.com/What-are-the-adva...
Ko komunisti pokradejo, pogorošče zgleda takole:
https://www.investopedia.com/articles/e...
(nisem se posebej trudil poiskat najboljšo vsebino, to je prvi zadetek za "biggest bailout in us history")
1. Ne sprenevedaj se. Do zdaj me nikoli nihče ni vprašal, ko je zagonil MOJ davkoplačevalski denar v Adrio. To nima nič z delniškimi družbami na borzi.
2. Ja, skoraj isto sranje kot Jugokomunizem, z eno razliko: kolikor vem, so v ZDA to pomoč firme vrnile z obrestmi. Pa v našem primeru? Drugače pa je tako, da si oblast vedno prisvaja rezultate našega dela za svoj gravy train. Ameriški kapitalizem je dejansko pravi socializem za kapitaliste, medtem ko je pri nas nekaj vmes.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Avenger ::
Morda tak biznis ni zate, če na slo-techu sprašuješ, kako kupiti.
Misliš da bi ;-) tako katastrofalno vodil firmo, da bi jo pahnil v stečaj? No, potem res bolje da prevzame nek profesionalc.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Pika na i ::
Tujcem dvomim da so ostali kaj dosti dolzni.
Lizingodajalca Aero Century in Trident jim nista zastonj pobrala letal.
Za zadnji CRJ so jim prvi 23. sept poslali obvestilo
Očitno niso plačali.
Kolker je videt iz fotke(če je prava), so pa enega že registrirali na Nizozemskem.
igorpec ::
In potem Počivalšek ves pameten okrog govori, da bomo obnovili linije. On ne bo nič naredil, ker je nesposoben, Fraport pa vmes dejansko že kaže rezultate (nove linije). Počivalšek & co pustite, da zadevo prevzame trg ker pojma nimate.Adrio je trg že davno prevzel in to kar se dogaja sedaj je posledica. "Trg" Adrie ne potrebuje - ampak so jo potrebovali banksterji and co. da so naredili biznis. Profitne linije se bodo hitro nadomestile, za večino udobnih bomo pač jadikovali ... Večina linij javnega prevoza je na meji rentabilnosti. Da to veš, rabiš samo zdravo pamet in nič "izobraževanj" iz rumenih časopisov. Ker je udobno, da bus (sploh) pride na vsakih nekaj minut smo kot družba pripravljeni plačati razliko do ekonomske cene. Udobnosti letenja z Adrio vsekakor so. Tudi minusi, ampak v primerjavi z nizkocenovci je Adria še vedno nadstandard. "Trg" zgleda takole:
igorpec ::
1. Ne sprenevedaj se. Do zdaj me nikoli nihče ni vprašal, ko je zagonil MOJ davkoplačevalski denar v Adrio. To nima nič z delniškimi družbami na borzi.Slepiš se, če misliš da temu ni tako. Ima zvezo. Svet ni črno-bel, čeprav oblast to ves čas trdi in čeprav je odgovor na vsa vprašanja 42
kolikor vem, so v ZDA to pomoč firme vrnile z obrestmi. Pa v našem primeru? Drugače pa je tako, da si oblast vedno prisvaja rezultate našega dela za svoj gravy train. Ameriški kapitalizem je dejansko pravi socializem za kapitaliste, medtem ko je pri nas nekaj vmes.
Od kje ti? Se pa strinjam, da je bolje biti bogataš v ZDA, kot v SLO.
Do zdaj me nikoli nihče ni vprašal, ko je zagonil MOJ davkoplačevalski denar v Adrio.
Ravnotako američane ni nihče vprašal, če oblasti zagonijo javni denar za reševanje avto industrije, bank, itd. Point je, da drugje ni nič (bistveno) drugače.
zmaugy ::
A GM je bil podržavljen?
Letalski prevoz je luksuz, ki ga državi ni treba subvencionirati. Avtobus in vlak to nista.
In potem Počivalšek ves pameten okrog govori, da bomo obnovili linije. On ne bo nič naredil, ker je nesposoben, Fraport pa vmes dejansko že kaže rezultate (nove linije). Počivalšek & co pustite, da zadevo prevzame trg ker pojma nimate.Adrio je trg že davno prevzel in to kar se dogaja sedaj je posledica. "Trg" Adrie ne potrebuje - ampak so jo potrebovali banksterji and co. da so naredili biznis. Profitne linije se bodo hitro nadomestile, za večino udobnih bomo pač jadikovali ... Večina linij javnega prevoza je na meji rentabilnosti. Da to veš, rabiš samo zdravo pamet in nič "izobraževanj" iz rumenih časopisov. Ker je udobno, da bus (sploh) pride na vsakih nekaj minut smo kot družba pripravljeni plačati razliko do ekonomske cene. Udobnosti letenja z Adrio vsekakor so. Tudi minusi, ampak v primerjavi z nizkocenovci je Adria še vedno nadstandard. "Trg" zgleda takole:
Letalski prevoz je luksuz, ki ga državi ni treba subvencionirati. Avtobus in vlak to nista.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
igorpec ::
A GM je bil podržavljen?
Zakaj spreminjaš temo?
Letalski prevoz je luksuz, ki ga državi ni treba subvencionirati. Avtobus in vlak to nista.
Mogoče zate.
Letalo je sredstvo za prevoz od točke A do točke B. Kakor avto, kakor vlak in avtobus. Vsake toliko grem na pot, kjer je redna letalska linija odlična alternativa. Beograd. Avto? Letalo? Vlak? ... Letalo, včasih z avtom. Dunaj, avto, vlak, letalo brezveze. Nemčija, odvisno kam - avtobus, vlak, letalo, ... Žal si poti z (nesubvencioniranim) zasebnim letalom ne morem privoščiti.
zmaugy ::
A GM je bil podržavljen?
Zakaj spreminjaš temo?
Letalski prevoz je luksuz, ki ga državi ni treba subvencionirati. Avtobus in vlak to nista.
Mogoče zate.
Letalo je sredstvo za prevoz od točke A do točke B. Kakor avto, kakor vlak in avtobus. Vsake toliko grem na pot, kjer je redna letalska linija odlična alternativa. Beograd. Avto? Letalo? Vlak? ... Letalo, včasih z avtom. Dunaj, avto, vlak, letalo brezveze. Nemčija, odvisno kam - avtobus, vlak, letalo, ... Žal si poti z (nesubvencioniranim) zasebnim letalom ne morem privoščiti.
1. Ti si v temo vnesel ameriški bailout.
2. Za “vsake toliko” ne rabiš imeti od države subvencioniranega letalskega prevoznika. Če se voziš z letalom v službo vsak dan pa se preseli.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
igorpec ::
1. Ti si v temo vnesel ameriški bailout.
To je zgolj namig, da se reševanje zasebnih podjetij (in odpisovanjem dolgov) z javnim denarjem ne dogaja samo v Sloveniji. Kar ob vsaki prložnosti nabija (tudi) lokalno medijsko dno, pravljičarji, ampak v srčiki kapitalizma. In to z veliko žlico.
Za “vsake toliko” ne rabiš imeti od države subvencioniranega letalskega prevoznika.
"Vsake toliko" = do nekajkrat na leto. Osebno Adrie nujno ne potrebujem, tudi ti ne. Kot družba pa redne subvencionirane letalske linije potrebujemo. Kakor potrebujem javne knjižnice, ceste, ipd. Ali je bolje da je firma formalno privatna ali državna je odvisno zgolj od okoliščin. Problem je seveda prepoznava le teh ...
Če se voziš z letalom v službo vsak dan pa se preseli.
Nisem pilot, bom kar ostal kjer sem.
zmaugy ::
1. In na svoj namig si dobil odgovor. Ki ti ni bil všeč, ane?
2. Kdor mora leteti, naj to plača. Če ti računica ne prenese tržne cene poletov, se posluži alternativ. Če bi vsi kaviar birokrati plačevali realne cene za letalske karte, bi se bolj posluževali telekonferenc in lobirali za veliko bolj vzdržne hitre železnice.
2. Kdor mora leteti, naj to plača. Če ti računica ne prenese tržne cene poletov, se posluži alternativ. Če bi vsi kaviar birokrati plačevali realne cene za letalske karte, bi se bolj posluževali telekonferenc in lobirali za veliko bolj vzdržne hitre železnice.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Utk ::
Škoda, da je treba razlagat tržne cene in gospodarstvo gospodarstvenikom, ki kao potrebujejo te linije. Če se jim splača tam hodit, ker s tem zaslužijo toliko, da so pripravljeni plačat tolk za kolk jih je nekdo pripravljen peljat, jih bo nekdo že peljal.
LeQuack ::
Politki še hrane v menzi ne plačujejo po tržni ceni, kje bodo letalske vozovnice.
Quack !
igorpec ::
1. In na svoj namig si dobil odgovor. Ki ti ni bil všeč, ane?
Nisem opazil, da bi podal kakršnkoli argumentiran ali referenciran odgovor. Bom kasneje preveril, če se kje skriva kašen spregledan namig :) Tvoje (od kogarkoli) mnenje pa šteje točno nič. Seveda tudi moje, če ni ustrezno podprto. Floskule in pravljice me pa ne zaimajo.
2. Kdor mora leteti, naj to plača. Če ti računica ne prenese tržne cene poletov, se posluži alternativ. Če bi vsi kaviar birokrati plačevali realne cene za letalske karte, bi se bolj posluževali telekonferenc in lobirali za veliko bolj vzdržne hitre železnice.
Tako je. Kdor se vozi z avtobusom tudi. Akcija "odrežimo podeželje": polno ekonomsko ceno na vseh 80% linij, ki so sicer močno subvencinirane ... BTW: mnogo preverjenih in nepreverjenih ekonomskih teorij se najde v https://www.mklj.si
Kaviar birokrati so na subvencioniranih cenah že ves čas, kar je le eden od načinov subvencioniranja nacionalnega prevoznika ... Ne bom sodil ali je to prav ali ne. Tako pač je (bilo?).
igorpec ::
Utk ::
A potem je Ljubljana podeželje? Mesta subvencionirajo javni prevoz, ker je to ceneje od vsega drugega. In to subvencijo v glavnem plačajo isti meščani. Zakaj bi pa 90 procentov ljudi, ki ne potrebujejo adrie, to subvencionirali? Pol Slovenije ima bližje Zagreb, Trst in še kaj.
BigWhale ::
Zanimivo je videti predvsem to, koliko ljudi se ne zaveda strateskega pomena letaskih povezav, ki so pozitivni za celotno drzavo. Verjetno bo res najbolje, da ostanemo tista vukojebina v katero nihce ne leti.
Glavna tezava pri vsem skupaj je predvsem to, da nekatere gospodarsko pomembne povezave niso rentabilne in delajo izgubo sami letalski druzbi, pomenijo pa pomembno prednost v gospodarstvu. Potencialni investitor se ne bo vozil v Benetke in se potem se stiri ure cijazil z GoOptijem v Ljubljano, samo zato, da pride mal pogledat sem, bo sel rajsi kam drugam.
Glavna tezava pri vsem skupaj je predvsem to, da nekatere gospodarsko pomembne povezave niso rentabilne in delajo izgubo sami letalski druzbi, pomenijo pa pomembno prednost v gospodarstvu. Potencialni investitor se ne bo vozil v Benetke in se potem se stiri ure cijazil z GoOptijem v Ljubljano, samo zato, da pride mal pogledat sem, bo sel rajsi kam drugam.
gus5 ::
S sedanjo muzejsko SŽ je res tako, da človek ne ve, ali bi se jokal ali smejal. Če bi brali vse, kar sem pisal, bi videli, da navijam za hitre vlake (hitrejše od sedanjih muzejskih)!Če naj železniški javni prevoz služi večini populacije (tudi dijakom, študentom, delavcem s podeželja), potem SŽ in potniki ne potrebujejo hitrih vlakov, saj naj bi ti ustavljali & pobirali potnike na praktično vsaki železniški postaji. Tudi na manjših, podeželskih, ne le na velikih, mestnih.
Adrio so zjebali načrtno. Tako, kot marsikaj drugega. Just follow the money.Načrtno in nenačrtno. Kaj je 'pobralo' Adrio?
1) Osamosvojitev - izguba jugo-trgov in posledično sprememba poslovne politike: od charter-prevoznika do linijskega. Adria se nikoli ni zares znašla kot linijski prevoznik.
2) Razbitje sistema (prevoznik, tehnične službe, dobičkonosno letališče) in privatizacija po delih.
3) Prodaja podjetja špekulantskemu skladu brez potrebnih izkušenj z letalskim prevozništvom.
Logika, ki se skriva za tem razbijanjem sistema in privatizacijo, je podaljšek neoliberalne ideologije, pospremljena z brezidejnostjo slo-politične kaste.
Če danes letiš s Croatia airlines, dobiš res vrhunske obroke gor. Adria že leta nima za burek proti njim, kar delajo zadnje čase. Žal.Croatio airlines subvencionira država, razvija se s pomočjo državnih finančnih 'injekcij'. V Sloveniji pravijo, da je tako ne gre. Ker da se ne splača. Tudi 'država' se ne splača, naj jo že prodajo.
LeQuack ::
Zanimivo je videti predvsem to, koliko ljudi se ne zaveda strateskega pomena letaskih povezav, ki so pozitivni za celotno drzavo. Verjetno bo res najbolje, da ostanemo tista vukojebina v katero nihce ne leti.
A je bolj strateško od 2. tira? Potem naj vzamejo milijardo iz 2. tira in bomo imeli za desetletja in še več futranja Adrie oz. kakšne druge družbe.
Ker od 2. tira bo imela korist samo Luka Koper in še ducat podjetjih ki je zraven, se pravi še dosti manj kot od Adrie, pa ni bil problem vzeti davkoplačevalcem milijardo evrov kar tako čez noč, brez vprašanj.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Utk ::
Zanimivo je videti predvsem to, koliko ljudi se ne zaveda strateskega pomena letaskih povezav, ki so pozitivni za celotno drzavo. Verjetno bo res najbolje, da ostanemo tista vukojebina v katero nihce ne leti.
Glavna tezava pri vsem skupaj je predvsem to, da nekatere gospodarsko pomembne povezave niso rentabilne in delajo izgubo sami letalski druzbi, pomenijo pa pomembno prednost v gospodarstvu. Potencialni investitor se ne bo vozil v Benetke in se potem se stiri ure cijazil z GoOptijem v Ljubljano, samo zato, da pride mal pogledat sem, bo sel rajsi kam drugam.
Letalska vukojebina smo zaradi adrie. Njen propad je najboljši za konec te vukojebenosti. Subvencionira, če že, se pa lete iz večjih mest iz katerih lahko pridejo turisti, ne pa lete v še večje vukojebine kot je Sarajevo, Priština in podobno. Ampak zanimivo, da se bojo in se že linije v Frankfurt, Bruselj, London vseeno postavljajo, še pred kakimi subvencijami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Pika na i ::
in se že linije v Frankfurt, Bruselj, London vseeno postavljajo, še pred kakimi subvencijami.
Al si naiven, če misliš, da bo kdo kar tako za hec, brez subvencije, želel letet v LJ, vsak dan, ves teden. In delat zgubo. Zbudi se.
A bi bilo bolj zdravo, če država da subvencijo kar direkt letališču, a ne.
igorpec ::
A potem je Ljubljana podeželje?
V kontekstu tega vprašanja ne.
Mesta subvencionirajo javni prevoz, ker
OK, LPP se subvencionira iz občinske javne blagajne, za prej omenjen medkrajevni promet pa res ne vem. Morda to ali uno ministrstvo, direktno proračun, EU skladi? Bistveno je, da gre za subvencije iz javnih sredstev, "tvoj keš" - te je kdo vprašal če se s tem strinjaš? Izvajalci, prejemniki subvencij, pa so seveda privatniki, recimo https://www.nomago.si/ ... kar je lahko prav, lahko narobe.
je to ceneje od vsega drugega.
Večina teh linij se ne splača, vendar so. Torej so drugi razlogi za to da so in ko postane le denar edini merilo, smo kot družba naredili velik korak nazaj.
Zakaj bi pa 90 procentov ljudi, ki ne potrebujejo adrie, to subvencionirali? Pol Slovenije ima bližje Zagreb, Trst in še kaj.
Po isti logiki: večina ljudi ne ustvarja "dodatne vrednosti". Je ta večina 70, 80 ali 90+%? Ne vem in ni bistveno. Zakaj bi jih pravzaprav sploh spraševali, če se strinjajo da "prispevajo"?
Pol Slovenije ima bližje Zagreb, Trst in še kaj.
Letališče Brnik, kolikor mi je znano, ni v težavah.
koliko ljudi se ne zaveda strateskega pomena letaskih povezav, ki so pozitivni za celotno drzavo.
Malo ljudi ima business mindset. Bolj žalostno je, da tega niso imeli prvotni prodajalci Adrie. Ali pa je bilo vmes nekaj tretjega?
Mavrik ::
Zanimivo je videti predvsem to, koliko ljudi se ne zaveda strateskega pomena letaskih povezav, ki so pozitivni za celotno drzavo. Verjetno bo res najbolje, da ostanemo tista vukojebina v katero nihce ne leti.
A je bolj strateško od 2. tira? Potem naj vzamejo milijardo iz 2. tira in bomo imeli za desetletja in še več futranja Adrie oz. kakšne druge družbe.
Ker od 2. tira bo imela korist samo Luka Koper in še ducat podjetjih ki je zraven, se pravi še dosti manj kot od Adrie, pa ni bil problem vzeti davkoplačevalcem milijardo evrov kar tako čez noč, brez vprašanj.
Dobre železnice in letalske povezave so minimum za uspešno gospodarstvo, tako da je tvoja opcija nasploh bizarna. Obstaja razlog zakaj imajo vse gospodarsko uspešne države izjemno dobro infrastrukturo in niso zakotne vukojebine v katere se je treba cijaziti ure in ure.
The truth is rarely pure and never simple.
LeQuack ::
Zanimivo je videti predvsem to, koliko ljudi se ne zaveda strateskega pomena letaskih povezav, ki so pozitivni za celotno drzavo. Verjetno bo res najbolje, da ostanemo tista vukojebina v katero nihce ne leti.
A je bolj strateško od 2. tira? Potem naj vzamejo milijardo iz 2. tira in bomo imeli za desetletja in še več futranja Adrie oz. kakšne druge družbe.
Ker od 2. tira bo imela korist samo Luka Koper in še ducat podjetjih ki je zraven, se pravi še dosti manj kot od Adrie, pa ni bil problem vzeti davkoplačevalcem milijardo evrov kar tako čez noč, brez vprašanj.
Dobre železnice in letalske povezave so minimum za uspešno gospodarstvo, tako da je tvoja opcija nasploh bizarna. Obstaja razlog zakaj imajo vse gospodarsko uspešne države izjemno dobro infrastrukturo in niso zakotne vukojebine v katere se je treba cijaziti ure in ure.
In kako bo 2. tir koristil recimo meni ali tebi specifično? A bom hitreje dobil stvari iz Amazona, najbrž ne? A bom lahko izrabil tir za hitrejšo pot v z vlakom na morje, najbrž ne? A bom imel večjo plačo zaradi tega? Več svežega zraka? Manj gužve? Itd. To je največja kraja denarja od kar so zgradili dodatni blok v TEŠ.
Quack !
Utk ::
Po isti logiki: večina ljudi ne ustvarja "dodatne vrednosti". Je ta večina 70, 80 ali 90+%? Ne vem in ni bistveno. Zakaj bi jih pravzaprav sploh spraševali, če se strinjajo da "prispevajo"?
Zaradi mene naj vprašajo podjetja, če so pripravljena subvencionirat te linije, in če so jih, jih naj. Pa vsa podjetja, ne samo tistih 5, ki bi hotela imet te linije.
nejcek74 ::
Večina podeželja je subvencionirana (ne samo prometna infrastruktura), idiotske vinjete so bile subvencioniranje glasov takratni politični opciji in so ena najbolj škodljivih načinov subvencioniranja napačnega načina osebnega transporta.
Naloga države je točno to, da usmerja davke na področja, ki jih oceni kot pomembna. Od šolstva pa do izgradnje kanalizacije. Bi upal, da bo zagovornike "magične roke trga" razprodaja Adije naučila, da je prodajati državna podjetja za vsako ceno slabše kot pa jih lastnoročno demontirati, pa vem, da niso sposobni razumeti osnov ekonomije. Smo pač podarili še en kos pogače že tako prenažrtim.
Naloga države je točno to, da usmerja davke na področja, ki jih oceni kot pomembna. Od šolstva pa do izgradnje kanalizacije. Bi upal, da bo zagovornike "magične roke trga" razprodaja Adije naučila, da je prodajati državna podjetja za vsako ceno slabše kot pa jih lastnoročno demontirati, pa vem, da niso sposobni razumeti osnov ekonomije. Smo pač podarili še en kos pogače že tako prenažrtim.
Utk ::
in se že linije v Frankfurt, Bruselj, London vseeno postavljajo, še pred kakimi subvencijami.
Al si naiven, če misliš, da bo kdo kar tako za hec, brez subvencije, želel letet v LJ, vsak dan, ves teden. In delat zgubo. Zbudi se.
A bi bilo bolj zdravo, če država da subvencijo kar direkt letališču, a ne.
Od kod ideja, da letalski prevoznik nujno mora delat izgubo? Če se izračuna, da je za neko linijo subvencija koristna, se naj tudi da zarad mene, ampak za to ni potrebna adria, zakaj na neki linija subvencija pa naj bo izračunano po nekih javnih in jasnih merilih.
Letališče Brnik, kolikor mi je znano, ni v težavah.
Brez adrie bo zacvetelo.
Po isti logiki: večina ljudi ne ustvarja "dodatne vrednosti". Je ta večina 70, 80 ali 90+%? Ne vem in ni bistveno. Zakaj bi jih pravzaprav sploh spraševali, če se strinjajo da "prispevajo"?
Naj se subvencionira linije, prepeljane potnike, karkoli se splača, ne pa nekega letalskega prevoznika, ki ima neke linije, ki jih nihče drug noče, samo zato da se lahko predstavlja kot "strateško pomemben".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
LeQuack ::
In kako bo 2. tir koristil recimo meni ali tebi specifično?
Meni Dolenjska avtocesta prav nic ne koristi. Zakaj hudica jo moram financirat??? ZAKAJ!?!
In podobna vprasanja svete preproscine.
Ja ni ravno primerljivo, dolenjska avtocesta koristi velikemu procentu prebivalcev, 2. tir pa zanemarljivemu (lastnikom/vodilnim Luke Koper in peščici ostalih).
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
jype ::
Utk ::
In kako bo 2. tir koristil recimo meni ali tebi specifično?
Meni Dolenjska avtocesta prav nic ne koristi. Zakaj hudica jo moram financirat??? ZAKAJ!?!
In podobna vprasanja svete preproscine.
Če se gremo tako, se naj ljubljančanom subvencionira adria, dolenjcem pa croatia airlines, imajo večinoma glih tolk do Zagreba kot do Brnika.
BigWhale ::
Letalska vukojebina smo zaradi adrie. Njen propad je najboljši za konec te vukojebenosti.
Ne, vukojebina smo zato ker nas je tolk mal, da v povprecju ne napolnimo letal za letenje v Bruselj petkrat na teden, kaj sele za kaksne druge destinacije. To kar se je dogajalo z Adrio nima veze s tem kolk smo komercialno zanimivi za vecje letalske druzbe. Noben ne bo prisel letet na relaciji Ljubljana - XY, ce bo linija delala izgubo.
Subvencionira, če že, se pa lete iz večjih mest iz katerih lahko pridejo turisti.
Ne govorim o turistih. Turisti so pravzaprav se najmanjsi problem in so tisti, zaradi katerih ne bo konec sveta.
Ampak zanimivo, da se bojo in se že linije v Frankfurt, Bruselj, London vseeno postavljajo, še pred kakimi subvencijami.
Ja, Fraport je rekel, da bi v kakem letu in pol lahko nadomestili Adriine linije. :) Te linije, ki se bodo sedaj mogoce vzpostavile pa se bodo vzpostavile predvsem zaradi tega, ker smo v EU. Ce ne bi bili, bi bli pa ze skor fucked.
Jaz ne pravim, da bi moral za vsako ceno resiti Adrio, sam pravim to, da je letalski promet (in prometne povezave nasploh) nekaj kar je stratesko pomembno za drzavo in bi morala drzava pristavit svoj pisker k vsem skupaj.
bluefish ::
Brnik si zaradi propada Adrie obeta cca. 100 - 200k potnikov letno manj: https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
So to ti silni biznismeni, ki brez Adrie za Slovenijo še slišali nebi?
So to ti silni biznismeni, ki brez Adrie za Slovenijo še slišali nebi?
zmaugy ::
1. In na svoj namig si dobil odgovor. Ki ti ni bil všeč, ane?
Nisem opazil, da bi podal kakršnkoli argumentiran ali referenciran odgovor. Bom kasneje preveril, če se kje skriva kašen spregledan namig :) Tvoje (od kogarkoli) mnenje pa šteje točno nič. Seveda tudi moje, če ni ustrezno podprto. Floskule in pravljice me pa ne zaimajo.
2. Kdor mora leteti, naj to plača. Če ti računica ne prenese tržne cene poletov, se posluži alternativ. Če bi vsi kaviar birokrati plačevali realne cene za letalske karte, bi se bolj posluževali telekonferenc in lobirali za veliko bolj vzdržne hitre železnice.
Tako je. Kdor se vozi z avtobusom tudi. Akcija "odrežimo podeželje": polno ekonomsko ceno na vseh 80% linij, ki so sicer močno subvencinirane ... BTW: mnogo preverjenih in nepreverjenih ekonomskih teorij se najde v https://www.mklj.si
Kaviar birokrati so na subvencioniranih cenah že ves čas, kar je le eden od načinov subvencioniranja nacionalnega prevoznika ... Ne bom sodil ali je to prav ali ne. Tako pač je (bilo?).
Tisto o floskulah lahko mirne duše apliciraš še nase.
Podeželje je že zdavnaj odrezano od javnega prevoza, kar je ostalo, je totalna žalost. Namesto v “državnega letalskega prevoznika” naj investirajo več v javni prevoz za večino folka in ne zgolj za preseratorje.
PS: Predlagam tudi, da se neha subvencionirat opere in gledališča bogatašem, ki to gledajo, naj plačajo polno ceno.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
BigWhale ::
In kako bo 2. tir koristil recimo meni ali tebi specifično?
Meni Dolenjska avtocesta prav nic ne koristi. Zakaj hudica jo moram financirat??? ZAKAJ!?!
In podobna vprasanja svete preproscine.
Če se gremo tako, se naj ljubljančanom subvencionira adria, dolenjcem pa croatia airlines, imajo večinoma glih tolk do Zagreba kot do Brnika.
A moram res razlagat kje si falil point. Gre za to, da je vprasanje "kako meni koristi Adria/2. tir/Luka Koper/...?" neumno. Ce nekomu osebno ne koristi nic, potem to se ne pomeni, da ni sirse koristi za drzavo.
LeQuack ::
A moram res razlagat kje si falil point. Gre za to, da je vprasanje "kako meni koristi Adria/2. tir/Luka Koper/...?" neumno. Ce nekomu osebno ne koristi nic, potem to se ne pomeni, da ni sirse koristi za drzavo.
Država smo državljani, komu pa bodo stvari koristile če ne nam? Ne razumem te logike, da ne koristi državljanom, ampak koristi pa državi. Taka stvar ne koristi nobenemu.
Quack !
BigWhale ::
A moram res razlagat kje si falil point. Gre za to, da je vprasanje "kako meni koristi Adria/2. tir/Luka Koper/...?" neumno. Ce nekomu osebno ne koristi nic, potem to se ne pomeni, da ni sirse koristi za drzavo.
Država smo državljani, komu pa bodo stvari koristile če ne nam? Ne razumem te logike, da ne koristi državljanom, ampak koristi pa državi. Taka stvar ne koristi nobenemu.
Saj to ti probavam razloziti? Meni dolenjska avtocesta ne koristi, koristi pa enmu kupu drugih ljudi. Teb tud 2. tir al pa adria ne koristita, koristita pa komu drugemu.
Utk ::
In kako bo 2. tir koristil recimo meni ali tebi specifično?
Meni Dolenjska avtocesta prav nic ne koristi. Zakaj hudica jo moram financirat??? ZAKAJ!?!
In podobna vprasanja svete preproscine.
Če se gremo tako, se naj ljubljančanom subvencionira adria, dolenjcem pa croatia airlines, imajo večinoma glih tolk do Zagreba kot do Brnika.
A moram res razlagat kje si falil point. Gre za to, da je vprasanje "kako meni koristi Adria/2. tir/Luka Koper/...?" neumno. Ce nekomu osebno ne koristi nic, potem to se ne pomeni, da ni sirse koristi za drzavo.
Vseeno ne razumem kako propad adrie vpliva na subvencioniranje neke linije. Če se je subvencionirala do zdaj, se bo še naprej, če ne, ni potrebe. Adria ni propadla zaradi letenja v Sarajevo pod izgubo. Če bi tam res delala izgubo z letenjem, bi pod nemškimi lastniki s tem zdavnaj nehala.
BigWhale ::
Vseeno ne razumem kako propad adrie vpliva na subvencioniranje neke linije. Če se je subvencionirala do zdaj, se bo še naprej, če ne, ni potrebe. Adria ni propadla zaradi letenja v Sarajevo pod izgubo. Če bi tam res delala izgubo z letenjem, bi pod nemškimi lastniki s tem zdavnaj nehala.
Point vsega skupaj je to, da drzavnega oziroma ustrezno subvencioniranega letalskega prevoznika potrebujemo. A je to Adria al kdo drug je vseeno. Problem je v tem, da imas zdaj kup ljudi, ki mahajo z rokami in se jezijo nad komunisti in vpijejo 'free market'. Free market je v tem primeru odnesel Adrio.
Ne pravim, da bi moral v neskoncnost pumpat denar v njo, bi bla pa stvar verjetno precej lazje resljiva kot bo sedaj. In manj boleca za potnike in ljudi, ki so sedaj ostali brez denarja in brez prevoza.
Utk ::
Ne rabimo prevoznika, rabimo linije, če že. Lahko se na vsaki liniji subvencionira nekdo drug. Če bo to na vseh linijah Nova Adria, bo pa tudi ta obsojena na propad, ker potem bo jasno kako grejo stvari.
Pika na i ::
Od kod ideja, da letalski prevoznik nujno mora delat izgubo? Če se izračuna, da je za neko linijo subvencija koristna, se naj tudi da zarad mene, ampak za to ni potrebna adria, zakaj na neki linija subvencija pa naj bo izračunano po nekih javnih in jasnih merilih.
Javna in jasna merila, v Sloveniji? Daj, lepo te prosim.
Kakor se danes zdi, so nekateri (lastniki itak, so dobro vedeli da jim bodo pobrali vsa najeta letala) že precej dolgo vedeli, da bo šlo vse k hudiču. A si lahko prepričan, da niso tudi naši kekci že ves ta čas pripravljali subvencije za "tam nekoga" in samo čakali, da Adria crkne?
Fraport je tudi lepo povedal, da so se pripravljali in pogovarjali. S kom pa? s potencialnimi let. družbami? Pa z vlado?
Pa kaj ni dovolj že zdaj, ob kozlarijah, ki jih klobasajo naši politiki in težki "gospodarstveniki" ugotovit, da nimajo pojma?
Denarja primanjkuje na vseh koncih, oni bodo pa subvencionirali, koga? Tujce? A jim niso že dali dovolj, lopovom nemškim?
BEL bo vozil poceni (kar se tako zelo očita Adrii, da ni delala), če boš karto kupil za pol leta v naprej.
?ebote Bruselj, naj gredo peš.
jernejl ::
Zanimivo je videti predvsem to, koliko ljudi se ne zaveda strateskega pomena letaskih povezav, ki so pozitivni za celotno drzavo.Povezave, na katerih leti dovolj potnikov, obstajajo in bodo obstajale tudi brez subvencij. Povezave, na katerih ne leti nihče ali pa trije potniki, pa prinašajo bolj malo pozitivnih učinkov, zato najbrž ni razloga, da bi morali slednje subvencionirati. V duhu nedavnih okoljskih protestov lahko rečemo, da je okoljsko precej sporno, če letalo pelje skoraj prazno.
Glavna tezava pri vsem skupaj je predvsem to, da nekatere gospodarsko pomembne povezave niso rentabilne in delajo izgubo sami letalski druzbi, pomenijo pa pomembno prednost v gospodarstvu. Potencialni investitor se ne bo vozil v Benetke in se potem se stiri ure cijazil z GoOptijem v Ljubljano, samo zato, da pride mal pogledat sem, bo sel rajsi kam drugam.Če potencialni investitor ne more plačati 100 evrov več za ekonomsko ceno vozovnice in rabi subvencijo, da pride sem, potem je najverjetneje precej slab investitor.
Meni Dolenjska avtocesta prav nic ne koristi. Zakaj hudica jo moram financirat??? ZAKAJ!?!Ker imaš ti štajersko avtocesto, Dolenjci pa dolenjsko. Ker ti financiraš cesto Dolenjcem, oni pa tebi. Če bi država iz skupne malhe plačala avtocesto samo Dolenjcem, Štajercem bi pa pokazala sredinec, ti pa najbrž ne bi bilo prav.
Če bo država subvencionirala lete na Brnik, bo naredila točno to: nekateri bodo od tega imeli precej koristi (zaposlitve, turizem, investitorje), ostali pa praktično nič, ker ima veliko Slovencev na razpolago bolj priročna letališča.
Zato bi bilo smiselno, da letalske povezave subvencionirajo občine, če to želijo. Tiste, ki so blizu, več, tiste bolj oddaljene pa manj ali nič. Prekmurcem in Mariborčanom je turiste in poslovneže bolj smiselno vabiti na letališče v Gradec, Primorcem pa v Trst.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
zmaugy ::
A moram res razlagat kje si falil point. Gre za to, da je vprasanje "kako meni koristi Adria/2. tir/Luka Koper/...?" neumno. Ce nekomu osebno ne koristi nic, potem to se ne pomeni, da ni sirse koristi za drzavo.
Država smo državljani, komu pa bodo stvari koristile če ne nam? Ne razumem te logike, da ne koristi državljanom, ampak koristi pa državi. Taka stvar ne koristi nobenemu.
Saj to ti probavam razloziti? Meni dolenjska avtocesta ne koristi, koristi pa enmu kupu drugih ljudi. Teb tud 2. tir al pa adria ne koristita, koristita pa komu drugemu.
Lepa primerjava, samo da številke niso ravno primerljive, na manj prometnih odsekih dolenjske avtoceste je letni promet cca 11 milijonov vozil, Adria je letno prepeljala cca milijon potnikov. Razlika med potniki je verjetno še majčkeno večja, če je v kakšnem avtu več kot 1 potnik. Zdaj če bi pa seštel vse odseke dolenjske avtoceste, bi bila pa razlika še hujša.
V bistvu zelo slaba primerjava, če sem iskren. Je pa iz tega zelo očitno, kaj je za mase in kaj za klase.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
qwertyy ::
V tej temi se lepo izraža zaplankanost nekaterih slovencev.
"Ne vozim se z letalom, zato cela država ne rabi svojega nacionalnega letalskega prevoznika"
"Nisem zmožen dojeti, zakaj je to vseeno pomembno za celotno infrastrukturo in zakaj to vpliva na cel kup ostalih stvari"
"Ne vozim se z letalom, zato cela država ne rabi svojega nacionalnega letalskega prevoznika"
"Nisem zmožen dojeti, zakaj je to vseeno pomembno za celotno infrastrukturo in zakaj to vpliva na cel kup ostalih stvari"
Utk ::
V tej temi se lepo izraža zaplankanost nekaterih slovencev.
"Vozim se z letalom in živim blizu Brnika, zato cela država naj financira svojega nacionalnega letalskega prevoznika"
"Nisem zmožen dojeti, zakaj je to vseeno slabo za celotno infrastrukturo in zakaj to slabo vpliva na cel kup ostalih stvari"
"Vozim se z letalom in živim blizu Brnika, zato cela država naj financira svojega nacionalnega letalskega prevoznika"
"Nisem zmožen dojeti, zakaj je to vseeno slabo za celotno infrastrukturo in zakaj to slabo vpliva na cel kup ostalih stvari"
qwertyy ::
V tej temi se lepo izraža zaplankanost nekaterih slovencev.
"Vozim se z letalom in živim blizu Brnika, zato cela država naj financira svojega nacionalnega letalskega prevoznika"
"Nisem zmožen dojeti, zakaj je to vseeno slabo za celotno infrastrukturo in zakaj to slabo vpliva na cel kup ostalih stvari"
Tako kot je nekdo zgoraj napisal. Nek morebitni investitor ne bo v Slovenijo prihajal preko benetk in nato z Goopti do Ljubljane ter za to porabil 7ur, ampak bo preprosto Slovenijo brisal iz seznama.
Ti si eden izmed ozkoglednežov ja, ampak si očitno tako ozkogleden, da še tega ne opaziš.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 15729 (10232) | stara mama |
» | Letalski nasvetiOddelek: Loža | 4723 (4047) | St235 |
» | Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24903 (22148) | alexa-lol |
» | potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25389 (22322) | xsum1 |