» »

Prosim za pomoč - Excel

Prosim za pomoč - Excel

mp5 ::

Pozdravljeni!

Prosim vas za pomoč pri pretvorbi vrednosti v Excelovi tabeli. Določeno obdobje bi rad spremenil v besedilo. Primer:



Omenjeni zapis bi rad spremenil v sledeče: Janez Novak: januar, februar, marec....2000, januar, februar, marec...2001...junij 2018

Dejansko ni potrebe po letnici v zapisu, ker slednjo lahko vnesem ročno. Rad bi, da se datumsko obdobje spremeni v besedilo.

Je to mogoče?

Za vse nasvete in pomoč se vam vnaprej zahvaljujem. Lp

rokp ::

Format cells, izberes Custom in vpises mmmm yyyy

mp5 ::

Mogoče nisem bil dovolj razumljiv.

Zgornji zapis bi rad spremenil v to:



Prej sem pozabil napisati, da bi bilo idealno, da je med meseci ločilo (vejica) in da bi zadnji stolpec seštel mesece zaposlitve.

Hvala

reeves ::

Tole je pa res čudna želja. In vsi meseci naj bi bili v isti celici? A lahko vprašam zakaj mora biti ravno takšna oblika zapisa. Se mi zdi, da bi rad dosegel nekaj, kar se da tudi na drugačen način. Štetje mesecev zaposlitve ni problem (=DATEDIF(B2;C2;"m").

mp5 ::

Da, v eni celici. Zadevo bi rad skopiral v WORD. Hvala

rokp ::

Naredis .xlsm datoteko, pritisnes Alt-F11, izberes Insert->Module, pastas spodnjo kodo (na hitro spackana, bi morala biti enostavno berljiva, ce je potreben kaksen popravek), za polja uporabis =razpon(B2;C2)

Function razpon(first As Date, last As Date)
    Dim d As Date
    d = first
    Dim s As String
    s = Mesec(DatePart("m", d))
    While d < last
        d = DateAdd("m", 1, d)
        s = s & ", " & Mesec(DatePart("m", d))
        If DatePart("m", d) = 12 Or d >= last Then
            s = s & " " & DatePart("yyyy", d)
        End If
    Wend
    razpon = s
End Function

Function Mesec(i As Integer) As String
    Select Case i
        Case 1
            Mesec = "januar"
        Case 2
            Mesec = "februar"
        Case 3
            Mesec = "marec"
        Case 4
            Mesec = "april"
        Case 5
            Mesec = "maj"
        Case 6
            Mesec = "junij"
        Case 7
            Mesec = "julij"
        Case 8
            Mesec = "avgust"
        Case 9
            Mesec = "september"
        Case 10
            Mesec = "oktober"
        Case 11
            Mesec = "november"
        Case 12
            Mesec = "december"
    End Select
End Function

mp5 ::

Zdravo!

Nikoli še nisem pretvarjal dokumeta v .xlsm datoteke, prav tako še nisem nikoli delal z Microsoft Visual basic orodjem. Sem pregledal nekaj videov in poskušal, vendar mi ne gre. Mi lahko prosim bolj detajlno opišeš postopek oz. me vodiš skozi postopek. Hvala

rokp ::

Dokument shranis kot .xlsm - tam, kjer vpisujes ime datoteke (Save As), imas sedaj verjetno spodaj napisano "Excel Workbook (*.xlsx)", namesto tega izberes "Excel Macro-Enabled Workbook (*.xlsm)". V slovenskem Excelu so verjetno izrazi malenkost drugacni.
Ko imas .xlsm odprt, pritisnes Alt-F11, odpre se ti "Microsoft Visual Basic for Applications".
V meniju "Insert" izberes "Module", odpre se ti novo okno, kamor prilepis zgornjo kodo, nato pa v tabeli v ciljno polje vpises formulo "=razpon(celica_s_prvim_datumom;celica_z_zadnjim_datumom)".

mp5 ::

Super :) Dela! Res hvala. Lp

rokp

Prosim poglej še zasebna sporočila. Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mp5 ()

Twixz ::

Pozdrav,

rabil bi pomoč, če morda kdo ve, kako narediti tabelo v excelu za urni plan dela.
Plan dela je čez teden fixen, jaz pa bi vnašal v tabelo planirane delovne ure delavcev, ter tako dobil na koncu meseca nek izračun +/- ur.
Kako bi se dalo to narediti?

prtenjam ::

Pozdravljeni,

Vaše vprašanje je preobširno, saj je vprašanje ali res želite doseči samo to, kar pišete ali še kaj več. To kar ste napisali je namreč trivialno. Predpostavimo vrstico, kjer piše:

  • v koloni A planirani prihod na delo,

  • v koloni B planirani odhod z dela,

  • v koloni C dejanski prihod na delo,

  • v koloni d dejanski odhod z dela.



Izračun ure je preprost (B - A === zahtevano število ur), (D - C === dejansko število ur). Tisto kar torej zanima vas pa je (recimo da gre za tretjo vrstico delovnega zvezka):
=(D3 - C3) - (B3 - A3)


Vendar pozor na ta način bi dobili neko realno številko, ki Excelu predstavlja čas. Kako je v Excelu predstavljen čas, si preberite tukaj. Glede na to da vi kot rezultat pričakujete ure, je torej stvar potrebno pomnožiti s 24 in dobite sledečo formulo:
=((D3 - C3) - (B3 - A3))*24


To je to v najpreprostejši različici
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

otago ::

Dodatno lahko imas atribute:-> navaden delovni dan, sobota, nedelja oz. praznik, ce smensko delo-zjutraj, popoldan, nocna, kolicnik? Lahko naredis cel CRM s tega.

Ne pozabi na sestevanje / odstevanje casa npr. start 16.12 16:00, konec 17.12. 02:00, da ne dobis zmazka(negativnih vrednosti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Twixz ::

Zdravo,

vem da je že nekaj časa minilo ampak jst samo rabim za ure in minute da se sproti sešteva oz. odšteva.
Prilagam sliko kaj rabim.
 Excel, primer

Excel, primer



Torej v B2 imam plan dela, v B3 imam čas dela ki ga je opravil nek delavec, v B4 bi pa da mi sproti sešteva oz. odšteva stanje ur glede na plan. V minutah oz. urah. In mi potem v celici AC4 za vse 4 tedne vrže ven stanje ur po opravljenih 4h tednih.

Ko dam sum B2:AC2 mi vrže ven 16:00. Nekaj moram še narediti pa ne znam.
Dal sem tudi oblikuj celice, po meri, čas, hh:mm/AM/PM ampak ne pomaga. ;((

Argonavt ::

[hh]:mm ali
hh:mm×24 oblika-splosno

Twixz ::

Celico je treba oblikovati tudi tam kjer se sešteva da dobiš potem ure ven. Super.:D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Excel obfuscation

Oddelek: Programska oprema
141945 (1640) SeMiNeSanja
»

excel

Oddelek: Programska oprema
324699 (3308) xtrat
»

excell formule

Oddelek: Programska oprema
182143 (1845) ZePe
»

[Excel]Vrednost celice = ime dokumenta

Oddelek: Programska oprema
314700 (4122) veteran
»

Visual Basic in Excel

Oddelek: Programiranje
262640 (2206) Vesoljc

Več podobnih tem