Forum » Na cesti » Podivjane cene novih avtomobilov
Podivjane cene novih avtomobilov
brett ::
raje poglej cene base modelov danes in leta 2008. Ekostika, ki se prodaja v par 10 kosih pr nas, ni glih referenca.
30k je bil "base" model. Električno nastavljiva ogledala sicer v base modelu niso bila označena, brez pa ga nisi mogel kupit. Danes je to standard.
Avto je cenejši kot je bil, samo nočete razumet.
Nisem vec preprican, tam okol 2009 je fotr nabavil golfa highline brez dodatnega sranja za okol 20-21k takrat, kokr se spomnim. Danes na avto.net vidim da se novi zacnejo Style pri 28k oz. R-Line za 30k pri istem motorju.
1/3 cene več ob 2x višji plači-po vaše. Dobro da folk ne razmišlja kot vi in da imamo sedaj poplavo STjev, 2008 pa jih nismo ravno imeli :)
Od kod vam ideje (ta tvoj post je samo primer), da so se dohodki med letom 2008 in 2021 podvojili. Minimalna plača se je res dvignila skoraj x2, večina ostalih pa med 10 in 30%. Le en del(ček) dohodkov iz naslova plač pa nad tem.
S tem, ko se je minimalna plača toliko dvignila, je posledica to, da je vedno večja uravnilovka. Kaj to pomeni za posameznika, pa si lahko mislite... Če se je minimalna toliko dvignila v %, bi se za toliko morale dvigniti tudi ostale. Tako pa se plačna so razmerja vedno bolj rušijo; za vedno večji bazen delovno aktivnih oseb.
In tisti, ki je imel takrat ali danes minimalca, lahko le sanja o vozilu za takratnih 20k ali 30+k danes. Podražile so se osnovne dobrine in večina dohodka gre tja, ne pa za pleh.
Da pa povem svoj primer na plehu: leta 2009 sem kupil VW golfa VI, 1.4tsi comfortline paket + par dodatkov in me je prišel s popustom 18.5k (po redni ceni malo pod 21k). Leta 2019 sem kupil Mazdo CX3 2.0skyactive, paket attraction za 20.2k (redna cena 21k) z več opreme: komplet led, senzorji + mrtvi kot, navi, DAB, avt. park. zavora. Prostorsko, dimenzijsko (razen višina) isti rang. Torej nisem v 10 letih tako rekoč nič več plačal za pleh. Ker sta šli inflacija in moja plača z roko v roki v rasti. Avto pa ima par zelo uporabnih gadgetov več.
In menim, da sem ujel zadnji vlak, ker to, kar pa je naredil Covid19 in letos njena posledica... v "sodelovanju" z elektro mantro voznega parka, pa je noro. In najbrž si novega voza (razen najmanjših kinder jajčkov) ne bom(o) mogli več privoščiti.
zobnik ::
Ko prodaš svojga za dober dnar in kupiš druzga ga tud za več kupiš.
Tud pri priključkih v kmetijstvo je podobno, nova prikolca pred 6 leti 10000 evrov, rabljena sedaj 5-6 let stare, prodana za 9000 evrov, nova stane 14000 evrov.
Tud pri priključkih v kmetijstvo je podobno, nova prikolca pred 6 leti 10000 evrov, rabljena sedaj 5-6 let stare, prodana za 9000 evrov, nova stane 14000 evrov.
wcpapir ::
S tem, ko se je minimalna plača toliko dvignila, je posledica to, da je vedno večja uravnilovka. Kaj to pomeni za posameznika, pa si lahko mislite... Če se je minimalna toliko dvignila v %, bi se za toliko morale dvigniti tudi ostale. Tako pa se plačna so razmerja vedno bolj rušijo; za vedno večji bazen delovno aktivnih oseb.
In tisti, ki je imel takrat ali danes minimalca, lahko le sanja o vozilu za takratnih 20k ali 30+k danes. Podražile so se osnovne dobrine in večina dohodka gre tja, ne pa za pleh.
Bullshit. In to, da niso plače večje in to da tisti z minimalcem ne kupujejo focusov ST. Avte do 40k kupujejo samo folk z minimalno plačo, na lizing ter zavarovanje na obroke, koliko gre. Kdo ima denar ne gre kupit novega STja, ker če bi tako razmišljal ne bi imel denarja.
Plače pa so večje vsaj x2.
zobnik ::
Tud minimalc se ni dvignil v parh letih za 100%.
Še 10 let nazaj je bla min.plača 600 evrov neto, sedaj je pa 750 evrov. Novi dvig sledi zarad norih cen.
Še 10 let nazaj je bla min.plača 600 evrov neto, sedaj je pa 750 evrov. Novi dvig sledi zarad norih cen.
Alfonso ::
Ti si en kekec ki nima blage veze z realnostjo...Mal se izobrazi kdo je na minimalcu, oziroma kolikšen del zaposlenih v slo gospodarstvu. Je pa problem tam, kjer ti je že oni gor napisal. Razlike med minimalcem in srednjim slojem se samo manjšajo in jih, v kolikor upoštevaš vse ugodnosti, ki jih vlečejo tisti na minimalcu, sploh ni več. Popolna uravnilovka.
BCSman ::
2008 je tehnik v proizvodnji dobil 550eur, danes dobi čez jurja.
Tisti z minimalcem se bo lahko še vozil dokler bodo stari avti delujoči in na razpolago in davščine v mejah normale. Kot vemo bodo pa drugo leto začeli nabijat davke pri registraciji na podlagi izpusta co2, kubature.., tako da se je že začel pogrom nad racionalnimi ljudmi s starimi avti. S posiljevanjem z elektro avti bo tisti na minimalcu še bolj nasrkal. Potem bo pa itak že revolucija ker bo folk podivjal in se bo vse sestavilo na novo.
Tisti z minimalcem se bo lahko še vozil dokler bodo stari avti delujoči in na razpolago in davščine v mejah normale. Kot vemo bodo pa drugo leto začeli nabijat davke pri registraciji na podlagi izpusta co2, kubature.., tako da se je že začel pogrom nad racionalnimi ljudmi s starimi avti. S posiljevanjem z elektro avti bo tisti na minimalcu še bolj nasrkal. Potem bo pa itak že revolucija ker bo folk podivjal in se bo vse sestavilo na novo.
SambaShare ::
Minimalna plača 2010 734€
Minimalna plača 2022 1074€
Zakaj je relevantna minimalna plača in ne popvrečna pa tudi ve samo wcpapir.
Minimalna plača 2022 1074€
Zakaj je relevantna minimalna plača in ne popvrečna pa tudi ve samo wcpapir.
Alfonso ::
BCSman ::
Porazdeli v mesečno plačo še naprimer bolane cifre regresa, ki jih dobi raja v teh časih v primerjavi s takratno revščino.
brett ::
S tem, ko se je minimalna plača toliko dvignila, je posledica to, da je vedno večja uravnilovka. Kaj to pomeni za posameznika, pa si lahko mislite... Če se je minimalna toliko dvignila v %, bi se za toliko morale dvigniti tudi ostale. Tako pa se plačna so razmerja vedno bolj rušijo; za vedno večji bazen delovno aktivnih oseb.
In tisti, ki je imel takrat ali danes minimalca, lahko le sanja o vozilu za takratnih 20k ali 30+k danes. Podražile so se osnovne dobrine in večina dohodka gre tja, ne pa za pleh.
Bullshit. In to, da niso plače večje in to da tisti z minimalcem ne kupujejo focusov ST. Avte do 40k kupujejo samo folk z minimalno plačo, na lizing ter zavarovanje na obroke, koliko gre. Kdo ima denar ne gre kupit novega STja, ker če bi tako razmišljal ne bi imel denarja.
Plače pa so večje vsaj x2.
Dokler ne podaš konkretnih realnih dokazov, da za večino (absolutna večina vseh zaposlenih) plač velja, da so le-te zrasle med letom 2008 in 2021 za (po tvoje) za vsaj X2, si zame en navaden trol.
brett ::
2008 je tehnik v proizvodnji dobil 550eur, danes dobi čez jurja.
...
Če imajo tako urejeno (nekateri) tehniki srečneži v parih podjetjih, še ne pomeni, da imajo vsi...
Cca 2/3 delovno aktivnega prebivalstva ima mediano neto (in bruto) plačo pod povprečjem (SURS). S tem, da je potrebno upoštevati, da so povečini plače precej napihnjene na račun javnega sektorja zaradi corona dodatkov, izplačil zadnjih 2,5let. Če to vzameš stran, je mediana še nižja in posledično neto malo nad 1k.
Dvig plač se v zadnjem desetletju+ ni dvignil kaj veliko na račun dejanskega dviga osnovnih plač s strani delodajalcev v %, kot jih nekateri navajate. Razen nekaterih svetlih izjem oz. panog.
Goran's Blog ::
So pa zanimive cene oziorma koliko so se podražili avti
Recimo Škodo Octavio RS letnik 2014 si jo novo dobil za 28.000€ oziorma če si vzel bolj švoh različico z 150HP si dobil za 22.000.
Danes Ocstavior RS pod 36.000€ ne dobiš. Če bi vzel motor z 150Hp pa pride 26,27.000€.
Se pravi RS za 8k več, navadna bi se reklo pa za 4,5k več.
Recimo Škodo Octavio RS letnik 2014 si jo novo dobil za 28.000€ oziorma če si vzel bolj švoh različico z 150HP si dobil za 22.000.
Danes Ocstavior RS pod 36.000€ ne dobiš. Če bi vzel motor z 150Hp pa pride 26,27.000€.
Se pravi RS za 8k več, navadna bi se reklo pa za 4,5k več.
BCSman ::
Pri traktorjih je še huje, najceneješi 50konjski same/goldoni/lambo še 2 leti nazaj 19k, sedaj 26k. Pri dražjih so še večje razlike. Nekaj se sicer zgovarjajo na "novejši tip motorja", ki pa prinaša uporabniku itak več škode kot koristi.
SambaShare ::
Goran's Blog je izjavil:
Se pravi RS za 8k več, navadna bi se reklo pa za 4,5k več.
Ugibam da je cena danes s financiranjem, prej pa še z gotovinskim plačilom?
Blinder ::
Cupakabra123 je izjavil:
Sej je prov. Ze tak je prevec pleha na cestah.
Kdor kupi avto ne kupi avto, da bi imel še en dodaten avto, ampak ga kupi za nadomestit svoj sedanji avto. In tako gre veriga zamenjave avtov do zadnjega člena, ki bo zamenjal avto, ker njegov sedanji gre na odpad.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
BCSman ::
Ni nujno, sem kupil se en DODATEN prakticno enak avto za dobrega jurja za rezervo, ce prvi ne bi uzgal ali da bi vec tednov cakal pri mehaniku. Tako da sem vedno 100% mobilen brez razmisljanja. Da bi oba hkrati crknila skoraj nemogoce.
Invictus ::
Ce imas plac, se to splaca. Sam bom tudi imel en avto nalagerju, sam registriram ga in je to to.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Cupakabra123 je izjavil:
Sej je prov. Ze tak je prevec pleha na cestah.
Kdor kupi avto ne kupi avto, da bi imel še en dodaten avto, ampak ga kupi za nadomestit svoj sedanji avto. In tako gre veriga zamenjave avtov do zadnjega člena, ki bo zamenjal avto, ker njegov sedanji gre na odpad.
Ne cupakabra misli, da ljudje doma zbirajo avte in vozijo tri naenkrat.
Za njega velja 2 mio slovencev == 2 mio slovenskih avtov na cesti
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
SambaShare je izjavil:
Minimalna plača 2010 734€
Minimalna plača 2022 1074€
Zakaj je relevantna minimalna plača in ne popvrečna pa tudi ve samo wcpapir.
560 neto plača l.2010
in danes 750
Torej je dvig v 10 letih bil....cca 35%
wcpapir ::
Torej isto kot fokus iz 30.000 na 40.500 ? kje govorimo o podrazitvi avtomobilov? Stanejo nas manj kot so nas kadarkoli.
zobnik ::
Včasih si moral fejst delat da si si novo kupil in takrat ni blo FB in twiterja, da bi sledil neumnostim, ampak takrat so namesto tega delal, zidal, gradil.
Avenger ::
Ideja je na žalost sesuvanje gospodarstva, zato so globalisti pripeljali do stagflacije. Proizvodnja se zmanjšuje, folk bo imel čedalje manj denarja, denar bo vreden manj, cene se bodo dvigale. Zato nimam pretiranega optimizma v to, da se bodo cene avtomobilov kaj zmanjšale. Kljub temu, da gre cena goriva v nebo in temu ni videti konca. Ste slišali za zadnjo novico? Najmanj dva tankerja, namenjena v EU sta bila preusmerjena v USA. Ne vem, kakšne bodo posledice, ampak nafte na račun tega ne bo večja količina in cena ne bo padla, dvignila se bo in mogoče bo zmanjkalo kurilnega olja.... In kljub temu, da se dizel neproporcionalno draži, povpraševanje po dizel avtih ni manjše... ker je ponudbe tako malo. Skrajno čudna situacija, nenaravno vse skupaj. Premišljam, da bi na pumpi natankal par sto litrov na zalogo...
Z zanimanjem pa gledam v Ameriko, kjer bodo kmalu imeli poplavo rabljenih avtomobilov, ker so jih zaplenili folku, ki ni bil več zmožen odplačevat kredita. Zaenkrat trgovci še držijo cene, ampak to ne more trajat več dolgo in ko se bo vsul plaz, nimam pojma kaj bo to pomenilo za EU, mogoče prav nič, mogoče zelo malo, iz Amerike uvažat je drago... pri nas pa mislim, da ni bilo take vrste avtomobilskih kreditov, tako da s tega naslova ni za pričakovat večje ponudbe. Morda precej kasneje, če bo gospodarstvo resno zabredlo v težave in se bodo začela odpuščanja in bodo zato tudi vračali lizing avte...
Zoprn čas, v katerm živimo...
Z zanimanjem pa gledam v Ameriko, kjer bodo kmalu imeli poplavo rabljenih avtomobilov, ker so jih zaplenili folku, ki ni bil več zmožen odplačevat kredita. Zaenkrat trgovci še držijo cene, ampak to ne more trajat več dolgo in ko se bo vsul plaz, nimam pojma kaj bo to pomenilo za EU, mogoče prav nič, mogoče zelo malo, iz Amerike uvažat je drago... pri nas pa mislim, da ni bilo take vrste avtomobilskih kreditov, tako da s tega naslova ni za pričakovat večje ponudbe. Morda precej kasneje, če bo gospodarstvo resno zabredlo v težave in se bodo začela odpuščanja in bodo zato tudi vračali lizing avte...
Zoprn čas, v katerm živimo...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Avenger ()
feryz ::
A vi mislite, da bodo šle cene kdaj dol?
Od kje vam take nore ideje? Nobena cena ne bo šla dol. Edino upanje je, da se ustavijo. Čeprav nič ne kaže.
Od kje vam take nore ideje? Nobena cena ne bo šla dol. Edino upanje je, da se ustavijo. Čeprav nič ne kaže.
kow ::
Da gredo cene dol, ne rabijo pasti nominalne cene. Se pa nenadoma pojavi vec popustov, sploh za starejse modele ipd.
m0LN4r ::
Nazadnje, ko sem gledal Golf R je blo za 8ko prednarocilo, vecji popust kot za starega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BCSman ::
Rešitev je znižanje količine čipov za 90% in elektronskega balasta, zatem če ne bo pomagalo še vrnitev na starejše emisijske standarde.
Odpustilo se bo še 50% inženirjev, ker itak razvijajo nepotrebno vesoljsko tehnologijo za osebne avtomobile.
Odpustilo se bo še 50% inženirjev, ker itak razvijajo nepotrebno vesoljsko tehnologijo za osebne avtomobile.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BCSman ()
starfotr ::
Bolje, da odpustimo EU birokrate. Itak so sami sebi v namen.
Avtomobilska industrija naj pa crkne čim prej. Nokia je tudi zaradi crknila, ker se niso prilagodili in so vlekli svoje do bridkega konca. Čeprav od avtomobilske industrije živi tudi Slovenija, na račun nemške industrije.
Avtomobilska industrija naj pa crkne čim prej. Nokia je tudi zaradi crknila, ker se niso prilagodili in so vlekli svoje do bridkega konca. Čeprav od avtomobilske industrije živi tudi Slovenija, na račun nemške industrije.
wcpapir ::
Rešitev je znižanje količine čipov za 90% in elektronskega balasta, zatem če ne bo pomagalo še vrnitev na starejše emisijske standarde.
Odpustilo se bo še 50% inženirjev, ker itak razvijajo nepotrebno vesoljsko tehnologijo za osebne avtomobile.
Rešitev česa ? A imamo kakšen problem ?
SambaShare ::
Rešitev je znižanje količine čipov za 90% in elektronskega balasta, zatem če ne bo pomagalo še vrnitev na starejše emisijske standarde.
Odpustilo se bo še 50% inženirjev, ker itak razvijajo nepotrebno vesoljsko tehnologijo za osebne avtomobile.
Rešitev česa ? A imamo kakšen problem ?
Starost voznega parka se nam povečuje. Kljub tvojim teorijam kako so baje avtomobili poceni.
wcpapir ::
SambaShare je izjavil:
Stari avtomobili so slabši od novih avtomobilov.
Načeloma ja, ampak ko kupimo nov avto imamo 2 problema, starega in novega. Nič nismo naredili, če ne pogojimo nakupa novih vozil z reciklažo starih.
Noben star avto (10+ let) ni tako vzdzevan, da bi ga lahko primerjal z novim.
Težko je to trditi kar tako. Jaz se s 400k + km dokaj nonstop vozim-trkam ni še bilo okvare na cesti, medtem ko je teta z novim hyundaiem stala ob cesti isti dan kot ga je dobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()
kixs ::
Govorim o ohranjenosti materiala. Avto s 400kkm je v vseh pogledih bolj zmatran. Ce je star 15+ let, pa se bolj.
SambaShare ::
Je pa višek ironije, da nam tu nekdo z 400kkm jajci trola, kako so baje novi avtomobili cenejši kot kadarkoli prej .
wcpapir ::
Saj so, sedaj so že vsi to ugotovili razen tebe. Kaj točno pa je s 400k km narobe pa ne vem, avto ni še niti na polovici svoje življenske poti, vsi sistemi delujejo :)
nekikr ::
Noben star avto (10+ let) ni tako vzdzevan, da bi ga lahko primerjal z novim.
Kaj ima to veze s čimerkoli? Včasih je bilo potrebno avtomobil menjati, ker so stari pili isto količino olja in dizla. Nato jih je bilo treba menjati, ker so bili vsi prerjaveni. Potem jih je bilo treba menjati, ker je imel novi airbag, morda celo klimo. 10 let starega pa danes ni treba menjati, ker nima nobene od prejšnjih slabih lastnosti. Ima pa malenkost manjši zaslon, ki celo ni na dotik. To res ni nek razlog za menjavo.
starfotr ::
Eni dobijo ošpice, če imajo več kot 3 leta star avto.
Ni tukaj rabiš/ne rabiš tu je samo želiš. Tudi, če nimaš denarja. Gre pa na lizing ali na kredit.
Ni tukaj rabiš/ne rabiš tu je samo želiš. Tudi, če nimaš denarja. Gre pa na lizing ali na kredit.
Valvoline ::
Noben star avto (10+ let) ni tako vzdzevan, da bi ga lahko primerjal z novim.
True, ampak tudi nov je lahko recimo po 2-3 leta intenzivne rabe slabsi kt na novo komplet poservisiran oldtimer. Nov je pac enkrat nov, po 2-3 leta je konec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
LeQuack ::
Enako je s telefonom, 2-3 leti star telefon je že kar star in obrabljen, 10 let star telefon pa je za v smeti.
Quack !
starfotr ::
Tako kot vsaka stvar danes, ima planirano zastaranje. Telefoni so sploh znani po tem. Načrtno.
WhiteAngel ::
Od kod vam ideje (ta tvoj post je samo primer), da so se dohodki med letom 2008 in 2021 podvojili. Minimalna plača se je res dvignila skoraj x2, večina ostalih pa med 10 in 30%.
FYI SURS pravi, da je povprečna bruto plača v Slo maja 2008 bila 1360 eur. Za leto 2021 pa 2000 eur. To je 47% gor.
starfotr ::
Povprečje ti nič kaj dosti ne pomeni.
Mediana, modus je veliko bolj zgovorno, kar se tega tiče.
Nekaj osnovnošolskega branja:
http://www2.arnes.si/~mpavle1/mp/stat.h...
Mediana, modus je veliko bolj zgovorno, kar se tega tiče.
Nekaj osnovnošolskega branja:
http://www2.arnes.si/~mpavle1/mp/stat.h...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto za 7000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 17468 (8854) | kixs |
» | Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 38271 (28751) | hojnikb |
⊘ | Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 58716 (41907) | Raptor F16 |
» | Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25721 (21628) | dj_uro |