» »

Nova ali stara Octavia?

Nova ali stara Octavia?

1 2
3
»

Utk ::

Meni je pa smešno, da si folk kupi rabljen premium namesto novega nekaj srednjega, ker je s premiumom boljša vožnja, potem se pa vozi s podrtimi amortizerji, da je vožnja slabša kot v novi daciji. To so ljudje brez občutka v vožnji in gledajo samo na značko. Če so stari kot metuzalemi, nič ne pomaga pri tem.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Meni je pa smešno, da si folk kupi rabljen premium namesto novega nekaj srednjega, ker je s premiumom boljša vožnja, potem se pa vozi s podrtimi amortizerji, da je vožnja slabša kot v novi daciji. To so ljudje brez občutka v vožnji in gledajo samo na značko. Če so stari kot metuzalemi, nič ne pomaga pri tem.


Zakaj bi se ustavil pri tem, mislim da bi lahko tudi na novem avtu menjal amortizerje za aftermarket boljše. Če tega nisi nikoli naredil, nisi V od voznika.>:D
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Ne, novi so dobri, po 150 kkm pa niso.

zmaugy ::

Nimaš pojma. Ta pravi Vozniki menjajo amortizerje na novem avtu in dajo notri aftermarket. Pa zavore tudi >:D
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

K0l1br1 ::

Jaz jih menjam, ko mi sprežejo. Okrog 200 kkm je to. Včasih se opazi predenj sprežejo, če pa sprežejo, avto zgubi vodljivost, pa itak takoj veš, kaj je na stvari.
Da pa so stari amortizerji enako dobri kot novi, pa je bedarija prve klase.

zmaugy ::

Večina starih stvari je slabših od novih ampak nisem še slišal za "normalno proceduro" menjave komplet motorja pri avtu s 100000 km, ker je nov motor boljši in "če ne opaziš razlike, pojdi nabirat solato".
Stvari se menja, ko je čas za to ali ko je tako predpisano s strani proizvajalca.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Nekaterim je težko dat 250 evrov, da se naslednjih 150 kkm vozijo kot po tirih, ni pa težko dat jurja več za telefon, ki ga bojo v tem času še vsaj enkrat menjali. Raznih čudakov je na svetu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Nekaterim je težko dat 250 evrov, da se naslednjih 150 kkm vozijo kot po tirih, ni pa težko dat jurja več za telefon, ki ga bojo v tem času še vsaj enkrat menjali. Raznih čudakov je na svetu...


I don’t give a fuck about your quirks.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

solatko ::

Utk - Pet let premium avto, ki ga dobiš za 20%-ov cene, je nekaj svetlobnih let boljši, kot večina novih s ceno okoli 20-25k€, se vidi, da nikoli nisi vozil pet let starega premium avta. Problem nastane, ko je treba tak avto vzdrževati, vendar tisti, ki gre zavestno v to, ima tudi to vkalkulirano. Če pa misliš na 15+ stare avte, pa zna bit, da jih kupijo za nekaj jurjev uporabniki, ki so tudi za to vrgli zadnji denar.

Po tvojih postih opažam, da nimaš kaj dosti izkušenj na avto sceni in raje nehaj.
Delo krepa človeka

tony1 ::

No, ne piši prav na široko o vzdrževanju, ker si prej povedal, da so avto (menda pretirano dobro, kar je seveda oksimoron) vzdrževali drugi pred tabo.

Pravilen nasvet je torej: kupi rabljen premijski avto, v katerega je prejšnji lastnik vrgel 10k EUR mehankarije.

Hudič je samo v tem, da je takšnih avtov na trgu zelo malo.

Utk ::

Po tvojih postih opažam, da nimaš kaj dosti izkušenj na avto sceni

Pametni ne ponavljamo napak bedakov, zato nam je kakšna izkušnja prihranjena. O tvojih izkušenjah ima pa cel forum že dovolj izkušenj...

Cveto ::

Amortizerji so seveda pomembni in jih je smiselno zamenjat, ki pride čas za to. Ta čas pa se, tako kot za veliko drugih komponent, pomika vedno bolj naprej, na daljše intervale. Ko sem pred 25 kupil svoj prvi avto (golf), je bilo normalno, da se enkrat med 150-150 k km menja sklopka, izpušni lonec, alternator itd... Danes komot voziš avto 200-250 k km in je še vse prvo. Jaz sem recimo prejšnji avto, hondo Accord, menjal pri 220 k km in je bilo še vse prvo vgradno, menjali so se edino diski. Če bi ga še imel, bi moral sicer verjetno tja okoli 250k km menjat amortizerje, a pri 220 k km se še ni kaj dosti čutilo, da bi se avt kaj zibal itd... Sedaj imam Škodo Superb, od novega, in po 6 letih in 170k km je avto še kot nov (delam sicer samo relacije, manj kot 20km se redko peljem, avto je doma in v službi v garaži, redno vzdrževan na pooblaščenem servisu). Amortizerji so še čvrsti, sklopka kot nova, rje ni... Imel sem že marsikateri avto, tudi BMW-ja, Mercedesa in Audija, a glede kvalitete se mi zdi da je tale Škoda daleč spredaj. Za BMW sem sicer že vedel da je problematičen, res razočarala pa me je Mercedes. Audi bi bil ok, če ne bi bilo okvare (serijske) vztrajnika. JE pa dejstvo, da se lepše pelješ z kakim BMW ali Mercedesom (Škoda je vseeno bolj "rustikalen" avto, tudi Superb).

Avtorju teme: če lehko, vzami novo Octavio. Nov avto je nov avto in Škode so (tudi zaradi zgoraj napisanega) rabljene tako drage, da se par let stare ne splača jemati. Family oprema ni slaba, če dodaš še dynamic paket z športnimi sedeži, dobiš dober in lep avto. Ima sicer zame eno veliko (zame nepremostljivo hibo in sicer da ni možno doplačati za radarski tempomat. Če lahko "živiš" brez njega je pa to odličen avto.

solatko ::

tony1 - Vsi premium avtomobili so vsaj 5 let vzdrževani vrhunsko - VIP stranke, zato bat, da boš v tem segmentu dobil slab avto je samo mnenje nevoščljivcev.

Kolega je kar se tiče vzdrževanje lastnih vozil, bolnik. Ko bi vedeli, kaj ta človek vse preventivno menja, bi se valjali od smeha. Da sem dve vozili kupil od njega, je čisto slučajno, je na kavici omenil, da ima nagledan drug avto in, da bo tega prodal za x€. Glede na to, da vem kakšen voznik je in kako vsako malenkost takoj zamenja izključno z original deli, da ima mehanika, ki je dvajset let delal v BMW-ju, sva se hitro zmenila. Tri leta in 200kkm brez problema, se je obrestovalo, saj sem ob prodaji dobil ceno, za katero sem ga kupil z realnimi 400kkm (ob prodaji).
Delo krepa človeka

Utk ::

tony1 - Vsi premium avtomobili so vsaj 5 let vzdrževani vrhunsko - VIP stranke, zato bat, da boš v tem segmentu dobil slab avto je samo mnenje nevoščljivcev.

Solatko premium selection (tm)

tony1 ::

"tony1 - Vsi premium avtomobili so vsaj 5 let vzdrževani vrhunsko - VIP stranke, zato bat, da boš v tem segmentu dobil slab avto je samo mnenje nevoščljivcev."

15 let sem prevozil v bemflih, stran od njih sem pa šel nekaj zaradi vedno slabše kvalitete avtov, nekaj pa zaradi zanič mehanikov. Na neki točki sem se naveličal jim nositi $$$, ker je postajalo očitno, da v vsem špilu vsakič jaz potegnem krajši konec.

Uradni servisi sploh niso vredni omembe (kako lahko avto za 50 ali 100 jurjev dajo šravfati vajencu? In tudi če ja, nimajo v veljavi nobene zaresne kontrole nad kvaliteto njegovega dela.), neuradni pa so kvalitetnejši vendar zato grozno preobremenjeni (nova garda) ali pa so zaspali v letu 1995 (stara garda, ki je šla na svoje po demontaži TU) in ne znajo rešiti konkretnega problema, ki zahteva tester in računalniško pismenost. Saj redne servise še znajo delati skrbno kot je treba, ko se kaj malo bolj zaplete so pa hitro izgubljeni. Nato jih naj fehtam, da naj vendar probajo že rešiti problem? Nein, danke. Klinc pa premijske znamke in to vse po vrsti. :P

solatko ::

tony1 - Redki premium avti se servisirajo v SLO, saj niti spodobnega testerja nimajo. Hebem ti jaz tak servis, ki se ne more povezat takoj s sistemom v tovarniškem servisu.
Je pa kvaliteta v high class kar v redu, problem dela nekvalitetna programska oprema, ker ni denarja za kvalitetno testiranje te opreme. In avto za 50k je samo visoki srednji razred, uni ta pravi, se začnejo 100k€++
Delo krepa človeka

Invictus ::

zmaugy je izjavil:


Servisna knjiga pravi drugače. Ampak kaj bi to...

V servisno knjigo lahko napišeš kar hočeš...

Sploh če daš za kak pir mehaniku, ali kako lastniku servisa...

tony1 je izjavil:

Saj redne servise še znajo delati skrbno kot je treba, ko se kaj malo bolj zaplete so pa hitro izgubljeni. Nato jih naj fehtam, da naj vendar probajo že rešiti problem? Nein, danke. Klinc pa premijske znamke in to vse po vrsti. :P

Danes so taki vsi avti, ne samo "premijski"...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

zmaugy ::

Invictus je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Servisna knjiga pravi drugače. Ampak kaj bi to...

V servisno knjigo lahko napišeš kar hočeš...

Sploh če daš za kak pir mehaniku, ali kako lastniku servisa...

tony1 je izjavil:

Saj redne servise še znajo delati skrbno kot je treba, ko se kaj malo bolj zaplete so pa hitro izgubljeni. Nato jih naj fehtam, da naj vendar probajo že rešiti problem? Nein, danke. Klinc pa premijske znamke in to vse po vrsti. :P

Danes so taki vsi avti, ne samo "premijski"...


Ne vem kaj naj ti rečem na to. Zdaj so itak vse evidence elektronske in se mi zdi, da je to čedalje težje, ker je za vsak servis verjetno potrebno poskenirati olje, dele, vpisati delovne ure etc. Verjetno če bi z lučjo posvetil na kakšno takšno servisno knjigo, ki bi bila izpolnjena “za pir”, bi hitro začeli okostnjaki padati iz omare, tako da dvomim da se pooblaščeni servisi zajebavajo s tem in tvegajo, da izgubijo licenco “za pir”.
Je pa verjetno to lahko dobra tolažba/opravičilo tistim, ki servisirajo pri fušarjih in jih malce peče, ker nimajo servisne knjige izpolnjene.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

solatko ::

zmaugy - Meni že skozi popravlja fušar, ker edinemu zaupam še tako drag avto. Bil je osebni serviser kar nekaj slovenskim dirkačem, tako, da kar se tiče znanja ni problema ima pa tudi prost vstop k večini računalnikov. Vse lepo vedno vpiše v servisne knjige in priloži račune za material. Dela pa veliko ceneje zato, ker pravi, da moraš njegovo uro pomnožit z 2, sej če nebi servisiral, bi ta čas prebil v gostilni in zapravil podobno vsoto. On enostavno brez šraufanja ne more.
Delo krepa človeka
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521226 (16729) matobeli
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6110742 (9150) zez
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359032 (31597) urkoman
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17335286 (28352) Superboyy

Več podobnih tem