» »

Intel Core 10th-gen

Intel Core 10th-gen

Temo vidijo: vsi
««
15 / 34
»»

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

Mr.B je izjavil:

mailer je izjavil:

Dobro, da je AMD ponudil ht na praktično vseh modelih drugače bi intel vlekel njihovo filozofijo še par let. Zdaj bo nakup i5 in i7 zagotovo bolj smiseln, kot je bil od serije 6 naprej, ko so višali samo max boost frekvenco. Je pa lga1200 mišljen samo za dve generaciji in je samo naslednja stopnica za lga2000. Ampak intel je v najboljših časih razvoja procesorjev zaslužil tudi največ denarja tako, da vprašanje koliko jeder je sploh smiselno imet za domače uporabnike. Zaenkrat sploh ne vem če je smiselno imet več kot 8 ali 16 jeder, mogoče bo čez 10 let to minimum.

Intel vlece isto tehnologijo 7let. Cene so istae samo velikost cipa se manjsa. Toraj na eno plato naredijo bistveno vec cpu rezin. Cene so pa vsako leto visje. Da od tu je bajni zasluzek intla.
Programiranje za dvo jedernika je isti k, kot za 1 jedrnika, ker bo drugo jedro obremenjeno z drugimi opravili. Enako je to za 2 jedrnika s HT. Ker HT jedro ni isto kot pravo jedro.. To je biaintlova filozofija, dokler ni prsel ven Zen1.
Potem ko programiras za 4 prava jedra je problem da ti dvojederniki s HT postanejo problematicni. Ko zacnes programirati za vec kot 4 prava jedra postane verjento eno hitro jedro zelo vprasljivo.
Da traja nekaj cas da programerji zacno programirati za vec kot dva intlova jedra.


Ne programira se na način, kot ti razlagaš.
Funkcije, ki jih lahko paraleliziraš narediš asinhrone.
Kako jih bo pa OS pohendlal pa ne skrbi programer, ampak OS to stori sam.
Ti nikoli ne rečeš: programiram za X jeder.

Če bi bilo temu tako, bi bil intel hitrejši ne samo v enonitnih programih ampak tudi v vecnitnih programih. Ne to mesat z tistim kar si prebral z TR3990 testih.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

Nisem prepričan, da vem na kaj namiguješ.
Jaz ti govorim čisto iz praktičnega stališča, ker sem programer.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

Nisem prepričan, da vem na kaj namiguješ.
Jaz ti govorim čisto iz praktičnega stališča, ker sem programer.

Seveda zato pa ko poženem igro na XYL pogonu, in naenkrat vidim vseh 16 jeder na 100%. Nop določen del je še vedno vezan "samo" na eno jedro in je opravilo serializirano. Tu ti pomaga Windows thread managemnt en K. Programer mora del, ki je trenutno serializiran razbiti, da ne bo tako serializiran... Tu je dejansko delo, ki ga je potrebno vnesti.
No ampak ti si programer, ti že veš o čem govoriš.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

Vseh problemov se ne da paralelizirati.
Če bi bilo tako enostavno, potem bi igre in programi izkoristili toliko jeder, kot bi se jim jih ponudilo.
Pa, žal, ni tako.

Gre pa tehnologija naprej in zdaj te orodje že sili, da so metode privzeto asinhrone.

Ko govoriš o serilizaciji verjetno misliš "zaporedno".
Ker serilizacija programerju pomeni čisto nekaj tretjega.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

mirancar ::

paraleliziraš lahko ponavadi stvari ki delajo eno in isto skozi neko velko količino podatkov neodvisno med sabo. Tam celo lahko določiš v kolko threadih naj ti laufa. In tudi tukaj CPU ni izkoriščen 100% ker bodo tisti problem reševale določene enote cpu-ja, ostale ne bodo v uporabi. Nekaj tega ti potem reši hyper threading, ki izkoristi neuporabljene enote za doseg istega cilja po neoptimalni poti.

igre so dost bolj dinamičen primer, starih problemov (starih iger) neboš reševal hitreje z več jedri, daš pa razvijalcem možnost da v svoji novi igri računajo še kak extra ločen problem, če vedo da ma klasičen novodobni računalnik ali konzola na voljo veliko računske moči v obliki veliko jeder.
kolko jih bo to znal izkoristit je pa to be seen... pomoje ne veliko

D3m ::

Konzole so bile temu namenjene. Problem so bili porti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

Vseh problemov se ne da paralelizirati.
Če bi bilo tako enostavno, potem bi igre in programi izkoristili toliko jeder, kot bi se jim jih ponudilo.
Pa, žal, ni tako.

Gre pa tehnologija naprej in zdaj te orodje že sili, da so metode privzeto asinhrone.

Ko govoriš o serilizaciji verjetno misliš "zaporedno".
Ker serilizacija programerju pomeni čisto nekaj tretjega.
Kaj mislis da so zalozniki rdeci kriz? ce je glede na intel trzni delez i3/i5 uporabnikov v vecini kupcev... da bodo programirali za uporabnike ki kupujejo i9?
Intel je bil prisiljen dati ven novo next gen, ker so zalozniki rekli da zaradi konzol, ne morejo vec programirati za max 2 jedra, ker igre na konzuli ne bodo igralne.

In da ogromno se da paralizirat, pa se vedno ni mnozicno strategij, ki bi kurile 8 jeder. Razumel bi za klasiko tipa csgo, pa se to danes ni vec zakasnitev med paraliziranimi procesi, da bi igralec rekel jaz pa vidim razliko med 100us in 250us, ce bi zadeva bila paralelizirana.
Ker si pa programer pa lahko poves kateri deli v csgo ni mozno paralelizirat.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FlyingBee ::

Pustiš dva amd fanboya na miru za nekaj časa pa se bosta obrnila en proti drugemu.:))
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Jarno ::

S konzolami tipa PS4 ni bilo problemov, ker igre uporabljajo do 7 počasnih jeder (1 jedro za sistem).
Zaradi OS task schedulinga lahko veliko število niti uporablja procesorski čas procesorja z manj jedri/nitmi.

Če je IPC velik in frekvence spodobne, potem kak 4c i5 omenjene konzole popapca za malico.
Omembe vreden problem pri DX < 12 in OGL je ta, da lahko gpu z ukazi hrani ena nit/jedro.

Ampak gre na bolje v smislu tega, da dobro sparalelizirana igrica lahko doseže visoke FPS-je.
Za 60Hz igračkanje je kak 4c i5 še vedno uporaben.

Torej, napisati igrico, ki se lahko razveji v mnogo niti je super zadeva, ki ne 'ubije' izkušnje na procesorjih z manj jedri.
Vsi pa se zavedamo, da bodo cpu-zmogljive konzole ugodno vplivale na PC igrice, prav tako na menjave/nakupe novih procesorjev.
#65W!

Cange ::

Vse lepo in prav, novi I5 K 6/12 ima 125W TDP, v prvi vrsti je to I3 (konzole bodo 8/16), plača se premium čip dobil boš tretjerazredni silicij, prvo in drugorazredni silicij je namenjen 10/20 in 8/16. 2014 se je v SLO dobilo premium I5 haswell čip za 199e ki je tudi dejansko bil prva klasa silicija. Naj ugibam, 300e za škart čip na ancient 14nm procesu?

FlyingBee ::

Lahko se nehamo pretvarjati, da nismo že enega Bullshitdozerja dali skozi, ni bil popolnoma za v smeti in se je tudi prodajal, tako kot se bodo inferiorni Intel čipi. Do DDR5 platforme je AMD pač v prednosti, potem pa bomo videli. Jaz imam 4000 ryzen ready ploščo in bo ravno prav z rdna2 ali ampere pasalo skupaj, tako da bo obdobje prehoda na ddr5 potekalo brez obžalovanja.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

FireSnake ::

Mr.B je izjavil:


Intel je bil prisiljen dati ven novo next gen, ker so zalozniki rekli da zaradi konzol, ne morejo vec programirati za max 2 jedra, ker igre na konzuli ne bodo igralne.

In da ogromno se da paralizirat, pa se vedno ni mnozicno strategij, ki bi kurile 8 jeder. Razumel bi za klasiko tipa csgo, pa se to danes ni vec zakasnitev med paraliziranimi procesi, da bi igralec rekel jaz pa vidim razliko med 100us in 250us, ce bi zadeva bila paralelizirana.
Ker si pa programer pa lahko poves kateri deli v csgo ni mozno paralelizirat.


Zdaj pa že malo nabijaš. Za tisti krepki del ti ne bo težko poiskati vira, ne?

Kar se tiče CSGO: seveda, ker jaz delam na tem projektu. Vse ti lahko razložim, ane?
Glede na to, da misliš, da je to tako preprosto idi razvijalcem in jim podaj svoje ideje. Če so tako dobre, kot misliš, da so, boš bogat v trenutnku.
Misliš, da to porgramirajo kar eni "Franceljni", ki pojma nimajo?

FlyingBee je izjavil:

Pustiš dva amd fanboya na miru za nekaj časa pa se bosta obrnila en proti drugemu.:))


Nisi v pravi temi.
Nadalje: čeprav je rdeča nit relativno preprosta me ne čudi, da je ne razumeš.
Nisi sam kriv, da se je narava s tabo tako grdo poigrala.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

FireSnake ::

Jarno je izjavil:


Torej, napisati igrico, ki se lahko razveji v mnogo niti je super zadeva, ki ne 'ubije' izkušnje na procesorjih z manj jedri.


Če se da, potem tako ali tako narediš asinhrono in se ne sekiraš. Če so resursi na voljo se izvaja več niti, če jih ni pač čakajo, da se resurs sprosti.

FlyingBee je izjavil:

Lahko se nehamo pretvarjati, da nismo že enega Bullshitdozerja dali skozi, ni bil popolnoma za v smeti in se je tudi prodajal, tako kot se bodo inferiorni Intel čipi. Do DDR5 platforme je AMD pač v prednosti, potem pa bomo videli. Jaz imam 4000 ryzen ready ploščo in bo ravno prav z rdna2 ali ampere pasalo skupaj, tako da bo obdobje prehoda na ddr5 potekalo brez obžalovanja.


AMD ima svojo temo, izvoli pisati tam.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Intel je bil prisiljen dati ven novo next gen, ker so zalozniki rekli da zaradi konzol, ne morejo vec programirati za max 2 jedra, ker igre na konzuli ne bodo igralne.

In da ogromno se da paralizirat, pa se vedno ni mnozicno strategij, ki bi kurile 8 jeder. Razumel bi za klasiko tipa csgo, pa se to danes ni vec zakasnitev med paraliziranimi procesi, da bi igralec rekel jaz pa vidim razliko med 100us in 250us, ce bi zadeva bila paralelizirana.
Ker si pa programer pa lahko poves kateri deli v csgo ni mozno paralelizirat.


Zdaj pa že malo nabijaš. Za tisti krepki del ti ne bo težko poiskati vira, ne?

Kar se tiče CSGO: seveda, ker jaz delam na tem projektu. Vse ti lahko razložim, ane?
Glede na to, da misliš, da je to tako preprosto idi razvijalcem in jim podaj svoje ideje. Če so tako dobre, kot misliš, da so, boš bogat v trenutnku.
Misliš, da to porgramirajo kar eni "Franceljni", ki pojma nimajo?

FlyingBee je izjavil:

Pustiš dva amd fanboya na miru za nekaj časa pa se bosta obrnila en proti drugemu.:))


Nisi v pravi temi.
Nadalje: čeprav je rdeča nit relativno preprosta me ne čudi, da je ne razumeš.
Nisi sam kriv, da se je narava s tabo tako grdo poigrala.

Dej se zresni. Če imaš kot intel leta 2015 80 % tržni delež in ti je mainstrim max 4 jedra. Ti pa programiraš , ker is karitas, igre za 12 Jeder. In ti bi rad dokaze ???
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

Še enkrat: ne programira se za 2, 4 ali 8 jeder.
O čem ti to nabijaš?
Tole je zraslo na tvojem zeljniku, ker misliš, da je to tako.
Pa ni. Še zdaleč ne.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

Še enkrat: ne programira se za 2, 4 ali 8 jeder.
O čem ti to nabijaš?
Tole je zraslo na tvojem zeljniku, ker misliš, da je to tako.
Pa ni. Še zdaleč ne.


Tole so tvoje besede :
Ne programira se na način, kot ti razlagaš.
Funkcije, ki jih lahko paraleliziraš narediš asinhrone.
Kako jih bo pa OS pohendlal pa ne skrbi programer, ampak OS to stori sam.
Ti nikoli ne rečeš: programiram za X jeder.

Sedaj pa najdi igrice izdane v letu 2019 ki znajo obremeniti istocasno 8 jeder na 100%.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Jarno ::

Programira se večnitno, zaradi določenih penaltijev in arhitekturnih omejitev pa se ne pretirava.
Grafika je lahko ozko grlo.

Igrice so take, da ti ne bodo delale stress testov nad cpu-jem, ker/kjer ni potrebe.
Če programerji kolikor tolikor obvaladajo osnove, bo utilizacija cpu-ja dinamična glede na dogajanje.

Človek lahko s svojim umom, koordinacijo in vhodnimi napravami obvlada razmeroma preproste situacije.
Izjema so igre kot AOTS, Stellaris, AI MP Starcraft II, Cities: Skylines itd., ki simulirajo kompleksne situacije.

Če pa rabiš situacijo, ki ti zabije 8 jedrni cpu, pa se ozri za PS3 in XBOX 360 emulacijo.
#65W!

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

Jarno ::

Sintetični test ftw. Ne vem, kaj bi rad sporočil.
Monolitna jedra intelovih procesorjev 10 generacije bodo pri igricah še v večji prednosti.
Zato se lahko veselimo monolitnih zen3 8 jedrnih čipletov in morebitnih 7nm I/O čipletov.
Dejstvo je, da so konzole a la PS4 zavirale fiziko itd. v igricah.
PhysiX se npr. ni preveč prijel.
Bo šlo na bolje.
#65W!

Mr.B ::

Jarno je izjavil:

Sintetični test ftw. Ne vem, kaj bi rad sporočil.
Monolitna jedra intelovih procesorjev 10 generacije bodo pri igricah še v večji prednosti.
Zato se lahko veselimo monolitnih zen3 8 jedrnih čipletov in morebitnih 7nm I/O čipletov.
Dejstvo je, da so konzole a la PS4 zavirale fiziko itd. v igricah.
PhysiX se npr. ni preveč prijel.
Bo šlo na bolje.

Dejstvo je da ce mnogi programi ki so pisani za cpu scalling in ne na nacin, ah po paralelnost poskrbev os, prakticno linearno scalajo glede na jedra.
dejstvo na prvi link je , da kjer se rabi cpu moc, je ht jedro bolj neuporabno, in cisti primer je gta, kjer so izkljaplali ht zato da so dobili fps...
drugi link kaze stanje intla, kjer je v linku saj na prvem ocitno, da doklet je program pisan za paralelnost, le ta nima burek proti vec jeder...
Zakaj leta 2017, ni znalla civilization kuriti vec kot 4 jedra hkrat ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

FireSnake ::

Mr.B je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Še enkrat: ne programira se za 2, 4 ali 8 jeder.
O čem ti to nabijaš?
Tole je zraslo na tvojem zeljniku, ker misliš, da je to tako.
Pa ni. Še zdaleč ne.


Tole so tvoje besede :
Ne programira se na način, kot ti razlagaš.
Funkcije, ki jih lahko paraleliziraš narediš asinhrone.
Kako jih bo pa OS pohendlal pa ne skrbi programer, ampak OS to stori sam.
Ti nikoli ne rečeš: programiram za X jeder.

Sedaj pa najdi igrice izdane v letu 2019 ki znajo obremeniti istocasno 8 jeder na 100%.


Kakšna je povezava med tem, kar sem jaz napisal in tem, kaj me ti sprašuješ?
Naj se še tako trudim, je ne vidim.

Kaj ti kadiš?

Če me že vleče za jezik: MechWarrior 5. Pa čeprav to nima nobene veze s tem, kar sem jaz pisal.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

Mr.B je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Še enkrat: ne programira se za 2, 4 ali 8 jeder.
O čem ti to nabijaš?
Tole je zraslo na tvojem zeljniku, ker misliš, da je to tako.
Pa ni. Še zdaleč ne.


Tole so tvoje besede :
Ne programira se na način, kot ti razlagaš.
Funkcije, ki jih lahko paraleliziraš narediš asinhrone.
Kako jih bo pa OS pohendlal pa ne skrbi programer, ampak OS to stori sam.
Ti nikoli ne rečeš: programiram za X jeder.

Sedaj pa najdi igrice izdane v letu 2019 ki znajo obremeniti istocasno 8 jeder na 100%.


Kakšna je povezava med tem, kar sem jaz napisal in tem, kaj me ti sprašuješ?
Naj se še tako trudim, je ne vidim.

Kaj ti kadiš?

Če me že vleče za jezik: MechWarrior 5. Pa čeprav to nima nobene veze s tem, kar sem jaz pisal.

Ja ja, ti kar pišeš in žali. Desjtvo je da ko ti začneš razlagat da se da tako z levo roko pisati za "paraleleno" procesiranje, fa bo windows poskrbel da bo tvoj program delal kot si si zamislil.
Potem pa sem ti odgovoril da temu ni tako, ker če bi bilo to tako z levo roko bi danes vse igrice izkoristile vsa jedra in ne bile odvisne od najhitrejšega. V glavnem, programira se za število jeder, na katerih bo program tekel, toje je nekako osnova predvidevanja ko greš iz serializiranega procesiranja v paralelno. AMpak ja jaz sem debil, in ti do sedaj nisi znal dati niti na link "igralskega" pogona, ki zna delati z več kot osmimi jedri. Redki so taki ki imajo radi vsaj štiri prava jedra.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

FlyingBee ::

Zato pa je za igre še vedno Intel v igri (pun intended)
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

FireSnake ::

Mr.B je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Mr.B je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Še enkrat: ne programira se za 2, 4 ali 8 jeder.
O čem ti to nabijaš?
Tole je zraslo na tvojem zeljniku, ker misliš, da je to tako.
Pa ni. Še zdaleč ne.


Tole so tvoje besede :
Ne programira se na način, kot ti razlagaš.
Funkcije, ki jih lahko paraleliziraš narediš asinhrone.
Kako jih bo pa OS pohendlal pa ne skrbi programer, ampak OS to stori sam.
Ti nikoli ne rečeš: programiram za X jeder.

Sedaj pa najdi igrice izdane v letu 2019 ki znajo obremeniti istocasno 8 jeder na 100%.


Kakšna je povezava med tem, kar sem jaz napisal in tem, kaj me ti sprašuješ?
Naj se še tako trudim, je ne vidim.

Kaj ti kadiš?

Če me že vleče za jezik: MechWarrior 5. Pa čeprav to nima nobene veze s tem, kar sem jaz pisal.

Ja ja, ti kar pišeš in žali. Desjtvo je da ko ti začneš razlagat da se da tako z levo roko pisati za "paraleleno" procesiranje, fa bo windows poskrbel da bo tvoj program delal kot si si zamislil.
Potem pa sem ti odgovoril da temu ni tako, ker če bi bilo to tako z levo roko bi danes vse igrice izkoristile vsa jedra in ne bile odvisne od najhitrejšega. V glavnem, programira se za število jeder, na katerih bo program tekel, toje je nekako osnova predvidevanja ko greš iz serializiranega procesiranja v paralelno. AMpak ja jaz sem debil, in ti do sedaj nisi znal dati niti na link "igralskega" pogona, ki zna delati z več kot osmimi jedri. Redki so taki ki imajo radi vsaj štiri prava jedra.


Ne samo, da ne razumeš.
Še brati ne znaš.

Jaz sem napisal, da se vseh problemov NE da paralelizirati.
Tiste, ki se jih pa da, pa narediš asinhrone.
NEPOVEZANO s tem zgoraj pa je: tiste funkcije, ki so asinhrone stečejo, ko se sprosti resurs.
Ja, sem svoje povedal, če pa ti ne razumeš (in vse napisano mečeš v isti koš) pa nisem jaz kriv. Ampak ne mi zaradi tega besed v usta polagati.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Mr.B ::

FlyingBee je izjavil:

Zato pa je za igre še vedno Intel v igri (pun intended)

Tako je. Zato rabiš eno jedro, ki je hitro kot Stuumu...
Ker če hočeš porgramirati za paraleno procesirat, na način kot si to počel za eno jedro, te takoj udari Amdahl Law oziroma če si še bolj kreativen, te udari ti. Lawn Mower Law.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

To, da se programira za število jeder je pa tvoje mnenje.
Ki pa ne drži.
Le prodati nam ga hočeš kot, da je dejstvo.
Imaš pa problem: to si iz riti potegnil. In toliko je tudi vredno, ker se motiš.

NIKOLI se ne programira za X število jeder, ker programer te možnosti sploh nima.
Paralelizira se, koliko se lahko.
Kako se bo pa to pohendlalo pa skrbi operacijski sistem.

Tukaj:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thread_...

si lahko (za začetek) začneš širiti obzorja.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

FireSnake ::

Mr.B je izjavil:


Ker če hočeš porgramirati za paraleno procesirat, na način kot si to počel za eno jedro, te takoj udari Amdahl Law


Večjega idiotizma pa že dolgo nisem prebral.
Tale stavek nima ne smisla in ne repa in glave.

Kam, v tale opis:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Amdahl%...
bi zgornja blodnja pasala?

Že videno, hotel izpasti pameten, in privleče kr eno zadevo.
Ampak eni določene stvari poznamo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

To, da se programira za število jeder je pa tvoje mnenje.
Ki pa ne drži.
Le prodati nam ga hočeš kot, da je dejstvo.
Imaš pa problem: to si iz riti potegnil. In toliko je tudi vredno, ker se motiš.

NIKOLI se ne programira za X število jeder, ker programer te možnosti sploh nima.
Paralelizira se, koliko se lahko.
Kako se bo pa to pohendlalo pa skrbi operacijski sistem.

Tukaj:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thread_...

si lahko (za začetek) začneš širiti obzorja.

Seveda veš koliko imaš jeder, vsakič ko zaženeš igtico. Na dvojedernem celeronu GTA V ne bo tekla s štirimi threadi, ampak samo z dvema. Sem tudi prepričan, game pogona ne moreš pisati po sistemu da boš poganjal le tega s 24 threadi. Ampak ga boš optimiziral na kar bo na trgu 80%+.
In tu je intelov poslovni model, in zakaj imaš danes i5 6/12, ker je bolje kot da gre namesto 350€ kupiti AMD-ja, za katerega dobi plato + proc. In da 350€ je i7 in in če si lastnik i3/i5 je do prihoda Zen procesorja bila edina alternativa...
Torej pogon igrice je pisan za max jeder ki so poularni trenutno na trgu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

Vir za tele tvoje izmišljotine pa je?

Veš, kaj pravijo: samo norec vztraja pri zmoti.
No, meni je vseeno. Jaz sem svoje povedal in razložil. Prepričanega pa ne mislim prepričevati.
Se je pa težko s tabo o tem pa govarjati, ker ti niti izrazoslovje ni jasno. Zato smo prišli do točke, ko jaz odneham.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

mirancar ::

ne razumeš Mr.B
igra ima lahko 30 threadov, ki lahko ali ne rabijo komunicirat med sabo (in se čakat med sabo). OS jih bo organiziral po jedrih in je out of your control
eden thread je vedno bottleneck, ostali so lahko drobiž, lahko pa nanese da bojo tekli bolje na več jedrih, ker niso več drobiž
razvijalec bo paraleriziral kar pač lahko oz. zna, na neki točki pa več nima kej narest
če razvijalec ve da ma veliko jeder, lahko npr. doda še kak thread ki računa nekaj kar prejšna igra ni računala.

mirancar ::

če odpreš npr. task manager, in pogledaš Performance -> cpu, boš videl da ti piše npr. "Processes: 200, Threads: 3000". Threadov je ogromno in OS jih organizira, jim daje prioriteto ("cpu rezine"), etc
tudi organizacija threadov nekaj stane

FlyingBee ::

Vau, uspelo vama je utišati Mr.Bja. A si še med nami?
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

D3m ::

Bo že prišel nazaj, ko bo čas za to :P
|HP EliteBook|R5 6650U|

Wrop ::

Ima Mr.B v bistvu bolj prav, kar se tiče iger. Do leta 2017 ni bilo smisla pisati pogonov in izdelovati iger, ki bi rabile več kot 4-6 niti. Obseg ciljne skupine uporabnikov iger z 2-4 nitmi je bil največji. Večja skupina potencialnih kupcev, pomeni več prihodkov. Minimalne zahteve so bile cca 2 niti, ker je to pokrivalo 95+ % predvidljivih potreb v igri 90+ % takratnih uporabnikov. Tisti s 4+ nitmi so še nekaj pridobili, razlika v fps pa se je po 4,6,8 niti precej zmanjševala.
Po prihodu poceni 4C/8T CPU se je situacija spremenila. Razvijalci so od takrat naprej začeli programirati pogone, ki bodo uporabljali več jeder, 4 je že dokaj standard, s prihodom novih konzol bo v roku leta ali dveh že 8C.
Razvijalci torej najprej pogledajo, kakšno strojno opremo bo imela večina ciljne publike ob izidu igre, da bodo zadostili minimalne zahteve. Nobeden (oziroma redki) ne bodo šli izdelovati igre, ki bo uporabljala vsa jedra, ki so na voljo. Preveč bi bilo nekonsistentnosti v igrah, če bi tekle na tako različnih konfiguracijah.

FireSnake ::

To, kar je tehnično govoril, je popolnoma napak.
Dal sem tudi povezave na materiale. Lahko dam še več tega, če sploh koga zanima.

Politika zadaj, kak so se vlekle niti, to pa nima veze s tehnično platjo (in v to se jaz tudi nisem spuščal).

Se pa strinjam, da gre danes več truda v večnitnost, kot ga je šlo včasih.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

To, kar je tehnično govoril, je popolnoma napak.
Dal sem tudi povezave na materiale. Lahko dam še več tega, če sploh koga zanima.

Politika zadaj, kak so se vlekle niti, to pa nima veze s tehnično platjo (in v to se jaz tudi nisem spuščal).

Se pa strinjam, da gre danes več truda v večnitnost, kot ga je šlo včasih.

Torej, ko jaz kliknem turn v civilizatio IV , se mi boto istocasno vsi threadi izvajali na vseh 16 jedrih, ali samo na 4, kot pogon omogoca.. Ali ko kliknme turn v xcom2, se mi bodo threadi istocasno razporedili na vseh 16 jader, ker vem da jih je dosti, no thredov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Jarno ::

Btw. 10th gen procesorji naj bi izšli še ta mesec...kakšne zanimive prognoze (razen DoA :))?
Sam predvidevam, da bodo nekateri youtuberji za testiranje grafičnih kartic nadgrajevali bench sisteme na i9 10900K(F).

Drugače pa je tako, da mnogi ne razmišljajo, da imajo programerji nad pisanjem kode obilo svobode in so lahko iznajdljivi, tudi pristranski.
To, da trčijo ob API, OS, gonilnike, engine...je pač del njihove realnosti.
Načeloma stvari laufajo tako, kot si ti "iznajdljivci" zamislijo.

Če želijo optimizirati za 4 jedra, potem to lahko tudi storijo.

Eni prvih, ki so pisali za "poljubno" število jeder so bili pri Cryteku s Crysis 2/3. Posledično je igra spodobno tekla tudi na 8c bulldozerjih.
#65W!

PrimoZ_ ::

Glede na to da imata obe sedanji konzoli 8 relativno šibkih jeder, so igre že vse od njunega izzida pisane z mislimi na teh 8 jeder. Vsaj pri večini iger, ki so najprej na konzoli in šele potem portajo na PC.

mtosev ::

Samo btw nekaj sn se spomnil. A je kdo opazil, da na LGA 2066/x299 gredo 3 generacije cpujev brez, da bi bilo potrebno menjati celo platformo? i9 7000, 9000 in 10000. Na tr4/x399 pa samo 2 generacije, zato pa na vecino am4 plat gredo 4 generacije cpujev.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

mtosev ::

Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

FlyingBee ::

PrimoZ_ je izjavil:

Glede na to da imata obe sedanji konzoli 8 relativno šibkih jeder, so igre že vse od njunega izzida pisane z mislimi na teh 8 jeder. Vsaj pri večini iger, ki so najprej na konzoli in šele potem portajo na PC.

Torej smo pri 8/16 zdaj, tako kot pred tem na 4/8 in še prej na 2/4, ko se je vse skupaj z več jedri začelo odvijati. Pri igrah seveda, kjer bo Intel imel spet najhitrejšega 8/16 proca.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

gddr85 ::

itak, sc spike na 5.5ghz+, throttlanje na full load all core ;)

FlyingBee ::

Ej, počak, za najhitrejšega moraš zrihtat dobro platformo in hlajenje, tukaj ni šale.

mtosev je izjavil:

More intel news: https://www.notebookcheck.net/Intel-12t...

Če bo alder lake ddr4, potem nima smisla, da traja 3 generacije, čeprav bo že čas, da Intel poskrbi za večletno nadgrajevaje enega socketa.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

neo5468 ::

Ameriške cene matičnih: https://www.newegg.com/p/pl?N=100007627...

Funtech jih je nekej že objavu: https://www.funtech.si/si/iskalnik/?sea...

Gigabyte Gaming X pri njih $159, pri nas 201€. Aorus Elite je $220, torej bo pri nas 260€? To je 60€ več kot Aorus Elite z390 verzija. Advertiseajo pa pcie4, ki ga 10th gen cpuji sploh nimajo :)):)):)).

hojnikb ::

mtosev je izjavil:

Samo btw nekaj sn se spomnil. A je kdo opazil, da na LGA 2066/x299 gredo 3 generacije cpujev brez, da bi bilo potrebno menjati celo platformo? i9 7000, 9000 in 10000. Na tr4/x399 pa samo 2 generacije, zato pa na vecino am4 plat gredo 4 generacije cpujev.

ni tezko met tolk generacij, ce je pa sam rebadge :)
#brezpodpisa

mtosev ::

neo5468 je izjavil:

Ameriške cene matičnih: https://www.newegg.com/p/pl?N=100007627...

Funtech jih je nekej že objavu: https://www.funtech.si/si/iskalnik/?sea...

Gigabyte Gaming X pri njih $159, pri nas 201€. Aorus Elite je $220, torej bo pri nas 260€? To je 60€ več kot Aorus Elite z390 verzija. Advertiseajo pa pcie4, ki ga 10th gen cpuji sploh nimajo :)):)):)).
A si slisal za sales tax pri americanih, ki ni del cene. Ta se razlikuje na zvezno drzavo. Tej ceni, ki jo vidis pristej se cca 10%.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

mailer ::

Vsaka naslednja generacija je 10-15% dražja od predhodnje. Če bo itx plata res 300€ pol je tole...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

neo5468 ::

mtosev je izjavil:

neo5468 je izjavil:

Ameriške cene matičnih: https://www.newegg.com/p/pl?N=100007627...

Funtech jih je nekej že objavu: https://www.funtech.si/si/iskalnik/?sea...

Gigabyte Gaming X pri njih $159, pri nas 201€. Aorus Elite je $220, torej bo pri nas 260€? To je 60€ več kot Aorus Elite z390 verzija. Advertiseajo pa pcie4, ki ga 10th gen cpuji sploh nimajo :)):)):)).
A si slisal za sales tax pri americanih, ki ni del cene. Ta se razlikuje na zvezno drzavo. Tej ceni, ki jo vidis pristej se cca 10%.

Ni bil glih moj namen ameriške cene proti evropski, ampak razlika v ceni med z390 pa z490, če še nisi pokapirov.

Bwaze6 ::

MSI discusses Intel Comet Lake-S processors binning and overclockability

Takšno razkrivanje pred samim prihodom izdelkov se mi zdi zelo nenavadno - si MSI pere roke, da za obnašanje 10. generacije niso krive njihove matične plošče, pač pa procesorji sami?



MSI also shared a slide showcasing temperature of the VRMs for Core i9-10900K in stock and overclocked scenarios during Cinebench R20 test. The package power oscillates between 203W for the stock CPU under load and 347W if the core multiplier is set to 51.


347W je sicer wall power, ne package (CPU)...

Master_Yoda ::

mtosev je izjavil:

neo5468 je izjavil:

Ameriške cene matičnih: https://www.newegg.com/p/pl?N=100007627...

Funtech jih je nekej že objavu: https://www.funtech.si/si/iskalnik/?sea...

Gigabyte Gaming X pri njih $159, pri nas 201€. Aorus Elite je $220, torej bo pri nas 260€? To je 60€ več kot Aorus Elite z390 verzija. Advertiseajo pa pcie4, ki ga 10th gen cpuji sploh nimajo :)):)):)).
A si slisal za sales tax pri americanih, ki ni del cene. Ta se razlikuje na zvezno drzavo. Tej ceni, ki jo vidis pristej se cca 10%.


Ja ampak si pod to pretvezo davka se marzo gor nabijejo dodatno. $159 + 22% = $193,98 kar je okoli 178 EUR in ne 201.
Dovie'andi se tovya sagain.
««
15 / 34
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

12th Gen Intel Core - Alder Lake (strani: 1 2 3 432 33 34 35 )

Oddelek: Strojna oprema
1714185942 (33514) FireSnake
»

11th Gen Intel Core (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Strojna oprema
78787341 (44520) mtosev
»

naslednik i9 9900k , kdaj ?

Oddelek: Pomoč in nasveti
191592 (1197) ziga1990

Več podobnih tem