Forum » Pomoč in nasveti » S čim narediti grafiko igrice
S čim narediti grafiko igrice
twom ::
Kaj se uporablja za grafične vmesnike igric?
Želim narediti eno animacijo, ki je grafično zahtevna kot Tetris.
Pa če uporabno na Windowsih, Linuxu, OSxu.
Lep pozdrav,
Peter
p.s. moj google search se je začel z vprašanjem na slo-techu
Želim narediti eno animacijo, ki je grafično zahtevna kot Tetris.
Pa če uporabno na Windowsih, Linuxu, OSxu.
Lep pozdrav,
Peter
p.s. moj google search se je začel z vprašanjem na slo-techu
kloko ::
Za izdelavo grafičnih vmesnikov v igrah se uporablja postopek, ki se mu reče programiranje.
L.p., Kloko
L.p., Kloko
Poldi112 ::
Sam sem pred meseci raziskoval, s čim bi se spravil delat tarok :), in sem omejil izbor na:
- Godot - simple, a omejen, če misliš napredovati v bolj resne zadeve.
- Unity3d
- Godot - simple, a omejen, če misliš napredovati v bolj resne zadeve.
- Unity3d
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
shadeX ::
Godot je "Blender" game enginov. Daj mu čas in čez nekaj let bo eksplodiral.
Drugače si naredil potem ta tarok ali si ostal samo pri izbiri game enginov? :)
Drugače si naredil potem ta tarok ali si ostal samo pri izbiri game enginov? :)
kow ::
opeter ::
Kakšen GameMaker lahko poskusiš ...
https://www.yoyogames.com/gamemaker
Aja, čakaj ... ti želiš naredit samo animacijo, ne pa igro?
https://www.yoyogames.com/gamemaker
Aja, čakaj ... ti želiš naredit samo animacijo, ne pa igro?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
twom ::
Za izdelavo grafičnih vmesnikov v igrah se uporablja postopek, ki se mu reče programiranje.Če bi pa vprašal kater pekač naj kupim (res so njihovi časi že minili) bi me pa poslal na gospodinjski oddelek, a ne.
L.p., Kloko
Na tehničnem forumu se predpostavlja osnovna tehnična pismenost, ne pa vsevednost...
p.s. programiram konzolne programe, ki tčejo tudi v proizvodnji, grafičnih programov pač ne...
twom ::
Aja, čakaj ... ti želiš naredit samo animacijo, ne pa igro?Neke vrste uporabniški program, ki se odziva na uporabnika. Nekaj gumbov in animacija, interaktivni program.
Še najbolj podobno kot nekakšna igra na igralnem avtomatu, samo da ni igra ;), zato sem napisal igra, ker me na to najbolj spominja.
Poldi112 ::
Drugače si naredil potem ta tarok ali si ostal samo pri izbiri game enginov? :)
Ostal sem pri izbiri. Uradno čakam da mi piatnik pošlje png-je tarok kart - sem jim pisal in čakam odgovor. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
HotBurek ::
Ena od opcij je tudi CSS.
Nekaj semplov:
http://animista.net/
https://support.cargo.site/Make-an-Imag...
http://cssdeck.com/labs/o1jukgxc
https://codepen.io/tag/bird/
Nekaj semplov:
http://animista.net/
https://support.cargo.site/Make-an-Imag...
http://cssdeck.com/labs/o1jukgxc
https://codepen.io/tag/bird/
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
opeter ::
Aha. Zdaj razumem. V starih časih bi predlagal kakšen Macromedia Director/Shockwave oz. pozneje Flash.
Zdaj je to že zgodovina, potem bo res najboljše kombinacija HTML 5 + CCS.
Vklopi "autopilot".
https://www.xarg.org/project/tetris/
Tam imaš kodo na Github.
Zdaj je to že zgodovina, potem bo res najboljše kombinacija HTML 5 + CCS.
Vklopi "autopilot".
https://www.xarg.org/project/tetris/
Tam imaš kodo na Github.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Stari89 ::
Za tetris? Za tarok? Pa kaki engine-i, dejte ga srat no. To skup spacaš v Canvasu od HTMLja v dnevu ali dveh. Tutorialov ni da ni.
Ko se hočeš it malo bolj napredne zadeve, poglej WebGL (če želiš ostat na browserju) ali pa OpenGL. Težavnost tu strmo naraste.
Če pa se hočeš izgubit v morju (zate) neuporabnih opcij in bloata, pa seveda - uporabi kak game engine. Z Unity-jem ne moreš falit.
Ko se hočeš it malo bolj napredne zadeve, poglej WebGL (če želiš ostat na browserju) ali pa OpenGL. Težavnost tu strmo naraste.
Če pa se hočeš izgubit v morju (zate) neuporabnih opcij in bloata, pa seveda - uporabi kak game engine. Z Unity-jem ne moreš falit.
d3m1g0d ::
Mogoče bi pogledal PyGame knjižnico v Pythonu. Bo laufalo na vseh platformah, pa razmeroma enostavno je programirati z njo. Dokler si v 2D svetu, bi moralo biti enostavno...
Gott ist tot! Gott bleibt tot! Und wir haben ihn getötet!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | System Shock Remake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 36055 (3636) | oo7 |
» | Energetska izkaznicaOddelek: Kaj kupiti | 1874 (1612) | SeMiNeSanja |
» | CanYouSeeMe.org (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 7554 (6018) | Konlov |
» | Linux EXT4 branje na Win7 ?Oddelek: Operacijski sistemi | 1801 (1486) | Iatromantis |
» | javaOddelek: Programiranje | 1194 (1091) | whatever |