» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 15
»»

MrStein ::

Delno v navezi z novico https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/odpo... ... me zanima, a so take zamude in odpovedi imeli že prej (kot trdi eden on komentatorjev) ali je to novo?

A so težave samo z leti Adrije ali tudi drugi leti z letališča Brnik?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

imagodei ::

Lej, to tko je... Čim več je treba razprodat, pod kakršnimi koli pogoji, tudi ob opozarjanju dela strokovne javnosti, ker slabšega lastnika, kot je država bojda ni.

Živel neoliberalizem!
- Hoc est qui sumus -

jype ::

MrStein je izjavil:

A so težave samo z leti Adrije ali tudi drugi leti z letališča Brnik?
Težave nimajo zveze z letališčem, temveč z letalskimi družbami. Adria je ena od tistih, ki ima težave.

LeQuack ::

Kakor vem je ta Nemški lastnik znan že od prej da kupi firme, jih izčrpa (prodali so vse svoje lastne avione in pa znamko Adria) in jih potem vrže v prepad oz. stečaj.
https://www.delo.si/gospodarstvo/infras...
Quack !

Invictus ::

Ne, samo z Adrio je problem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

imagodei je izjavil:

Lej, to tko je... Čim več je treba razprodat, pod kakršnimi koli pogoji, tudi ob opozarjanju dela strokovne javnosti, ker slabšega lastnika, kot je država bojda ni.

Živel neoliberalizem!

Tako je. Ker adria je propadala že prej, samo da je država fuknila vsako leto 10 mio naprej, da je šlo naprej. Zdaj ji pa ni več treba.

Smurf ::

Samo z Adrijo, ze nekaj let.

imagodei ::

Utk je izjavil:

imagodei je izjavil:

Lej, to tko je... Čim več je treba razprodat, pod kakršnimi koli pogoji, tudi ob opozarjanju dela strokovne javnosti, ker slabšega lastnika, kot je država bojda ni.

Živel neoliberalizem!

Tako je. Ker adria je propadala že prej, samo da je država fuknila vsako leto 10 mio naprej, da je šlo naprej. Zdaj ji pa ni več treba.

Zato je bilo treba prodati Adrio neki obskurni firmi dvomljivega slovesa, potem ko je del strokovne javnosti toplo odsvetoval prodajo (temu kupcu)? IOW, prodajmo, pa naj stane kar hoče (glavno, da prste v marmelado, legalno ali ilegalno, zraven namoči še kdo drug)?
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

D3m ::

V petek imam let v Skopje naj to še zdržijo pa let nazaj pol pa če firma propade.
|HP EliteBook|R5 6650U|

LeQuack ::

D3m je izjavil:

V petek imam let v Skopje naj to še zdržijo pa let nazaj pol pa če firma propade.


Jaz bi že iz varnostnega vidika iskal alternative.
Quack !

Utk ::

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

imagodei je izjavil:

Lej, to tko je... Čim več je treba razprodat, pod kakršnimi koli pogoji, tudi ob opozarjanju dela strokovne javnosti, ker slabšega lastnika, kot je država bojda ni.

Živel neoliberalizem!

Tako je. Ker adria je propadala že prej, samo da je država fuknila vsako leto 10 mio naprej, da je šlo naprej. Zdaj ji pa ni več treba.

Zato je bilo treba prodati Adrio neki obskurni firmi dvomljivega slovesa, potem ko je del strokovne javnosti toplo odsvetoval prodajo (temu kupcu)? IOW, prodajmo, pa naj stane kar hoče (glavno, da prste v marmelado, legalno ali ilegalno, zraven namoči še kdo drug)?

A to tista strokovna javnost, ki je 15 let vlekla plačo v izgubarski adriji, z izgovorom, da adrija ji za to, da dela dobiček, ampak da ljudje letijo? Ostali jim pa plačujejo te lete... če bi to strokovno javnost nehali poslušat malo prej, bi prišparali kar nekaj mio.

svecka ::

Adria je bila itak firma za politične grabežljivce, da so se furali zastonj okrog z familijo, medtem ko smo navadni državljani plačevali mastne denarce.

Prej propade, bolje bo. Pa naj pol politikov še sabo v grob vzame.

l0wc4 ::

D3m je izjavil:

V petek imam let v Skopje naj to še zdržijo pa let nazaj pol pa če firma propade.


Ti pa res rad živiš nevarno. Respect. Moj zadnji let z Adrio je bil pred 1 mesecem, še zdaj mi je žel, da nisem raje šel z avtomobilom. Bilo bi za 1 dan hitreje.

LeQuack ::

Jutri se začne Dirka po Sloveniji (https://tourofslovenia.si/en) in baje je nekaj ekip zadržanih v tujini zaradi odpovedanih letov.
Quack !

BuDi79 ::

svecka je izjavil:

Adria je bila itak firma za politične grabežljivce, da so se furali zastonj okrog z familijo, medtem ko smo navadni državljani plačevali mastne denarce.

Naj citiram povsem naključnega nekdanjega politika, ki s tem nima nikakršne zveze...

10:43 AM - 18 Jun 2019
@GregorVirant1
Zbiram kandidate za skupinsko tožbo proti Adrii Airways zaradi zamud pri plačilu odškodnin za odpovedane lete in zamude. Adria najbrž ne bo več dolgo, ampak gre za princip, da nas ne obravnavajo kot bebave ovce.


10:48 AM - 18 Jun 2019
@GregorVirant1
Sam z Adrio ne nameravam več leteti.


In povsem naključni članek...
https://www.24ur.com/kpk-adria-airways-...

Kot pravim so citati in povezava povsem naključni...

11:02 AM - 18 Jun 2019
@GregorVirant1
Še to: zlobneže, ki mojo povsem logično potezo povezujejo z natolcevanjem o mojih ne vem kakšnih popustih na letih Adrie, prijazno opozarjam, da ko se enkrat ogrejem, lahko nadaljujem s tožbami proti njim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

feryz ::

Nekoč firma za parkiranje kadrov, zdaj samo še zgubaška lupina. Bleda senca tistega, kar naj bi bilo.
RIP.

Edino če Tajnikarja najamejo ponovno. Potem bo zacvetela.

D3m ::

l0wc4 je izjavil:

D3m je izjavil:

V petek imam let v Skopje naj to še zdržijo pa let nazaj pol pa če firma propade.


Ti pa res rad živiš nevarno. Respect. Moj zadnji let z Adrio je bil pred 1 mesecem, še zdaj mi je žel, da nisem raje šel z avtomobilom. Bilo bi za 1 dan hitreje.


Sporočim tukaj kako je šlo :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

imagodei ::

Utk je izjavil:

A to tista strokovna javnost, ki je 15 let vlekla plačo v izgubarski adriji, z izgovorom, da adrija ji za to, da dela dobiček, ampak da ljudje letijo? Ostali jim pa plačujejo te lete... če bi to strokovno javnost nehali poslušat malo prej, bi prišparali kar nekaj mio.

Preprosteži, kot si ti, radi vidite svet črno-bel. Če ni A, je pa B. Če niso naši, so vaši. Ali še naprej delamo izgubo, ali pa podjetje, ki je v nacionalnem interesu, prodamo prvemu zgubarju, ki pride mimo.

Neprecenljivo... Kje vas najdejo?!
- Hoc est qui sumus -

Mavrik ::

MrStein je izjavil:

Delno v navezi z novico https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/odpo... ... me zanima, a so take zamude in odpovedi imeli že prej (kot trdi eden on komentatorjev) ali je to novo?

A so težave samo z leti Adrije ali tudi drugi leti z letališča Brnik?


Adria ima resne težave že precej časa - vsaj pol leta. Leti so redno odpovedani, letijo z vmesnimi postanki ali pa celo prevažajo potnike z avtobusi. Težava je z Adrio, ne pa Brnikom.
The truth is rarely pure and never simple.

Smurf ::

D3m je izjavil:

V petek imam let v Skopje naj to še zdržijo pa let nazaj pol pa če firma propade.

Meni so ravno iz recimo Skopja, ze odpovedali let :D.

PH03N1X ::

Kak naj potem rečejo ljudje, ki svojce grejo iskat zverčer?
Ravno,ko sem čakal sorodnika je lani bil predviden prihod na Brnik ob 23:30, letalo je melo zamudo in prišlo ob 3:00. Kao so postali narobe informacije.

Letos vsaj jaz nisem na vrsti,se mi pa človek, kateri gre po njega smili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PH03N1X ()

LeQuack ::

PH03N1X je izjavil:

Kak naj potem rečejo ljudje, ki svojce grejo iskat zverčer?
Ravno,ko sem čakal sorodnika je lani bil predviden prihod na Brnik ob 23:30, letalo je melo zamudo in prišlo ob 3:00. Kao so postali narobe informacije.

Letos vsaj jaz nisem na vrsti,se mi pa človek, kateri gre po njega smili.


Zakaj pa so sorodniki tolk needy. Naj si pokličejo taksi ali pa sposodijo električni avto ali pa Goopti, itd.
Quack !

PH03N1X ::

Hurgada....ja goopti bi imo bi bilo najboljše za +200km med brnikom in domom...

pa vseeno, da vsem servirajo datum in uro 23:30 nazaj na Brnik, delaš še silo, ker je od tepanj naprej AC zaprta in se do CE voziš po stari cesti, potem pa taka zamuda.;(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PH03N1X ()

ahac ::

imagodei je izjavil:

Preprosteži, kot si ti, radi vidite svet črno-bel. Če ni A, je pa B. Če niso naši, so vaši. Ali še naprej delamo izgubo, ali pa podjetje, ki je v nacionalnem interesu, prodamo prvemu zgubarju, ki pride mimo.

Neprecenljivo... Kje vas najdejo?!

Zakaj je v nacionalnem interesu imet firmo, ki dela izgubo, ponuja zanič storitve in državi dela sramoto?
OK, takrat bi lahko oz. moral prodat komu drugemu, ampak zdaj je prepozno jokat o tem.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

imagodei ::

@ahac, tale sramota se je začela, kolikor je meni znano, v zadnjem času - potem ko smo letalsko družbo s solidnim imenom prodali šalabajzerskemu lastniku. Jaz ne pravim, da država mora bit lastnik, pravim pa, da bi podjetje, ki ponuja letalske povezave v svet (tudi nekatere, ki za konkurenco niso zanimive) lahko država prodala s tehtnejšim razmislekom. Mogoče tudi potencialnim domačim interesentom. Lahko bi zadržala nek delež tudi sama.

Drugače pa Adria je (bila) v nacionalnem interesu: ponuja lete v destinacije, ki v primeru njenega propada za mnoge tuje prevoznike ne bodo zanimive zaradi majhnega števila potnikov. Kratkoročno propad Adrie pomeni, da bo na precej (še več kot danes) destinacij treba hodit iz sosednjih letališč (Celovec, Gradec, Zagreb, Benetke ...) ali pa presedat. V vsakem primeru bo to dražje, vpliv bo imelo na turizem in druge gospodarske panoge.

Pa tudi ko bodo veliki tuji prevozniki prevzeli določene, dovolj komercialno zanimive linije, bo zagotovo ostala luknja na nekaterih relacijah, ki jih danes pokriva Adria - ki je dovolj majhna za slovenske razmere in volumen potnikov.

Skratka - če/ko Adria propade, je Slovenija in njen živelj na slabšem kot denimo pred prodajo. Vse zato, ker je nekdo ocenil, da je treba družbo prodat poceni, hitro in brez vsakega strateškega razmisleka. Ponekod po svetu bi se strokovnjaki, ki so bogato plačani za korektno opravljanje odgovornega dela, za par let usedli. Pri nas psi lajajo, karavana gre dalje.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

A to tista strokovna javnost, ki je 15 let vlekla plačo v izgubarski adriji, z izgovorom, da adrija ji za to, da dela dobiček, ampak da ljudje letijo? Ostali jim pa plačujejo te lete... če bi to strokovno javnost nehali poslušat malo prej, bi prišparali kar nekaj mio.

Preprosteži, kot si ti, radi vidite svet črno-bel. Če ni A, je pa B. Če niso naši, so vaši. Ali še naprej delamo izgubo, ali pa podjetje, ki je v nacionalnem interesu, prodamo prvemu zgubarju, ki pride mimo.

Neprecenljivo... Kje vas najdejo?!

Adrio je hotela kupit lufthansa, pa je tvoja "strokovna javnost" bila proti, to je naše, nacionalni interes itd., in ni bilo nič. Potem jo je pa tvoja "strokovna javnost" pripeljala do točke ko je drugi kot špekulativni skladi niso več hoteli, vse oblike državne pomoči pa izčrpane. Zdaj je pa problem v prodaji. Sej je, ker je bila vsaj 10 let prepozna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Prodali so pod Cerarjem, tako da...

PS: Hvala za še en derail teme.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Smurf ::

imagodei je izjavil:

@ahac, tale sramota se je začela, kolikor je meni znano, v zadnjem času

Mah tako je ze vsaj ene 3 leta. Vsaj take so moje izkusnje (pri recimo 10 letih/letno).

Gavran ::

D3m je izjavil:

l0wc4 je izjavil:

D3m je izjavil:

V petek imam let v Skopje naj to še zdržijo pa let nazaj pol pa če firma propade.


Ti pa res rad živiš nevarno. Respect. Moj zadnji let z Adrio je bil pred 1 mesecem, še zdaj mi je žel, da nisem raje šel z avtomobilom. Bilo bi za 1 dan hitreje.


Sporočim tukaj kako je šlo :)


Upam, da bos lahko...

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

A to tista strokovna javnost, ki je 15 let vlekla plačo v izgubarski adriji, z izgovorom, da adrija ji za to, da dela dobiček, ampak da ljudje letijo? Ostali jim pa plačujejo te lete... če bi to strokovno javnost nehali poslušat malo prej, bi prišparali kar nekaj mio.

Preprosteži, kot si ti, radi vidite svet črno-bel. Če ni A, je pa B. Če niso naši, so vaši. Ali še naprej delamo izgubo, ali pa podjetje, ki je v nacionalnem interesu, prodamo prvemu zgubarju, ki pride mimo.

Neprecenljivo... Kje vas najdejo?!


Ce "nacionalni interes" stane pol milijarde letno, naj ta denar placujejo tisti, ki imajo interes. Jaz ga nocem!
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gavran ()

MrStein ::

Zakaj ne bi? A bo na letališču izpadel WiFi ? ;)
Ker nesreč nimajo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gavran ::

Upam. Pocakajmo na porocilo.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

imagodei ::

Utk je izjavil:

Adrio je hotela kupit lufthansa, pa je tvoja "strokovna javnost" bila proti, to je naše, nacionalni interes itd., in ni bilo nič. Potem jo je pa tvoja "strokovna javnost" pripeljala do točke ko je drugi kot špekulativni skladi niso več hoteli, vse oblike državne pomoči pa izčrpane. Zdaj je pa problem v prodaji. Sej je, ker je bila vsaj 10 let prepozna.

Saj - sveta preproščina. Vedno so krivi drugi, čeprav so bili na oblasti v zadnjih 20 letih tudi "tisti drugi", pa niso delali nič drugače. Sicer smo se pa malo obrzdali z razprodajo, potem ko so se nam že pingvini na Antarktiki (poleg vseh obveščevalnih služb v regiji) smejali, ko smo želeli tujcem prodati še Telekom... Čeprav smo pri sistemskih bankah nepopravljivi.

Vsekakor ni nekaj izvrstnega, da je treba družbi pomagat s finančnimi injekcijami in to bi bilo vsekakor treba rešit. Ampak, ob tem, ko smo za TEŠ6 dali 1,5 milijarde €, par let kasneje pa ugotavljamo, da je premog umazana reč in da potrebujemo nizkoogljične alternative in da bog ved, koliko časa bo TEŠ sploh deloval; pa ko se pogovarjamo o drugem tiru in govorimo o investicijah 1,2 milijarde €... Je 10 milijončkov letno za Adrio drobiž. IOW: kamot bi se lahko počakalo na ustreznejšega kupca.

MrStein je izjavil:

PS: Hvala za še en derail teme.

Ni za kaj.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

imagodei ::

Smurf je izjavil:

imagodei je izjavil:

@ahac, tale sramota se je začela, kolikor je meni znano, v zadnjem času

Mah tako je ze vsaj ene 3 leta. Vsaj take so moje izkusnje (pri recimo 10 letih/letno).

Khm, če se ne motim, smo Adrio prodali v začetku 2016? Torej bi držalo, da gre za čas po prodaji šalabajzerskemu lastniku.
- Hoc est qui sumus -

ahac ::

imagodei je izjavil:

Skratka - če/ko Adria propade, je Slovenija in njen živelj na slabšem kot denimo pred prodajo.
Ko je propadel madžarski Malev, so hitro nadomestili linije, v naslednjih letih se je pa promet iz Budimpešte povečeval celo hitreje kot prej.
Nič na slabšem niso, čeprav jim je propadla nekoč državna letalska družba.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

imagodei ::

ahac je izjavil:

Ko je propadel madžarski Malev, so hitro nadomestili linije, v naslednjih letih se je pa promet iz Budimpešte povečeval celo hitreje kot prej.
Nič na slabšem niso, čeprav jim je propadla nekoč državna letalska družba.

No, glede na to, da je propad Adrie skorajda neizbežen, si želim, da imaš prav ti. Sem pa skeptičen: vseeno smo malce droben trg. Že sedaj so prevozniki ukinjali lete iz Slovenije/v Slovenijo, ker je bilo premalo potnikov. Ne verjamem, da bi se to s propadom Adrie spremenilo.
- Hoc est qui sumus -

Gagarin ::

imagodei je izjavil:

@ahac, tale sramota se je začela, kolikor je meni znano, v zadnjem času - potem ko smo letalsko družbo s solidnim imenom prodali šalabajzerskemu lastniku. Jaz ne pravim, da država mora bit lastnik, pravim pa, da bi podjetje, ki ponuja letalske povezave v svet (tudi nekatere, ki za konkurenco niso zanimive) lahko država prodala s tehtnejšim razmislekom. Mogoče tudi potencialnim domačim interesentom. Lahko bi zadržala nek delež tudi sama.

Drugače pa Adria je (bila) v nacionalnem interesu: ponuja lete v destinacije, ki v primeru njenega propada za mnoge tuje prevoznike ne bodo zanimive zaradi majhnega števila potnikov. Kratkoročno propad Adrie pomeni, da bo na precej (še več kot danes) destinacij treba hodit iz sosednjih letališč (Celovec, Gradec, Zagreb, Benetke ...) ali pa presedat. V vsakem primeru bo to dražje, vpliv bo imelo na turizem in druge gospodarske panoge.

Pa tudi ko bodo veliki tuji prevozniki prevzeli določene, dovolj komercialno zanimive linije, bo zagotovo ostala luknja na nekaterih relacijah, ki jih danes pokriva Adria - ki je dovolj majhna za slovenske razmere in volumen potnikov.

Skratka - če/ko Adria propade, je Slovenija in njen živelj na slabšem kot denimo pred prodajo. Vse zato, ker je nekdo ocenil, da je treba družbo prodat poceni, hitro in brez vsakega strateškega razmisleka. Ponekod po svetu bi se strokovnjaki, ki so bogato plačani za korektno opravljanje odgovornega dela, za par let usedli. Pri nas psi lajajo, karavana gre dalje.


Slovenija in njen živelj LOL, na slabšem bodo zgolj malo številni potniki. Le zakaj bi morali davkoplačevalci sofinancirati udobje le-tem da se jim ne bo treba voziti na druga letališča? Škoda za turizem in gospodarstvo je minimalna oziroma neobstoječa. Večina potnikov na Adrii so državni in eu birokrati za katere je povsem vseeno, če se jim let podaljša za uro ali dve in pa gastarbajterji ki gredo v Sarajevo/Prištino. Le zakaj bi pa tem morali davkoplačevalci sofinancirati lete? Kaj se vse prodaja pod nacionalni interes...

Utk ::

Je 10 milijončkov letno za Adrio drobiž. IOW: kamot bi se lahko počakalo na ustreznejšega kupca

Težko, ker se je dalo skoraj vsako leto milijone not in EU tega ne bi več dovolila. Adrio bi moral prodat Janša, takrat je bil najboljši čas za to.

imagodei ::

Gagarin je izjavil:

Le zakaj bi morali davkoplačevalci sofinancirati udobje le-tem da se jim ne bo treba voziti na druga letališča?

Kdo pa govori o tem? Oziroma, kdo uporablja nedovršne glagole?
- Hoc est qui sumus -

StarMafijec ::

Še v življenju nisem letel z Adrio, pa potujem z letalom večkrat na leto. Tudi z ljubljanskega letališča. Ampak Adria je bila zame vedno predraga alternativa. Menda je dobivala državno pomoč, ampak se mi je vedno zdelo, da druge letalske družbe dobivajo še višje donacije, saj so ugodnejše.

Mavrik ::

StarMafijec je izjavil:

Še v življenju nisem letel z Adrio, pa potujem z letalom večkrat na leto. Tudi z ljubljanskega letališča. Ampak Adria je bila zame vedno predraga alternativa. Menda je dobivala državno pomoč, ampak se mi je vedno zdelo, da druge letalske družbe dobivajo še višje donacije, saj so ugodnejše.


Kam pa si letal? Turistično ali službeno? Ker družbe kot Adria pač večinoma služijo bolj poslovnim poletom - Zurich, Bruelj, Beograd, London, itd.
The truth is rarely pure and never simple.

Pika na i ::

Z Adrio nikdar nisem imela problemov in sem ji vedno bolj zaupala kot raznim nizkocenovcem, o katerih sem poslušala raznorazne zgodbice, precej podobne tem, ki jih poslušam zdaj o Adrii.
Škoda, da je ni Merlak kupil.

Upam, da se pobere, da se nekaj naredi, ne vem kaj.
Jaz sem bila z njimi vedno rada, tudi zadnji let iz CPH je bil točen. Pa za bruseljske vem da so tudi.
Na njihovih letih se prav nikoli nisem počutila kot zgolj kup prtljage.

Njihovo parkirišče na Brniku, je pol cenejše od ostalih.(5eurov/dan)

fosil ::

Adria je bila že pred prodajo zrela za stečaj in to večkrat.
Ampak ker si naši s tem niso hotel mazat rok, so jo pač dali prvemu, ki je bil pripravljen opravit umazano delo.
Sedaj lahko s prstom kažejo na zlobne Nemce.
Nas je pa ta manever precej stal, če bi jo poslal v stečaj že pred leti bi veliko prišparali.
Tako je!

barakus ::

Jaz se izogibam brniku ker so letala majhna in neudobna, ne glede na prevoznika. Raje se zapeljem do benetk in potem direktni let cez ocean.

Invictus ::

MrStein je izjavil:

Prodali so pod Cerarjem, tako da...

PS: Hvala za še en derail teme.

To ni derail, je samo še en zajeb Cmerarja :).

Adria se pač ni prilagodila novi realnosti na trgu letalskih družb, in je delovala dokler jih je država izdatno podpirala...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

M-XXXX ::

Pika na i je izjavil:

Z Adrio nikdar nisem imela problemov in sem ji vedno bolj zaupala kot raznim nizkocenovcem, o katerih sem poslušala raznorazne zgodbice, precej podobne tem, ki jih poslušam zdaj o Adrii.
Škoda, da je ni Merlak kupil.

Upam, da se pobere, da se nekaj naredi, ne vem kaj.
Jaz sem bila z njimi vedno rada, tudi zadnji let iz CPH je bil točen. Pa za bruseljske vem da so tudi.
Na njihovih letih se prav nikoli nisem počutila kot zgolj kup prtljage.

Njihovo parkirišče na Brniku, je pol cenejše od ostalih.(5eurov/dan)

Ravno ta teden in 3 tedne nazaj sem letel v Bruselj in je bila cca 1h zamude... tako, da težko reči da so točni 😁

Smurf ::

barakus je izjavil:

Jaz se izogibam brniku ker so letala majhna in neudobna, ne glede na prevoznika. Raje se zapeljem do benetk in potem direktni let cez ocean.

Ce imas isti dan let do recimo Pariza, sestanek tam in let nazaj, je malce neprakticno se voziti do Benetk. S tem, da meni je tudi za prekooceanske lete bolj udobno startati iz Brnika, kot pa se voziti do Benetk.

St235 ::

Invictus je izjavil:

MrStein je izjavil:

Prodali so pod Cerarjem, tako da...

PS: Hvala za še en derail teme.

To ni derail, je samo še en zajeb Cmerarja :).

Adria se pač ni prilagodila novi realnosti na trgu letalskih družb, in je delovala dokler jih je država izdatno podpirala...


si pa res naiven, če misliš da so se težave adrije začele in končale s cerarjem.

Invictus ::

M-XXXX je izjavil:


Ravno ta teden in 3 tedne nazaj sem letel v Bruselj in je bila cca 1h zamude... tako, da težko reči da so točni 😁

Kadar sem imel prestop med leti in je moje letalo zamujalo, je bila Adria vedno točna...

Čeprav so vedeli da prihajam. Pa ne edini... So spizdili...

St235 je izjavil:


si pa res naiven, če misliš da so se težave adrije začele in končale s cerarjem.

Saj nisem...

Se je začelo že zdavnaj prej... Pravzaprav bi morali biti cerarju hvaležni, da jo je prodal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

imagodei ::

Invictus je izjavil:

Se je začelo že zdavnaj prej... Pravzaprav bi morali biti cerarju hvaležni, da jo je prodal...

V bistvu ne - ker ni važno samo to, da bi jo bilo treba prodati, važno je tudi komu smo jo prodali. Ker na koncu bomo sranje, ki bo nastalo, spet reševali mi tule, lokalno, v Sloveniji.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Ti pa res ne razumeš. Pri prodaji se zmeraj tolk časa vleče in čaka in zavlečuje, da nazadnje nimajo komu prodat. Zato se je mercator prodal agrokorju, in ne kakemu francoskemu trgovcu, zato je šla nkbm in abanka nekemu skladu in ne kaki resni banki, adria pa tudi. Zdaj bi ti izbiral komu prodat, ko več nihče noče.
««
«
1 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31843885 (35282) perci
»

Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
6114313 (8816) stara mama
»

Letalski nasveti

Oddelek: Loža
304108 (3432) St235
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7923361 (20606) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10523914 (20847) xsum1

Več podobnih tem