Forum » Loža » Neprevozna Slovenija
Neprevozna Slovenija
Temo vidijo: vsi
Jan50 ::
Sem peljal v soboto po avtocesti iz primorja proti notranjosti. Pri Senožečah (če se ne motim) neka obnova: en kup mehanizacije, v kabinah strojev po dva, trije, ki se pogovarjajo, stroji stojijo, nisem videl koga, ki bi delal. Peljem proti Ajdovščini. Na Rebernicah polovična zapora v dolžini ca 10 km: videl sem eno vozilo, eden je ob njem nekaj kopal, dva sta zijala vanj. Grem nato še proti Logatcu: pri Ravbarkomandi viadukt še vedno prenavljajo (nisem gledal ali kaj delajo), kolona skoraj 10 km. Kitajci bi verjetno v času, ko naši to prenavljajo naredili že deset takih viaduktov. Med vožnjo poslušam po radiu o čakanju na mejnih prehodih. Kaj niso sposobni namestiti kakšen dodatni kontejner in odprti dodatno vstopno ali izstopno mesto? Berem: cesto na Mangart so pred skoraj 100 leti s tedanjo mehanizacijo gradili 8 mesecev, sedaj pa jo (ker jo je na nekem mestu zasul plaz) renovirajo že 8 let. Pred časom sem videl v Postojni: v centru mesta s strojem kopljejo neko luknjo, vanjo v krogu zija kakih deset "delavcev".
Človek včasih ne ve ali bi se smejal ali jokal.
Človek včasih ne ve ali bi se smejal ali jokal.
Utk ::
Ma kaj ti bluziš kakimi resursi. Če nimaš resursov ne zapiraj ceste dokler jih nimaš. Pri nas si firme odpirajo 5 gradbišč in potem počasi pacajo. Da imajo kaj za delat. Namesto da jih bi naročnik prisilil, da naredijo nekaj v roku, in s tolk pa tolk ljudmi na gradbišču. Pri avtocestah je tega še najmanj, večji problem so navadne ceste. Če ima neka firma 20 ljudi, naj vseh 20 dela na eni stvari, potem pa naj grejo naprej. Ne pa da z 20 ljudmi dobijo razpis, delajo pa potem 3.
starfotr ::
Ceste se prenavljajo za vse, ki jih uporabljamo. Jaz želim dobre, varne ceste, brez lukenj. Da pa bi to imel, morajo ceste tudi vzdrževat. Kar je čisto normalen pojav. Se pač počaka v koloni, so what. Vedno imaš možnost iti peš ali s kolesom ali s kakim drugim prevoznim sredsrvom, če ti kaj ni všeč.
Problem nastane, če načrtno delajo slabo, da lahko kmalu ponovijo vajo in zaslužijo duplo. Samo to je pa že politična debata, kar pa ni tema te teme.
Problem nastane, če načrtno delajo slabo, da lahko kmalu ponovijo vajo in zaslužijo duplo. Samo to je pa že politična debata, kar pa ni tema te teme.
SaXsIm ::
Ma kaj ti bluziš kakimi resursi. Če nimaš resursov ne zapiraj ceste dokler jih nimaš. Pri nas si firme odpirajo 5 gradbišč in potem počasi pacajo. Da imajo kaj za delat. Namesto da jih bi naročnik prisilil, da naredijo nekaj v roku, in s tolk pa tolk ljudmi na gradbišču. Pri avtocestah je tega še najmanj, večji problem so navadne ceste. Če ima neka firma 20 ljudi, naj vseh 20 dela na eni stvari, potem pa naj grejo naprej. Ne pa da z 20 ljudmi dobijo razpis, delajo pa potem 3.
Ni problem, da gradbena podjetja nimajo resourcev. Problem je, da takšna gradnja, kot se jo izvaja trenutno, stane x EUR, takšna kot bi jo želel ti, pa Kx EUR (pri čimer je K večji od 1). Investitor je izbral takšno, ki stane x EUR.
SaXsIm
zee ::
Problem je, da se v Sloveniji vsaj pri obnovi cest veliko vecino casa ne dela. Namesto, da bi se topli meseci v izkoristili za res temeljito obnovo, kar pomeni tudi delo ponoci, se tega ne pocne, zato pa se obnove vlecejo kot kurja creva. Viadukt Ravbarkomanda se obnavlja se dve leti, pa se ni videti konca - ce bi ga podrli in nanovo postavili bi bili v tem casu ze gotovi.
Sam bi vse slovenske gradbince poslal v Singapur na trening, da vidijo, kako se recem streze.
Zaprta cesta pomeni manj posla, manj posla pomeni manj davkov, manj davkov ... Slovenska drzava nima pojma o poslu.
Sam bi vse slovenske gradbince poslal v Singapur na trening, da vidijo, kako se recem streze.
Zaprta cesta pomeni manj posla, manj posla pomeni manj davkov, manj davkov ... Slovenska drzava nima pojma o poslu.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
SaXsIm ::
Še enkrat, tudi Slovenski (oz hrvaški, glede na to, da večino del izvaja GP Krk) znajo to. Lahko pripeljejo tudi same gradbene inženirje, da šaflajo 24/7. Ampak, ponudba ki je bila izbrana na javnem razpisu za delo, tega ne vključuje. In da izvajalec nekaj zasluži, se med gradnjo pokaže še nekaj "nepredvidenih zapletov", zaradi katerih se rok za izvedbo podaljša brez penalov.
SaXsIm
Utk ::
Ma kaj ti bluziš kakimi resursi. Če nimaš resursov ne zapiraj ceste dokler jih nimaš. Pri nas si firme odpirajo 5 gradbišč in potem počasi pacajo. Da imajo kaj za delat. Namesto da jih bi naročnik prisilil, da naredijo nekaj v roku, in s tolk pa tolk ljudmi na gradbišču. Pri avtocestah je tega še najmanj, večji problem so navadne ceste. Če ima neka firma 20 ljudi, naj vseh 20 dela na eni stvari, potem pa naj grejo naprej. Ne pa da z 20 ljudmi dobijo razpis, delajo pa potem 3.
Ni problem, da gradbena podjetja nimajo resourcev. Problem je, da takšna gradnja, kot se jo izvaja trenutno, stane x EUR, takšna kot bi jo želel ti, pa Kx EUR (pri čimer je K večji od 1). Investitor je izbral takšno, ki stane x EUR.
Ja, da na treh gradbiščih stoji 10 strojev po pol mio evrov, 3 delavci pa nekaj delajo, je ceneje kot če bi ti stroji res delali na polno in šli potem naprej...
Sej ko nekdo zarobanti se pa hitro najde ljudi, da nekaj dokončajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Machete ::
Ni rešitve, ker smo talci Darsa. Dars je največja nekotrolirana luknja v Slo. Večje mafije v državi ni. Verjetno so še nabavniki v zdravsvu amaterji proti njim. Učinkovitosti je toliko, da ljudje ne znorijo in tu imamo Slovenci praktično neskončen 'prag bolečine'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Spock83 ::
Sem se par mesecev nazaj zapeljal do Luxemburga. Dela na cesti po celi Nemčiji ter Avstriji. Gužve še večje. Tako, da je Slovenija kar ok.
Invictus ::
Avstrija, Nemčija isti shit.
Pol avtoceste do Minchna je Baustelle...
Pol avtoceste do Minchna je Baustelle...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Kvatebrigic ::
Meni gre pa na jetra, ker je v zadnjih letih postalo očitno ful moderno, da se na cesti naredi kar popolna zapora in se "dela". Semafor še potrpim, zapore so pa druga zgodba. Ta zapora potem traja pol leta ali več. Pa to je zajebavanje folka v glavo. V pol leta imaš da en odsek 50m ali en rondo zbrskaš na roke s kavno žličko. Bi razumel zaporo, če bi trajala teden dva, verjamem da imajo tako mir na gradbišču in se lažje dela. Samo ne pol leta!
Zadnjič se peljem proti Krvavcu, v Cerkljah pacajo rondo že pol leta. Ker je bil vikend, so se očitno odločili cesto zapreti. Obvoz seveda čez drugo občino preko Šenčurja, kot da ni bližje nobene lokalne ceste. Ker sem seveda zgleden državljan, sem se držal oznak za obvoz in pridelal dodatnih 10km in cca. 15 min.
Očitno pri nas noben nima roka za izvedbo in je vse prosto po Prešenu - kot je že nekdo napisal, imajo odprtih par gradbišč in potem lagano krožijo.
Najboljše so pa zadeve, ko zrihtajo en odsek, ne mine eno leto, ponovi vajo, očitno so pozabili dat noter eno cev, asfalt ven, prekopat, zapora, jeeeej!!
Zadnjič se peljem proti Krvavcu, v Cerkljah pacajo rondo že pol leta. Ker je bil vikend, so se očitno odločili cesto zapreti. Obvoz seveda čez drugo občino preko Šenčurja, kot da ni bližje nobene lokalne ceste. Ker sem seveda zgleden državljan, sem se držal oznak za obvoz in pridelal dodatnih 10km in cca. 15 min.
Očitno pri nas noben nima roka za izvedbo in je vse prosto po Prešenu - kot je že nekdo napisal, imajo odprtih par gradbišč in potem lagano krožijo.
Najboljše so pa zadeve, ko zrihtajo en odsek, ne mine eno leto, ponovi vajo, očitno so pozabili dat noter eno cev, asfalt ven, prekopat, zapora, jeeeej!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kvatebrigic ()
feryz ::
V Sloveniji se načrtno in kontra logiki dela vse, kar se lahko dela v prometu, da se ga, ne samo upočasni, ampak zaustavi.
Celo nove avtoceste planirajo z omejitvijo 100 km/h.
Zraven pošljejo bratuško kinezom in nakladajo o nekih hitrih vlakih. Ker bodo zdaj zdaj.
Zato imamo to, kar imamo. Totalni kaos. In lahko se potolažite. Čedalje slabše bo. Boljše zagotovo ne.
Sicer forumskih čistunov to ne bi smelo motiti. Kaj lepšega, kot da se avtomobili po cestah premikajo z 10 km/h. Ali pa celo stojijo cele dneve.
Sicer je tako. Če se dela na avtocesti, je treba obvezno delati tudi na vzporedni cesti. Še posebej v času turistične sezone. Če slučajno pride do nesreče na AC, je prav, da stoji popolnoma vse. Ne samo tisti, ki se je zabil. Solidarnost šteje.
Celo nove avtoceste planirajo z omejitvijo 100 km/h.
Zraven pošljejo bratuško kinezom in nakladajo o nekih hitrih vlakih. Ker bodo zdaj zdaj.
Zato imamo to, kar imamo. Totalni kaos. In lahko se potolažite. Čedalje slabše bo. Boljše zagotovo ne.
Sicer forumskih čistunov to ne bi smelo motiti. Kaj lepšega, kot da se avtomobili po cestah premikajo z 10 km/h. Ali pa celo stojijo cele dneve.
Sicer je tako. Če se dela na avtocesti, je treba obvezno delati tudi na vzporedni cesti. Še posebej v času turistične sezone. Če slučajno pride do nesreče na AC, je prav, da stoji popolnoma vse. Ne samo tisti, ki se je zabil. Solidarnost šteje.
Machete ::
Že res da so povsod dela, vendar v tujini vidiš reflektorje in delo poteka 24/7. Ok mogoče ne vedno in povsod, ampak pri nas sem to videl po spominu samo enkrat.
ps: Od jutri do petka bodo odstranjevali delovno zaporo (3 DNI!)
Pričakujejo se večji zastoji. (primorka)
ps: Od jutri do petka bodo odstranjevali delovno zaporo (3 DNI!)
Pričakujejo se večji zastoji. (primorka)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
stara mama ::
Ne pozabite na vse radarje, ki se pridno nastavljajo ob gradbiščih ;)
Ekologija™ in Trajnost™
MonoPattern ::
Ne bi bil problem počakati, če bi obstajale alternativne hitrejše poti. Žalostno je to, da lahko čakam v koloni 2 uri, pa je avtomobil še vedno najhitrejše prevozno sredstvo. Razen če grem z letalom iz Brnika v Portorož.
zobnik ::
Ni kadra, posledice so pa tu, ki jih nosijo čisto vsi.
Če bi plačal po 1300 neto bi dobil dovolj delavcev in delo bi potekalo tekoče.
Če bi plačal po 1300 neto bi dobil dovolj delavcev in delo bi potekalo tekoče.
Tomassi ::
Sicer je tako. Če se dela na avtocesti, je treba obvezno delati tudi na vzporedni cesti. Še posebej v času turistične sezone. Če slučajno pride do nesreče na AC, je prav, da stoji popolnoma vse. Ne samo tisti, ki se je zabil. Solidarnost šteje.
V času turistične sezone je daleč najmanj prometa na štajerski AC. Zato takrat delajo.
GupeM ::
Kvatebrigic je izjavil:
Meni gre pa na jetra, ker je v zadnjih letih postalo očitno ful moderno, da se na cesti naredi kar popolna zapora in se "dela". Semafor še potrpim, zapore so pa druga zgodba. Ta zapora potem traja pol leta ali več. Pa to je zajebavanje folka v glavo. V pol leta imaš da en odsek 50m ali en rondo zbrskaš na roke s kavno žličko. Bi razumel zaporo, če bi trajala teden dva, verjamem da imajo tako mir na gradbišču in se lažje dela. Samo ne pol leta!
Zadnjič se peljem proti Krvavcu, v Cerkljah pacajo rondo že pol leta. Ker je bil vikend, so se očitno odločili cesto zapreti. Obvoz seveda čez drugo občino preko Šenčurja, kot da ni bližje nobene lokalne ceste. Ker sem seveda zgleden državljan, sem se držal oznak za obvoz in pridelal dodatnih 10km in cca. 15 min.
Očitno pri nas noben nima roka za izvedbo in je vse prosto po Prešenu - kot je že nekdo napisal, imajo odprtih par gradbišč in potem lagano krožijo.
Najboljše so pa zadeve, ko zrihtajo en odsek, ne mine eno leto, ponovi vajo, očitno so pozabili dat noter eno cev, asfalt ven, prekopat, zapora, jeeeej!!
Res je, zadnje čase se je to res razmahnilo na fertik. Mogoče smo pa za to krivi tudi mi vozniki, ker mimo gradbišča namesto 40 km/h peljemo 60 km/h ali še več. Delavci se zato lahko počutijo precej bolj ogrožene in raje povsem zaprejo cesto. Pa ne rečt, da vi tega ne delate. Zadnjič sem se peljal čez viadukt Ravbarkomanda, kjer je omejitev sedaj 60. Vozni pas je bil konstantno na 80 km/h ali več, prehitevalni pa malenkost hitrejši. VSI smo vozili prehitro. Pa ni bilo ravno malo prometa.
Invictus ::
Problem je, ker se ne dela non-stop.
Sicer je zajebano dobiti dovoljenje za ponoči, ampak zdaj je dan ob 4:30 - 21:00.
Dostikrat pa še tisti delavci, ki so na lokaciji, ne delajo, ker je nekdo v fimri zajebal resource ali pa jih firma sploh nima...
Sicer je zajebano dobiti dovoljenje za ponoči, ampak zdaj je dan ob 4:30 - 21:00.
Dostikrat pa še tisti delavci, ki so na lokaciji, ne delajo, ker je nekdo v fimri zajebal resource ali pa jih firma sploh nima...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Nič ni zajebal, super je naredil, resursi niso problem, stožce lahko kupijo v bauhausu, drugega pa ne rabiš, da zavaruješ svoj vrtiček.
SmeskoSnezak ::
Medtem pa Svedi, Nizozemci, Norvezani, Kitajci, in se kdo zgradijo ne sam cesto, ampak celo F(!"*&"^&* MOST v manj kot enem tednu! Po moznosti se elektrificiranega! Pri nas pac ni volje, niti zelje da bi kaj spremenili...
dokler pa bo vec jamracov kot pa delavcev, pa bo tak.
dokler pa bo vec jamracov kot pa delavcev, pa bo tak.
@ Pusti soncu v srce... @
jype ::
//imagodei: a bi blagoslovil nehat, ker točno veš, da je to samo flamebait.Tako kot se Trumpu zdi flamebait, ko mu kdo omeni veljavno zakonodajo? Razumem, forum je po novem še bolj zahojen, čeprav ni bilo nobenega obvestila o spremembi pravil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avstrijske in nemške avtoceste - čista grozota (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11677 (9050) | FTad |
» | Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 53399 (45974) | jalovec09 |
» | Najoptimalnejša pot do PrageOddelek: Na cesti | 3256 (2840) | damjan1980 |
⊘ | Pravila na gradbiščihOddelek: Loža | 4146 (3439) | bluefish |
» | Obcestni napisiOddelek: Loža | 3963 (3232) | ahac |