Forum » Na cesti » Najem Focus RS / Megane RS Trophy
Najem Focus RS / Megane RS Trophy
grimisbackyo ::
Jaz vidim tukaj težavo okrog porabe. Osebno delam letno 30-50k kilometrov in vsak liter precej šteje. Fokus RS ima pri normalni vožnji porabo 10 litrov brez kakršnega koli grobega prehitevanja. Zakaj misliš, da imam jaz Peugeota 208 GTI? Ker ima povprečno realno porabo pri normalni vožnji 6,5 do 7 litrov. To je normalen daily use avto po mojem mnenju.
To moraš vozit 60-70 brez dodajanja plina. Tako porabo sem imel nazadnje pri prvem avtu z 1.0 50KM. 1.2 60KM je imel že kakšne pol litra več kot tolk, pa sem vozil max 140 in ne samo 70, tako da za vožnjo 70 kupovat 200KM avto je bedarija brez primere, vedno se splača kupit tako moč da jo izkoriščaš vsaj 80%, ker zavarovanje vedno plačaš za max moč, ne gledajo oni kako boš ti vozil in kolk šparal.
Drugi razlog je to da je vožnja veliko bolj zanimiva, če šaltaš pri 6000 kot pa pri 2000 pri isti porabi.
Kakorkoli že, jaz z 1.6T 200 ne pridem pod 9l če se vozim normalno 90-100, to bi bil že mazohizem. Normalna poraba je pa 10-11l.
Kupovat Megana RS za vožnjo na šiht je enako bedarija brez primere, seveda se da vozit počasi, ampak kdo ima tolk zadržka.
Kot je rekel Joker, ta avto je na regionalkah zmožen 130 ter max 200. Čeprav če primerjam z mojim 200KM s katerim nisem videl več kot 160 tudi ko sem ga takoj iz ovinkov proti Dobremu Polju pred Brezjami pognal na max in sem v naselje pribremzal do samo 100, na ravnini za Brezjami pa tudi ne več, bi glede na številke na Zeperfs rekel prej da samo 170. Seveda Radovljica-Lesce bi šlo 200, če ne bi bilo tistega novega priključka na sredini (v tistih časih na žalost še nisem imel niti 130KM), ampak to bi šlo potem tudi z mojim. Motoristi so pa vsaj glede na zvok včeraj na tej cesti dosegali 200.
Primerjam številke in sploh ni tolk hitrejši, hitri avti imajo 0-200 pod 20s.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
joker16_7 ::
To moraš vozit 60-70 brez dodajanja plina. Tako porabo sem imel nazadnje pri prvem avtu z 1.0 50KM. 1.2 60KM je imel že kakšne pol litra več kot tolk, pa sem vozil max 140 in ne samo 70, tako da za vožnjo 70 kupovat 200KM avto je bedarija brez primere, vedno se splača kupit tako moč da jo izkoriščaš vsaj 80%, ker zavarovanje vedno plačaš za max moč, ne gledajo oni kako boš ti vozil in kolk šparal.
Časi se spreminjajo. Omenjeni Peugeot pije 6,7 realno s tempomatom pri 130 kmh in 7,5 z izključno mestno vožnjo. Za porabo 8+ ga je potrebno že ornk priganjat (beri: na regionalki si tako pogosto prenevaren).
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
grimisbackyo ::
Za mojega je 0,5l več, ker ima pač 150kg več:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Ampak pod 8l bi res prišel samo na AC z enakomerno vožnjo 130 ali manj. Seveda pa prideš tudi na 6,5-7,0, če voziš kot upokojenec, 2.0 atmosferec to vseeno ni.
Jaz sem nevaren ponavadi ko imam 11l, z 10l sem redko komu nevaren, to je pospeševanje do 3000-3500 (to je nekje max kar še lahko greš, ker je motor itak večino poti hladen), po ravninah kjer se da 120, drugje primerno manj.
Lovit 9l se mi pa ne da, to je zame že delo, prihajam pa domov iz dela. Ampak te regionalke imajo itak kratke razdalje, tako da poraba ni tako pomembna, na AC bi se tudi sam vozil v toku z ostalim prometom.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Ampak pod 8l bi res prišel samo na AC z enakomerno vožnjo 130 ali manj. Seveda pa prideš tudi na 6,5-7,0, če voziš kot upokojenec, 2.0 atmosferec to vseeno ni.
Jaz sem nevaren ponavadi ko imam 11l, z 10l sem redko komu nevaren, to je pospeševanje do 3000-3500 (to je nekje max kar še lahko greš, ker je motor itak večino poti hladen), po ravninah kjer se da 120, drugje primerno manj.
Lovit 9l se mi pa ne da, to je zame že delo, prihajam pa domov iz dela. Ampak te regionalke imajo itak kratke razdalje, tako da poraba ni tako pomembna, na AC bi se tudi sam vozil v toku z ostalim prometom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
Cr00k ::
Clio RS 1.6T EDC... vozim 90% relacijo, veliko AC... tempomat na 130. Regionalke pa 100.
Povprečje 8.0l na 100km, po +3.500km.
Povprečje 8.0l na 100km, po +3.500km.
joker16_7 ::
Čisto ste zašli. Bistvo tematike je najem športnega avta. Kje in kako ga dobiti za vikend?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
grimisbackyo ::
Saj ne vem če ni 1.0T še najbolje za v promet, sploh če je res gost kot v KR in LJ, pa ob kritičnih urah 15-16h se zabaše tudi Radovljica/Lesce. Hitra vožnja z 1.6T je tako stresna da sem po šihtu, ko so me ravno ob 14-ih zamorili z neko stvarjo in sem potem še med vožnjo domov parkrat prehitel tako da se mi je še povečal stres, še do spanca čutil posledice, pa še danes malo.
Tako da sem šel danes lepo počasi, edino en kombi je potem na čisti ravnini vozil 65 in sem ga moral prehitet, potem sem pa vozil naprej lepih 90, kar je še tudi povsem nestresno dokler ne prehitevaš in zmanjšuješ hitrost kjer je treba.
Tako da če ima kdo željo vozit 200KM avto vam povem da se ne splača, ker izgubljeni živci veliko presežejo tistega malo užitka. Za vožnjo do 100 pa ne vem če se pozna razlika, med normalnimi pospeševanji se v obeh primerih čaka. Z 1.6T samo še prej spet naletiš na kakšnega počasneža.
Ko sem vozil res na max v petek, mi je pa parkrat povsem zmanjkalo moči, ker sem prepozno prestavil v višjo, tako da to je samo boljša verzija dizla z mogoče 1000rpm večjim razponom obratov, 2000-5000, dizel pa 2000-4000, vozi se bolj podobno dizlu kot pa atmosfercu. Saj za normalno vožnjo je tako bolje, za športno ga pa zmaga kak Clio RS, ki mu ne zmanjka moči do 7500rpm.
Resno razmišljam da bi vsak dan tako vozil, ker konec koncev bi morala biti glavna skrb pri vožnji na šiht in iz šihta, da si čim manj kvariš zdravje, že na šihtu te dovolj ožemajo.
Za ekstremne športe kot je vožnja na dirkališču pa jaz nikoli nisem bil. Recimo dober video kjer se to vidi je Hellcat Nurburgring. Ali pa s kolesom v Kranjski Gori, tudi samo prvič in zadnjič.
Tako da sem šel danes lepo počasi, edino en kombi je potem na čisti ravnini vozil 65 in sem ga moral prehitet, potem sem pa vozil naprej lepih 90, kar je še tudi povsem nestresno dokler ne prehitevaš in zmanjšuješ hitrost kjer je treba.
Tako da če ima kdo željo vozit 200KM avto vam povem da se ne splača, ker izgubljeni živci veliko presežejo tistega malo užitka. Za vožnjo do 100 pa ne vem če se pozna razlika, med normalnimi pospeševanji se v obeh primerih čaka. Z 1.6T samo še prej spet naletiš na kakšnega počasneža.
Ko sem vozil res na max v petek, mi je pa parkrat povsem zmanjkalo moči, ker sem prepozno prestavil v višjo, tako da to je samo boljša verzija dizla z mogoče 1000rpm večjim razponom obratov, 2000-5000, dizel pa 2000-4000, vozi se bolj podobno dizlu kot pa atmosfercu. Saj za normalno vožnjo je tako bolje, za športno ga pa zmaga kak Clio RS, ki mu ne zmanjka moči do 7500rpm.
Resno razmišljam da bi vsak dan tako vozil, ker konec koncev bi morala biti glavna skrb pri vožnji na šiht in iz šihta, da si čim manj kvariš zdravje, že na šihtu te dovolj ožemajo.
Za ekstremne športe kot je vožnja na dirkališču pa jaz nikoli nisem bil. Recimo dober video kjer se to vidi je Hellcat Nurburgring. Ali pa s kolesom v Kranjski Gori, tudi samo prvič in zadnjič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
Wrop ::
Renault avtohiše ti sigurno ne bodo posodile megana RS Trophy čez vikend, kaj šele, da bi ga lahko stestiral na kakšni progi. Prevelik riziko za njih. Še megana GT ti ne dajo na lepe oči in hočejo, da gre nekdo s tabo. Testirat ga pa itak ne moreš na cesti.
Kar se pa tiče porabe, če delaš 30-50k km, pa si ravno zato kupil Peugeot 208 GTI, bo znala biti problem. Megane RS Trophy tudi pri normalni vožnji lepo papca vsaj 9,5 l/100km.
Tako porabo imaš lahko že pri meganu gt, pa je samo 1.6T 205 hp, namesto 1.8T 280 oz 300 hp. S polnim tankom pri meganu gt se moraš že kar malo potruditi, da narediš preko 500 km, preden prvič zapiska. Pa je bistveno bolj daily use avto, kot RS.
Kar se pa tiče porabe, če delaš 30-50k km, pa si ravno zato kupil Peugeot 208 GTI, bo znala biti problem. Megane RS Trophy tudi pri normalni vožnji lepo papca vsaj 9,5 l/100km.
Tako porabo imaš lahko že pri meganu gt, pa je samo 1.6T 205 hp, namesto 1.8T 280 oz 300 hp. S polnim tankom pri meganu gt se moraš že kar malo potruditi, da narediš preko 500 km, preden prvič zapiska. Pa je bistveno bolj daily use avto, kot RS.
borisk ::
za 40k km letno ne kupiš kinderjačka z premočnim motorjem, ampak nekaj mar ima malo daljšo medosno razdaljo kot 2,5m in temu primerno podvozje...
grimisbackyo ::
Tale tvoja astra ima za 200 konjev uboge pospeške.
Iz česa pa to sklepaš? Drugače gre avto kar dobro, ni to kot pri 1.6 atmosfercu kjer si lahko kuhaš kavo med pospeševanjem 50-100. Kakšne pospeške pa sploh rabiš, itak pa ne pridejo zastonj, karkoli hitrejšega tudi ustrezno več pije.
Drugače v praksi sploh nisem opazil razlike ko sem šel iz 1.4T 135 - 2.0 Clio 3 RS - 1.6T 200, tako na regionalki kot na AC, prehitevanje tudi povsem enako. To so vse več kot dovolj hitri avti za naše ceste, se pravi 7-9s do 100. Opazna razlika se začne nad 140km/h, ampak s takimi hitrostmi se itak nimaš kaj igrat.
V glavnem, jaz sem bil zelo zadovoljen s prvim in zadnjim, Cliotu je pa kronično manjkalo navora, takega ima zdaj vsak 1.0T.
S polnim tankom pri meganu gt se moraš že kar malo potruditi, da narediš preko 500 km, preden prvič zapiska. Pa je bistveno bolj daily use avto, kot RS.
Odkar sem šel iz 1.6 105KM na 1.4T 135KM delam cca. 400km na 40l tank, s Cliom 3 RS je bilo še to dobro če si dosegel. Čim delaš 500 ali še več km moraš pazit da te ne prehiti kak Punto 1.2, ne vidim potem poante kupovat takega avta.
joker16_7 ::
Hvala vsem za informacije. Povzetek vsega je, da je za vikend test tudi proti plačilu težko dobiti nek serijski športni avto. Opcija je tale Lurento in firme v okolici dirkališč, ki oddajajo v najem za mastne denarje.
Če mi uspe dobiti karkoli mimo vaših mnenj pa javim
Če mi uspe dobiti karkoli mimo vaših mnenj pa javim
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
Utk ::
Tako da če ima kdo željo vozit 200KM avto vam povem da se ne splača, ker izgubljeni živci veliko presežejo tistega malo užitka.
Nekateri smo ti to govorili že 5 let nazaj, ampak bolje pozno kot prepozno.
joker16_7 ::
Jaz bi pa rekel, da je 200 KM še povsem izvedljivo za izkoristit. Tudi poraba v kakšnem MINI-ju ali recimo mojem Peugeot 208 GTI-ju je povsem znosna (pod 7L ob normalni vožnji). Nad 200 KM pa se vsekakor ne splača. Je pa po mojem res, da z razumsko vožnjo zadostuje že tudi 150 ali 180 KM, da ne bo kdo mislil, da želim ravno pri 200 fiksirati mejo
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
M-XXXX ::
grimisbackyo ::
A kaj, očitno ne znaš prav vozit 200KM avta. Recimo kot danes hodim proti avtu in zagledam avtobus že na avtobusni, štartam 4min za njim.
Nanj naletim ravno sredi ovinkov, vozi tako počasi kot se jaz res ne morem, če bi vozil cele ovinke s 40, bi pomoje prišel pred njim. Tako da se seveda ustavim za pol minute, ampak čez 15s spet ulovim kolono.
Avtobus gre končno na avtobusno, potem pa prehitevanje enega po enega. S 50KM tudi vem da se težko vozi 40, ampak vsaj nimaš niti opcije izbire da bi prehiteval enega po enega.
Zato pravim da ni vredno tistih izgubljenih živcev. Prometa na cesti je danes preprosto preveč za 200KM avto, kako tega ne zastopite, vedno naletiš na kakšnega počasneta.
Seveda je vožnja kul ko imaš prosto pot, ampak to je redko tudi na moji zelo neprometni cesti, ne predstavljam si voziti ta avto vsakodnevno skozi Kranj, to se ti lahko strena.
V časih 50 in 60KM avta me je še kdo prehitel, ko sem šel enkrat na 100KM samo še kak 200-300KM avto na leto, zdaj teh že par let ni več na spregled.
Saj 200KM tukaj nima tolk veze, enako sem se vozil že s 105KM, ampak tisti je imel res premalo moči za prehitevanje.
Zadostuje pa seveda že 150KM, v bistvu tudi z 200KM ne moreš delati čudežev, v praksi praktično nisem opazil razlike.
Recimo max hitrost na enem odseku sem lahko dosegel enako 140 oz. je razlike kvečjem 5km/h (tudi 200KM ne gre kar tako 160), mesta za prehitevanje sem imel že povsem enaka, največja razlika je 100->150KM, tam pridobiš nekaj novih mest, ampak na takih mestih je prehitevanje že tolk težavno, da v bistvu z višanjem moči še poslabšuješ situacijo, tako da bi rekel da je sweet spot 150-200KM oz. 7-9s do 100.
Pa res vsi se sedaj vozijo 50km/h in brez faking plina. Seveda se ve na katerih odsekih, kjerkoli se že vozite je precej takih, na popolnoma odprti ravnini seveda 80, ampak to je tam tudi kot nič, to je tolk mal da jaz lahko prehitim tudi sredi ovinka.
Včeraj mi eden spelje ravno pred mano, sem že takoj videl da ne bo nič z njim, ker se ni nikamor premikal. Ampak je lilo na 100% (brisalci povsem na max so bili komaj dovolj), tako da govora o prehitevanju seveda ni moglo biti, enkrat se ustavim na avtobusni, spet vozim za še enimi ki so šli vmes mimo. Ko začne padati normalno, se pred mano znajde spet tisti prvi (nisem prehiteval, ostali so zavijali drugam) in vozi povsem enako počasi kot prej ko je padalo na 100%. WTF?
Pod 7l ni normalna vožnja, normalno je 9l. Najmanj kar sem sam prišel je na 8,5l, max 100 in max 3000rpm, manj kot to se pa ne mislim nikoli peljat. Se pa seveda da dobit 7l, če voziš tako kot ostali 50 in brez kakršnegakoli plina.
Nanj naletim ravno sredi ovinkov, vozi tako počasi kot se jaz res ne morem, če bi vozil cele ovinke s 40, bi pomoje prišel pred njim. Tako da se seveda ustavim za pol minute, ampak čez 15s spet ulovim kolono.
Avtobus gre končno na avtobusno, potem pa prehitevanje enega po enega. S 50KM tudi vem da se težko vozi 40, ampak vsaj nimaš niti opcije izbire da bi prehiteval enega po enega.
Zato pravim da ni vredno tistih izgubljenih živcev. Prometa na cesti je danes preprosto preveč za 200KM avto, kako tega ne zastopite, vedno naletiš na kakšnega počasneta.
Seveda je vožnja kul ko imaš prosto pot, ampak to je redko tudi na moji zelo neprometni cesti, ne predstavljam si voziti ta avto vsakodnevno skozi Kranj, to se ti lahko strena.
V časih 50 in 60KM avta me je še kdo prehitel, ko sem šel enkrat na 100KM samo še kak 200-300KM avto na leto, zdaj teh že par let ni več na spregled.
Saj 200KM tukaj nima tolk veze, enako sem se vozil že s 105KM, ampak tisti je imel res premalo moči za prehitevanje.
Zadostuje pa seveda že 150KM, v bistvu tudi z 200KM ne moreš delati čudežev, v praksi praktično nisem opazil razlike.
Recimo max hitrost na enem odseku sem lahko dosegel enako 140 oz. je razlike kvečjem 5km/h (tudi 200KM ne gre kar tako 160), mesta za prehitevanje sem imel že povsem enaka, največja razlika je 100->150KM, tam pridobiš nekaj novih mest, ampak na takih mestih je prehitevanje že tolk težavno, da v bistvu z višanjem moči še poslabšuješ situacijo, tako da bi rekel da je sweet spot 150-200KM oz. 7-9s do 100.
Pa res vsi se sedaj vozijo 50km/h in brez faking plina. Seveda se ve na katerih odsekih, kjerkoli se že vozite je precej takih, na popolnoma odprti ravnini seveda 80, ampak to je tam tudi kot nič, to je tolk mal da jaz lahko prehitim tudi sredi ovinka.
Včeraj mi eden spelje ravno pred mano, sem že takoj videl da ne bo nič z njim, ker se ni nikamor premikal. Ampak je lilo na 100% (brisalci povsem na max so bili komaj dovolj), tako da govora o prehitevanju seveda ni moglo biti, enkrat se ustavim na avtobusni, spet vozim za še enimi ki so šli vmes mimo. Ko začne padati normalno, se pred mano znajde spet tisti prvi (nisem prehiteval, ostali so zavijali drugam) in vozi povsem enako počasi kot prej ko je padalo na 100%. WTF?
Pod 7l ni normalna vožnja, normalno je 9l. Najmanj kar sem sam prišel je na 8,5l, max 100 in max 3000rpm, manj kot to se pa ne mislim nikoli peljat. Se pa seveda da dobit 7l, če voziš tako kot ostali 50 in brez kakršnegakoli plina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
springfield ::
Mislim, da je problem v tebi, ne 200KM. Vsak dan se vozim z 200+KM in nimam nobenih tezav z voznjo za avtobusom in ostalimi pocasnejsimi. Ga je vsaj lazje prehitet kot pa s 100KM, kar v bistvu zniza stres.
bambam20 ::
springfield je izjavil:
Mislim, da je problem v tebi, ne 200KM. Vsak dan se vozim z 200+KM in nimam nobenih tezav z voznjo za avtobusom in ostalimi pocasnejsimi. Ga je vsaj lazje prehitet kot pa s 100KM, kar v bistvu zniza stres.
Problem je v njegovi astri , ker je za 200 konjev zelo počasen voz. do 100 km/h potrebuje 7.8s. Potem veš, da je to počasen avto.
jero_no1 ::
Hvala vsem za informacije. Povzetek vsega je, da je za vikend test tudi proti plačilu težko dobiti nek serijski športni avto.
Če poznaš kakšnega prodajalca, se da vse zmenit (samo za ceno goriva). So imeli kolegi že na testu po cel vikend M3 in M5.0d. 5ico sem še jaz malo testiral, 3ka je baje celo odletela iz ceste (tistega nisem sprobal)...
Da pa samo prideš v salon in izraziš zanimanje, je pa najbrž težje kaj dobit.
joker16_7 ::
Žal nikogar ne poznam. Se mi pa zdi neumno, da to ni možno. Jaz svojega Peugeota takoj dam na test proti plačilu. Itak vse kar nekdo pokvari ali razbije plača sam. To je pa itak povsod tako.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
bambam20 ::
Če poznaš kakšnega prodajalca, se da vse zmenit (samo za ceno goriva). So imeli kolegi že na testu po cel vikend M3 3ka je baje celo odletela iz ceste (tistega nisem sprobal)...
Da pa samo prideš v salon in izraziš zanimanje, je pa najbrž težje kaj dobit.
Pri katerem pooblaščenem prodajalcu so dobili m3 za vikend?
Skyman ::
zate rupsi ni m3 ker to je 10 tvojih twingov,ne obladas se kolesa ne
Prasaj za N30 hyundai,jaz sem ga nazadnje peljal ni slaba roba.Drugace bos tezko dobil kaj konkretnega za "wikeknd" razn kaksne obicne FOCUS ter MEGANE.
Prasaj za N30 hyundai,jaz sem ga nazadnje peljal ni slaba roba.Drugace bos tezko dobil kaj konkretnega za "wikeknd" razn kaksne obicne FOCUS ter MEGANE.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
Lonely ::
zate rupsi ni m3 ker to je 10 tvojih twingov,ne obladas se kolesa ne
Prasaj za N30 hyundai,jaz sem ga nazadnje peljal ni slaba roba.Drugace bos tezko dobil kaj konkretnega za "wikeknd" razn kaksne obicne FOCUS ter MEGANE.
Kaj kolo on rabi še dva pomožna koleščka zadaj, da sploh drži ravnotežje in mu daješ idejo za najem N30, če pa že vzame mora pa obvezno javiti na Radio 1 Avdiču, da naredi splošno obvestilo za nevarnost na cesti!
bambam20 ::
Prasaj za N30 hyundai,jaz sem ga nazadnje peljal ni slaba roba.Drugace bos tezko dobil kaj konkretnega za "wikeknd" razn kaksne obicne FOCUS ter MEGANE.
Jaz sem brez problema dobil na celodnevni test tole.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
joker16_7 ::
Huh, ti pa imaš veze. Vsaka čast. Kakšni kolegi? Dobro plačilo? Kako?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
bambam20 ::
joker16_7 ::
NOben pooblaščeni prodajalec BMW-jev ti M3, M4, M5 M6 modela ne bo dal za vikend. Noben. V takšnih primerih gre zraven eden od prodajalcev, da pazi, da se lepo voziš.
A CLS-a pa?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
Utk ::
Sej je odgovoril na vprašanje, samo moraš ga prebrat med vrsticami. Te avte mu posoja kolega švercar. Ni čudno da je pameten u mp3, vozi se pa naokoli z neko karjolo.
joker16_7 ::
Sej je odgovoril na vprašanje, samo moraš ga prebrat med vrsticami. Te avte mu posoja kolega švercar. Ni čudno da je pameten u mp3, vozi se pa naokoli z neko karjolo.
Saj sem dojel, ampak sem želel izvleči bolj straight forward odgovor
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
jero_no1 ::
Če poznaš kakšnega prodajalca, se da vse zmenit (samo za ceno goriva). So imeli kolegi že na testu po cel vikend M3 3ka je baje celo odletela iz ceste (tistega nisem sprobal)...
Da pa samo prideš v salon in izraziš zanimanje, je pa najbrž težje kaj dobit.
Pri katerem pooblaščenem prodajalcu so dobili m3 za vikend?
M5.0d je bil zagotovo cel vikend, M3 mogoče samo 1 dan (me ni blo zraven), ampak zagotovo so se fantje sami vozil (brez prodajalca).
Skyman ::
Sej je odgovoril na vprašanje, samo moraš ga prebrat med vrsticami. Te avte mu posoja kolega švercar. Ni čudno da je pameten u mp3, vozi se pa naokoli z neko karjolo.
TWINGO 2000(letnik) CE tablica...
Tudi jaz sem dobil bp 300konjev hyundai N30 N performance...samo moras na "pravi" salon naslovit prošnjo,najbolse da vsem pošljes en bo ze udobril
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
St235 ::
Če poznaš kakšnega prodajalca, se da vse zmenit (samo za ceno goriva). So imeli kolegi že na testu po cel vikend M3 3ka je baje celo odletela iz ceste (tistega nisem sprobal)...
Da pa samo prideš v salon in izraziš zanimanje, je pa najbrž težje kaj dobit.
Pri katerem pooblaščenem prodajalcu so dobili m3 za vikend?
M5.0d je bil zagotovo cel vikend, M3 mogoče samo 1 dan (me ni blo zraven), ampak zagotovo so se fantje sami vozil (brez prodajalca).
ja, namišljeni prijatelji dobijo boga in dva ugodnosti, kar vprašaj Slotakota.
bambam20 ::
bambam20 ::
TWINGO 2000(letnik) CE tablica...
Od kdaj vw dela francoske avte.
NOben pooblaščeni prodajalec BMW-jev ti M3, M4, M5 M6 modela ne bo dal za vikend. Noben. V takšnih primerih gre zraven eden od prodajalcev, da pazi, da se lepo voziš.
A CLS-a pa?
CSl je le malo drugačna zadeva, tudi precej počasnejši in težji od m3-jke. NI primerljivo sploh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
grimisbackyo ::
springfield je izjavil:
Mislim, da je problem v tebi, ne 200KM. Vsak dan se vozim z 200+KM in nimam nobenih tezav z voznjo za avtobusom in ostalimi pocasnejsimi. Ga je vsaj lazje prehitet kot pa s 100KM, kar v bistvu zniza stres.
Problem je v njegovi astri , ker je za 200 konjev zelo počasen voz. do 100 km/h potrebuje 7.8s. Potem veš, da je to počasen avto.
Drugače 7,0s, ampak kje točno ti rabiš 0-100 veš samo ti. Res da je potem tudi 40-90 hitrejši v 2.+3. ali samo 3. če imaš malo višjo hitrost.
Ampak kot sem rekel, pri takem pospeševanju nisem opazil razlike med 9,0 in 7,0s do 100, sta oba povsem dovolj hitra. Če je ravnina prekratka ti pa ne pomaga niti 500KM.
Avtobusa na večjem delu moje poti ne moreš prehitet, moč je zadnji problem, problem so prekratke ravnine in preozka cesta.
Včeraj enako, pač sem človek ki se mu vse najslabše zgodi ravno ko grem na pot, ulilo se je spet ravno takrat na fula, avtobus spet ravno pred mano, naredil kolono 10 vozil, pa je bil tisti pol ure kasneje, saj če vozi 20min, je praktično vedno eden na cesti.
Je pa včeraj zjutraj dokazal da gre lahko hitro, ker je šel še v klanec s skoraj mojim tempom. Tako da očitno raje vozi do postaje počasi, kot pa da vozi normalno hitro in se ustavi za minuto.
To so regionalke. Danes sem šel pa po dolgem času na AC in je povsem druga pesem. Sploh 4:30-5:00.
110-130 se res lepo vozi. Prehitevanja BP v 6. do 160. 2x na povsem prazni ravnini (Kranj-vzhod -> Kranj-zahod je večkrat prazna cesta, seveda odvisno od ure) sem probal tudi pospešit in do 210 pride BP v kratkem času, samo nabrati moraš od 3000 do 5000rpm. Za nekoga 3000rpm pri 130 mogoče preveč, jaz sem vozil brez radia in zvok motorja ni bil niti malo moteč.
Tako da to je to kar se tiče avta kakorkoli pogledate, jaz sigurno ne bom nikoli rabil boljšega in bom zvozil tega dokler se bo še vozil.
Vožnja je pa sigurno stresna, vsaj zame, čim ti prehitevaš ali pa tudi na AC če voziš z več kot 130 v gostem prometu.
grimisbackyo ::
Aja, pa tudi pri 210 pri 5000rpm ni glasen, ni to kot Clio RS, ki sem ga imel prej, kjer je bilo vse skupaj preglasno že pri 130, tudi sestavljen je bil za en shit in je vibrirala vsa plastika okoli zvočnikov.
Res pa da Clio RS (tudi švohnejši če smo že pri tem) ni namenjen vožnji po AC, za enkrat na leto se da preživet.
Res pa da Clio RS (tudi švohnejši če smo že pri tem) ni namenjen vožnji po AC, za enkrat na leto se da preživet.
jero_no1 ::
M5.0d je bil zagotovo cel vikend, M3 mogoče samo 1 dan (me ni blo zraven), ampak zagotovo so se fantje sami vozil (brez prodajalca).
ja, namišljeni prijatelji dobijo boga in dva ugodnosti, kar vprašaj Slotakota.
A to govoriš o mojih namišljenih prijateljih?
Sledeč komentar ni vezan nate osebno: tle gor imate eni res zanimivo razmišljanje - če vam ne rata se nekaj zmenit, potem tud noben drug ni zmožen to nardit, je očitno po vaše. Je bilo pred časom podobno mnenje, ko sem pisal, kakšne popuste sem dobil pri VW trgovcu.
Nekdo mi je celo reku, da mi da 500€, da mu zrihtam tako ceno za avto, ker bo potem on še zmeraj prišparal jurja...Saj mogoče sem smotan, ampak zakaj bi jaz vleku neko provizijo za nekaj, kar se lahko sam zmeniš, jaz pa ti dam vse podatke, kam in h komu moraš it. Se mi zdi, da je tukaj gor vedno več populacije mladostnikov, ki hočejo da se jim vse prinese k riti in ne zanjo niti 'stegnit jezika', da bi sami kaj vprašali/prosili...
2dark ::
jero_no1 ::
KAVINSKY ::
Popusti so drugo, še posebej ko se nameče nekaj (precenjene) opreme na avto.
Noben prodajalec pa ne bo posojal M3 na lepe oči za konec tedna.
Noben prodajalec pa ne bo posojal M3 na lepe oči za konec tedna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23804 (19592) | facepalm |
» | Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13013 (10691) | mat xxl |
» | nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 86489 (72253) | GrimReaper |
» | "gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72638 (60977) | Unknown_001 |