» »

Nastavitev routerja-POMOC!

Nastavitev routerja-POMOC!

care20 ::

zdravo...kupil sem router tp-link archer c1200 in zdaj nisem siguren,da je nastavljen tko kot mora biti...internet imam pri telemachu ampak sem kupil svoj router zaradi boljsega signala...js ga nisem nic nastavljal,sem samo prikljucil kabel iz telemachovega routerja v mojega novega in stvar deluje...je pa problem v tem,ko vkljucim 5ghz signal,se mi router zacne neprestano resetirati vsako minuto...zdaj nevem a ga je treba kaj nastaviti ali je mogoce pokvarjen(star 3 dni)...pa resnicno bi prosil nekoga,ce bi si vzel 5-10min in pogledal preko teamviewer kako je vse skup nastavljeno...se bojim da ga bom poslal na servis,kar bo trajalo najmanj 1 teden in potem bodo rekli,da je z routerjem vse vredu

Han ::

Če se resetira v vključenim 5 GHz tudi takrat, ko ni priklopljen na telemachov modem, je z njim nekaj narobe. Nesi ga nazaj v trgovino, uveljavi stvarno napako in zahtevaj ali novega brezhibnega ali vračilo kupnine.

Han ::

Drugič se pred nakupom pozanimaj, kateri router ima najmanj težav v "tvojem" cenovnem razredu. Archer C1200, ki ima že rahlo zastarel dizajn in elektroniko, je npr. ocenjen zelo povprečno, da ne rečem podpovprečno. Na Amazonu je manj kot 50% popolnoma zadovoljnih uporabnikov, medtem ko ima novejši Archer C6 skoraj 70%, pa še cenejši je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

care20 ::

Han je izjavil:

Če se resetira v vključenim 5 GHz tudi takrat, ko ni priklopljen na telemachov modem, je z njim nekaj narobe. Nesi ga nazaj v trgovino, uveljavi stvarno napako in zahtevaj ali novega brezhibnega ali vračilo kupnine.


Ko kabel ni vkljucen v njega,se ne resetira,delata oba hkrati 2.4 in 5ghz...ko pa vklopim kabel v njega in ko dobi internet,potem pa se zacne izklapljat ampak samo,ce imam vklopljen 5ghz omrezje,na 2,4 deluje normalno...neka nastavitev mu ne pase pa pojma nimam katera

SeMiNeSanja ::

care20 je izjavil:

Han je izjavil:

Če se resetira v vključenim 5 GHz tudi takrat, ko ni priklopljen na telemachov modem, je z njim nekaj narobe. Nesi ga nazaj v trgovino, uveljavi stvarno napako in zahtevaj ali novega brezhibnega ali vračilo kupnine.


Ko kabel ni vkljucen v njega,se ne resetira,delata oba hkrati 2.4 in 5ghz...ko pa vklopim kabel v njega in ko dobi internet,potem pa se zacne izklapljat ampak samo,ce imam vklopljen 5ghz omrezje,na 2,4 deluje normalno...neka nastavitev mu ne pase pa pojma nimam katera

Ne, ni take nastavitve, zaradi katere bi smel iti ciklično v reboot.

Preveri, če obstaja kakšna posodobitev firmware-a in jo naloži. Morda se težava reši.
Če ne.... uveljavljaj garancijo.

Han ::

Zadnji uradni FW ima datum januar 2018. Nastavi router zgolj kot dostopno točko (Access Point), s telemachovim modemom pa ga poveži na enega od štirih enakovrednih priključkov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

care20 ::

to sem nasel,je pravilno?

https://www.tp-link.com/us/support/down...

zdaj trenutno je to gor

2.0.2 Build 20180118 rel.38979 (EU)

A lahko nalozim ta firmware gor ali ne?ker pise zraven US...

Sorry sem cist levi v tem

Han ::

Ne, ker ima US verzija drugačen FW, pa tudi revizije routerjev so že tri...

care20 ::

a je lahko problem v tem,da telemachov modem ni v bridge mode?pa tam imam 5ghz vklopljen

Han ::

Seveda. Sem ti že prej napisal, da na njem popolnoma izklopi WiFi...

care20 ::

enako je...torej mi ne preostane drugega kot na servis?

Han ::

Kakšen servis?!? Nesi nazaj, uveljavi stvarno napako (router se z vključenima 2,4 + 5 GHz resetira) in zahtevaj novega brezhibnega ali vračilo kupnine... V tem cenovnem razredu je Archer C6 boljši. Je novejši in cenejši.

Ales ::

Še enkrat, če nisi Hana dobro slišal oz. razumel, v trgovini uveljavljaj stvarno napako in NE garancije.

care20 ::

A potem dobim nazaj denar oz drugega brez analize tega mojega?

mzakelj ::

Pa pristopi z normalnim glasom in se lepo pogovarjaj. Ne jim takoj butnit da hočeš denar, raje povej da bi zamenjal za drugega, ker ima ta probleme. Če boš normalno reagiral ti bo vsak prodajalec rade volje pomagal.

care20 ::

Brez skrbi... Nisem tak tip, itak trgovec ni kriv

Han ::

Če praviš, da se začne resetirat, ko sta vključeni obe WiFi frekvenci, lahko to hitro preverijo tudi v trgovini na licu mesta... Sicer jim mirno razložiš, da si se z očitno defektnim routerjem zafrkaval 5 dni brez uspeha in da ti ne preostane drugega kot uveljavitev stvarne napake. V kolikor ne bodo ponudili vračila kupnine, jih vljudno vprašaj, če je tudi to opcija, oziroma da bi rajši vzel drug model (npr. C6), ker so s C1200 križi in težave.

mzakelj ::

Poglej na garancijo. Če je uvoznik Acord-92 potem jim povej v trgovini naj na acord servis vprašajo. So jih kar nekaj dobili nazaj. Nažalost je to edina serija katero sem zasledil da je bila fuč.

Mato989 ::

Han je izjavil:

Če praviš, da se začne resetirat, ko sta vključeni obe WiFi frekvenci, lahko to hitro preverijo tudi v trgovini na licu mesta... Sicer jim mirno razložiš, da si se z očitno defektnim routerjem zafrkaval 5 dni brez uspeha in da ti ne preostane drugega kot uveljavitev stvarne napake. V kolikor ne bodo ponudili vračila kupnine, jih vljudno vprašaj, če je tudi to opcija, oziroma da bi rajši vzel drug model (npr. C6), ker so s C1200 križi in težave.


Spet en ki nima pojma o reklamacijah in stvarnih napakah... tudi če prodajalec lahko tam preveri on ni POOBLAŠČEN da to stori in ima NALOGO maloda po službeni dolžnosti da zadevo preda na pooblaščeni servis...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Han ::

Kot rečeno LAHKO takšno napako preveri in potrdi tudi prodajalec. Če temu ni vešč ali se s tem nima časa oziroma ne želi ukvarjat, zadevo pač preda naprej... Glede na to, da so s temi routerji znane težave, LAHKO prodajalec, kot je omenil "mzakelj", pokliče Acord-92, in zadevo takoj preveri.

SeMiNeSanja ::

Kakorkoli že - router, ki že ob nakupu nima več posodobitev na voljo, je totalni no-go. To bi dejansko morali prepovedati prodajati.

Če si pameten... poskusi zadevo čim prej zamenjati za nekaj, kar je še podprto s strani proizvajalca.

Mato989 ::

Han je izjavil:

Kot rečeno LAHKO takšno napako preveri in potrdi tudi prodajalec. Če temu ni vešč ali se s tem nima časa oziroma ne želi ukvarjat, zadevo pač preda naprej... Glede na to, da so s temi routerji znane težave, LAHKO prodajalec, kot je omenil "mzakelj", pokliče Acord-92, in zadevo takoj preveri.


Vsepovsod kjer imam znance v tehničnih trgovinah je strogo navodilo, da morajo take napake potrdit na servisu ob pregledu... tudi na Acord servisu poznam koga =)

Take stvari s(m)o si upali redki, da bi pregledali in POTRDILI napako v trgovini za dobro stranke =) Navodilo večine poslovodij in nadrejenih je, da artikel MORA na servis...

To kar pa LAHKO, o tem pa sploh ne bi... ker LAHKO sem jaz tudi stranko na GOBEC =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Han ::

Po tvoje v tehnični trgovini ne smejo potrditi stvarne napake na tehničnem izdelku. Se potem človek vpraša, če sploh vedo, kaj prodajajo... Eno samo sprenevedanje. A če neka ledica utripa namesto da konstantno sveti, bo tudi šla na strokovno potrditev neustreznega delovanja (utripanja) na servis?

Kakorkoli, upam, da bo v prihodnje OP dvakrat premislil, predno se bo zopet takole zaletel z nakupom, kljub jasnim nasvetom, kateri router je smiselno vzet...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Mato989 ::

Han je izjavil:

Po tvoje v tehnični trgovini ne smejo potrditi stvarne napake na tehničnem izdelku. Se potem človek vpraša, če sploh vedo, kaj prodajajo... Eno samo sprenevedanje. A če neka ledica utripa namesto da konstantno sveti, bo tudi šla na strokovno potrditev neustreznega delovanja (utripanja) na servis?

Kakorkoli, upam, da bo v prihodnje OP dvakrat premislil, predno se bo zopet takole zaletel z nakupom, kljub jasnim nasvetom, kateri router je smiselno vzet...


Striktno gledano lahko... Ce mislis kot da je to mogoce... Ampak vecina tehnicnih trgovin ima jasno navodilo da se vsak zahtevek za reklamacijo ali stvarno poslje na pooblasceni servis ki je pooblascen in edini popolnoma usposobljen za potrjevanje napak.

1x so v drugi poslovni enoti prodali iphone... Zenska ga je po 30 minutah prnesla nazaj ces da ji vec ne dela... No moj kolega ji je pametno ugodil reklamacijo ker je potrdil da res ne dela in ne polni in ji dal novega mislec da v pol ure ne more bit nic narobe... No izkazalo se je da je bil polit z vodo... Epilog? Prodajalec je moral krit 700 ojrov iphona.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

SeMiNeSanja ::

Mato989 je izjavil:

Han je izjavil:

Po tvoje v tehnični trgovini ne smejo potrditi stvarne napake na tehničnem izdelku. Se potem človek vpraša, če sploh vedo, kaj prodajajo... Eno samo sprenevedanje. A če neka ledica utripa namesto da konstantno sveti, bo tudi šla na strokovno potrditev neustreznega delovanja (utripanja) na servis?

Kakorkoli, upam, da bo v prihodnje OP dvakrat premislil, predno se bo zopet takole zaletel z nakupom, kljub jasnim nasvetom, kateri router je smiselno vzet...


Striktno gledano lahko... Ce mislis kot da je to mogoce... Ampak vecina tehnicnih trgovin ima jasno navodilo da se vsak zahtevek za reklamacijo ali stvarno poslje na pooblasceni servis ki je pooblascen in edini popolnoma usposobljen za potrjevanje napak.

1x so v drugi poslovni enoti prodali iphone... Zenska ga je po 30 minutah prnesla nazaj ces da ji vec ne dela... No moj kolega ji je pametno ugodil reklamacijo ker je potrdil da res ne dela in ne polni in ji dal novega mislec da v pol ure ne more bit nic narobe... No izkazalo se je da je bil polit z vodo... Epilog? Prodajalec je moral krit 700 ojrov iphona.

To bi pa že bilo za prijaviti policiji kot prevara?
...potem pa še do zadnjega centa iztožiti škodo. Kaj se to pravi....

care20 ::

Sem danes klical big bang in vprasal, ce ga lahko testirajo in je rekel, da zal ne, ker niso pooblasceni...je pa rekel,da so vceraj isti model routerja dobili od druge stranke, ki ima tudi probleme.. Tko da ga danes nesem nazaj, problem pa je ker so danes postavli telemach modem v bridge tko da bom verjetno brez interneta

DeeCoy ::

care20 je izjavil:

Sem danes klical big bang in vprasal, ce ga lahko testirajo in je rekel, da zal ne, ker niso pooblasceni...je pa rekel,da so vceraj isti model routerja dobili od druge stranke, ki ima tudi probleme.. Tko da ga danes nesem nazaj, problem pa je ker so danes postavli telemach modem v bridge tko da bom verjetno brez interneta

Lahko se preko utpja ali wifija direktno povežeš na telemachov router in boš dobil public IP, naprava bo sama vzpostavila sejo. Omejen pa boš verjetno na 1 samo napravo.

care20 ::

A lahko wifi repeater povezem z modemom ter ga dam kao dostopno tocko?

srus ::

Aha, sedaj ko si omenil Big bang mi je takoj jasno, da gre verjetno za pofl robo kakšne škart serije za vzhodnjake.

Neverjetno kako znajo v tej trgovini "vatat krivine".

care20 ::

Ok sem klical na servis,ce so kaj pogledal in so mi rekli, da nemore delovat,ce pa ni pravi napajalnik in so me hoteli prepricat, da ta napajalnik ni prisel v original skatli ter da sem js moral nekaj zamenjati...ker ne vidim logike, da bi sploh pomislil na kaj takega pa se zajbaval par dni...pri tej seriji so ze pakiral narobe, ne samo da so z napakami narejeni


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izdelek z napako

Oddelek: Pomoč in nasveti
191700 (856) St235
»

Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519166 (6350) BlaY0
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486556 (5099) Seljak
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528891 (6313) St235

Več podobnih tem