» »

Zakaj nočete imet avta na plin?

Zakaj nočete imet avta na plin?

zobnik ::

Čudno mi je da ob varčni vožnji in teranju razlika min.na plin Na bencin je razlika tud 2 litra, če pa ga žgeš se dobesedno poraba poskoč na 10l+

vnetidebater ::

mene čudi da praviš da ti plin porabi zgolj 6.5, medtem ko bencin 6. Vsi ki so montirali plin so mi rekli da porabijo za 4/3 plina v primerjavi z bencinom..se pravi bi moral porabiti vsaj 8 litrov plina.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Razmerje se podre....tega v 80.000km še nisem ugotovil, zakaj ob normalni vožnji kuri 7.5 plina in zakaj ob teranju 7.8l.

bencina bi šlo 8+, ker motor dela na 5-6000 obratov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

matobeli ::

WizzardOfOZ je izjavil:

ko boš plačeval elektrilo na kilometer po isti ceni kot gorivo sedaj, bo elektrika daleč največje sranje, ker boš še na vsaki pumpi čakal da se jajca nafilajo.


Men je dejstvo, da lastništvo in uporaba avta ne bo mogla bit dost cenejša, ne glede na energent, popolnoma jasno.
Davkov se more pobrat čist isto.

Kaj bo prinesla tehnologija bomo pa vidli. Solid state baterije dost obljubljajo kaj pa bo, bomo pa vidli. EV so itak šele par deset let aktualni.

Me bolj skrbi da bodo moderni avti že prej neuporabni, 1001 senzor in pomagalo, če boš želel čez 20let zanesljivo vozilo za v afriko boš moral met lih istega kot zdej.

Isto kot se dogaja z ajfoni in (pravimi) traktorji, vse vendor locked.

vnetidebater ::

zobnik je izjavil:

Razmerje se podre....tega v 80.000km še nisem ugotovil, zakaj ob normalni vožnji kuri 7.5 plina in zakaj ob teranju 7.8l.

bencina bi šlo 8+, ker motor dela na 5-6000 obratov


vprašanje koliko je omejitev dovajanja plina pri tebi. Malce razmišljam če imaš morda fizično omejeno na največ 7.8 litra plina na 100 km? Nevem ali za dovajanje plina rabiš kakšno črpalko, nimam pojma kako tehnično dela ta reč.
Pač ti že pohodiš plin do podna ampak morda lahko največ toliko plina dobiš v motor?

nevem, ugibam. Najbrž se motim ker res nevem kako dovajajo plin iz plinske bombule do motorja.
Ali se dejansko pozna ko pohodiš gas do podna ali pa pač....ni fizične razlike pri pospeških?

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Zgleda že tako, nek max.

matobeli ::

Uparjalnik je dimenzioniran za neko max moč in se vgradi glede na zmogljivost motorja. Sam mislim da so tud najmanjši narjeni za vsaj 120KM. Se pa zadeva počasi izrabi in je treba obnovit/menjat.

V plinski liniji so tud filtri kjer velja enako, treba menjat in vgradit pravilne.

Lahko pa da je tudi elektronskega značaja.

Načeloma so zadeve trivialnega značaja, sam če je vgrajeval resen šušmar pol je lahko kaj narobe.

Utk ::

zobnik je izjavil:

Zgleda že tako, nek max.

Ne, to ne more bit vzrok, ker drugače ti ne bi uspelo prit v noben klanec. Sigurno imaš v klanec povprečje par minut komot 15 ali 20 litrov plina, čez cel tank pa vseeno pade nazaj na tistih 7,5.

zobnik ::

Ne, ker sem sprobal, sicer pa če naredim po AC s teranjem 200km in dotočim plin je poraba med varčno in teranjem minimalna.

m0LN4r ::

Kok pa mate velik tank za recimo 1000km in kolk cuzate potne stroske?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

A kej peče ker zobnik plača v svoji kripi na 100km (precej) manj kot pa ganz nov traktorček?

m0LN4r ::

Kripa je kripa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

matobeli je izjavil:

A kej peče ker zobnik plača v svoji kripi na 100km (precej) manj kot pa ganz nov traktorček?

Niti ne, sam raje več zaslužim, pa pol poraba ni issue...

Poznam pa nekaj folka, ki so zmetali 5k+ več denarja v avto samo zato, ker je porabil liter manj na 100km...

Ful dobr prišparanih 5k EUR... Da bodo prihranili, bodo morali prevoziti 5.000.000 km...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

vnetidebater ::

matobeli je izjavil:

A kej peče ker zobnik plača v svoji kripi na 100km (precej) manj kot pa ganz nov traktorček?


Če gledamo hitrost vožnje 140 kmh.

on plača 0.75 za liter plina, porabo ima pa 8 do 9 litrov, torej med 6 eurov in 6.75 EUR.
Meni 140 konjski bencin kuri 7 litrov če ne vozim s tempomatom in 6 litrov s tempomatom torej med 7 EUR in 8.233 EUR (danes je cena 95 oktanskega goriva 1.176 EUR na liter)

Na 100 kilometrov on privarčuje 1 EUR v primerjavi z mano.
Na 1000 km prihrani 10 EUR
Na 100.000 km prihrani 1000 EUR.

Če je v vgradnjo plina investiral 1000 EUR, bo torej čez 100.000 kilometrov za gorivo plačal toliko kot jaz. Čez 200.000 km pa bo jurja v profitu, če mu sistem vmes ne crkne in ga ne bo mogel kaj obnavljati.
Če naredi 300.000 km od dneva vgradnje plina bo 2000 EUR v profitu, če ne bo imel prav nobenih težav s plinom in nobenega temu namenjenega vzdrževanja.

Bom pa jaz moj avto najbrž dražje prodal saj ne bo predelan na plin in se bo tam razlika zmanjšala. Ali pa ne, nevem. Težko si mislim kdo bi hotu kupit staro kanto s 300.000+ prevoženimi kilometri in bi specifično želel imet avto na plin.

Ps.: če hitrost vožnje znižamo na 110 kmh meni bencin kuri 5.5 litra s tempomatom. Težko mi bo kdo dokazal da se plin splača, kaj šele da se povrne prej kot v 100.000 prevoženih kilometrih do dneva nakupa.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Treba je šparat, pa naj stane kar hoče... :))
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

;-) ::

m0LN4r je izjavil:

Kok pa mate velik tank za recimo 1000km in kolk cuzate potne stroske?

70l tank dizel, 38centov km placani potni

m0LN4r ::

Mislil sem na LPG, kok velek tank rabim za 1000km.

Sicer pa ja A5 G-Tron je kr kul avto na plin
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

Invictus je izjavil:


Niti ne, sam raje več zaslužim, pa pol poraba ni issue...


A to te plačajo na število prevoženih kilometrov al kakšna je točno povezava med tem da tebi ni tak strošek, nekomu pa je?
Zakaj se nabavlja jebene dizle za v trgovino in turbo bencinarčke če "poraba ni problem"?

Zakaj imaš pol še vedno prevozno sredstvo in ne avta?

Če bi jaz mel plačo tako kot se ti hvalisaš se ne bi niti s palco dotaknil tega šrota ki se danes premika po cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

m0LN4r ::

se ne bi niti s palco dotaknil tega šrota ki se danes premika po cesti.
Povsem stvar okusa in prioritet. Enim je vsec duster na plin, drugim yaris z 260 konji, tretjim pa pospesevanje po ravnem z teslo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

vnetidebater ::

Duster dizel je mnogo boljša izbira kot Duster bencin + plin.
Pri Dusterju je ravno prva prestava zlata vredna pri dizlu. Zaradi veliko navora prva prestava deluje kot "vgrajen reduktor". Pa še porabo ima dizel tam okoli 7.5 do 8 litrov na 100 km.

Duster bencin + plin nima....nobenega smisla v noben pogledu. Duster mora imeti pogon na vsa 4 kolesa (torej rabiš motor z veliko navora pri nizkih obratih, da se ti kolesa ne vrtijo v prazno na slabem terenu), drugače ga praktično nima smisla kupovat saj je potem zgolj drag Megane.

Ampak ja, štekam, lep avto je, videti je robustno, najbrž ga kdo kupi zaradi surovega imiđa.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

To si zdej naštel 3 avte. Duster pogojno, ampak ima svoj segment kjer blesti.

Golf blesti v tem da te odpelje v službo ina nazaj, razen če je GTI, pa je ponavad TDI.

m0LN4r ::

TDI ima ocitno svoje prednosti, zato ga pa ljudje kupujejo. Ni vse v evro/km.
Saj ne recem, da je z plinom kaj narobe.

Pr avtu, ki pa dandanes kuri vec kot 8L v povprecju, pa se ne gleda poraba, ampak je vprasanje ali 98 ali 100.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matobeli ::

m0LN4r je izjavil:

TDI ima ocitno svoje prednosti, zato ga pa ljudje kupujejo. Ni vse v evro/km.


Seveda ne, dizle furajo ljudje ker jim je všeč zvok, onasnaževanje in vonj :))

Dejmo se ne slepit. Vedno se gre za EUREUREUR.

No mogoče je pa zadaj kaj drugega.
Tud Apple je v končni fazi vzel polnilec ven iz paketov zaradi ekologije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

facepalm ::

vnetidebater je izjavil:

matobeli je izjavil:

A kej peče ker zobnik plača v svoji kripi na 100km (precej) manj kot pa ganz nov traktorček?


Če gledamo hitrost vožnje 140 kmh.

on plača 0.75 za liter plina, porabo ima pa 8 do 9 litrov, torej med 6 eurov in 6.75 EUR.
Meni 140 konjski bencin kuri 7 litrov če ne vozim s tempomatom in 6 litrov s tempomatom torej med 7 EUR in 8.233 EUR (danes je cena 95 oktanskega goriva 1.176 EUR na liter)

Na 100 kilometrov on privarčuje 1 EUR v primerjavi z mano.
Na 1000 km prihrani 10 EUR
Na 100.000 km prihrani 1000 EUR.

Če je v vgradnjo plina investiral 1000 EUR, bo torej čez 100.000 kilometrov za gorivo plačal toliko kot jaz. Čez 200.000 km pa bo jurja v profitu, če mu sistem vmes ne crkne in ga ne bo mogel kaj obnavljati.
Če naredi 300.000 km od dneva vgradnje plina bo 2000 EUR v profitu, če ne bo imel prav nobenih težav s plinom in nobenega temu namenjenega vzdrževanja.

Bom pa jaz moj avto najbrž dražje prodal saj ne bo predelan na plin in se bo tam razlika zmanjšala. Ali pa ne, nevem. Težko si mislim kdo bi hotu kupit staro kanto s 300.000+ prevoženimi kilometri in bi specifično želel imet avto na plin.

Ps.: če hitrost vožnje znižamo na 110 kmh meni bencin kuri 5.5 litra s tempomatom. Težko mi bo kdo dokazal da se plin splača, kaj šele da se povrne prej kot v 100.000 prevoženih kilometrih do dneva nakupa.

Spet odvisno od okoliscin. Npr jaz imam 400m od doma crpalko, ki prodaja lpg po 0.565€/l. In taka cena je ze vsaj pol leta. Pod crto bi potegnil, da niha manj kot bencin/dizel.
Torej bi na plin porabil cca 5€/100km kar je primerljivo s trenutnim dizlom... ko so bile cene 1€/l.

m0LN4r ::

Kolk prostora pa moras zrtvovat v avtu za predelavo na LPG z dosegom slabih 1000km? Pa da rezervno gumo obdrzis?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

matobeli je izjavil:

Invictus je izjavil:


Niti ne, sam raje več zaslužim, pa pol poraba ni issue...


A to te plačajo na število prevoženih kilometrov al kakšna je točno povezava med tem da tebi ni tak strošek, nekomu pa je?
Zakaj se nabavlja jebene dizle za v trgovino in turbo bencinarčke če "poraba ni problem"?

Zakaj imaš pol še vedno prevozno sredstvo in ne avta?

Če bi jaz mel plačo tako kot se ti hvalisaš se ne bi niti s palco dotaknil tega šrota ki se danes premika po cesti.

Delam od doma, pa se izogibam službe kolikor mogoče. Razen kadar so žurke...

Ne vem, imam atmosferskega bencinarja... Dizla trenutno ne bi nabavljal...

Meni avto ni prioriteta v življenju. Namesto avta za 40k se raje vozim v koreti, zraven pa kupim garsonjero, ki jo dajem v najem...

Pač stvar prioritet... Hočem biti pri 50tih v penziji, vsaj kar se tiče zaslužka za preživetje... Delati pač mislim, dokler me bodo jemali v službo. Ko je remote, in si dober, lahko v polovičnem času narediš 8 urni delovnik :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

matobeli ::

Ja okej, to je čist druga zadeva, jasno da ti je vseen če te ne brigajo avto in ne delaš velik kilometrov.

m0LN4r ::

Ja, ce se pa vsak dan vozis iz prekmurja v Koper pa se je se najboljse preselit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

vnetidebater ::

Invictus je izjavil:

matobeli je izjavil:

Invictus je izjavil:


Niti ne, sam raje več zaslužim, pa pol poraba ni issue...


A to te plačajo na število prevoženih kilometrov al kakšna je točno povezava med tem da tebi ni tak strošek, nekomu pa je?
Zakaj se nabavlja jebene dizle za v trgovino in turbo bencinarčke če "poraba ni problem"?

Zakaj imaš pol še vedno prevozno sredstvo in ne avta?

Če bi jaz mel plačo tako kot se ti hvalisaš se ne bi niti s palco dotaknil tega šrota ki se danes premika po cesti.

Delam od doma, pa se izogibam službe kolikor mogoče. Razen kadar so žurke...

Ne vem, imam atmosferskega bencinarja... Dizla trenutno ne bi nabavljal...

Meni avto ni prioriteta v življenju. Namesto avta za 40k se raje vozim v koreti, zraven pa kupim garsonjero, ki jo dajem v najem...

Pač stvar prioritet... Hočem biti pri 50tih v penziji, vsaj kar se tiče zaslužka za preživetje... Delati pač mislim, dokler me bodo jemali v službo. Ko je remote, in si dober, lahko v polovičnem času narediš 8 urni delovnik :)).



kaj ti potem sploh delaš v tej temi?


meni se recimo totalno jebe za balet. Ali to pomeni da se spodobi da poiščem temo o baletu in jim začnem težit zakaj uporabljajo neke copate namesto nekih drugih?
Meni se recimo jebe za baletne copate balerinke, jaz nosim izključno copate od Kopitarne z leseno gumijastim podplatom.
Zakaj zavraga to ni dovolj dobro tudi za njih?????????

Zgodovina sprememb…

A110 ::

Mah Invictus se v večina temah dela pametnega. A še nedolgo nazaj je imel sam TDI superb. Itak se vedno obrača po vetru da je vedno on v najboljšem položaju. Enako je bilo pri hišah, včasih so bile vse precenjene socialistične bajturine, potem ko je pa sam kupil eno tako je pa kar naenkrat vsaka nepremičnina blizu ljubljane kar naenkrat prepoceni in bi morala biti dražja

zobnik ::

vnetidebater je izjavil:

matobeli je izjavil:

A kej peče ker zobnik plača v svoji kripi na 100km (precej) manj kot pa ganz nov traktorček?


Če gledamo hitrost vožnje 140 kmh.

on plača 0.75 za liter plina, porabo ima pa 8 do 9 litrov, torej med 6 eurov in 6.75 EUR.
Meni 140 konjski bencin kuri 7 litrov če ne vozim s tempomatom in 6 litrov s tempomatom torej med 7 EUR in 8.233 EUR (danes je cena 95 oktanskega goriva 1.176 EUR na liter)

Na 100 kilometrov on privarčuje 1 EUR v primerjavi z mano.
Na 1000 km prihrani 10 EUR
Na 100.000 km prihrani 1000 EUR.

Če je v vgradnjo plina investiral 1000 EUR, bo torej čez 100.000 kilometrov za gorivo plačal toliko kot jaz. Čez 200.000 km pa bo jurja v profitu, če mu sistem vmes ne crkne in ga ne bo mogel kaj obnavljati.
Če naredi 300.000 km od dneva vgradnje plina bo 2000 EUR v profitu, če ne bo imel prav nobenih težav s plinom in nobenega temu namenjenega vzdrževanja.

Bom pa jaz moj avto najbrž dražje prodal saj ne bo predelan na plin in se bo tam razlika zmanjšala. Ali pa ne, nevem. Težko si mislim kdo bi hotu kupit staro kanto s 300.000+ prevoženimi kilometri in bi specifično želel imet avto na plin.

Ps.: če hitrost vožnje znižamo na 110 kmh meni bencin kuri 5.5 litra s tempomatom. Težko mi bo kdo dokazal da se plin splača, kaj šele da se povrne prej kot v 100.000 prevoženih kilometrih do dneva nakupa.


plin je 63 centov, poraba niha od 6.5-8l, odvisno od načina vožnje, če tebi kuri 7l, pol meni 7.5l plina
o 8-9 pa govorim o teranju do podna.

Valvoline ::

Pri agas-u v MB ter sl bistrici je plin bil do nedavnega cc 52c, zdaj so ga mal podrazil tm 55-56c. V slo je plin se vedno obcutno predrag, je premalo konkurence, ker je se vedno premalo avtov. Na hrvaskem npr izven ac se vedno dobi lpg za 5-10c cenej k najcenejsega pr nas.

Valvoline ::

Tu imajo npr na hrvaskem skor vedno najcenejsi plin za zg in okilico, par km iz ac obroca zg:
https://www.mylpg.eu/stations/croatia/s...
Trenutna cena 44c liter.

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

zobnik je izjavil:


plin je 63 centov, poraba niha od 6.5-8l, odvisno od načina vožnje, če tebi kuri 7l, pol meni 7.5l plina
o 8-9 pa govorim o teranju do podna.



tudi bencin se da lepo vozit in maš porabo tam okoli 6 litrov.

Nemogoče da ti kuri zgolj 0.5 litra več kot bencina. Najbrž ti istočasno kuri bencin in plin, da ti še maže motor pa ti zato porabi manj plina ker dobi nekaj moči še od bencina.
Tudi ceno vgradnje sem rekel čez palec 1000 EUR. Predelave na plin so ponavadi bližje 2000 EUR kot 1000 EUR.


In tudi res za plin plačaš 64 centov namesto 76 kot sem jaz nekje na internetu našel (vidim na petrolovi strani da sem se zmotil) to zgolj pomeni da namesto 100.000 kilometrov moraš narediti 80.000 kilometrov da dobiš vložek za predelavo notri. Će si plačal samo 1000 EUR za predelavo. Če si plačal 2000 EUR pa si malo trčen saj boš predelavo dobil notri po najbrž okoli preko 150.000 prevoženih kilometrih.


Čisto odvisno pač od začetnih stroškov no.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Tm pri sentjurju nekje ti navadnega NA bencinarja predelajo ze za 600-650e sekvencni multipoint sistem, avtoplineu al kak je ze. V srbiji pa dobis ze za 300-350e.

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

Ali si mi pripravljen dat 10 let garancije na motor po takšni jebiveter poceni predelavi?

Si pripravljen trditi da ta predelava ne bo skurila glave motorja in jo stalila da bo začelo motorno olje tečt v glavo motorja ali pa da glava motorja ne zariba?
Si pripravljen trditi da bo motor delal popolnoma enako brezhibno po 300.000 prevoženih kilometrih kot če bi ves čas na enak način vozil bencin?

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

vnetidebater je izjavil:

Ali si mi pripravljen dat 10 let garancije na motor po takšni jebiveter poceni predelavi?

Si pripravljen trditi da ta predelava ne bo skurila glave motorja in jo stalila da bo začelo motorno olje tečt v glavo motorja ali pa da glava motorja ne zariba?

Ce je motor srot (glava ventili) tudi 10k vredna predelava ne bo nic pomagala.

vnetidebater ::

Ni res. Nujno morajo brizgati bencin zraven plina, že samo zato da ohladijo glavo motorja.

Če je narejeno na hitro bohvedi kako bo delalo in s takšno predelavo zgolj uničiš svoj stroj.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

vnetidebater je izjavil:

Ni res. Nujno morajo brizgati bencin zraven plina, že samo zato da ohladijo glavo motorja.

Nic ne pomaga, ne brizganje benza, ne sistem za mazanje. Edina resitev za tako masino so izboljsani ventili ter lezisca ventilov za lpg. Vsekakor predrago in se ne splaca. Tist motor k trpi plin bo delal bp tudi z najcenejso predelavo, ce je vse strokovno opravljeno.

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

Danes so praktično vse glave motorjev kvalitetno narejene, ne glede na to ali so "mehke" ali "trde". Je pa dejstvo da azijski avtomobili imajo glave precej motorjev iz mehkejše litine narejene in boš s predelavo na plin zgolj uničil motor, ki ni bil narejen za obremenitev pri tako visokih temepraturah.
Tu ti nič ne pomaga dejstvo da so azijski avtomobili mnogo zanesljivejši od nemškega luksuznega pokvarljivega šrota. Enostavno njihovi motorji niso prilagojeni vožnji na plin.
Če boš nemca predelal na LPG pa bo to baje da povsem lepo prebavil (najbrž zato srbi lahko računajo zgolj 300 EUR ker so itak nori na nemške avte, torej tam ni tolikšnega tveganja).

Če boš dal avto predelat mojstru, ki to ve, ti bo naredil sistem ki ti ne bo uničil motorja (bo brizgal naprimer dovolj bencina ob plinu da ti ga bo sproti ohlajal).
Poceni idiot ti ga bo zaribal, ti pa boš na začetku vesel kako nizko porabo imaš.


Ja, dobi se tipa ki ti vgradi plin za 300 EUR. Dvomim pa da boš tak avto vozil še nekaj let.



Na koncu pa je tudi dejstvo da najbrž ne boš kupil Audija in ga.....predelal na plin da boš imel nižjo porabo kot sosed. :D

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Đizs, ti nisi ravno na tekočem s tehničnimi podrobnostmi in ceniki kajne?

WizzardOfOZ ::

zobnik je izjavil:

redno sem ga po AC 150-160 gnal pa poraba bla 8-9l plina, povprečna 7-8l plina....zdej na AC že dolgo ne hodim poraba se vrti brez varčevanja okol 7.5l plina. Ob varčni vožnji bi tale 1.2 porabil 5.5-6l bencina ali nekje 6.5l plina.


Teh 150-160 je pri tvojem avtu nekje 120 do 130km/h v realnosti. Zdej pa verjetno voziš med 100 in 110km/h, da imaš porabo 7.5l plina.
Jaz se pa realno 130 peljem (po GPS), pa imam na relacijo 5.5l bencina porabe. Pri mojem avtu je na avtocesti 130km/h nekje 2200 obratov. Po mestu pa žre malo več, ker je avtomatik, ampak imam pa start stop, pa na vsakem križišču "šparam", ko stojim pred semaforjem.
Če se cel mesec vozim samo in izključno po mestu (zjutraj gužva do službe in rabiš 25 minut za 7km, popoldne gužva in rabiš 45 minut za istih 7km) v tistem mesecu prišparam okoli 3 litre bencina s start stop sistemom. Povprečna poraba je pa v celem mesecu 7.8 litra bencina na 100km prevoženih.
To so pa novodobni bencinarji. In zakaj bi še dodaten sistem vgradil v tak avto? Da bo še več komponent, ki lahko crknejo imel zraven?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Tak ko vozim s 7-8l porabe plina noben ne vozi, vsi ostanejo zadaj, to ko je konec table za na
selje do blokade tolk časa da mam notri 100

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

zobnik je izjavil:

redno sem ga po AC 150-160 gnal pa poraba bla 8-9l plina, povprečna 7-8l plina....zdej na AC že dolgo ne hodim poraba se vrti brez varčevanja okol 7.5l plina. Ob varčni vožnji bi tale 1.2 porabil 5.5-6l bencina ali nekje 6.5l plina.


Teh 150-160 je pri tvojem avtu nekje 120 do 130km/h v realnosti. Zdej pa verjetno voziš med 100 in 110km/h, da imaš porabo 7.5l plina.
Jaz se pa realno 130 peljem (po GPS), pa imam na relacijo 5.5l bencina porabe. Pri mojem avtu je na avtocesti 130km/h nekje 2200 obratov. Po mestu pa žre malo več, ker je avtomatik, ampak imam pa start stop, pa na vsakem križišču "šparam", ko stojim pred semaforjem.
Če se cel mesec vozim samo in izključno po mestu (zjutraj gužva do službe in rabiš 25 minut za 7km, popoldne gužva in rabiš 45 minut za istih 7km) v tistem mesecu prišparam okoli 3 litre bencina s start stop sistemom. Povprečna poraba je pa v celem mesecu 7.8 litra bencina na 100km prevoženih.
To so pa novodobni bencinarji. In zakaj bi še dodaten sistem vgradil v tak avto? Da bo še več komponent, ki lahko crknejo imel zraven?

Jaz pa raje vzamem kak oldscchool NA 16v,24v in podobno pa na plin s porabo 15 na 100 kot pa ta novodobna jajca, tj premicni racunalniski gadgeti. Cimmanj klumpa v avtu, klima, servo, centralno zaklepanje, druga ne rabim. Se pomik stekel bi raje mel mehanskega kot elektricnega.

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

matobeli je izjavil:

Đizs, ti nisi ravno na tekočem s tehničnimi podrobnostmi in ceniki kajne?


quick google search potrdi da so cene še vedno med 900 in 2000 EUR v sloveniji sodeč po zadetkih na prvih dveh straneh.
To najde povprečen človek, ki si reče da bo avto predelal na plin. Ne zanima me če se da preko znancev dobiti ceneje. Če nikogar ne poznaš, dobiš zgolj ponudbe na prvih dveh straneh googla.

Valvoline je izjavil:


Jaz pa raje vzamem kak oldscchool NA 16v,24v in podobno pa na plin s porabo 15 na 100 kot pa ta novodobna jajca, tj premicni racunalniski gadgeti. Cimmanj klumpa v avtu, klima, servo, centralno zaklepanje, druga ne rabim. Se pomik stekel bi raje mel mehanskega kot elektricnega.


Bodi še bolj old-school, vzemi nekaj dovolj starega da niti varnostnih pasov ne bo imelo. Kaj ti bodo ti nesmiselni gadgeti!!!!!

Nimaš tako starega avta? Ti moderni milenijec ti!

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

duster model 2020 v akciji:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To je pravi partizan, skoda da nimajo vec 1.6 16v.

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

duster model 2020 v akciji:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To je pravi partizan, skoda da nimajo vec 1.6 16v.

2wd duster.. *facepalm*

zobnik je izjavil:

Tak ko vozim s 7-8l porabe plina noben ne vozi, vsi ostanejo zadaj, to ko je konec table za na
selje do blokade tolk časa da mam notri 100

To je koliko, 5 sekund?;)
Blokada v 2. pri cca 90kmph, prestavis v 3. in si na 100kmph;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

zobnik ::

Pri nas se pri vsakem poraba dvigne za 1 litr, ker smo v hribih. Dol po dolin se pa da vozit s 5.5-6l bencina in s 6-7l plina.

vnetidebater ::

Valvoline je izjavil:

duster model 2020 v akciji:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To je pravi partizan, skoda da nimajo vec 1.6 16v.


Kdo kupi Dusterja s pogonom le na prednji kolesi? zakaj bi potem sploh kupil Dusterja?
Duster je hudo odličen terenc, vse bleferske nemce pusti daleč zadaj ko se skupaj zapodijo v klance. Zakaj bi hotu vzet zgolj "SUV na prednji pogon"?!!!

A vaški ljudje tekmujejo med sabo kdo bo bolj robustno izgledal, potem pa se najde nekdo ki nima denarja za nakup Dusterja s pogonom na vsa 4 kolesa ki ga ima njegov sosed in zato kupi le Dusterja na prednji pogon al kako?

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Na ravnem v prekmurju je 4x4 za okras.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10610034 (6841) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912423 (5797) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124388 (1159) zobnik
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
194744 (3886) jalovec09

Več podobnih tem