Forum » Na cesti » Menjava olja - Ročni menjalnik
Menjava olja - Ročni menjalnik
Domobrancek ::
Lep pozdrav.
Zanima me kako je z menjavo olja v ročnem menjalniku? Kakor vem se za moj avto menjava ne predvideva (naj bi bilo doživljensko..), kar se meni zdi bs.
Pri katerih km je dobro menjati? (Trenutno ima avto 134kkm pa olje v menjalniku po mojem še ni bilo menjano). Ali je nujno, da se zamenja z original oljem ali je lahko (recimo) od Mobile1, Castrol itd. Ma kdo kakšne izkušnje s tem?
Zanima me kako je z menjavo olja v ročnem menjalniku? Kakor vem se za moj avto menjava ne predvideva (naj bi bilo doživljensko..), kar se meni zdi bs.
Pri katerih km je dobro menjati? (Trenutno ima avto 134kkm pa olje v menjalniku po mojem še ni bilo menjano). Ali je nujno, da se zamenja z original oljem ali je lahko (recimo) od Mobile1, Castrol itd. Ma kdo kakšne izkušnje s tem?
bambam20 ::
Menjava bi bila smotrna, če ti pri hladnem neogretem avtu menjalnik težje prestavlja iz prve v drugo. Seveda se da načeloma isto olje, kot ga je predpisala tovarna.
AngelOfDeath ::
Domobrancek je izjavil:
Lep pozdrav.
Zanima me kako je z menjavo olja v ročnem menjalniku? Kakor vem se za moj avto menjava ne predvideva (naj bi bilo doživljensko..), kar se meni zdi bs.
Pri katerih km je dobro menjati? (Trenutno ima avto 134kkm pa olje v menjalniku po mojem še ni bilo menjano). Ali je nujno, da se zamenja z original oljem ali je lahko (recimo) od Mobile1, Castrol itd. Ma kdo kakšne izkušnje s tem?
Olja v menjalnikih so doživljenska.
Ponavadi to pomeni 180kkm. Odvisno kaj je doživljensko za določenega proizvajalca vozil.
Ene opice pač mislijo da to pomeni do konca njihovega življenja.
edit: Slovnica
bambam20 ::
verjetno ima olje za menjalnike drugačno strukturo in obstojnost kot olje za avtomobilski motor? Redki so primeri, ko se menjava olje v menjalniku, čeprav strošek je zanemarljiv.
Invictus ::
Tam na 150kkm je že fajn menjat.
Ne boš bankrotiral, prestavlja se pa veliko lepše. Moja izkušnja...
Ne boš bankrotiral, prestavlja se pa veliko lepše. Moja izkušnja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Dr_M ::
Olje za rocni menjalnik je tako poceni in malo ga je, da ne bo nic narobe, ce ga zamenajs na ene 150.000km.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Kinjorts ::
Domobrancek je izjavil:
Lep pozdrav.
Zanima me kako je z menjavo olja v ročnem menjalniku? Kakor vem se za moj avto menjava ne predvideva (naj bi bilo doživljensko..), kar se meni zdi bs.
Pri katerih km je dobro menjati? (Trenutno ima avto 134kkm pa olje v menjalniku po mojem še ni bilo menjano). Ali je nujno, da se zamenja z original oljem ali je lahko (recimo) od Mobile1, Castrol itd. Ma kdo kakšne izkušnje s tem?
Nobeno olje ni doživljensko (to je izum komercialistov). Poglej kakšno specifikacijo zahteva tvoj menjalnik glej oznake API GL-5 in podobno, ter seveda ustrezno viskoznost.
AngelOfDeath je izjavil:
Domobrancek je izjavil:
Lep pozdrav.
Zanima me kako je z menjavo olja v ročnem menjalniku? Kakor vem se za moj avto menjava ne predvideva (naj bi bilo doživljensko..), kar se meni zdi bs.
Pri katerih km je dobro menjati? (Trenutno ima avto 134kkm pa olje v menjalniku po mojem še ni bilo menjano). Ali je nujno, da se zamenja z original oljem ali je lahko (recimo) od Mobile1, Castrol itd. Ma kdo kakšne izkušnje s tem?
Olja v menjalnikih so doživljenska.
Ponavadi to pomeni 180kkm. Odvisno kaj je doživljensko za določenega proizvajalca vozil.
Ene opice pač mislijo da to pomeni do konca njihovega življenja.
Če sem te prav razumel, po tvoje avto po 180kkm za v prešo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kinjorts ()
marvin42 ::
Če sem te prav razumel, po tvoje avto po 180kkm za v prešo?
Bom razložil na preprostejšem primeru: moja računalniška miška je imela doživljenjsko garancijo. To ne pomeni, da lahko uveljavljam garancijo do smrti, že zdavnaj je potekla, ker je bilo "življenje miške" predvideno na 5 let. To, da jo imam po 15 letih še vedno, nima tukaj nobene veze. Podobno je pri avtomobilih.
Mostly Harmless
Ales ::
Če sem te prav razumel, po tvoje avto po 180kkm za v prešo?
Bom razložil na preprostejšem primeru: moja računalniška miška je imela doživljenjsko garancijo. To ne pomeni, da lahko uveljavljam garancijo do smrti, že zdavnaj je potekla, ker je bilo "življenje miške" predvideno na 5 let. To, da jo imam po 15 letih še vedno, nima tukaj nobene veze. Podobno je pri avtomobilih.
To je kar se mene tiče lažno oglaševanje in nategovanje kupcev. Podobno bluzenje nima kaj iskat v tehnični dokumentaciji katerekoli naprave, sploh pa ne avta.
matobeli ::
Kje pa je težava? Ne kupovat avtomobilov ki nimajo podane ustrezne dokumentacije za vzdrževanje.
Ali pa vprašte mehanika kako naj bi se vzdrževalo, ker je ne kupit avto samo zato ker nima dobrih navodil pač neumno. Ročni menjalniki niso bistveno drugačni od tistih izpred 20let.
Ali pa vprašte mehanika kako naj bi se vzdrževalo, ker je ne kupit avto samo zato ker nima dobrih navodil pač neumno. Ročni menjalniki niso bistveno drugačni od tistih izpred 20let.
Domobrancek ::
Kje pa je težava? Ne kupovat avtomobilov ki nimajo podane ustrezne dokumentacije za vzdrževanje.
Ali pa vprašte mehanika kako naj bi se vzdrževalo, ker je ne kupit avto samo zato ker nima dobrih navodil pač neumno. Ročni menjalniki niso bistveno drugačni od tistih izpred 20let.
No sej js sm vprašu prejšnjega mehanika za prejšnji avto, če bi lahko še to zamenal pa mi je reku, da je to doživljensko pa da ni treba nič menjat
Invictus ::
To privat mehanika ali pooblaščenega?
Saj so vsi isti levaki...
To je zdaj tako mišljenje.
Tudi moj je mene prepričeval, da ni potrebno. Samo je potrem vseeno zamenjal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
ne da se jim menjavat, ker pač ni videno enostavno...
Ti pac poracunajo delo. Kaj pa je problem, ce ni enostavno, je pac vec ur.
Sicer za rocne menjalnike ne vem, ker olja nisem menjal, ampak avtomaticni, kjer najbolj poznam Mercedes pri recimo 5g menjalniku na zacetku niso imeli predvidenih menjav olja, kasneje so priporocali na 80.000km.
Ampak olje pri tem menjalniku dsoti bolj trpi, kot v rocnem menjalniku.
Drugace olje pri rocnem menjalniku drzi dlje kot v motorju tudi, ker ima kaksno nalogo manj. Olje v motorju podmazuje in obenem cisti. Svinjarijo ti odstani filter. Pri obicajnih rocnih menjalnikih ni izgorevanja in s tem se olje ne mesa z vodo, ne mesa s svinjarijo, nima tako velikih toplotnih nihanj itn. Iz teh razlogov ne mores primerjati z motorjem in olja v menjalniku b.p. drzijo veckratnik, lahko tudi vec desetkratnik teh v motorju.
Scorpy84 ::
Jaz menjavam tam med 80-100k prevozenih, vcasih celo prej ce se spravim. Je kar razlika, se bolj nezno prestavlja. Sem parim kolegom, ki imata avta ze cez 10 let menjal in je bila konkretna razlika, to pa tudi upostevam da so takrat bila slabsa olja kot danes. Drugace ce ni problemov s prestavljanjem, ne rabis kaj menjat. Sam menjam, ker je enostavno ga ven dobit, se manj pa noter in te olje pride manj kot 10e... ce pa imas kakega francoza, pa sploh priporocam, ti scasoma vedno bolj trdo prestavljajo, medtem ko npr. pri passatu skoraj ni razlike, prj menjavi.
fikus_ ::
Sem pri prejšnjem avtu menjal olje v menjalniku, razlika je bila opazna, boljše pretikanje, tako da bom pri sedanjem tudi.
Domobrancek ::
Golfa imam. Pa tisto je bil privat mehanik oz. popoldanski mojster bi lahko rekli . Sej potem se je preselil tako, da sem zdaj pri enem drugem.
Ampak, če te mehanik prepričuje, da to ni nujno menjati pa vseeno vstrajaš pri menjavi ti lahko reče, da je zamenjal čeprav v resnici ni menjal. Kako bi se to ugotovilo?
Ampak, če te mehanik prepričuje, da to ni nujno menjati pa vseeno vstrajaš pri menjavi ti lahko reče, da je zamenjal čeprav v resnici ni menjal. Kako bi se to ugotovilo?
Scorpy84 ::
Ja ugotovis ko avto bolj na trdo menja, sploh pozimi, in ob menjavi tega ni vec. Ce ne opazis razlike, pol ni bilo potrebe po menjavi. Ce pa mu ne zaupas, je pa drugo, lahko si zraven ko menja, ker to je 10 minut dela.
matobeli ::
Če te to skrbi lahko prej zlezeš pod menjalnik in izpustni čep pošpricaš z kakšnim UV lakom. Se bo vidlo sledove orodja če je bilo odpirano.
Sam pol tudi bremz ne bo prepucal ko mu boš rekel ali menjal hladilne tekočine...
Sam pol tudi bremz ne bo prepucal ko mu boš rekel ali menjal hladilne tekočine...
KAVINSKY ::
Kot je napisano. Če ti pozimi dela težave menjava v drugo prestavo, potem menjaj. Sicer pa še ni sile.
Če bi te mehanik hotel nategniti, bi to delo takoj sprejel, za menjavo porabi 20 minut, računal bi uro dela
Če bi te mehanik hotel nategniti, bi to delo takoj sprejel, za menjavo porabi 20 minut, računal bi uro dela
Scorpy84 ::
Če te to skrbi lahko prej zlezeš pod menjalnik in izpustni čep pošpricaš z kakšnim UV lakom. Se bo vidlo sledove orodja če je bilo odpirano.
Sam pol tudi bremz ne bo prepucal ko mu boš rekel ali menjal hladilne tekočine...
Dvomim da lahko vidis, ker se vijak nahaja na zgornjem delu menjalnika (mogoce druge znamke imajo drugace?), izjemoma lahko prides skozi motorni prostor do tega vijaka, ce je bencinar, pri dizlu je vse nabasno. Ali pa ce lahko toliko dvignes avto, da lahko porines glavo med kolesom in menjalnikom. Ne rabis nobene uv lucke itn, po toliko prevozenih vijak ni cist oz. je masten in se usak poseg opazi.
zk_eu ::
Jaz ti priporočam menjavo. Moja prejšnja Astra G recimo sploh ni imela čepa za izpust olja iz menjalnika, niti za dolivanje, ker menjava ni bila predvidena. Je moral mehanik najprej odstraniti pokrov menjalnika, da si lahko olje ven spustil, dolivalo se je pa pri kontrolnem čepu. Ampak tudi to je bilo hitro, ker je mehanik znal.
Je pa bilo po menjavi in namazu žic menjalnika res razlika, pa čeprav nekih težav s prestavljanjem nisem imel. Tudi na Insigniji sem menjal, ker je originalno olje zanič. Po menjavi se tudi pozimi prestavlja kot po maslu. Vsekakor priporočam, ker je lahko samo pozitivno.
Je pa bilo po menjavi in namazu žic menjalnika res razlika, pa čeprav nekih težav s prestavljanjem nisem imel. Tudi na Insigniji sem menjal, ker je originalno olje zanič. Po menjavi se tudi pozimi prestavlja kot po maslu. Vsekakor priporočam, ker je lahko samo pozitivno.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Scorpy84 ::
Astra g kolikor vem ima cep oziroma vijak na vrhu, za olje, saj je presnja generacija imela in tudi poznejsa, ki sem ju imel. Dvomim da bi pri g to izpustili.
Domobrancek ::
Malo sem že gledal po netu in za moj avto zgleda precej na izi tale menjava. Morda bova tudi z bratrancem tole zamenjala, ker se precej dobro spozna na avte. Samo ugotoviti moram katero olje uporabit. A mora bit original od proizvajalca al je lahko od (recimo) castrola?
Kokr na netu berem najbolj priporočajo original..
Kokr na netu berem najbolj priporočajo original..
Scorpy84 ::
Vseeno, sploh pa ce je avto 10 let star in vec, so se olja toliko spremenila, na boljse seveda, da vse kar das bo boljse od originala po takratnih specifikacijah.
hipertija ::
GMT - majo dobre cene, pa priporočajo ti lahko kaj se izplača dat v avto. Napiši jim znamko avta in olja, ki ga uporabljaš in ti bodo nekaj ponudili. kvaliteta in dobra cena... kupujem vse tam, pa še popust dobim.
zk_eu ::
Astra g kolikor vem ima cep oziroma vijak na vrhu, za olje, saj je presnja generacija imela in tudi poznejsa, ki sem ju imel. Dvomim da bi pri g to izpustili.
Astra G nima čepa za dolivanje olja. Lahko pa olje dolivaš preko stikala za vzvratno luč ali pa preko čepa za kontrolo nivoja olja, kar ti je lažje.
Domobrancek je izjavil:
Malo sem že gledal po netu in za moj avto zgleda precej na izi tale menjava. Morda bova tudi z bratrancem tole zamenjala, ker se precej dobro spozna na avte. Samo ugotoviti moram katero olje uporabit. A mora bit original od proizvajalca al je lahko od (recimo) castrola?
Kokr na netu berem najbolj priporočajo original..
Pojdi na pooblaščeni servis in daj notri tisto, kar ti bodo oni dali in boš najbolj brez skrbi. Načeloma pa res vsi priporočajo original. Čeprav pri Insigniji, ko sem jaz menjal, je bilo ravno obratno, vsi so rekli, da je originalno zanič in so vsi priporočali eno drugo olje.
Ja, če ima menjalnik čep za dolivanje in spust olja, je to čisto lahko opravilo in si takoj gotov. Večina avtov ima to.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
SambaShare ::
GMT - majo dobre cene, pa priporočajo ti lahko kaj se izplača dat v avto. Napiši jim znamko avta in olja, ki ga uporabljaš in ti bodo nekaj ponudili. kvaliteta in dobra cena... kupujem vse tam, pa še popust dobim.
10% popust na 50% napihnjeno ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
K0l1br1 ::
Jaz sem menjal olje v passatu pri 240 kkm in je menjava odpravila neko brenčanje, ki se je pojavljalo v levih ovinkih.
Da odpravi brenčanje, pa sem našel v vw tehničnih smernicah ali kar že objavljajo.
Menjava ni brez veze, čeprav naj bi bilo čisto dovolj dobro ves čas trajanja motorja. Kao.
Da odpravi brenčanje, pa sem našel v vw tehničnih smernicah ali kar že objavljajo.
Menjava ni brez veze, čeprav naj bi bilo čisto dovolj dobro ves čas trajanja motorja. Kao.
Bameesiss ::
Mi lahko poveste, kje lahko najdem takšno tesnilo ? - https://chery.net.ua/product___________.... In koliko bo to stalo ?
Trupl0 ::
https://www.rezervniavtodeli24.si/chevr...
je to to?
PS: meni tudi za suho sklopko DSG7 pravijo, da je sealed for life in brez menjave.
našel ene fante v horjulu pa mi bodo pri naslednjem servisu to zamenjali. Mam pa jih 150k trenutno gor
je to to?
PS: meni tudi za suho sklopko DSG7 pravijo, da je sealed for life in brez menjave.
našel ene fante v horjulu pa mi bodo pri naslednjem servisu to zamenjali. Mam pa jih 150k trenutno gor
If you are going through Hell, keep going !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Trupl0 ()
Domobrancek ::
Hvala vsem za pomoč. Bova najverjetneje tole z bratrancem sama porihtala. Zanima me še kje bi lahko dobil original VW olje za menjalnik? Sem gledal malo po straneh (rezervniavtodeli 24, itd.) in nisem nikjer našel OEM VW olja. Bom moral iti na uraden servis, da ga dobim al se da še kje dobiti?
fikus_ ::
Ne rabiš original VW olja, preveri za tvoj avto oznako olja. Primer oznake: API GL4+ . Ponavadi na embalaži še piše za katere avtomobilske znamke ustreza (VW, Audi, . . . )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
bambam20 ::
Domobrancek je izjavil:
Bom moral iti na uraden servis, da ga dobim al se da še kje dobiti?
Na servisu ti bodo točno povedali kateri tip olja imaš v tvojem menjalniku. Olje kupiš brez problema potem v vsaki avtomobilski trgovini z rezerevnimi deli. Na urednem servisu bo predrago.
akasa ::
borisk ::
ne vem kako je pri teh novih avtomobilih, kjer še žarnice ne menjaš sam, ampak svoj čas je bil vrsta olja oziroma zahteve katere mora upoštevati napisane v servisni knjižici, tam nekje med motornim oljem in zavorno tekočino...
Drgač pa motul gear 300, 75W90 lahk brez skrbi vliješ notr, ne bo nič narobe....
Drgač pa motul gear 300, 75W90 lahk brez skrbi vliješ notr, ne bo nič narobe....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51824 (23872) | blackbfm |
» | Servis Toyota - kje servisirati avto v garanciji (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12602 (11263) | 2dark |
» | Velik servis kje dobiti deleOddelek: Na cesti | 6471 (1636) | shintaro |
» | Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerjaOddelek: Na cesti | 6723 (5387) | sandmat |