Novice » Ostale najave » Uber ne bo odgovarjal za smrt peške
codeMonkey ::
Tesla je eno, ampak v tem primeru pa voznik je kriv in uber ne, ker je bil voznik plačan ravno za to, da pazi tudi ko avto sam vozi.
Aja, ce je placan je OK. Cela industrija govori o tem da bo preskocila level 3 zato ker ljudje niso placani. Vsaj poskusaj razumeti link, ki sem ga dodal.
Utk ::
Skušaj razumeti ti, da je ta "voznica" bila plačana za testiranje. Ti tudi ne moreš zaupat meni, da bom nosil kisik za nekom, ki ga rabi za dihanje, če pa nekomu plačaš za točno to delo, pa jebiga, ne more rečt, da je pozabil, zaspal ali ne vem kaj.
Gregor P ::
... razen morda, če za ta namen najameš neodgovorno in malomarno povsem neprimernega človeka.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
codeMonkey ::
dice7 ::
Pa dobro, nimajo ta samovozeca na tisoce opozarjanj, da je to le asistencno orodje in naprava se zdalec ni sposobna sama manevrirati naokoli? Kaj zdaj vsi skacete v luft
gendale2018 ::
Tesla je eno, ampak v tem primeru pa voznik je kriv in uber ne, ker je bil voznik plačan ravno za to, da pazi tudi ko avto sam vozi.
in kaj ti pomaga samovozeči avto če moraš še vedno pazit kaj avto počne ko se sam vozi
cela fora samovozečega avta je, da ti rečeš zapelji me do xy avto te pa ke varno pripelje, ti pa not ta čas počneš kar hočeš, pa magar da spiješ flašo vodke in gledaš tv
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Utk ::
in kaj ti pomaga samovozeči avto če moraš še vedno pazit kaj avto počne ko se sam vozi
cela fora samovozečega avta je, da ti rečeš zapelji me do xy avto te pa ke varno pripelje, ti pa not ta čas počneš kar hočeš, pa magar da spiješ flašo vodke in gledaš tv
In kaj ti pomaga TESTIRANJE samovozečega avta, če plačaš človeka, da pazi, da avto pravilno sam vozi, ti si pa vseeno kriv.
Cela fora testiranja s človekom zraven je, da človek odpravlja napake. Če teh ne bi bilo, "voznik" ne bi bil več potreben in se temu ne bi reklo TESTIRANJE.
Gregor P ::
Ne moreš pa kar tako lagodno prenesti vso krivdo na tega človeka, če si (1) izbral napačnega človeka za to delo, (2) mu dal potencialno nevarno vozilo v upravljanje (izklopili varnostne sisteme Volva ter ga zamenjali s povsem nepreverjenim in nevarnim sistemom, ki tudi pod razno ne počne tega kar trdi proizvajalec) ... testiranje (kjer so dejansko možne človeške žrtve) se običajno ne izvaja, sploh pa ne na živih ljudeh in na običajnih javnih cestah, zato (3) mora del krivde nositi tudi država, ki jim je to dovolila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Potem je treba pozapret tudi vse halo pice, ker vozijo večinoma avte, ki še abs-a nimajo, in sigurno je že kak koga fental.
Testiranje gor ali dol, tisto ni bil samovozeč avto, ampak je imel voznika, ki je odgovoren za vožnjo.
Testiranje gor ali dol, tisto ni bil samovozeč avto, ampak je imel voznika, ki je odgovoren za vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
To je bilo vozilo, ki se je (sicer klavrno) vozilo samo (dokler se pač ni = človeška žrtev) in so (najbrž) rekli vozniku, da mora reagirat, če vozilo ne reagira v skladu s pričakovanji. Skratka povsem nemogoče je pričakovati tudi od dobrega nadzornika, da mu bo to naknadno vedno uspelo, kaj šele od povsem neprimernega nadzornika, kakršnega so sami izbrali in si ga upali poslati na cesto med ljudi. Edino odprto vprašanje je le še, zakaj so dejansko izbrali tako neprimernega človeka?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
GizmoX ::
Povprečno slovensko leto: V prometnih nesrečah umre 15 pešcev, 125 pešcev je huje poškodovanih, 477 pešcev pa jo odnese z lažjo poškodbo. Avtomobil je nevarna stvar, ki jo vozniki ne upravljajo vestno. Ker je problem v vozniku, je problem najlažje rešiti z - menjavo voznika.Nesrečo bi zlahka preprečila tudi voznica - če bi gledala na cesto.Seveda, letna statistika jasno pove, da se nesreče s smrtnim izidom praktično ne dogajajo.
UBER in podobni pa potrebujejo dodatne prijeme (zakone/omejitve), da se prepreči, da voznik/kontrolor pade v tako pasivnost. Prvi korak tega pa bo storil NTSB s priporočilom.Kakšne prijeme rabimo šele za vse ostale voznike?
Avtonomna vozila imajo potencial, da jih vozi boljši voznik (AI). A dokler AI voznik ni dovolj zanesljiv, potrebuje učitelja vožnje (nadzornika), ne pa "navadnega" voznika. Učitelji vožnje so namreč za to delo posebno usposobljeni.
Najlažje si predstavljate nekoga, ki pelje že 20. uro v avtošoli. Lahko odpelje celo uro brez napak, pa je učitelj vožnje še vedno celo vožnjo pozoren - tako na stanje v prometu, kot na obnašanje voznika.
Učitelj vožnje ima več dela, kadar se pelje s kandidatom z 20 urami, kot pa če se pelje sam. Zdaj mu pa naložimo še tehnične naloge glede učenja same AI rešitve.
Morda bi morala biti za volanom učitelj vožnje + tehnik. Morda bi morala imeti redne počitke. Morda bi se moralo voznike snemati in posnetke pregledovati. Bomo videli.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
gendale2018 ::
Potem je treba pozapret tudi vse halo pice, ker vozijo večinoma avte, ki še abs-a nimajo, in sigurno je že kak koga fental.
Testiranje gor ali dol, tisto ni bil samovozeč avto, ampak je imel voznika, ki je odgovoren za vožnjo.
recimo jaz bi pa začel s pozaprtjem vodilnih pri uberju in njegovih največjih delničarjev (če jih ima... največji so tisti, ki dejansko lahko vplivajo na odločitve in direktorejev in ostalih v raznih skladih in bankah, ki so dovolj veliki delničarji, da lahko sprejemajo podobne besede.... lih tako bi zaprl muska in mu zasegel vse premoženje (isto bi naredil s premoženjem vseh prej omenjenih)
zaprl bi jih pa v tiste zapore s črnci obsojenimi na smrt/doživljenski zapor, ki se jiim jebe kaj delajo ker ven itak ne bodo prišli
isto bi naredil z vso googlovo zalego zaradi vohunjenja (a ni za to možna celo smrtna kazen)?
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gendale2018 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poročilo NTSB: Uberjevo vozilo peško povozilo brez zaviranja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 21326 (18371) | BigWhale |
» | Uber ne bo odgovarjal za smrt peške (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 13661 (10185) | gendale2018 |
» | NTSB: Uberjev avtomobil je peško zaznal šest sekund pred usodnim trčenjem (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 24214 (19538) | shadeX |
» | Arizona prepovedala Uberjeva avtonomna vozilaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 9734 (7810) | joze67 |