Forum » Na cesti » Iskanje rabljenega avta do 1500 evrov in nateguni
Iskanje rabljenega avta do 1500 evrov in nateguni
zobnik ::
Vsi vemo, da niso novi, so rabljeni in z napakam. Sam ko folk v oglasu napiše, da je avto v odličnem stanju, brez napak, brez rje, in odlične vozne lastnosti pa to nikakor ne drži pri ogledu:
Me zanimajo vaše izkušnje. Imam trenutno brezhiben avto l.2002 sam po toliko letih bi ga menjal. pa še mal opreme imam. Sedaj vidim, da nebo nič z menjavo.
Zadnjič sem spotoma pogledal enga volvota mastna mašina spodaj do sred avta, drugi avto luščil se lahk po havbi, blatniku in še kje. Moj ni rjast nič, motor je spodaj suh...tko da vozim dalje in mal okol firbcam.
Me zanimajo vaše izkušnje. Imam trenutno brezhiben avto l.2002 sam po toliko letih bi ga menjal. pa še mal opreme imam. Sedaj vidim, da nebo nič z menjavo.
Zadnjič sem spotoma pogledal enga volvota mastna mašina spodaj do sred avta, drugi avto luščil se lahk po havbi, blatniku in še kje. Moj ni rjast nič, motor je spodaj suh...tko da vozim dalje in mal okol firbcam.
matobeli ::
Za jurja pa pol pa res ne boš dobil enega bolj orenk avta, razen še starejšega in manj zaželjenih znak.
zobnik ::
Sem že videl kupljen avto za par fičnkov pa je vizualno bil kot nov in delujoč.
Tko da dat 1500 za neko drvarnico rjasto in zjahano, raje naj peljejo avto na odpad al pa za dele.
Tko da dat 1500 za neko drvarnico rjasto in zjahano, raje naj peljejo avto na odpad al pa za dele.
hojnikb ::
das 1500e za polog, ostalo pa placujes obroke... pa mogoce ne dobis vec drvarnice.
#brezpodpisa
zobnik ::
Mal za razmislek, polo za jurja:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ne, ne rabim avta, ga že imam in mi dela, se včasih zapeljem in naredim v en dnevu tud 500km, tko da zanesljiv je.
Pač mal firbcam
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
das 1500e za polog, ostalo pa placujes obroke... pa mogoce ne dobis vec drvarnice.
Ne, ne rabim avta, ga že imam in mi dela, se včasih zapeljem in naredim v en dnevu tud 500km, tko da zanesljiv je.
Pač mal firbcam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
hojnikb ::
500km v enem dnevu ni nek dosezek, to men rata tut z sluzbeno drvarnico every time :)
#brezpodpisa
matobeli ::
Zdej se je pa treba odločit a se gleda Volvote in podoben rank vozil ali se gleda polote.
Brezhibnega Hyundai Getza za jurja ni problem dobit. Celo za barvo se lahko zmišljuješ.
Brezhibnega Hyundai Getza za jurja ni problem dobit. Celo za barvo se lahko zmišljuješ.
veduvedu ::
Me zanimajo vaše izkušnje.
Slabe, opisi so pomankljivi, cene enormne.
Za razbitine hočejo ljudje po par jurjev.
Ko opazuješ oglase, prvi opis je polno napak (porabi 1L olja na 1000km), drugi opis je pol manj (občasno je treba doliti olje), tretji opis je pa prazen.
Ljudje prodajajo zgonjene za poln denar. Zelo moraš paziti, da se ne opečeš.
Če tvoja ropotulja dela, samo tankaj in vozi. Vsaj polovica vozil ki so na anetu je pod nivojem tvojega voza.
zobnik ::
K0l1br1 ::
Ne vem, zakaj se omenja netegune v naslovu. Za 1500 nihče ne pričakuje avta v nulo. Najbrž je z razlogom manj kot 10% cene novega, ne samo zaradi starosti. Se pa pri nas lastnike starih avtomobilov takoj označi za nategune, čeprav vsi jasno zapišejo, da prodajajo rabljeno vozilo.
Siddh ::
S kolegom sva iskala za njega avto za manj kot 1500 €. Šla sva iskat in gledat najprej avte ranga nissan primera, letnike okrog 2000 do 2006, potem avte ranga golf, citroen C4 do letnika 2006, tudi hyunadi coupe in podobno. Vglavnem vse katastrofa, najprej že odnos večine prodajalcev, ki se jim zdi, da ti delajo uslugo s prodajo starega avta, potem niti nočejo odgovoriti na osnovna vprašanja glede vozila, kdaj je bil nazadnje narejen mali ali veliki servis, niti če je že avto sploh registriran in če ima veljaven tehnični. Enega gospoda sem po telefonu vprašal, koliko ima avto prevoženih pa kdaj je bil narejen nazadnje velik servis, pa se mi je zadrl v telefon da včeraj in mi dol vrgel.
Potem pa imaš preprodajalce, ki ti po telefonu povejo, da je avto kot nov, zato ga greš gledat, in vidiš avto polomljen na nemogočih mestih, prižgane vse lučke, vprašljivi dokumenti, na testni vožnji pa še ti reče, da je avto imel njegov oče 10 let in da je vedno delal vse servise, avto čuval v nulo, če gori lučka to samo pomeni, da treba resetirati računalnik, medtem pa gledaš drugih 20 vozil na dvorišču. Da ne omenim, da je večina teh vozil brez registracije in če hočeš iti na testno vožnjo si že takoj v prekršku. Dva avta sta bila tako slaba, da me je bilo strah jih vozit, ker je cal avto škripal, pokal, ko si pritisnil zavoro pa je samo bobnelo brez nekega zavornega učinka.
Na koncu sva sicer našla dva dobra avta za okrog 1000 €, Kio Cerato letnik 2006, 1.6 motor, 200.000 kilometrov, od prve lastnice, znana vsa zgodovina, vsi računi shranjeni, še listke servisov, ki se lepijo pod havbo je shranjevala v mapico. Vglavnem avto kot nov, razen pikice rje pri zadnjem blatniku, oprema pa klima, abs in električna okna. Vzel pa je Mazdo 323 karavana, letnik 2001, za 600 € ker je lepše oblike, imel je podobno opremo, pravtako shranjeni računi, znana zgodovina, 1 lastnik, je pa imel nekaj več rje.
Če imaš avto, ki je zanesljiv, vzdrževan in očuvan, in če ima ABS ter klimo je nesmiselno menjavat.
Potem pa imaš preprodajalce, ki ti po telefonu povejo, da je avto kot nov, zato ga greš gledat, in vidiš avto polomljen na nemogočih mestih, prižgane vse lučke, vprašljivi dokumenti, na testni vožnji pa še ti reče, da je avto imel njegov oče 10 let in da je vedno delal vse servise, avto čuval v nulo, če gori lučka to samo pomeni, da treba resetirati računalnik, medtem pa gledaš drugih 20 vozil na dvorišču. Da ne omenim, da je večina teh vozil brez registracije in če hočeš iti na testno vožnjo si že takoj v prekršku. Dva avta sta bila tako slaba, da me je bilo strah jih vozit, ker je cal avto škripal, pokal, ko si pritisnil zavoro pa je samo bobnelo brez nekega zavornega učinka.
Na koncu sva sicer našla dva dobra avta za okrog 1000 €, Kio Cerato letnik 2006, 1.6 motor, 200.000 kilometrov, od prve lastnice, znana vsa zgodovina, vsi računi shranjeni, še listke servisov, ki se lepijo pod havbo je shranjevala v mapico. Vglavnem avto kot nov, razen pikice rje pri zadnjem blatniku, oprema pa klima, abs in električna okna. Vzel pa je Mazdo 323 karavana, letnik 2001, za 600 € ker je lepše oblike, imel je podobno opremo, pravtako shranjeni računi, znana zgodovina, 1 lastnik, je pa imel nekaj več rje.
Če imaš avto, ki je zanesljiv, vzdrževan in očuvan, in če ima ABS ter klimo je nesmiselno menjavat.
Stari maček ::
Situacija je pri nas dejansko takšna zaradi nategunov(običajno s priimkom na ić ali pa iz Celja in okolice), ki preprodajajo zgonjene kante za denar dobro ohranjenih. Zato so tudi kolikor toliko pošteni prodajalci prisiljeni zamolčati par dejstev o svojem vozilu. Če bi namreč navedli vse pomanjkljivosti, ne bi avta prodali nikoli.
Scorpy84 ::
Mene bolj moti to, da ocitno bolj ali manj vsi prodajalci imajo garazo doma. Nisem vedel, da jih je toliko v drzavi.
zobnik ::
Ne vem, zakaj se omenja netegune v naslovu. Za 1500 nihče ne pričakuje avta v nulo. Najbrž je z razlogom manj kot 10% cene novega, ne samo zaradi starosti. Se pa pri nas lastnike starih avtomobilov takoj označi za nategune, čeprav vsi jasno zapišejo, da prodajajo rabljeno vozilo.
Nateguni so ker v oglas napišejo brez skritih napak, brez zračnosti podvozja kar v resnici pri ogledu ne drži.
Za 1500 res ne moreš pričakovat avto iz salona je pa lahko dobro ohranjen, ne pa da je pol avta zluščenga laka, rjaste zadnje obrobe, saj ne veš a ga je iz dinoso prpeljal domov in ga prodaja.
Če imaš avto, ki je zanesljiv, vzdrževan in očuvan, in če ima ABS ter klimo je nesmiselno menjavat.
tud serva nimam, kaj šele klimo, abs....vsaj crknit nima kaj je popravila so smešno pocen, ker ni abs senzorjev, ker ni servo pumpe, ker ni klime, pač ni treba se sekirat.
Mene edino mal moti, da ni imel serva, ampak se navadiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Siddh ::
Če že hočeš menjat, idi na avtonet, oblukaj prvi lastnik, pa išči samo kakšne bolj grde in nepopularne avte. Pa ko enega najdeš, ga dobro preglej. Npr. kakšne Kie, Hyundaie, Renault thalie ipd. se da dobit zelo poceni, ker niso iskani avti in se načeloma ne prodajo hitro. Če tak avto dobiš od prvega lastnika, ki ga je vzdrževal si zmagal. Kot sem rekel, s kolegom sva gledala 12 let staro Kio, grd avto, 200.000 prevoženih, ampak vzdrževan v nulo, mašina umazana, ampak suha, torej veš da ga ni pral, klima, abs, vsa elektronika je delovala, brez prižganih lučk na armaturki, nič ni škripalo ali pokalo med vožnjo, bili so vsi računi od vzdrževanja, velik servis je bil nedavno narejen, notranjost kot nova, pa še komplet zimskih gum bi dobil zraven za 1100 €. Vse kar je bilo narobe je par pikic rje na blatniku, drugje ni bilo nič prerjaveto, razen kakšne blage površinske rje na delih podvozja, kar itak imajo vsi avtomobili. Lastnik je rekel, da sploh nima zanimanja kupcev za avto.
MIHAc27 ::
Stari maček je izjavil:
Situacija je pri nas dejansko takšna zaradi nategunov(običajno s priimkom na ić ali pa iz Celja in okolice), ki preprodajajo zgonjene kante za denar dobro ohranjenih. Zato so tudi kolikor toliko pošteni prodajalci prisiljeni zamolčati par dejstev o svojem vozilu. Če bi namreč navedli vse pomanjkljivosti, ne bi avta prodali nikoli.
To jaz ponavadi naredim, da naštejem vse kar vem, da je z avtom narobe. Zadnjega sem nato prodajal skoraj 1 leto. Pa ni šel za kak velik denar, pod 500€.
Je pa res, da je avto, ki ga trenutno vozim, tudi bil v karambolu, pa nihče tega ni omenil ne v oglasu ne pri ogledu. Ima na par koncih zvita zadaj vrata, in če bi to vedel ob ogledu oglasa, avto verjetno ne bi šel niti gledat. Tako mi pa že par let dobro služi.
zobnik ::
Karamboliran avto in popravljen pa ni isto kot to da se lak lušči in prodajalec tega ne napiše...ali da mu kaplja iz motorja da se vid na dvorišču.
Čudno da moja drvarnica za 250 evrov ne pušča spodaj motor, ne lušči se lak in ni rjast NIČ.
Čudno da moja drvarnica za 250 evrov ne pušča spodaj motor, ne lušči se lak in ni rjast NIČ.
K0K0 ::
V tem cenovnem razredu je polno preprodajalcev tako da težko dobiš dober avto. Take takoj poberejo za preprodajo. Pa že tko jih je malo, ker večina neha vzdrževat, ko ugotovijo da se z tem avtomobilu ne bo dvignila tržna cena. Zadnjič sem prodal octavijo za 100€. Sam za zadnje zavore z katerimi sem po menjavi naredil 1000km sem dal čez 100€. Če jih ne bi menjal bi za avto glih tko dobil 100€.
zavajon ::
Stari maček je izjavil:
Situacija je pri nas dejansko takšna zaradi nategunov(običajno s priimkom na ić ali pa iz Celja in okolice), ki preprodajajo zgonjene kante za denar dobro ohranjenih. Zato so tudi kolikor toliko pošteni prodajalci prisiljeni zamolčati par dejstev o svojem vozilu. Če bi namreč navedli vse pomanjkljivosti, ne bi avta prodali nikoli.
Torej hočeš reči, da so tisti, ki niso na ić ali iz Celja, prisiljeni postati nateguni?
matobeli ::
Ni res, preprodajalci poberejo samo golfe. Pa še to ni nujno ker se jim ne da ukvarjat z tako nizkimi zneski.
Mogoče kakšen izpod kozolca, ampak malo je pa tudi na kupcu odgovornosti da ne kupi avta od lokalnega dilerčka.
Bolj jim dišijo vwji za 8k z 300kkm iz nemčije ki jim prevrtijo kilometre na 170kkm in prodajo za 10k+
Te avte za jurja in pol že romuni poberejo.
Najboljš je kupit od fizične osebe ali priznanega prodajalca (preprodajalca).
Mogoče kakšen izpod kozolca, ampak malo je pa tudi na kupcu odgovornosti da ne kupi avta od lokalnega dilerčka.
Bolj jim dišijo vwji za 8k z 300kkm iz nemčije ki jim prevrtijo kilometre na 170kkm in prodajo za 10k+
Te avte za jurja in pol že romuni poberejo.
Najboljš je kupit od fizične osebe ali priznanega prodajalca (preprodajalca).
Scorpy84 ::
Ni res, preprodajalci poberejo samo golfe. Pa še to ni nujno ker se jim ne da ukvarjat z tako nizkimi zneski.
Mogoče kakšen izpod kozolca, ampak malo je pa tudi na kupcu odgovornosti da ne kupi avta od lokalnega dilerčka.
Bolj jim dišijo vwji za 8k z 300kkm iz nemčije ki jim prevrtijo kilometre na 170kkm in prodajo za 10k+
Te avte za jurja in pol že romuni poberejo.
Najboljš je kupit od fizične osebe ali priznanega prodajalca (preprodajalca).
Ko so starsi prodajali francoza za 2,5k, se je kar usul klic prepeodajalcev. Seveda so hoteli avto za nizko ceno, nato sem tukaj jaz stopil in prvemu, ki je prisel pogledat, sem mu pokazal seznam klicev, da mi ne bo prevec ceno zbijal. Tako je avto sel od doma z zeleno prodajno ceno.
K0K0 ::
Tisto so malo večji dilerji. Imaš polno ljudi, ki preprodajajo z 100€ profita. Po mojega zaribanega in full rjavega kangoja sta prišla 2 tipa z A8 audijem. Meni sta dala 50€. Če sta ga razkosala pa sta mogoče iztržila 200€.
veduvedu ::
Preprodajalci ponavadi tudi vzamejo avto da ga zvozijo do kraja in potem prodajo naprej. Nobene menjave filtrov, olja itd., potem pa oglas na avtonet za isto ceno "pravkar menjani vsi jermeni itd."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: veduvedu ()
zobnik ::
Moj je na plin predelan, nekje 8l imam povprečje porabo plina (ne varčujem), torej nekje 5 evrov pride samo plin + strošek za hladne zagone, ki pa so odvisni od dolžine poti. Če grem na obalo imam samo 1 hladni zagon za 2km. Tko pocen se ne bom vozil z nobenim....zato bo to moj avto še dolgo časa, čeprav je vreden 300-400 evrov.
martincek1 ::
Moj je na plin predelan, nekje 13-14L imam povprečje porabo plina (ne varčujem - e39 :). Ni najcenej, je pa užitek vozit pa še skrbi nimam z njim, če se kaj zgodi.
Trenutno dela 1A, vsak mesec vržem vanj 100e, vsako najmanjšo stvar popravim takoj, ali sam pošraufam ali peljem k mehaniku. Teden nazaj nov senzor glavne gredi, menjana membrana, servis plina, mali servis, tri mesece nazaj nove vse štiri roke, kmal nove gume.. Zdaj si pa predstavljajte nekoga, ki bo ta moj avto kupil za 1000e in se ene pol leta vozil. Po možnosti nekdo, ki mu poslušanje zvoka motorja itd ni blizu. Kar naenkrat bo treba dat 500e, da se avto samo spravi v prvotno stanje. Bo on nesposoben al jaz nategun?
Trenutno dela 1A, vsak mesec vržem vanj 100e, vsako najmanjšo stvar popravim takoj, ali sam pošraufam ali peljem k mehaniku. Teden nazaj nov senzor glavne gredi, menjana membrana, servis plina, mali servis, tri mesece nazaj nove vse štiri roke, kmal nove gume.. Zdaj si pa predstavljajte nekoga, ki bo ta moj avto kupil za 1000e in se ene pol leta vozil. Po možnosti nekdo, ki mu poslušanje zvoka motorja itd ni blizu. Kar naenkrat bo treba dat 500e, da se avto samo spravi v prvotno stanje. Bo on nesposoben al jaz nategun?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: martincek1 ()
Unknown_001 ::
Ti samega sebe nateguješ če daješ za izredna vzdrževanja 100eur/mesec.
To je že mesečni obrok lizinga za NOV avto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
matobeli ::
Sej pomoje je mišljeno z gumam vred. Dobre gume za malo bolj orenk avto same po sebi pridejo dobrih 30eur mesečno. (150EUR/kom, 3leta)
Sicer pa, kakšen avto, koliko pologa, koliko let?
Sicer pa, kakšen avto, koliko pologa, koliko let?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
martincek1 ::
Zdej še mal v avto vržem, glede na to da gledam za rabljenimi e39 M5. Sej me bo minil, pa bom dal par jurjev za en mal bolj zanesljiv rabljen avto. Ja, je z gumami vred. Mogoče sem tud mal velik rekel, ampak sem imel trenutno dva večja posega.
anketar ::
zobnik ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To sem šel spotoma gledat, ko sem imel v Škofji Loke nujne opravke. Mislim, da je avto v tok slabem stanju da ga tud vžigal nisem. Luščenja laka po celem, štrihan, mastna mašina, spodaj, zgoraj, obglodan volan in kao samo 140.000km.
To sem šel spotoma gledat, ko sem imel v Škofji Loke nujne opravke. Mislim, da je avto v tok slabem stanju da ga tud vžigal nisem. Luščenja laka po celem, štrihan, mastna mašina, spodaj, zgoraj, obglodan volan in kao samo 140.000km.
RedDrake ::
Ejga zobnik, tole si kupi:
Saab 9-3 B204.
Če nimaš ravno dveh levih rok ga lahko doma sam popravljaš in servisiraš (na netu je _VSE_).
Razbit ni bil, ker ima še original "pred EU" tablice spredaj in zadaj.
Pa tole ima B204 blok, ki stock zdrži b.p. 400+ konjev s primerno večjim puhalnikom in večjim izpuhom.
Če je bil avto vzdrževan, potem je videti super nakup!
Saab 9-3 B204.
Če nimaš ravno dveh levih rok ga lahko doma sam popravljaš in servisiraš (na netu je _VSE_).
Razbit ni bil, ker ima še original "pred EU" tablice spredaj in zadaj.
Pa tole ima B204 blok, ki stock zdrži b.p. 400+ konjev s primerno večjim puhalnikom in večjim izpuhom.
Če je bil avto vzdrževan, potem je videti super nakup!
Aquafriend ::
S kolegom sva iskala za njega avto za manj kot 1500 €. Šla sva iskat in gledat najprej avte ranga nissan primera, letnike okrog 2000 do 2006, potem avte ranga golf, citroen C4 do letnika 2006, tudi hyunadi coupe in podobno. Vglavnem vse katastrofa, najprej že odnos večine prodajalcev, ki se jim zdi, da ti delajo uslugo s prodajo starega avta, potem niti nočejo odgovoriti na osnovna vprašanja glede vozila, kdaj je bil nazadnje narejen mali ali veliki servis, niti če je že avto sploh registriran in če ima veljaven tehnični. Enega gospoda sem po telefonu vprašal, koliko ima avto prevoženih pa kdaj je bil narejen nazadnje velik servis, pa se mi je zadrl v telefon da včeraj in mi dol vrgel.
Potem pa imaš preprodajalce, ki ti po telefonu povejo, da je avto kot nov, zato ga greš gledat, in vidiš avto polomljen na nemogočih mestih, prižgane vse lučke, vprašljivi dokumenti, na testni vožnji pa še ti reče, da je avto imel njegov oče 10 let in da je vedno delal vse servise, avto čuval v nulo, če gori lučka to samo pomeni, da treba resetirati računalnik, medtem pa gledaš drugih 20 vozil na dvorišču. Da ne omenim, da je večina teh vozil brez registracije in če hočeš iti na testno vožnjo si že takoj v prekršku. Dva avta sta bila tako slaba, da me je bilo strah jih vozit, ker je cal avto škripal, pokal, ko si pritisnil zavoro pa je samo bobnelo brez nekega zavornega učinka.
Na koncu sva sicer našla dva dobra avta za okrog 1000 €, Kio Cerato letnik 2006, 1.6 motor, 200.000 kilometrov, od prve lastnice, znana vsa zgodovina, vsi računi shranjeni, še listke servisov, ki se lepijo pod havbo je shranjevala v mapico. Vglavnem avto kot nov, razen pikice rje pri zadnjem blatniku, oprema pa klima, abs in električna okna. Vzel pa je Mazdo 323 karavana, letnik 2001, za 600 € ker je lepše oblike, imel je podobno opremo, pravtako shranjeni računi, znana zgodovina, 1 lastnik, je pa imel nekaj več rje.
Če imaš avto, ki je zanesljiv, vzdrževan in očuvan, in če ima ABS ter klimo je nesmiselno menjavat.
lol, dajo avto za tak majhno vsoto potem pa jim stranke se tezijo o premium servisih in pricakujejo ne vem kaj se vse ne za ta drobiz. Kaj pa pricakujes, da bos za ta dnar dobil avto, servisiran vceraj?
Siddh ::
Po moje je hujše jamrati in zbijati ceno. Ko sva našla primeren avto, se nisva več nič pogajala za ceno.
Point je, da za 1000EUR dobiš nepriljubljen, zelo dobro vzdrževan avto, ki ga lahko odpelješ in voziš lep čas brez skrbi ali pa nek priljubljen model, z prikritimi napakami, neznano zgodovino, ki bo crknil preden ga odpelješ z prodajalčevega dvorišča. In tisti ki prodajajo kripe, vejo, da se za isti denar vedno da dobit boljši avto, za to pa skrivajo napake. Da bi pa ceno pošteno spustili ali pa vsaj omenili napake - to pa ne.
Od prodajalca vseeno pričakujem da bo pošten in da odgovori na neka vprašanja, če pa mu je to težko odgovoriti pa naj pelje avto za staro železo. Sem pa opazil tudi, da bolj kot je prodajalec tečen, slabši je avto. Pri vsakem avtu pa sem vprašal za zadnji velik servis, ker to lahko znese dodaten strošek od 200 do 500 EUR, količino rje, lučke na armaturki, do kdaj je registriran/velja tehnični in če ima kakšne druge napake. 5 vprašanj, če je na katero mutil ali ni hotel odgovoriti sem rekel hvala lepa. Avto vseeno kupiš za vožnjo, ne pa za metanje denarja stran, pa četudi stane 500 EUR.
In ja, sem našel dva avta, ki sta bila nedavno servisirana, za okrog 1000 EUR. Avto, ki ga je kupil je celo imel zraven komplet zimskih gum in pred pol leta zamenjane čisto nove zavore. Velik servis pa narejen pred letom dni, cena pa 600 EUR.
Point je, da za 1000EUR dobiš nepriljubljen, zelo dobro vzdrževan avto, ki ga lahko odpelješ in voziš lep čas brez skrbi ali pa nek priljubljen model, z prikritimi napakami, neznano zgodovino, ki bo crknil preden ga odpelješ z prodajalčevega dvorišča. In tisti ki prodajajo kripe, vejo, da se za isti denar vedno da dobit boljši avto, za to pa skrivajo napake. Da bi pa ceno pošteno spustili ali pa vsaj omenili napake - to pa ne.
Od prodajalca vseeno pričakujem da bo pošten in da odgovori na neka vprašanja, če pa mu je to težko odgovoriti pa naj pelje avto za staro železo. Sem pa opazil tudi, da bolj kot je prodajalec tečen, slabši je avto. Pri vsakem avtu pa sem vprašal za zadnji velik servis, ker to lahko znese dodaten strošek od 200 do 500 EUR, količino rje, lučke na armaturki, do kdaj je registriran/velja tehnični in če ima kakšne druge napake. 5 vprašanj, če je na katero mutil ali ni hotel odgovoriti sem rekel hvala lepa. Avto vseeno kupiš za vožnjo, ne pa za metanje denarja stran, pa četudi stane 500 EUR.
In ja, sem našel dva avta, ki sta bila nedavno servisirana, za okrog 1000 EUR. Avto, ki ga je kupil je celo imel zraven komplet zimskih gum in pred pol leta zamenjane čisto nove zavore. Velik servis pa narejen pred letom dni, cena pa 600 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Siddh ()
Likalnik ::
Jaz sploh več ne kupujem avtomobila od neznanca....avto kupim samo še od znanca oziroma nekoga katerega znanec pozna...tak prodajalec ti pove vse in pokaže vse račune...če je pač avto res v dobrem stanju....ne glede na to ali mi je avto všeč ali ne...ga kupim...s takim avtomobilom nimam težav...vse ostalo..bodo samo stroški pa sivi lasje
The Player ::
Jaz sploh več ne kupujem avtomobila od neznanca....avto kupim samo še od znanca oziroma nekoga katerega znanec pozna...
pa še to ni vedno 100% garancija, da vse štima. Moraš človeka res 100% poznati, da mu lahko zaupaš, da ne pride do kakih zamer.
Prijatelj sedaj ravno prodaja en avto. Zelo lep in dober, ampak, ko sem pa videl njegovo objavo na avto.net je pa pol stvari zamolčal. Npr. to, da je 2. lastnik in da je v bistvu imel avto na lizing.
Bogi un k bo ta avto kupil od njega.
The Player ::
Zgolj zaradi tega, ker je 2. lastnik in ker je avto na leasing?
Če recimo lizinga ni do konca odplačal, ga bo moral potem odplačati kupec do konca. To je že ena informacija, ki zelo spremeni situacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
Unknown_001 ::
Garancija ti je človk, ki pojma nima o raznih serijskih napakah, prodajnih praksah itd. in ve sam to, kam je avto na servis vozu, pa kok let ga ma. Tak nima znanja niti izkušenj, da bi lahko nategnu. Veljal bo vzemi ali pusti.
Čim ti en začne preveč pametovat, se lahko sam obrneš.
Čim ti en začne preveč pametovat, se lahko sam obrneš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
zobnik ::
Pa valda ne boš kupil avto kateri ima že napake pri ogledu. Če kaka plastika manjka al pa treba menjat zavorne ploščice sploh ni panike, sam da je avto cel poškodovan lak in mastna mašina kot da bi se ga turiral od novga dalje je sam za obrnit in it.
veduvedu ::
Kar se da zamenjati, ni problematično pri nakupu. Opozoriš in znižaš ceno in to je to.
Če je pa kaj okoli motorja, amortizerjev, volana itd. narobe pa se je bolje obrnit stran.
Preluknjan avspuh in slabe gume še zamenjaš, da boš šel pa razkopavat motor na vozilu ki je vredno nekaj sto € pa je nesmiselno.
Jasno je tudi nakazano, da vozila, kjer nekaj ni v redu niso dobra tudi na drugih mestih. Slabi kolesni ležaji pri 100.000km niso nemogoči, vendar je bolj verjetno da se je avto vrtel.
Ni nujno da ga je vrtel trenutni lastnik, lahko ga je že prejšnji. Nekateri avti so se že večkrat vrteli, tudi med švercarji, vsak zbije kilometrino za nekaj 10.000 in potem se proda naprej. Zadnji ogled pri nekomu na -ič iz medvod pa je imel 10 let star avto 7 lastnikov, potem pa še uvožen.
Čeprav sem se zmenil po telefonu za testno furo in vožnjo na amzs naj ogledajo in povejo mnenje, je tam prišel od tipa brat in "nič ne vem". Kdaj je bil zadnji servis, olje, jermeni. Servisni listek nikjer nič. Carte blanche pri 10 let starem avtu. Noter smrdelo po čikih, zici preluknjani, pleh rjav.
Na koncu sem komaj dobil podatke iz prometne in pogledal potem na eupravi, kjer je bilo jasno koliko je ura. Cena na anetu pa sploh ne nizka.
Vozi in stroši do kraja in potem prodaj drugemu, če pri tem še zaslužiš, toliko bolje je moto teh preprodajalcev.
Če je pa kaj okoli motorja, amortizerjev, volana itd. narobe pa se je bolje obrnit stran.
Preluknjan avspuh in slabe gume še zamenjaš, da boš šel pa razkopavat motor na vozilu ki je vredno nekaj sto € pa je nesmiselno.
Jasno je tudi nakazano, da vozila, kjer nekaj ni v redu niso dobra tudi na drugih mestih. Slabi kolesni ležaji pri 100.000km niso nemogoči, vendar je bolj verjetno da se je avto vrtel.
Ni nujno da ga je vrtel trenutni lastnik, lahko ga je že prejšnji. Nekateri avti so se že večkrat vrteli, tudi med švercarji, vsak zbije kilometrino za nekaj 10.000 in potem se proda naprej. Zadnji ogled pri nekomu na -ič iz medvod pa je imel 10 let star avto 7 lastnikov, potem pa še uvožen.
Čeprav sem se zmenil po telefonu za testno furo in vožnjo na amzs naj ogledajo in povejo mnenje, je tam prišel od tipa brat in "nič ne vem". Kdaj je bil zadnji servis, olje, jermeni. Servisni listek nikjer nič. Carte blanche pri 10 let starem avtu. Noter smrdelo po čikih, zici preluknjani, pleh rjav.
Na koncu sem komaj dobil podatke iz prometne in pogledal potem na eupravi, kjer je bilo jasno koliko je ura. Cena na anetu pa sploh ne nizka.
Vozi in stroši do kraja in potem prodaj drugemu, če pri tem še zaslužiš, toliko bolje je moto teh preprodajalcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: veduvedu ()
zobnik ::
Če bi naš pravni sistem deloval in bi tiste ko prikrivajo skrite napake obtožil, šli na sodišče nebi niti en mel več jajca lagat folku.
Ampak dokler pa državo boli ku*ac zato se veselo nateguje kupce.
Ta avto ko mu pašča voda, olje itd je v okvari in tak avto star 15 let ne more bit 1500 evrov, ampak 500 evrov.
Recimo en primer:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Nekaj podobnega sem včeraj gledal za 1200 evrov...ga tud vžigal nisem prodajalcu sem samo omenil, da nimam kaj.
Ampak dokler pa državo boli ku*ac zato se veselo nateguje kupce.
Ta avto ko mu pašča voda, olje itd je v okvari in tak avto star 15 let ne more bit 1500 evrov, ampak 500 evrov.
Recimo en primer:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Nekaj podobnega sem včeraj gledal za 1200 evrov...ga tud vžigal nisem prodajalcu sem samo omenil, da nimam kaj.
Unknown_001 ::
@zobnik
Takih avtov se po pravem sploh ne bi smelo več registrirat. Samo še na razgradnjo. Izjemoma, če gre za izjemno ohranjen primerek tehnične dediščine.
Takih avtov se po pravem sploh ne bi smelo več registrirat. Samo še na razgradnjo. Izjemoma, če gre za izjemno ohranjen primerek tehnične dediščine.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
matobeli ::
Zakaj pa ne? To da pušča hladilna tekočina je res bavbav. Razen če pušča skozi avspuh. Popraviš za 200eur pa je rešeno.
Da se mu pa lak lušči... Ojej, prejej. Odškodnino vsem ki ga morajo gledat.
Če že kaj bi mogli dat na razgradnjo vse TDIje brez DPFja.
Da se mu pa lak lušči... Ojej, prejej. Odškodnino vsem ki ga morajo gledat.
Če že kaj bi mogli dat na razgradnjo vse TDIje brez DPFja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
zobnik ::
Eto danes smo dal za megana 400 evrov l.2001 1.6 16v avto čist brez rje, ohranjen, nič zluftan v volanu, dela, vžge....je mel prodajalec 300 ceno pa sem rekel, da damo 400 če ga rezervira.
Zdej vidm kake kante sem hodil gledat vse do 1500 evrov....grozza kaj to folk hoče prodat.
Še pred meganom sem gledal octavio za 800 evrov, sem prodajalcu rekel, da naj se kr obrne, avto stolčen od toče kot tista k je bla v Črnomlju...
Zdej vidm kake kante sem hodil gledat vse do 1500 evrov....grozza kaj to folk hoče prodat.
Še pred meganom sem gledal octavio za 800 evrov, sem prodajalcu rekel, da naj se kr obrne, avto stolčen od toče kot tista k je bla v Črnomlju...
chucki ::
The Player je izjavil:
Jaz sploh več ne kupujem avtomobila od neznanca....avto kupim samo še od znanca oziroma nekoga katerega znanec pozna...
pa še to ni vedno 100% garancija, da vse štima. Moraš človeka res 100% poznati, da mu lahko zaupaš, da ne pride do kakih zamer.
Prijatelj sedaj ravno prodaja en avto. Zelo lep in dober, ampak, ko sem pa videl njegovo objavo na avto.net je pa pol stvari zamolčal. Npr. to, da je 2. lastnik in da je v bistvu imel avto na lizing.
Bogi un k bo ta avto kupil od njega.
Zakaj bogi, če je avto super kot pravis?
Eto danes smo dal za megana 400 evrov l.2001 1.6 16v avto čist brez rje, ohranjen, nič zluftan v volanu, dela, vžge....je mel prodajalec 300 ceno pa sem rekel, da damo 400 če ga rezervira.
Zdej vidm kake kante sem hodil gledat vse do 1500 evrov....grozza kaj to folk hoče prodat.
Še pred meganom sem gledal octavio za 800 evrov, sem prodajalcu rekel, da naj se kr obrne, avto stolčen od toče kot tista k je bla v Črnomlju...
Ti bi rad, da ti se kdo placa, da odpeljes avto.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: chucki ()
IL_DIAVOLO ::
1500 evrov lepo vzdrzevanega avta noben ne prodaja. No ja, z izjemo tebe :)
Zvozi ga do konca in varcuj za kaj bolj pametnega.
Zvozi ga do konca in varcuj za kaj bolj pametnega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168926 (9924) | fujtajksel |
» | Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33388 (29444) | tomhuggins |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31425 (26652) | Heavy |
» | Kupovanje rabljenega avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28461 (20369) | TheJack |
⊘ | Nepošteni slovenci pri prodaji vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17429 (14052) | Mavrik |