Forum » Pomoč in nasveti » Uveljavljanje garancije na mindfactory.de
Uveljavljanje garancije na mindfactory.de
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tamius-han ::
Torej, lani decembra sem prek mindfactory kupil računalnik. Mindfactory zunaj nemčije ne dostavlja, tako da sem si stvari poslal prek mailboxde.
Prevrtimo čas en mesec kasneje. Izkazalo se je, da bo na grafični kartici treba uveljavljati garancijo. Zanima me predvsem:
1. Kako sitni bodo glede vračila iz ne-nemčije? To, da poštnino plačam jst, mi je jasno. So lahko še kakšne druge sitnarije?
2. Tisti, ki ste rabili na mindfactory.de kaj vračati v garancijo — v katerem jeziku ste to delali? Je anglieščina + google translate prevod v nemščino ok?
Prevrtimo čas en mesec kasneje. Izkazalo se je, da bo na grafični kartici treba uveljavljati garancijo. Zanima me predvsem:
1. Kako sitni bodo glede vračila iz ne-nemčije? To, da poštnino plačam jst, mi je jasno. So lahko še kakšne druge sitnarije?
2. Tisti, ki ste rabili na mindfactory.de kaj vračati v garancijo — v katerem jeziku ste to delali? Je anglieščina + google translate prevod v nemščino ok?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
smacker ::
Uveljavljaj direktno pri proizvajalcu (MSI/EVGA/ASUS/...). Poglej navodila za RMA, navadno dobiš naslov, kamor pošlješ kartico. Nato po mailu pošlješ TRR in kopijo računa, da ti vrnejo poštnino. Ker je grafa relativno nova, boš najbrž v roku 1 tedna dobil novo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tamius-han ::
Proizvajalci (asus, v mojem primeru) nič ne sitnarijo, če sem izdelek kupil v Nemčiji, garancijo pa hočem uveljavljat v Sloveniji/mimo trgovine?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
greatdrakon ::
po mojih izkušnjah mindfactory komplicira manj kot RMA pri proizvajalcih (zamenjal sem CPU, RAM, diske)... npr. WD disk sem dobil pri mindfactory nov (je par dni več trajlo - 2 tedna, pri WD je prej)... medtem, ko so mi iz tovarne WD poslali na RMA rabljen - ker ne pošiljajo novih (prvič še pokvarjen) disk ... če se prav spomnim (nism 100% tule) cruical mi je hotel računat poštnino v obe smeri itd. jaz bi pri mindfactory garancijo uveljavljal... je pa res, da sem vse komponente kupil še ko so pošiljali v SLO - garancijo sem pa potem uveljavljal par tednov nazaj... ampak v najslabšem primeru, boš plačal pri Mindfactory poštnino v obe smeri (pa še to dvomim, da bodo zaračunal)...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 4 … 53 54 55 56 )Oddelek: Kaj kupiti | 499772 (2695) | pero50 |
! | Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Kaj kupiti | 414061 (80658) | Nwanko |
» | Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13956 (8169) | Mitja358 |
» | MindFactory garancijaOddelek: Strojna oprema | 1947 (1630) | branc |
» | Vračanje izdelkov pri mindfactoryOddelek: Pomoč in nasveti | 4672 (2982) | Excavator |