vir: Flickr
vir: BBCSodišče je v razsodbi med drugim zapisalo: "Uber na eni strani zatrjuje, da posluje kot storitev za najemanje zasebnih voznikov v Londonu in da za to izpolnjuje vse pogoje, na drugi strani pa se podjetje v postopku zagovarja, da so samo podružnica na Nizozemskem registriranega podjetja, ki oddaja licence za uporabo svoje programske opreme desettisočem malih podjetnikov. Vse to prispeva k vtisu, da gre v tem sporu za pretkanost in izumetničenost argumentov Uberja."
Božično darilo je seveda razveselilo delavce t. i. gig ekonomije in sindikate, ki stojijo za njimi, a bitke še ni konec. Eden od trojice sodnikov je namreč menil, da Uberjeva zatrjevanja niso povsem brez podlage. Stališče podjetja je namreč tudi to, da je tak način zaposlovanja že dolga leta priznan poslovni model na področju najemanja zasebnih prevozov in da je na ta način zaposlena večina taksi in zasebnih voznikov. Poleg tega Uberjevi vozniki zaslužijo več, kot znaša preživetveni minimum v Londonu, pogodbeni odnos z delodajalcem pa jim obenem omogoča fleksibilno razporejanje delovnika in prostega časa. V primeru zaposlitve slednjega namreč ne bi bili deležni.
Uber se bo zato zdaj pritožil še na vrhovno sodišče, za kar je že dobil zeleno luč. Končna odločitev pa ne bo zanimiva zgolj z vidika urejanja odnosov delodajalec-delojemalec na otoku, pač pa utegne imeti posledice, v smislu pogleda na novodobne oblike zaposlitev, tudi še kje drugje po svetu.