Forum » Na cesti » Prometna infrastruktura za pešce in kolesarje
Prometna infrastruktura za pešce in kolesarje
Unknown_001 ::
Temo načenjam da pokritiziram ureditev pločnikov in kolesarskih stez. Redkokje so stvari urejene tako kot se spodobi. Pogosto dobim vtis, da je vseskupaj nasploh zelo polovičarsko urejeno vkolikor nisi voznik motornega vozila.
Točke ki jih kritiziram:
-preozki in posedajoči se pločniki
-kolesarske steze, ki to niso in so stisnjene na že tako preozke pločnike.
-nepovezane in nedokončane kolesarske poti (posledično več vključevanja na glavno cesto). Saj veste ... pred volitvami se postavi 200m kolesarske steze potem pa daleč naokoli nič.
- preozke ceste nasploh, ki onemogočajo počasen obvoz pešcev ali kolesarjev vkolikor je prisoten promet iz naaprotne smeri ali smo v nepreglednem zavoju.
- pogosto neprimerno visoke hitrosti za motorni promet znotraj naselij, kjer je pešcev ogromno.
- Nepregledni podvozi (črne točke) kjer podnevi zaradi močne ambientne svetlobe ne vidiš kdo in kaj je v podvozu
Sem še kaj pozabil?
Razpišite se, kaj vas moti in mogoče predstavite lokalni problem.
Točke ki jih kritiziram:
-preozki in posedajoči se pločniki
-kolesarske steze, ki to niso in so stisnjene na že tako preozke pločnike.
-nepovezane in nedokončane kolesarske poti (posledično več vključevanja na glavno cesto). Saj veste ... pred volitvami se postavi 200m kolesarske steze potem pa daleč naokoli nič.
- preozke ceste nasploh, ki onemogočajo počasen obvoz pešcev ali kolesarjev vkolikor je prisoten promet iz naaprotne smeri ali smo v nepreglednem zavoju.
- pogosto neprimerno visoke hitrosti za motorni promet znotraj naselij, kjer je pešcev ogromno.
- Nepregledni podvozi (črne točke) kjer podnevi zaradi močne ambientne svetlobe ne vidiš kdo in kaj je v podvozu
Sem še kaj pozabil?
Razpišite se, kaj vas moti in mogoče predstavite lokalni problem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
HappyPills ::
Preozke ceste? To greš 1x na Irsko al pa po UK podeželju se ti zdijo naše ulce k avtoceste haha.
feryz ::
Unknown_001 je izjavil:
Točke ki jih kritiziram:
-preozki in posedajoči se pločniki
-kolesarske steze, ki to niso in so stisnjene na že tako preozke pločnike. - v Sloveniji skorajda nimamo kolesarskih stez
-nepovezane in nedokončane kolesarske poti (posledično več vključevanja na glavno cesto). Saj veste ... pred volitvami se postavi 200m kolesarske steze potem pa daleč naokoli nič. - glej zgoraj
- preozke ceste nasploh, ki onemogočajo počasen obvoz pešcev ali kolesarjev vkolikor je prisoten promet iz naaprotne smeri ali smo v nepreglednem zavoju. - v Sloveniji, razen redkih izjem, kolesar nima kaj delati na cesti. Razen takih s samomorilskimi nagnjenji.
- pogosto neprimerno visoke hitrosti za motorni promet znotraj naselij, kjer je pešcev ogromno. - v naseljih je treba strogo ločiti površine za avtomobile od ostalih, ceste naj bodo za avtomobile, za pešce pločniki itd. Hitrosti v naseljih so mnogo premajhne ravno zaradi prej napisanih dejstev.
- Nepregledni podvozi (črne točke) kjer podnevi zaradi močne ambientne svetlobe ne vidiš kdo in kaj je v podvozu - preveri vid?
Pojdi malo v svet. Boš videl, kako je to urejeno tam, kjer imajo pogoje. In malenkost manj lopovske politike, ki potegnejo kak meter asfalta tudi ko ni volitev.
jype ::
- v naseljih je treba strogo ločiti površine za avtomobile od ostalih, ceste naj bodo za avtomobile, za pešce pločniki itd. Hitrosti v naseljih so mnogo premajhne ravno zaradi prej napisanih dejstev.Hitrosti v naseljih bodo kmalu omejene na 30km/h, univerzalno po vsej EU.
Če se s tem ne moreš sprijazniti, lahko greš z vlakom, ki gre hitreje.
zavajon ::
Glej, homo sapiens je pred 70.000 (ali kolikor že) leti prišel do Avstralije brez pločnikov in kolesarskih stez. Fizično je bil enak, kot smo danes. Zato bi bilo najbolje, da se zgleduješ po svojih prednikih in pri premikanju sproti ocenjuješ okoliščine ter se jim prilagajaš. Ne razumem čisto, zakaj nekateri menite, da mora biti na cestah na vsakih par metrov en kup prometnih znakov, na vsakem križišču semafor, pa povsod kolesarske steze, prehodi, itd. Odstrani si plašnice, pa bo morda šlo... ;)
Unknown_001 ::
Glej, homo sapiens je pred 70.000 (ali kolikor že) leti prišel do Avstralije brez pločnikov in kolesarskih stez. Fizično je bil enak, kot smo danes. Zato bi bilo najbolje, da se zgleduješ po svojih prednikih in pri premikanju sproti ocenjuješ okoliščine ter se jim prilagajaš. Ne razumem čisto, zakaj nekateri menite, da mora biti na cestah na vsakih par metrov en kup prometnih znakov, na vsakem križišču semafor, pa povsod kolesarske steze, prehodi, itd. Odstrani si plašnice, pa bo morda šlo... ;)
Ker folk bo ful vesel če se boš čez njive, vrtove, pašnike in travnike sprehajal. Btw. Privat parcele.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
- v naseljih je treba strogo ločiti površine za avtomobile od ostalih, ceste naj bodo za avtomobile, za pešce pločniki itd. Hitrosti v naseljih so mnogo premajhne ravno zaradi prej napisanih dejstev.Hitrosti v naseljih bodo kmalu omejene na 30km/h, univerzalno po vsej EU.
Če se s tem ne moreš sprijazniti, lahko greš z vlakom, ki gre hitreje.
Kar je popolnoma smotrno. Hitrost v naselju ne bi smela biti višja od 40km/h. Razlog je v tem, da pešec trk do 40km/h še lahko dokaj dobro preživi, kaj hitreje je pa v večini primerov končana zgodba.
Trk s pešcem pod 30km/h v večini primerov pusti le lažje poškodbe.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
zavajon ::
Unknown_001 je izjavil:
Ker folk bo ful vesel če se boš čez njive, vrtove, pašnike in travnike sprehajal. Btw. Privat parcele.
Ni se treba sprehajati čez njive. Hodiš po cesti in hkrati opazuješ ter poslušaš, če se ti od kod približuje vozilo ali plenilec ;)
Ne boš verjel, a ljudje imamo stereo sluh ravno zato, da lahko ocenimo smer zvoka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ker folk bo ful vesel če se boš čez njive, vrtove, pašnike in travnike sprehajal. Btw. Privat parcele.
Ni se treba sprehajati čez njive. Hodiš po cesti in hkrati opazuješ ter poslušaš, če se ti od kod približuje vozilo ali plenilec ;)
Ne boš verjel, a ljudje imamo stereo sluh ravno zato, da lahko ocenimo smer zvoka.
Ti si tako pametno dete. Pa kje spiš, da te ne ukradejo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
Genetic ::
Unknown_001 je izjavil:
Trk s pešcem pod 30km/h v večini primerov pusti le lažje poškodbe.
Hja, če je zate vdrta havba, razbito vetobransko steklo in žaromet samo majhna poškodba ...
Markus386 ::
- v naseljih je treba strogo ločiti površine za avtomobile od ostalih, ceste naj bodo za avtomobile, za pešce pločniki itd. Hitrosti v naseljih so mnogo premajhne ravno zaradi prej napisanih dejstev.Hitrosti v naseljih bodo kmalu omejene na 30km/h, univerzalno po vsej EU.
Če se s tem ne moreš sprijazniti, lahko greš z vlakom, ki gre hitreje.
Tudi če na AC omejiš hitrost na 30km/h, prideš iz nove gorice v ljubljano (107km) v 3h34m. Če greš ob 11.20h na vlak, traja vožnja 4h11m. Hvala, ampak ne hvala. Vem pa, da boš predlagal omejitev na 20km/h, ker drugače pri vas regresivcih pač ne gre.
Dr_M ::
Vlak gre hitreje, samo ne pri nas. Z avtom imam do sluzbe 25-30 minut, ce grem z javnim prevozom, pa vec kot 2 uri.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Gagatronix ::
Unknown_001 je izjavil:
Trk s pešcem pod 30km/h v večini primerov pusti le lažje poškodbe.
Hja, če je zate vdrta havba, razbito vetobransko steklo in žaromet samo majhna poškodba ...
Pleh, steklo, in plastika se da zamenjat. Ko je clovek enkrat mrtev ga pa ne spravis vec nazaj.
Unknown_001 ::
- v naseljih je treba strogo ločiti površine za avtomobile od ostalih, ceste naj bodo za avtomobile, za pešce pločniki itd. Hitrosti v naseljih so mnogo premajhne ravno zaradi prej napisanih dejstev.Hitrosti v naseljih bodo kmalu omejene na 30km/h, univerzalno po vsej EU.
Če se s tem ne moreš sprijazniti, lahko greš z vlakom, ki gre hitreje.
Tudi če na AC omejiš hitrost na 30km/h, prideš iz nove gorice v ljubljano (107km) v 3h34m. Če greš ob 11.20h na vlak, traja vožnja 4h11m. Hvala, ampak ne hvala. Vem pa, da boš predlagal omejitev na 20km/h, ker drugače pri vas regresivcih pač ne gre.
Avtocesta je narejena za hitro vožnjo. To je vsa poanta. In ni potrebe nižat hitrosti, ker na avtocesti NI križanj poti, NI pešcev, NI kolesarjev, NI železniških prehodov... samo zvezna pot, z dovolj prostora, in velikimi radii zavojev, ki omogoča varno vožnjo pri hitrostih nad 100km/h
In ja
Avtocesta je bolj varna kot katerakoli regionalka, predvsem zaradi ločenih smernih vozišč, odbojnih ograj in vseh ostalih tehničnih konstrukcij ki so tu v primeru najhujšega (šodr na izvozih za zaustavljanje, odstavni pasovi, odstavne niše, SOS telefoni, sistemi umirjanja prometa, pametna signalizacija)...
Oh ko bi bilo za ostali promet tako lepo poskrbljeno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Trk s pešcem pod 30km/h v večini primerov pusti le lažje poškodbe.
Hja, če je zate vdrta havba, razbito vetobransko steklo in žaromet samo majhna poškodba ...
Prodaj avto in se vozi s kolesom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Markus386 ::
Unknown_001 je izjavil:
- v naseljih je treba strogo ločiti površine za avtomobile od ostalih, ceste naj bodo za avtomobile, za pešce pločniki itd. Hitrosti v naseljih so mnogo premajhne ravno zaradi prej napisanih dejstev.Hitrosti v naseljih bodo kmalu omejene na 30km/h, univerzalno po vsej EU.
Če se s tem ne moreš sprijazniti, lahko greš z vlakom, ki gre hitreje.
Tudi če na AC omejiš hitrost na 30km/h, prideš iz nove gorice v ljubljano (107km) v 3h34m. Če greš ob 11.20h na vlak, traja vožnja 4h11m. Hvala, ampak ne hvala. Vem pa, da boš predlagal omejitev na 20km/h, ker drugače pri vas regresivcih pač ne gre.
Avtocesta je narejena za hitro vožnjo. To je vsa poanta. In ni potrebe nižat hitrosti, ker na avtocesti NI križanj poti, NI pešcev, NI kolesarjev, NI železniških prehodov... samo zvezna pot, z dovolj prostora, in velikimi radii zavojev, ki omogoča varno vožnjo pri hitrostih nad 100km/h
In ja
Avtocesta je bolj varna kot katerakoli regionalka, predvsem zaradi ločenih smernih vozišč, odbojnih ograj in vseh ostalih tehničnih konstrukcij ki so tu v primeru najhujšega (šodr na izvozih za zaustavljanje, odstavni pasovi, odstavne niše, SOS telefoni, sistemi umirjanja prometa, pametna signalizacija)...
Oh ko bi bilo za ostali promet tako lepo poskrbljeno.
Seveda, ampak določeni regresivci tukaj, bi raje upočasnili promet na 20km/h, samo da bi bil vlak z štirimi urami+ vožnje hitrejši. Izkaže se, da tudi če omejiš hitrost na 30km/h, je avto še vedno hitrejši od vlaka.
jype ::
samo ne pri nas.Če ste nesposobni, boste morali najeti sposobne ljudi, da vam pohitrijo železnice.
Seveda, ampak določeni regresivci tukaj, bi raje upočasnili promet na 20km/h, samo da bi bil vlak z štirimi urami+ vožnje hitrejši. Izkaže se, da tudi če omejiš hitrost na 30km/h, je avto še vedno hitrejši od vlaka.Regresivci ste tisti, ki bi porabljali naš denar, da bi lahko prehitro vozili svoje passate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
scipascapa ::
Slovenija 1.2mio motornih vozil.....še nekaj let nazaj 1.1 mio....ne vem, boli vse za čistočo. Vlado še več.
nejcek74 ::
Unknown_001 je izjavil:
Temo načenjam da pokritiziram ureditev pločnikov in kolesarskih stez. Redkokje so stvari urejene tako kot se spodobi. Pogosto dobim vtis, da je vseskupaj nasploh zelo polovičarsko urejeno vkolikor nisi voznik motornega vozila....
Tam nekje do konca 90tih je bil problem na nivoju stroka - politika. V prometni stroki so zagovarjali kot edino rešite prometnih problemov širitev cest in večanje pretočnosti. Politika se je s tem v glavnem strinjala. Med načrtovalci in izvajalci je prevladoval izrazito zaničevalni odnos do ljudi "ki ne premorejo avta" Sem imel priložnost sodelovati z marsikaterim od njih, šele ko so na prelomu tisočletja počasi odhajali v pokoj (govorim o Ljubljani) so se zadeve začele spreminjati. Ljubljana je polna primerov, kjer so zavestno in v različnih fazah (načrtovanje, odločanje, izvedba) izpostavili nevarnosti tako kolesarje kot pešce. Eden bolj očitnih je Tržaška cesta, kjer so zraven nategnili še številne lastnike zemljišč.
Trenutno je stanje boljše, je pa sedaj največji problem denar (in pridobivanje zemljišč).
Manu ::
Glej, homo sapiens je pred 70.000 (ali kolikor že) leti prišel do Avstralije brez pločnikov in kolesarskih stez. Fizično je bil enak, kot smo danes. Zato bi bilo najbolje, da se zgleduješ po svojih prednikih in pri premikanju sproti ocenjuješ okoliščine ter se jim prilagajaš. Ne razumem čisto, zakaj nekateri menite, da mora biti na cestah na vsakih par metrov en kup prometnih znakov, na vsakem križišču semafor, pa povsod kolesarske steze, prehodi, itd. Odstrani si plašnice, pa bo morda šlo... ;)
Mislim, da si ga napačno razumel. On pravi da je marsikje na pol narejeno, nedokončano, nepremišljeno narejeno, itd...
Zdaj, verjetno ne boš zadovoljen z brozgo in bil hvaležen da imaš nekaj za jest, ampak boš hotel jest okusno pico.
Če ne bo dobro pečena, jo verjetno ne boš v hvaležnosti pojedel, ampak se boš pritožil nad surovim testom.
Verjetno imamo bolje, kot marsikateri državi, ampak to še ne pomeni, da ne smemo imeti še boljše.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
lovro535v2 ::
Unknown_001 je izjavil:
- v naseljih je treba strogo ločiti površine za avtomobile od ostalih, ceste naj bodo za avtomobile, za pešce pločniki itd. Hitrosti v naseljih so mnogo premajhne ravno zaradi prej napisanih dejstev.Hitrosti v naseljih bodo kmalu omejene na 30km/h, univerzalno po vsej EU.
Če se s tem ne moreš sprijazniti, lahko greš z vlakom, ki gre hitreje.
Kar je popolnoma smotrno. Hitrost v naselju ne bi smela biti višja od 40km/h. Razlog je v tem, da pešec trk do 40km/h še lahko dokaj dobro preživi, kaj hitreje je pa v večini primerov končana zgodba.
Trk s pešcem pod 30km/h v večini primerov pusti le lažje poškodbe.
Najboljš da se hitrost v naseljih spusti na 10km/h, da le nebi prišlo do poškodb ma ne se zajebavat no mal pejte v avstrijo pogledat kako majo čez naselje majo tut omejitve 70km/h pa majo manj nesreč zato, ker majo čist drugačno obnašanje v prometu tako pešči kot vozniki so bolj pozorni drug na druge.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Gagatronix ::
Dr_M ::
Če ste nesposobni, boste morali najeti sposobne ljudi, da vam pohitrijo železnice.
Mene zeleznice niti ne ganejo. Pa ce si sposoben ali ne.
Mi pa plačujemo za to, da država gradi še več cest, da bo vlak še počasnejši
Edino pravilno. Pa cim vec cest izven naselja, da ne boste regresivci jokal.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ginekk ::
Če ste nesposobni, boste morali najeti sposobne ljudi, da vam pohitrijo železnice.
Mene zeleznice niti ne ganejo. Pa ce si sposoben ali ne.
Mi pa plačujemo za to, da država gradi še več cest, da bo vlak še počasnejši
Edino pravilno. Pa cim vec cest izven naselja, da ne boste regresivci jokal.
To ja. :) Vsa naselja deklarirat za peš cone, promet nad 5km/h (nad hitrostjo pešca) prepovedat, strogo za vse, kolesarje, skiroje, rolkarje, seveda tudi dostavo. Za slednjo uvest iztovorne točke in brezplačno izposojo vlečnih rikš za prevoz do doma.
xmetallic ::
Hitrosti v naseljih bodo kmalu omejene na 30km/h, univerzalno po vsej EU.
Parlament, evropski ali nacionalni, ki bi sprejel omejitev na 30 km/h bi šel cugrunt v nepredstavljivo hitremu času. Bizarna omejitev hitrosti na celih 30 km/h bi povzročila verjetno največje proteste v zgodovini evropske civilizacije.
harvey ::
Zadnje rešitve ločitve kolesarske steze od ostale površine v LJ z rostfrei knofki so epske. Kot bi se vozil po mokrih koreninah. Druga finta pa je, da se od Tromostovja do Tivolija ene 4x zamenja režim označb kolesarse steze.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Invictus ::
Kolesarske steze, tudi prenovljene, v LJ so navaden shit. Tudi prehodi za pešce, ki so neuporabni za invalide. Povsod imaš robnik.
Kateri kreten na občini to podpiše, mi ni jasno...
Kateri kreten na občini to podpiše, mi ni jasno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
scipascapa ::
feryz ::
Ok, še več svetih vojn.
Zakaj bi vi omejevali hitrost na cestah? Če so pešci v nevarnosti, potem omejite hitrost na površinah namenjenim pešcem.
Kaj mešate ceste zraven? Mogoče bi morali še avioni letati bolj počasi, da se bodo pešci bolj mirno po cesti.
Pa mamice z vozički. Če bi bile avtoceste malo širše, bi lahko naredili ob strani pas samo za njih. Da počasi in v miru rinejo na sprehod.
Zakaj bi vi omejevali hitrost na cestah? Če so pešci v nevarnosti, potem omejite hitrost na površinah namenjenim pešcem.
Kaj mešate ceste zraven? Mogoče bi morali še avioni letati bolj počasi, da se bodo pešci bolj mirno po cesti.
Pa mamice z vozički. Če bi bile avtoceste malo širše, bi lahko naredili ob strani pas samo za njih. Da počasi in v miru rinejo na sprehod.
jype ::
Zakaj bi vi omejevali hitrost na cestah?Ker nima smisla, da se vam dovoli voziti tako hitro, da predstavljate nesorazmerno nevarnost za udeležence, ki ne sedijo v oklepnih vozilih.
Če so pešci v nevarnosti, potem omejite hitrost na površinah namenjenim pešcem.Pešcem so namenjene _vse_ površine z majhno izjemo cest, rezerviranih za motorna vozila.
lovro535v2 ::
Zakaj bi vi omejevali hitrost na cestah?Ker nima smisla, da se vam dovoli voziti tako hitro, da predstavljate nesorazmerno nevarnost za udeležence, ki ne sedijo v oklepnih vozilih.
Če so pešci v nevarnosti, potem omejite hitrost na površinah namenjenim pešcem.Pešcem so namenjene _vse_ površine z majhno izjemo cest, rezerviranih za motorna vozila.
hitrosti bi se mogle povečati ne zmanjšati nesreče v naseljih niso posledica prevelike hitrosti ampak se zgodijo zaradi zadrogrianih,pijanih ljudi oziroma tistih ki bulijo v telefon mal se zgledujte po drugih državah, kjer so omejitve višje kazni nižje pa imajo manj prometnih nesreč kot mi. zakaj zato, ker jih učijo drugačne vožnje pa ljudje tudi pazijo drug na druge na pa kot je pri nas, da se vsak briga samo za svojo rit.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
jype ::
lovro535v2 je izjavil:
hitrosti bi se mogle povečati ne zmanjšatiNe.
lovro535v2 je izjavil:
mal se zgledujte po drugih državah, kjer so omejitve višje kazni nižje pa imajo manj prometnih nesreč kot mi.Po večini nemških mest je omejitev 30km/h v naseljih že bolj ali manj stalnica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
lovro535v2 ::
lovro535v2 je izjavil:
hitrosti bi se mogle povečati ne zmanjšatiNe.
lovro535v2 je izjavil:
mal se zgledujte po drugih državah, kjer so omejitve višje kazni nižje pa imajo manj prometnih nesreč kot mi.Po večini nemških mest je omejitev 30km/h v naseljih že bolj ali manj stalnica.
Naselja so drugač kot mesta v mestih bojo itak vse avtomobile prepovedal dizle so že.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
jype ::
lovro535v2 je izjavil:
Naselja so drugač kot mesta v mestih bojo itak vse avtomobile prepovedal dizle so že.Aha.
Tole je 30km/h:
Finowfurt
lovro535v2 ::
lovro535v2 je izjavil:
Naselja so drugač kot mesta v mestih bojo itak vse avtomobile prepovedal dizle so že.Aha.
Tole je 30km/h:
Finowfurt
Sej mas tut pr nm cone 30km/h mim šol pa še kje če se že misleš v vsako stvar zapičt.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
RedDrake ::
Po večini nemških mest je omejitev 30km/h v naseljih že bolj ali manj stalnica.
Po večjem delu Ljubljane je omejitev 30, kazen pa že pri 50 1k EUR + 8kt.
Pa to ne ustavi vsaj 100 idiotov dnevno, da mimo moje hiše, v coni 30, 50m od vrtca, osnovne in srednje šole ne vozijo minimalno 60. Kakih 20 jih tudi preseže 90-100 vsaj za par trenutkov, med obema ležečima grbinama.
Pa za eno češnjo na vrhu je v križišču tudi policijska postaja, kjer uniformirani policsti redno kršijo tako hitrost, kot znake STOP in so enkrat s patruljnjim vozilom že skoraj povozili mojega psa, ki je okoli 3m pred menoj na povodcu prečkal cesto po zebri (kjer je STOP znak).
Če misliš, da omejitev v Sloveniji kaj pomaga, si butalec, ni druge.
Pomagalo bi, če bi imeli tako kot v Švici - kazen nizka, ampak ko te dobijo drugič ti vzamejo izpit. Če te dobijo brez izpita, ti pa vzamejo še avto. Pa naštancat skrite radarje, na vse table cona 30 namontirat obvestila o radarskem nadzoru in čao miško.
Vsakemu se lahko zgodi da nehote prekorači hitrost. Samo ne 2x na dan 100+ mimo vrtca v coni 30 ...
EnStot ::
Unknown_001 je izjavil:
Temo načenjam da pokritiziram ureditev pločnikov in kolesarskih stez. Redkokje so stvari urejene tako kot se spodobi. Pogosto dobim vtis, da je vseskupaj nasploh zelo polovičarsko urejeno vkolikor nisi voznik motornega vozila.
Točke ki jih kritiziram:
-preozki in posedajoči se pločniki
-kolesarske steze, ki to niso in so stisnjene na že tako preozke pločnike.
-nepovezane in nedokončane kolesarske poti (posledično več vključevanja na glavno cesto). Saj veste ... pred volitvami se postavi 200m kolesarske steze potem pa daleč naokoli nič.
- preozke ceste nasploh, ki onemogočajo počasen obvoz pešcev ali kolesarjev vkolikor je prisoten promet iz naaprotne smeri ali smo v nepreglednem zavoju.
- pogosto neprimerno visoke hitrosti za motorni promet znotraj naselij, kjer je pešcev ogromno.
- Nepregledni podvozi (črne točke) kjer podnevi zaradi močne ambientne svetlobe ne vidiš kdo in kaj je v podvozu
Sem še kaj pozabil?
Razpišite se, kaj vas moti in mogoče predstavite lokalni problem.
Zakaj nisi kandidiral za župana in bi sedaj imel 4 leta časa, da dokažeš svoj blef ?
Ok, še več svetih vojn.
Zakaj bi vi omejevali hitrost na cestah? Če so pešci v nevarnosti, potem omejite hitrost na površinah namenjenim pešcem.
Kaj mešate ceste zraven? Mogoče bi morali še avioni letati bolj počasi, da se bodo pešci bolj mirno po cesti.
Pa mamice z vozički. Če bi bile avtoceste malo širše, bi lahko naredili ob strani pas samo za njih. Da počasi in v miru rinejo na sprehod.
Čip za logiko maš totalno skurjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: EnStot ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19729 (8025) | Invictus |
» | Rešetke in kolesarjiOddelek: Na cesti | 3797 (3132) | fosil |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41019 (35890) | St235 |
⊘ | Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36157 (29172) | BigWhale |