Forum » Loža » SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu
SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu
jernejl ::
Ravnokar sem zasledil novico, da so Slovenske železnice omogočile nakup vozovnic preko spleta.
SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu.
Malo sem preveril realizacijo te naložbe:
- kupiti je mogoče zgolj vozovnice za drugi razred (čeprav v navodilih piše drugače),
- nakup je možen zgolj za termine največ en teden naprej,
- za nekatere vlake (predvsem hitrejše povezave) ni možen nakup vozovnic preko spleta,
- spletna aplikacija ni prilagojena za mobilne telefone,
- osnovnošolska slovnična napaka: za številom prestopov je pika (2. prestopov).
Spomnim se, da se je nekoč razdaljo med Ljubljano in Mariborom dalo po tirih premagati v uri in 45 minut. Danes je najhitrejša povezava dve uri in ena minuta. Na žalost nakup vozovnic za tako "hitre" vlake preko spleta ni mogoč. Najhitrejša povezava LJ - MB (opazujem 7.12., torej čez en teden), ki jo je mogoče kupiti preko spleta, traja dve uri in 42 minut.
SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu.
Potniki lahko odslej vozovnice za vlake Slovenskih železnic kupijo tudi po spletu, v kratkem pa bo potnikom na voljo še mobilna aplikacija. Naložba je vredna 1,45 milijona evrov.
Malo sem preveril realizacijo te naložbe:
- kupiti je mogoče zgolj vozovnice za drugi razred (čeprav v navodilih piše drugače),
- nakup je možen zgolj za termine največ en teden naprej,
- za nekatere vlake (predvsem hitrejše povezave) ni možen nakup vozovnic preko spleta,
- spletna aplikacija ni prilagojena za mobilne telefone,
- osnovnošolska slovnična napaka: za številom prestopov je pika (2. prestopov).
Spomnim se, da se je nekoč razdaljo med Ljubljano in Mariborom dalo po tirih premagati v uri in 45 minut. Danes je najhitrejša povezava dve uri in ena minuta. Na žalost nakup vozovnic za tako "hitre" vlake preko spleta ni mogoč. Najhitrejša povezava LJ - MB (opazujem 7.12., torej čez en teden), ki jo je mogoče kupiti preko spleta, traja dve uri in 42 minut.
- premaknil iz Problemi človeštva: AndrejO ()
zmaugy ::
SŽ so totalno gnila ustanova. Najboljša poteza bi bila, če bi ustanovili novo podjetje, na čelo katerega bi postavili kakšnega poštenega in sposobnega zajebanca, nakar bi v tem podjetju po opravljenih razgovorih s kadrovsko službo, ki bi jo prej omenjeni zajebanec vzpostavil, zaposlili tiste iz SŽ, ki bi jih ocenili kot produktivne zaposlene, potrebno razliko bi našli na prostem trgu, nakar bi zaprli SŽ in prenesli vse premoženje in poslovanje na novo firmo.
Furbo ::
Samo 10 let prepozno in slabo izvedeno. To je pa to, ker železnice pač niso v privat lasti.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
jernejl ::
gusto ::
Sem malo testiral namizno različico, prišel do okna, kjer vipišeš podatke kartice, kaj pa potem? Moraš sprintati karto? Če kupiš na telefonu, se ti generira kakšna črtna ali qr koda ali kako?
jype ::
To je pa to, ker železnice pač niso v privat lasti.Motiš se. Če bi bile železnice v zasebni lasti, bi bilo slabše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
mlamat ::
Ta izdelek je norčevanje iz davkoplačevalcev. Poglejte si samo CV vodje tega projekta na SŽ Nelsona Šorge, pa vam bo vse jasno.
SŽ naj ostanejo državna firma, vendar je potrebno odpustiti vsaj 3/4 ljudi, saj je kultura in izobrazbena sestava podjetja na psu zaradi sindikatov in političnega kadrovanja.
SŽ naj ostanejo državna firma, vendar je potrebno odpustiti vsaj 3/4 ljudi, saj je kultura in izobrazbena sestava podjetja na psu zaradi sindikatov in političnega kadrovanja.
beethoven ::
Utk ::
Privat zeleznice bi sigurno se bolj oklestile vozni red, ampak...vsaj placevali ne bi za nevoznjo z njimi.
jype ::
Tako je. Če bi bile železnice zasebne, ne bi mogle konkurirat metanju državnega denarja v avtoceste, zato bi prevažale le še tovor - in marsikdo (iz Kamnika, Divače in Sevnice), ki danes lahko izbere vlak, bi ostal brez vzdržne možnosti prevoza na delo. Centralizacija bi se povečala, ker je ekonomsko učinkovitejša, razslojenost prebivalstva pa tudi.
mlamat ::
Da bi bile železnica konkurenčna bi moral odpustiti nepotreben kader. Sedaj na vsaki vaški postaji stoji prometnik (3 izmene), vlak pa ne potrebuje tako razvitega AI-ja kot avto da pelje po tirih in bi lahko en strojevodja daljinsko vozil 10 vlakov, sprevodnikov pa tudi ne potrebujemo.
darkolord ::
leta 2009 je bilo na SŽ zaposlenih več kot 11 tisoč ljudi
v skupini SŽ, kjer je zdaj zaposlenih še 7.400 ljudi
OvCa77 ::
Nekaj neverjetnega je tudi, da ti po tem ko natisneš karto, na vlaku kondukter sprinta še en listek, ki velja kot karta...
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
OvCa77 ::
Ma dej, serješ, to je nemogoče.
Poglej si video in FAQ
"po uspešnem branju kode, vam bo osebje natisnilo vozovnico (iz MT terminala), ki jo morate hraniti do konca potovanja,"
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OvCa77 ()
jernejl ::
Tako piše:
Očitno ne dobiš prave elektronske vozovnice, ampak zgolj neko "potrdilo", ki ti ga potem zamenjajo za pravo vozovnico. Brez papirja torej ne bo šlo
- osebju, ki spremlja vlak pokažite potrdilo o nakupu (papir oz. shranjeno vozovnico na telefonu), na katerem se nahaja Aztec koda,
- osebje, ki spremlja vlak bo s terminalom odčital Aztec kodo iz papirja,
- po uspešnem branju kode, vam bo osebje natisnilo vozovnico (iz MT terminala), ki jo morate hraniti do konca potovanja,
- v kolikor se je Potrdilo o nakupu že uporabilo, ne bo možen prevzem. V tem primeru bo osebje obravnavalo potnika kot potnika brez vozovnice,
- v primeru potovanja, kjer prestopite na drugi vlak, se upošteva nova listna vozovnica, ki vam jo je osebje izpisalo iz MT terminala, po uspešnem odčitanju kode iz e-vozovnice.
Očitno ne dobiš prave elektronske vozovnice, ampak zgolj neko "potrdilo", ki ti ga potem zamenjajo za pravo vozovnico. Brez papirja torej ne bo šlo
mlamat ::
Navječji štos pa je, da so slovenski sprevodniki avstrijske 2D kode na telefonu do sedaj preverjali z mobilnim telefonom, ne pa z napravo s tiskalnikom.
MasterTade ::
Mimogrede kje so tisti novi vlaki. Zjutraj v Lj. še vedno pelje tist muzejski vlak iz časa 2. sv.vojne. Raje stojim v prometu kot dajem denar tem klošarjem ker očitno nimajo pojma
Mors omnia aequat
MasterTade ::
Verjetno ja..V glavnem temu vlaku se nedolgo nazaj sploh niso vsa vrata zaprla in smo se vozili z odprtimi vrati
Mors omnia aequat
Alien123 ::
SŽ so totalno gnila ustanova. Najboljša poteza bi bila, če bi ustanovili novo podjetje, na čelo katerega bi postavili kakšnega poštenega in sposobnega zajebanca, nakar bi v tem podjetju po opravljenih razgovorih s kadrovsko službo, ki bi jo prej omenjeni zajebanec vzpostavil, zaposlili tiste iz SŽ, ki bi jih ocenili kot produktivne zaposlene, potrebno razliko bi našli na prostem trgu, nakar bi zaprli SŽ in prenesli vse premoženje in poslovanje na novo firmo.
težka da so gnila ustanova, mogoče za vas ki niste zaposleni tam :D.. lepe plače, vsako leto višanje plač, dodatno višanje plač na določeno obdobje zaposlitve tam, hitro lahko napreduješ v internih razpisih, sindikalne fešte skoz leto so vrhunske, če si v sindikatu strojevodij imaš dodatne privilegije pri cenah v toplicah, najemih itd, božičnice nadpovprečne itd itd
meni se zdi kar super ustanova :P
starfotr ::
Tole je samo vrh ledene gore. Kaj vse je še za zrihtat pri SŽ... Lahjo začnem naštevat, pa bom leta 3000 nehal.
Skratka, tole je zelo slabo narejeno. In mnogo predrago.
Jure, tudi državne železnice so ukinile proge v preteklosti. Takp, da je vseeno, državne ali zasebne, isti kurac.
Skratka, tole je zelo slabo narejeno. In mnogo predrago.
Jure, tudi državne železnice so ukinile proge v preteklosti. Takp, da je vseeno, državne ali zasebne, isti kurac.
Invictus ::
To je pa to, ker železnice pač niso v privat lasti.Motiš se. Če bi bile železnice v zasebni lasti, bi bilo slabše.
Jap, praksa po celem svetu.
V zadnjo so mi zaradi tega jamrali Britanci...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Jure, tudi državne železnice so ukinile proge v preteklosti. Takp, da je vseeno, državne ali zasebne, isti kurac.Kaj zdej? Isti kurac al slabš? Zmente se med sabo, desničarji.
Pa vprašajte Švicarje in Japonce, čemu jim privatizacija kar nekako ne uspe, ter kako je lahko kljub temu njihova železnica dovolj učinkovita, da jo imajo povsod po svetu za vzor?
Utk ::
Najbrz bi povedali, da moras not zavlect par 100 ljudi za sefe, ki v najboljsem primeru nic ne delajo, ker ce bi karkoli naredili, bi naredili skodo. Potem pa samo se pocakas 50 let, da vse zastari.
starfotr ::
Nisem za privatizacijo. Si pa brcnil v temo. CH ali JP železnice so čisto drugi svet, če primerjaš s SŽ. Niti malo ni to podobno med sabo. Tam preprosto vse dela.
The Player ::
SŽ je leglo korupcije.
Iz druge roke sem slišal, da so s švabskim Siemensom sklenili posel (kljub temu, da je cenovno neugoden) in kupili ter sklenili pogodbo o servisiranju njihovih vlakov, čigar servisiranje je mastno drago, saj jih servisirajo golj njihovi majstri v nemčiji in jih morajo poslati na servis v nemčijo.
To seveda ni edini primer korupcije.
nekoga so izgleda kar dobro podmazal.
Vlak bi bil drugače super, če bi bila cena ok. 155EUR za enosmerno karto iz Dunaja do Ljubljane, čas trajanja pa cele pol dneva hvala lepa. Potovanje po SLO pravtako ni poceni niti časovno učinkovito, se bolj splača iti prek prevozov. Prideš hitreje in ceneje skozi.
Iz druge roke sem slišal, da so s švabskim Siemensom sklenili posel (kljub temu, da je cenovno neugoden) in kupili ter sklenili pogodbo o servisiranju njihovih vlakov, čigar servisiranje je mastno drago, saj jih servisirajo golj njihovi majstri v nemčiji in jih morajo poslati na servis v nemčijo.
To seveda ni edini primer korupcije.
nekoga so izgleda kar dobro podmazal.
Vlak bi bil drugače super, če bi bila cena ok. 155EUR za enosmerno karto iz Dunaja do Ljubljane, čas trajanja pa cele pol dneva hvala lepa. Potovanje po SLO pravtako ni poceni niti časovno učinkovito, se bolj splača iti prek prevozov. Prideš hitreje in ceneje skozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
jype ::
Nisem za privatizacijo. Si pa brcnil v temo. CH ali JP železnice so čisto drugi svet, če primerjaš s SŽ. Niti malo ni to podobno med sabo. Tam preprosto vse dela.Japonci se še vedno trudijo privatizirat, Švicarji so pa že obupali in imajo železnice, ki so javni sektor. Torej problem ni v tem, da so SŽ javne, temveč v tem, kako se z njimi upravlja, kajne?
M.B. ::
@jernejl: Mogoče se ne da kupit, ker do 7.12 je avtobusni prevoz med celjem in zidanim mostom. Samo zanimivo da tudi 8.12 se časi potovanj ne skrajšajo, ko je nadomestnega prevoza konec.
V Avstriji sem letos kupo karto prek interneta. Nekje 4 A4 strani so ble, ker so bli 3je vlaki pa 2 rezervaciji za kolo poleg, (lahko bi mel tudi PDF na telefonu, samo nimam pametnega), pa je samo sprevodnik pogledal pa označo da je prečital, nič pa na novo printal.
V Avstriji sem letos kupo karto prek interneta. Nekje 4 A4 strani so ble, ker so bli 3je vlaki pa 2 rezervaciji za kolo poleg, (lahko bi mel tudi PDF na telefonu, samo nimam pametnega), pa je samo sprevodnik pogledal pa označo da je prečital, nič pa na novo printal.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
zmaugy ::
SŽ so totalno gnila ustanova. Najboljša poteza bi bila, če bi ustanovili novo podjetje, na čelo katerega bi postavili kakšnega poštenega in sposobnega zajebanca, nakar bi v tem podjetju po opravljenih razgovorih s kadrovsko službo, ki bi jo prej omenjeni zajebanec vzpostavil, zaposlili tiste iz SŽ, ki bi jih ocenili kot produktivne zaposlene, potrebno razliko bi našli na prostem trgu, nakar bi zaprli SŽ in prenesli vse premoženje in poslovanje na novo firmo.
težka da so gnila ustanova, mogoče za vas ki niste zaposleni tam :D.. lepe plače, vsako leto višanje plač, dodatno višanje plač na določeno obdobje zaposlitve tam, hitro lahko napreduješ v internih razpisih, sindikalne fešte skoz leto so vrhunske, če si v sindikatu strojevodij imaš dodatne privilegije pri cenah v toplicah, najemih itd, božičnice nadpovprečne itd itd
meni se zdi kar super ustanova :P
In ko zmanjka denarja, hop v naše žepe. Vlaki pa kot iz muzeja, kot je nekdo zapisal, se potovalni časi ne izboljšujejo, da ne omenjam kakšnega interneta ali podobnih dodatnih storitev.
Res, država jim je postavila tire in teli nesposobneži ne znajo pobrat denarja, ki jim leži na tleh, s čimer bi svoje storitve približali uporabnikom in povečali povpraševanje.
Glavno da imajo svojo malo oazo socializma, pa naj stane davkoplačevalce kolikor hoče.
Fritz ::
Samo 10 let prepozno in slabo izvedeno. To je pa to, ker železnice pač niso v privat lasti.
Deutsche Bahn je tudi v državni lasti pa ni 20 let za leseno žlico tako kot SŽ. Katastrofalno korporativno upravljanje, nepotizem, korupcija in ignorantski odnos do potnikov so pač slovenska specifika.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
otago ::
Tole je cudno skupaj spacano. Ker smo petek, 30.11... recimo ne kaze datumov v decembru. Da izvedes 2.korak, moras iti na dno seznamu, potrdi.
Ima pa Arriva.si precej klavrni iskalnik, pa gre za hcerinsko druzbo DB. Medtem Slovaki sijejo po obeh tirih.
Ima pa Arriva.si precej klavrni iskalnik, pa gre za hcerinsko druzbo DB. Medtem Slovaki sijejo po obeh tirih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
Alien123 ::
SŽ so totalno gnila ustanova. Najboljša poteza bi bila, če bi ustanovili novo podjetje, na čelo katerega bi postavili kakšnega poštenega in sposobnega zajebanca, nakar bi v tem podjetju po opravljenih razgovorih s kadrovsko službo, ki bi jo prej omenjeni zajebanec vzpostavil, zaposlili tiste iz SŽ, ki bi jih ocenili kot produktivne zaposlene, potrebno razliko bi našli na prostem trgu, nakar bi zaprli SŽ in prenesli vse premoženje in poslovanje na novo firmo.
težka da so gnila ustanova, mogoče za vas ki niste zaposleni tam :D.. lepe plače, vsako leto višanje plač, dodatno višanje plač na določeno obdobje zaposlitve tam, hitro lahko napreduješ v internih razpisih, sindikalne fešte skoz leto so vrhunske, če si v sindikatu strojevodij imaš dodatne privilegije pri cenah v toplicah, najemih itd, božičnice nadpovprečne itd itd
meni se zdi kar super ustanova :P
In ko zmanjka denarja, hop v naše žepe. Vlaki pa kot iz muzeja, kot je nekdo zapisal, se potovalni časi ne izboljšujejo, da ne omenjam kakšnega interneta ali podobnih dodatnih storitev.
Res, država jim je postavila tire in teli nesposobneži ne znajo pobrat denarja, ki jim leži na tleh, s čimer bi svoje storitve približali uporabnikom in povečali povpraševanje.
Glavno da imajo svojo malo oazo socializma, pa naj stane davkoplačevalce kolikor hoče.
težka da bo zmanjkalo denarja ko so imeli lani 50 milj čistega dobička, pravim čistega dobička, naredli so ga več :).. pa ti res misliš da slovenske železnice služijo na vas, potnikih?.. neki drobiž je ja.. drugače pa so kupli zdaj nove vlake, nekatere lokomotive pa so šle v prodajo.. zanimivo ko govorite kar na pamet :D
StarMafijec ::
Privatizacija železnic je nonsense. Vsaj kar se tiče infrastrukture, saj gre za naravni monopol. Načeloma bi sicer lahko po železnicah vozil kak privatni prevoznik. Sicer vozijo po slovenskih železnicah tudi kompozicije avstrijskih železnic in verjetno še kake.
zmaugy ::
SŽ so totalno gnila ustanova. Najboljša poteza bi bila, če bi ustanovili novo podjetje, na čelo katerega bi postavili kakšnega poštenega in sposobnega zajebanca, nakar bi v tem podjetju po opravljenih razgovorih s kadrovsko službo, ki bi jo prej omenjeni zajebanec vzpostavil, zaposlili tiste iz SŽ, ki bi jih ocenili kot produktivne zaposlene, potrebno razliko bi našli na prostem trgu, nakar bi zaprli SŽ in prenesli vse premoženje in poslovanje na novo firmo.
težka da so gnila ustanova, mogoče za vas ki niste zaposleni tam :D.. lepe plače, vsako leto višanje plač, dodatno višanje plač na določeno obdobje zaposlitve tam, hitro lahko napreduješ v internih razpisih, sindikalne fešte skoz leto so vrhunske, če si v sindikatu strojevodij imaš dodatne privilegije pri cenah v toplicah, najemih itd, božičnice nadpovprečne itd itd
meni se zdi kar super ustanova :P
In ko zmanjka denarja, hop v naše žepe. Vlaki pa kot iz muzeja, kot je nekdo zapisal, se potovalni časi ne izboljšujejo, da ne omenjam kakšnega interneta ali podobnih dodatnih storitev.
Res, država jim je postavila tire in teli nesposobneži ne znajo pobrat denarja, ki jim leži na tleh, s čimer bi svoje storitve približali uporabnikom in povečali povpraševanje.
Glavno da imajo svojo malo oazo socializma, pa naj stane davkoplačevalce kolikor hoče.
težka da bo zmanjkalo denarja ko so imeli lani 50 milj čistega dobička, pravim čistega dobička, naredli so ga več :).. pa ti res misliš da slovenske železnice služijo na vas, potnikih?.. neki drobiž je ja.. drugače pa so kupli zdaj nove vlake, nekatere lokomotive pa so šle v prodajo.. zanimivo ko govorite kar na pamet :D
Hmm, morda. Še ni tako daleč nazaj, ko smo jih vsako leto morali financirati z davkoplačevalskim denarjem in vleč iz izgub.
Po drugi strani pa, dobili so zastonj infrastrukturo in zdaj s polno ritjo serjejo. Glede na to, da gre za državno podjetje, je njihovo poslanstvo da služijo svojim lastnikom, to pa smo vsi državljani. In državljani potrebujemo spodoben potniški promet in ne jebeni Orient Express iz časov Agathe Christie.
Nikonja ::
2018 SŽ uvaja omejeno spletno prodajo kart!!! Če bi to prebral cca 20let nazaj bi mogoče bil presenečen ampak danes je to smešno...
letmein ::
eh, nimam besed za take :D
Tovornemu prometu so par let nazaj plačali(2015 mislim) vse zapadle pufe za poplačilo serije SŽ 541.. še par let prej pa komplet Desiroje, katere naj bi SŽ sproti odplačevale z naslova vplačil, ki jih dobijo vsako leto od države z naslova opravljanja javne službe oz. za potniški promet - pa niso. Na SŽ so zmeraj bili iznajdljivi glede računovodstva..
zmaugy ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 25223 (19720) | 111111111111 |
⊘ | Slovenske železniceOddelek: Loža | 1800 (1098) | qwertyy |
» | Slovenske železnice odkrile internetno prodajo vozovnicOddelek: Novice / Ostale najave | 10917 (5633) | Kenpachi |
» | Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21831 (18077) | Okapi |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36722 (30795) | DuleKrtola |