» »

Mali servis - cena?

Mali servis - cena?

«
1
2

Raindancer ::

Zdravo,

Ker sem prvič lastnica avta, bo kmalu tudi čas za mali servis. Avto je rabljen in me zanima, kako pri malem servisu priti skozi, da bo cena dobra, in na kaj je treba paziti.

Naj torej obvezno prinesem na menjavo olje in nov oljni filter, ali je potrebno še kaj? Glede na to, da je/bo zima, računam tudi na to, da bo potreben antifriz za šipe. Zanima me tudi to, koliko časa se rabi za mali servis, seveda s pogledom na to, da je avto kolikor toliko tehnično brezhiben, pa tudi okvirna cena (za CE območje).

Hvala za odgovore in LP,

Raindancer

Utk ::

Za šipe si sama natoči, seveda NE antifriz, ker ti to itak ne bo zdržalo do naslednjega servisa, tam pa to mastno zaračunajo. To moraš sama.
Če ne greš na uradni servis, se ti ne splača olja sabo nest, ker itak ne bo pravo.

harvey ::

Naj torej obvezno prinesem na menjavo olje in nov oljni filter, ali je potrebno še kaj?

Vse to je odvisno kdo bo opravil ta servis. Vitrex (ne antifriz!) si pa ja točiš sama notri :)
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

anketar ::

koyotee ::

Utk je izjavil:

Za šipe si sama natoči, seveda NE antifriz, ker ti to itak ne bo zdržalo do naslednjega servisa, tam pa to mastno zaračunajo. To moraš sama.
Če ne greš na uradni servis, se ti ne splača olja sabo nest, ker itak ne bo pravo.


Wtf? Zakaj olje nebi bilo pravo
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

TheBlueOne ::

koyotee je izjavil:

Utk je izjavil:

Za šipe si sama natoči, seveda NE antifriz, ker ti to itak ne bo zdržalo do naslednjega servisa, tam pa to mastno zaračunajo. To moraš sama.
Če ne greš na uradni servis, se ti ne splača olja sabo nest, ker itak ne bo pravo.


Wtf? Zakaj olje nebi bilo pravo


ker ko nekdo vprasa "Ker sem prvič lastnica avta, bo kmalu tudi čas za mali servis. Avto je rabljen in me zanima, kako pri malem servisu priti skozi, da bo cena dobra, in na kaj je treba paziti. ", ji verjetno karakteristike olja niso ravno blizu. Ona potrebuje bolj simpl odgovor.

Napisi, kateri avto imas in forumasi ti bodo ocenili, koliko naj bi stal servis. Povprasaj pri izvajalcih in ce cena in ugled mehanika stimata placaj in pozabi. Samo iz radovednosti me zanima, kako ves, da je mali servis?

tomazic89 ::

Ne nosi svojih filtrov in olja na servis. To je enako, kot bi zobarju prinesla svoj material za plombe. Mehaniki sluzijo na olju in filtrih, da lahko ceneje opravijo storitev. Ce bos prinesla svoj material, bodo zamenjali tocno in samo to kar si prinesla in ne bodo izgubljali casa z ostalimi stvarmi, ki jih je sicer na servisu potrebno pregledati, cetudi je ta mali. (Posplosujem, ampak velik delez, bi jih naredil tako, ker ve da bo imel komplikacije, ce ti zamenja se obrabljene ploscice. Tako se pa raje dela, da ni opazil, da so pri koncu.)
Veliko serviserjev ima logiko: strankin material + drazje (oz vec) ure oziroma mahinkov material in cenejse (manj) ur, tako da oni zasluzijo isto od servisa, zate pa je ravnotako strosek enak.

Za avto z manjso prostornino mali servis (s pregledom ostalih zadev) nebi smel preseci 150 eur. Verjetno pa celo par 10 eur manj.

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

Ce je izven garancije pelji kakemu popoldancu. Da bi karkoli počel na uradnem servisu po poteku garancije imaš prevec denarja.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

edi45 ::

koyotee je izjavil:

Ce je izven garancije pelji kakemu popoldancu. Da bi karkoli počel na uradnem servisu po poteku garancije imaš prevec denarja.


Rajše peljem na pooblaščen servis in vsaj imam neko zagotovilo, da bodo naredili vredu in če tudi pride do česa, ni problem uveljavit reklamacije, kaj boš pa pri enem šalabajzeru doma v garaži, če ti kaj zajebe mu nič ne moreš..pa še nadomestni avtomobili, računi itd vse to so prednosti pooblaščenih. Na takih stvareh, je brezveze šparat, saj si lahko samo škodo delaš.

harvey ::

koyotee je izjavil:

Ce je izven garancije pelji kakemu popoldancu. Da bi karkoli počel na uradnem servisu po poteku garancije imaš prevec denarja.

V zadnjem času niti ne, kar so uvideli tudi renomirani servisi in pooblaščeni prodajalci. Za stare avtomobile nudijo popuste in imaš servisne pakete in za določene storitve niso več take cene, da bi imel preveč denarja :)
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Stari maček ::

Najdi si nekoga, ki na veliko nabavlja v trgovini, ki prodaja neoriginalne rezervne dele (Anet, GMT in podobno), ker imajo taki tipi tam okoli 40% popusta na olja in dele. Šraufat pa daj enemu domačemu mojstru. Boš prihranila več kot pol....pooblaščenih servisov se izogni v velikem loku. Cena malega servisa z delom ne sme biti več kot 90 EUR z menjavo vseh filtrov.

Zgodovina sprememb…

dvihtelic ::

edi45 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Ce je izven garancije pelji kakemu popoldancu. Da bi karkoli počel na uradnem servisu po poteku garancije imaš prevec denarja.


Rajše peljem na pooblaščen servis in vsaj imam neko zagotovilo, da bodo naredili vredu in če tudi pride do česa, ni problem uveljavit reklamacije, kaj boš pa pri enem šalabajzeru doma v garaži, če ti kaj zajebe mu nič ne moreš..pa še nadomestni avtomobili, računi itd vse to so prednosti pooblaščenih. Na takih stvareh, je brezveze šparat, saj si lahko samo škodo delaš.

To ni res. Imaš pač ti takega oz karkoli.
Če imaš mehanika ki mu zaupaš delo in ni problemov, ti tudi on garantira svoje delo in material. Vsak material se pojvari in se uveljavlja reklamacijo.

darkolord ::

tomazic89 je izjavil:

Ne nosi svojih filtrov in olja na servis. To je enako, kot bi zobarju prinesla svoj material za plombe. Mehaniki sluzijo na olju in filtrih, da lahko ceneje opravijo storitev. Ce bos prinesla svoj material, bodo zamenjali tocno in samo to kar si prinesla in ne bodo izgubljali casa z ostalimi stvarmi, ki jih je sicer na servisu potrebno pregledati, cetudi je ta mali. (Posplosujem, ampak velik delez, bi jih naredil tako, ker ve da bo imel komplikacije, ce ti zamenja se obrabljene ploscice. Tako se pa raje dela, da ni opazil, da so pri koncu.)
Veliko serviserjev ima logiko: strankin material + drazje (oz vec) ure oziroma mahinkov material in cenejse (manj) ur, tako da oni zasluzijo isto od servisa, zate pa je ravnotako strosek enak.

Za avto z manjso prostornino mali servis (s pregledom ostalih zadev) nebi smel preseci 150 eur. Verjetno pa celo par 10 eur manj.
To ni res, razlika v ceni materiala je lahko ZELO velika. Olje ti servisi računajo tudi 20+ eur na liter, čeprav stane sicer manj kot 5 eur. Ne more ti toliko nabiti dela pri menjavi olja, da bi to razliko prinesel notri.

Če pa je mehanik tak, da ti ne pogleda nič drugega, če prineseš svoj material, pa itak ni vreden piškavega oreha in je bolje, da k njemu ne voziš.

Na uradnih servisih imajo "check list", kjer preverijo vse standardne zadeve (stanje tekočin, zavor, svetlobnih teles ...) ne glede na to, ali prineseš svoj material ali ne.

Utk ::

harvey je izjavil:

koyotee je izjavil:

Ce je izven garancije pelji kakemu popoldancu. Da bi karkoli počel na uradnem servisu po poteku garancije imaš prevec denarja.

V zadnjem času niti ne, kar so uvideli tudi renomirani servisi in pooblaščeni prodajalci. Za stare avtomobile nudijo popuste in imaš servisne pakete in za določene storitve niso več take cene, da bi imel preveč denarja :)

Ma kaj ti bluziš, glih ti "paketi" so največji nateg. 135 evrov za menjavo olja in filtra? Tisto olje (5-30) stane 20 evrov, še 6-8 evrov je filter, če ga kupiš v trgovini, brez fehtanja za popust. 110 evrov za pol ure dela? Amortizerji isto, sprednji in zadnji za npr. megana 500, jaz sem to zamenjal (z delom z računom) za 280, in to z boljšimi kot jih bi dobil tam. Isto razmerje je pri jermenih, brisalcih, akumulatorju, in povsod.
Če ti ga servisira nek neodvisen mehanik, boš dobil olje po ceni iz trgovine "brez popusta" (ajde, bo pač 25 evrov namesto 20, ne pa 80), delo bo pa tudi cenejše - pa niti ne toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Markus386 ::

Pelješ k dobremu pooblaščencu, daš teh 20eur več, ti potestirajo še ostale stvari, od bremz dalje, če je treba zamenjat še kaj drugega (kak končnik, ploščice, ipd), se sprehodi 5m stran do skladišča in vzame ven, da ti račun, deli so zagotovo novi, če niso, imaš račun in garancijo, in greš srečna domov.

Stari maček ::

Markus386 je izjavil:

Pelješ k dobremu pooblaščencu, daš teh 20eur več, ti potestirajo še ostale stvari, od bremz dalje, če je treba zamenjat še kaj drugega (kak končnik, ploščice, ipd), se sprehodi 5m stran do skladišča in vzame ven, da ti račun, deli so zagotovo novi, če niso, imaš račun in garancijo, in greš srečna domov.

Vmes ti pa slabo plačan vajenec ne zategne pokrovčka na karterju, da ti izteče olje in motor zariba. In ja, to se je zgodilo meni na zelo zvenečem pooblaščenem servisu.

spenstar ::

Raindancer je izjavil:

Zdravo,

Ker sem prvič lastnica avta, bo kmalu tudi čas za mali servis. Avto je rabljen in me zanima, kako pri malem servisu priti skozi, da bo cena dobra, in na kaj je treba paziti.

Naj torej obvezno prinesem na menjavo olje in nov oljni filter, ali je potrebno še kaj? Glede na to, da je/bo zima, računam tudi na to, da bo potreben antifriz za šipe. Zanima me tudi to, koliko časa se rabi za mali servis, seveda s pogledom na to, da je avto kolikor toliko tehnično brezhiben, pa tudi okvirna cena (za CE območje).

Hvala za odgovore in LP,

Raindancer


Gremo lepo pocasi od zacekta:
1. napisi kateri avto imas (znamka, model, letnik)
2. kateri motor imas (dizel, bencinar, prostornina motorja)
3. koliko kilometrov je na stevcu?
4. kako ves, da imas samo mali servis?
99. A fanta pa nimas, da bi ti pomagal ali pa fotra/mat vsaj vprasaj?
SPENSTAR--builder

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: spenstar ()

PunkDude ::

Vedno kupim dele sam in peljem kolegu. Naredi vse tiptop. Nikoli težav.
Ne vidim zakaj bi peljal pooblaščencu ze menjave filtrov in olja. Ni neke jake logike v menjavi tega.
Če bi imel kanal doma bi pa sam lahko vse naredil.

Markus386 ::

Stari maček je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Pelješ k dobremu pooblaščencu, daš teh 20eur več, ti potestirajo še ostale stvari, od bremz dalje, če je treba zamenjat še kaj drugega (kak končnik, ploščice, ipd), se sprehodi 5m stran do skladišča in vzame ven, da ti račun, deli so zagotovo novi, če niso, imaš račun in garancijo, in greš srečna domov.

Vmes ti pa slabo plačan vajenec ne zategne pokrovčka na karterju, da ti izteče olje in motor zariba. In ja, to se je zgodilo meni na zelo zvenečem pooblaščenem servisu.


To ti naredi lahko tudi popoldanec, pa še računa nimaš za težit naprej.

Pa ponavadi se med "kaplja olje" in "zariba" prižgeta vsaj dve lučki na armaturki (oz vsaj ena ki ponavadi zamenja barvo), da lahko voznik ustavi avto.

hojnikb ::

Najdi kakšnega deca, ki je že kdaj odpru pokrov havbe in ti naj uredi, ker ni neka znanost. Filter olja in olje za tipičnega atmosferskega bencinarja ne sme bit več kot 30EUR.

Po potrebi se lahko zamenja tudi filter goriva,filter zraka in svečke. Tudi ne pretiran strošek. Pametno je tudi preverit, kdaj je bil menjan jermen odmične gredi, ker imajo tudi ti omejeno življensko dobo (100k/5 let pri starejših modelih, več pri novejših, odvisno od modela). Če je avto z ketno, načeloma ni treba prkčkat.

Vitrex seveda naliješ sama. Skoraj enako kot bi rožice zalival :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

kr3ten ::

Pa materiali za star avto niso nek strošek, bolj je problem glede delovnih ur - ne moreš mu dokazat da je bilo manj delovnih ur kot ti jih dejansko zaračuna. Ali se motim?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kr3ten ()

Stari maček ::

Markus386 je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Pelješ k dobremu pooblaščencu, daš teh 20eur več, ti potestirajo še ostale stvari, od bremz dalje, če je treba zamenjat še kaj drugega (kak končnik, ploščice, ipd), se sprehodi 5m stran do skladišča in vzame ven, da ti račun, deli so zagotovo novi, če niso, imaš račun in garancijo, in greš srečna domov.

Vmes ti pa slabo plačan vajenec ne zategne pokrovčka na karterju, da ti izteče olje in motor zariba. In ja, to se je zgodilo meni na zelo zvenečem pooblaščenem servisu.


To ti naredi lahko tudi popoldanec, pa še računa nimaš za težit naprej.

Pa ponavadi se med "kaplja olje" in "zariba" prižgeta vsaj dve lučki na armaturki (oz vsaj ena ki ponavadi zamenja barvo), da lahko voznik ustavi avto.

Če ne pade čep ven in ne voziš slučajno 180 avtomatika po avtocesti, ja. Matr kako ste eni pametni...

darkolord ::

kr3ten je izjavil:

Pa materiali za star avto niso nek strošek, bolj je problem glede delovnih ur - ne moreš mu dokazat da je bilo manj delovnih ur kot ti jih dejansko zaračuna. Ali se motim?
Ne, ampak če ti za menjavo olja računa 3 ure, potem ga lahko pošlješ tja, kamor sonce ne posije.

Daleč najbolj enostavno pa je, da se zmeniš vnaprej - "kok računaš za menjavo olja in filtrov, če prinesem svoj material?".

sandmat ::

Stari maček je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Pelješ k dobremu pooblaščencu, daš teh 20eur več, ti potestirajo še ostale stvari, od bremz dalje, če je treba zamenjat še kaj drugega (kak končnik, ploščice, ipd), se sprehodi 5m stran do skladišča in vzame ven, da ti račun, deli so zagotovo novi, če niso, imaš račun in garancijo, in greš srečna domov.

Vmes ti pa slabo plačan vajenec ne zategne pokrovčka na karterju, da ti izteče olje in motor zariba. In ja, to se je zgodilo meni na zelo zvenečem pooblaščenem servisu.


greš nazaj z računom in naj popravijo. Pri popoldancu brez računa se pa lahko pod nosom obrišeš.

DePalmo ::

Pooblaščeni servis ni garancija za kvaliteto, o tem je že večkrat pisalo.

Niso vsi "popoldanci" poceni. Če bi vzel olje pri mehaniku bi me stal 11,50 EUR na liter, sam sem ga kupil za 28 EUR s poštnino vred 5 litrov.

Dele sem večina kupoval sam in sem prišel skozi kar poceni, če je pa bilo potrebno kak kos na hitro naročit in dobavit, me je mehanikova cena vedno (in brez izjeme) vrgla na rit. Je pa res da sem vse kose naročal iz Nemčije, so bili tudi več kot pol cenejši kot pri nas, edino filtri so bili tam tam.

Kar se pa tiče avtoričinega avta je pa tako. Pod pokrovom motorja imaš listke kaj se je naredilo do sedaj, na podlagi tega se določi kaj se bo delalo naprej. Kot je že zgoraj napisano, napiši kaj več o svojem avtu, nato pa lahko predlagamo kaj naprej. Načeloma pa mali servis vključuje: olje, oljni filter, bencinski filter, kabinski filter, motorni filter, kontrola podvozja. Ker je pred vrati zima, bi dodatno še preveril antifriz (da je za vsaj -20).

EDIT: Še cena, okvirno. Deli nekje 50 EUR, delo nekje 20-40 EUR, torej manj kot 100 EUR. Je pa odvisno spet od avta in mehanika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DePalmo ()

ivanuscha ::

Tekočino za šipe seveda nalij sama, a na servisu opozori naj ti ne dotaka, ker takr stvari so jim zelo hiter zaslužek...

Tilen ::

Pooblaščeni servis ti računa čas za standardne posege po specifikaciji. Saj tehnik si ne gleda na uro, kako dolgo menjava olje.

Če je prepogosto izven specifikacije, bo šel na usposabljanje ali dobil odpoved. V kolikor je pa prej konec in ob tem dolgoročno uspešen, bi lahko dobil povišico.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

blackbfm ::

Rajše peljem na pooblaščen servis in vsaj imam neko zagotovilo, da bodo naredili vredu in če tudi pride do česa, ni problem uveljavit reklamacije, kaj boš pa pri enem šalabajzeru doma v garaži, če ti kaj zajebe mu nič ne moreš.


Realno pooblascencu tud bolj malo moreš in prav nobenega zagotovila nimas da ne bodo dela opravli MANJ salabajzersko kot nekdo doma v garaži.. Dokler je avto pri njih sigurno dela, takoj ko gre ven iz delavnice, bos pa težko karkoli dokazal.

Edino 100% zagotovilo je ko servis delas sam, tvoj foter, ali pa najboljsi kolega:))

koyotee ::

kr3ten je izjavil:

Pa materiali za star avto niso nek strošek, bolj je problem glede delovnih ur - ne moreš mu dokazat da je bilo manj delovnih ur kot ti jih dejansko zaračuna. Ali se motim?


Servisi imajo normative za vsa popravila/menjave tako da z delom te veliko ne morejo nategnit, ce ni res šlo za izvenserijsko popravilo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Utk ::

Ja, včasih so te nategovali z urami, danes imajo pa nateg že vračunan v ceno "paketa". Tako da včasih kje koga niso nategnili, če se ni pustil, danes da pa vsakega, ker imajo to že v ceniku. 90-100 evrov za delo pri menjavi olja je absurdno. Poglejte na cenik, najzahtevnejša dela so po 50, morda kje 60, na uro, olje se pa zamenja v pol ure in to delajo vajenci (če znajo ali ne niti tega, ni pomembno). Manj zahtevna dela so po 25-28 evrov, in težko bi našel manj zahtevno od menjave olja. Pa niti uro ne traja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tilen ::

Utk je izjavil:

Ja, včasih so te nategovali z urami, danes imajo pa nateg že vračunan v ceno "paketa". Tako da včasih kje koga niso nategnili, če se ni pustil, danes da pa vsakega, ker imajo to že v ceniku. 90-100 evrov za delo pri menjavi olja je absurdno. Poglejte na cenik, najzahtevnejša dela so po 50, morda kje 60, na uro, olje se pa zamenja v pol ure in to delajo vajenci (če znajo ali ne niti tega, ni pomembno). Manj zahtevna dela so po 25-28 evrov, in težko bi našel manj zahtevno od menjave olja. Pa niti uro ne traja.


 Račun

Račun



Moj račun. Redni servis (delo) plus menjava olja (delo) na pooblaščenem servisu brez popusta - 45 EUR. Ne vem, kje ti pobiraš take cene (90-100 evrov za delo pri menjavi olja).
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

Zakaj si prinesel svoje olje? Tam je mojih 90-100 evrov.

Tilen ::

Seveda. Sedaj se boš pa izgovarjal, kot vedno. Napisal si delo. Material ni delo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Utk ::

Če dobim jaz olje po 20 evrov, oni mi ga pa prodajo za 80, je tudi 60 evrov razlike zame "delo".
Sicer sem pa pisal o paketnih cenah, za megana recimo 135 evrov, kjer ne vidiš kolk je kaj. Strošek olja in filtra je največ 30 (pustimo to, da ga oni dobijo še bistveno ceneje). Ostalo je delo, kakorkoli obračaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tilen ::

Izgovori, kot vedno. Da bi priznal zmoto, to pa ne. Manjka ti še malo osebnostne rasti. ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

Ne, meni manjka tvoje naivnosti.
Sicer si pa tudi ti plačal samo za delo menjave olje 56 evrov. Ni dost boljše kot 90.
Drugače pa jaz nisem in ne bom nikoli nosil svoje olje na servis. Če mislim da me pri olju nategujejo, grem drugam, ali pa sam zamenjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tilen ::

Ne, gre za redni servis in menjavo olja. Natančnost ti manjka, ne naivnost.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Utk ::

Haha, redni servis, ti pa si za hece.

MIHAc27 ::

Na servisu je bilo olje vedno zelo drago. Sam ga ponavadi prinesem z seboj, nekaj malega vseeno seveda računajo (ravnanje z nevarnimi odpadki) ampak pridem za polovico ceneje čez kot če mi 5 litrov natočijo oni.

Servisiram pa običajno pri privatniku (uradno z računom).

Tilen ::

Utk je izjavil:

Haha, redni servis, ti pa si za hece.


Seveda. Redni servis in pregled kontrolnih točk.

Med servisnim pregledom se opravi kontrola celotnega vozila: servisno osebje preveri tako električni sistem, karoserijo in različne obrabne dele kot na primer nivoje tekočin - na seznamu je do 50 kontrolnih točk (odvisno od števila prevoženih kilometrov).

kontrola nivoja hladilne tekočine in zaščite proti zamrzovanju
kontrola luči in signalnih funkcij
kontrola nastavitve žarometov
kontrola delovanja naprave za čiščenje stekel, kontrola nivoja tekočine in zaščite proti zamrzovanju
kontrola pomnilnikov napak vseh sistemov samodiagnoze
kontrola akumulatorja
kontrola debeline zavornih oblog spredaj in zadaj
kontrola nivoja zavorne tekočine
kontrola stanja in globine profila pnevmatik
kontrola tlaka v pnevmatikah vseh štirih koles in rezervnega kolesa
itd.

Prav tako nekaj časa vzame tudi izvedba testne vožnje in tako naprej.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

Vse tekočine ošvrknejo ko odpirajo čep za olje, pa imaš 5 točk rešenih, luči, profil gum in tlak odokavtivno ko ga zapelje v delavnico in skoči iz njega, ostale malenkosti pokaže računalnik, na katerega ga morajo priklopit zastonj, ker so v enem letu našli kup svojih napak. Cela reč, res.
In ni bilo malo testov servisov, kjer so jim nalašč nastavili par napak (prazno gumo, kakšno crknjeno žarnico, itd.), in v veliko primerih niso nič našli.

Tilen ::

No vidiš, tudi to je nekaj vredno in ne gre samo za menjavo olja. Gre za neko celovito storitev, ki jo ponuja pooblaščen servis.

Sam se raje posvetim delu, ki ga obvladam in reči, na katere se ne spoznam, prepustim profesionalcem na njihovem področju. Volk sit, koza cela in ne boš verjel - zame tak sistem celo deluje!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

harvey ::

Tilen je izjavil:

No vidiš, tudi to je nekaj vredno in ne gre samo za menjavo olja. Gre za neko celovito storitev, ki jo ponuja pooblaščen servis.

Sam se raje posvetim delu, ki ga obvladam in reči, na katere se ne spoznam, prepustim profesionalcem na njihovem področju. Volk sit, koza cela in ne boš verjel - zame tak sistem celo deluje!

Hvala, da si pokazal, da je teza da "popoldanci" in "neodvisni mehaniki" danes niso več sloves naj/ugodnih posegov. Samo to sem želel povedati, ni se mi pa dalo kopirati računov, in se je Utk zapičil v neke cene paketov in kakšno nategovanje, da je to.

Če tako nategujejo, ne vem zakaj on ne počne tega in menja olje, ter špega po kripah po tarifah, ki jih smatra, da bi morale biti. Pozabi pa recimo dodati, da imaš tudi z izrabljenim oljem, usrano zamaščeno krpe neke stroške (primerno skladiščenje, odvoz, posebni odpadek) in da je potrebno primerjati primerljivo s primerljivim. Sploh pa mi je blizu koncept izrečen v zadnjem stavku - tudi meni tak koncept odgovarja in celo deluje :)
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Utk ::

Jaz se v ceno ure na pooblaščenih servisih sploh nism vtikal. In sploh se mi ne zdi draga. Problem je v cenah materiala, kot je tudi Tilen ugotovil, zato cigani s svojim oljem.
Zapičil sem se v paketne cene, recimo menjava olja pri meganu za 135 evrov. Tam pa res ni nobenih kontrolnih točk, ker kot se vidi iz imena paketa, je v paketu "menjava olja in filtra". Nič drugega ti niso dolžni. In tam je stane material po ceni iz trgovine kakih 30 evrov, 90-100 evrov je pa delo. Če bi bil v 135 cel servis, če že to komu kaj pomeni, ajde, ampak ni, je samo menjava olja. Cel servis je še kakih 50 evrov gor.
Pa ni nujno, da se pooblaščeni sploh tega držijo, samo nekdo je to prilepil kot primer kako je danes vse lepo jasno, in to je res...
Moj avto že kakih 150,000 km ni bil na tem vašem "servisu", niti uradnem niti neuradnem. Olje in razne filtre menjam sam, če je kaj zajebanega, peljem k mehaniku, ki tudi naredi točno to kar je za naredit, in to je to. Nobenih "kontrolnih točk" in ne vem česa. Tolk pa že itak moraš sam pogledat.
Pa sem precej prepričan, da je avto v boljšem stanju kot 90% enako starih z enako km z vsemi žigi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

blackbfm ::

Tilen je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, redni servis, ti pa si za hece.


Seveda. Redni servis in pregled kontrolnih točk.

Med servisnim pregledom se opravi kontrola celotnega vozila: servisno osebje preveri tako električni sistem, karoserijo in različne obrabne dele kot na primer nivoje tekočin - na seznamu je do 50 kontrolnih točk (odvisno od števila prevoženih kilometrov).

kontrola nivoja hladilne tekočine in zaščite proti zamrzovanju
kontrola luči in signalnih funkcij
kontrola nastavitve žarometov
kontrola delovanja naprave za čiščenje stekel, kontrola nivoja tekočine in zaščite proti zamrzovanju
kontrola pomnilnikov napak vseh sistemov samodiagnoze
kontrola akumulatorja
kontrola debeline zavornih oblog spredaj in zadaj
kontrola nivoja zavorne tekočine
kontrola stanja in globine profila pnevmatik
kontrola tlaka v pnevmatikah vseh štirih koles in rezervnega kolesa
itd.

Prav tako nekaj časa vzame tudi izvedba testne vožnje in tako naprej.


za 45eur so ti bolj verjetno zgolj preverli nivo in dolili olje, kot pa se ukvarjal z vsem naštetim..vedet pa itak ne morš ker nisi bil zraven:))

zk_eu ::

Pooblaščenci večinoma znajo samo menjati stvari oziroma rezervne dele, nikoli ne znajo nič popraviti. Vsaj moje izkušnje so take, ko sem svoja vozila popravljal na pooblaščenem servisu.

Jaz svojega vozila ne servisiram na pooblaščenem servisu, vendar cenim mehanika, ki ga imam, ker zna urediti dobesedno vse, naredi pa točno tako kot je predpisano, ne pa tako kot tisti vaški popoldanci, ko vse nekaj po občutku. In tudi cene mu nikoli ne zbijam. Raje naj naredi kvalitetno in si vzame za tisto uro in je to to. Jaz pa se mirno vozim.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Bye ::

Najdi dober nepooblaščen servis.

jocoj ::

Kupim olje in filtre online, kje je pač najceneje in nesem mojstrom na AMZS, kjer mi za 20-30 EUR vse skupaj zamenjajo in zraven še pregledajo cel avto. Lahko sem ta čas zraven in vidim, kaj delajo, ne kot pri uradnem servisu, kjer ti dajo izpisek, dejansko pa ne pregledajo pol stvari, ki so na listu obkljukane.

spenstar ::

Tilen, placal si 82 evrov za menjavo olja in nic drugega. Vse skupaj za njih pol ure dela in se se hvalis, kako poceni si prisel skozi. :)) tiste kontrole pa kot so napisali drugi, malce vrzejo uc in ce kaj ni poceno ali visi dol, si sploh ne vzamejo k srcu.
SPENSTAR--builder

fishstick ::

Olje + vsi filtri brez filtra za nafto 90eur.
Olje + vsi filtri 120 eur.

Zraven mi še pregleda avto če je vse ok.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12430822 (13385) bbbbbb2015
»

Kia Ceed - redni pooblaščeni servis (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9528815 (5071) LeQuack
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6910246 (8828) bbbbbb2015
»

Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7011963 (9762) krneki0001
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27668435 (42379) D3m

Več podobnih tem