Beta News - Amazon je obvestil za zdaj še neznano število uporabnikov, da sta bila zaradi tehnične napake njihovo ime in poštni naslov nekaj časa javno objavljena na njihovi spletni strani. V podjetju za zdaj ne želijo odgovarjati na vprašanja, koliko uporabnikov je bilo prizadetih in od kje prihajajo. Njihovo špartansko obvestilo (na sliki) je tako edini način, da izveste ali ste morda med žrtvami tudi vi. Prizadeti uporabniki se sicer na družabnih omrežjih oglašajo iz Evrope in ZDA, iz vsega skupaj pa je moč razbrati, da gre za zasebne in ne poslovne uporabnike.
Amazon sicer zagotavlja, da je napaka odpravljena in da ni prišlo do vdora na njihovo spletno stran ali katerikoli del sistema ter da ni nobene potrebe po zamenjavi uporabniškega gesla. Čeprav bi resnici na ljubo nepridipravi dogodek lahko izkoristili za poznejše phishing napade.
Podjetje se je sicer nedavno zapletlo v manjšo afero, ko so zaposleni v zameno za denar zunanjim prodajalcem v spletni trgovini posredovali poštne naslove uporabnikov. Praksa naj bi se odvijala predvsem na Kitajskem, vpleten pa so nemudoma odpustili in predali organom pregona.
Mogoče je bila *napaka* ukazana s strani organov, ki mogoče drugače niso mogli priti do podatkov. Ne moreš vedet niti če je res prišlo do omenjene napake niti ne moreš naredit nič da bi jih lahk izboljšal/odpravil. Vse kar ti dajo informacije na internetu je to da te uglavnem spravijo v slabo voljo. Dodatno se spraviš sam ker veš da z WiFi produktom izgubljaš dragoceni čas v tem prostoru ki smo ga deležni samo nekaj 10-letij. Balast za unikat.
tistih 100k eur (oziroma milijon s tvojim popravkom) ni za škodo, ampak zato, da se kršitelje (v tem primeru amazon) močno udari po denarnici, ker jih bo edino to (pa še to mogoče ne) pripravilo do tega, da bojo bolj pazili na osebne podatke
dejanski stroški, če do njih pride, so pa še posebej in jih je seveda treba dokazat
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene