Novice » Ostale najave » Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje
klinker ::
Boli nas patak kaj mešamo. Servisi ne nudijo nadomestnih delov niti teden dni, kaj šele po letu ali dveh.
O cemu ti to?
Ebay je poln vsega moznega.
Nabijas v prazno, decko
louser ::
Boli nas patak kaj mešamo. Servisi ne nudijo nadomestnih delov niti teden dni, kaj šele po letu ali dveh.
O cemu ti to?
Ebay je poln vsega moznega.
Nabijas v prazno, decko
Ebay=servis?
Reciklirano iz Kitajske ne šteje pod ZVPOT.
Apple in s tem EPL ne zagotavljata rezervnih delov niti 1 dan, kaj šele 4 leta, kot je po zakonodaji.
Sam delov vseeno ne smem menjavati, ker mi bo odletel "del čipa, ko bom odvil dva vijaka za zaslon". To nas sicer serviser tukaj na tem forumu prepričuje.
Si ze zmagal na kakem sodiscu glede tega ali na pamet tako....
Dajte odprite ser ise pridobite pooblascenost in pokazite kako se dela
Ne, ne rabim. Pooblaščeni servis mora vedeti, kako se dela. Meni zakonodaja tega ne nalaga, pa čeprav vem delati bistveno bolje, hitreje, ceneje in kvalitetneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
klinker ::
A ebay je samo kitajska
Ti jokcaj v prazno, sam sem pa vedno nasu vse kar sem rabu. Nic reciklirano, ampak nove dele.
Aja, pa drugic ne kupuj Apple in ne meci zaradi Apple-a v isti kos.
Ti jokcaj v prazno, sam sem pa vedno nasu vse kar sem rabu. Nic reciklirano, ampak nove dele.
Aja, pa drugic ne kupuj Apple in ne meci zaradi Apple-a v isti kos.
louser ::
Saj so drugi isti. Teleray: Na napravi, kjer ni mogoče posodabljati programske opreme ste posodabljali programsko opremo.
Teleray še enkrat: Na izdelku je stvarna napaka aka pregrevanje, ki jo v Avstriji priznamo, v Sloveniji pa ne. Na neodklenjenem in nerootanem telefonu ste navijali procesor.
EPL: za diagnostiko v okviru garancije vam bomo kasirali 200 evrov za ekran, ker vsak od dveh šraufov, ki jih bomo nestrokovno odšraufali stane 100eur.
Še en tretji servis: Vaša naprava je ukrivljena, pa čeprav to sploh ni vidno in ni izmerljivo. Zaradi tega vam zavračamo garancijo, ki ste jo uveljavljali zoper slabo spisan SW.
Ne, zakonodaja pravi, da mora proizvajalec oz. uradni serviser imeti na razpolago rezervne dele.
Nimaš pojma. Apple ne prodaja rezervnih delov, ker je njihova politika, da se da novo napravo in zgolj pri njih popravlja vse večje napake. Pri njih ne pomeni, da pri njihovih pooblaščenih servisih, ampak zgolj PRI NJIH.
Če svojim strankam nočeš pojasniti izvora nadomestnih delov, jih zavajaš.
Sicer pa se slabe poslovne prakse zgolj vrstijo.
Če do mene pride stranka, ki želi imeti menjan polnilni konektor, ki stane 10 eur, njega montaža pa 15 eur, bom kasiral 25 evrov. Če kaj odleti v času, ko je naprava pri meni, je krivda moja.
Mato bi seveda storil drugače. On bi menjal polnilni konektor(kasiral delo in konektor), pri tem bi uničil vezje, strošek vezja naprtil stranki, polnilni konektor odmontiral (po možnosti spet kasiral) in zmontiral novi motherboard.
Strošek: Montaža in demontaža polnilnega konektorja, polnilni konektor, matična, montaža matične. Skupaj vsaj 10 če ne celo 15 kratnik prvotne cene.
Če bi bil počen še display, bi pa še tega menjal.
Teleray še enkrat: Na izdelku je stvarna napaka aka pregrevanje, ki jo v Avstriji priznamo, v Sloveniji pa ne. Na neodklenjenem in nerootanem telefonu ste navijali procesor.
EPL: za diagnostiko v okviru garancije vam bomo kasirali 200 evrov za ekran, ker vsak od dveh šraufov, ki jih bomo nestrokovno odšraufali stane 100eur.
Še en tretji servis: Vaša naprava je ukrivljena, pa čeprav to sploh ni vidno in ni izmerljivo. Zaradi tega vam zavračamo garancijo, ki ste jo uveljavljali zoper slabo spisan SW.
A ebay je samo kitajska
Ti jokcaj v prazno, sam sem pa vedno nasu vse kar sem rabu. Nic reciklirano, ampak nove dele.
Aja, pa drugic ne kupuj Apple in ne meci zaradi Apple-a v isti kos.
Ne, zakonodaja pravi, da mora proizvajalec oz. uradni serviser imeti na razpolago rezervne dele.
Ti jokcaj v prazno, sam sem pa vedno nasu vse kar sem rabu. Nic reciklirano, ampak nove dele.
Nimaš pojma. Apple ne prodaja rezervnih delov, ker je njihova politika, da se da novo napravo in zgolj pri njih popravlja vse večje napake. Pri njih ne pomeni, da pri njihovih pooblaščenih servisih, ampak zgolj PRI NJIH.
Če svojim strankam nočeš pojasniti izvora nadomestnih delov, jih zavajaš.
Sicer pa se slabe poslovne prakse zgolj vrstijo.
Če do mene pride stranka, ki želi imeti menjan polnilni konektor, ki stane 10 eur, njega montaža pa 15 eur, bom kasiral 25 evrov. Če kaj odleti v času, ko je naprava pri meni, je krivda moja.
Mato bi seveda storil drugače. On bi menjal polnilni konektor(kasiral delo in konektor), pri tem bi uničil vezje, strošek vezja naprtil stranki, polnilni konektor odmontiral (po možnosti spet kasiral) in zmontiral novi motherboard.
Strošek: Montaža in demontaža polnilnega konektorja, polnilni konektor, matična, montaža matične. Skupaj vsaj 10 če ne celo 15 kratnik prvotne cene.
Če bi bil počen še display, bi pa še tega menjal.
Mato989 ::
Louser kaj čakaš če je tako simpl pa stoži apple za tole...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
louser ::
Ne rabim nikogar tožiti. Raje berem tvoje prispevke, kjer trdiš, da je dohtarjev preveč. Pa da v primeru zdravnikove neostrokovnosti pride do poslabšanje zdravstvenega stanja pacienta, si je pacient sam kriv.
Tko nekako kot če serviserju na vezju odleti nek čip. Tud tam si je kupec sam kriv. Kriv, da ga je dal tebi v roke.
Tko nekako kot če serviserju na vezju odleti nek čip. Tud tam si je kupec sam kriv. Kriv, da ga je dal tebi v roke.
nejcek74 ::
Mešate garancijo in izvengarancijski dostop do delov...
Ja ti bi bil pa tožilec in porota hkrati. Če ne vidiš kje je problem, da je servis hkrati tisti, ki (brez konkurence) določa ceno popravil, odloča o upravičenosti garancije ter nosi del stroškov za to garancijo, potem ostane le to, da očitno zagovarjaš svoj lastni interes serviserja :)
Mato989 ::
Ne rabim nikogar tožiti. Raje berem tvoje prispevke, kjer trdiš, da je dohtarjev preveč. Pa da v primeru zdravnikove neostrokovnosti pride do poslabšanje zdravstvenega stanja pacienta, si je pacient sam kriv.
Tko nekako kot če serviserju na vezju odleti nek čip. Tud tam si je kupec sam kriv. Kriv, da ga je dal tebi v roke.
Razlika je če poškodovan aka. zvit telefon dela in zaradi delujočih sil nekaj odleti, to ne more bit krivda nekoga ki garantira za delujočo napravo, ki mora bit v brezhibnem stanju, torej NEZVITA... in ker je nekaj zvito je možnost da je kaj spodaj poškodovano, kar pri karoseriji od avta težko rečemo, ker je prostora več...
Enostavno je tako, da serviserji ne vemo kaj se dogaja z napravo ki je delikatna, bolj kot avto pri udarcih in vlagi in zato ob znakih poškodb zavrnemo garancijo, ker drugače LAHKO pridemo do situacije do katerih NE MOREŠ prit če zavrneš garancijo... Če ti servis zavrne garancijo z neko obrazložitvijo je potem na tebi da na sodišču dokažeš da ima servis narobe... do tega imaš pravico, ampak težko boš sodnika prepričal, da ni poškodovano ohišje ni mehanska poškodba naprave in skorajda vsako ohišje je mehansko poškodovano...
Torej kako si ti predstavljaš da bi po tvoje garancijski postopek moral potekat? Ti bi prinesel ZVIT telefon na garancijo češ da ne dela mikrofon... potem pa kaj, bi morali mi na servisu zadevo odpret, pod mikroskopom pogledat in bi vidli da je popokal cin (recimo da je s cinom prilotano) in potem kaj bi morali tebi kako dokazovat da je zaradi zvijanja naprave prišlo a hočeš to prikaz računanja prožnosti in delujočih sil na ohišje in s tem na ploščo, izračune na gram ali kako? Kdaj bi bilo dovolj da lahko presodimo da ni v garanciji? Ker kolikor tu poslušam se vam zdi da je dovolkj za zavrnitev garancije samo počen zaslon in neposredna korozija po celotni plati, vse ostalo je vprašljivo, pa še to dvoje bi verjetno morali dokazat z nečim, kakšnim drop testom pred stranko ipd...
Mešate garancijo in izvengarancijski dostop do delov...
Ja ti bi bil pa tožilec in porota hkrati. Če ne vidiš kje je problem, da je servis hkrati tisti, ki (brez konkurence) določa ceno popravil, odloča o upravičenosti garancije ter nosi del stroškov za to garancijo, potem ostane le to, da očitno zagovarjaš svoj lastni interes serviserja :)
Narobe, jaz sem samo sodnik strankinega claima, če se stranka s tem ne strinja (1. stopnjo) lahko gre na 2. stopnjo in sproži civilno tožbo... če se ji splača seveda =)
Še zdaj ni nihče napisal relevantnega alternativnega sistema... Namreč dobavitelj oz proizvajalec je dolžan zagotavljat rezervne dele... če bi lahko kdorkoli popravljal garancijske zadeve, je dolžan proizvajalec oz. dobavitelj zagotavljat dele VSEM recimo telefonskim servisom v Sloveniji, VNAPREJ, ker mi dele dobimo vnaprej... ali kako meniš, da bo stranka na pooblaščenih imela vnaprej drugje pa čaka dobavo 3 tedne? Ali da bo Apple vsakemu pošiljal po 1 komad ko napiše na mail? lol
Kar se pa tiče zagovarjanja mojega interesa? Prvo, ne vem kdo ga ne zagovarja, lastni interes namreč, drugo pa pretiravaš, meni je za to dejansko vseeno, kot nekdo z inside infoti sem predvsem na "vaši" strani... ampak hkrati razumem obstoj pooblaščenih izven korupcije... če meniš da so vsi serviserji usposobljeni za odločanje o tem potem pač pretiravaš (in ja nekateri na pooblaščenih so premalo, ampak to je problem kot pravim drugje!)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
BivšiUser2 ::
Kako pa je na primer z trdimi diski? Danes je (pretekel) 49. dan od kar sem disk oddal v garancijo. Kličem danes, in je tip celi prestrašen (verjetno so pozabili, da sem ga sploh oddal). Spraševal me je za podatke in če naj počakam do jutri, da dobi kakšne koli informacije od servisa. Pomembnih ali intimnih podatkov sicer ni gor, ni pa to tudi 100%. Kaj se v takih primerih dogaja z podatki, če jaz zavrnem vračilo diska in prosim za kupnino? Ali moram jaz prevzeti nazaj disk za podatke, ali pa mi jih oni morajo (na kakršenkoli način) izbrisati? Je možno dobiti nazaj podatke (niso sicer prioriteta) in kupnino hkrati, ne pa tudi disk?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
Mato989 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Kako pa je na primer z trdimi diski? Danes je (pretekel) 49. dan od kar sem disk oddal v garancijo. Kličem danes, in je tip celi prestrašen (verjetno so pozabili, da sem ga sploh oddal). Spraševal me je za podatke in če naj počakam do jutri, da dobi kakšne koli informacije od servisa. Pomembnih ali intimnih podatkov sicer ni gor, ni pa to tudi 100%. Kaj se v takih primerih dogaja z podatki, če jaz zavrnem vračilo diska in prosim za kupnino? Ali moram jaz prevzeti nazaj disk za podatke, ali pa mi jih oni morajo (na kakršenkoli način) izbrisati? Je možno dobiti nazaj podatke (niso sicer prioriteta) in kupnino hkrati, ne pa tudi disk?
Ti si dolžan poskrbet da ko disk oddaš na servis da ni gor ničesar oz. karkoli kar ni pomembno za tebe osebno, noben servis ni pod zakonom kolikor vem dolžan brisat podatkov iz česarkoli, še manj vračat da uporabnik to stori sam, razen zaradi dobre volje, je pa res, da če je HDD na servisu več kot 45 dni, lahko zahtevaš menjavo za novega...
Servis nikoli ne odgovarja za podatke...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
nejcek74 ::
Narobe, jaz sem samo sodnik strankinega claima, če se stranka s tem ne strinja (1. stopnjo) lahko gre na 2. stopnjo in sproži civilno tožbo... če se ji splača seveda =)
Še zdaj ni nihče napisal relevantnega alternativnega sistema... Namreč dobavitelj oz proizvajalec je dolžan zagotavljat rezervne dele... če bi lahko kdorkoli popravljal garancijske zadeve, je dolžan proizvajalec oz. dobavitelj zagotavljat dele VSEM recimo telefonskim servisom v Sloveniji, VNAPREJ, ker mi dele dobimo vnaprej... ali kako meniš, da bo stranka na pooblaščenih imela vnaprej drugje pa čaka dobavo 3 tedne? Ali da bo Apple vsakemu pošiljal po 1 komad ko napiše na mail? lol
Kar se pa tiče zagovarjanja mojega interesa? Prvo, ne vem kdo ga ne zagovarja, lastni interes namreč, drugo pa pretiravaš, meni je za to dejansko vseeno, kot nekdo z inside infoti sem predvsem na "vaši" strani... ampak hkrati razumem obstoj pooblaščenih izven korupcije... če meniš da so vsi serviserji usposobljeni za odločanje o tem potem pač pretiravaš (in ja nekateri na pooblaščenih so premalo, ampak to je problem kot pravim drugje!)
Na evropski ravni so lepo razbili monopol "pooblascenih serviserjev" in omejevanja vgrajevanja neoriginalnih rezervnih delov v avtomobilski industriji. Ker je nesorazmerno omejevalo konkurenco (in jezilo kupce). Zato vse to tvoje navijanje za lastni biznis z lahkoto zavržem kot ceneno reklamiranje, nekje na ravni prodajalcev Kirbija.
btw. tvoj sestanevek o rezervnih je delih je ravno tako neka zmešnjava, lepo loči garancijska popravila, negarancijska popravila in prodajo rezervnih delov. Sicer želiš lepo zmanipulirat vse skupaj. Saj je bilo že vse povedano. Onega ki financira zaloge čisto nič ne zanima kdo jih vgradi, strošek itak nosi kupec kot pri čisto vseh izdelkih na trgu.
BivšiUser2 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Kako pa je na primer z trdimi diski? Danes je (pretekel) 49. dan od kar sem disk oddal v garancijo. Kličem danes, in je tip celi prestrašen (verjetno so pozabili, da sem ga sploh oddal). Spraševal me je za podatke in če naj počakam do jutri, da dobi kakšne koli informacije od servisa. Pomembnih ali intimnih podatkov sicer ni gor, ni pa to tudi 100%. Kaj se v takih primerih dogaja z podatki, če jaz zavrnem vračilo diska in prosim za kupnino? Ali moram jaz prevzeti nazaj disk za podatke, ali pa mi jih oni morajo (na kakršenkoli način) izbrisati? Je možno dobiti nazaj podatke (niso sicer prioriteta) in kupnino hkrati, ne pa tudi disk?
Ti si dolžan poskrbet da ko disk oddaš na servis da ni gor ničesar oz. karkoli kar ni pomembno za tebe osebno, noben servis ni pod zakonom kolikor vem dolžan brisat podatkov iz česarkoli, še manj vračat da uporabnik to stori sam, razen zaradi dobre volje, je pa res, da če je HDD na servisu več kot 45 dni, lahko zahtevaš menjavo za novega...
Servis nikoli ne odgovarja za podatke...
Ne, pa saj ok nič nimam kritičnega gor, bom pač poklical nazaj in zahteval novega oz. kupnino. Pač vprašam, ker mam občutek, da me je hotel prepričati, da naj ga nazaj vzamem, pa ne bom. Hvala za info.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BivšiUser2 ()
Mato989 ::
Seveda te je želel, zakaj pa, verjetno zato ker si pri njemu reklamiral izdelek in je prodajalec pozabil par dni izdelek v skladišču preden ga je poslal, in zdaj fehta servis naj mu dajo novega, ker bo stranka njemu težila... potem lahko servis reče ko vas j... mi imamo izdelek tu komaj 36 dni, kaj pa ga niste takoj poslali in potem se bo na prodajalca drl poslovodja ker je zajebal in bo moral on plačat tale disk ki ga ne rabi, ker prodat tega ne bodo mogli ali pa morda s popustom =)
Pa saj nisi ti tu nič kriv, samo razlagam ozadje, ker ga še predobro poznam kot bivši namestnik poslovodje in vodja reklamacij v trgovini =)
Pa saj nisi ti tu nič kriv, samo razlagam ozadje, ker ga še predobro poznam kot bivši namestnik poslovodje in vodja reklamacij v trgovini =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BivšiUser2 ::
Nič. Ju3 zjutraj grem v akcijo in pokličem, da hočem kupnino.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
xmetallic ::
Si ze zmagal na kakem sodiscu glede tega ali na pamet tako....
Dajte odprite ser ise pridobite pooblascenost in pokazite kako se dela
Ni bilo potrebe, ker so proizvajalci praviloma korektni. Nateguni so pooblaščeni servisi, ki najverjetneje od proizvajalca dobijo denar, ne opravljajo pa nalog za katere so bili plačani. Še vsakič ko sem se obrnil direktno na proizvajalca so mi brez nakladanja o moji krivdi poslali novo napravo. Ko greš do pooblaščenega servisa v Sloveniji pa na vsak način skušajo najti neko neumnost, da lahko zavrnejo popravilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
Mato989 ::
Si ze zmagal na kakem sodiscu glede tega ali na pamet tako....
Dajte odprite ser ise pridobite pooblascenost in pokazite kako se dela
Ni bilo potrebe, ker so proizvajalci praviloma korektni. Nateguni so pooblaščeni servisi, ki najverjetneje od proizvajalca dobijo denar, ne opravljajo pa nalog za katere so bili plačani. Še vsakič ko sem se obrnil direktno na proizvajalca so mi brez nakladanja o moji krivdi poslali novo napravo. Ko greš do pooblaščenega servisa v Sloveniji pa na vsak način skušajo najti neko neumnost, da lahko zavrnejo popravilo.
Načeloma od zavračanja naprav finančno kaj dosti pooblaščenec nima... sicer ne poznam čisto vsak pooblaščeni servis, ampak običajno je tako, da dobijo pooblaščenci neko finančno kompenzacijo za pregled vsake naprave (recimo 5EUR) ki pa je višja če zadevo dejansko popravijo (recimo 10EUR) + free dele... ali pa dobijo plačanih X serviserjev.
Torej možnosti za odločanje NAČRTNEGA zavračanja garancij sta samo dve(ali kombinacija obeh)
1. Če hitro preglejujejo in hitro zavračajo, lahko pregledajo več naprav in dobijo več kompenzacije
2. Če dobijo plačane serviserje ne pregledov potem če hitro zavračajo ostane več časa za izvengarancijska popravila
Ker dobavitelji oz. proizvajalci pri teh cifrah SKOPARIJO (logično) mora servis iskat sekundarne vire dobička... rešitev bi bila če bi zakon zahteval od proizvajalca da bi imel pooblaščen servis v vsaki državi ker bi potem plačal verjetno samo serviserje in ne dobičkov pooblaščenih servisov in njihovih lastnikov. Ker tega zakona ni, se proizvajalcem NE LJUBI s tem ukvarjat in pooblastijo servise da to delajo, po možnosti z čim nižjim plačilom teh storitev, zato jim pa ostane višek keša, da lahko tistim parim kot si ti kar zamenjajo napravo, ker se jim s tabo ne ljubi ukvarjat. Recimo ko jaz odobrim ti. swap naprave za novo s katero zadeva dobi novi 2 leti garancije, me dobavitelj oz. proizvajalec buzerirata za vsako malenkost ZAKAJ in moram objasnjevat... včasih pa sploh nič, kakor kdaj... Itak če bi bilo po moje, bi najraje videl, da bi za vsako napravo jaz preveril da ni mehanske poškodbe in ni korozije in bi enostavno swapal, to je meni najlažje, pa stranke me majo najbolj rade takrat... samo proizvajalcu to ni všeč =)
Ena dobra rešitev bi bila tudi ta, da v kolikor je servis pooblaščen, ne sme počet ničesar drugega razen garancijskih popravil... sicer ne vem kako bi to šlo skupaj s tem da posegaš v podjetje ampak ok, teoretično bi to rešilo dosti problemov.
Pa da ne bo pomote, jaz sem na strani strank povečini... razen ko se ne znajo obnašat in poizkušajo izsiljevat z forami da oni pa ja niso zlomli ohišja itd... samo pomagam dodat več informacij
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
darkolord ::
Torej kako si ti predstavljaš da bi po tvoje garancijski postopek moral potekat? Ti bi prinesel ZVIT telefon na garancijo češ da ne dela mikrofon... potem pa kaj, bi morali mi na servisu zadevo odpret, pod mikroskopom pogledat in bi vidli da je popokal cin (recimo da je s cinom prilotano) in potem kaj bi morali tebi kako dokazovat da je zaradi zvijanja naprave prišlo a hočeš to prikaz računanja prožnosti in delujočih sil na ohišje in s tem na ploščo, izračune na gram ali kako? Kdaj bi bilo dovolj da lahko presodimo da ni v garanciji? Ker kolikor tu poslušam se vam zdi da je dovolkj za zavrnitev garancije samo počen zaslon in neposredna korozija po celotni plati, vse ostalo je vprašljivo, pa še to dvoje bi verjetno morali dokazat z nečim, kakšnim drop testom pred stranko ipd...Ja, glej, lahko razmišljaš tako, da te vsak, ki stopi skozi vrtata, potencialno poskuša nategniti. Pa preventivno vse zavrneš, če koga neupravičeno, se pa vidimo na sodišču.
Lahko pa razmišljaš v smeri, da velika večina strank nima nobenega interesa "for the lulz" pošiljati telefona na servis in da samo želijo, da jim stvar deluje.
Po izkušnjah marsikoga se v realnosti bolj prakticira tista prva varianta. Če mi crkne telefon, na servis sploh ne pomislim, ker vem, da je zelo majhna verjetnost, da bo popravljen v garanciji.
Lahko pa povem, kako zgleda zgledno izpeljan garancijski postopek. Najboljše izkušnje sem imel vedno z IBM/ThinkPad servisom.
- enkrat sem nesel tja računalnik, in povedal, da mi ena tipka občasno heca, da ima ekran malo backlight bleeda in da ventilator občasno brenči. Zamenjali so mi tipkovnico, LCD in ventilator. Vsaj za tipkovnico bi mi lahko zahtevek zavrnili, ker se stvar ni pojavljala prav pogosto, pa se niso sploh sekirali zaradi tega.
- drugič je crknil flex kabel od LCD-ja; pod določenim kotom je delal in sem računalnik rabil, zato sem jim predlagal, da mi dajo nov kos in ga sam zamenjam. Ni bilo težav - povedal sem serijsko številko in čez nekaj dni brezplačno prevzel samo kabel.
- kolegu je crknil laptop (serijska napaka nvidia gpujev), pa je najprej sam malo probaval (segrevanje ipd). Ni uspelo, je pa potem šele ugotovil, da je zadeva še vedno v garanciji. Je nesel na servis in so mu popravili. So pripomnili, da je narobe sestavil nazaj in da ni nič hudega, naj pa drugič raje najprej k njim prinese.
Lenovo ima tudi javno objavljena servisna navodila z vsemi postopki razstavljanja, sestavljanja in oznakami rezervnih delov. Če VEŠ, da bodo ljudje šraufali tvoje računalnike, zakaj ne bi raje to počeli z ustreznimi navodili?
Tudi ko sem sam pred leti delal na pooblaščenem IBM servisu, smo, ko je bilo neskladje med zgodbo od stranke in tistim, kar smo imeli pred seboj, vedno "verjeli" stranki. Ne pomnim primera, da bi IBM kdaj zavrnil menjavo oz. naknadno zahteval plačilo zaradi neupravičene garancijske menjave.
Takisto verjamem, da če stranki, pri kateri je (po tvoje zaradi pritiska) odletel en mosfet, zamenjaš plato - obstaja namreč možnost, da je element bil v štartu slabo prilotan ali ga je kitajček kam butnil, pa ga je potem pritisk ekrana z vrha držal na mestu - ne bo nič narobe. Analizo in statistiko okvar verjetno boljši proizvajalci delajo, ampak bolj zaradi odkrivanja serijskih napak kot da bi potem "guzili" svoje pooblaščene servise.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Mato989 ::
@darkolord
Seveda, absolutno se strinjam, AMPAK,
Najlažje in najlepše je tako razmišljat, v idealnem Svetu bi šlo, kaj pa ko recimo v kolikor te nekdo nategne in ti dobavitelj oz. proizvajalec reče, da tega ne bo kril, torej mora pooblaščeni servis plačat neupravičeno zamenjane dele? Takrat pa moraš bit inšpektor za odkrivanje napak, namesto serviser... ker drugače poslušaš od nadrejenih.
Ja super, pač IBM ima tako fajno politiko, želel bi si da bi bila kar uzakonjena, resnica je pa takšna da VEČINA pa funkcionira na malo drugačen način... pri telefoniji je tako, da če stranki odobriš swap telefona in se izkaže da je notri korozija, dobi pooblaščeni servis račun za ta telefon... misliš, da je tvoj nadrejeni vesel takega dogodka?
Seveda, vse je ok, če pa se dobavitelj oz. proizvajalec recimo pri nas odloči preverit smiselnost zamenjave ravno za tisti del, in ugotovi da je nekaj odpadlo in potem pogleda opis naprave (zvita) in zaključi, da je menjava plod neravnega telefona torej ti. mehanske poškodbe lahko spet jaz kot serviser poslušam, razen če se za dobro stranke zlažem pri opisu telefona...
Tvoj pogled je taki kot bi moral bit, ampak deluje samo tam kjer je politika reklamacij takšna kot pri IBMu, žal je to le redkokje drugje po mojih izkušnjah 3+ pooblaščenih servisov. Žal je pač tako da pooblaščeni servisi želijo delat dobiček in same reklamacije in izključno ukvarjanje z njimi običajno prinese zelo slab prihodek (seveda je krivda tudi pogajanj!) in potem se proba prinest not tako in drugače.
Seveda to vse tebe in mene kot stranko ne zanima, ampak v celotni enačbi je pomembna razlika med tem kar bi ti in jaz kot stranka želela, kar bi dobavitelj oz. proizvajalec želel in kaj plača pooblaščencem in kako pride pooblaščenec do primernega prihodka, da se mu splača delat...
Seveda, absolutno se strinjam, AMPAK,
Ja, glej, lahko razmišljaš tako, da te vsak, ki stopi skozi vrtata, potencialno poskuša nategniti. Pa preventivno vse zavrneš, če koga neupravičeno, se pa vidimo na sodišču.
Lahko pa razmišljaš v smeri, da velika večina strank nima nobenega interesa "for the lulz" pošiljati telefona na servis in da samo želijo, da jim stvar deluje.
Najlažje in najlepše je tako razmišljat, v idealnem Svetu bi šlo, kaj pa ko recimo v kolikor te nekdo nategne in ti dobavitelj oz. proizvajalec reče, da tega ne bo kril, torej mora pooblaščeni servis plačat neupravičeno zamenjane dele? Takrat pa moraš bit inšpektor za odkrivanje napak, namesto serviser... ker drugače poslušaš od nadrejenih.
Ne pomnim primera, da bi IBM kdaj zavrnil menjavo oz. naknadno zahteval plačilo zaradi neupravičene garancijske menjave.
Ja super, pač IBM ima tako fajno politiko, želel bi si da bi bila kar uzakonjena, resnica je pa takšna da VEČINA pa funkcionira na malo drugačen način... pri telefoniji je tako, da če stranki odobriš swap telefona in se izkaže da je notri korozija, dobi pooblaščeni servis račun za ta telefon... misliš, da je tvoj nadrejeni vesel takega dogodka?
Takisto verjamem, da če stranki, pri kateri je (po tvoje zaradi pritiska) odletel en mosfet, zamenjaš plato - obstaja namreč možnost, da je element bil v štartu slabo prilotan ali ga je kitajček kam butnil, pa ga je potem pritisk ekrana z vrha držal na mestu - ne bo nič narobe. Analizo in statistiko okvar verjetno boljši proizvajalci delajo, ampak bolj zaradi odkrivanja serijskih napak kot da bi potem "guzili" svoje pooblaščene servise.
Seveda, vse je ok, če pa se dobavitelj oz. proizvajalec recimo pri nas odloči preverit smiselnost zamenjave ravno za tisti del, in ugotovi da je nekaj odpadlo in potem pogleda opis naprave (zvita) in zaključi, da je menjava plod neravnega telefona torej ti. mehanske poškodbe lahko spet jaz kot serviser poslušam, razen če se za dobro stranke zlažem pri opisu telefona...
Tvoj pogled je taki kot bi moral bit, ampak deluje samo tam kjer je politika reklamacij takšna kot pri IBMu, žal je to le redkokje drugje po mojih izkušnjah 3+ pooblaščenih servisov. Žal je pač tako da pooblaščeni servisi želijo delat dobiček in same reklamacije in izključno ukvarjanje z njimi običajno prinese zelo slab prihodek (seveda je krivda tudi pogajanj!) in potem se proba prinest not tako in drugače.
Seveda to vse tebe in mene kot stranko ne zanima, ampak v celotni enačbi je pomembna razlika med tem kar bi ti in jaz kot stranka želela, kar bi dobavitelj oz. proizvajalec želel in kaj plača pooblaščencem in kako pride pooblaščenec do primernega prihodka, da se mu splača delat...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
klinker ::
ker drugače poslušaš od nadrejenih
Cista resnica. Sem nesu v BB KP enega od dveh kupljenih SSDjev nazaj ker ni delal. Fantu objasnim da sem kupu 2 kosa za raid in en pac ne dela, mi ga raid kontroler ne sprejme in mece napake. Se loti postopka za PCjem, da bi mi ga takoj zamenjal, nakar pride bebec od vodje in mu pred mano za hrbtom zasepeta da zadeva mora na servis, ker je mozen udar strele in skidne, a niti da me pogleda, kaj sele vprasa ali pogleda za kaj se sploh gre saj sem poslikal in sprintal vse napake, ki mi jih je raid kontroler zmetal ven za ta disk, medtem ko je drugi bil ok. SSDji stari 5 dni fantu je blo ocitno nelagodno, mi je hotel objasnit, pa sem mu reku da sem slisal kaj je reku kljub sepetanju in se mi ne rabi opravicevat v imenu kretenskega sefa zaradi spremembe.
Na sreco je sistem nekaj jebal, je decko popizdu, sel po nov SSD in se mi opravicu, ker sem mogu tolko cakat.
In take idijote postavijo za vodje, ki s takim totalno neprofesionalnim odnosom pred stranko sepeta prodajalcu za hrbtom, ne da bi se stranki obrnu in vsaj pozdravu, kaj sele vprasal v cemu je problem al bog ne daj zadevo resit na nekem profesionalnem nivoju.
Mi je blo pol zal da nisem vprasal kdo je ta idijot od vodje in poslal kako pritozbo cez njegovo totalno neprofesionalnost pri resevanju tezave, ker je totalen neandertalec in neprimeren za vodit karkoli.
In to ni edina taka ki sem jo vidu v svojem lajfu. V 95% primerih ga serjejo nadrejeni, ki strank niti od dalec ne vidijo ampak samo stevilke na papirju.
MrStein ::
Heh, BB. To je tako kot če bi vrgel kocko. Ali ti takoj zamenjajo brez vprašanj, ali pa ti težijo 50 dni... Verjetno odvisno na katerega zaposlenega naletiš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
brunoland ::
Pa še ena stvar kaj delajo serviserji, zgovarjajo se na korozijo ali podobno kar sicer je res da je in zavrnejo popravilo, pa čeprav nima veze z napako , katero bi morali popraviti.
Unknown_001 ::
BB je hit or miss. Imel sem nekaj dobrih pozitivnih izkušenj parkrat pa sem res dobil občutek, da imam opravka z idioti.
Načelno pa se mi ne dopadejo preveč.
Načelno pa se mi ne dopadejo preveč.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
louser ::
BB je hit, ko naletiš na izkušene mladeniče, željne znanja.
Miss takrat, ko ti pobje oddidejo.
Miss takrat, ko ti pobje oddidejo.
BivšiUser2 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Nič. Ju3 zjutraj grem v akcijo in pokličem, da hočem kupnino.
Se sobote, nedelje in prazniki (še) štejejo v kvoto 45 dni. Danes mi od doma javijo, da so v trgovini rekli da se kao ne (nek drug prodajalec), a kaj, ko me je klical tisti, kateremu sem disk oddal in mi je že ponujal dobropis / kupnino....Povedal je tudi, da so nekja s papiri zjebali.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
BivšiUser2 ::
Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.- ZVPot-NPB10 (21b)
Jaz skupni rok tolmačim kot delovni_dnevi+vikendi(sobote in nedelje)+prazniki
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
Mato989 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.- ZVPot-NPB10 (21b)
Jaz skupni rok tolmačim kot delovni_dnevi+vikendi(sobote in nedelje)+prazniki
Pravilno tolmačiš, ko je 46ti dan, si ti tisti ki odločaš kaj želiš =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BivšiUser2 ::
Jebo jih Mercator Tehnika v Murski, disk nikoli ni zapustil prodajalne. Hvala ti.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
Mato989 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Jebo jih Mercator Tehnika v Murski, disk nikoli ni zapustil prodajalne. Hvala ti.
Jap, to je tipični primer zajeba prodajalca... ker sme nekoč bil prodajalec in tudi vodja reklamacij točno poznam te zajebe =) Potem pa kličeš in fehtaš servis, če bodo tako dobri da ti izdajo dobropis, ali pa vsaj zamenjajo artikel za novega da ga boš lahko prodal
V takih primerih, če ti je prodajalec ok, in se večkrat vračaš k njemu, mu greš na roko in rečeš naj ti samo zamenja izdelek, toliko da ne bo rabil se zagovarjat pred debilnimi poslovodji zakaj je moral vračat kupnino =) Nisi dolžan, povem samo kaj bodo prodajalci cenli, morda ti bo naslednjič stisnil en pupust max kar bo lahko in se potrudil zate... povdarjam, seveda je to opcijsko, daleč od tega da to moraš storit.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Ales ::
BivšiUser2 je izjavil:
Jebo jih Mercator Tehnika v Murski, disk nikoli ni zapustil prodajalne. Hvala ti.
Jap, to je tipični primer zajeba prodajalca... ker sme nekoč bil prodajalec in tudi vodja reklamacij točno poznam te zajebe =) Potem pa kličeš in fehtaš servis, če bodo tako dobri da ti izdajo dobropis, ali pa vsaj zamenjajo artikel za novega da ga boš lahko prodal
V takih primerih, če ti je prodajalec ok, in se večkrat vračaš k njemu, mu greš na roko in rečeš naj ti samo zamenja izdelek, toliko da ne bo rabil se zagovarjat pred debilnimi poslovodji zakaj je moral vračat kupnino =) Nisi dolžan, povem samo kaj bodo prodajalci cenli, morda ti bo naslednjič stisnil en pupust max kar bo lahko in se potrudil zate... povdarjam, seveda je to opcijsko, daleč od tega da to moraš storit.
Se pravi ker prodajalci in servisi tako veselo barvajo indikatorje vlage, ne dajejo zakonsko določnih pravic ker se jim kao ne izplača, itd., ti predlagaš da on kot posebno zahvalo za ta super odnos po 45+ dnevnem čakanju na nekaj, kar bi moralo biti urejeno v parih dneh še nastavi rit, da ga bo sistem še enkrat nategnil?
Ker bo mogoče nekje v neki nedoločljivi imaginarni bodočnosti dobil 2% popusta na nekaj, kar še niti ne ve, da bo enkrat nekoč nekje rabil?
Sam ti se res norca delaš.
Mato989 ::
A sem rekel da mora? Tip je zajebal, se zgodi... jaz sem povedal kar se bo cenlo, če je prodajalec za kaj, a misliš da mu je vseeno da je zajebal, no morda komu tudi je. Kako veš da bo 2%, jaz sem enemu tipu ki je to naredil dal 30% popust na artikel vreden 250€...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
klinker ::
Ahh mato, prodajalci in serviserji so vsi nateguni, laznivci in kreteni, uporabniki pa vedno nedolzne ovcke
matijadmin ::
@matijaadmin: Stvarno napako? Lahko poveš kaj več o tem prosim?
http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...
Drugače pa mora imeti obrazec prodajalec, če je spletni, na spletu. Nazadnje so mi v BigBangu pametovali, da ga nimajo in sem šel domov in vzel njihovega s spleta in jim ga prinesel, so samo debelo gledali. 2 leti imaš časa za uveljavljanje. Je pa bolje prej, če za napako veš (čeprav se vedno lahko zlažeš, da si jo šele zdaj opazil).
Vrnite nam techno!
Ales ::
Rok za uveljavljanje stvarne napake je 2 meseca od dne, ko se je napaka prvič pojavila, lahko pa se uveljavlja v roku dveh let od nakupa izdelka. Prodajalec mora ugoditi ali ugovarjati zahtevku v osmih dneh.
V prvih šestih mesecih po nakupu izdelka je na prodajalcu, da dokazuje, da stvarne napake ni. Kasneje je na kupcu, da dokazuje, da stvarna napaka obstaja.
V prvih šestih mesecih po nakupu izdelka je na prodajalcu, da dokazuje, da stvarne napake ni. Kasneje je na kupcu, da dokazuje, da stvarna napaka obstaja.
matijadmin ::
Rok za uveljavljanje stvarne napake je 2 meseca od dne, ko se je napaka prvič pojavila, lahko pa se uveljavlja v roku dveh let od nakupa izdelka. Prodajalec mora ugoditi ali ugovarjati zahtevku v osmih dneh.
V prvih šestih mesecih po nakupu izdelka je na prodajalcu, da dokazuje, da stvarne napake ni. Kasneje je na kupcu, da dokazuje, da stvarna napaka obstaja.
To vse drži.
Je pa enostavno, če neka funkcionalnost ne deluje, pač posnameš in ni trgovca, vsaj med resnimi ter velikimi, ki bi ob tako verjetni izgubi pravde, zavracal ugoditev. Meni se ni bilo potrebno na tak nacin dokazovati.
Razen za obutev je nek “izvedenec,” ki to ni dejansko ni in veletrgovcem piše neka čudna mnenja, za superge ali čevlje pa se potem le malo kdo pravda ...
Je pa res, da so bili sitni in težili, da sem vedel že veliko prej, a sem vztrajal, da ne, da sem imel izdelek na lagerju.
Vrnite nam techno!
mzakelj ::
Glede na to kako ste nekateri pametni vam svetujem da odprete svojo trgovino s računalniški deli in potem pametujte. Seveda stranka ima vedno prav. NOOOOT. Ne zmerom. Pa naj reče kar hoče.
Ales ::
A to kdo trdi? Ti si spet eden tistih, ki prebere samo tisto, kar želi videti?
Imaš obe skrajnosti, nič novega in nihče ne trdi, da nimaš. Sem že na svoje oči videl tipa, ki je navaden telefon ponesreči zabrisal v bazen in se potem naredil neumnega ter poskusil uveljavljati garancijo. Pa tudi kolega, ki so mu zavrnili garancijo na praktično novem prenosniku, ker so bili markerji za stik s tekočino obarvani. Kar je bila čista laž oz. poneverba servisa.
In nič od tega ne opravičuje te kekce, ki namenoma kršijo pravice potrošnikov in zavračajo garancije samo zato, ker bi jih spoštovanje zakonov kao predrago prišlo in ker vsi to v praksi tako in bla bla. Nič od tega.
Imaš obe skrajnosti, nič novega in nihče ne trdi, da nimaš. Sem že na svoje oči videl tipa, ki je navaden telefon ponesreči zabrisal v bazen in se potem naredil neumnega ter poskusil uveljavljati garancijo. Pa tudi kolega, ki so mu zavrnili garancijo na praktično novem prenosniku, ker so bili markerji za stik s tekočino obarvani. Kar je bila čista laž oz. poneverba servisa.
In nič od tega ne opravičuje te kekce, ki namenoma kršijo pravice potrošnikov in zavračajo garancije samo zato, ker bi jih spoštovanje zakonov kao predrago prišlo in ker vsi to v praksi tako in bla bla. Nič od tega.
St235 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.- ZVPot-NPB10 (21b)
Jaz skupni rok tolmačim kot delovni_dnevi+vikendi(sobote in nedelje)+prazniki
Pravilno tolmačiš, ko je 46ti dan, si ti tisti ki odločaš kaj želiš =)
spet lažeš.
46. dan ti je prodajalec dolžan zagotoviti enak nov idelek. Nič več ali manj od tega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 24880 (19571) | St235 |
» | Servis Telefona - nepotreni stroški (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 11137 (9745) | Sandi204 |
» | Odstranitev garancijske nalepke? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 7561 (5099) | winpirate |
» | Garancijska nalepka (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9206 (6432) | Invictus |
» | GarancijaOddelek: Kaj kupiti | 3054 (1521) | darkolord |