» »

Stint

Stint

Pika na i ::

Hmmm

Kaj je sploh to in kdo lahko vozi

Zgodila se je zelo huda nesreča. Odpovedale naj bi zavore.
Vozičke (če sem prav brala, električne) za prevoz otrok so prepovedali, v roku 14 dni.

Ne predstavljam si, da bi pri nas tako vozili otroke.
Ali pač je že kdo slučajno videl kaj takega tudi pri nas?

specing ::

> so prepovedali, v roku 14 dni.

Ko pa štirje otroci umrejo v avtu/busu pa ne prepovejo avtov/busov za prevoz otrok. Sedaj bodo pa morale šole nabavit dizelske kombije, da bodo lahko varno onesnaževale ozračje in prispevale k 50000 prezgodnjim smrtim v evropi.

Ales ::

specing je izjavil:

Ko pa štirje otroci umrejo v avtu/busu pa ne prepovejo avtov/busov za prevoz otrok. Sedaj bodo pa morale šole nabavit dizelske kombije, da bodo lahko varno onesnaževale ozračje in prispevale k 50000 prezgodnjim smrtim v evropi.

Niso izdali dekret, da je potrebno namestiti dizel agregat na vsak skiro, pač pa prepovedali konkretno Stint. Torej specifičen izdelek oz. model, ker naj bi imel tehnične pomanjkljivosti.

Naj bi.

Po moje da bi bilo dobro, če bi se o ustreznosti takih prevoznih sredstev odločalo malo manj v afektu, pa z malo več strokovnosti. Ampak politikom dopovedati kaj o zdravi pameti v trenutku, ko jim javno mnenje visi nad glavo, je nemogoče. Postanejo pa takoj bolj pametni, ko novinarji nehajo lajati okoli njih.

No ja. Mogoče je bil idiot tisti, ki je uporabo tehle kant dovolil, mogoče je debil tisti, ki jih je zdaj prepovedal, kdo ve.

Ni pa slabo po taki nesreči ugotoviti vzroke zanjo, preden se kantice uporablja naprej, to sigurno.

zmaugy ::

To, da več kot meter pred sabo ena teta z nekim kobajagi elekričnim skirojem potiska kup otrok, je debilizem, ki ga Nizozemcem ne bi pripisal, ker so skrajno cool ljudje.
Če že, potem bi moral biti voziček zaprt in za njenim hrbtom, kot en mini avtobusek, ne pa da so otroci njena buffer cona in zaščita.
Drugače pa tistemu z dizli obremenjenemu predhodniku - na Nizozemskem boš videl Tesle vsepovsod. Ogromno taksistov ima EVje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Pika na i ::

Seveda se mi zdi pravilno, da so jih umaknili, dokler se ne razreši, kaj se je res dogajalo z njim.
Imajo jih pa čez 3500, takih, za prevoz otrok.

Ne vem, se mi zdi, da so v tem otroci premalo zaščiteni.

Pri nas sem sicer že videla, da otroke (v zasebnem varstvu) prevažajo (vozijo na sprehode) z ročnimi vozički (zgledajo kot male cize)

harvey ::

Pika na i je izjavil:

Seveda se mi zdi pravilno, da so jih umaknili, dokler se ne razreši, kaj se je res dogajalo z njim.
Imajo jih pa čez 3500, takih, za prevoz otrok.

Ne vem, se mi zdi, da so v tem otroci premalo zaščiteni.

Pri nas sem sicer že videla, da otroke (v zasebnem varstvu) prevažajo (vozijo na sprehode) z ročnimi vozički (zgledajo kot male cize)

Tu velja nekako logika dokler se nič ne zgodi je vse ok. Ko pa se, pa vik in krik. Za take "kickstarter" projekte bi morala veljati precej stroga merila, ko pride izdelek na trg, sploh pa za prevoz otrok. Upoštevajoč vse te zahteve pa potem te rešitve niso več poceni izdelki in s tega vidika manj zanimivi za širši krog uporabnikov.

Podobne dileme so bile tudi kam uvrstiti turistične vlakce. Nisem zasledil, da bi se zgodila kakšna nesreča, a če bi se, bi jih zagotovo umaknili iz prometa in prav tako bi bili na odstrelu "kavalirji".
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Dr_M ::

Sem pa ze mislil, da gre govora o formuli 1, tam imajo tudi stinte.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Pika na i ::

KAVINSKY ::

4 popravila, od tega 3x menjava baterije. Clickbait članek.

Pika na i ::

Če te na splošno ne zanima ta tematika, ti ga sploh ni potrebno klikati niti brati.

St235 ::

Pika na i je izjavil:

Hmmm

Kaj je sploh to in kdo lahko vozi

Zgodila se je zelo huda nesreča. Odpovedale naj bi zavore.
Vozičke (če sem prav brala, električne) za prevoz otrok so prepovedali, v roku 14 dni.

Ne predstavljam si, da bi pri nas tako vozili otroke.
Ali pač je že kdo slučajno videl kaj takega tudi pri nas?


Pri nas kaj tega nisem videl. Imamo namreč precej stroge pogoje (in predvsem postopke) homologacije vozil in pogosto lahko beremo po forumih, kako neživljenski so in kako je v nemčiji/poljski/češki/gb/zda enostavno da spraviš kaj legalno v promet. Očitno to ni nujno slabo.

Kar se tiče same varnosti, je potrebno na zadevo pogledat predvsme primerjalno z ostalimi prevoznimi sredstvi. Če se takšna zadeva premika karkoli več od hitre hoje potem se absolutno strinjam, da je bil tole totalen fail.

Pika na i je izjavil:

Če te na splošno ne zanima ta tematika, ti ga sploh ni potrebno klikati niti brati.


V bistvu je precej dobro povzel, da je članek izjemno zavajajoč, saj bi bil lahko taisti moped 100x na servisu za menjavo baterije, pa to še vedno ne bi imelo ničesar z okvaro zavor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Timurlenk ::

omg, kaj je to za neka spaka? in v to otroke vtikajo, mein gott
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Utk ::

Imamo namreč precej stroge pogoje (in predvsem postopke) homologacije vozil

Če je to sranje homologirano na Nizozemskem, je s tem tudi pri nas. Naši zakomplicirani postopki samo škodijo našim izvoznikom, ne preprečujejo pa evropskega in kitajskega sranja.

St235 ::

Če je to sranje homologirano na Nizozemskem, je s tem tudi pri nas.

To seveda ni res, definicije specialnih vozil in podobnih spakedravščin se med državami bistveno razlikujejo. Ravno tako imajo države različna pravila igre glede opravljanja prevozov in podobno. Tako, da ne, to da je zadeva na nizozemskem sprejemljiva za prevažanje otrok, ne pove ničesar o temu kako je pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

infiniteLoop ::

Kaj pa ce nima elektromotorja? Je to potem varneje? Ker taksnih "cargo" koles za prevoz otrok sem videl nebroj (recimo v Berlinu).

None of us is as dumb as all of us.

St235 ::

Ključen element pri teh zadevah je uporaba za organiziran transport otrok.

Pika na i ::

Preiskujejo tudi, če je imelo elektomagnetno sevanje od proge (vlaka?), kakšen vpliv na sisteme v vozičku.
A so to kdaj preverjali tudi pri el. avtomobilih?

SimplyMiha ::

Vozilo za prevoz otrok mora dosegat nek minimalen varnostni standard. Tile... stinti? ... ga nikakor ne dosegajo, niti ga ne več kot očitno doma izdelan tricikel zgoraj.

Električni avtomobili morajo skozi številne rigorozne teste, preden lahko prodrejo na trg.

Zgodovina sprememb…

jype ::

To je zato, ker bicikli niso nevarni, avtomobili pa so, o čemer priča tudi statistika prometnih nesreč na Nizozemskem.

KAVINSKY ::

SimplyMiha je izjavil:

Električni avtomobili morajo skozi številne rigorozne teste, preden lahko prodrejo na trg.


In še vedno so recalli nekaj vsakdanjega. Prav Prius mi pade na pamet, kjer se je zatikal pedal za plin. 100% varnega prevoznega sredstva ne boš dobil. V temu pogledu so kolesa (z otroškimi sedeži) lahko enako nevarna. Avtobusi mestnega prometa isto.

To je zgolj lov na čarovnice.

St235 ::

varnost se ne presoja samo skozi to ali gre lahko nekaj narobe, ampak tudi skozi prizmo kakšne so posledice, če gre nekaj narobe. Tukaj pač avtobus, osebno vozilo in kolo niso več v isti kategoriji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Pika na i ::

Ta video je bil narejen po nesreči.




Nima povezave s stintom, prihaja pa iz Nizozemske


The company are currently debating whether to use regenerative braking or pedals that fold away, allowing the driver to return to standard drive mode.

zmaugy ::

KAVINSKY je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Električni avtomobili morajo skozi številne rigorozne teste, preden lahko prodrejo na trg.


In še vedno so recalli nekaj vsakdanjega. Prav Prius mi pade na pamet, kjer se je zatikal pedal za plin. 100% varnega prevoznega sredstva ne boš dobil. V temu pogledu so kolesa (z otroškimi sedeži) lahko enako nevarna. Avtobusi mestnega prometa isto.

To je zgolj lov na čarovnice.


Čist drugače je, če sam goniš kot če preko enih prenosov tiščiš na gas.

mailer ::

Utk je izjavil:

Imamo namreč precej stroge pogoje (in predvsem postopke) homologacije vozil

Če je to sranje homologirano na Nizozemskem, je s tem tudi pri nas. Naši zakomplicirani postopki samo škodijo našim izvoznikom, ne preprečujejo pa evropskega in kitajskega sranja.
Ni res vse je treba pri uvozu ponovno homologirat, ne vem sicer zakaj ampak država pa pokasira vsaj dobrih 100EUR na vozilo.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

jype ::

https://www.bbc.com/news/world-us-canad...

Kaj pol, prepovedat avtomobile?

Al 20 hkrati ni dovolj?

Pika na i ::

jype ::

Ker sem bil pred kratkim na Stintu, lahko povem, da so ugotovili, da so v skladu s standardi, a da so standardi neustrezni, zato se bodo zdaj standardi spremenili (ker Nizozemci načeloma niso nori).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802110954 (84159) Pika na i
»

Avtomatsko zaviranje tovornjaka? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112339 (10020) r3dkv1c4
»

Kanadsko mestece bo javni transport nadomestilo z Uberjem (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5313558 (11616) BigWhale
»

Nakup Ford Focus 2013 karavan (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5210684 (9247) Flambeone
»

Kako najlažje do darovanega avtomobila iz tujine?

Oddelek: Na cesti
123241 (2408) mn

Več podobnih tem