Forum » Na cesti » Road rage, ste kdaj?
Road rage, ste kdaj?
Temo vidijo: vsi
gendale2018 ::
>EDIT: 40 EUR je kazen, ko policija oceni da je bilo trobljenje prekomerno
polovička torej 20 eur
pomoje se splača za živce
polovička torej 20 eur
pomoje se splača za živce
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
m0LN4r ::
Jaz se parkrat peljem po AC okol polnoci in se pozneje, potrobim tistim ki spijo za volanom in vidim da se kr peljejo proti ograji, potrobim tistim, ki nimajo porihtanih luci ali imajo vklopljene napacne.
Rage pa dobim, ko se mi nekdo po naseljih ponoci lima na rit, ker se vozim ocitno prevec (55-57), me prehiti v naselju, potem pa se izven naselja vozi nekonstantnih 70-90 (omejitev 100 AT/DE), tam kjer se vozis 105-107 po tempomatu.
V soboto zvecer sem se pa za las izognil frontalnemu trcenju. Za ovinkom, kjer nic ne vidis stojita dva avta na nasprotnem pasu in nekaj "popravljata" - nobenega trikotnika nic nikjer, seveda pa ostali ki so se pripeljali, gredo na slepo prehitevat ti dve vozili. Jaz sem moral iz 100 narediti totalno zaviranje in se ustavil glih ene 5 metrov pred sparkiranimi vozili, da tist ki je prehiteval je lahko skozi to luknjo spizdil. Nikomu nista adijo.
Mi je pa ena tudi pred kratkim izsilila prednost, to je se bilo ok, najhuj je bilo, ker se je prestrasila, da bo pocilo in je zabremzala sred ceste, pa se drzala neki za glavo. Jaz sem ji potem samo mahal, naj se zacne premikat, ker iz druge strani so ze prihajali avti.
Rage pa dobim, ko se mi nekdo po naseljih ponoci lima na rit, ker se vozim ocitno prevec (55-57), me prehiti v naselju, potem pa se izven naselja vozi nekonstantnih 70-90 (omejitev 100 AT/DE), tam kjer se vozis 105-107 po tempomatu.
V soboto zvecer sem se pa za las izognil frontalnemu trcenju. Za ovinkom, kjer nic ne vidis stojita dva avta na nasprotnem pasu in nekaj "popravljata" - nobenega trikotnika nic nikjer, seveda pa ostali ki so se pripeljali, gredo na slepo prehitevat ti dve vozili. Jaz sem moral iz 100 narediti totalno zaviranje in se ustavil glih ene 5 metrov pred sparkiranimi vozili, da tist ki je prehiteval je lahko skozi to luknjo spizdil. Nikomu nista adijo.
Mi je pa ena tudi pred kratkim izsilila prednost, to je se bilo ok, najhuj je bilo, ker se je prestrasila, da bo pocilo in je zabremzala sred ceste, pa se drzala neki za glavo. Jaz sem ji potem samo mahal, naj se zacne premikat, ker iz druge strani so ze prihajali avti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Perkowich ::
Perkowich ::
Še bolj me pa zjezajo budale, ki nadlegujejo ljudi, ki se komaj učijo voziti. Vozijo jim 30cm za ritjo, blendajo, trobijo za brezveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Perkowich ()
kalorijagr ::
Kaj pa je pravilna reakcija?
Če nekoga ne opoziriš na napako, jo bo pač vedno delal. Drži?
Tu sem mislil na ljudi, ki pipkajo za polne črte ipd. Drugo so situacije, ki sprožajo nevarne situacije. Kaj naj potem zjutraj pipkam 1 uro po avtocesti, ker so ljudje na telefonu? Kako pa bi to izgledalo?
SimplyMiha ::
Več ali manj ne, samo kadar mi kakšni idioti vozjo 50 u 110 in nardi 2 kilometra dolgo kolono in kadar ljudje parkirajo, kjer se jim zazdi.
Primer: Ponavadi parkirajo tako kot je označeno z rdečo, kar na cesti.Redarji in policija pa itak ne jebejo 5%.
Prav razkurijo me ljudje, ki bemtijo čez take primere, sami pa jih ne prijavijo.
Unknown_001 ::
Ne... oz. drugače povedano nikoli se nisem izživljal nad drugimi ker:
-vem, da bi s tem ogrožal sebe in ostale
-vem, da bi situacija pri frustriranih impotentnežih eskalirala
-vem, da izgubljena minuta zaradi nekega drekača ni vredna, da bi se v primeru pizdarije 2 uri predrkaval z njim in policijo. Žal butastemu ne moreš dopovedat, da je neumen.
-ker raje odneham, če kdo vozi na nož, kot pa da ga iz inata probam zajebat/kaznovat (ker naj po predpisih kao imel absolutno prednost) in nato po DOLŽNOSTI (ZPrCP) 110. čl. mrliče in bodoče klinične fikuse vlečem iz avtov. (primer: nekdo me prehiteva v škarje, me izsili... bla bla)
-nisem psihopat
Najhujše kar sem mogoče... preveč čustveno reagiral je ... pokazal sredinec (ki pa si ga lahko vsak razlaga po svoje).
To da zaspancem na križiščih, ki zamudi zeleno za cca 4s 1x kratko pohupam ali da nasprotivozečemu poblendam zaradi slepenja NE smatram za "road rage" ampak komunikacijo - opozorilo.
-vem, da bi s tem ogrožal sebe in ostale
-vem, da bi situacija pri frustriranih impotentnežih eskalirala
-vem, da izgubljena minuta zaradi nekega drekača ni vredna, da bi se v primeru pizdarije 2 uri predrkaval z njim in policijo. Žal butastemu ne moreš dopovedat, da je neumen.
-ker raje odneham, če kdo vozi na nož, kot pa da ga iz inata probam zajebat/kaznovat (ker naj po predpisih kao imel absolutno prednost) in nato po DOLŽNOSTI (ZPrCP) 110. čl. mrliče in bodoče klinične fikuse vlečem iz avtov. (primer: nekdo me prehiteva v škarje, me izsili... bla bla)
-nisem psihopat
Najhujše kar sem mogoče... preveč čustveno reagiral je ... pokazal sredinec (ki pa si ga lahko vsak razlaga po svoje).
To da zaspancem na križiščih, ki zamudi zeleno za cca 4s 1x kratko pohupam ali da nasprotivozečemu poblendam zaradi slepenja NE smatram za "road rage" ampak komunikacijo - opozorilo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
IL_DIAVOLO ::
Ste že izgubili živce in se kregali v prometu? Zase lahko rečem da sem zelo potrpežljiv, vendar samo do takrat ko mi nekdo, ki nima prav začne trobit. Prejšnji teden na parkirišču mi eden pripelje nasproti po mojem pasu in namesto da bi zavil v boks, tišči naprej in trobi naj se umaknem nazaj, da bo v rikverc parkiral. Nisem točno vedel kaj bi rad, pa sem se mu umaknil v tist prazen boks . Hehe tip je ostal, da bi se prepiral in sem mu rekel zakaj ga ni dal naprej noter, in če je treba v nasprotno smer gužvo delat. No, hupam pa jaz ne
Nekateri vozniki ste pac bolj leseni od najbolj zilavega hrasta in ne vidite kaj voznik zeli. In ja, parkira se v rikverc, da ne pride do trka, ko zapuscas parkirisce. Nic ni naredil narobe, samo trobiti mu ne bi bilo treba, ko je videl s kakim storom ima opravka. Jaz se preprosto odpeljem naprej, ker taki itak ne poznajo vzvratne voznje in ogledal.
Perkowich ::
SimplyMiha je izjavil:
Več ali manj ne, samo kadar mi kakšni idioti vozjo 50 u 110 in nardi 2 kilometra dolgo kolono in kadar ljudje parkirajo, kjer se jim zazdi.
Primer: Ponavadi parkirajo tako kot je označeno z rdečo, kar na cesti.Redarji in policija pa itak ne jebejo 5%.
Prav razkurijo me ljudje, ki bemtijo čez take primere, sami pa jih ne prijavijo.
prijavu vsaj trikrat že....pa zgleda ne pomaga. Dvakrat sm neki vidu neki za brisalci. Je pa model zmerej isti, al z kombijam al pa z avto.
dolenc ::
Jst sem mel eno prigodo nedolgo nazaj.
Bil sem s kolesom, rahlo je deževalo, nekje 2h turca, kjer sem šibal k strela, da se ne bo še bol uscalo.
Proti koncu furce že, zavijem v eno stransko ulico, kjer je "po novem" sedaj enosmerna cesta. Zavil sem notri, v napačno smer, torej sem bil v "zmoti". Nasproti sem videl 2 avtomobila, ampak ker ta cesta včasih ni bila enosmerna, je več kot dovolj prostora za avto + kolo, pa še zraven so dovozi z dvorišč, tko da nekako bi se že zgužvali... In še enkrat, vem da sem bil v prekršku :P
Eden izmed teh avtomobilov, mi zelo, zelo grdo potrobi, prov objestno. Čist se mi je snel, prletu sem direkt pred njega, na žlajf in pošrek, tko da jedva da sem se ustavu, bil sem prpravlen ga zvlečt vn iz avta in tam na mestu razbit ko kanto. Pogledam notri, družina cigančkov, glave dol... Zavijejo na rob in me nekak obvozijo. Avto za njim, da v vzratno in se mi umakne na rob cestišča, da grem lahko lepo s kolesom naprej.
Nisem najbolj ponosen na ta trenutek, mam pa eno zgodbico več
Bil sem s kolesom, rahlo je deževalo, nekje 2h turca, kjer sem šibal k strela, da se ne bo še bol uscalo.
Proti koncu furce že, zavijem v eno stransko ulico, kjer je "po novem" sedaj enosmerna cesta. Zavil sem notri, v napačno smer, torej sem bil v "zmoti". Nasproti sem videl 2 avtomobila, ampak ker ta cesta včasih ni bila enosmerna, je več kot dovolj prostora za avto + kolo, pa še zraven so dovozi z dvorišč, tko da nekako bi se že zgužvali... In še enkrat, vem da sem bil v prekršku :P
Eden izmed teh avtomobilov, mi zelo, zelo grdo potrobi, prov objestno. Čist se mi je snel, prletu sem direkt pred njega, na žlajf in pošrek, tko da jedva da sem se ustavu, bil sem prpravlen ga zvlečt vn iz avta in tam na mestu razbit ko kanto. Pogledam notri, družina cigančkov, glave dol... Zavijejo na rob in me nekak obvozijo. Avto za njim, da v vzratno in se mi umakne na rob cestišča, da grem lahko lepo s kolesom naprej.
Nisem najbolj ponosen na ta trenutek, mam pa eno zgodbico več
videc ::
Srečo imaš, da ni bil voznik v enakem stanju kot ti, pa po možnosti kakšna gorila. Ali pa, glede na to, da so bili cigančki, da se niso nate spravili.
Potem se pa kolesarji sprašujejo, zakaj jih na cesti nihče ne mara.
Potem se pa kolesarji sprašujejo, zakaj jih na cesti nihče ne mara.
shadeX ::
take rabimo pa ne bo noben vec trobil.
Avto ima hupo pač z razlogom in ne zastonj pregledajo njeno delovanje tudi na tehničnem.
bambam20 ::
SimplyMiha je izjavil:
Več ali manj ne, samo kadar mi kakšni idioti vozjo 50 u 110 in nardi 2 kilometra dolgo kolono in kadar ljudje parkirajo, kjer se jim zazdi.
Primer: Ponavadi parkirajo tako kot je označeno z rdečo, kar na cesti.Redarji in policija pa itak ne jebejo 5%.
Prav razkurijo me ljudje, ki bemtijo čez take primere, sami pa jih ne prijavijo.
Policiji oz. redarjem se ne dapridet za tisti drobiž.
mikhaair ::
Mene najbolj jezijo ljudje, ki se na bliznjem kroznem ne znajo vozit in vkljucit. Krozno je dvopasovno, vkljucevanje pa je iz enega pasu. Pacienti, ki se ne znajo premaknit na notranji pas + neuporaba smerokaza, grrrrrrrrr, ampak najbolj mi gredo na zivce pa kamperisti, ki se ne znajo vkljucit. Cakajo prost notranji pas, medtem ko bi se enostavno zapeljali na prostega zunenjega in se vkljucili v notranjega. Ker casa in prostora je na pretek. Krozisce je veliko.
Sicer nevem ali imam prav. A se moras po zakonu vkljucit na pas po katerem bos peljal?
Sicer nevem ali imam prav. A se moras po zakonu vkljucit na pas po katerem bos peljal?
m0LN4r ::
Jaz v murski, zaradi vseh ostalih kroznega prevozim z prekrskom. Krozni je dvopasovni, ampak zelo majhen.
Problem je, da na prvi izvoz _nihce_ ampak res nihce ne zavije, ker tam ni nic oz. je slepa ulica do veterinarske ambulante in to je vse. Zunanji pas je samemu sebi namen.
99,9% ljudi se tako po tistem zunanjem pasu vozi direkt v drugi izvoz, potem pa so se tisti, ki se vrivajo na isti izvoz iz notranjega pasa.
Nekaj casa sem se trudil, potem pa sem obupal. Gres na notranjega in potem drugi izvoz pa ne mores potem vec ven. Ne pustijo te not tisti, ki sibajo direkt po zunanjem, pa potem se prileti kak pacient, ki te po zunanjem prehiteva.
Pravcajt razvrstit je pa tudi samo v teoriji mozno, ker je tako majhen krozni. V kolikor sta dva avta na zunanjem, je zgodba zakljucena.
To krozisce je iz tega razloga totalen fail. Tist zunanji (prvi) izvoz, bi moral biti posebej locen pas, ker ga resnicno noben ne uporablja.
Na pa se na sliki takoj konkreten primer takega voznika:
Google Street View
Problem je, da na prvi izvoz _nihce_ ampak res nihce ne zavije, ker tam ni nic oz. je slepa ulica do veterinarske ambulante in to je vse. Zunanji pas je samemu sebi namen.
99,9% ljudi se tako po tistem zunanjem pasu vozi direkt v drugi izvoz, potem pa so se tisti, ki se vrivajo na isti izvoz iz notranjega pasa.
Nekaj casa sem se trudil, potem pa sem obupal. Gres na notranjega in potem drugi izvoz pa ne mores potem vec ven. Ne pustijo te not tisti, ki sibajo direkt po zunanjem, pa potem se prileti kak pacient, ki te po zunanjem prehiteva.
Pravcajt razvrstit je pa tudi samo v teoriji mozno, ker je tako majhen krozni. V kolikor sta dva avta na zunanjem, je zgodba zakljucena.
To krozisce je iz tega razloga totalen fail. Tist zunanji (prvi) izvoz, bi moral biti posebej locen pas, ker ga resnicno noben ne uporablja.
Na pa se na sliki takoj konkreten primer takega voznika:
Google Street View
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jype ::
m0LN4r ::
Mene najbolj jezijo ljudje, ki se na bliznjem kroznem ne znajo vozit in vkljucit. Krozno je dvopasovno, vkljucevanje pa je iz enega pasu. Pacienti, ki se ne znajo premaknit na notranji pas + neuporaba smerokaza, grrrrrrrrr, ampak najbolj mi gredo na zivce pa kamperisti, ki se ne znajo vkljucit. Cakajo prost notranji pas, medtem ko bi se enostavno zapeljali na prostega zunenjega in se vkljucili v notranjega. Ker casa in prostora je na pretek. Krozisce je veliko.
Sicer nevem ali imam prav. A se moras po zakonu vkljucit na pas po katerem bos peljal?
Mislis tako kot to delajo mariborcani pri evroparku, kot standard???
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
Mene najbolj jezijo ljudje, ki se na bliznjem kroznem ne znajo vozit in vkljucit. Krozno je dvopasovno, vkljucevanje pa je iz enega pasu. Pacienti, ki se ne znajo premaknit na notranji pas + neuporaba smerokaza, grrrrrrrrr, ampak najbolj mi gredo na zivce pa kamperisti, ki se ne znajo vkljucit. Cakajo prost notranji pas, medtem ko bi se enostavno zapeljali na prostega zunenjega in se vkljucili v notranjega. Ker casa in prostora je na pretek. Krozisce je veliko.
Sicer nevem ali imam prav. A se moras po zakonu vkljucit na pas po katerem bos peljal?
Mene pa jezite taki, ki ne znate voziti v kroznih.
Vkljucevanje na zunanji pas in se nato razvrstiti na notranjega?! Ni varneje vrniti voznisko in uporabiti javni prevoz?
facepalm ::
@lakotnik29
Preberi njegov primer se 1x. Key je njegovo zadnje vprasanje.
Aja se odgovor na tvoje vprasanje: ravnas se po talnih oznacbah. Ce jih ni imas problem manj in se vozis po zunanjem pasu cel krozni.
Vecina novih kroznih je dezajnirana tako, da se lahko vklopis neposredno na notranji. Pri ostalih je potrebno sekat (in ne zapeljat po) zunanji pas.
Ce se zelis peljati po notranjem, se mores nanj vkljucit ob vstopu v krozni. Kasneje to ni mozno.
Preberi njegov primer se 1x. Key je njegovo zadnje vprasanje.
Aja se odgovor na tvoje vprasanje: ravnas se po talnih oznacbah. Ce jih ni imas problem manj in se vozis po zunanjem pasu cel krozni.
Vecina novih kroznih je dezajnirana tako, da se lahko vklopis neposredno na notranji. Pri ostalih je potrebno sekat (in ne zapeljat po) zunanji pas.
Ce se zelis peljati po notranjem, se mores nanj vkljucit ob vstopu v krozni. Kasneje to ni mozno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
bambam20 ::
Dvokrožni pri žalah je narejen katastrofalno. Kako boš speljal na notrnji pas, če potem ne moreš na zunanjega nazaj. naj krožiš nekaj minut po notranjem.
St235 ::
@lakotnik29
Preberi njegov primer se 1x. Key je njegovo zadnje vprasanje.
Aja se odgovor na tvoje vprasanje: ravnas se po talnih oznacbah. Ce jih ni imas problem manj in se vozis po zunanjem pasu cel krozni.
Vecina novih kroznih je dezajnirana tako, da se lahko vklopis neposredno na notranji. Pri ostalih je potrebno sekat (in ne zapeljat po) zunanji pas.
Ce se zelis peljati po notranjem, se mores nanj vkljucit ob vstopu v krozni. Kasneje to ni mozno.
njegovo vprašanje se ne nanaša na turbo krožišča (tam moraš peljat točno tako kot kažejo cestne oznake in ponavadi še fizične ovire - pa tudi tam lahko vmes praviloma menjavaš pasove), ampak na klasično krožno križišče. In imam občutek, da imaš glede na tole izjavo "ravnas se po talnih oznacbah. Ce jih ni imas problem manj in se vozis po zunanjem pasu cel krozni." predvsem ti težave z razumevanje pravil krožnega prometa. Namreč ta so jasna:
Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
Torej zapelješ na zunanji pas in se potem razvrstiš na notranjega, ne pa da čakaš da bosta oba pasova frej in boš lahko pravokotno zapeljal na notranji.
facepalm ::
S tvojo zadnjo izjavo se ne strinjam. V kroznem je namrec prepovedano razvrscanje iz zunanjega pasu na notranji.
Edit: no tudi s tvojo prejsnjo se ne. V turbotu je naceloma menjavanje pasov prepovedano.
Imas pa prav glede moje izjave glede voznje oo zunanjem. Ampak tistim, ki se ne znajo pravilno razvrscati v kroznih, priporocam voznjo po zunanjem. To tako ali drugace pocnejo.
Edit: no tudi s tvojo prejsnjo se ne. V turbotu je naceloma menjavanje pasov prepovedano.
Imas pa prav glede moje izjave glede voznje oo zunanjem. Ampak tistim, ki se ne znajo pravilno razvrscati v kroznih, priporocam voznjo po zunanjem. To tako ali drugace pocnejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
r3dkv1c4 ::
Poklicat policijo.
Policija stavka, uradno, ker drugače se pa obnašajo, kot neuradna stavka.
Njihovo reševanje te problematike je enako 0.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
St235 ::
S tvojo zadnjo izjavo se ne strinjam. V kroznem je namrec prepovedano razvrscanje iz zunanjega pasu na notranji.
Edit: no tudi s tvojo prejsnjo se ne. V turbotu je naceloma menjavanje pasov prepovedano.
Imas pa prav glede moje izjave glede voznje oo zunanjem. Ampak tistim, ki se ne znajo pravilno razvrscati v kroznih, priporocam voznjo po zunanjem. To tako ali drugace pocnejo.
Lahko to podpres z kaksnim virom, ker v zakonu eksplicitno pise, da se lahko ( oziroma da se celo moras) razvrstiti na notranji pas?
Tolk, da ti dam priliko preden bo vsem jasno, da si nakladac, ki ne pozna prometnih predpisov in pametuje v tri dni.
Ravno tako se v turbo kroziscu lahko mirno razvrscas med pasovi, ce to dopusca prometna signalizacija (primer tomacevo).
To da ljudem svetujes naj krsijo prometne predpise, pa tako ali tako vse pove o tvoji kredibilnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
r3dkv1c4 ::
S tvojo zadnjo izjavo se ne strinjam. V kroznem je namrec prepovedano razvrscanje iz zunanjega pasu na notranji.
Edit: no tudi s tvojo prejsnjo se ne. V turbotu je naceloma menjavanje pasov prepovedano.
Imas pa prav glede moje izjave glede voznje oo zunanjem. Ampak tistim, ki se ne znajo pravilno razvrscati v kroznih, priporocam voznjo po zunanjem. To tako ali drugace pocnejo.
Od kje si pa to pravilo potegnil?
Iz gostilniške razprave?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
Jst sem mel eno prigodo nedolgo nazaj.
Bil sem s kolesom, rahlo je deževalo, nekje 2h turca, kjer sem šibal k strela, da se ne bo še bol uscalo.
Proti koncu furce že, zavijem v eno stransko ulico, kjer je "po novem" sedaj enosmerna cesta. Zavil sem notri, v napačno smer, torej sem bil v "zmoti". Nasproti sem videl 2 avtomobila, ampak ker ta cesta včasih ni bila enosmerna, je več kot dovolj prostora za avto + kolo, pa še zraven so dovozi z dvorišč, tko da nekako bi se že zgužvali... In še enkrat, vem da sem bil v prekršku :P
Eden izmed teh avtomobilov, mi zelo, zelo grdo potrobi, prov objestno. Čist se mi je snel, prletu sem direkt pred njega, na žlajf in pošrek, tko da jedva da sem se ustavu, bil sem prpravlen ga zvlečt vn iz avta in tam na mestu razbit ko kanto. Pogledam notri, družina cigančkov, glave dol... Zavijejo na rob in me nekak obvozijo. Avto za njim, da v vzratno in se mi umakne na rob cestišča, da grem lahko lepo s kolesom naprej.
Nisem najbolj ponosen na ta trenutek, mam pa eno zgodbico več
Na tvojem koncu ste po večini vsi taki, dolenjci pač.
Škoda, da te niso prevzgojili na kraju dodka.
*dogodka
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
KAVINSKY ::
predi ::
Mislis tako kot to delajo mariborcani pri evroparku, kot standard???Enkrat sem v Hoferju našel knjigco (nekaj v stilu Vožnja po krožišču) in v njej videl, da je vožnja po tej vrisani rdeči črti prepovedana, pa še do danes nisem našel pravne podlage za to. Pravilno naj bi bilo, da nadaljuješ po zunanjem in da je notranji (dvojna prekinjena črta) namenjen samo vozilom, ki se vključujejo v krožišče iz levega pasu, kar je vsaj navidez skregano z logiko optimalne vožnje v krožiščih. Moje vozilo brez problema naredi takšen ovinek, poleg tega je notranji robnik povozen. Razni tutoriali na netu to situacijo lepo izpustijo. Katero pravilo torej zapoveduje vožnjo naravnost v tem primeru?
St235 ::
Edina relavantna stvar, ki bi ti ta manever lahko prepovedala so talne označbe. Na pasu po katerem voziš je namreč označeno, da lahko pelješ naravnost ali zaviješ desno. Dodatno je to na znakih pred vstopom v krožišče.
facepalm ::
S tvojo zadnjo izjavo se ne strinjam. V kroznem je namrec prepovedano razvrscanje iz zunanjega pasu na notranji.
Edit: no tudi s tvojo prejsnjo se ne. V turbotu je naceloma menjavanje pasov prepovedano.
Imas pa prav glede moje izjave glede voznje oo zunanjem. Ampak tistim, ki se ne znajo pravilno razvrscati v kroznih, priporocam voznjo po zunanjem. To tako ali drugace pocnejo.
Lahko to podpres z kaksnim virom, ker v zakonu eksplicitno pise, da se lahko ( oziroma da se celo moras) razvrstiti na notranji pas?
Tolk, da ti dam priliko preden bo vsem jasno, da si nakladac, ki ne pozna prometnih predpisov in pametuje v tri dni.
Ravno tako se v turbo kroziscu lahko mirno razvrscas med pasovi, ce to dopusca prometna signalizacija (primer tomacevo).
To da ljudem svetujes naj krsijo prometne predpise, pa tako ali tako vse pove o tvoji kredibilnosti.
Sem kje omenil da se ne smes uvrstiti na notranji pas? Al sem zajebal kaksno vejico pa te je celega zmedlo?
Tomacevo je posebno semaforizirano krozno z lastnostmi turbota. Btw turboti so dezajnirani tako, da se voznik predhodno razvrsti na ustrezen pas zato, da mu v kroznem ni potrebno menjavati pasove.
In ce se tudi ti sam strinjas, da se voznik more vkljuciti na notranj pas (razen posebnih primerov), zakaj zagovarjas, da se ob uvozu zapelje na zunanji in kasneje razvrsti na notranji? Enkrat ko vozis na zunanjem, nimas vec kaj skakat na notranji. Oz, da ne bos zacel z "vir" itd.. ti poenostavim:
1. Na zunanji pas zapeljemo me, ce nameravamo zapustiti krozno na 1. izvozu
2. Na zunanji pas se razvrstimo pred naslednjim zelenim izvozom
Torej se po zunanjem ne "vozakamo" in zato ne pride do situacije, da bi zavili na notranji pas (iz zunanjega).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
predi ::
Edina relavantna stvar, ki bi ti ta manever lahko prepovedala so talne označbe. Na pasu po katerem voziš je namreč označeno, da lahko pelješ naravnost ali zaviješ desno. Dodatno je to na znakih pred vstopom v krožišče.To sem že razmišljal, ampak talna označba za smer vožnje (ali pa modri znak za obvezno smer) ne prepoveduje menjave pasu na vozišču z več smernimi pasovi. Pri tem namreč še vedno nadaljuješ v zahtevani smeri vožnje (naravnost). Podobno kot tule, recimo. Kljub znaku lahko zapelješ na izvoz, kar trenutno počne tovornjak. Lahko tudi prehitevaš. Menjavo pasu prepove šele polna črta tudi v običajnih križiščih.
St235 ::
In ce se tudi ti sam strinjas, da se voznik more vkljuciti na notranj pas (razen posebnih primerov), zakaj zagovarjas, da se ob uvozu zapelje na zunanji in kasneje razvrsti na notranji?
Ker se mi je pokvaril teleport in ker ti že zakon pojasni, da se na notranji pas moraš razvrstit (od kje razen z zunajega pasa se ti razvrščaš ne vem) razen če in potem sledi x primerov. Če se moram razvrstit iz zunanjega na notranji pas je povsem logično, da moram najprej zapeljat na zunanjega.
Torej se po zunanjem ne "vozakamo" in zato ne pride do situacije, da bi zavili na notranji pas (iz zunanjega).
Seveda v realnosti ni nič nevadnega, da se na notranji pas zapelješ en izvoz kasneje, če na primer pred tem ni bilo prostora. Po logiki, ki jo ti zagovarjaš v situaciji, kjer nisem mogel takoj zamenjat pas (ker je bilo tam na primer drugo vozilo) ne smem zapeljat na notranji pas 10m kasneje, ko se je pas spraznil, pa čeprav grem ven šele čez tri izhode.
zakaj zagovarjas, da se ob uvozu zapelje na zunanji in kasneje razvrsti na notranji?
Zato, ker fizično ni mogoče prit na notranji pas brez, da zapelješ na zunanjega. In zato, ker zakon jasno predvideva, da se na notranji pas razvrstiš takrat, ko je to mogoče, drugače lahko voziš po zunanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Edina relavantna stvar, ki bi ti ta manever lahko prepovedala so talne označbe. Na pasu po katerem voziš je namreč označeno, da lahko pelješ naravnost ali zaviješ desno. Dodatno je to na znakih pred vstopom v krožišče.To sem že razmišljal, ampak talna označba za smer vožnje (ali pa modri znak za obvezno smer) ne prepoveduje menjave pasu na vozišču z več smernimi pasovi. Pri tem namreč še vedno nadaljuješ v zahtevani smeri vožnje (naravnost). Podobno kot tule, recimo. Kljub znaku lahko zapelješ na izvoz, kar trenutno počne tovornjak. Lahko tudi prehitevaš. Menjavo pasu prepove šele polna črta tudi v običajnih križiščih.
Se povsem strinjam in tudi močno dvomim, da bi v situaciji, ki si jo linkal lahko dejansko dobil kazen, če bi pas menjal. Je pa konstrukcijski namen krožišča tak, da se razporediš pravočasno in posledično je zato večja pretočnost. Je pa tudi res, da situacija, ki jo opisuješ praviloma pomeni, da si zajebal in boš šel še en krog v krožišču, ob enem pa z manevrnom nikogar ne oviraš (pred vozili, ki direktno zapeljejo na tisti pas imaš tako ali tako prednost). Tako, da to je bolj v kategoriji zakaj bi nek butelj to počel, kot pa v kategoriji, da je dejansko prepovedano in posledično kaznivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
mikhaair ::
Mene najbolj jezijo ljudje, ki se na bliznjem kroznem ne znajo vozit in vkljucit. Krozno je dvopasovno, vkljucevanje pa je iz enega pasu. Pacienti, ki se ne znajo premaknit na notranji pas + neuporaba smerokaza, grrrrrrrrr, ampak najbolj mi gredo na zivce pa kamperisti, ki se ne znajo vkljucit. Cakajo prost notranji pas, medtem ko bi se enostavno zapeljali na prostega zunenjega in se vkljucili v notranjega. Ker casa in prostora je na pretek. Krozisce je veliko.
Sicer nevem ali imam prav. A se moras po zakonu vkljucit na pas po katerem bos peljal?
Mene pa jezite taki, ki ne znate voziti v kroznih.
Vkljucevanje na zunanji pas in se nato razvrstiti na notranjega?! Ni varneje vrniti voznisko in uporabiti javni prevoz?
A se bos sedaj ko te je Lakotnik pošolal kaj s pepelom posul? Vrnil vozniško? Uporabil javni prevoz?
m0LN4r ::
Treba to teorijo se malo v praksi sprobat, gremo s stirimi kolegi vsak na razmaku enega izvoza se vozit v krogu po zunanjem, zato ker pac lahko xD fun fun fun fun pa dva kroga notri, pa dva kroga zunaj in spet notri xD itak mamo prednost pred vkljucujocimi. Kateri nesemaforiziran krozni priporocate?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Ne vem kaj točno bi rad povedal.
Približno tako kot lahko pešci hodijo gor in dol čez prehod, se lahko kolona avtomobilov vrti v krožnem in blokira promet. Boš moral pa ti razložit kako vezo ima to z debato.
Približno tako kot lahko pešci hodijo gor in dol čez prehod, se lahko kolona avtomobilov vrti v krožnem in blokira promet. Boš moral pa ti razložit kako vezo ima to z debato.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
To ze, samo menjavanje pasov kadarkoli v dvopasovnem kroznem z dvopasovnim vkljucevanjem potem izgubi svoj namen, pretocnost se izgubi, ker ko se bo nekdo vrinil v kroznem na notranji pas bo sigurno povzrocil verizno reakcijo za sabo in upocasnil celotno verigo + avtu, ki je pricakoval da bo avto na zunanjem zapustil kroznega pa ga ni, spet samo upocasnil smisel celotnega koncepta.
Se mi zdi, da sem v avstriji videl krozni, ki je bil narejen tako, da se iz zunanjega na notranjega nisi mogel obrnit. Razen, ce imas smarta v obliki terenca, da preskocis robnike.
Zunanji pas je bil samo za "first in first out" in nic drugega. Kar je v bistvu celoten smisel vecpasovnih kroznih.
Se mi zdi, da sem v avstriji videl krozni, ki je bil narejen tako, da se iz zunanjega na notranjega nisi mogel obrnit. Razen, ce imas smarta v obliki terenca, da preskocis robnike.
Zunanji pas je bil samo za "first in first out" in nic drugega. Kar je v bistvu celoten smisel vecpasovnih kroznih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Se mi zdi, da sem v avstriji videl krozni, ki je bil narejen tako, da se iz zunanjega na notranjega nisi mogel obrnit. Razen, ce imas smarta v obliki terenca, da preskocis robnike.
Temu se reče turbo rondo. Recimo tomačevo ali pa pri medvodah in še na 1001 mestu jih najdeš. Torej krožišča kjer se moraš v naprej pravilno razporediti glede na to kdaj boš šel ven in vmes fizično ni možno menjat pasu.
To ze, samo menjavanje pasov kadarkoli v dvopasovnem kroznem z dvopasovnim vkljucevanjem potem izgubi svoj namen, pretocnost se izgubi, ker ko se bo nekdo vrinil v kroznem na notranji pas bo sigurno povzrocil verizno reakcijo za sabo in upocasnil celotno verigo + avtu, ki je pricakoval da bo avto na zunanjem zapustil kroznega pa ga ni, spet samo upocasnil smisel celotnega koncepta.
Zato pa se praviloma moraš umaknit na notranji pas če je to mogoče, razen če boš zapustil krožišče. Nikakor pa ne pomeni, da pod nobenim pogojem ne smeš zapeljat na zunanji, ali pa celo, da ne smeš menjat pasu kasneje, ko se notranji sprosti.
m0LN4r ::
In ravno zaradi tega, ker smes, prihaja do situacije, kjer krozni ne funkcionira optimalno. Za tistega v MB pomeni to od jutra do sutra. Brezvezno cakanje pri vkljucevanju, ker se folk vozi prosto po presernu. Ker to pa tut ni res, da se vsak drugi "spomni" prepozno menjati pas. Prej je v realnosti situacija taka, da mu tisti na zunanjem smeta in gre na notranjega samo za to, da se mu pri izvozu lahko prerine pred nos.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SimplyMiha ::
Pa pride do trčenja in sedaj je krožišče neuporabno za vse, ki se tisti čas mudijo na šiht/v šolo/na spoved.
Dajte skulirajte se no že enkrat. Dovolj je, da se enemu preveč mudi, pa vsi skupaj zamudimo za uro.
Dajte skulirajte se no že enkrat. Dovolj je, da se enemu preveč mudi, pa vsi skupaj zamudimo za uro.
gendale2018 ::
enkrat sem prečkal prehod za pešce pri zeleni luči, en drug je pa zavijal desno na to cesto (isto imel zeleno)
in se mi tko model spravi neki trobit in nabijat obrate (kao da me bo povozil)
jst se pa ustavim, stopim do avta in mu zacnem tolct po plehu
in se mi tko model spravi neki trobit in nabijat obrate (kao da me bo povozil)
jst se pa ustavim, stopim do avta in mu zacnem tolct po plehu
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
jype ::
Jaz sem se pa dva tedna brez incidenta vozil po Berlinu. Pojma nimam, kaj je s temi Nemci narobe, ampak... Ko ni prostora, da bi prehiteli kolesarja, preprosto počakajo za njim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12666 (10408) | MrStein |
» | Krožišče z dvema izhodomaOddelek: Na cesti | 7912 (6411) | bsslo |
» | Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48739 (42633) | GrimReaper |
» | Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13703 (12497) | darkolord |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50005 (45958) | floyd1 |