» »

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

Temo vidijo: vsi
««
77 / 84
»»

D3m ::

Tudi meni je nekaj drkalo na začetku, par Windows updateov in HP driverjev ter veliko uninštaliranega HP sranja je sedaj vse OK.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

AMD ni kriv, ampak HP in Microsoft.

tikitoki je izjavil:

Pri AMDju Freesync deluje, preverjeno. Za nVidio pa vemo, da ima bedno podporo. No, boljse, k nic.

Niti ne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

Furbo ::

A potem tudi AMD podpira G-Sync al kako? ;)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

FlyingBee ::

To bi bilo šele hroščato.

D3m ::

Zakaj bi podpirali nečesa pri katerem nimajo dostopa?

G-sync je zaprt standard.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

FireSnake ::

Furbo je izjavil:

A potem tudi AMD podpira G-Sync al kako? ;)


Nikoli, ker ni odprt standard.
In oni so poudarili, da nikoli ne bodo podpirali "zaprtih" standardov.

FlyingBee je izjavil:

To bi bilo šele hroščato.


Lahko reče le nekdo, ki nima blage veze, kako stvari (implementacija) delujejo v praksi.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Trier ::

D3m je izjavil:

Zakaj bi podpirali nečesa pri katerem nimajo dostopa?

G-sync je zaprt standard.

Ja, ampak če ne bi bil ali pa bi lahko zakupili licenco, pa ima Bee povsem prav - glede na to da je zadeva kompleksnejša od FreeSynca, bi bil to pravi termitnjak! :))

FireSnake ::

V tvoji trditvi sta dva če-ja.
Če bi bi ti mel malo soli v glavi in, če bi kaj razmišljal tudi ne bi take klamfal.

Upam, da vidiš kaj sem hotel povedati.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

D3m ::

Če čebula ne bi imela če, bi bila bula.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Vidva pa nista prav pametna.

FireSnake ::

Prvo si preberi kaj si napisal zgoraj.
Ko se boš enkrat streznil boš želel svojo izjavo popraviti.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

FlyingBee ::

Če nisi sposoben povezati eno z drugim, pač ne sodeluj v debati

D3m ::

FlyingBee je izjavil:

To bi bilo šele hroščato.


Žgance in mlejko za tvojo pamet.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

FlyingBee ::

Sta oba za v isti koš, ne se vadi momak.

FireSnake ::

Še uporaba tujega jezika.
Seveda, napak. ;((
Ti se prav rad briješ norca iz samega sebe, tega ne počnemo mi.

No, spoštovani "poligot", pa se razpiši o naši zmoti.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

m0LN4r ::

En regionalni predstavnik AMDja je bil danes prinas in rekel, da naj bi bil Big Navi konkurenca 3070 in 3080, cena pa bi se naj gibala okoli 799$ za drazji model. Kok je to res bomo vidl.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Je kaj rekel glede izzida?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

FireSnake ::

m0LN4r je izjavil:

En regionalni predstavnik AMDja je bil danes prinas in rekel, da naj bi bil Big Navi konkurenca 3070 in 3080, cena pa bi se naj gibala okoli 799$ za drazji model. Kok je to res bomo vidl.


Kako on ve, kako hitre bodo 3070 in 3080?
Še več: bodo imena sploh takšna?

Če je res, bo zadeva zelo zanimiva.

Le, da toliko jaz ne dam. Za procesor bi še dal (ker ga lažje izkoristim). Za grafično pa ne.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

FlyingBee ::

Molnar, to pa je longshot.

Bwaze6 ::

Primerjava izdelka, ki ga še ni z izdelkom, ki ga prav tako še ni in katerega zmogljivost lahko le ugibamo...

D3m ::

To interno med seboj približno vedo. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Ja, +- 20%.

m0LN4r ::

Ja on je tu, da reklamo dela na vsake tolko. To je kot en AMD fanboy, samo da je dobro placan, pa se govorit zna kot Lisa.
Kolk je to res pa vemo iz zadnjih dveh takih top modelov (FuryX, Vega64)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Jarno ::

Zanimive novice glede RTX DLSS. Verzija "2.0" je bojda zelo uporabna zadeva. Precej bolj dodelana od prejšnjih verzij.

#65W!

tikitoki ::

Obljube, obljube,...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Horas ()

Jarno ::

tikitoki je izjavil:

Obljube, obljube,...

Zadeva je že stestirana in precej bolje implementirana kot prej.
#65W!

tikitoki ::

Jarno je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Obljube, obljube,...

Zadeva je že stestirana in precej bolje implementirana kot prej.


K bom mel čas pogledam. Prva runda je bila patetična.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Sej pa sploh nimas kartice, da bi kaj od tega lahk zares videl ali mislis gledati youtube zmazke, kot pri RT? ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Jarno ::

Za DLSS "2.0" verjamem na besedo, da je precej izboljšan glede na zgodnje različice. Ampak zadeva še ni implementirana skozi splošne nVidia nastavitve, kar pomeni, da ga trenutno mora vsaka igra izrecno vgraditi. Glede na to, da igre različno implementirajo "depth buffer" in da se bi naj upoštevali predhodni "frejmi", bi lahko pri tem tudi ostalo.
#65W!

tikitoki ::

Molnar, isto lahko rečem za tvoje navedbe o superiornosti nvidijinih rešitev.

Sicer pa že vrabci čivkajo, da je dlss nateg in po vsem videnem imajo popolnoma prav.
Mogoče je verzija 2 kaj boljša.

Zaenkrat pa res ne vidim zakaj bi preplaceval vidijwne gpuje, to je za nvidiot in tiste, k nimajo v življenju kaj pametnejšega za počet.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Zakaj bi preplaceval vidijwne gpuje, ce lahko za enak denar kupis kmalu 5800XT
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

klinker ::

tikitoki je izjavil:

Molnar, isto lahko rečem za tvoje navedbe o superiornosti nvidijinih rešitev.

Sicer pa že vrabci čivkajo, da je dlss nateg in po vsem videnem imajo popolnoma prav.
Mogoče je verzija 2 kaj boljša.

Zaenkrat pa res ne vidim zakaj bi preplaceval vidijwne gpuje, to je za nvidiot in tiste, k nimajo v življenju kaj pametnejšega za počet.


Eni pac kupimo, ne cakamo da gre cena v poden....imamo kaj pametnejsega v zivljenu za pocet, kot fixat Radeon buge in cakat leto, dve na razprodaje :D

FlyingBee ::

Tiki, kaj si ti en zategnjen tip. Preplačal pa ne boš ničesar, če ne kupiš, to pa imaš prav.

tikitoki ::

Ker se mi zdi dlss nateg? Nisem edini. Medtem pa Fanbojcki morate upravičiti zapravljanje mamici ega denarja.

Zgodovina sprememb…

meho7 ::

m0LN4r je izjavil:

Zakaj bi preplaceval vidijwne gpuje, ce lahko za enak denar kupis kmalu 5800XT

Pa fenomenalne driverje a? 700€ za grafo potem te pa driverji scat peljejo :))

D3m ::

Ali pa pri nvidii. Pfffff.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

tikitoki je izjavil:

Ker se mi zdi dlss nateg? Nisem edini. Medtem pa Fanbojcki morate upravičiti zapravljanje mamici ega denarja.
Kupis AMD, pa nimas niti dlss pa niti rtx, kaj se sekiras?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tikitoki ::

Se ne. Ker mi je bolj vsec interger scaling, ki je takoj in sila uporaben.

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Srečnež.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Jarno ::

tikitoki je izjavil:

Se ne. Ker mi je bolj vsec interger scaling, ki je takoj in sila uporaben.

Integer scaling je zanimiva zadeva, če igraš 480p/720p igre na 1440p zaslonu na primer.
Za 4k display je tudi ok, saj lahko igraš v 1080p ločljivosti brez zmehčane slike.

https://www.pcgamesn.com/amd/integer-sc...

Sicer pa imaš v ReShade več sharpen shaderjev, ki ti npr. omogočajo znosno sliko s 1080p na 1440p.
#65W!

Bwaze6 ::

NVIDIA Formally Announces GeForce RTX 2080 Ti "Cyberpunk 2077 Edition"



Ne vem, kakšen smisel ima izid 1.5 let stare prebarvane izredno omejene izdaje kartice za igro, ki izide šele čez dobre pol leta... So to načrtovali pred prestavitvijo igre, zdaj pa gredo pač s planom naprej, ker so kartice pripravljene?

dolenc ::

Tole bo v par urah razprodano

Bwaze6 ::

Urah? Od 200 jih bodo 77 potalal na žrebu, preostalo peščico pa bo folk verjetno pokupil v momentu - ker je pač "limited edition". To, da si za isti denar isto kartico (razen malo barve) lahko kupil pred letom in pol, in da bo ob izidu igre mogoče že "zastarela", so detajli...

dolenc ::

Torej zdej videš smisel.

Spet se govori o nvidiji, še ti jim delaš zastonj reklamo, pa še par kartic so naprej porinli.

Jst ::

DLSS 2.0, kolikor razumem, mora biti implementiran iz strani razvijalca igre.

Če to drži, potem je to čisto drugačna rešitev, kot DLSS 1.0, pri kateri so se hvalili, da oni (nvidija) trenira NN za upscale. DLSS 2.0 pa morajo integrirati za vsako igro posebej. Tako zadeva dobi drugačen pomen, ker zelo zelo dvomim, da trenirajo NN, ampak je nvidia uporabila "konzolne" trike, kjer je rezultat minimalna zguba na kvaliteti in ker DLSS 2.0 laufa na Tensor jedrih, tako pridobijo relativno velik perforance boost.

Pametno, Nvidia! Lastniki RTX 2070 in kasneje, kar je v tem "price bracket-u", lahko tako končno laufamo igre na 4K, brez meglene slike in artefaktov, po katerih je bil DLSS znan in sovražen.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

FlyingBee ::

Kdor prvi melje, prvi pač melje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Jst ::

Radeon Image Sharpening in FidelityFX CAS sta bila dosti boljša kor DLSS 1.

FidelityFX lahko laufaš tudi na nvidia grafičnih. Tomb raider ima to možnost.

Pri igranju težko opaziš kakšne razlike, razen če greš v extreme in igro renderiraš pri 70% in potem z FidelityFX CAS 100% upscale. Za foro probal in dela ... zanimivo. Teksture so sharp, AAja ni. Ampak pri Tomb Raiderju so problem "koti" in recimo "konec stopnic," tam je rob "čuden". Je pravilen, ampak čuden. Mogoče zaradi drugačnih barv? Ampak to je že pixel hunting...


Anyway, upam, da gre razvoj naprej. AMD, MS, Intel in Sony so se zavezali za open source rešitve, kot recimo nekaj glede Ray Tracinga, sem videl naslov,... Checkerboard in še nekaj tehnik je Sony "izdal" v open source - če se prav spomnim. MS se pa odpira - vsako leto bolj...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m0LN4r ::

DLSS je proti Sharpeningu nekaj povsem drugega, razlika se vidi in ce je zadeva dobro izpeljana bo se boljsa.
Na vecjem 4K zaslonu se lepo vidi razlika med tema dvema. Eno je upscale, drugo pa "fotoshop" filter. Medtem ko sharpening samo izostruje sliko, se lahko pri dlss tudi izboljsa kvaliteta tekstur.

Enako je npr. ko v premierju dam na posnetek sharpening ali pa 4k upscale z red giant pluginom. Razlika je tam. Upscaler pa ima se dodatno sharpening atribut, ki se ga lahko po okusu nastavlja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

se lahko pri dlss tudi izboljsa kvaliteta tekstur


Nisem opazil boljših tekstur.

Sem pa opazil manjko tekstur, ko so kompenzirali.

Tako, kot pri RT.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

Jarno ::

Pri sharpeningu je tako, da sharpen algoritem npr. iz 1440p izostri v 1440p in se nato upscala v recimo 4k.
Če se uporablja HW scaling je upscale načeloma bilinearen.
Preprosto in dokaj učinkovito.

A za kaj več kvalitete je potrebno računat iz 1440p v 4k, kar pa naj bi DLSS počel in neposredno izračunal dodatne piksle.

Po HU opisu sodeč naj bi se združevali podatki iz prejšnjih izrisanih slik, depth buffer, itd. Bo že razlog, da implementacija ni preprost 2D shader.

Sicer bi naj igra Control imela shader based DLSS, ki pa ne bo širše uporabljan in ga načeloma nadomešča tensor core DLSS 2.0.
#65W!
««
77 / 84
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
33953536 (44973) Mr.B
»

nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
26750045 (43279) Glugy
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10217410 (14864) Mr.B
»

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
12226307 (22736) Cange

Več podobnih tem