» »

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

Temo vidijo: vsi
««
73 / 84
»»

DarwiN ::

Yeah, upam da gre za vaporware. Po eni strani to žal pomeni, da Ampera še lep čas ne bo. Po drugi strani pa pomeni, da bo Ampere huda reč. Namreč, če je 2080Ti Super 10-15% hitrejša od 2080Ti, mora bit Ampere pač toliko močnejši. 3080Ti potem ne more bit le 30% hitrejša od 2080Ti, ampak vsaj 50%, a ne.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Bwaze6 ::

2080 SUPER je od 2080 hitrejša za 5 (1080p) do 7% (4K), zakaj bi pri 2080 Ti SUPER pričakocali 2-3x višjo pohitritev?



Te SUPER kartice so imele vse tudi višji dvig cene, kot pa je bil dvig zmogljivosti. Tako da dvomim, da trume gamerjev zdaj komaj čakajo, da bodo dali lahko 1200 EUR namesto 1000 za najcenejšo 2080 Ti SUPER, dvig zmogljivosti bo pa merjen v sličici, dveh na sekundo več.

D3m ::

Prej 1500 EUR.
|HP EliteBook|R5 6650U|

DarwiN ::

Bwaze6 je izjavil:

2080 SUPER je od 2080 hitrejša za 5 (1080p) do 7% (4K), zakaj bi pri 2080 Ti SUPER pričakocali 2-3x višjo pohitritev?

Poglej število CUDA jeder. Med 2080 in 2080S je razlika 4.3% (2944 - 3072), medtem ko je med 2080Ti in hipotetično 2080Ti Super 5.9% (4352 - 4608). Torej ~40% večja razlika.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

Senitel ::

Bwaze6 je izjavil:

NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti SUPER Ultimate Flagship Graphics Card Rumored To Feature 4608 Cores & 16 Gbps GDDR6 Memory

Če bo to res prišlo v začetku 2020, potem Ampere pride šele čez kako leto...

16GB in 96 ROP-ov... Does not compute. ;)

DarwiN ::

16Gbps. Senitel, pejt na kaffe. ;)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Bwaze6 ::

DarwiN je izjavil:

Bwaze6 je izjavil:

2080 SUPER je od 2080 hitrejša za 5 (1080p) do 7% (4K), zakaj bi pri 2080 Ti SUPER pričakocali 2-3x višjo pohitritev?

Poglej število CUDA jeder. Med 2080 in 2080S je razlika 4.3% (2944 - 3072), medtem ko je med 2080Ti in hipotetično 2080Ti Super 5.9% (4352 - 4608). Torej ~40% večja razlika.


No, to so seveda leaki, ne neke uradne specifikacije. "40% večja razlika" se res sliši impresivno, a še vedno gre za manj kot 6% dvig CUDA jeder, tako da kaj blazno višje zmogljivosti ne pričakujem. Sploh ker tudi polno odklenjen TU102 v Titan RTX ni bistveno hitrejši, pa je 2500 EUR...

Dr_M ::

Te SUPER kartice so imele vse tudi višji dvig cene, kot pa je bil dvig zmogljivosti.


Laz. Launch price je enak, podrazila se je le rtx2060S za $50.
Prosim, preverite podatke preden stresate take neumnosti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Senitel ::

DarwiN je izjavil:

16Gbps. Senitel, pejt na kaffe. ;)

Ah.. ;(( Long day...

Bwaze6 ::

Dr_M je izjavil:

Te SUPER kartice so imele vse tudi višji dvig cene, kot pa je bil dvig zmogljivosti.


Laz. Launch price je enak, podrazila se je le rtx2060S za $50.
Prosim, preverite podatke preden stresate take neumnosti.


Launch price je bil približno enak prvotnemu MRSP ne-SUPER kartic za večino SUPER kartic. A leto dni stare kartice se pač niso več prodajale po cenah na dan izida, zato tudi slabše razmerje price / performance v npr. izračunih TechPowerUp, ki primerja zmogljivost in trenutno ceno v času objave recenzije:



Tako da ni laž. Razlika v ceni je bila višja kot pa je razlika v zmogljivosti. In ta razlika se je le še povečala, najcenejša 2080 je 639 EUR, 2080 SUPER je 715 EUR - 12% več denarja za 5 - 7% višjo zmogljivost.

Lahko so v mojih podatkih in razumevanju seveda napake, za katere bom izjemno hvaležen, če jih izpostaviš.

Trier ::

Bwaze6 je izjavil:

NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti SUPER Ultimate Flagship Graphics Card Rumored To Feature 4608 Cores & 16 Gbps GDDR6 Memory

Če bo to res prišlo v začetku 2020, potem Ampere pride šele čez kako leto...

Ne rabi priti prej, očitno so pri Nvidii (tako ali drugače) ugotovili, da t.i. "Big Navija" še lep čas ne bo in bodo raje še malo vlekli Turinga. Kot pravi Molnar - AMD lepo bremza razvoj PC grafike s svojo nekonkurenčnostjo...

D3m ::

Kot, da se sekiraš. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

meho7 ::

FlyingBee ::

Malo počasnejša od 1660, imajo zdaj od 150 do 270EUR: 1650, 1650s, 1660, 1660s, 1660ti.

D3m ::

Jesus.

RtX 2060, 2060S, 2070, 2070S, 2080, 2080S, 2080Ti, 2080Ti S.

:))))))
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

FlyingBee ::

Full scale attack. Tako se gradi imperij a.k.a. market share.

D3m ::

Pazi. Prevelika ponudba sproži kontra učinek.
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

Ubogi AIB partners, morajo za vsak čip grafično naredit.

FlyingBee ::

meho7 ::

https://www.techpowerup.com/review/msi-...

MSI has paired their GTX 1650 Super Gaming X with a powerful cooler that is based on the thermal solution of the GTX 1660 Super, a card that puts out much more heat. Temperatures are excellent, reaching only 62°C during heavy gaming, which is very impressive. Not only temperatures are good, noise levels are outstanding, too. With 27 dBA, the card is basically inaudible during gaming when installed in a case. While the vast majority of the market is demanding idle-fan-stop on their graphics cards, some vendors, especially in this lower-priced segment choose to skip the feature, fearing increased RMA rates. Not so MSI, their Gaming X will shut off its fans during idle, desktop work, and light gaming. Since the fans don't start until 60°C, and we measured 62°C with heavy gaming, it is possible that the card might even stay completely passive in many games, if you limit the FPS rates a bit, or reduce the power limit slightly. Mighty impressive work, MSI.






AMD pa poraba :))

strumf666 ::

Nekje pa morjo bit v vodstvu >:D
Sicer VII ima nižjo porabo, kot 2080Ti, če že primerjamo okvirno isto generacijo.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

A misliš 7nm VII in precej hitrejšo 2080ti na 12nm kot isti generaciji?

Master_Yoda ::

Samo da se jim ne bo zgodilo isto kot Intelu - 12nm tako izpilili, da so potem 7nm z nizjo frekvenco/performansom in potem prestavljati prehod na 7nm x let.
Dovie'andi se tovya sagain.

Bwaze6 ::

To je seveda resna nevarnost, ker je gonilo razvoja novih manjših litografij predvsem uporaba v low power prenosnih napravah, za uporabo na desktopu v bistvu potem procesorje ženejo daleč preko idealnih frekvenc - zato je tudi overclocking sposobnost okrog 0.

Cange ::

Master_Yoda je izjavil:

Samo da se jim ne bo zgodilo isto kot Intelu - 12nm tako izpilili, da so potem 7nm z nizjo frekvenco/performansom in potem prestavljati prehod na 7nm x let.


~5% + nižja poraba je dovolj za eno generacijo, 5.2Gzh in 7nm je preveč napredka ;((.

Ta OEM in hitro starajoče kompopnente so katastrofa in to ravno na entry lvl. 1650 ujame 580, je pa v nekaterih igrah konkretno počasnejša. No1 postavko krajšat z No4 ni zdravo, FPS-poraba. Mogoče najdem YT clip Nvidija & OEM.

strumf666 ::

FlyingBee je izjavil:

A misliš 7nm VII in precej hitrejšo 2080ti na 12nm kot isti generaciji?

Izšli sta okvirno enak čas; kolk je vii počasnejša na to ne vpliva kej dost :)
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

FlyingBee ::

kaj pa 7nm vs 12nm, generacijska razlika vsaj v tem smislu

strumf666 ::

Zame irrelevantno, drgač lahko celo zgodovino privlečemo iz naftalina; kupuješ, kar je trenutno na voljo, mar ne? Primerjaš, kar je/bilo istočasno na voljo. Litografija se trenutno ne ujema ne pri grafah ne pri procesorjih.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

FlyingBee ::

Mah, če že zgodovino, potem je včasih pol leta razlike že pomenilo novo generacijo, tako da lahko kar vse posplošimo, da bo bolj razumljivo, se strinjam.

m0LN4r ::

Posted: By Jon Peddie 11.22.19

The global GPU market has been strengthening towards the end of the year, which is in line with seasonal trends, but JPR also reports some surprising spikes in specific categories. Discrete GPU shipments increased 5.13% over last quarter and are now in 32.1% of PCs, which is a significant improvement and hopefully a bellwether for the industry.

Nvidia’s shipments showed a giant 38.3% increase from last quarter. The company leads in discrete GPUs and this quarter shipped more than all of AMD’s total GPUs (including APUs).

For comparison, AMD’s overall unit shipments increased 8.7% quarter-to-quarter, Intel’s total shipments increased 5.4% from last quarter, and as mentioned, Nvidia’s increased 38.3%. Last quarter was transitional for Nvidia and the company ramped up at the end of the quarter. Channel inventory is now healthy says the company, Q4 notebook will be seasonally down. Nvidia says RTX doing well and represents 66% of its gaming revenue.

The attach rate of GPUs (includes integrated and discrete GPUs) to PCs for the quarter was 128% which was up 1.7% from last quarter.
Discrete GPUs were in 32.1% of PCs, which is up 5.13% from last quarter.
The overall PC market increased by 9.21% quarter-to-quarter and increased by 3.7% year-to-year.
Desktop graphics add-in boards (AIBs) that use discrete GPUs increased 42.2% from last quarter.


https://www.jonpeddie.com/press-release...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Kewl. Vsi so imeli rast. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

38 proti 9, z bednim RTX
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Seveda. Nvidia je GPU company in to je to. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

Inovacije so edina prava pot. Če jim sprva uspe s SLI in CFR v RT opazno (pri klasični rasterizaciji je hit and miss in praktično mrtvo) pospešiti ter s Hopper-ko MCM v to vse skupaj vpeljati, imajo še naslednjih 10 let veliko za počet.

Dr_M ::

Hehe, torej, da je amd prehitel nvidio po prodaju gpujev, je bil fake news?
Amd fanboys, how low can you go?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Boobiz ::



Zanimiv pogled na vse skupaj
I'm drunk, what's your excuse?

rabelj5 ::

tl;dw?

Senitel ::

Boobiz je izjavil:



Zanimiv pogled na vse skupaj

A "proprietary implementation based on Microsoft DXR API"? Oxymoron much. Ne bom zabijal cele pol ure za ta crap.
Glide je bil proprietary, ni pa zadeva tko zlo low level, kolikor je to cool izraz dandanes. Glide je bil zelo omejen subset OpenGL-a, ki je podpiral točno tisto, kar je podpiral 3dfx-ov hardware in čisto nič več. OpenGL je bil takrat API za grafiko na SGI delovnih postajah in se je smatral za preveč kompliciran za gaming (how the tables have turned). Še ena alternativ takrat je bil tudi kup različnih "MiniGL" implementacij, ki so bile dobesedno okleščene OpenGL knjižnice praktično za vsako grafo posebej...

Do danes smo se premaknili hudo daleč od teh začetkov. Par let nazaj ni bilo standardne knjižnice za ray tracing. Danes je (že omenjeni DXR). DXR bo dobival spremembe, jasno, tudi D3D jih dobiva. En blok sprememb za DXR pride z naslednjim update-om Direct3D-ja v prvi polovici 2020. Turing bo še zmer podpiral vse.

strumf666 ::

Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

FlyingBee ::

Temu bi se dejansko lahko reklo Back to the future.

zuzelka ::

Moram priznati da je ta Quake edino kar mi sploh vzbuja interes po RTX. Samo serija 2080ti še ni dosti zmogljiva.

FlyingBee ::

Originalni Quake II je lep primer, ko smo spomladi 1998 (jaz sem na demotu iz Joker ploščka) občudovali SW vs HW render, slednji je preko OpenGL za takratne pojme prinesel nekaj čemur smo lahko rekli: to je prihodnost v grafiki iger. Podobno je z RT, ki sam po sebi sicer ni novost, je pa odlično implementirano v igro, kjer ni več klasične rasterizacije. Verjetno z Ampere oz. 3000 serijo še ne bo večjega napredka, razen pričakovanega dviga RT cores in zmogljivosti v klasični rasterizaciji. Rešitve prihajajo iz vseh strani, ena je mogoče CFR in misteriozno povezovanje le-tega z RT in MCM.

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Senitel, zakaj so umaknili domneve glede CFR in RT napram dokaj povprečni izvedbi SLI in AFR v klasični rasterizaciji? Nvlink in CFR in RT ter kasneje še omenjajo Hopper ter MCM, pisalo je glede tega v novici iz 3dcenter, zdaj pa nikjer ne najdem.

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Zdaj se spomnim, OpenGL sem na prijateljevem PCju Voodoo2 in nato z Voodoo3 2000 lahko občudoval (s3 ViRGE ni podpiral) na svojem pa šele na Aladdin TNT2, crapy integrirana zadeva, na kateri sem se matral do 2002 in 4200ti 128mb, vau, dokler ni prišla 9700, lol.

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

V novi različici quake II rtx je tudi:A new resolution scaling option, meanwhile, lets the game automatically adjust the internal rendering resolution to try and maintain a target frame rate.
Tega še ni bilo v drugih igrah?

Nekak so odprli svoj game studio za predelavo starih iger v RTX.

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

FlyingBee mal pozen si bil. :)) Voodoo 1 & Riva 128. Za glide igre je bil V1, za opengl in d3d pa riva.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

MihaK3 ::

FlyingBee je izjavil:

Originalni Quake II je lep primer, ko smo spomladi 1998 (jaz sem na demotu iz Joker ploščka) občudovali SW vs HW render, slednji je preko OpenGL za takratne pojme prinesel nekaj čemur smo lahko rekli: to je prihodnost v grafiki iger. Podobno je z RT, ki sam po sebi sicer ni novost, je pa odlično implementirano v igro, kjer ni več klasične rasterizacije. Verjetno z Ampere oz. 3000 serijo še ne bo večjega napredka, razen pričakovanega dviga RT cores in zmogljivosti v klasični rasterizaciji. Rešitve prihajajo iz vseh strani, ena je mogoče CFR in misteriozno povezovanje le-tega z RT in MCM.

Ne spomnim se več točno kakšno grafično konfiguracijo sem imel takrat, vem pa da je bil cpu Pentium 200 in da je omenjeni demo v SW renderju delal v diapozitivih, dobesedno :D To je bila prva prava streznitev, da je zadeva že zastarela... :'(

FlyingBee ::

Dr_M je izjavil:

FlyingBee mal pozen si bil. :)) Voodoo 1 & Riva 128. Za glide igre je bil V1, za opengl in d3d pa riva.

Hehe, ja, 386 in SNES se pred tem ne štejeta. Prvi komp z winsi je bil pentium 200mhz mmx, s3 virge 2mb, 2gb hdd, win98, bež ležeče ohisje, gor pa nalepka Jerovšek in Intel Inside. Zlati časi, nimaš kaj.

Na p1 200mhz mmx je delal quake II v SW mislim, da na resoluciji 640x480 14inch crt.

Zgodovina sprememb…

MihaK3 ::

Jaz sem imel navaden P1 200 (torej non-mmx) - možno da je bilo zato toliko slabše, ne vem, ampak vem pa da sem ga preigral šele na naslednji mašini (PII, tnt2)

FlyingBee ::

Ja, podobno se zdaj dogaja, marsikdo nima zadostnega HW za RT, praktično je reset s tem.
««
73 / 84
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
33953598 (45035) Mr.B
»

nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
26750068 (43302) Glugy
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10217436 (14890) Mr.B
»

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
12226330 (22759) Cange

Več podobnih tem