Forum » Na cesti » Dolga pot z 300ccm motorjem
Dolga pot z 300ccm motorjem
xda develope ::
Zdravo!
Zanima me ali bi bilo izvedljivo iti na 900km dolgo pot(avtoceste in hitre ceste) z kawasaki ninja 300 z absom letnik 2013. Zanima me predvsem glede gretja in temperatur.
Lp
Zanima me ali bi bilo izvedljivo iti na 900km dolgo pot(avtoceste in hitre ceste) z kawasaki ninja 300 z absom letnik 2013. Zanima me predvsem glede gretja in temperatur.
Lp
toro69 ::
Močno dvomim, ti motorji so bolj narejeni za od kafiča pa do kafiča.
Uradno naj bi se ketna mazala vsakič na 600km.
https://www.manualslib.com/manual/80453...
Uradno naj bi se ketna mazala vsakič na 600km.
https://www.manualslib.com/manual/80453...
profii ::
Močno dvomim, ti motorji so bolj narejeni za od kafiča pa do kafiča.
Uradno naj bi se ketna mazala vsakič na 600km.
https://www.manualslib.com/manual/80453...
Sprej za ketno v ruzak pa gasa :)
Ljudje grejo še z manjšo kubaturo okol sveta.
feryz ::
Z lahkoto greš. Moraš biti pa mazohist za kaj takega. Brrr. Si ne predstavljam matra.
Sploh če pri 40 stopinjah nabasaš na kolono. OK, saj vemo, motor, mimohod in to... ampak vseeno.
Sploh če pri 40 stopinjah nabasaš na kolono. OK, saj vemo, motor, mimohod in to... ampak vseeno.
St235 ::
Motor bo, ce je ustrezno vzdrzevan, zdrzal brez vecjih tezav. Drugo pa je v kaksnem stanu bo sofer, splih ce bo to hotel prepeljat v enem susu.
bajsibajsi ::
Prvih par zadetkov odgovori, da se da. :) https://www.google.com/search?client=fi......0.0.0.61919.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.JO2CrTzxtlA
Ko/ce nabases na daljso stojeco oz. pocasnejso kolono in iz nekega razloga ne gre lane splitting, lahko motor ugasnes. Zlasti pri omenjenem motorju ni tezave, ce se tu in tam pomaknes z nogami ob tla, saj je lahek in nizek.
To nima veze. Takisto se mazejo verige na ~1k km pri literskih. Ce dezuje pa se pogosteje. Kupis lahko mali potovalni 50-75 ml sprej.
Z lahkoto greš. Moraš biti pa mazohist za kaj takega. Brrr. Si ne predstavljam matra.
Sploh če pri 40 stopinjah nabasaš na kolono. OK, saj vemo, motor, mimohod in to... ampak vseeno.
Ko/ce nabases na daljso stojeco oz. pocasnejso kolono in iz nekega razloga ne gre lane splitting, lahko motor ugasnes. Zlasti pri omenjenem motorju ni tezave, ce se tu in tam pomaknes z nogami ob tla, saj je lahek in nizek.
Uradno naj bi se ketna mazala vsakič na 600km.
To nima veze. Takisto se mazejo verige na ~1k km pri literskih. Ce dezuje pa se pogosteje. Kupis lahko mali potovalni 50-75 ml sprej.
vostok_1 ::
Ne bi smelo biti nikakršnega problema, če je normalno vzdrževan in ga ne zabivaš do daske ves čas.
Preveriš olje, hladilno tekočino, premične dele, da so podmazani itd. Tko kot na vsakem motorju.
To o pregrevanju ne more biti res. Manjši motorji se boljše hladijo.
Skratka, ne komplicirat. Poskrbi da vse štima in vozi.
Je pa res da ne more biti toliko komfortno kot s kakim BWMjem.
https://eurovespa.wordpress.com/
Preveriš olje, hladilno tekočino, premične dele, da so podmazani itd. Tko kot na vsakem motorju.
To o pregrevanju ne more biti res. Manjši motorji se boljše hladijo.
Skratka, ne komplicirat. Poskrbi da vse štima in vozi.
Je pa res da ne more biti toliko komfortno kot s kakim BWMjem.
https://eurovespa.wordpress.com/
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
jb_j ::
zakaj imajo nekateri motoristi poleti črne usnjene jakne namesto belih?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Mohimm ::
@jb_j ker je vsaka jakna po določenem času na cesti črna (ali vsaj siva) :)
Sicer pa med vožnjo ni neke ogromne razlike če je dobro prezračevano, ko stojiš v koloni pa ti je v obeh primerih prevroče...
Sicer pa med vožnjo ni neke ogromne razlike če je dobro prezračevano, ko stojiš v koloni pa ti je v obeh primerih prevroče...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mohimm ()
solatko ::
Zato, ker jih v belih zebe!
Stvar okusa in financ. Nekateri so pač radi vidni in se oblečejo v živobarvne kombinezone, ki pa so praviloma precej dražji. Čisti usnjeni so po navadi tudi črni.
Stvar okusa in financ. Nekateri so pač radi vidni in se oblečejo v živobarvne kombinezone, ki pa so praviloma precej dražji. Čisti usnjeni so po navadi tudi črni.
Delo krepa človeka
nejcek74 ::
900 km v enem dnevu? mogoce rahlo veliko za ta tip motorja, drugace pa temu ne bi ravno rekel dolga pot :)
pij vodo, pa pavze delaj. Pa spricni malo olja na veliko ko tankas.
pij vodo, pa pavze delaj. Pa spricni malo olja na veliko ko tankas.
scenic16 ::
... osebno bi pot razdelil na vsaj tri dele, se absolutno izognil AC in (pre)hitrim cestam, vmes naredil nekaj pavz in tako (vsaj)potrojil užitke potovanja...
Sicer pa, "dolga" pot je lahko zelo relativen pojem... ;)
3-je meseci, 18660 km, moped:
http://mopedtrip.com/
21dni - 50 ccm - 5400km - Portugalska- Škotsko višavje in nazaj...
http://vimeo.com/7261172
4500 km - 11dni preko Kanade - 50 ccm skuter - 2 osebi !
http://scootercanada.weebly.com/the-sta...
Munchen - Casablanca
Sicer pa, "dolga" pot je lahko zelo relativen pojem... ;)
3-je meseci, 18660 km, moped:
http://mopedtrip.com/
21dni - 50 ccm - 5400km - Portugalska- Škotsko višavje in nazaj...
http://vimeo.com/7261172
4500 km - 11dni preko Kanade - 50 ccm skuter - 2 osebi !
http://scootercanada.weebly.com/the-sta...
Munchen - Casablanca
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scenic16 ()
c00L3r ::
Ta ideja, da mora motor imet 600ccm+ je problem v glavah zahodnega prebivalstva. Cela indija se vozi z manj kubičnimi motorji.
Sprej za ketno je obvezna oprema. Maže se nekje na 800km. Če dežuje pa bolj pogosto. Nekateri pa ketne sploh ne mažejo, pa tudi gre. Samo jo potem pač menjajo na 10000km.
Če je motor normalno vzdrževan ne bi smeli bit težav. Nekaterim pa se tudi novi 1200ccm motorji pokvarijo.
Ravno letos sta šla 2 tipa s Tomosi na Nordkapp. https://www.facebook.com/nordkapp.moped/
Sprej za ketno je obvezna oprema. Maže se nekje na 800km. Če dežuje pa bolj pogosto. Nekateri pa ketne sploh ne mažejo, pa tudi gre. Samo jo potem pač menjajo na 10000km.
Če je motor normalno vzdrževan ne bi smeli bit težav. Nekaterim pa se tudi novi 1200ccm motorji pokvarijo.
Ravno letos sta šla 2 tipa s Tomosi na Nordkapp. https://www.facebook.com/nordkapp.moped/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c00L3r ()
blink ::
xda develope je izjavil:
Zdravo!
Zanima me ali bi bilo izvedljivo iti na 900km dolgo pot(avtoceste in hitre ceste) z kawasaki ninja 300 z absom letnik 2013. Zanima me predvsem glede gretja in temperatur.
Lp
Da. Če sta šla ta dva z mopedom na Nordkap in nazaj http://nordkapp.moped.si ne vem zakaj ne bi uspelo tebi z bistveno močnejšim in hitrejšim motociklom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blink ()
xda develope ::
No hvala za komentarje. NA pot se definitivno ne mislim odpraviti te dni ko so temperature po 30+ sploh ker imam vso opremo črno in se ne mislim cvreti na soncu. V planu je pred zimo, tako da poročam takrat.
bajsibajsi ::
Ta ideja, da mora motor imet 600ccm+ je problem v glavah zahodnega prebivalstva. Cela indija se vozi z manj kubičnimi motorji.
Saj je jasno, da lahko tudi z 49 ccm prides okoli sveta, ali pa pes... Primer Honda c90 https://www.youtube.com/user/c90adventu...
Visja kubikaza ponavadi pomeni tudi bolje vzmetenje, zanesljivejse zavore, udobnejsi sedes, nasploh bolj ustrezno ergonomijo, vec maneverskega prostora (npr. pri prehitevanju),... in ziljonkrat boljsi obcutek. :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bajsibajsi ()
Stari maček ::
Kakšni odgovori....z APN-i smo prepotovali pol sveta, danes pa brez jurja kubature ne gre....
bajsibajsi ::
Stari maček je izjavil:
Kakšni odgovori....z APN-i smo prepotovali pol sveta, danes pa brez jurja kubature ne gre....
Kaksni odgovori... z nogami smo prepotovali pol sveta, danes pa brez raketnega pogona ne gre....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bajsibajsi ()
MisterM ::
OP, izvedljivo vsekakor je, vprašanje le, kaj sam pričakuješ od takšnega izleta. Na 300ccm Ninji najbrž nimaš prtljažnika, kar pomeni obvezen nahrbtnik. Sam bi s sabo poleg spreja za verigo vzel tudi rezervno zajlo za sklopko. Članstvo v AMZS-ju je tudi dober sopotnik. Avtocest bi se izogibal, saj prav nesramno gulijo pnevmatike. Je pa na dolgih vožnjah očitna razlika že med 600 in 1000 ccm. Zaradi navora je pri slednjih veliko manj menjavanja, pa tudi poraba goriva je precej manjša, saj litraš vleče že pri 3k RPM, medtem ko je 600ice treba držati med 5k in 7k obratov, da fino povlečejo iz zavoja.
Sicer pa ni razloga, da ne bi vzdrževana in negovana Ninja 300 opravila takšno pot. Kar se pa tiče voznika - mene bi po toliko km na SS motorju (in z nahrbrtnikom) gotovo matral križ. A morda sem že v letih.
Sicer pa ni razloga, da ne bi vzdrževana in negovana Ninja 300 opravila takšno pot. Kar se pa tiče voznika - mene bi po toliko km na SS motorju (in z nahrbrtnikom) gotovo matral križ. A morda sem že v letih.
xda develope ::
OP, izvedljivo vsekakor je, vprašanje le, kaj sam pričakuješ od takšnega izleta. Na 300ccm Ninji najbrž nimaš prtljažnika, kar pomeni obvezen nahrbtnik. Sam bi s sabo poleg spreja za verigo vzel tudi rezervno zajlo za sklopko. Članstvo v AMZS-ju je tudi dober sopotnik. Avtocest bi se izogibal, saj prav nesramno gulijo pnevmatike. Je pa na dolgih vožnjah očitna razlika že med 600 in 1000 ccm. Zaradi navora je pri slednjih veliko manj menjavanja, pa tudi poraba goriva je precej manjša, saj litraš vleče že pri 3k RPM, medtem ko je 600ice treba držati med 5k in 7k obratov, da fino povlečejo iz zavoja.
Sicer pa ni razloga, da ne bi vzdrževana in negovana Ninja 300 opravila takšno pot. Kar se pa tiče voznika - mene bi po toliko km na SS motorju (in z nahrbrtnikom) gotovo matral križ. A morda sem že v letih.
Zakaj rezervno zajlo?
Drugače pa thumbs up za tale post.
MisterM ::
Zajlo zaradi Murphyja. Meni se je dvakrat strgala prav na daljši poti in sem bil primoran (enkrat v Avstriji, drugič v Franciji) čakati par dni, da so jo na servisu dobili. Z ostalimi deli (veriga, filtri, zavore, itd.) dobava načeloma ni problem oz. ima večina mehanikov te stvari na zalogi.
A. Smith ::
Stari maček je izjavil:
Kakšni odgovori....z APN-i smo prepotovali pol sveta, danes pa brez jurja kubature ne gre....
Prvič, seveda še vedno gre. Zgoraj je linkano, kako sta šla dva z mopedom na Nordkapp.
Drugič, bodimo realni. Z mopedi se je v časih fičotov in stojadin res prepotovalo pol sveta, ampak že če se je šlo na Vršič, jih je bilo pol za cesto. Tako APN-ov, kot stoenk. Ampak takrat so bile možnosti pač kakršne so bile, že VW Golf je bil pri nas luksuz, kaj šele 6-cilindraši, ki jih je bilo v tujini v 70tih in 80tih polno. Celo motocikli na 6 cilindrov so takrat obstajali, seveda ne v naši bivši državi.
Tretjič je poleg zanesljivosti in zmogljivosti še vprašanje udobja. Motor z visoko kubaturo ima veliko navora pri nizkih vrtljajih, kar pomeni, da lahko dosegamo pospeševanje in visoke potovalne hitrosti brez odvečnega hrupa in vibracij. Sploh je očitno, da to starejše (pa tudi mlajše) generacije, ki si to lahko finančno privoščijo in si omislijo touring izlete, precej dosledno upoštevajo.
Četrtič, pri sedajšnjem stanju prometa je daljša pot z mopedom precej drugačen projekt, kot 40 let nazaj. Ceste so bolj natrpane, promet pa hitrejši in počasno vozilo hitro postane ovira za ostale.
Tako da, če povzamem, dalo se je s slabšimi sredstvi včasi, možno je danes s slabšimi in boljšimi sredstvi, kakršen izziv si pač postaviš. Kar se pa tiče hvaljenja s preteklimi (revnejšimi) razmerami, pa:
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37839 (7043) | bajsibajsi |
» | Motoristi in motorjiOddelek: Na cesti | 6837 (3692) | Stari maček |
» | S 50ccm skuterjetm na morjeOddelek: Na cesti | 7911 (5479) | vostok_1 |
» | Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15783 (9554) | KTr1sk |
» | nakup "cestaka" 250 vs 600 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10393 (7802) | flipflop |