Forum » Kaj kupiti » Pomoč - kako prodajalcu iz eBaya vrniti denar?
Pomoč - kako prodajalcu iz eBaya vrniti denar?
Bojan xxxx ::
Na eBayu bi rad prodajalcu vrnil denar, ki mi ga je refundiral za ne-dostavljen izdelek.
Pred cca 3 meseci sem na eBayu iz Kitajske od prodajalca "sunnylives" kupil Orange Pi Zero in plačal 18.70 AUD. Čakal sem 2.5 meseca in potem rekel prodajalcu, da mi vrne kupnino. Po precej pregovarjanja mi je to dejansko vrnil.
Pred par dnevi je ta Orange Pi dejansko prišel. Takoj sem preko eBaya pisal prodajalcu, če mu je OK, da mu denar vrnem na isti PayPal račun iz katerega sem dobil refund; znotraj eBaya ne najdem možnosti, da bi mu nakazal denar. Pričakoval sem, da bo rekel OK, jaz mu vrnem denar, dodam kakšen dolar za dobro voljo, in vsi smo srečni.
Tukaj se začnejo stvari komplicirat. Denar sem dobil refundiran iz računa osebka Zhu Xiaona.
Danes dobim na moj PayPal payment request, za isto vsoto (18.70 AUD), vendar od neznanega človeka imenovanega Zhang Tao. Hkrati dobim preko eBaya od prodajalca "sunnylives" sporočilo, da mi je poslal payment request za 3 USD in da mi bo poslal naročene stvari in dal tracking number (skratka, piše bedarije).
To je precej skrčen povzetek poteka nakupa – vračila denarja. Prodajalec na vsako vprašanje odgovarja s praktično random odgovori. Celo to kolobocijo sem izpustil.
Se je že kdo srečal s podobno situacijo.
Namreč. Zdaj so na Kitajski strani v igri 3 osebe.
a) prodajalec ("sunnylives")
b) oseba, ki mi je nakazala 18.70 AUD (Zhu Xiona)
c) oseba, ki zahteva plačilo 18.70 AUD (Zhang Tao)
PayPal računi in mail naslovi b) in c) se seveda ne ujemajo. Vsebina komunikacije a), b) in c) se ne ujema, razen zneska 18.70 AUD. Seveda bi rad vrnil prodajalcu denar za izdelek, ki sem ga plačal in tudi dobil. Očitno pa nikakor ne morem prodajalca ("sunnylives") pripraviti do tega, da bi znotraj eBaya rekel, "Vrni mi denar na moj PayPal račun jaz@moj-mail". Rad bi se izognil temu, da bi moral denar vračati večkrat.
Če npr. preko PayPala vrnem 18.70 AUD osebi c), lahko oseba a) reče, da z osebo c) nima nobene veze in da sem mu še vedno dolžen 18.70 AUD. Morda obstajajo tudi variante, kjer a) moje plačilo interpretira kot novo naročilo 3 USD + poštnina in še vedno sem mu potem dolžen 18.70 AUD.
Skratka, prodajalec je uspel z različnimi, med seboj nepovezanimi, identitetami in popolno zmedo glede tega, kaj je fizični predmet ki se prodaja-kupuje, ustvariti res kompletno zmedo. Kakšen predlog, kaj naj naredim?
PS. Če nisem zadel teme, prosim moderatorja, da post bolj pravilno umesti.
Pred cca 3 meseci sem na eBayu iz Kitajske od prodajalca "sunnylives" kupil Orange Pi Zero in plačal 18.70 AUD. Čakal sem 2.5 meseca in potem rekel prodajalcu, da mi vrne kupnino. Po precej pregovarjanja mi je to dejansko vrnil.
Pred par dnevi je ta Orange Pi dejansko prišel. Takoj sem preko eBaya pisal prodajalcu, če mu je OK, da mu denar vrnem na isti PayPal račun iz katerega sem dobil refund; znotraj eBaya ne najdem možnosti, da bi mu nakazal denar. Pričakoval sem, da bo rekel OK, jaz mu vrnem denar, dodam kakšen dolar za dobro voljo, in vsi smo srečni.
Tukaj se začnejo stvari komplicirat. Denar sem dobil refundiran iz računa osebka Zhu Xiaona.
Danes dobim na moj PayPal payment request, za isto vsoto (18.70 AUD), vendar od neznanega človeka imenovanega Zhang Tao. Hkrati dobim preko eBaya od prodajalca "sunnylives" sporočilo, da mi je poslal payment request za 3 USD in da mi bo poslal naročene stvari in dal tracking number (skratka, piše bedarije).
To je precej skrčen povzetek poteka nakupa – vračila denarja. Prodajalec na vsako vprašanje odgovarja s praktično random odgovori. Celo to kolobocijo sem izpustil.
Se je že kdo srečal s podobno situacijo.
Namreč. Zdaj so na Kitajski strani v igri 3 osebe.
a) prodajalec ("sunnylives")
b) oseba, ki mi je nakazala 18.70 AUD (Zhu Xiona)
c) oseba, ki zahteva plačilo 18.70 AUD (Zhang Tao)
PayPal računi in mail naslovi b) in c) se seveda ne ujemajo. Vsebina komunikacije a), b) in c) se ne ujema, razen zneska 18.70 AUD. Seveda bi rad vrnil prodajalcu denar za izdelek, ki sem ga plačal in tudi dobil. Očitno pa nikakor ne morem prodajalca ("sunnylives") pripraviti do tega, da bi znotraj eBaya rekel, "Vrni mi denar na moj PayPal račun jaz@moj-mail". Rad bi se izognil temu, da bi moral denar vračati večkrat.
Če npr. preko PayPala vrnem 18.70 AUD osebi c), lahko oseba a) reče, da z osebo c) nima nobene veze in da sem mu še vedno dolžen 18.70 AUD. Morda obstajajo tudi variante, kjer a) moje plačilo interpretira kot novo naročilo 3 USD + poštnina in še vedno sem mu potem dolžen 18.70 AUD.
Skratka, prodajalec je uspel z različnimi, med seboj nepovezanimi, identitetami in popolno zmedo glede tega, kaj je fizični predmet ki se prodaja-kupuje, ustvariti res kompletno zmedo. Kakšen predlog, kaj naj naredim?
PS. Če nisem zadel teme, prosim moderatorja, da post bolj pravilno umesti.
Machete ::
Po diagonali sem preletel napisano. Nakaži na paypal naslov iz katerega si dobil refund.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Invictus ::
Brez zveze, pozabi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Bojan xxxx ::
Machete ::
Pa saj je vseeno, kaj kompliciraš, saj mu ti delaš uslugo. Vprašaj kam želi keš (email) in tja pošlji.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Bojan xxxx ::
Seveda, jaz mu delam uslugo. Ampak na vprašanje, če je OK, da mu pošljem 18.70 AUD na izhodiščni PayPal naslov (pričakoval sem odgovor "OK, pošlji"), sem dobil nazaj natanko tole:
Skratka, random odgovor, čist nepovezan z mojim vprašanjem. Valjda da mi zazvoni alarm.
Dear friend,
We have sent a 3usd collection request to your pp account.
Please confirm that we will send you a package as soon as we confirm receipt of the payment.
And give you the tracking number.
Best regards.
Skratka, random odgovor, čist nepovezan z mojim vprašanjem. Valjda da mi zazvoni alarm.
Machete ::
Meh potem pa pač poglej kam je šel denar prvič in še enkrat tja pošlji in pozabi na vse skup.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
kixs ::
Saj vcasih se kar cudim, da sploh karkoli prav pride od Kitajcev.
Na aliexpresu mi je en za vsako en in isti stavek pisal. Pa sem ga spraseval razlicne stvari...
Na aliexpresu mi je en za vsako en in isti stavek pisal. Pa sem ga spraseval razlicne stvari...
Machete ::
Pa žleht znajo bit. Jaz sem ga prosil za delni refund, ker sem dobil samo 4 od 20 plačanih kosov, pa je mirno ignoriral in zahteval, da vse pošljem nazaj, po 2. mesecih čakanj z mojse strani. Sem mu sam sredinec pokazal pa negativen feedback dal.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
grandioso74 ::
Po diagonali sem preletel napisano. Nakaži na paypal naslov iz katerega si dobil refund.
tako je, prosi ga ze email in nakaži
Človek je sam svoj največji sovražnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: grandioso74 ()
Bojan xxxx ::
Sem mu zdajle nakazal na prvotni mail naslov in mu preko eBaya poslal TX ID.
Za zabavo: z mail naslovom kamor sem denar vrnil je povezana oseba d) Zhu Xiao Na. Kdo bi vedel, če je to isto kot oseba b) Zhu Xiona. Najverjetneje gre samo za razliko v prečrkovanju iz njihovih znakov. Upam.
(popravil typo)
Za zabavo: z mail naslovom kamor sem denar vrnil je povezana oseba d) Zhu Xiao Na. Kdo bi vedel, če je to isto kot oseba b) Zhu Xiona. Najverjetneje gre samo za razliko v prečrkovanju iz njihovih znakov. Upam.
(popravil typo)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bojan xxxx ()
MadMax ::
Jaz v takem primeru dostave po refundu od istega prodajalca kupim še en enak predmet ter mu pripišem, da naj ne pošilja izdelka, ker gre za to pa to. Takoj mu stisnem še pozitivni fidbek in živim naprej. Ni on kriv če je pošta v q.
Pa žleht znajo bit. Jaz sem ga prosil za delni refund, ker sem dobil samo 4 od 20 plačanih kosov, pa je mirno ignoriral in zahteval, da vse pošljem nazaj, po 2. mesecih čakanj z mojse strani. Sem mu sam sredinec pokazal pa negativen feedback dal.Tak zaplet se rešuje čisto drugače... Razen če se je šlo za nekaj centov in si bil len pravilno speljat zadevo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
tikitoki ::
Zanimivo, da se enim zdi, da mu delas uslugo, ce mu placas za narocen izdelke, ki je bil dostavljen. Konec koncev si tudi sam prezgodaj zagnal paniko, res ni njegova krivda, ce je posta poslal s polzem.
MadMax ::
Nič ni prezgodaj zagnal paniko.
Po določenem času zapade ebay buyer protection in ta rok ni pametno zamudit.
Po določenem času zapade ebay buyer protection in ta rok ni pametno zamudit.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Mare2 ::
Mare2 ::
tryhard ::
nsa_ag3nt ::
Bojan xxxx je izjavil:
Seveda, jaz mu delam uslugo. Ampak na vprašanje, če je OK, da mu pošljem 18.70 AUD na izhodiščni PayPal naslov (pričakoval sem odgovor "OK, pošlji"), sem dobil nazaj natanko tole:
Dear friend,
We have sent a 3usd collection request to your pp account.
Please confirm that we will send you a package as soon as we confirm receipt of the payment.
And give you the tracking number.
Best regards.
Skratka, random odgovor, čist nepovezan z mojim vprašanjem. Valjda da mi zazvoni alarm.
Možno da ne razume ang, čeprav naj bi ga.
Skopiraj svoj ang tekst v https://translate.google.com/, prevod v cn in mu pošlji oboje (ang + cn).
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
Bojan xxxx ::
Nope. Tip čist dobro razume angleško, kadar je motiviran za to. Če pri tem uporablja google translate me niti ne zanima; eBay je site, kjer je uradni jezik angleščina.
Verjamem pa, da večina kitajskih eBay trgovcev pozna google translate. Dvojezični mail bi se mi res zdel pretirano uslužen. Pa še vprašanje, kako bi si tip to interpretiral. Hmmm, kako bi si jest razlagal, če bi mi američan pisal v angleščini, potem pa spodaj prilepil še google-translated slovenski tekst :)
Verjamem pa, da večina kitajskih eBay trgovcev pozna google translate. Dvojezični mail bi se mi res zdel pretirano uslužen. Pa še vprašanje, kako bi si tip to interpretiral. Hmmm, kako bi si jest razlagal, če bi mi američan pisal v angleščini, potem pa spodaj prilepil še google-translated slovenski tekst :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4 … 109 110 111 112 )Oddelek: Kaj kupiti | 1008383 (4427) | predi |
» | PayPal (strani: 1 2 3 4 … 74 75 76 77 )Oddelek: Loža | 780072 (3868) | mgermo |
» | PayPal placilo,sumljiv prodajalec (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 20887 (16407) | St235 |
» | eBay - vračilo denarja (PayPal)Oddelek: Pomoč in nasveti | 9660 (7511) | refosk |
» | Velik nateg na ebayu (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12538 (9280) | T-h-o-r |