» »

Neprimerno verbalno zelo grdo obnašanje Policaja

Neprimerno verbalno zelo grdo obnašanje Policaja

strup121 ::

gre se bolj zato, koliko časa si pripravljen še porabit za brezveze. če ni njegov čas vreden popolnoma nič, potem ni problema.

shadeX ::

Potem bi jaz kot njen šef rad, ta mi to stranke povejo.


(Redne) stranke bodo povedale, sploh če jim je tvoj lokal všeč. Ko je še partnerka delala na okencu ene izmed loterij Slovenije, je delala več prometa kot njena šefica.

Tako daleč je prišlo, da so stranke šefico spraševale kateri dan bo partnerka (omenjali so tudi drugo študentko) delala. Eno je da prideš k prodajalki, katera se posmeje in reče s stranko še kakšno besedo, drugo pa je da si skoz zatežen in gledaš da stranka čimprej spoka proč, da boš lahk po telefonu drkal.

P.S Šefica je po nekem času zamenjala službo.

nurmaln ::

imagodei je izjavil:

> "potem po ene štirih petih položnicah pa počasi dojamejo, da pravila veljajo za njih enako kot za vse ostale, ne glede na to kolk brihtni mislijo da so."

Problem s tem je samo ta, da je v Sloveniji absolutno premalo policistov na cesti. Če te ustavijo 1x na 4 leta, potem to nima haska.


Mene so v zadnjih 20 letih v sloveniji ustavili mogoče trikrat, vidim pa da nekatere ustavijo tudi po nekajkrat na mesec. Izgleda da ta prave bolj pogosto trofnejo.
Se pa strinjam ja, sistem kakršnega so uvedli v NYC, kjer je velika prisotnost policije dobro vidna, običajno prinese manj potrebe za represijo kar je super.

tryhard je izjavil:


Jah, nazadnje mi je sodišče spreminjalo kazen, ker je gospod PALICAJ upošteval zgolj to, kar se je v njegovem imaginarnem svetu zdelo skladno. Še poprej je eden dobil opozorilo od nadrejenega zaradi svojega bleščečega obnašanja.
Mi nikoli ne bo problem plačati teh UPNov. Le sodišče mi jih bo moralo izdati in ne neki dripaci, ki svojo prepotentnost sproščajo tekom delovnega časa - pa naj si bo to na račun večjih stroškov.


Kot kaže si že eden tistih ki ga čaka še kar nekaj kazni.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

nurmaln ::

Meizu je izjavil:


Tudi avtosola uci, da se na robu cestisca ustavljas samo, ce je res nuja. Kontrola prometa ni taksna nuja, da bi moral ogrozat ostala zivljenja. Da sploh ne pomislim na motoriste. Zakaj delat shit, ce se temu lahko izognes?

Edit: Sploh pa je tu kot ponavadi potrebna interpretacija. Zakon pravi, da te policist sme ustaviti ob robu cestisca ampak ne kot "de facto" temvec le ce je varno. O tem presoja predvsem voznik, ki bo ustavljen. Kako naj policist z lucmi nakaze kje ustavit razen ce ima t.i. sistem provide? V tem primeru mora policist najmanj zapeljat pred tebe in te nato ustaviti.


Jao keri znanstveniki.

Ti ne veš ali te policist ustavlja zaradi kontrole prometa ali iz kakšnega drugega razloga. Ni na tebi da presojaš ali ima policist dovolj dober razlog. Na tebi je da upoštevaš CPP in ustaviš.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Darko! ::

strup121 je izjavil:

gre se bolj zato, koliko časa si pripravljen še porabit za brezveze. če ni njegov čas vreden popolnoma nič, potem ni problema.



Če bi OP svojo izkušnjo jemal kot "brezveze", potem si najbrž ne bi vzel časa za razlagat. Razen če ni tipičen pacient ST.
Če ve kaj mu je storit je ok, če ne, mu je dan predlog.

Dejstvo je, da če hočeš kaj storit moraš to storit na taprav način.

Edina škoda časa je trolat na ST kok je vse v kurcu.
To pa res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Darko! ()

BRBR ::


Edina škoda časa je trolat na ST kok je vse v kurcu.

Torej, res je. Vse je v kurcu.
In če je vse v kurcu potem tapravega načina ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

strup121 ::

Darko! je izjavil:

strup121 je izjavil:

gre se bolj zato, koliko časa si pripravljen še porabit za brezveze. če ni njegov čas vreden popolnoma nič, potem ni problema.



Če bi OP svojo izkušnjo jemal kot "brezveze", potem si najbrž ne bi vzel časa za razlagat. Razen če ni tipičen pacient ST.
Če ve kaj mu je storit je ok, če ne, mu je dan predlog.

Dejstvo je, da če hočeš kaj storit moraš to storit na taprav način.

Edina škoda časa je trolat na ST kok je vse v kurcu.
To pa res.


preberi še enkrat. ne govorim o tem kaj on zdaj čuti temveč o tem kakšen bo rezultat njegovih nadaljnjih postopkov. To da je snowflake in da ima sedaj hude travme ter posledice je vsem jasno.
je sedaj bolj razumljivo?

MasterTade ::

Meni je pa hecno da avtorja smešite, odnos policista ki je pa nesprejemljiv za uradno osebo pa pometate pod preprogo, češ vsi smo samo ljudje

vostok_1 ::

m0LN4r je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Seveda. Kdor pričakuje drugače bo hudo presenečen.
To pa zato ker danes je folk odrastel v vatkanem svetu in vsaka najmanjša travma ga vrže s tira.

Yes, it sucks. Ampak posledic nisi imel.

Nevem no, ampak prinas na sihtu se tako obnasanje ne tolerira. Obnasati se je treba profesionalno in disciplinsko, pa ne glede na to z kakim idiotom imas opravka.
Polek tega je to policaj in ne vaski gostilnicar, ki dela red v svoji gostilni.

Ne mesat vatkan svet z etiko obnasanja, kako bi se nekdo moral obnasati na svojem delovnem mestu. Ocitno delovno mesto ni dovolj ogrozeno, da se lahko obnasas kot idiot.


To se povsem strinjam.

Ampak jz sem se obregnil v to, da je OP napisal, kot da je majhna deklica šokirana in z PTSDjem.
Zgodilo pa se ni dejansko nič. Zgolj en kreten je nanj pizdu.
Prijaviš ga, če res želiš želiš, nato greš s frendi spit pivo kjer mogoče rečeš besedo ali dve pol pa domov poseksat bejbo.
That's my usual course of action.
Drugi dan pa se zbudiš z novim znanjem, da na tem svetu so tudi kreteni. In si rečeš, da boš naslednjič čist hladnokrvno to vzel.
End of story.
There will be chutes!
It came from the lab.
You are the Baddie.

strup121 ::

MasterTade je izjavil:

Meni je pa hecno da avtorja smešite, odnos policista ki je pa nesprejemljiv za uradno osebo pa pometate pod preprogo, češ vsi smo samo ljudje

preberi post pod svojim in boš videl zakaj je tako.

Meizu ::

nurmaln je izjavil:

Meizu je izjavil:


Tudi avtosola uci, da se na robu cestisca ustavljas samo, ce je res nuja. Kontrola prometa ni taksna nuja, da bi moral ogrozat ostala zivljenja. Da sploh ne pomislim na motoriste. Zakaj delat shit, ce se temu lahko izognes?

Edit: Sploh pa je tu kot ponavadi potrebna interpretacija. Zakon pravi, da te policist sme ustaviti ob robu cestisca ampak ne kot "de facto" temvec le ce je varno. O tem presoja predvsem voznik, ki bo ustavljen. Kako naj policist z lucmi nakaze kje ustavit razen ce ima t.i. sistem provide? V tem primeru mora policist najmanj zapeljat pred tebe in te nato ustaviti.


Jao keri znanstveniki.

Ti ne veš ali te policist ustavlja zaradi kontrole prometa ali iz kakšnega drugega razloga. Ni na tebi da presojaš ali ima policist dovolj dober razlog. Na tebi je da upoštevaš CPP in ustaviš.


Seveda. In kaj pravi CPP?

stb ::

Meizu je izjavil:

Seveda. In kaj pravi CPP?

Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), 101. člen
101. člen
(posebni svetlobni znaki vozil s prednostjo in vozil za spremstvo)
[...]
(3) Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov:
1. modra svetilka: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
2. modra svetilka in svetlobna tabla: voznik mora postopno zmanjšati hitrost in ravnati po odredbi, izpisani na svetlobni tabli;
3. modra svetilka in kratek zvočni znak s sireno: voznik, za katerim vozi policijsko vozilo, ki daje tak znak, mora postopno zmanjšati hitrost in ustaviti ob robu ali zunaj vozišča. Voznik in potniki ne smejo izstopiti iz oziroma z vozila, dokler jim policist tega ne dovoli;
4. rdeča in modra svetilka: vozniki morajo takoj ustaviti vozila, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo takoj umakniti z vozišča, in dati vozilu, ki daje tak znak, in vozilu oziroma vozilom, ki ga spremlja, prosto pot. Vozniki morajo ustaviti vozila ob robu ali zunaj vozišča. Vožnjo smejo nadaljevati šele, ko odpelje mimo vozilo, vozili oziroma vsa vozila v koloni, vključno z zaključnim vozilom, ki daje znake z rdečo in modro svetilko.
[...]
(6) Vozilo s prednostjo ali vozilo za spremstvo sme med vožnjo izjemoma uporabljati tudi samo posebne svetlobne znake brez sirene, kadar je ob zadostni vidnosti tega vozila zagotovljena varnost udeležencev cestnega prometa, vozilo s prednostjo pa tudi, kadar s temi znaki opozarja na nesrečo, zgostitev prometa ali druge okoliščine, ki predstavljajo nevarnost za udeležence cestnega prometa.
[...]
(10) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 3. točke tretjega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.


Varnost ni izrecno zahtevana, lahko nesunkovito ustaviš ob robu ali zunaj vozišča. Ampak če boš ravnal nevarno te lahko doleti še kaj po kakšnem drugem členu.

Sem pa zasledil tudi že namig, da v takem primeru na kratko pomežikneš z vsemi štirimi smerniki in s tem daš policistu vedeti da si ga videl in mogoče te ne bo takoj zrinil s ceste in ustrelil, in lahko z manj stresa na obeh straneh nadaljuješ vožnjo dokler ni varno ustaviti, in se potem po človeško pogovorita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stb ()

ProGo ::

Dejte nehajte o policijskem streljanju govorit! Če pa ste v ZDA, pa to dajte v disclaimer.
P.s.: Meni osebno je stari policist, ki mu zaupam povedal, da se pelješ do prvega VARNEGA mesta za zaustavitev in se ustaviš. NOBENEGA ustavljanja sredi ceste! Ogrožaš svojo varnost, policistovo in vse drugih udeleženih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

shadeX ::

nurmaln je izjavil:


Mene so v zadnjih 20 letih v sloveniji ustavili mogoče trikrat, vidim pa da nekatere ustavijo tudi po nekajkrat na mesec. Izgleda da ta prave bolj pogosto trofnejo.



Sej so tudi mene v 11 letih odkar imam izpit ustavili približno 5x. S to razliko da prvo leto 4x in v zadnjih 10 letih 1x.

- Prvo leto sem naredil 30k km
- Nato vsako naslednje leto 3k na leto

Kot je nekdo zgoraj napisal, če boš vozil boš tud kontrole fasal. Če ne boš vozil, normalno da se lahko pohvališ da so te v 50 letih ustavili samo 5x.

nightrage ::

ProGo je izjavil:


P.s.: Meni osebno je stari policist, ki mu zaupam povedal, da se pelješ do prvega VARNEGA mesta za zaustavitev in se ustaviš. NOBENEGA ustavljanja sredi ceste! Ogrožaš svojo varnost, policistovo in vse drugih udeleženih.


Se strinjam, avtor te teme je očitno nesposoben voznik in ga je potrebno malo o tem podučiti.

Furbo ::

Lahko se voziš vsak dan v/iz službe, pa te ne bodo ustavili do penzije. Pejd pa kdaj pozno zvečer ven, te bodo pa skoraj garant. :)
Lp,f

Meizu ::

stb je izjavil:

Meizu je izjavil:

Seveda. In kaj pravi CPP?

Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), 101. člen
101. člen
(posebni svetlobni znaki vozil s prednostjo in vozil za spremstvo)
[...]
(3) Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov:
1. modra svetilka: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
2. modra svetilka in svetlobna tabla: voznik mora postopno zmanjšati hitrost in ravnati po odredbi, izpisani na svetlobni tabli;
3. modra svetilka in kratek zvočni znak s sireno: voznik, za katerim vozi policijsko vozilo, ki daje tak znak, mora postopno zmanjšati hitrost in ustaviti ob robu ali zunaj vozišča. Voznik in potniki ne smejo izstopiti iz oziroma z vozila, dokler jim policist tega ne dovoli;
4. rdeča in modra svetilka: vozniki morajo takoj ustaviti vozila, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo takoj umakniti z vozišča, in dati vozilu, ki daje tak znak, in vozilu oziroma vozilom, ki ga spremlja, prosto pot. Vozniki morajo ustaviti vozila ob robu ali zunaj vozišča. Vožnjo smejo nadaljevati šele, ko odpelje mimo vozilo, vozili oziroma vsa vozila v koloni, vključno z zaključnim vozilom, ki daje znake z rdečo in modro svetilko.
[...]
(6) Vozilo s prednostjo ali vozilo za spremstvo sme med vožnjo izjemoma uporabljati tudi samo posebne svetlobne znake brez sirene, kadar je ob zadostni vidnosti tega vozila zagotovljena varnost udeležencev cestnega prometa, vozilo s prednostjo pa tudi, kadar s temi znaki opozarja na nesrečo, zgostitev prometa ali druge okoliščine, ki predstavljajo nevarnost za udeležence cestnega prometa.
[...]
(10) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 3. točke tretjega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.


Varnost ni izrecno zahtevana, lahko nesunkovito ustaviš ob robu ali zunaj vozišča. Ampak če boš ravnal nevarno te lahko doleti še kaj po kakšnem drugem členu.

Sem pa zasledil tudi že namig, da v takem primeru na kratko pomežikneš z vsemi štirimi smerniki in s tem daš policistu vedeti da si ga videl in mogoče te ne bo takoj zrinil s ceste in ustrelil, in lahko z manj stresa na obeh straneh nadaljuješ vožnjo dokler ni varno ustaviti, in se potem po človeško pogovorita.


Saj. Na robu ALI zunaj vozisca. Nikjer ne pise, da bos oglobljen, ce bos preferiral ustavit zunaj cestisca, dokler das policistu jasno vedeti da imas namen ustavit.

Logika tu je, da ustavis ob robu vozisca, ce ima le-to odstavni pas oziroma da z ustavitvijo ne blokiras prometa na svojem pasu. V nasprotnem primeru vozis do prve moznosti ustavitve zunaj cestisca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

nurmaln ::

ProGo je izjavil:

P.s.: Meni osebno je stari policist, ki mu zaupam povedal, da se pelješ do prvega VARNEGA mesta za zaustavitev in se ustaviš. NOBENEGA ustavljanja sredi ceste! Ogrožaš svojo varnost, policistovo in vse drugih udeleženih.

Second hand anekdote so bulšit. Bistvo je kaj pravi zakon in to je zgoraj že navedeno. In zakon ne pravi da ustaviš SREDI ceste.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Mehmed ::

No ti dam first pa second hand izkusnje. Ce zivis blizu tocke kjer radi delajo zasede bos pihal prakticno tedensko, na par 100 prevozenih km v povprecju. Ta statistika ni vredna nic, ker nima zveze z voznjo.
In ce zivis ob cesti ki pelje od lokala na kateri radi ustavljajo pa preverjajo folk bos videl tako situacijo veckrat tedensko. Dvosmerna cesta kjer se nimas kam izlocit tako da se folk ustavi na svojem pasu. Nisem se videl problema v desetih letih, policiji gori luc cel postopek, ostali jih pac obvozijo.
V bistvu bi bilo krasno, ce bi vec folka furalo kilometer naprej do prvega primernega mesta, da ti ne bliskajo cel postopek v okno. Ampak zal nihce ne pocne tega, tistih par tukaj gor se pa ne vozi tam mimo zgleda.

Meizu ::

nurmaln je izjavil:

ProGo je izjavil:

P.s.: Meni osebno je stari policist, ki mu zaupam povedal, da se pelješ do prvega VARNEGA mesta za zaustavitev in se ustaviš. NOBENEGA ustavljanja sredi ceste! Ogrožaš svojo varnost, policistovo in vse drugih udeleženih.

Second hand anekdote so bulšit. Bistvo je kaj pravi zakon in to je zgoraj že navedeno. In zakon ne pravi da ustaviš SREDI ceste.


Jao.

Rob vozisca ALI (ali Ali aLi ALI) zunaj vozisca. Torej ne kar avtomatsko de facto rob cestisca temvec prvo varno mesto za ustavljanje, kar pa je ALI rob ALI zunaj cestisca.

bambam20 ::

Če policist prižge za tabo luči in sireno ne pomeni, da ti iščeš parkirišče, pač ap parkiraš takoj ob rob vozišča in se ne voziš še 500 metrov. Ti bo že policist potem povedal oz. ukazal, da odplelji do prvega postajališča. Modre luči in sirena pomeni, da moraš ustavit in ne ko boš našel prvo parkirišče.

Meizu ::

bambam20 je izjavil:

Če policist prižge za tabo luči in sireno ne pomeni, da ti iščeš parkirišče, pač ap parkiraš takoj ob rob vozišča in se ne voziš še 500 metrov. Ti bo že policist potem povedal oz. ukazal, da odplelji do prvega postajališča. Modre luči in sirena pomeni, da moraš ustavit in ne ko boš našel prvo parkirišče.


Ne.

Clen govori izkljucno o tem, da mora voznik postopno zmanjsati hitrost. Realno je to izredno sloppy definirano, stvar moje interpretacije.

Jaz se bom pac odlocil, da bom postopno zmanjseval hitrost in ustavil ali ob ali izven cestisca. KO bo to varno storiti.

nekikr ::

Me zanima kako uspešen bi bil na sodišču, če bi 20 kilometrov zmanjševal hitrost in iskal optimalno mesto, po tvoji preosji.

[D]emon ::

Ma tle ste sami specialisti, ki vidite samo en ali samo drugi ekstrem. Jao boze, se dobro, da niste na pozicijah, kjer bi s svojim drekanjem dejansko ogrozali ljudi.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Meizu ::

nekikr je izjavil:

Me zanima kako uspešen bi bil na sodišču, če bi 20 kilometrov zmanjševal hitrost in iskal optimalno mesto, po tvoji preosji.


Bravo. Cestitam ti za ta primer.

nekikr ::

Koliko pa dava? 2 kilometra? 5 kilometrov? 500 metrov? A ni vseeno, če praviš, da boš ti presodil in se bo že policaj strinjal?
Hint: velika večina opitih presodi, da je sposobna peljati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

[D]emon ::

Odlozi pijaco, ker pises bedarije.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Meizu ::

nekikr je izjavil:

Koliko pa dava? 2 kilometra? 5 kilometrov? 500 metrov? A ni vseeno, če praviš, da boš ti presodil in se bo že policaj strinjal?
Hint: velika večina opitih presodi, da je sposobna peljati.


Dajva probat raje 60km.

clothes ::

Policistovi ukazi veljajo več kot znaki in ostala signalizacija, zato je pravilno ustaviti tam kjer določi policist, četudi na sredini ceste.
Od policista pa se pričakuje, da bo zaustavitev izvedel strokovno in na varnem kraju.
Policisti tolerirajo kaksen meter nadaljevanja z vožnjo. A zakon je verjetno pisan tako, da bi te hitro lahko obtožil neupoštevanja ukazov policista, zato jaz ne bi predolgo čakal z zaustavljanjem.

facepalm ::

ce se uporabi zdravo pamet, ne pride do tezav.
1. ce se policist odloci, da te bo ustavil, ti sledi in ko se priblizujes primernemu mestu za zaustavitev, ti ustrezno signalizira
2. ce slucajno signalizira, kjer ni primernega mesta za varno zaustavitev, pocasi peljes do primernega mesta in bo policaj razumel kaj delas. ce zapeljes mimo takega mesta bo pa verjetno malo zivcen in ti bo ponovno signaliziral:)

da bi moral ustaviti takoj, na licu mesta, ob desnem robu vozisca, se nisem dozivel/slisal. bi moralo biti nekaj hudo narobe, da bi to zahtevali in ogrozali stevilne prometne udelezence.

Meizu ::

clothes je izjavil:

Policistovi ukazi veljajo več kot znaki in ostala signalizacija, zato je pravilno ustaviti tam kjer določi policist, četudi na sredini ceste.
Od policista pa se pričakuje, da bo zaustavitev izvedel strokovno in na varnem kraju.
Policisti tolerirajo kaksen meter nadaljevanja z vožnjo. A zakon je verjetno pisan tako, da bi te hitro lahko obtožil neupoštevanja ukazov policista, zato jaz ne bi predolgo čakal z zaustavljanjem.


Se enkrat. Ne.

Furbo ::

Meni se zdi, da večina pametnjakovičev tukaj ne bi znala hitro zabremzati, če bi jim pred avto skočil otrok, ker morajo toliko procesirati vse. >:D
Lp,f

Meizu ::

Furbo je izjavil:

Meni se zdi, da večina pametnjakovičev tukaj ne bi znala hitro zabremzati, če bi jim pred avto skočil otrok, ker morajo toliko procesirati vse. >:D


Jaz ne vem, kaj je tukaj sploh za procesirat.

bambam20 ::

facepalm je izjavil:



da bi moral ustaviti takoj, na licu mesta, ob desnem robu vozisca, se nisem dozivel/slisal. bi moralo biti nekaj hudo narobe, da bi to zahtevali in ogrozali stevilne prometne udelezence.


Če prižge luči za ritjo pomeni, da ustaviš zelo kmalu in se ne voziš še 450 metrov naprej. Če ge za naselje se vedno najde zelo prej bankina, kjer lahko ob cesti varno parkiraš.

nekikr ::

Meizu je izjavil:

Furbo je izjavil:

Meni se zdi, da večina pametnjakovičev tukaj ne bi znala hitro zabremzati, če bi jim pred avto skočil otrok, ker morajo toliko procesirati vse. >:D


Jaz ne vem, kaj je tukaj sploh za procesirat.

Nekateri rabijo vsaj pol kilometra, da sprocesirajo, da je treba ustaviti, če imaš za ritjo policaja s sireno in lučmi.

vander ::

balaz je izjavil:

Zgodilo se je včeraj ko so me ustavili policaji zaradi kontrole in smernika v krožnem. Ko sem zavijal iz krožišča sem za slišal sireno, potem sem peljal še nadaljnih 450m in se ustavil na prvem parkirišču. Policaj voznik ki je stopil iz avta je bil tako živčen da je takoj pridrvel ven iz avta in se začel razburjati na mene, zaradi tega ker se nisem ustavil na prvi bankini ob cesti. Z visokim tonom glasu, je stresal jezo in se zadiral na mene kot da bi mu kaj žalega storil v družini in to pred drugimi sprehajočimi naokoli. Jaz sem dejansko otrpnil od začudenja in tudi od strahu, ker je bil to zame šok, ker dejansko nisem vedel zakaj točno se razburja na mene in kaj sem naredil tako hudo narobe, da se je začel tako prostaško obnašati do mene. Kaj takega podobnega še nisem doživel od nobene uradne osebe. V nagli jezi je celo zavpil "kaj je s tabo a si normalen", nakar bi lahko smatrali celo kot žalitev, nato me je začel oštevati, "a zdej se bom zarad tebe vozu do sem, poglej kam si me pripelu". Bankino sem prepozno opazil, nato mi je osorno rekel da bi se lahko tudi na cesti ustavil, se pravi sredi ceste, na kar se meni ravno ne zdi idealno da bi ovirali promet zaradi tega, oz. niti nisem pomislil da je to dovoljeno. Iz vseh drugih izkušenj ko so me ustavili, so vozili za mano dokler ni bila primerna točka za ustavitev ob cesti npr. busna postaja, šele potem so sprožili signal. Ta policaj je pa takoj iz krožnega za mano že tulil in zelo živčno vozil nekaj cm za mojo ritjo, nakar sem že takoj slutil da z njem nekaj ni vredu in me je dejansko nahrulil kot pijan sosed psa. Počutil sem se podrejenega in ogroženega, nekako tako kot da bi me nekdo pretepel verbalno seveda.

Poleg tega imam zdaj psihične travme, saj nisem mogel spati celo noč, ker imam pred sabo sliko te osebe kako se dere na mene in me zmerja. Dejansko mi je dalo tudi misliti kaj vse si lahko policaj dovoli, če hoče, ker ima premoč nad drugimi...
In čisto iz psihološkega stališča bi omenil da je verjetno rabu strest jezo in negativo na nekoga, in ravno na mene, poleg tega si je nafilal ego in se izkazal s šopirjenjem pred svojima sodelavcema, da lahko verbalno podreja vse povprečne meščane, ker ima plavo uniformo in ker lahko ukazuje drugim, da lahko potem ustrahuje z verbalnim nasiljem. Ali se vam to zdi normaln? Je to uraden in človeski pristop???

Nimam nič proti policiji nasplošno, ampak tole sem pa kar brez besed


Mislim, da imaš travme že od prej. Ali si že kupil vinjeto?

facepalm ::

bambam20 je izjavil:

facepalm je izjavil:



da bi moral ustaviti takoj, na licu mesta, ob desnem robu vozisca, se nisem dozivel/slisal. bi moralo biti nekaj hudo narobe, da bi to zahtevali in ogrozali stevilne prometne udelezence.


Če prižge luči za ritjo pomeni, da ustaviš zelo kmalu in se ne voziš še 450 metrov naprej. Če ge za naselje se vedno najde zelo prej bankina, kjer lahko ob cesti varno parkiraš.


ce prizge luci za ritjo ali na razdalji 10m, pomeni tocno isto:) pac se ustavis takoj ko je mozno, kot si napisal. vcasih je mozno, da pride do ekstrema in moras voziti tudi 450m, ni pa to vsakdanja situacija. bi rekel da obicajno se najde pravo mesto v 50 do 150m.

Shegevara ::

Jst mislm da mi enostavno premalo vemo KJE se je OP vozil in če se res ni mogel ustavit prej kot po 500m.
Tudi ne vemo, kako hitro je vozil pred policajem in v kolikšni meri je zares nakazal namero, da se ustavi ali ne.

Edino kar vemo je samo, da se policaj nestrokovno obnašal, pa če je imel prav ali ne.

Utk ::

Meizu je izjavil:

clothes je izjavil:

Policistovi ukazi veljajo več kot znaki in ostala signalizacija, zato je pravilno ustaviti tam kjer določi policist, četudi na sredini ceste.
Od policista pa se pričakuje, da bo zaustavitev izvedel strokovno in na varnem kraju.
Policisti tolerirajo kaksen meter nadaljevanja z vožnjo. A zakon je verjetno pisan tako, da bi te hitro lahko obtožil neupoštevanja ukazov policista, zato jaz ne bi predolgo čakal z zaustavljanjem.


Se enkrat. Ne.

Se enkrat, da. Ce ti policaj ukaze ustavit, ustavis. Ti nimas pristojnosti odrejat kje pa kako, ampak on. Ce bo nevarno, te bo poslal naprej. On ocenjuje kje je varno in kje ne, ne ti. Ce se bojis vozit po predpisih, torej tudi po navodilih policije, se pac ne vozi.
Sicer pa ima lahko dober razlog, da te cim prej ustavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

CleanPower ::

Jaz sem bil pijan, 0.23 napihal ob 2h ponoči, premalo pihal v alkotest, policist me je oštel za to, pa mi še vedno ni dal kazni za neuporabo žmigovca v križišču, na kar me je opozoril. do policista sem bil spoštljiv, prometno in vozniško sem mu dal v sekundi, ustavil sem v sekundi(z žmigovci lol), ampak mu nisem lizal riti. za žmigovce v križišču sem mu enostavno rekel da jih nisem navajen dajati. kljub temu da sem mlad, 24, mi je po opravljenem alkotestu rekel le srečno vožnjo. sem pa takoj vedel da me bo ustavil in sem malo pospešil, vprašal me je kam se mi tako mudi ha ha.

tryhard ::

nurmaln je izjavil:

imagodei je izjavil:

> "potem po ene štirih petih položnicah pa počasi dojamejo, da pravila veljajo za njih enako kot za vse ostale, ne glede na to kolk brihtni mislijo da so."

Problem s tem je samo ta, da je v Sloveniji absolutno premalo policistov na cesti. Če te ustavijo 1x na 4 leta, potem to nima haska.


Mene so v zadnjih 20 letih v sloveniji ustavili mogoče trikrat, vidim pa da nekatere ustavijo tudi po nekajkrat na mesec. Izgleda da ta prave bolj pogosto trofnejo.
Se pa strinjam ja, sistem kakršnega so uvedli v NYC, kjer je velika prisotnost policije dobro vidna, običajno prinese manj potrebe za represijo kar je super.

tryhard je izjavil:


Jah, nazadnje mi je sodišče spreminjalo kazen, ker je gospod PALICAJ upošteval zgolj to, kar se je v njegovem imaginarnem svetu zdelo skladno. Še poprej je eden dobil opozorilo od nadrejenega zaradi svojega bleščečega obnašanja.
Mi nikoli ne bo problem plačati teh UPNov. Le sodišče mi jih bo moralo izdati in ne neki dripaci, ki svojo prepotentnost sproščajo tekom delovnega časa - pa naj si bo to na račun večjih stroškov.


Kot kaže si že eden tistih ki ga čaka še kar nekaj kazni.

V prometu sem dobil v zadnjih treh letih od nekje 15 nadzorov prometa le eno kazen v vrednosti 40 evrov.
Sporna kazen je bila v navezi JRM, kjer palicaj v svojem svetu ni upošteval, kar bi moral, sodišče pa je. In tako sem bil oproščen plačila.

nurmaln ::

tryhard je izjavil:

V prometu sem dobil v zadnjih treh letih od nekje 15 nadzorov prometa le eno kazen v vrednosti 40 evrov.
Sporna kazen je bila v navezi JRM, kjer palicaj v svojem svetu ni upošteval, kar bi moral, sodišče pa je. In tako sem bil oproščen plačila.


Waw, ti si pa res frajer.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

tryhard ::

nurmaln je izjavil:

tryhard je izjavil:

V prometu sem dobil v zadnjih treh letih od nekje 15 nadzorov prometa le eno kazen v vrednosti 40 evrov.
Sporna kazen je bila v navezi JRM, kjer palicaj v svojem svetu ni upošteval, kar bi moral, sodišče pa je. In tako sem bil oproščen plačila.


Waw, ti si pa res frajer.

Ti pa bedak, ki domneva, da je število kontrol prometa pogojenih z neupoštevanjem CPP.

Utk ::


Kot ze pozivam, kateri clen specificno govori kako "hitro" mora voznik ustavit?

Noben. Pise pa da zacnes ustavljat takoj, ob robu ceste, ce se ne da izven. Glede varnosti je tvoja skrb samo, da ne pohodis bremze na polno in zapeljes direkt cez 3 pasove. Ustavljanje ob robu ceste je naceloma varno.

facepalm ::

je naceloma varno vse do trenutka ko ni in dobis 2 vozili v rit:)
po pravici povedano, si ne predstavljam sebe, da bi ustavil na voznem pasu. pa naj bo to na skrajnem levem ali desnem robu, ker itak me morajo vsa druga vozila obvozit po nasprotnem pasu. se manj, bi pa zapeljal preko robnika na plocnik. to bi storil le v primeru, ce bi se moral umakniti vozilu na nujni voznji in nebi imel druge moznosti.

npr ce bi se OPu zgodil ta pripetljaj na cesti med strunjanom in valeto (proti portorozu), dejansko nebi imel kje ustaviti cca 500m, ustaviti na robu ceste pa bi bil samomor:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

imagodei ::

tryhard je izjavil:

nurmaln je izjavil:

tryhard je izjavil:

V prometu sem dobil v zadnjih treh letih od nekje 15 nadzorov prometa le eno kazen v vrednosti 40 evrov.
Sporna kazen je bila v navezi JRM, kjer palicaj v svojem svetu ni upošteval, kar bi moral, sodišče pa je. In tako sem bil oproščen plačila.


Waw, ti si pa res frajer.

Ti pa bedak, ki domneva, da je število kontrol prometa pogojenih z neupoštevanjem CPP.

V tej domnevi ni osamljen: v tej temi se oglašamo pretežno vozniki, nekateri imamo za sabo že tudi 20, 30, 40 let vozniškega staža... Nekateri letno delajo tudi po 25 in več tisoč kilometrov. Pa se redko kdo lahko "pohvali", da je dobil 15 nadzorov prometa v zadnjih treh letih.

Še manj nas je takih, ki bi pri kontroli prometa dobili kazen za kršenje JRM - pa četudi tako, ki bi kasneje na sodišču padla.

Tako da, ja... Imaš prav, lahko gre samo za naključje. Če se ti bo trend nadaljeval, bi se bilo pa smiselno vprašat, kaj počneš narobe.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

npr ce bi se OPu zgodil ta pripetljaj na cesti med strunjanom in valeto (proti portorozu), dejansko nebi imel kje ustaviti cca 500m, ustaviti na robu ceste pa bi bil samomor:)

Ko bo tam nekomu policaj prižgal lučke in ga napizdil, ker se je ustavil 500 metrov kasneje, ali pa takoj ob robu, naj odpre podobno temo in bomo o tem debatirali. Do takrat je to hipotetična situacija, ki se ni zgodila, niti se najbrž nikoli ne bo. Policaj bi tam pač počakal 300 metrov in potem prižgal lučke.

facepalm ::

ja ja.. ma sem dal primer ceste kjer se dejansko nimas kje ustavit 500m ce bi ti policisti signalizirali takoj, ko zapustis krozisce, tako kot trdi OP. dvomim pa, da bi ti tam dejansko vklopli sireno.

nekikr ::

Seveda ne bi. Policaji, v nasprotju s splošnim prepričanjem, niso totalni bebci. Pa čeprav ti dajo kdaj in kdaj kakšno kazen.

nurmaln ::

facepalm je izjavil:

je naceloma varno vse do trenutka ko ni in dobis 2 vozili v rit:)

Če se ti nekdo zaleti v rit je za prometno nesrečo kriv on in ne ti - neprimerna varnostna razdalja.


facepalm je izjavil:

npr ce bi se OPu zgodil ta pripetljaj na cesti med strunjanom in valeto (proti portorozu), dejansko nebi imel kje ustaviti cca 500m, ustaviti na robu ceste pa bi bil samomor:)

Več kot očitno to ne bi bil samomor ker se na tem delu ceste večkrat stoji (sicer ponavadi zaradi gužve). Na tej cesti ustaviti torej ni nič neobičajnega.
Po drugi strani te zaradi neuporabe varnostnega pasu na tem delu policist najverjetneje ne bi ustavljal, ker ve da bi povzročil zastoj. Vozil bi za tabo in kakšnih 100 metrov pred kakšnim izogibališčem pričel s signaliziranjem.
Če bi policist vseeno vklopil luč in sireno na tem delu ceste, potem ima verjetno za to kak zelo dober razlog in ti nisi poklican da ocenjuješ ali je njegov razlog dovolj dober ali ne. Lahko ima na primer informacijo da je v takem avtu nekdo oborožen in maha s pištolo proti ljudem. Takšnega policist ne želi pustiti do naseljenega kraja. Skratka - luč in sirena - ustavi pa ne pametuj preveč.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pihanje 0,0 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
764540 (2003) destroyer2k
»

Kontrola prometa, "pustite telefon v vozilu" (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
986324 (3105) St235
»

Opis dela naših policistov

Oddelek: Loža
413712 (2396) ahac
»

Snemanje policista v Sloveniji

Oddelek: Loža
4510052 (6232) toplakd
»

Policijska zaustavitev brez utemeljenega razloga (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
718232 (6068) Yugos

Več podobnih tem