Forum » Igre » DOOM Eternal
DOOM Eternal
oo7 ::
Ijus ::
nisem tolk dober tko da mi je čist vseen.
mam trenutno logitech mx master 2s.
mam trenutno logitech mx master 2s.
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
asaxyxas ::
Ali ima res Denuvo zaščito?
Ali dobim DOOM 64 zraven, če kupim Doom Eternal na dan izida?
Ali dobim DOOM 64 zraven, če kupim Doom Eternal na dan izida?
Ijus ::
Ali dobim DOOM 64 zraven, če kupim Doom Eternal na dan izida?
https://slayersclub.bethesda.net/en/art...
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
Vazelin ::
Vsaj doom nam bo prinesel malo sladkih trenutkov
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
2dark ::
Že igrate? Kakšna se vam zdi? Vidim na youtubu, da so eni igro že končali.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
oo7 ::
2dark ::
Že igrate? Kakšna se vam zdi? Vidim na youtubu, da so eni igro že končali.
Ne še igra še ni izšla.
In Europe and rest-of-world, DOOM Eternal unlocks at 5:01PM Pacific Time on March 19 (12:01AM GMT March 20)
Igra je že zunaj. TUkaj imaš dokaz.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Gregex ::
Že igrate? Kakšna se vam zdi? Vidim na youtubu, da so eni igro že končali.
Ne še igra še ni izšla.
In Europe and rest-of-world, DOOM Eternal unlocks at 5:01PM Pacific Time on March 19 (12:01AM GMT March 20)
Igra je že zunaj. TUkaj imaš dokaz.
Pa kaj ti v jami živiš? Youtuberji, streamerji dobijo igre od založnikov kak teden prej.
2dark ::
Pa kaj ti v jami živiš? Youtuberji, streamerji dobijo igre od založnikov kak teden prej.
Ja. V jami ob baklad sem pogledal Doom.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
asaxyxas ::
Igra je odlična. Tudi DOOM 64 je zakon. Ocene so tudi dobre.
Metacritic:
(PC) 89/100
(PS4) 87/100
(XONE) 90/100
Destructoid 8.5/10
EGM 4/5 stars
Game Informer 9.25/10
GamesRadar+ 3.5/5 stars
Jeuxvideo.com 18/20
PC Games 9/10
PCGamesN 9/10
VG247 4/5 stars
VideoGamer.com 8/10
Metacritic:
(PC) 89/100
(PS4) 87/100
(XONE) 90/100
Destructoid 8.5/10
EGM 4/5 stars
Game Informer 9.25/10
GamesRadar+ 3.5/5 stars
Jeuxvideo.com 18/20
PC Games 9/10
PCGamesN 9/10
VG247 4/5 stars
VideoGamer.com 8/10
Zgodovina sprememb…
- spremenil: asaxyxas ()
rdecaluc ::
30€ se mi ne zdi pretirana cena za takšen špil.
Time to rip and tear :)
Time to rip and tear :)
Est modus in rebus. ,typos
Kurzweil ::
Gledam ocene na vseh možnih koncih in so res zelo visoke... Open Critic 90/96... glede na tole oceno, gre za nek revolucionaren špil? Zgleda bo treba tole probat, ker očitno gre za all time best shooter
Kurzweil ::
Ni slabo... mogoče je ocena rahlo pretirana (OpenCritic)... ampak zadeva se fino špila, je lepo optimatizirana... bom še kdaj zagnal
spenstar ::
Sem gledal stream od byte-me in se vidi da je igra prehitra. Tempo je ubijalski. Ni mi jasno, kako bom lahko igral na Xboxu s kontrolerjem.
SPENSTAR--builder
Kurzweil ::
Sem gledal stream od byte-me in se vidi da je igra prehitra. Tempo je ubijalski. Ni mi jasno, kako bom lahko igral na Xboxu s kontrolerjem.
To je pa res, tempo je pa kar velik... kot Painkiller al kaj je že bil on shooter, ko so navalili, je bilo 5 min instant action... kako to šele zgleda, če bi dal še 3 težavnostne stopnje višje (sem dal na 2. težavnostno stopnjo, ravno toliko da za prvič vidim špil)...
Jaz že tako ne vem, kako lahko igrate shooterje na gamepad... men je izkušnja obupna... kaj takega kot je tole, pa sploh ne vem... sem pa nekoč igral basket, kjer je zadnja leta 3x več gumbov in prej Trine, no tam pa si ne znam predstavljat, kako bi bilo brez gamepada,.... ampak kakorkoli gledaš... najbolj češko, je igrat shooterje na gamepad...
yayo ::
uff, je hiter, bolj od Doom 2016, ki te nekaj časa pelje za rokco. Je sicer res, da sem prejšnjega naredil na Hurt Me Plenty (Normal) tega pa kar od začetka na Ultra-Violence (Hard), ker sem svež od prejšnjega. Kostantnih 120fpsjev na 2K, redkokdaj nekaj zakašlja pa se mi ne zdi, da gre za fps drop.
vostok_1 ::
Mi kdo razloži v čem je štos teh novih Doom-ov? Deluje mi generična fast paced akcija, ki postane dolgočasna po prvi uri.
Znova in znova iste poteze za vse sovrage.
Ne vem. Doom 1 in 2 sta imela opravičilo, saj se je pisalo 1994. Tega novega pa ne razumem.
Serious Sam, ki je recimo skušal emulirat Doom občutek je dejansko zadel. Enormne horde sovražnikov, ki jih je treba počistit. Po oceni videjev, pa se v teh doomih pojavi 3-4 na sceno.
Mogoče sem prestar, ampak i don't get it.
Znova in znova iste poteze za vse sovrage.
Ne vem. Doom 1 in 2 sta imela opravičilo, saj se je pisalo 1994. Tega novega pa ne razumem.
Serious Sam, ki je recimo skušal emulirat Doom občutek je dejansko zadel. Enormne horde sovražnikov, ki jih je treba počistit. Po oceni videjev, pa se v teh doomih pojavi 3-4 na sceno.
Mogoče sem prestar, ampak i don't get it.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
vostok_1 ::
Ta reč, ki je linkal že nekdo.
"
1. You get shotgun instead of pistol
2. You kill demons
Awesome, 9/10
"
Tako nizki standardi?
Res. Degeneracijo zahoda opažam praktično povsot. Filmi, Glasba, Igre ...
Sad, sad state of things.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
dolenc ::
Prvih par minutk
(prestar si)
No pa da nadaljujemo :)... Prejšna verzija je pri meni pustila boljši prvi vtis kot ta, mogoče zato ker sem imel nizka pričakovanja in se namenoma izzogibal vsem promocijskim materialom, tko da ko sem prvič zalavfal špil, sem ga tud prvič videl. Tisto je bilo tkoj od začetka samo... waw in nadaljevalo je do konca. Ko je pa bfg division usekala, pa itak, noro, po vsej cod-like solati končno en špil za geek-dedce.
Tale špil je sicer kar dober s prve, so pa mogoče malo res pretiravali s tempom, sej se vid že po zgornjem posnetku, da se moram mal navadit, komej dohajam vse skupaj . Pa to da sem prisiljen v uporabo motorke, ker ti konstantno zmanjkuje municije tudi nisem ravno navdušen. Verjetno je tempiranje povezano z vsemi nadgradnjami gibanja, ki prihajajo skozi igro, ugibam. Prejšni doom je imel v nulo, tale je nekje vmes med prejšnim in meh(zaenkrat).
Sama atmosfera v prejšnem delu, zmes high-tech demonske in industrijske gotske scene mi je bila zmagovalna, tukaj je mogoče malo bolj post-apokaliptično-gotsko vse skupaj, pa še te lepote, ki so, tko ne opaziš, ker nimaš časa. Prejšni doom je lepo ustavljal tempo, tlele pa zaenkrat samo piči, brez prestanka... En je omenil Painkiller, dejansko je tudi mene na to spomnilo.
Bomo videli, mogoče me čaka še kup presenečenj :), to je samo prvi vtis, zaenkrat vredu, ne pa za 9 kot eni serjejo.
ps.. MP je pa res skret, ni deathmatcha.
(prestar si)
No pa da nadaljujemo :)... Prejšna verzija je pri meni pustila boljši prvi vtis kot ta, mogoče zato ker sem imel nizka pričakovanja in se namenoma izzogibal vsem promocijskim materialom, tko da ko sem prvič zalavfal špil, sem ga tud prvič videl. Tisto je bilo tkoj od začetka samo... waw in nadaljevalo je do konca. Ko je pa bfg division usekala, pa itak, noro, po vsej cod-like solati končno en špil za geek-dedce.
Tale špil je sicer kar dober s prve, so pa mogoče malo res pretiravali s tempom, sej se vid že po zgornjem posnetku, da se moram mal navadit, komej dohajam vse skupaj . Pa to da sem prisiljen v uporabo motorke, ker ti konstantno zmanjkuje municije tudi nisem ravno navdušen. Verjetno je tempiranje povezano z vsemi nadgradnjami gibanja, ki prihajajo skozi igro, ugibam. Prejšni doom je imel v nulo, tale je nekje vmes med prejšnim in meh(zaenkrat).
Sama atmosfera v prejšnem delu, zmes high-tech demonske in industrijske gotske scene mi je bila zmagovalna, tukaj je mogoče malo bolj post-apokaliptično-gotsko vse skupaj, pa še te lepote, ki so, tko ne opaziš, ker nimaš časa. Prejšni doom je lepo ustavljal tempo, tlele pa zaenkrat samo piči, brez prestanka... En je omenil Painkiller, dejansko je tudi mene na to spomnilo.
Bomo videli, mogoče me čaka še kup presenečenj :), to je samo prvi vtis, zaenkrat vredu, ne pa za 9 kot eni serjejo.
ps.. MP je pa res skret, ni deathmatcha.
Vazelin ::
Mi kdo razloži v čem je štos teh novih Doom-ov? Deluje mi generična fast paced akcija, ki postane dolgočasna po prvi uri.
Znova in znova iste poteze za vse sovrage.
Ne vem. Doom 1 in 2 sta imela opravičilo, saj se je pisalo 1994. Tega novega pa ne razumem.
Serious Sam, ki je recimo skušal emulirat Doom občutek je dejansko zadel. Enormne horde sovražnikov, ki jih je treba počistit. Po oceni videjev, pa se v teh doomih pojavi 3-4 na sceno.
Mogoče sem prestar, ampak i don't get it.
Jaz sem tudi mislil da je bil prejšnji Doom sam nek hype in bo igra približno tako povprečna kot novi Wolfi.
Ko sem zalaufal in nekaj časa igral me je preprosto pritegnil. Ena redkih iger, ki sem jo končal v zadnjih letih.
Igra ima nor vibe. Enostavno se počutiš kot pizdun, ki za zabavo kolje neke demone naokoli. Igra ima sicer nekaj felerjev ampak overall gre za recimo top10 iger te generacije in verjetno najboljši shooter. Skratka tak Doom 1 in 2 na moderen način. Sicer sovragi niso niti približno narejeni tako dobro kot v, za tiste čase, fenomenalni Doom 3ki ampak so overall v industriji še vedno zelo visoko. Preprosto igra, ki jo igraš in obrneš.
Jaz bom sicer z nakupom novega Dooma malo počakal, saj sem odrezal nenujne nakupe. Ampak ob priložnosti bom seveda odigral 100%
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
vostok_1 ::
Jz sem eden redkih, ki je dejansko užival v Doom 3. Imam ga original + dodatek. Večkrat preobrnil.
Všeč mi je horror, slow paced in realizem.
Vsaj za tista leta, si se počutil, da se res bojuješ proti silam pekla.
Tu pa mi zgleda vse bolj neka risanka.
Všeč mi je horror, slow paced in realizem.
Vsaj za tista leta, si se počutil, da se res bojuješ proti silam pekla.
Tu pa mi zgleda vse bolj neka risanka.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Vazelin ::
Doom 3 je bil marsikomu všeč, recimo tudi meni. Meni je imel noro dober horror vibe. Vzdušje je bilo eno boljših ever. Grafika je bila zgodba zase in sam design. Tista svetilka je sicer najedala. Ampak to je bila druga igra kot Doom 1, 2, ali oba tanova.
Pač, prejšnji Doom moraš igrat, ne pa neki gledat po youtube kako drugi igrajo.
Pač, prejšnji Doom moraš igrat, ne pa neki gledat po youtube kako drugi igrajo.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
opeter ::
Meni osebno je Doom 3 najboljši, ravno zaradi srhljivega in duhamornega vzdušja. Pa tudi igranje ni tako, kako bi rekel - živčno in hitro.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
yayo ::
btw, Doom 3 se dobi za manj kot dva evra. Če preživim korona štalo in najdem več časa za igranje ga bom zmodal, da bo zgledal kot igra iz 2023.m
dolenc ::
Časi so se tud mal spremeni.
V časih Rečmo Quake2, si pač igral. Svoj tempo, vedel tko nisi kako se igra, pač si strelov in se slinil nad vso grafično lepoto(jaz sem q2 takrat obrnu brez miške, sam s tipkovnico). Half-life je dodal še zgodbo... Mp je že obstajal in se igral, ma je bila za 95% igralcev ista mentaliteta, pač si strelov , pro igralci so obstajali tam nekje daleč ...
Sedaj imaš v veliko competetive igrah čisto drug pristop. Ljudje spremlajo "meto", prebere se vsak patch release, kako vpliva na igro, kakšne nove taktike se lahko iz tega potegne. Kvaliteta igralcev se je močno dvignila. Zmeraj je igra na višjem nivoju bila čisto nekaj drugega kot kar smo mi igrali, vendar sedaj to vsak vidi. En kup streamerjev in pro igralcev, kjer vidiš, da čeprav igrajo isto igro, je to čisto nekaj drugega in je tisto kar te vleče v špil.
Na višjem nivoju se igra počasi pomakne iz "čistega naključja" v nekaj kar spominja na šah. Pozna se poteze, vsi sodelujoči vejo kaj je na voljo in se na vsako potezo lahko hitro odzovejo, veš tud kdaj si v situaciji kjer si "fucked".
In tak je sedaj povprečen fps igralec in tudi doom je rabil biti igra, kjer ti ni progresija zgodba, ampak je progresija tvoje znanje in obvladanje mehanik.
In kar ti doom ponudi, je peskovnik kjer se lahko s tem izživljaš.
Poglej kako nek "noob" kot sem jst igra, kam merim, kako menjam pozicije, da sem v vsakem trenutku v poziciji kjer lahko delam največji damage, med tem ko me sovragi ne morejo pojest, takoj ko to ne velja zamenjam lokacijo, če sem ogrožen grem višje, če ne morem delat škode grem direkt v njih. Potem pride izbira orožja, prioritizacija tarč ... In to je ta del kar dela Doom grozno zabaven .
Doom3, je imel ambient, zgodbo, grozljive dogodke, res je bil mojstrovina po svoje... Ampak tud tisti, ki jim je bil špil dober(jaz sem med njimi) ti bodo povedali, da nekje na 3/4 se začne malo vlečt ko se zadeva izpoje.
Med tem ko izboljšave samega igralca, s tem da ti špil serviva čedalje težje izzive, se pa ne boš kar tko naveličal.
V časih Rečmo Quake2, si pač igral. Svoj tempo, vedel tko nisi kako se igra, pač si strelov in se slinil nad vso grafično lepoto(jaz sem q2 takrat obrnu brez miške, sam s tipkovnico). Half-life je dodal še zgodbo... Mp je že obstajal in se igral, ma je bila za 95% igralcev ista mentaliteta, pač si strelov , pro igralci so obstajali tam nekje daleč ...
Sedaj imaš v veliko competetive igrah čisto drug pristop. Ljudje spremlajo "meto", prebere se vsak patch release, kako vpliva na igro, kakšne nove taktike se lahko iz tega potegne. Kvaliteta igralcev se je močno dvignila. Zmeraj je igra na višjem nivoju bila čisto nekaj drugega kot kar smo mi igrali, vendar sedaj to vsak vidi. En kup streamerjev in pro igralcev, kjer vidiš, da čeprav igrajo isto igro, je to čisto nekaj drugega in je tisto kar te vleče v špil.
Na višjem nivoju se igra počasi pomakne iz "čistega naključja" v nekaj kar spominja na šah. Pozna se poteze, vsi sodelujoči vejo kaj je na voljo in se na vsako potezo lahko hitro odzovejo, veš tud kdaj si v situaciji kjer si "fucked".
In tak je sedaj povprečen fps igralec in tudi doom je rabil biti igra, kjer ti ni progresija zgodba, ampak je progresija tvoje znanje in obvladanje mehanik.
In kar ti doom ponudi, je peskovnik kjer se lahko s tem izživljaš.
Poglej kako nek "noob" kot sem jst igra, kam merim, kako menjam pozicije, da sem v vsakem trenutku v poziciji kjer lahko delam največji damage, med tem ko me sovragi ne morejo pojest, takoj ko to ne velja zamenjam lokacijo, če sem ogrožen grem višje, če ne morem delat škode grem direkt v njih. Potem pride izbira orožja, prioritizacija tarč ... In to je ta del kar dela Doom grozno zabaven .
Doom3, je imel ambient, zgodbo, grozljive dogodke, res je bil mojstrovina po svoje... Ampak tud tisti, ki jim je bil špil dober(jaz sem med njimi) ti bodo povedali, da nekje na 3/4 se začne malo vlečt ko se zadeva izpoje.
Med tem ko izboljšave samega igralca, s tem da ti špil serviva čedalje težje izzive, se pa ne boš kar tko naveličal.
Vazelin ::
da nekje na 3/4 se začne malo vlečt ko se zadeva izpoje.
Jp. Doom 3 bi moral biti glih ene 20-25% krajša igra. In bi imel tisti wow efekt praktično do konca.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
KAVINSKY ::
Včeraj nabavil. Skoraj brez da bi gledal opise. Prejšnjega sem tudu nabavil na day 1 in skoraj da ne, sem pod prisilo delal pavze, ker se me je slabost lotevala. Sicer ga bi preigral v enem šusu
Tule pa me je razočaralo. Preigral sem ga sicer samo 2 uri ampak, preveč me gameplay vleče na Prince of Persia. Vidiš nekje kup sovragov, čez štange preskočiš brezno. Padeš med sovrage in jih kolješ dokler ne reče igra da si jih dovolj. Najbolj me moti ravno to platfomerstvo. Igram na višji zahtevnosti, kjer ti lahko en Cacodemon zbije precej zdravja. In potem so kombinacije; narediš glory kill - ker zdravje in streliva ni veliko, izgubiš občutek kje si, vidiš napad of Cacodemona kako leti proti tebi, odskočiš da se izogneš.... in padeš v prepad. Drugo pa so vsi tisti hinti med samo igro. Press [TAB] to open jada jada jada... Ne vem zakaj so šli tako komplicirati z vsemi power-upi in spretnostmi. V prejšnjem je bil koncept nemoteč in intuitiven. Tu pa dejansko moraš brati kaj ti piše na teh popupih kar preseka tempo. Isto če iščeš skrivnosti ali izive. Se ustaviš, gledaš minimap, gledaš kako boš odskakljal do tiste platforme...
Vsaj iz začetka se mi dozdeva, da so hoteli nekaj narediti ekstra, da ne bi ljudje rekli, da je ena in ista igra kot 2016.
Pa art dizajn igre. Bolj me spominja na Quake (1) - še ena meni ljubših iger, kot pa na Doom.
Ampak to je po 2 urah igranja.
Za enkrat pa rečem. Če sta bila Doom 3 in Doom 2016 vredna polne cene AAA igre, ta gotovo ni.
80/100
Smo imeli preveč dobrih iger, katere so dvignile standard.
Tule pa me je razočaralo. Preigral sem ga sicer samo 2 uri ampak, preveč me gameplay vleče na Prince of Persia. Vidiš nekje kup sovragov, čez štange preskočiš brezno. Padeš med sovrage in jih kolješ dokler ne reče igra da si jih dovolj. Najbolj me moti ravno to platfomerstvo. Igram na višji zahtevnosti, kjer ti lahko en Cacodemon zbije precej zdravja. In potem so kombinacije; narediš glory kill - ker zdravje in streliva ni veliko, izgubiš občutek kje si, vidiš napad of Cacodemona kako leti proti tebi, odskočiš da se izogneš.... in padeš v prepad. Drugo pa so vsi tisti hinti med samo igro. Press [TAB] to open jada jada jada... Ne vem zakaj so šli tako komplicirati z vsemi power-upi in spretnostmi. V prejšnjem je bil koncept nemoteč in intuitiven. Tu pa dejansko moraš brati kaj ti piše na teh popupih kar preseka tempo. Isto če iščeš skrivnosti ali izive. Se ustaviš, gledaš minimap, gledaš kako boš odskakljal do tiste platforme...
Vsaj iz začetka se mi dozdeva, da so hoteli nekaj narediti ekstra, da ne bi ljudje rekli, da je ena in ista igra kot 2016.
Pa art dizajn igre. Bolj me spominja na Quake (1) - še ena meni ljubših iger, kot pa na Doom.
Ampak to je po 2 urah igranja.
Za enkrat pa rečem. Če sta bila Doom 3 in Doom 2016 vredna polne cene AAA igre, ta gotovo ni.
80/100
Smo imeli preveč dobrih iger, katere so dvignile standard.
Kurzweil ::
Igra je dobra,... bolj kot ne vse štima... ampak te ocene med 90-96 so PRETIRANE. Več kot nekih 80/100 igra sigurno ne bi smela dobiti. Takšne ocene bi morale dobivati igre, ki so do neke mere revolucionarne, so nek mejnik v svojem žanru,... tale Doom pa neglede ne to, da je dober špil, si tega de facto ne zasluži, kot si je recimo nekoč Half-life.
Ko se ti zalušta brainless akcije, ko bi rad tisto sprostitev, da za 1 uro nažigavaš vse na polno... kot da bi recimo pri GTA izključno razbijal po mestu, je to prava izbira, ne morem pa igre igrat več kot 1 uro, ker je... kako se naj izrazim... enodimenzionalna... premalo ima širine, globine, zgodbe, dodelanega sistema,... je "zgolj" pristna akcija. Včasih to paše, vedno pa ne,... takšna igra ne more dobiti tako visoke ocene.
Da pa zdej ob izidu, ko je igra že fino optimatizirana in ko ima folk časa na pretek... da ne nabavite te igre,... vsaj tisti, ki vam je res kul ta experience, pa vas ne razumem.
Ko se ti zalušta brainless akcije, ko bi rad tisto sprostitev, da za 1 uro nažigavaš vse na polno... kot da bi recimo pri GTA izključno razbijal po mestu, je to prava izbira, ne morem pa igre igrat več kot 1 uro, ker je... kako se naj izrazim... enodimenzionalna... premalo ima širine, globine, zgodbe, dodelanega sistema,... je "zgolj" pristna akcija. Včasih to paše, vedno pa ne,... takšna igra ne more dobiti tako visoke ocene.
Da pa zdej ob izidu, ko je igra že fino optimatizirana in ko ima folk časa na pretek... da ne nabavite te igre,... vsaj tisti, ki vam je res kul ta experience, pa vas ne razumem.
vostok_1 ::
Včeraj nabavil. Skoraj brez da bi gledal opise. Prejšnjega sem tudu nabavil na day 1 in skoraj da ne, sem pod prisilo delal pavze, ker se me je slabost lotevala. Sicer ga bi preigral v enem šusu
Tule pa me je razočaralo. Preigral sem ga sicer samo 2 uri ampak, preveč me gameplay vleče na Prince of Persia. Vidiš nekje kup sovragov, čez štange preskočiš brezno. Padeš med sovrage in jih kolješ dokler ne reče igra da si jih dovolj. Najbolj me moti ravno to platfomerstvo. Igram na višji zahtevnosti, kjer ti lahko en Cacodemon zbije precej zdravja. In potem so kombinacije; narediš glory kill - ker zdravje in streliva ni veliko, izgubiš občutek kje si, vidiš napad of Cacodemona kako leti proti tebi, odskočiš da se izogneš.... in padeš v prepad. Drugo pa so vsi tisti hinti med samo igro. Press [TAB] to open jada jada jada... Ne vem zakaj so šli tako komplicirati z vsemi power-upi in spretnostmi. V prejšnjem je bil koncept nemoteč in intuitiven. Tu pa dejansko moraš brati kaj ti piše na teh popupih kar preseka tempo. Isto če iščeš skrivnosti ali izive. Se ustaviš, gledaš minimap, gledaš kako boš odskakljal do tiste platforme...
Vsaj iz začetka se mi dozdeva, da so hoteli nekaj narediti ekstra, da ne bi ljudje rekli, da je ena in ista igra kot 2016.
Pa art dizajn igre. Bolj me spominja na Quake (1) - še ena meni ljubših iger, kot pa na Doom.
Ampak to je po 2 urah igranja.
Za enkrat pa rečem. Če sta bila Doom 3 in Doom 2016 vredna polne cene AAA igre, ta gotovo ni.
80/100
Smo imeli preveč dobrih iger, katere so dvignile standard.
To sem jaz takoj po videjih opazu. Zgolj neko visoko skriptirano platformerstvo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
D3m ::
Zdajle preigravsam DOOM 1, 2 preko GZDoom na OpenGL HiRes texture.
Veličastno.
Veličastno.
|HP EliteBook|R5 6650U|
oo7 ::
Doom Eternal boasts a record number of players on Steam at one time. The result is more than twice as high as the previous one.
Kurzweil ::
oo7 ::
Doom Eternal boasts a record number of players on Steam at one time. The result is more than twice as high as the previous one.
Čakaj... to all-time in za vse igre ever?
Ne primerjava z prvo igro Doom z leta 2016.
Doom 2016 je imel največ 44 tisoč igralcev na enkrat Doom Eternal jih je že imel več kot 100 tisoč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Sem začel igrati. Začetek mi ni preveč všeč in samo zaradi ene stvari to je municija, ki jo je veliko premalo.
oo7 ::
Igra se mi zdi veliko bolj počasna kot Doom 2016 vsaj na začetku ?
Grafika in glasba pa super.
Grafika in glasba pa super.
Ijus ::
men je grafika uber dobra. to kar gledam na YT. obojega: in horror vzdušja z melanholiko barv in mal močnega kontrasta polnih barv. to mi je full všeč.
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
oo7 ::
gazer ::
Do zdaj sem igral prb 7h tako, da to so moji vtisi.
Od začetka mi je gameplay deloval zelo počasen, platforming mi je bil brezvezen, ammo je bil vedno v nuli.
Pozneje pa sem se naučil veliko bolj uporabljati vso opremo, ki je na voljo, kot tudi ves platforming in mi je postalo veliko bolj zabavno.
Prvi 3 leveli so malo slow(vsaj meni), ampak po tem pa se začne pravo sranje. Sovražniki so v tej igri veliko težji, kot v 2016, orožje je pa tudi veliko bolj balanced(ahm...Super Shotgun) Gameplay tako postane veliko bolj hiter kot Doom 2016.
Za mene je gameplay v Eternal evolucija 2016ga Dooma. Vendar pa mislim, da je story v Doom 2016 še vedno boljši, kot tudi enviroment in UI.
Just my 2 cents.
Od začetka mi je gameplay deloval zelo počasen, platforming mi je bil brezvezen, ammo je bil vedno v nuli.
Pozneje pa sem se naučil veliko bolj uporabljati vso opremo, ki je na voljo, kot tudi ves platforming in mi je postalo veliko bolj zabavno.
Prvi 3 leveli so malo slow(vsaj meni), ampak po tem pa se začne pravo sranje. Sovražniki so v tej igri veliko težji, kot v 2016, orožje je pa tudi veliko bolj balanced(ahm...Super Shotgun) Gameplay tako postane veliko bolj hiter kot Doom 2016.
Za mene je gameplay v Eternal evolucija 2016ga Dooma. Vendar pa mislim, da je story v Doom 2016 še vedno boljši, kot tudi enviroment in UI.
Just my 2 cents.
ZiedRieke ::
Dober špil, ampak po nekaj uvodnih levelih postane čisto preveč hardcore za leto 2020. Absolutno prehiter tempo in zahtevnost igranja celo na gajming PCju. Prišel sem do točke kjer dobiš supershotgun... se slučajno potem naprej kej umiri tempo? Prvi del ni bil niti približno tako natempiran ali pa sem prišel že v leta hmmm:)
dolenc ::
Še en na brzino, zdej sem končno zadovolen s tipkami in nastavitvami, tko da lahko neham spamat, zdej pa klat
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Quake Reboot (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 11134 (3158) | Gagatronix |
» | Atomic Heart (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 15764 (3369) | oo7 |
» | Google's Stadia (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 15318 (4202) | Ghost007 |
» | Rage 2 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 13701 (6872) | yoco |
» | Doom 4 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 118196 (33483) | SoundBlaster |